Worms 3D

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 551 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bizzarro schreef op 24 September 2003 @ 17:26:
[...]
ik denk dat hij de Athlon XP bedoelt, de processor dus :)
OEPS :P

Verwijderd

spokje schreef op 24 September 2003 @ 16:22:
[...]

heheh, aardappels wel dan? :+
Btw, kan je interview hier misschien posten? Lijkt me leuk ! :)
De interview moet nog verwerkt worden, heb het met een voice recorder afgenomen. En zal eerst op de site waar ik voor werk verschijnen. Ik wil wel een gil geven, maar zal verder niks zeggen, want hier zijn ze gevoelig voor spam (terecht, meestal).

Maar goede , die kerel was zwaar relaxed iig.

• Gremen
  • Laatst online: 30-10 18:52
Ik vind de demo wel leuk. tis weer vernieuwend :)

Hoewel worms2 nog altijd het beste is. Ook die verschillende varianten als 'ropers game' roeleerde zwaar. Met worms3D is dit denk ik niet mogelijk.

Tis me sowieso nog niet echt gelukt om echt te zwaaien met het touw in worms3D.
Maar we wachten verder af :)

Boggy B rulez ;)

Verwijderd

woa, zag dat ze deze ook voor PS2 uitbrengen! daar gaat-ie echt voor aangeschaft worden!

Tijdens het nuttigen van een pilsener (goed: BIER! :P) wormpjes afknallen onder het genot van schotse stemmetjes en dat soort ongein meer :D
En dat allemaal... OP DE BANK! _/-\o_

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-10 16:16

pim

Ik had een celeron 400, toen deed ie het niet, vervangen door een P3 600, nu draait ie perfect.. kut spel trouwens :)

[ Voor 11% gewijzigd door pim op 07-10-2003 20:07 ]

Verwijderd

Ik vindt hem weer super. :)

Verwijderd

YEAH!!! Ik heb worms 3D nu voor mn PS2, waarschijnlijk een van de eerste in NL, aangezien de officiele release datum 31 okt is :P (btw, ik heb hem legaal in de winkel gekocht, in nederland)

I can tell: It really rocks! :D

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:09
Hee, waarom heeft hier niemand het over de volledige versie?
De PC versie bedoel ik dan, PS2 heb ik niet.
ben ik er snel bij of zit ik gewoon niet op te letten en is er een topic over dat ik over het hoofd zie.
In elk geval, ik vraag mij af hoe ik er ooit achter kan komen welke toetsen ik moet gebruiken en of ik die nog kan veranderen. Als ik de tutorial start zegt ie dat ik de 'movement keys' moet gebruiken om te lopen. Lekker duidelijk enzo ;)
Ik kon echt niet vinden waar je het kunt veranderen. Ik vind het ook maar irritant dat ik de tijd niet op oneindig kan zetten, ik haat tijdlimieten, bij worms moet je alle tijd hebben om te mikken, zeker bij zo'n onoverzichtelijk 3D gebeuren.
Nouja ik pruts nog wel aan, die online opties zien er al veelbelovend uit :)

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
ja geinig spelletje,
alleen die camera is slecht, maar ik las ergens iets dat je ook vanuit 1st person mode kon bewegen dus das wel weer mooi, de keys voor jou dan maar:

asdw - movement keys
enter - jump
dubbele enter - salto achterover
spatie - schietknop
rechtermuis - wapen selectieknop
e - overzichtsknop
pijltjestoetsen - wapen richtknop

verder moet ik het zelf ook nog zien uit te vogelen :+

in de gamemap van het spel staan alle controls in deze file: readme.html#MasterControlReference

daar moet het mee lukken :+

[ Voor 14% gewijzigd door D4V3 op 30-10-2003 03:06 ]

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Verwijderd

Wat ook nogal kut is is dat de muis standaard gewoon inverted is, wat is dat nou zeg. Speelt enorm kut als je het niet gewoon bent, en wat nog veel erger is is dat je het helemaal niet kan veranderen.

Het eerste spel in eeuwen waar je je controls niet kan veranderen zeg.

Way to go Team 17, een spel dat kon prachtig en enorm fun zijn HE - LE - MAAL verneukt
proficiat

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Er zijn spellen die gewoon niet in 3D gespeeld moeten worden, en dit is er 1 van. Ze hadden het gewoon bij het oude moeten laten, grafisch geupgrade, met meer wapens en grappen, maar GEEN 3D!!!

P.s. Kent iemand Frogger 3D nog? |:(

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Ik heb de game nog niet gespeeld, maar ook de PC Gameplay is totaal niet te spreken over Worms 3D. Zegt imho al meer dan genoeg.

Profile

• El_Quedro
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Ik ben er zelf ook niet over te spreken. Ik had van het weekend nog Worms World Party gespeeld en ik heb helemaal vlak gelegen..

Maar met Worms3D ben je gewoon je overzicht kwijt.. je zit eerst een half uur te zoeken e.d.
De humor is er ook een beetje af vind ik, nee, Worms3D niet voor mij.. Geef mij maar gewoon World Party of zelfs deel 1 :)

Verwijderd

Idd. 2D rocks! Ik heb Worms 1 en 2 helemaal plat gespeeld,
maar de demo vond ik maar niks. Viel net zo tegen als Lemmings 3D,
dit soort spelletjes lenen zich waarschijnlijk niet zo goed voor 3D. Beetje tegenvaller dit.

• Schaapje_BlaaT
ik vind 't best geinig, maar het 3D voegt niet echt veel toe behalve dan dat het een stuk moeilijker wordt. Ze hadden best die verbeterde grafische kwaliteit kunnen benutten door bijvoorbeeld een kernbom te maken met een mooi 3D paddestoelwolk effect. Waar is de minigun trouwens, da's zo'n gaaf wapen maar ik heb het nog niet gezien.
Die controls wennen wel trouwens, mikken moet je gewoon altijd met Q doen, en dan de hoogte eventueel erna verstellen met pijltjes omlaag en omhoog. Rondkijken kan door E in te houden, zo van boven kun je ook zien hoe de wormen gericht staan als er bijvoorbeeld een heuvel tussen jou en je doel zit.

Wat ik het vervelendst vind is dat je niet alles kunt doen wat je wilt, bijvoorbeeld oneindige tijd kan niet en health meer dan 200 is ook niet mogelijk. Ik ben er ook nog niet achter hoe je een team een naam kunt geven, ik vind die menus zowieso vrij onduidelijk.

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:25
heb het vanochtend ook ff gespeeld :)
opzich wel weer geinig, maar niet iets wat je uren boeit
de camera beweging is af en toe nogal brak waardoor je tijdens het lopen nog wel eens in het water wilt lazeren :P

verder wel leuk, maar 2D heerschte :)

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:01
ziot hier allemaal nog de demo te spelen terwijl de full versie al te krijgen is via "import"

TheS4ndm4n#1919

• Schaapje_BlaaT
Crash-Override schreef op 30 oktober 2003 @ 14:05:
heb het vanochtend ook ff gespeeld :)
opzich wel weer geinig, maar niet iets wat je uren boeit
de camera beweging is af en toe nogal brak waardoor je tijdens het lopen nog wel eens in het water wilt lazeren :P

verder wel leuk, maar 2D heerschte :)
ja, die interface is echt k#t
single player ook ff geprobeerd dat zag er ook nog wel leuk uit
missie 1: D day waar je duits sprekende wormen moet afmaken die hoog boven het strand in een bunker zitten

Verwijderd

Ik heb het vanavond met een paar amten op een Lannetje gespeeld, en ik moet zeggen dat het echt wel leuk is hoor....ik krijg in ieder geval die ouwe worms feel weer :D

De overgang naar 3d is trouwens goed geslaagd als je het mij vraagt, en de controls zijn idd een kwestie van wennen, maar dingetjes waar ik me aan erger zijn maar kleine dingetjes....

1e Probleem is dat de netcode nog steeds brak is.....er zit een delay van 3-5 seconden tussen het uitvoeren van acties en wanneer je tegenspelers het pas zien. Misschien dat dat bewust gedaan is voor weetikveel welke reden, maar 't is toch irritant dat je elke keer moet wachtne op niks eigenlijk.

2e Waar ik me aan erger zijn sommige animaties....die willen weleens een beetje langdradig worden......voornamelijk doodscenes....die gingen veel sneller in deel 2.

3e is de soms vanzelf veranderende camera...je wilt daardoor soms weleens in het water pleuren zonder dat het echt je eigen schuld is.

En ten 4e de stemmetjes......vond de stemmen in de andere delen leuker.....deze lijken teveel op elkaar....

Maar voor de rest is het echt een leuk spel, en zeker een leuk LAN-spel. Lachen gegarandeerd ;) En die nadeeltjes daar kijk je na een tijdje echt wel overheen hoor. En zodra je de controls doorhebt lijkt het spelen net zoveel op het spelen van Worms 2. Alleen afstanden schatten blijft een beetje moeilijk...

Als ik een cijfer zou moeten geven, en dan geef ik een heel kritisch cijfer, dan krijgt het een 8- :D

Verwijderd

wheh. net zoal die eene (oude demo) werkt deze ook niet bij mij . hij voert gewoon nix uit al;s k um op wil starten . hij doet gewoon net zoveel als k um niet zou starte whaha :X

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41

-SaveMe-

-klik-

Hmmm, heb het vandaag voor het eerst gespeeld (xbox-versie);

Op zich is het leuk gedaan. Persoonlijk vind ik het 3d wel wat toevoegen. Het wordt spannender. MAAR, er zijn een aantal dingen die zodanig slecht zijn dat ik em toch NIET ga kopen:

1) Je moet na het opstarten handmatig naar opties en dan load doen om je custom teams op te halen. Onhandig en onnodig, bovendien als je dat eenmaal vergeet en je saved nog eens, ben je al je vorige teams/progressie kwijt!

2) camera control is niet in te stellen. Nu vind ik dat zowiezo belachelijk en lui van welke ontwikkelaar dan ook, maar de standaard settings van Worms zijn obgelovelijk k*t. Zowel links-rechts als up-down zijn voor mijn gevoel omgedraaid en kan er niet en wennen en het is niet aan te passen...

3 ) Heb je een vette console die standaard uit de box maar liefst 4 controllers ondersteunt, moet je met deze @%^^%^#%& game gaan lopen overgeven. Of je nou met 1, 2 of 4 man speelt, je kunt het maar met 1 controller spelen en moet dus steeds overgeven. Daar heb ik maar 1 woord voor: belachelijk!

Nogmaals, ik heb het ongeveer een uur gespeeld (origineel - PAL)
en tenzij wij iets hebben gemist zitten de, naar mijn mening, bovenstaande grove tekortkomingen in het spel.

Soms vraag ik me wel eens af of gameontwikkelaars de spellen zelf wel eens spelen... 8)7

GamiQ, de game notes app met game maps!

• kingmuze
  • Laatst online: 24-10-2024

kingmuze

so don't fear

Ik heb hem ooooook! :-) en ik moet zeggen hij is echt onwijs vet geworden.
Je kunt misschien wel zeggen dat het anders is dan Worms 1 , 2 en alle add-ons
voor worms 2. Maar dat 3d voegd ook zo zin positieve dingen toe :D Camera
is idd wel beetje kut te besturen. Maar toch is deze game weer onwijze fun!

[gvr]muze[nl] says: fear is the mind killer

• D-Three
  • Laatst online: 11:13
Ik lees hier zoveel negatieve reacties? Raar aangezien PC GAMER het spel een score geeft van maar liefst 90%!

PC GAMER profile:
Worms 3D is:
• Manic fun
• Fully editable
• Refreshingly different
Worms 3D is not:
• A derisory 3D spin-off
• Unchallenging
• Dirty

Verwijderd

Nou meneer de team 17 had wel iets beter zijn best mogen doen!

Ik heb in die campain missie al die nare irish worms uitgeroeid, blijft het spel gewoon doorgaan! nix geen melding dat ik gewonnen heb. Mn laatste wormpje leefde nog, en hij was de hele tijd aan de beurt. Heb mezelf maar dood gemaakt want anders wist ik het ook niet meer... Zitten nog wel een zooi bugs in, maar ach, multiplayer is vetjes :)
imo: Geslaagd spel! :9

edit:

De PS2 versie dan :>

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2003 20:03 ]

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:28

Jumpiefox

Hoi ?

Heb het spel net een beetje zitten spelen en moet zeggen dat het best meevalt :/
De camera is wel bagger zeg en vooral de "omgekeerde" mouse-look weet iemand waar je dat kan veranderen als het te veranderen is ^^.

The first casualty in war is always the truth...

Verwijderd

graphics zijn goed
gameplay is wel goed alhoewel ik best meer wapens had willen zien (ja, altijd meer :p) en ik mis bijv ook het drillen in de grond etc >:)

toch wel geinig opzich maar die camera verpest gewoon een heel groot deel van het spel
soms veranderd je ineens van richitng waarin je loopt doordat camera plots anders gaat hangen... en sjah... wormen kunnen niet zwemmen zullen we maar zeggen 8)7 |:(

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-10 17:54
nm

[ Voor 99% gewijzigd door spokje op 01-11-2003 11:46 ]

• LiToKi
  • Laatst online: 31-10 16:23
Alpha-xp schreef op 31 oktober 2003 @ 22:10:
Heb het spel net een beetje zitten spelen en moet zeggen dat het best meevalt :/
De camera is wel bagger zeg en vooral de "omgekeerde" mouse-look weet iemand waar je dat kan veranderen als het te veranderen is ^^.
Staat vrij groot in de manual hoe je dat moet doen (hint: commandline).

Tenzij je de console versie hebt; dan heb ik namelijk geen idee :P

[ Voor 10% gewijzigd door LiToKi op 31-10-2003 23:36 ]

• Jumpiefox
  • Laatst online: 22:28

Jumpiefox

Hoi ?

ah gevonden ^^ thnx, speelt al veel lekkerder nu.
Ben er ook achter gekomen dat je met Q naar "first person" look gaat dat is best lekker om te richten enzo, ik schoot eerst gewoon op gevoel :D

The first casualty in war is always the truth...

• RocketKoen
Ik heb dit spel net 2,5 uur zitten spelen tegen mn broertje.
ik kan 1 ding zeggen.
Worms 3D is atm de beste party game op de PC :)

alleen die camera is af en toe lastig, maar met Q en E kom je een heel eind.
alleen irri als je een object in je rug hebt ofzo.

verder is het gewoon pure fun om tegen iemand te spelen.
die 8en en 9s die het spel krijgt in reviews kloppen wel imho

TheS4ndm4n#1919

• SideSwipe
  • Laatst online: 31-10 17:32

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Lekker droge muziek in het menu trouwens :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

• Schaapje_BlaaT
Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 20:02:

Ik heb in die campain missie al die nare irish worms uitgeroeid, blijft het spel gewoon doorgaan! nix geen melding dat ik gewonnen heb. Mn laatste wormpje leefde nog, en hij was de hele tijd aan de beurt. Heb mezelf maar dood gemaakt want anders wist ik het ook niet meer... Zitten nog wel een zooi bugs in, maar ach, multiplayer is vetjes :)

edit:
hehe, die fout maakte ik ook
toen heb ik maar eens GELEZEN wat er vermeld werd aan het begin van het level
blijkt dat je de pakketjes moet pakken die her en der verspreid liggen. Ik begon al zoiets te vermoeden en toen ik er eentje aan puin knalde werd mijn vermoeden bevestigd. Overigens is het nog steeds wel handig om die irish worms af te knallen, zorg alleen wel dat je eerst zo snel mogelijk over die bruggen bent anders blazen ze die op en kun je er niet meer langs.

en ik heb nog steeds een enorme hekel aan tijdlimieten, als iemand een mogelijkheid weet om de tijd op oneindig te zetten dan hoor ik het graa

[ Voor 7% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 01-11-2003 00:44 ]

Verwijderd

Wel lachen spel. Wel jammer dat je in 3D bijna nooit van die kettingreacties met mijnen krijgt. Die mijnen doen niet zoveel in 3D.
Verder is het superkoel dat in de single player weer allemaal van die grappige gerenderde filmpjes zitten.

Verwijderd

Weet iemand trouwens al hoe je custom speech kan toevoegen? Ben alweer bezig met m'n eigen voice-pack (superfly, yeah! :) ) maar ik kan 'm niet adden.....

D'r moet ergens in een ini file ofzo iets gewijzigd worden voordat het spel een nieuw pack herkent, maar waar ik daar voor moet wezen weet ik niet....

Iemand?

• Akerboom
  • Laatst online: 27-10 16:39

Akerboom

Codito, ergo sum

is er een cheat voor alle levels??

ik wil mutiplayer spelen en heb geen zin om eerst single player te doen...

Verwijderd

Ik heb het net ook een uurtje geprobeert ,maar het cijfer van de pcgameplay is me deze x toch te laag hoor .

Het is ff wennen dat wel maar na een tijdje is het weer net zo lachen .

een toppertje imho

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

SideSwipe_XP schreef op 01 november 2003 @ 00:28:
Lekker droge muziek in het menu trouwens :)
Ja zeer zeker, zit er nu al een uur naar te luisteren :o
Best verslavend liedje, lekker lijpe geluiden erin :P

39

Verwijderd

net gespeeld, en ik kan zeggen: De worms sfeer is weer helemaal terug :P

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Terug?
Ik vind het compleet niets meer aan. Ik vond Worms 1 en 2 een fantastisch spel.
Maar in Worms 3D is het hele Worms-gevoel compleet weg.
Het ziet er ten eerste niet uit, het kon veel high polyer.
Tevens ging het op mijn P4 2.0 gig niet bepaald erg vloeiend, het richten is shit.
Maar vooral het Worms-gevoel is compleet weg.
Ik hoef m niet.

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Verwijderd

mmm, iemand al het probleem gehad dat hij (de PC versie) gewoon helemaal niet opstart? dus dubbelklikken. Heel eventjes een zandloper en verder NIKS?

Ik dus wel helaas.

p4 2.2
asus p4te
geforce 4 ti4200
386 mb pc 800

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2003 23:35 ]

• bonzz.netninja
  • Laatst online: 19:36

bonzz.netninja

Niente baffi

de " final" complete versie is ook uit inmiddels, weet ik met 100% zekerheid te zeggen

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Verwijderd

ghehe, maar kvind het nog steeds een lollige game dat Worms :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2003 11:19 ]

Verwijderd

Het heeft wel wat, die gezichtsuitdrukking nu. Een beetje zoals de filmpjes die ttt bij Worms 1 zaten. Op zich is het er niet eens zoveel moeilijker op geworden nu het in 3d is. FF de tutorials doen en je bent weer helemaal bij :)

• RocketKoen
bonzz.netninja schreef op 03 november 2003 @ 10:55:
de " final" complete versie is ook uit inmiddels, weet ik met 100% zekerheid te zeggen
*cough*al een week*cough*

TheS4ndm4n#1919

• original4u
  • Laatst online: 19:29
Dit is zeker een game die het waard is om aan je collectie toe te voegen.

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

heel, heel, heel gaaf dit :) zal zeker fun worden op de LAN eind deze maand :D

Deze plek is te koop.

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

RocketKoen schreef op 03 november 2003 @ 14:29:
[...]

*cough*al een week*cough*
DO'h ! :)

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

• engessa
  • Niet online
Hij's leuk!

De contrals zijn idd een beetje wennen maar als dat gebeurt is (en de invert is uitgezet via de commandline) is het heerlijk spelen!

Alleen vraag ik me af hoeveel tutorial-missie dr eigenlijk zijn..

Verwijderd

engessa schreef op 03 november 2003 @ 19:29:
Hij's leuk!

De contrals zijn idd een beetje wennen maar als dat gebeurt is (en de invert is uitgezet via de commandline) is het heerlijk spelen!

Alleen vraag ik me af hoeveel tutorial-missie dr eigenlijk zijn..
Niet echt zoveel toch?

5 of 6 :? De laatste is overigens niet "te halen", dus niet dat je denkt dat je die ook moet halen. Zijn namelijk heel veel "targets", maar als je ze allemaal kapot gemaakt hebt ga je niet verder ofzo :). Tis gewoon met de wapens bekend worden

*edit

Overigens vind ik jullie een stelletje zeikerds :+
het spel is gewoon retecool, besturing is ff wennen maar als je het een tijdje hebt gespeeld gaat het gewoon lekker. Het enige wat lastig is, is de crashes die je hier en daar hebt tijdens het online spelen :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 08:17 ]

Verwijderd

De demo werkte niet op AMD procs en had nog een aantal bugs etc zijn deze allemaal gefixt?

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:18

Bloodclot

Jawier!

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 11:31:
De demo werkte niet op AMD procs en had nog een aantal bugs etc zijn deze allemaal gefixt?
yup

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-10 11:23
Heeft iemand een flauw idee hoe ik die delay kan minimaliseren als je een netwerk game speelt over LAN. Als speler 1 aan de beurt is, ziet speler 2 de acties van speler 1 pas 7 seconden later ongeveer. En vice versa. Lijkt me stug, dat dit door de snelheid van het netwerkkomt, want dat is gewoon 100 MBit/s hiero.

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Ik heb de game net geprobeerd, maar zo op het eerste gezicht vind ik het helemaal niks. Besturing etc is echt BAGGER. Die inverted mouse is ook zwaar irritant. In de readme staat hoe je dat met een advanced optie kunt veranderen, maar die werkt om een of andere reden niet goed. Naar mijn mening is dit een flop game. Maar goed, ik ga hem nog een keer op een LAN met een maat van mij grondiger testen, dan zie ik wel weer verder of dit een game is die het waard is om aan te schaffen ooit. Nu in ieder geval niet, behalve wanneer de game €5,- wordt of zo ;) (voor de heb).

Profile

• Cardinal
  • Laatst online: 21:40
Naar mijn mening is dit een flop game
nou das dan maar gelukkig dat het jou mening is.
vind dit spel geweldig, echt lachen. veel beter datn de oude worm varianten, die werden steeds meer uitgemolken. dit is echt een stap de goede kant op

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

cardinal808 schreef op 05 november 2003 @ 23:11:
[...]

nou das dan maar gelukkig dat het jou mening is.
vind dit spel geweldig, echt lachen. veel beter datn de oude worm varianten, die werden steeds meer uitgemolken. dit is echt een stap de goede kant op
Ik heb de game nog eens in Single Player gespeeld. Die inverted mouse vind ik echt zwaar irritant. Ik heb de ReadMe gelezen waarin staat dat je, om de muis normaal te laten bewegen, gebruik kunt maken van de advanced opties /INVERTMOUSEFP en /INVERTMOUSETP. Ik heb ze daar dan dus ook geplaatst, maar er gebeurde totaal niks, de muis bleef zoals hij was staan.

De humor zit er wel in, maar als ik de game niet een beetje lekker en overzichtelijk kan spelen, dan vind ik er al snel niks meer aan.

Profile

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:03
De camera is gewoon zo verschrikkelijk instabiel als je gaat lopen met je worm. Ik ben al een paar keer van een rand af gedonderd, alleen maar omdat ik opeens een hele andere kant op liep. Verder is het een leuk spel, maar ze hadden gewoon de navigatie met de muis anders moeten oplossen. Het voelt nu alles behalve natuurlijk aan.

• greatgonzo
  • Laatst online: 19:33

greatgonzo

schit-te-rend!

ik vind er nix meer aan :/

Verwijderd

nothing beats worms armagedon

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:29
Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 20:02:

edit:
sucker, je moet dat pakketje ophalen met dat jetpack en dan naar het andere pakketje gaan

lees in godsnaam de missies

waarom ben ik trouwens nog nooit ergens van af gedonderd, of heb ik nog niet eens gemerkt dat de mouse inverted is, terwijl ik vaak FPS speel en altijd gewoon niet-inverted..

alleen werken bij mij enkel de campaigns, een custom game tegen de computer resulteerd in een crash vaak al binnen 3 beurten

[ Voor 20% gewijzigd door Makkelijk op 09-11-2003 13:16 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

• Unicron
  • Laatst online: 29-10 21:10
Ziet er allemaal erg mooi uit, maar ik mis toch echt de mogelijkheid om de controls aan te passen. Ik wil gewoon dat de W vooruit is en niet vooruit in de view die ik opdat moment heb.

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:27
W is toch vooruit ?

Strava | AP | IP | AW

• White Dust
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

een paar argumenten kan helpen in een discussie ;)

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

nouja, ik heb het ook al weer gezien. Ik heb het zeker een week vol plezier gespeelt maar het is me nu al beginnen te vervelen. Vooral single player is behoorlijk suf (maar dat was, nu ik er over nadenk, bij andere worms stiekem ook al) De kracht ligt echt bij multiplayer (GOH).
En ik ben toch niet zo heel fan van het 3d.

• Unicron
  • Laatst online: 29-10 21:10
Nee W is vooruit tenopzichte van de view. Als je dus tegen de voorkant van de worm aankijkt en je drukt W dan draait de worm zich om, wat dus irritant is. Vooruit moet vooruit zijn.

Verwijderd

Vind hem echt mooi dit spel hebben ze echt goed gedaan :)

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:03
bonzz.netninja schreef op 10 november 2003 @ 08:57:
nouja, ik heb het ook al weer gezien. Ik heb het zeker een week vol plezier gespeelt maar het is me nu al beginnen te vervelen. Vooral single player is behoorlijk suf (maar dat was, nu ik er over nadenk, bij andere worms stiekem ook al) De kracht ligt echt bij multiplayer (GOH).
En ik ben toch niet zo heel fan van het 3d.
Multiplayer is ie zeker leuker (nog een potje Bonzzie? >:) ) En dat was inderdaad eigenlijk altijd al. Die campaigns zijn inderdaad volkomen onzin. Beetje random potjes tegen de pc is nog wel ok voor regenachtige zondagen ofzo.

Verwijderd

ik vond de gameplay in de demo echt waardeloos
is dat nu beter of...?

• Jaguar645
  • Laatst online: 29-10 21:52
Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 13:33:
ik vond de gameplay in de demo echt waardeloos
is dat nu beter of...?
ik heb de demo's gedaan, maar vond ze zelf niet echt te vergelijken met de final version.

worms3d is weer super om te doen, als is MP nogal aan de langzame kant maar dat word volgens mij binnenkort verholpen met een patch

• enriqueeeee
  • Laatst online: 22-10 22:33

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

kan het aan mij liggen dat ik niet kan vinden waar ik de controls kan veranderen
want als ik Q in druk dan moet ik nog een toets van het beeld in toetsen zodat ik een overzicht krijg van al het beeld maar ik kan gene toets vinden

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

• Magic
  • Niet online
enriqueeeee schreef op 12 november 2003 @ 21:06:
kan het aan mij liggen dat ik niet kan vinden waar ik de controls kan veranderen
want als ik Q in druk dan moet ik nog een toets van het beeld in toetsen zodat ik een overzicht krijg van al het beeld maar ik kan gene toets vinden
dat ligt niet aan jouw, die functionaliteit is er niet, maar word waarschijnlijk toegevoegd in de volgende patch.

zelf vind ik worms3d echt heel leuk, maar worms 2 vond ik nog steeds het beste. (lekker explosieve kracht van de minigun op max zetten, echt dolle pret). en daarbij vind ik het ook niks dat je voorwerpen moet "unlocken"

[ Voor 20% gewijzigd door Magic op 12-11-2003 21:36 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• enriqueeeee
  • Laatst online: 22-10 22:33

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

Magic schreef op 12 november 2003 @ 21:34:
[...]

dat ligt niet aan jouw, die functionaliteit is er niet, maar word waarschijnlijk toegevoegd in de volgende patch.

zelf vind ik worms3d echt heel leuk, maar worms 2 vond ik nog steeds het beste. (lekker explosieve kracht van de minigun op max zetten, echt dolle pret). en daarbij vind ik het ook niks dat je voorwerpen moet "unlocken"
kun je dan vertellen welke toetsen ik moet gebruiken om boven aanzicht te krijgen ? euh waar ik het controls menu kan vinden

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:03
enriqueeeee schreef op 12 november 2003 @ 21:52:
[...]

kun je dan vertellen welke toetsen ik moet gebruiken om boven aanzicht te krijgen ? euh waar ik het controls menu kan vinden
Anders kijk je even in de readme :?

Verwijderd

Homedisc schreef op 02 november 2003 @ 03:58:
[...]

Ja zeer zeker, zit er nu al een uur naar te luisteren :o
Best verslavend liedje, lekker lijpe geluiden erin :P
kan iemand dat menu muziekje opnemen? wil het wel is hioren?

• Kaas
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Charly schreef op 12 november 2003 @ 22:06:
[...]

Anders kijk je even in de readme :?
Zou hij al gekeken hebben?
Tip: hij zit in de buurt van de Q :)

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Hoe kan ik inverted afzetten?
Ik zet /INVERTMOUSETP en die andere command in de advanced box maar inverted staat nog steeds aan, wat doe ik fout?

• GoodspeeD
Godjira schreef op 06 november 2003 @ 15:34:
[...]

Ik heb de game nog eens in Single Player gespeeld. Die inverted mouse vind ik echt zwaar irritant. Ik heb de ReadMe gelezen waarin staat dat je, om de muis normaal te laten bewegen, gebruik kunt maken van de advanced opties /INVERTMOUSEFP en /INVERTMOUSETP. Ik heb ze daar dan dus ook geplaatst, maar er gebeurde totaal niks, de muis bleef zoals hij was staan.

De humor zit er wel in, maar als ik de game niet een beetje lekker en overzichtelijk kan spelen, dan vind ik er al snel niks meer aan.
Als je inverted mouse doet, dan invert je je fps aim, dus niet je normale zicht.

• GoodspeeD
[CSC]Outlaw schreef op 16 november 2003 @ 23:03:
Hoe kan ik inverted afzetten?
Ik zet /INVERTMOUSETP en die andere command in de advanced box maar inverted staat nog steeds aan, wat doe ik fout?
Lees m'n bericht hierboven. :)

Verwijderd

GoodspeeD schreef op 17 november 2003 @ 14:39:
[...]

Als je inverted mouse doet, dan invert je je fps aim, dus niet je normale zicht.
Zal ik het dan maar uitleggen

je hebt 2 vershcillende views om je muis in te stellen.

FP= firstperson
TP=Thirdperson

FP staat standaard goed dus die hoef je niet te inverten.
TP staat standaard fout dus die zou je er wel bij kunnen zetten

• GoodspeeD
Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 18:59:
[...]

Zal ik het dan maar uitleggen

je hebt 2 vershcillende views om je muis in te stellen.

FP= firstperson
TP=Thirdperson

FP staat standaard goed dus die hoef je niet te inverten.
TP staat standaard fout dus die zou je er wel bij kunnen zetten
Oh. Ik had niet gezien dat er twee commando's waren.

Verwijderd

De patch is uit!!!!!

ben benieuwd welke fouten hij allemaal hersteld, in elk geval de mutliplay zoals ik gelezen heb. En dacht mocht ook wel, die was echt bagger!

Maar ben super benieuwd, hij is hier te vinden

http://www.worms3d.com/support.html?area=patc

is wel 56 mb groot dus duurt een paar minuten!!
mijne is nu ook bezig!

• Orion84
  • Laatst online: 17:15

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

check de gamershell mirror, das een NL server @gbit llijn, bij mij via @home ging ie met 300 KB/s:
http://www.gamershell.com/download_4259.shtml

[ Voor 20% gewijzigd door Orion84 op 21-11-2003 16:59 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Schop :)

Worms 3D == Gaaf! De vorige delen vond ik erg leuk, en ik zat al maanden te wachten op dit spel. Het is wel jammer van alle bugs. :(

Btw, zijn er hier nog mensen die meedoen aan de Oficiele Fansite competitie?

• internetinfo
  • Laatst online: 21:20
Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 17:17:
Schop :)

Worms 3D == Gaaf! De vorige delen vond ik erg leuk, en ik zat al maanden te wachten op dit spel. Het is wel jammer van alle bugs. :(

Btw, zijn er hier nog mensen die meedoen aan de Oficiele Fansite competitie?
Vind het zelf weer een bagger spel :P De echte Worms feeling is weg.

Een vriend van mij doet btw wel mee aan de competitie, maar hij is n00b (groentje dus :+ ) dus niet lang denk ik.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-10 23:35
Heb een aantal posts verwijderd die over cracks gingen, en waarin gespammed werd. Gelieve dat niet vaker te doen. ;)

There is no magic.

• Bernaar
  • Laatst online: 07-03 15:22
Ik neem aan dat dit het originele Worms 3D topic is...?

Ik heb hem dus ook, ik vind dat ze het goed hebben getransformeerd naar een 3D omgeving (in welk opzicht hadden ze het echt heel veel beter kunnen doen?).

Verder hier de info over de eerste patch:
Worms 3D E.U. / AUS
Service Patch 1
Release Notes

File size: 54Mb
21st November 2003

***IMPORTANT***
This service patch is for E.U. / AUS versions of the game only. It is also highly recommended to backup any previously established save game files prior to any service patch installation.

What's new within the service patch 1?
There are a number of feature additions and fix amendments for service patch 1, the main items that have been addressed are detailed within the following.

Game feature additions
• Improved Pigeon AI as it will now explode on target instead of periodically flying away

Game fix amendments
• Added successful deletion of user-defined schemes
• Enhanced Unicode support under XP for localised systems text input
• Allows successful passing of predefined landscapes over rounds in multiplayer games
• Addressed other minor reported issues

Network feature additions
• Implemented direct hosting and joining from the GameSpy Arcade application
• Reporting transferred to GameSpy Stats server for completed Am, Pro and Elite games
• Online game community rankings will be eventually featured on www.worms3d.com
• Fully implemented front end anonymous chat support with /anon command
• Number of players in and maximum allowed within individual games are displayed
• Full games are automatically removed from the game list and are no longer displayed
• Last successful GameSpy profile will be the default selection on the login screen
• Group rooms are now sorted alphabetically, highlighting leagues first
• Removed player entry and exit state messaging within room chat
• Decreased viewable font size for player, game and chat lists to display more information
• Incorporated a refresh button within the league group screen, allowing a manual refresh between periodic list updates (displays after lists have been received initially)

Network fix amendments
• Enhanced GameSpy connection and general stability
• Included fire-on-a-wall cannot join icon only when local client and host are firewalled
• Improved front end updating and freezing as HTTP requests are now asynchronous
• Incorporated more translated text for German, French, Italian and Spanish
• Message of the day is now only requested once
• Included prevention of network busy lock outs
• Streamlined communication to GameSpy servers
• Enhanced level of exact definition for displayed network errors
• Improved handling detection for local player extreme traffic within front end chat system
• Added acceptance of spacing in GameSpy nicknames represented by an underscore (_)
• Allowance of multiple GameSpy logins, depicted as nick {number of duplicates}
• Included prevention of client exit to desktop when the host quits a game in progress
• Incorporated prevention of duplicate teams being added to the roster in certain situations
• Included player return to Wormnet login screen if disconnected from the GameSpy server
• Addressed failure to pass team special weapon to other players
• Improved cheat prevention methods for player quitting
• Incorporated a greater degree of hacking prevention
• Improved prevention of player text entry flooding
• Addressed re-listing of Wormnet groups
• Improved server timeout handling
• Addressed other minor reported issues

• CerielTjuh
  • Laatst online: 22-10 15:32
Worms 3D is echt wel een vette game, heb hem al een weekje en vind hem best wel kewl alleen mis ik het overzicht wat je had in de andere games van Worms 2D maar ik denk dat het gewoon een kwestie is van wennen en daarna zul je wel niet meer gewend zijn aan de Normale Worms hehe, meer relaxte game is het wel een echte aanrader!!!

• Bernaar
CerielTjuh schreef op 07 december 2003 @ 13:36:
Worms 3D is echt wel een vette game, heb hem al een weekje en vind hem best wel kewl alleen mis ik het overzicht wat je had in de andere games van Worms 2D maar ik denk dat het gewoon een kwestie is van wennen en daarna zul je wel niet meer gewend zijn aan de Normale Worms hehe, meer relaxte game is het wel een echte aanrader!!!
Tja, Worms 3D is inderdaad gewoon ánders. Qua gameplay van een ander soort slag en niet te vergelijken, afgezien van het Worms idee erachter natuurlijk.
Maar het blijft knap en koel gedaan van Twam17, vooral voor een eerste 3D versie van Worms.
Want ik verwacht wel dat er nog een vervolg komt in 3D, al is dat verre toekomst-muziek natuurlijk. :)

Verwijderd

Hebben jullie enig idee waar ik leuke maps kan downloaden voor worms 3d? Ik heb al gezocht, maar ik kon niets vinden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 19:38:
Hebben jullie enig idee waar ik leuke maps kan downloaden voor worms 3d? Ik heb al gezocht, maar ik kon niets vinden.
Random generat0r gebruiken.

Er is geen andere manier dus niet spotten met de rand0m functie ajb ;)

• Bernaar
Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 21:55:
[...]

Random generat0r gebruiken.

Er is geen andere manier dus niet spotten met de rand0m functie ajb ;)
Ik vind die random generator erg goed. Er ontstaan altijd erg koele landschappen uit dat ding.

• Bernaar
Ik vind het wel jammer dat je alle wapens, tiles, etc moet unlocken. Als je de game gewoon op een andere pc wilt installeren moet je alles weer unlocken.

Verwijderd

Bernaar schreef op 23 december 2003 @ 11:46:
Ik vind het wel jammer dat je alle wapens, tiles, etc moet unlocken. Als je de game gewoon op een andere pc wilt installeren moet je alles weer unlocken.
Dan kopieer je toch gewoon de savegame.xom ?

• Bernaar
Verwijderd schreef op 24 december 2003 @ 11:17:
[...]

Dan kopieer je toch gewoon de savegame.xom ?
Ja dat kan ook ja, maar dit is wel weer een extra handeling.

Verwijderd

Bernaar schreef op 26 december 2003 @ 15:18:
[...]

Ja dat kan ook ja, maar dit is wel weer een extra handeling.
Is dit een serieus antwoord?

Man dat duurt hoogstens 30 seconden, dit gaat echt nergens over 8)7

Verwijderd

Hoe kan je als je alleen dat platform hebt die je neer moet leggen(k weet niet meer hoe dat platform heet.) toch eerst lopen? Bij mij pakt ie meteen het platform doordat ik verder niks heb. Ik kan dan niet meer lopen terwijl ik dat wel moet doen in die missie. Het is de missie met de vuurtoren in het midden waar je boven op moet komen.

GIRDER! heet zo'n platform!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2003 15:52 ]

• Bernaar
Verwijderd schreef op 26 december 2003 @ 15:51:
Hoe kan je als je alleen dat platform hebt die je neer moet leggen(k weet niet meer hoe dat platform heet.) toch eerst lopen? Bij mij pakt ie meteen het platform doordat ik verder niks heb. Ik kan dan niet meer lopen terwijl ik dat wel moet doen in die missie. Het is de missie met de vuurtoren in het midden waar je boven op moet komen.

GIRDER! heet zo'n platform!
Vragen en problemen horen eigenlijk hier. Maar backspace zal je in dit geval helpen. ;)

• Bernaar
Wordt trouwens weinig aandacht aan Worms 3D besteed in de media etc. Vind iedereen het zo'n slecht spel? Ikke niet iig. :)

Verwijderd

Bernaar schreef op 04 januari 2004 @ 13:12:
Wordt trouwens weinig aandacht aan Worms 3D besteed in de media etc. Vind iedereen het zo'n slecht spel? Ikke niet iig. :)
Het is inderdaad zonde, het is een goed spel, maar niet echt vel tweakers die het spelen? Of ligt hat aan de topic start, niet uitgebreid genoeg? :?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 12:38:
[...]

Het is inderdaad zonde, het is een goed spel, maar niet echt vel tweakers die het spelen? Of ligt hat aan de topic start, niet uitgebreid genoeg? :?
Het is misschien een leuk spel, maar het valt bij veel mensen toch wel tegen en het 3D gebeuren geeft natuurlijk gelijk een hele andere feeling dan 2D.

En naar een startpost wordt na de eerste bladzijde allang niet meer gekeken hoor ;)

Worms 3D is trouwens al voor €20 te koop bij Bart Smit, wat laat zien dat ie het in de verkoop ook niet echt goed doet...

The devil is in the details.

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

ik heb um ook net (voor me gamecube dan) en tis wel vet hoor :) tis zeker even wennen dan de 2D worms natuurlijk, maar tis een andere sfeer, en tegenwoordig gaat elke game in het 3D bijna :/ soms tennadele vind ik maar goed... tis een leuke game, en zeker voor de prijs waarvoor je hem nu kan aanschafffen (bijna overal 25euri). en de filmpjes zijn wel geining ;) al vond ik die van worms 2 nog wel de beste denk ik :X :P :D

EDIT: maar worms 1 was de beste

[ Voor 5% gewijzigd door Dutchie! op 15-03-2004 14:39 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Pagina: 1 2 3 Laatste