Worms 3D

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 551 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20
Computerandvideogames heeft exclusief wat extra informatie en een van de eerste screenshots online gezet over de volgende in de Worms reeks: Worms 3
UK developer Team 17's Worms franchise has achieved massive success over the years, and rightly so. The irresistible blend of genius turn-based combat and quirky Brit humour made it a winner across numerous formats and myriad incarnations.
Now the Yorkshire-based developer is seeking to evolve the franchise into something bigger, something greater. The result is Worms 3, everything that you remember and love about the series in an unfamiliar 3D world.

However, taking any established 2D title and making it work in 3D is an onerous task, as Team 17 MD Martyn Brown explains. "The transition from 2D to 3D took an awful lot of consideration. We'd been approached to make the move to 3D a long time ago but we simply were not prepared to make significant compromises with the gameplay in 3D.

"This meant that we had to approach the technology from a new and fairly determined angle since it was absolutely key in our eyes that we had to have a fully free-form destructible 3D environment first and foremost, to enable us to deliver the game mechanics that Worms players demand."

Worms 3 is a brave enterprise and also an exceedingly tempting one at the same time. And while preserving the integrity and foundations of the Worms series, fans can look forward to many new features: "In terms of cool features, there are plenty and we're all particularly dazzled by the fabulous new air strikes and steer-able 3D super-sheep!" Awesome.

Worms 3 is due to release on PC and all next-gen console platforms later this year. We'll have much, much more on the game soon, but have a look at the first slithering shots in the meantime.
Afbeeldingslocatie: http://www.computerandvideogames.com/screenshots_library/dir_171/vortal_pic_85733.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.computerandvideogames.com/screenshots_library/dir_171/vortal_pic_85734.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.computerandvideogames.com/screenshots_library/dir_171/vortal_pic_85735.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.computerandvideogames.com/screenshots_library/dir_171/vortal_pic_85736.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.computerandvideogames.com/screenshots_library/dir_171/vortal_pic_85737.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.computerandvideogames.com/screenshots_library/dir_171/vortal_pic_85738.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.computerandvideogames.com/screenshots_library/dir_171/vortal_pic_85739.jpg

Mijn eerdere topic: Worms 3D info:

Verwacht word ie eind 2003..
Kan echt haast wachten!

[ Voor 6% gewijzigd door DeX op 06-02-2003 09:48 . Reden: Typo's en Mis-links... ]

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

ja die spel ga ik zekers kopen die andere delen vond ik ook erg goed voral die eerste

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-10 09:09
cooooooooooool, altijd weer dolle pret met de wormpjes,
ziet er trouwens ook zeer zeker leuk uit nu

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

lol, toffe game ziet er wel 1337 uit :p nu zeker in 3d wordt misschien wel wat onoverzichtelijk maja boeien

Xbox Live ID:Notna8310

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-10 16:37

FoggyFreek

I'm a llama again!

dit moeten ze gewoon realtime maken !

-- Altijd blijven prutsen --

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Misschien domme vraag maar ik speelde dit voor het laatst op de amiga maar kan je dit ook online spelen?

• DeX
FoggyFreek schreef op 05 February 2003 @ 11:19:
ik denk dat dat snel zal vervelen..
Maar als je het leuk vind moet je de Worms mod voor Halflife installeren.
it0 schreef op 05 February 2003 @ 11:20:
Misschien domme vraag maar ik speelde dit voor het laatst op de amiga maar kan je dit ook online spelen?
Ja.. Worms 2 kon dat ook..

[ Voor 33% gewijzigd door DeX op 05-02-2003 11:22 ]

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10 22:25
FoggyFreek schreef op 05 februari 2003 @ 11:19:
Voor een realtime internet multiplayer variant moet je eens naar Soldat kijken.

Verwijderd

Ziet er erg kick uit, was vroeger echt een big time worms fan, maar ik heb het al heel lang niet meer gespeeld.

Worms lijkt me realtime niet leuk, ik vind het om de beurt concept echt perfect voor dit spel.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dat ziet er.. tja, apart uit voor een game die eind 2003 uit komt :D

Ben wel benieuwd naar de gameplay.. Het lijkt me dat je niet meer complete gangen willekeurig in het landschap kan maken wat in Worms2 wel kon.. aangezien dit 3D en er nou niet zo uitziet dat dat gaat kunnen :P
Maar daar zullen ongetwijvelt ook weer leuke dingen tegenover staan.. :) Ik ben benieuwd :)

🌞🍃

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-10 23:10
LOL dit lijkt me echt leuk..
maare.. je plaatjes staan verkeerd gelinkt ;)

Bier, Whiskey en Metal!!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Mijn ervaring is dat als een spel van 2D naar 3D gaat dat de verslavingsfactor een stuk kleiner wordt. Hopelijk geld dat voor deze worms niet :)

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

• Voyage
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:29
Vond de 2d worms leuker

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Worms was altijd een van mij favorieten en hopelijk wordt deze het ook :) .

De plaatjes doen het niet meer en de links ook niet.

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

• DeX
Heb jij de 3D versie al dan??

• M@NIC
  • Laatst online: 13-10 09:31
Ach ziet er toch wel grappig uit, ben alleen bang dat de hele gameplay anders word omdat het 3D gaat.
Iets wat je bij zo'n succesvolle formule niet moet doen, maar ach....
Zolang er maar eens een goede mutliplayer functie inzit, beetje wormen via inet :Y)

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Hoezo lelijk? :D. I kverwachte de eliteste Doom III, Unreal 2, Gamecube & Xbox effects.

Maar neeeeeeeee, ze moeten weer met 3d-2d aan komen zetten uit het jaar Duke Nukem hype |:(

:P :+

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:30

Hu9o

Schokkend

Dus binnenkort kan je ook circle-strafing met een wormpie :p

Ik denk dat de gameplay neit veel anders wordt dan de Worms Mod voor Half Life. (en dat was ook wel leuk voor een poosje)

[ Voor 8% gewijzigd door Hu9o op 05-02-2003 12:46 ]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

ik vind het er dus echt niet uitzien... de eerste worms was wel leuk.. maar het gaat nu erg de kant op van Lemmings 3d en dat wordt achteraf ook door iedereen uitgepoept

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05:48
Het is wel jammer dat het allemaal zo onoverzichtelijk is, en grafisch is het ook geen hoogstandje. Ze zouden beter nog een 2D/3D combi kunnen maken (worms 2 view). Maar ja, echt kun je het nog niet zeggen.

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Verwijderd

hmmm die pic's zijn wel van slechte resolutie... Zal wel weer eerst voor een console gemaakt worden...

Verwijderd

Dit zijn pas de eerste screens, dus natuurlijk ziet het er nog lelijk uit. Ik neem aan dat ze het wel zullen verbeteren. Ik hoop alleen wel dat je weer l33t ninja rope werk kan verrichten. Dat betekend dus wel dat je een soort van dak of iig iets boven je hoofd nodig hebt. Zonder dat zou er niks aan zijn nee.

• DeX
Verwijderd schreef op 05 February 2003 @ 13:26:
hmmm die pic's zijn wel van slechte resolutie... Zal wel weer eerst voor een console gemaakt worden...
Eerst moeten ze zorgen dat die engine werkt.. en dan de gamplay. Pas dan gaan ze werken aan de Textures/geluid..

• kamerplant
  • Niet online
M@NIC schreef op 05 februari 2003 @ 12:32:
Ach ziet er toch wel grappig uit, ben alleen bang dat de hele gameplay anders word omdat het 3D gaat.
Iets wat je bij zo'n succesvolle formule niet moet doen, maar ach....
Zolang er maar eens een goede mutliplayer functie inzit, beetje wormen via inet :Y)
Mja, anders krijg je weer gezeur dat de game te veel is uitgemolken en er te weinig verschil zit vergeleken de vorige.. Zul je nu wat minder snel hebben, alhoewel er uiteraard weer veel kritiek op gaat komen dat het 3D is en 2D leuker is :D
DeX schreef op 06 February 2003 @ 09:47:
[...]

Eerst moeten ze zorgen dat die engine werkt.. en dan de gamplay. Pas dan gaan ze werken aan de Textures/geluid..
Mja.. ik denk dat je toch wel hieruit kunt opmaken dat het geen grafisch hoogstandje wordt. :+

🌞🍃

Verwijderd

Nee maar de fun gehalte is wel hoog denk ik. :)

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 11:09
grafisch hoogstandje interesseert me niks, worms1 vond ik ook veel leuker dan worms2
het gaat om de speelbaarheid en de humor
zo lang er maar banana bombs en explosieve schapen in worden gestopt, plus die geinige geluidjes zoals worms die noooooooo zeggen als ze uit beeld vliegen ben ik tevreden

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Verwijderd

Ziet er leuk uit, ik ben benieuwd! En Unreal 2 (gaap) bewijst dat het niet om de graphics gaat maar om de gameplay! :)

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-10 15:14
De graphics zijn toch prima zo :? Cell-shaded cartoon graphics zijn *veel* beter voor Worms dan zoiets realistisch als Unreal 2. Die hele vergelijking gaat nergens over, het zijn hele andere spellen.

Ik vind het er heel leuk en speelbaar uitzien zoals het nu is. Ik hoop dat ze er iets moois van zullen bakken, waar ik best veel vertrouwen in heb. Ik zal ernaar uitkijken :).

• DeX
Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 10:18:
Ziet er leuk uit, ik ben benieuwd! En Unreal 2 (gaap) bewijst dat het niet om de graphics gaat maar om de gameplay! :)
Hear Hear! Al heb ik U2 nog niet gespeeld... Grafisch goed is niet altijd leuker. Digger is nog steeds leuker dan Serious Sam bijvoorbeeld..
wacko schreef op 06 February 2003 @ 13:30:
De graphics zijn toch prima zo :? Cell-shaded cartoon graphics zijn *veel* beter voor Worms dan zoiets realistisch als Unreal 2. Die hele vergelijking gaat nergens over, het zijn hele andere spellen.

Ik vind het er heel leuk en speelbaar uitzien zoals het nu is. Ik hoop dat ze er iets moois van zullen bakken, waar ik best veel vertrouwen in heb. Ik zal ernaar uitkijken :).
Cell-shading is inderdaat erg gaaf.. Vooral games zoals Sheep, Dog 'n Wolf..

• Denman
  • Laatst online: 22:31
Notna schreef op 05 February 2003 @ 11:12:
lol, toffe game ziet er wel 1337 uit :p nu zeker in 3d wordt misschien wel wat onoverzichtelijk maja boeien
Nou ik vind het juist wel meevallen met de onoverzichtelijkheid. Ik had het eigenlijk erger verwacht. Meestal als een beproefd 2D spel naar 3D gaat wordt het een bende, maar hier hebben ze een knap staaltje werk verricht als ik het zo zie. Maar de screenshots zeggen natuurlijk nog niks over de gameplay :)

Join het GoT Pulse-Team!

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

De overgang naar 3D ziet er nog niet zo slecht uit, ik ben alleen benieuwd hoe ze de kettingreacties die de 2D game zo leuk maakte over kunnen zetten, een kettingreactie in 3D worden volgens mij erg onoverzichtelijk en onvoorspelbaar.

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

Verwijderd

Ik ben heel benieuwd naar het resultaat maar voorlopig ziet het er goed uit
Als de gameplay van hetzelfde nivo (of misschien zelfs iets lager is) dan ben ik helemaal tevreden ;)
DeX schreef op 06 February 2003 @ 13:43:
Cell-shading is inderdaat erg gaaf.. Vooral games zoals Sheep, Dog 'n Wolf..
offtopic:
Aaaah nog een sheep, Dog 'n Wolf liefhebber :> _/-\o_

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 10:12

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik ben erg benieuwd :) Heb alle vorige delen hier origineel liggen :D Vind zelf Armageddon nog het leukste.

He who controls the Spice, controls the Universe.

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

hmm 3d lijkt mij juist weer een hele nieuwe verslaving met nieuwe tactieken die uitgezocht dienen te worden... swiet 1!

Deze plek is te koop.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Hee cool :D

Worms armageddon was zo geweldig.

Maar denk niet dat dit dat ook wordt. Dit zal wel te ingewikkeld owrden om even een potje te knallen. 3D is toch lastiger te besturen dan 2D.

Kijk maar naar Lemmings 3D. Ik vond alleen de 2D versie leuk.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10 13:52

DeMoN

Pastafari

OMG !! Dit lijkt me echt wel zwaar leuk hoor..

Moet je voorstellen hoe het er hier uit ziet als je een worm keihard vlak over het water heen slaat met je honkbal knuppel.. ik zie hem al over die oceaan de 3D dieptje in scheren/zeilen :) :P

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Calitomnication
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Worms heeft zijn succes eigenlijk te danken aan de simpele 2D formule. Gewoon wijzen en schieten. Ik denk dat dit niet meer opgaat als je 3D gaat. De gameplay lijkt me iets moeilijker. Niet qua tegenstander misschien, maar omdat je niet meer het vertrouwde overzicht hebt en je moet wennen aan de besturing.
Maar laten we niet te snel oordelen en rustig afwachten tot ie in de winkel ligt. :P
Iemand al kunnen achterhalen wat de spec's eigenlijk zijn??

[ Voor 8% gewijzigd door Calitomnication op 07-02-2003 15:48 ]

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

ik mag toch wel even zeggen dat die graphics er voor geen ruk uitzien :|

specs

• Hahn
  • Nu online
executor schreef op 07 February 2003 @ 18:52:
Als je dat onderbouwt zegt mag dat wel hoor ;)

Ik kijk erg uit naar een nieuwe Worms, de vorige delen waren echt hilarisch :P
De graphics vind ik een beetje pixelig, maar het ziet er wel erg humorvol uit en daar gaat het tenslotte om :)

The devil is in the details.

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Zo lelijk vind ik em niet, hoor :P
Btw, hij komt ook uit voor ieg xbox en gamecube, dus misschien hebben ze geen zin om superscherpe textures voor de pc te maken? :)De resolutie kan je prob wel redelijk wat opschroeven, hoor, volgens mij zijn dit pics van een consoleversie :)

Btw, ik vond deel 1 t koelst denk ik :)
Maar toch lijkt me dit wel aardig :*)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

MaRc0 schreef op 07 February 2003 @ 18:56:
[...]

Als je dat onderbouwt zegt mag dat wel hoor ;)

Ik kijk erg uit naar een nieuwe Worms, de vorige delen waren echt hilarisch :P
De graphics vind ik een beetje pixelig, maar het ziet er wel erg humorvol uit en daar gaat het tenslotte om :)
Der is niet veel onderbouwing voor nodig. Ze hadden het wel beter kunnen maken. Je geeft zelf ook al aan dat het oa pixelig is. Het ziet er marioachtig uit op een NES }:O .

Worms heeft me ook nooit lang kunne boeien eigenlijk :/. Maar das weer een kwezty van smaak :P :).

specs

• Solid Seal
  • Laatst online: 10-10 14:08

Solid Seal

3D Printer N00b

:D .. zitten er weer van die filmpjes in .. net als in deel 1 en 2 ??????

Echt leuk allemaal :) .. maar in Armageddon zaten ze er niet meer in :(

• Novah
  • Laatst online: 22-10 14:53
Goh, komen ze zeker met een 4e deel genaamt Worms 4Ever ofzo, lekker originele naam is het niet :P

Maaruh ik vond de intro filmpie van Worms 2 echt geweldig :D
(vooral die met die twee gasten die de hele tijd vette guns trekken)

Verwijderd

Novah schreef op 08 February 2003 @ 15:35:
Goh, komen ze zeker met een 4e deel genaamt Worms 4Ever ofzo, lekker originele naam is het niet :P

Maaruh ik vond de intro filmpie van Worms 2 echt geweldig :D
(vooral die met die twee gasten die de hele tijd vette guns trekken)
LOL jah, die ene worm met de dikste guns flikkert om door het gewicht :D

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-10 14:58
dit lijkt me wel wat :D

• Jaded
  • Laatst online: 07-10 17:02
lol, dat is echt cool! Volledig 3d, en als ze dan ook nog wat nieuwe komische elementen erin proppen zou het echt een masterful game zijn. Vooral de taunts van die wormpjes zijn altijd cool.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Heb alleen Worms World Party wel es gespeeld en over een netwerk was dat echt foking kick-ass, hopenlijk hebben ze de gameplay goed kunnen overzetten naar 3d

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Lijkt me eigenlijk niks, ik bedoel Graphics zijn niet echt prachtig maarja dat maakt niet veel uit. maar gewoon dat 3D dat is toch niks voor Worms, dat moet je in 2d spelen. Lijkt me nu veel te onoverzichtelijk. In het begin is het wel ff leuk die explosies enzo maar na een paar keer spelen doe je het ook niet meer :/

Verwijderd

zo hadden het nooooooooit 3d moeten maken, het succesformule was juist de 2d
Voor de rest vind ik een realtime optie zeker een vereiste om de game nog vernieuwend te maken

• LiToKi
  • Laatst online: 31-10 16:23
Volgens mij werken ze met een soort voxels/pixels om het landschap op te bouwen, zodat 't volledig te vernietigen is (a la alle vorige worms). Dat vind ik voor een 3d-game al een hele prestatie :)

• Termi
  • Laatst online: 21:10
Het 3d zal denk ik misschien in het begin :), wat tegenstand op roepen. Maar we moeten eerst wachten tot dat we weten hoe het speelt, bedoel misschien is het wel 10x zofijner geworden :P. Je hebt wel fucking veel richtingen :D.

• greatgonzo
  • Laatst online: 19:33

greatgonzo

schit-te-rend!

Inmiddels is er een demo verschenen!!

http://www.gamershell.com/download_3430.shtml

Verwijderd

is een leak :p
Well, I can confirm that its definately a leak (I just got back from visiting Microsoft's X03 event in France). The demo is the one shown at ECTS and doesn't feature first person mouselook - the german one does however since it uses more up to date code.

Oh well, too late to stop it now We'll get around to releasing more movies and stuff (there's a SUPERB one coming at the end of the month...)

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2003 13:23 ]

Verwijderd

executor schreef op 07 February 2003 @ 18:52:
Preciez vind wel vet idee maar moet nog wel wat bijgeschroefZzz worre met TextureZzz :P Wel vet !!! Maar aan de andere kant wrom gaan ze 3d ? Dit spel waz altijd enigste in z'n soort da zo lang 2d bleef en bleef roeleeruhh !!! achjah we zien wel !!!

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2003 14:59 ]

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 14:56:
[...]

Preciez vind wel vet idee maar moet nog wel wat bijgeschroefZzz worre met TextureZzz :P Wel vet !!! Maar aan de andere kant wrom gaan ze 3d ? Dit spel waz altijd enigste in z'n soort da zo lang 2d bleef en bleef roeleeruhh !!! achjah we zien wel !!!
Dat was mario ook... en Metroid, noem maar op... Kheb de demo even bekeken en ik vind het voor een demo/leak helemaal niet slecht... De animaties zijn best oke en de graphics over het algemeen ook niet slecht...
Ik denk dat dit spelletje best wel leuk wordt, maar niet tegen de concurrentie op zou kunnen... helaas..

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• LiToKi
Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 14:56:
[...]

Euhm oké? }:O

Maar ik vind 't tot nu toe wel goed gelukt in 3D, helemaal als je bedenkt dat alles kapot te schieten valt :).

De demo krijg ik trouwens niet aan de praat :( een memory error en weer terug naar de desktop :/

• Hahn
  • Nu online
LiToKi schreef op 18 September 2003 @ 15:06:
[...]

De demo krijg ik trouwens niet aan de praat :( een memory error en weer terug naar de desktop :/
Ik las ergens dat je de demo op moest starten via run.cmd, omdat je via worms3d.exe vrijwel altijd die memory error krijgt. Het lijkt me niet helemaal logisch, maar je zou het kunnen proberen :)

• LiToKi
MaRc0 schreef op 18 September 2003 @ 15:10:
[...]
Ik las ergens dat je de demo op moest starten via run.cmd, omdat je via worms3d.exe vrijwel altijd die memory error krijgt. Het lijkt me niet helemaal logisch, maar je zou het kunnen proberen :)
Helaas, alletwee geprobeerd, alletwee errors. Vooral als ik op worms3d.exe klik, dan kom ik in een mooie oneindige lus van foutmeldingen terecht waarbij ik alleen op 'ok' kan klikken. Ctrl-alt-delete is dan de enige mogelijkheid.

run.cmd en run loop.cmd geven die memory error.

Ik wacht wel op de officiële demo :)

• gp500
  • Niet online
run.cmd :?

ik krijg in iedergeval met die exe veel parameter errors.
tijdje enter indrukken en dan zegt ie dat er een DLL fout is.

edit xbase_r.dll is die dll.

[ Voor 11% gewijzigd door gp500 op 18-09-2003 15:52 ]

Verwijderd

@set XOM2=.
@regsvr32 /s bin\XRenderMovie.dll
@bin\Worms3d.exe

das de .bat file die erbij hoort

• Hahn
  • Nu online
Bij mij werkt ie wel gelijk goed en ik moet zeggen dat het erg vermakelijk is :)

Het is allemaal wat kartelig, maar ik vind het er goed uitzien. Verder is het erg wennen, omdat je alle kanten op kan kijken in plaats van alleen naar links en naar rechts. Het mikken is hierdoor een stuk moeilijker geworden. Maar ik kwam erachter dat je beter kon mikken door op Q te drukken.

Wel jammer dat er zo'n korte tijdlimiet op die demo zit, ookal is ie geleakt. Na 10 minuten spelen sluit ie gewoon af. Maar wat ik ervan heb mogen meemaken was érg leuk, ik ben benieuwd naar het volledige spel en uiteraard ook de multiplayermogelijkheden (over internet) :P

• Gody
  • Laatst online: 30-10 22:11
Ja waarom ook niet. Direct9 is uit, dikke videokaarten vinden hun weg in de gemiddelde pc tegenwoordig. En we krijgen een game waarvan we de graphics ala 2003 op een p2 met n 8mb videokaart kunnen draaien. Kan aan mij liggen hoor maar je gaat me niet vertellen dat de graphics er mooi uitzien :?

[ Voor 1% gewijzigd door Gody op 19-09-2003 16:44 . Reden: p2/3 > p2 ]

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-09 16:53

hayate666

zwaardfetisjist

Ik denk dat het weer een soort probleem is dat je met GTA 3 en de andere GTA's ook had. Toen zaten veel mensen ook ermee dat 2d leuker was dan 3d. Dat blijkt anders uitgevallen te zijn. :P

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:25
opzich best geinig spel :)
alleen die time-limit verpest de boel :(

wel leuk dat je nog steeds alles aan gort kunt schieten, en die wormen blijven altijd even droog en grappig overkomen :+

• Hahn
  • Nu online
Gody schreef op 18 September 2003 @ 16:01:
Ja waarom ook niet. Direct9 is uit, dikke videokaarten vinden hun weg in de gemiddelde pc tegenwoordig. En we krijgen een game waarvan we de graphics ala 2003 op een p2/3 met n 8mb videokaart kunnen draaien. Kan aan mij liggen hoor maar je gaat me niet vertellen dat de graphics er mooi uitzien :?
Met zo'n reply laat je al gelijk zien dat je een graphicsgeiler (kan het even niet anders verwoorden) bent...

De graphics zijn naar mijn mening goed te noemen, omdat het er kleurig uitziet, de figuren leuk vormgegeven zijn en dat de levels typisch Worms-achtig zijn. Het is allemaal wat kartelig, maar dat boeit me totaal niet.

Als dat jou wel boeit en je er aan ergert dat het op je oude Pentium 2 zelfs werkt, terwijl je een snelheidsmonster in huis hebt dan speel je dit spel niet en wacht je lekker op Doom 3 die alles vergt van je computer :)

• gp500
  • Niet online
ik krijg hem met die .bat nog niet goed werkend.
Is er zwart met een beetje witte stippen lijnen.

krijg eerst 1 bestand bestaat niet .................

en daarna nog even die 10 min grens eruit halen >:)

• greatgonzo
  • Laatst online: 19:33

greatgonzo

schit-te-rend!

tja, ik weet niet of het een leak is, hij stond op gamers.nl

Verwijderd

ja het is zekers wel een leak.. want ik moest verdomd veel moeite doen om uit het spel te komen.. :D

naja hier alvast een pic van een airstrike:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/thulsbosch/pics/worms1.JPG

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-10 17:29

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

En dat bestandje run.cmd, met welk programma moet ik dat openen? Ik bedoel, in Windows 98 vraagt ie welk programma ik wil gebruiken voor het openen van het bestand... :?

edit: Sorry, ben er al achter, even renamen naar .bat...

[ Voor 16% gewijzigd door tijn.online op 18-09-2003 16:55 . Reden: traag van begrip ]

• Hahn
  • Nu online
tijn.online schreef op 18 September 2003 @ 16:49:
En dat bestandje run.cmd, met welk programma moet ik dat openen? Ik bedoel, in Windows 98 vraagt ie welk programma ik wil gebruiken voor het openen van het bestand... :?
Hier krijg je gewoon zo'n DOS venster te zien en start het vanzelf op. In Windows XP kan je door middel van CMD intikken bij Uitvoeren (in het startmenu) zo'n dosvenster krijgen, daarom heet het bestand ook run.cmd :)

Die verschillende wapens zijn trouwens, net zoals in voorgaande delen, erg leuk, maar het is ook flink moeilijk om er goed mee om te gaan. Vooral aan die wind moet ik nog erg wennen :)

In 800x600 ziet het er niet verkeerd uit, alleen jammer dat je niks kan instellen:

Afbeeldingslocatie: http://www.stfu.nu/mindless/images/Worms11.jpg

• MysticMan
  • Laatst online: 22:05
Ik vond 'm wel leuk. Besturing was eerst wel een beetje lastig. Je moet dus ook echt weten dat je met q moet aimen want anders is het wel heel moeilijk om raak te schieten.

Wat wel lastig is, is dat je de muis moet gebruiken voor de camera en om 'n wapen te kiezen en dat je dan weer met de pijltjestoetsen moet aimen. Zo moet je dus de hele tijd met je rechterhand switchen. Zouden ze simpel kunnen oplossen door het zo te maken dat je ook kan aimen met de muis.

• gp500
  • Niet online
volgens mij krijg ik het er niet goed voor omdat ik "XRenderMovie.dll" niet heb. deze moet in de /bin staan.

Verwijderd

ik krijg steeds deze error:

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/jjm.evers/worms.JPG

wat kan ik hier aan doen?

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-10 23:35
http://www.worms3d.com/home.html?area=news#18sep03 lezen.

Overigens horen problemen in SPV, en niet in SGD!

There is no magic.

• Zym0tiC
  • Laatst online: 22:17

Zym0tiC

^_^

seamus21 schreef op 05 februari 2003 @ 11:52:
Mijn ervaring is dat als een spel van 2D naar 3D gaat dat de verslavingsfactor een stuk kleiner wordt. Hopelijk geld dat voor deze worms niet :)
Ik ben het hier 100% mee eens. Waarom moeten al die succesvolle 2d spellen overgaan naar 3d.
Sorry maar op de eerste plaats vind ik het echt niet zo mooi uit zien. (Dit kan idd nog veranderen)
Verder lijkt me het aimen ontzettend moeilijk worden. En de verslavingsfactor zal zeker niet zo hoog zijn als 2d worms.

Ach ja het zal wel zo moeten....alles moet maar 3d en volzitten met eyecandy. Terwijl de gameplay steeds meer een achtergestoten kindje wordt.

* Zym0tiC vond aan GTA3 ook geen r*k aan.

edit:
Hum de demo is off-line, het is wachten op een nieuwe

[ Voor 6% gewijzigd door Zym0tiC op 18-09-2003 18:15 ]

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

• CommanderKeen
  • Laatst online: 03-09 10:57
sjeez je kan echt niet zeggen dat gta3 niet suc6voll is geweest !! geweldig spel...

maar ontopic, kan iemand plz die fix hosten, ik kan me niet registreren...

Verwijderd

is die fix voor dat read memory probleem?

• Zym0tiC
  • Laatst online: 22:17

Zym0tiC

^_^

CommanderKeen schreef op 18 September 2003 @ 18:18:
sjeez je kan echt niet zeggen dat gta3 niet suc6voll is geweest !! geweldig spel...
zeg ik dat dan :?

* Zym0tiC vond aan GTA3 ook geen r*k aan.

Dus IK vind. Het is een mening dus ik zeg niet dat het niet suc6vol is geweest.

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

• CommanderKeen
  • Laatst online: 03-09 10:57
ja @ arnout

[ Voor 70% gewijzigd door CommanderKeen op 18-09-2003 19:06 ]

Verwijderd

http://forum.team17.com/f...509b76d04bfcd1&forumid=33

dat is het team17 worms 3 forum, ik zie alleen niks over die patch.

• Hahn
  • Nu online
Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 19:22:
http://forum.team17.com/f...509b76d04bfcd1&forumid=33

dat is het team17 worms 3 forum, ik zie alleen niks over die patch.
Dat zal dan wel komen doordat het een leaked demo is en er dus ook geen ondersteuning voor komt (in de vorm van bijvoorbeeld patches) ;)

Verwijderd

Ik heb aanstaande dinsdag een interview met Team 17, zal naara lle waarschijnlijkheid vooral over de nieuwe Worms gaan, weten mensen nog leuke/originele vragen om ze te stellen?

Verwijderd

MaRc0 schreef op 18 September 2003 @ 19:26:
[...]

Dat zal dan wel komen doordat het een leaked demo is en er dus ook geen ondersteuning voor komt (in de vorm van bijvoorbeeld patches) ;)
ze geven wel support hoor (vond het ook bijzonder), staat zelf op dat forum.

• Crowmeister
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

daar staat de oplossing niet, dat is alleen een intromovie enable-er
er is op dit moment nog geen oplossing

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Verwijderd

jammer, vraag me toch af waarom die het op sommige systemen wel doet en andere weer niet.

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-10 15:26
lees dan ff het is een gelekte versie, (beta) die zijn nog niet officieel

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Verwijderd

de echte versie (officiele) is nu uit, hij is onder andere te downloaden op 3dgamers. Alleen wordt hij erg veel gedownload dus het is atm erg druk op al die servers.

• Gody
  • Laatst online: 30-10 22:11
MaRc0 schreef op 18 September 2003 @ 16:05:
[...]
Met zo'n reply laat je al gelijk zien dat je een graphicsgeiler (kan het even niet anders verwoorden) bent...

De graphics zijn naar mijn mening goed te noemen, omdat het er kleurig uitziet, de figuren leuk vormgegeven zijn en dat de levels typisch Worms-achtig zijn. Het is allemaal wat kartelig, maar dat boeit me totaal niet.

Als dat jou wel boeit en je er aan ergert dat het op je oude Pentium 2 zelfs werkt, terwijl je een snelheidsmonster in huis hebt dan speel je dit spel niet en wacht je lekker op Doom 3 die alles vergt van je computer :)
Ok mijn formulering is inerdaad behoorlijk belabberd geweest. Daarvoor mijn excuses. Ik heb ook lang worms 1 en 2 gespeeld, welke er goed uitzagen![voor die tijd] Worms 3 zoals ik die op de screenshots zie kan dus echt wel mooier zonder dat je een p4 2.8 met ati 9700 ofzo nodig hebt hoor. Het is kartelig en daar kun jij mee leven zeg je? Worms 2 zag er mooier uit man, veel smoother enzo. Het kan toch wel een beetje meer. En ook dan kun je het nog op een p2 draaien.

Verder heb ik niet tegen p2's of iets dergelijks hoor. Werk wel vaker op p1 systemen en moet daar ook dingen werkend op krijgen. Maar de gemiddelde mens heeft nu gewoon een p3 en daar kan best iets meer op denk ik.

En daarbij heb ik geen snelheidsmonster, zie sig, maar daar zou ook doom3 op kunnen ja, mits het leuk zou zijn op te spelen wat het waarschijnlijk [HEEL PERSOONLIJK] niet zal worden. HL2 daarentegen weer wel ;)

Verwijderd

Idd de official demo is uit..

Hier is een torrent link.
http://www.3dgamers.com/t...3/w3d_demo_pc.zip.torrent

• Gromba
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-10 17:38

Gromba

Tijdreiziger @ 1sec/sec

Hopelijk komen er weer leuke filmpjes bij, zoals bij worms 2 :+

Gromba.nl

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:41

Maxow

Hidden Sound System

Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 19:26:
Ik heb aanstaande dinsdag een interview met Team 17, zal naara lle waarschijnlijkheid vooral over de nieuwe Worms gaan, weten mensen nog leuke/originele vragen om ze te stellen?
waarom ze over zijn gegaan naar 3d mschien... Ik heb niet de final demo gespeeld maar die ervoor uit was. Persoonlijk vond ik het een enorme achteruitgang. Ontzettend onoverzichtelijk ook.

Verwijderd

Zojuist de nieuwe demo gespeeld.

In de fpView kun je nu gebruik maken van mouse look + onder de letter e zit een andere view die een plaatje van boven af geeft.

Ook leuk is dat je in deze demo gebruik kan maken van the holy handgrenade.

Graphix zijn trouwens ook aardig verbeterd + camera posities beter gekozen bij de cut-scenes. Wel jammer is dat je maar 8 min mag spelen :(

Verwijderd

3d is niet altijd beter.

Mario, Pacman, Zelda, Simcity en de command an conquer series zijn een aantal spellen die de overstap van 2d naar 3d hebben gemaakt. Ik vond de 2d versies beter hoor.

• Odin
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-07 10:54

Odin

¯¯¯¯¯

Deze versie speelt wat lastiger door de derde dimensie.

Ook vind ik het soms een beetje onoverzichtelijk.
De wapens zijn (nog) niet echt vernieuwend te noemen.

Maar ik denk dat ik me wel ga vermaken met deze titel.

Verwijderd

Het hangt een beetje van het genre af.

Van de adventures en platform games vond ik de 2d varianten altijd leuker. Monkey Island 4 is daar een goed (slecht) voorbeeld van. Maar RTS-spellen zoals C&C vind ik persoonlijk leuker als ze ook diepte hebben.

Worms is een genre op zichzelf en we zullen moeten zien of 3d goed uitpakt. Ik vond het wel weer leuk om de demo te spelen. Als ze straks de gameplay nog wat opkrikken zodat het handig wordt om mee te spelen, dan kan het een heel leuk spel worden.

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Geweldig leuk ziet het er uit. Dit wordt echt een boel lol hebben met de wormpjes weer. Heb alle eerdere games van worms al gespeeld en heb daarmee ontzettend veel speel uren beleeft. Dit is voor mij een must-have!

Profile

Verwijderd

KUT! die bug zit er nog steeds in dat ie het niet doet op athlons (thunderbirds). Echt klote! had gehoopt dat ze die eruit hadden gehaald sinds de beta van gisteren.

• gp500
  • Niet online
leuk arnout download 'm nu net, is dat dat je en zowat zwart beeld hebt.
dat had ik met de andere demo.

EDIT/ Laat maar ik had hem op m'n pentium gedraaid, DOM.

[ Voor 25% gewijzigd door gp500 op 19-09-2003 18:57 ]

Verwijderd

op het forum staat nu dat ze een fix hebben gevonden voor het athlon probleem, dus hopelijk wordt ie zo snel mogelijk gereleased.
Pagina: 1 2 3 Laatste