nou das dan maar gelukkig dat het jou mening is.Naar mijn mening is dit een flop game
vind dit spel geweldig, echt lachen. veel beter datn de oude worm varianten, die werden steeds meer uitgemolken. dit is echt een stap de goede kant op
nou das dan maar gelukkig dat het jou mening is.Naar mijn mening is dit een flop game
Ik heb de game nog eens in Single Player gespeeld. Die inverted mouse vind ik echt zwaar irritant. Ik heb de ReadMe gelezen waarin staat dat je, om de muis normaal te laten bewegen, gebruik kunt maken van de advanced opties /INVERTMOUSEFP en /INVERTMOUSETP. Ik heb ze daar dan dus ook geplaatst, maar er gebeurde totaal niks, de muis bleef zoals hij was staan.cardinal808 schreef op 05 november 2003 @ 23:11:
[...]
nou das dan maar gelukkig dat het jou mening is.
vind dit spel geweldig, echt lachen. veel beter datn de oude worm varianten, die werden steeds meer uitgemolken. dit is echt een stap de goede kant op
sucker, je moet dat pakketje ophalen met dat jetpack en dan naar het andere pakketje gaanVerwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 20:02:
Nou meneer de team 17 had wel iets beter zijn best mogen doen!
Ik heb in die campain missie al die nare irish worms uitgeroeid, blijft het spel gewoon doorgaan! nix geen melding dat ik gewonnen heb. Mn laatste wormpje leefde nog, en hij was de hele tijd aan de beurt. Heb mezelf maar dood gemaakt want anders wist ik het ook niet meer... Zitten nog wel een zooi bugs in, maar ach, multiplayer is vetjes![]()
imo: Geslaagd spel!
edit:
De PS2 versie dan
[ Voor 20% gewijzigd door Makkelijk op 09-11-2003 13:16 ]
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
een paar argumenten kan helpen in een discussie
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Nee W is vooruit tenopzichte van de view. Als je dus tegen de voorkant van de worm aankijkt en je drukt W dan draait de worm zich om, wat dus irritant is. Vooruit moet vooruit zijn.Webgnome schreef op 09 november 2003 @ 23:11:
W is toch vooruit ?
Multiplayer is ie zeker leuker (nog een potje Bonzzie?bonzz.netninja schreef op 10 november 2003 @ 08:57:
nouja, ik heb het ook al weer gezien. Ik heb het zeker een week vol plezier gespeelt maar het is me nu al beginnen te vervelen. Vooral single player is behoorlijk suf (maar dat was, nu ik er over nadenk, bij andere worms stiekem ook al) De kracht ligt echt bij multiplayer (GOH).
En ik ben toch niet zo heel fan van het 3d.
ik heb de demo's gedaan, maar vond ze zelf niet echt te vergelijken met de final version.Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 13:33:
ik vond de gameplay in de demo echt waardeloos
is dat nu beter of...?
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
dat ligt niet aan jouw, die functionaliteit is er niet, maar word waarschijnlijk toegevoegd in de volgende patch.enriqueeeee schreef op 12 november 2003 @ 21:06:
kan het aan mij liggen dat ik niet kan vinden waar ik de controls kan veranderen
want als ik Q in druk dan moet ik nog een toets van het beeld in toetsen zodat ik een overzicht krijg van al het beeld maar ik kan gene toets vinden
[ Voor 20% gewijzigd door Magic op 12-11-2003 21:36 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
kun je dan vertellen welke toetsen ik moet gebruiken om boven aanzicht te krijgen ? euh waar ik het controls menu kan vindenMagic schreef op 12 november 2003 @ 21:34:
[...]
dat ligt niet aan jouw, die functionaliteit is er niet, maar word waarschijnlijk toegevoegd in de volgende patch.
zelf vind ik worms3d echt heel leuk, maar worms 2 vond ik nog steeds het beste. (lekker explosieve kracht van de minigun op max zetten, echt dolle pret). en daarbij vind ik het ook niks dat je voorwerpen moet "unlocken"
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Anders kijk je even in de readmeenriqueeeee schreef op 12 november 2003 @ 21:52:
[...]
kun je dan vertellen welke toetsen ik moet gebruiken om boven aanzicht te krijgen ? euh waar ik het controls menu kan vinden
Verwijderd
kan iemand dat menu muziekje opnemen? wil het wel is hioren?Homedisc schreef op 02 november 2003 @ 03:58:
[...]
Ja zeer zeker, zit er nu al een uur naar te luisteren
Best verslavend liedje, lekker lijpe geluiden erin
Als je inverted mouse doet, dan invert je je fps aim, dus niet je normale zicht.Godjira schreef op 06 november 2003 @ 15:34:
[...]
Ik heb de game nog eens in Single Player gespeeld. Die inverted mouse vind ik echt zwaar irritant. Ik heb de ReadMe gelezen waarin staat dat je, om de muis normaal te laten bewegen, gebruik kunt maken van de advanced opties /INVERTMOUSEFP en /INVERTMOUSETP. Ik heb ze daar dan dus ook geplaatst, maar er gebeurde totaal niks, de muis bleef zoals hij was staan.
De humor zit er wel in, maar als ik de game niet een beetje lekker en overzichtelijk kan spelen, dan vind ik er al snel niks meer aan.
Lees m'n bericht hierboven.[CSC]Outlaw schreef op 16 november 2003 @ 23:03:
Hoe kan ik inverted afzetten?
Ik zet /INVERTMOUSETP en die andere command in de advanced box maar inverted staat nog steeds aan, wat doe ik fout?
Verwijderd
Zal ik het dan maar uitleggenGoodspeeD schreef op 17 november 2003 @ 14:39:
[...]
Als je inverted mouse doet, dan invert je je fps aim, dus niet je normale zicht.
Oh. Ik had niet gezien dat er twee commando's waren.Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 18:59:
[...]
Zal ik het dan maar uitleggen
je hebt 2 vershcillende views om je muis in te stellen.
FP= firstperson
TP=Thirdperson
FP staat standaard goed dus die hoef je niet te inverten.
TP staat standaard fout dus die zou je er wel bij kunnen zetten
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Orion84 op 21-11-2003 16:59 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Verwijderd
Vind het zelf weer een bagger spelVerwijderd schreef op 26 november 2003 @ 17:17:
Schop
Worms 3D == Gaaf! De vorige delen vond ik erg leuk, en ik zat al maanden te wachten op dit spel. Het is wel jammer van alle bugs.
Btw, zijn er hier nog mensen die meedoen aan de Oficiele Fansite competitie?
There is no magic.
Worms 3D E.U. / AUS
Service Patch 1
Release Notes
File size: 54Mb
21st November 2003
***IMPORTANT***
This service patch is for E.U. / AUS versions of the game only. It is also highly recommended to backup any previously established save game files prior to any service patch installation.
What's new within the service patch 1?
There are a number of feature additions and fix amendments for service patch 1, the main items that have been addressed are detailed within the following.
Game feature additions
• Improved Pigeon AI as it will now explode on target instead of periodically flying away
Game fix amendments
• Added successful deletion of user-defined schemes
• Enhanced Unicode support under XP for localised systems text input
• Allows successful passing of predefined landscapes over rounds in multiplayer games
• Addressed other minor reported issues
Network feature additions
• Implemented direct hosting and joining from the GameSpy Arcade application
• Reporting transferred to GameSpy Stats server for completed Am, Pro and Elite games
• Online game community rankings will be eventually featured on www.worms3d.com
• Fully implemented front end anonymous chat support with /anon command
• Number of players in and maximum allowed within individual games are displayed
• Full games are automatically removed from the game list and are no longer displayed
• Last successful GameSpy profile will be the default selection on the login screen
• Group rooms are now sorted alphabetically, highlighting leagues first
• Removed player entry and exit state messaging within room chat
• Decreased viewable font size for player, game and chat lists to display more information
• Incorporated a refresh button within the league group screen, allowing a manual refresh between periodic list updates (displays after lists have been received initially)
Network fix amendments
• Enhanced GameSpy connection and general stability
• Included fire-on-a-wall cannot join icon only when local client and host are firewalled
• Improved front end updating and freezing as HTTP requests are now asynchronous
• Incorporated more translated text for German, French, Italian and Spanish
• Message of the day is now only requested once
• Included prevention of network busy lock outs
• Streamlined communication to GameSpy servers
• Enhanced level of exact definition for displayed network errors
• Improved handling detection for local player extreme traffic within front end chat system
• Added acceptance of spacing in GameSpy nicknames represented by an underscore (_)
• Allowance of multiple GameSpy logins, depicted as nick {number of duplicates}
• Included prevention of client exit to desktop when the host quits a game in progress
• Incorporated prevention of duplicate teams being added to the roster in certain situations
• Included player return to Wormnet login screen if disconnected from the GameSpy server
• Addressed failure to pass team special weapon to other players
• Improved cheat prevention methods for player quitting
• Incorporated a greater degree of hacking prevention
• Improved prevention of player text entry flooding
• Addressed re-listing of Wormnet groups
• Improved server timeout handling
• Addressed other minor reported issues
Tja, Worms 3D is inderdaad gewoon ánders. Qua gameplay van een ander soort slag en niet te vergelijken, afgezien van het Worms idee erachter natuurlijk.CerielTjuh schreef op 07 december 2003 @ 13:36:
Worms 3D is echt wel een vette game, heb hem al een weekje en vind hem best wel kewl alleen mis ik het overzicht wat je had in de andere games van Worms 2D maar ik denk dat het gewoon een kwestie is van wennen en daarna zul je wel niet meer gewend zijn aan de Normale Worms hehe, meer relaxte game is het wel een echte aanrader!!!
Verwijderd
Verwijderd
Random generat0r gebruiken.Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 19:38:
Hebben jullie enig idee waar ik leuke maps kan downloaden voor worms 3d? Ik heb al gezocht, maar ik kon niets vinden.
Ik vind die random generator erg goed. Er ontstaan altijd erg koele landschappen uit dat ding.Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 21:55:
[...]
Random generat0r gebruiken.
Er is geen andere manier dus niet spotten met de rand0m functie ajb
Verwijderd
Dan kopieer je toch gewoon de savegame.xom ?Bernaar schreef op 23 december 2003 @ 11:46:
Ik vind het wel jammer dat je alle wapens, tiles, etc moet unlocken. Als je de game gewoon op een andere pc wilt installeren moet je alles weer unlocken.
Ja dat kan ook ja, maar dit is wel weer een extra handeling.
Verwijderd
Is dit een serieus antwoord?Bernaar schreef op 26 december 2003 @ 15:18:
[...]
Ja dat kan ook ja, maar dit is wel weer een extra handeling.
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2003 15:52 ]
Vragen en problemen horen eigenlijk hier. Maar backspace zal je in dit geval helpen.Verwijderd schreef op 26 december 2003 @ 15:51:
Hoe kan je als je alleen dat platform hebt die je neer moet leggen(k weet niet meer hoe dat platform heet.) toch eerst lopen? Bij mij pakt ie meteen het platform doordat ik verder niks heb. Ik kan dan niet meer lopen terwijl ik dat wel moet doen in die missie. Het is de missie met de vuurtoren in het midden waar je boven op moet komen.
GIRDER! heet zo'n platform!
Verwijderd
Het is inderdaad zonde, het is een goed spel, maar niet echt vel tweakers die het spelen? Of ligt hat aan de topic start, niet uitgebreid genoeg?Bernaar schreef op 04 januari 2004 @ 13:12:
Wordt trouwens weinig aandacht aan Worms 3D besteed in de media etc. Vind iedereen het zo'n slecht spel? Ikke niet iig.
Het is misschien een leuk spel, maar het valt bij veel mensen toch wel tegen en het 3D gebeuren geeft natuurlijk gelijk een hele andere feeling dan 2D.Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 12:38:
[...]
Het is inderdaad zonde, het is een goed spel, maar niet echt vel tweakers die het spelen? Of ligt hat aan de topic start, niet uitgebreid genoeg?
The devil is in the details.
[ Voor 5% gewijzigd door Dutchie! op 15-03-2004 14:39 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq