PhD i.o.
In je ondertitel staat: Bam Margera \o/, maar in je icon staat Rake Yohn..
In de start post staat toch echt: gezaagdKr3Kr schreef op 04 februari 2003 @ 18:51:
mooi logo aan de zijkant! laser?
[ Voor 50% gewijzigd door insan1ty op 04-02-2003 18:55 ]
Verwijderd
Erm, nog preciezer, het is gedremeld en daarna met de hand bij gevijldinsan1ty schreef op 04 February 2003 @ 18:55:
offtopic:
In je ondertitel staat: Bam Margera \o/, maar in je icon staat Rake Yohn..
[...]
In de start post staat toch echt: gezaagd
[ Voor 11% gewijzigd door Rebels op 04-02-2003 20:01 ]
My compliments
Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20
Verwijderd
Verwijderd
restecp
Gelukkig, want ongemod vind ik die kast echt uber lelijk
raam is koel... LCD is sweeeet!!!
alleen die IDE kabels
Launching containers into space
Ik ben 26 ,Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 22:20:
Prachtig mooi gedaan, valt me mee dat je niet een CKY logo ofzow erin hebt gedremeltDat logo vind ik nou echt weer wat nieuws, wat toch knap is tegenwoordig met alle premods enzow..
restecp
modden deed ik al aan me commodore
ik haat premods, teminste, de meeste, van sommige kun je ook wel weer wat moois modden!
Verder bedank ik iedereen voor de eigenlijk alleen maar positieve replies!
Verwijderd
De rest hadden we al gezien zover ik me nog kan herinneren
niet iedereen dus,Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 22:33:
Het enige nieuwe aan je case is het lcdkastje?
De rest hadden we al gezien zover ik me nog kan herinneren
licht is nieuw, knop en nog wel meer.
je mag tegenwoordig niet meer je gedeeltelijke casemod neerzetten he
Volgens mij ben jij ook de enige die zich nog het 1 en ander herinnerd
Verwijderd
Je bent oldschool of je bent het niet heRebels schreef op 04 February 2003 @ 22:35:
[...]
niet iedereen dus,
licht is nieuw, knop en nog wel meer.
je mag tegenwoordig niet meer je gedeeltelijke casemod neerzetten he
Volgens mij ben jij ook de enige die zich nog het 1 en ander herinnerd
Inderdaad die switch is wel erg mooi, alleen denk ik dat die bijna nog meer heeft gekost dan de rest van de mods bij elkaar.
Verwijderd
SVP inhoudelijker reageren Nieuwe policy m.b.t. reacties in CME-showtopics
[ Voor 73% gewijzigd door m-m op 05-02-2003 17:14 ]
Verwijderd
ik zou het als ik jou was dremelen, en het netjes bijvijlen. rechte stukken zijn namelijk rete-moeilijk met een dremelVerwijderd schreef op 05 February 2003 @ 12:52:
ik ben nu bezig met mijn XASER II-prom-pro, hoop dat i net zo mooi word als jou, ga als het goed is vanmiddag allu halen voor de nieuwe behuizing van de prometeia, maar hoe heb jij die naam in je pc gedaan, dremel/decoupeer ??
Verwijderd
maar lijkt me wel een leuk idee voor de zijkan van mijn XASER II.
ben net terug van leiden en word gebelt als het allu er is, en dan ff de prometeia in zijn nieuwe unit zetten (nadat i af is natuurlijk) en als alles goed is gegaan moet i gewoon super zijn, zeker als je kijkt dat het me eerste case-mod is
Verwijderd
Dremel zij hij toch? Of heb ik het verkeerd verstaan? En iedereen heeft het over die IDE kabels, maar hij zei toch dat hij nieuwe besteld had/ging bestellen?Verwijderd schreef op 05 February 2003 @ 12:52:
ik ben nu bezig met mijn XASER II-prom-pro, hoop dat i net zo mooi word als jou, ga als het goed is vanmiddag allu halen voor de nieuwe behuizing van de prometeia, maar hoe heb jij die naam in je pc gedaan, dremel/decoupeer ??
Whehehe Tnx!Verwijderd schreef op 05 February 2003 @ 17:42:
[...]
Dremel zij hij toch? Of heb ik het verkeerd verstaan? En iedereen heeft het over die IDE kabels, maar hij zei toch dat hij nieuwe besteld had/ging bestellen?
Maar blijkbaar is me kassie perfect zo dan?
Niemand opmerkingen voor verbetering?
zo zou ik zelf bv het liefst me lcd IN me kast hebben,
ik wilde 'm eigenlijk inbouwen in die uittrekbare kap over die 51/4 bays, maar dat paste dus niet
Verwijderd
heb ik iets gezegt wat hiertegen in gaat dan???Verwijderd schreef op 05 February 2003 @ 17:42:
[...]
Dremel zij hij toch? Of heb ik het verkeerd verstaan? En iedereen heeft het over die IDE kabels, maar hij zei toch dat hij nieuwe besteld had/ging bestellen?
Verwijderd
Just my two cents
Ben niet zo'n handige. Je kent het wel, doorzichtige fans met blauwe LEDs, CCFL, blauw natuurlijk, Window kitje, prefab
Enneh, deze http://www.enermax.com.tw/uc-a5fatr2.htm
Gaat eraan komen.
Wil echter wel mijn nieuwe monitor gaan modden. Andere led achter powerknop, behuizing verven. Standaard.
Hmm, durf nu niet eens pics meer te posten van de mijne
Stealth mod is echter wel iets dat ik kan en wil!
makkie
Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)
Marreh, Je zou misschien je LCD in kunnen bouwen op een lade en dattie als je hem eruit laat komen omhoog komt. Maybe met een veersystem en knopje?
Makkie
[ Voor 47% gewijzigd door makkie ;) op 06-02-2003 15:13 ]
Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)
Alleen vind ik die lade van je een beetje vreemd. Het lijkt net of die knopjes zijn omgevallen oid
Heb je misschien een wat duidelijker plaatje ervan?
Liggende schakelaartjes jahZenit schreef op 06 februari 2003 @ 15:23:
Hmm, erg netjes gedaan. Niet _TE_ maar gewoon erg mooi.
Alleen vind ik die lade van je een beetje vreemd. Het lijkt net of die knopjes zijn omgevallen oid
Heb je misschien een wat duidelijker plaatje ervan?
[ Voor 5% gewijzigd door Rebels op 06-02-2003 16:04 ]
Verwijderd
Dat d8 ik niet toch? Ik maak alleen ff een opmerking om misverstanden tegen te gaan.Verwijderd schreef op 05 februari 2003 @ 21:38:
[...]
heb ik iets gezegt wat hiertegen in gaat dan???
Die twee kleuren vind ik persoonlijk wel mooi, boven rood en onder blauw. Eens een keer wat anders dan dat eentonige. Het staat ook nog eens cool bij dat zwart.
Ook sugestie WAAR ik lcd zal plaatsen?Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 16:18:
Ja Rebels, perfect! Leuk idee nog om dat lcdtje in je kast te bouwen. Maar dan moet je dat natuurlijk wel mooi doen, zoals de rest van je case!![]()
[...]
Dat d8 ik niet toch? Ik maak alleen ff een opmerking om misverstanden tegen te gaan.
Die twee kleuren vind ik persoonlijk wel mooi, boven rood en onder blauw. Eens een keer wat anders dan dat eentonige. Het staat ook nog eens cool bij dat zwart.
![]()
en ik kan rood/blauwe ccfl uitschakelen en dan brandt er alleen een blauwe
is btw moeilijk om het kleur effect op de foto te krijgen, ik zal nog es proberen met een polarisatie filter ervoor
Goed, opzich een hele mooie en goed afgewerkte mod, maar ik vind dat materiaal waar je dat venster van je LCD net een fotolijstje
Had mij leuker geleken als je een plexiglazen iets had gemaakt ofzo
lolThanatos schreef op 06 februari 2003 @ 18:18:
Zie ik nou geen geluidskaart in je PC? Of hangt je videokaart ervoor?
Goed, opzich een hele mooie en goed afgewerkte mod, maar ik vind dat materiaal waar je dat venster van je LCD net een fotolijstje
Had mij leuker geleken als je een plexiglazen iets had gemaakt ofzoMaar ja wie ben ik
![]()
Geluid is onboard jah
en me lcdstandaard is van plexie
Verwijderd
Zie ik nou geen geluidskaart in je PC? Of hangt je videokaart ervoor?
Had mij leuker geleken als je een plexiglazen iets had gemaakt ofzo Maar ja wie ben ik
is altijd zo ACHTERAF, maarja hijs mooi hoor.

is het nog niet helemaal, maar de lichtovergang op de videokaart is zow mooi
Verwijderd

ook leuk, maar dan anders.. net als de videokaart
Verwijderd
denk dat ik van het weekend ook maar weer verder moet modden
erg goed werk and keep on modding
als je dat paneel van mij bedoeld... nee, niet met dremel of zaag, maar hier mee:Verwijderd schreef op 07 February 2003 @ 08:09:
dit kleur effect ziet er wel bruut uit, mooi gedaan die kleine letters, met de dremel neem ik aan?

CNC frezen is lekker strak
Verwijderd
kan die van mij er ook onderFiXeL schreef op 07 februari 2003 @ 17:30:
[...]
als je dat paneel van mij bedoeld... nee, niet met dremel of zaag, maar hier mee:
[afbeelding]
CNC frezen is lekker strak
ff serieus, als jij nie tever weg woont lijkt mij dit ook mooi, kijk in mijn sig en voeg me maar toe op msn.
ik denk dat ik problemen krijg als ik op een machine van mn baas ff een klusje voor een ander doeVerwijderd schreef op 07 februari 2003 @ 21:17:
[...]
kan die van mij er ook onder![]()
ff serieus, als jij nie tever weg woont lijkt mij dit ook mooi, kijk in mijn sig en voeg me maar toe op msn.
en terechtFiXeL schreef op 07 februari 2003 @ 21:23:
[...]
ik denk dat ik problemen krijg als ik op een machine van mn baas ff een klusje voor een ander doeik kan dit helaas niet doen, sorry...
moet uniek blijven

vidkaart
Verwijderd
Rebels schreef op 07 February 2003 @ 21:54:
[...]
en terecht
moet uniek blijven
[afbeelding]
vidkaart![]()
en waarom posten jullie allebij een leadtek gf4 doos trouwens
Mijne is rasecht Dremel werk jah, * Rebels is Dremel-kingVerwijderd schreef op 07 februari 2003 @ 22:29:
[...]
![]()
![]()
, rebels, heb jij hem wel zo strak gekregen met dremel?
Dit is 3 mm staal, dus dat van jou zal ook wel lukken_ferry_ schreef op 07 februari 2003 @ 22:40:
en waarom posten jullie allebij een leadtek gf4 doos trouwens
Ennuh, die pic jah, was toen ik zijn mod voor het eerst zag, toen heb ik geprobeerd die pic zoveel mogelijk te imiteren!
nee, dit was puur toeval, en op het merk na zijn de kaarten verschillendRebels schreef op 07 februari 2003 @ 22:44:
[...]
Mijne is rasecht Dremel werk jah, * Rebels is Dremel-king
[...]
Dit is 3 mm staal, dus dat van jou zal ook wel lukken
Ennuh, die pic jah, was toen ik zijn mod voor het eerst zag, toen heb ik geprobeerd die pic zoveel mogelijk te imiteren!![]()
lol
Erm jah, gaat een beetje offtopic nuFiXeL schreef op 07 February 2003 @ 23:00:
[...]
nee, dit was puur toeval, en op het merk na zijn de kaarten verschillend
maarruh, is toch hetzelfde merk
ik heb een ti4600
enige verschil wat ik zie bij jou is "myvivo"
wat dat precies inhoud
Verwijderd
nog tips die ik kan gebruiken bij dit fijne werk?
ja, ik heb ook een leadtec. en nee, ik heb een ti4200, met 128MB ram.. en vivo dus.. maar ik use het nietRebels schreef op 07 February 2003 @ 23:16:
[...]
Erm jah, gaat een beetje offtopic nu
maarruh, is toch hetzelfde merk
ik heb een ti4600
enige verschil wat ik zie bij jou is "myvivo"
wat dat precies inhoud, jij heb toch ook een ti4600?
ik cap niet, en divx op tv? nah... niet als je een 20 inch beeldkanon hebt
[ Voor 15% gewijzigd door FiXeL op 08-02-2003 01:49 ]
nee jij,GsJosh schreef op 07 February 2003 @ 22:56:
3mm? wat voor case heb je in godsnaam, de meeste metalen van sidepanels zijn ongeveer 1,5 a 2 mm dik
Tis een l33t FongKai kast zei ik toch, maarjah dat merk kent niemand
Verwijderd
Moet ik je toch teleur stellen, ik ken die case wel.Rebels schreef op 08 February 2003 @ 09:54:
[...]
[...]
nee jij,
Tis een l33t FongKai kast zei ik toch, maarjah dat merk kent niemand
Sterker nog ik heb hem zelf ook.
Hij is momenteel *Under Construction*
Bezig met WC inbouwen.
Ik zal natuurlijk pics posten als hij klaar is.
ik had trouwens die flapjes eraf gesneden, leek niet mooi... ga jij dat ook nog doen?
Het zijn zilveren, ik haal die flapjes er ook nog af jah, had ik bij die groene ook al gedaan, ook Coolermaster btwFiXeL schreef op 08 februari 2003 @ 17:13:
naais setje! zijn dit de bronskleurige, of zilveren? ik kan het niet zeker zeggen aan de hand van de foto. Cooler masters nog wel.. ik heb zelf zilveren van Alaska in mijn case zitten nu.
ik had trouwens die flapjes eraf gesneden, leek niet mooi... ga jij dat ook nog doen?
* FiXeL loves adonised aluminium
die kabels weerkaatsen het licht ook veel mooier
hier alleen blauw licht aan, pics blijven slecht in verhouding tot de realiteit
[ Voor 24% gewijzigd door Freakaz0id op 08-02-2003 23:18 ]
Hee man, problem solvedFreakaz0id schreef op 08 februari 2003 @ 23:17:
Die LCD case vind ik vooral erg cool, maar ik ben er helaas niet handig genoeg voor denk ik.... is er mischien iemand die zulke dingen kant en klaar + software verkoopt? (et caseje hoeft natuurlijk niet, zo debiel ben ik nou ook weer niet, maar et solderen enz. kan ik niet)
http://www.modwarehouse.com
is van een stelletje tweakers hiero, oa. XNDR, kun je ze zo bestellen
[ Voor 82% gewijzigd door Freakaz0id op 09-02-2003 01:14 ]
Nee hoor, is gewoon voorgesoldeerdFreakaz0id schreef op 09 February 2003 @ 01:09:
mja, maar daar moet je toch nog vanalles aan solderen en rotzooien?
Lees maar even goed, zijn ook zat topics over tevinden
[rml][ IA] Grafische LCD's :: Afhandeling (IA van mail.eve)[/rml]
ennuh, modden kost geld, wil je dat ik het lijstje opsom wat ik hieraan kwijt was?
[ Voor 13% gewijzigd door Rebels op 09-02-2003 01:15 ]
Kwist niet dat et zon duur grapje was.
Verwijderd
Hahaha, jah, hobby kost geld he. Ik heb een gfx lcd (256x128) voor 7 dollar gekocht, was bij ene ia, dus dan valt het wel meeFreakaz0id schreef op 09 February 2003 @ 01:14:
Enne, 111.34 euro en das nog zonder software.
Kwist niet dat et zon duur grapje was.
Maar goed, als je hem hebt kan je eigenlijk niet meer zonder!!!
whehehe 7 dollar manVerwijderd schreef op 09 February 2003 @ 19:09:
[...]
Hahaha, jah, hobby kost geld he. Ik heb een gfx lcd (256x128) voor 7 dollar gekocht, was bij ene ia, dus dan valt het wel mee
Maar goed, als je hem hebt kan je eigenlijk niet meer zonder!!!
tja
Jah en?
een jaar geleden ofzow en nog niet half zo compleet
zie je het verschil niet? ,de meeste zijn ook gauw tevreden he?
De enige herriebron in m'n PC was nog me videokaart.
Ik heb de 2 kleine fannetjes van m'n Leadtek ti4600 afgehaald en er een Papst 80mm onder gehangen aan een verbogen pci-afdekplaatje.

Denk dat ie nou net zo stil is als waterkoeling, zoniet stiller!
Dit heb ik ok iets van een half jaarRebels schreef op 16 February 2003 @ 17:46:
Mag ik dit nog ff laten zien hier?
De enige herriebron in m'n PC was nog me videokaart.
Ik heb de 2 kleine fannetjes van m'n Leadtek ti4600 afgehaald en er een Papst 80mm onder gehangen aan een verbogen pci-afdekplaatje.
[afbeelding]
Denk dat ie nou net zo stil is als waterkoeling, zoniet stiller!
Ik heb hem echter onder me gf3 hangen
Reageer SVP inhoudelijk of niet: Nieuwe policy m.b.t. reacties in CME-showtopics
[ Voor 87% gewijzigd door m-m op 16-02-2003 21:26 ]
Verwijderd
en zo is het voorspeld!
* Eraser127 heeft een rounded glow-in-the-dark cable van Akasa
[ Voor 20% gewijzigd door Eraser127 op 18-02-2003 17:43 ]
Kabels zijn absoluut zilver, komt door fototoestel/belichting
en zo is het voorspeld!
morgen(vanmiddag) is btw m'n "asbak&aansteker in cdrom-lade mod" half of geheel af
Dat wordt pas lachen
me pas gefinishde mecanomodje ook wel gezien he?
The Shadow heeft een zwak voor zwarte kasten...
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Verwijderd
Hoe zit dat met die aansteker, is daar genoeg stroom voor?? En heb je bedacht wat er gebeurt met een redelijk volle asbak en de airflow in de kast?
Ja & jaVerwijderd schreef op 21 February 2003 @ 00:58:
LOL @ asbak
Hoe zit dat met die aansteker, is daar genoeg stroom voor?? En heb je bedacht wat er gebeurt met een redelijk volle asbak en de airflow in de kast?
als ie klaar is komt topic en filmpje enzow

zie me mod-page voor meer btw
[ Voor 7% gewijzigd door Rebels op 21-02-2003 01:09 ]
Verwijderd
Wist trouwens niet dat een cd lade zoveel gewicht kon hebben (althans het motortje)
Zie nu pas dat de boel ZONDER asbak naar binnen gaat, kennelijk moet ik een nieuwe bril
Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 01:22:
Ik heb je modpage gezien
Wist trouwens niet dat een cd lade zoveel gewicht kon hebben (althans het motortje)
edit:
Zie nu pas dat de boel ZONDER asbak naar binnen gaat, kennelijk moet ik een nieuwe bril
hoezo zonder asbak?, gaat allemaal naar binnen hoorw!
Tis btw een cadeautje voor Bitbyter, ik maak, hij krijgt!
ik heb supermooie pics, maar die komen als ie af is
[ Voor 7% gewijzigd door Rebels op 21-02-2003 01:48 ]
Verwijderd
zeer koel met je naam en binnenkant ook mooi aangelegt met traanplaat en mooie kabels en koelers. kortom "zeer chique bak man" en duur he al die dremel schijfjes
Verwijderd
wat doet die sigaretten-as in je pc ?
Of wervelt dat niet op de electronica ?
[ Voor 42% gewijzigd door Brothar op 21-02-2003 02:13 ]
eagle
l33t man
Trouwens, leuke quote: Theo van Gogh ( op zin site) over Femke 'Fatale' Halsema:
"mevrouw rookt ketting."
je opmerking I33 begrijp ik niet ( ja 'k ben oud, 'k weet 't)
[ Voor 83% gewijzigd door Brothar op 21-02-2003 02:24 ]
eagle
Verwijderd
Leuk figuur...
www.tweakzone.nl -> casemods -> Little Silver CaseMod ..
das mijne
Verwijderd
Signature
Verwijderd
http://www.marktplaats.nl...ware/behuizingen/7630.jpg
dat is toch die case die rebels ook heeft
als je hem wilt kopen (voor 60 euro) klik hier http://www.marktplaats.nl...izingen/7630.htm?oudei=30
Verwijderd
Ik vertrouw heel dat markplaats niet... Slechte ervaringen mee en ziet er zo onproffesioneel uit.Verwijderd schreef op 22 februari 2003 @ 20:49:
check dit eens
http://www.marktplaats.nl...ware/behuizingen/7630.jpg
dat is toch die case die rebels ook heeftof nie.....
als je hem wilt kopen (voor 60 euro) klik hier http://www.marktplaats.nl...izingen/7630.htm?oudei=30
mijne was wel wat duurder nieuw, ik zou er nog wel een witte bij willen hebben