eMule opensource eDonkey, deel 4

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.136 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:59
dark4ever schreef op 22 February 2003 @ 12:39:
uhh... waarom download je in gods naam steeds een nieuwe serverlist?
gewoon uit zetten... heb je niks aan in eMule...
Inderdaad, gewoon 1 keer een serverlijst ophalen. Daarna krijg je nieuwe servers toegestuurd als je connect met een server, en ook van andere gebruikers. Dus je eigen serverlijst word alleen maar groter/beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is dit een nogal lame voorstel maar kunnen jullie niet beter [emule.de] achter je naam zetten? Er zijn namelijk veeeel meer users die die tag hebben... Ik heb gewoon de standaard emule dus ik heb gewoon de standaardnaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Verwijderd schreef op 22 February 2003 @ 13:59:
Misschien is dit een nogal lame voorstel maar kunnen jullie niet beter [emule.de] achter je naam zetten?
En wat is het voordeel?

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ortep schreef op 22 February 2003 @ 14:10:
[...]

En wat is het voordeel?
dat zat ik me nou ook al af te vragen :) Eerder hadden mensen het er hier al over om [GOT] in je naam te zetten... Ga je dan sneller door de queue's heen bij mensen met een zelfde ID?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:56
Ortep schreef op 22 februari 2003 @ 14:10:
[...]

En wat is het voordeel?
Tsja, er zit een soort van community optie ingebouwd in eDonkey, en ook in eMule plus geloof ik. Voordeel is dat je hoger in de queues komt, van mensen die tot dezelfde community behoren.

Maar als iedereen nou emule.de in zn tags gaat zetten, dan schiet je er natuurlijk geen hol mee op :D

Ik heb gewoon [GoT] voor mn naam staan, heb geen idee of het een voordeel oplevert, maar mensen kunnen me zo misschien herkennen.... met of zonder community, eMule werkt toch wel goed :Y)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Zoefff schreef op 22 February 2003 @ 14:29:
[...]
Ik heb gewoon [GoT] voor mn naam staan, heb geen idee of het een voordeel oplevert, maar mensen kunnen me zo misschien herkennen.... met of zonder community, eMule werkt toch wel goed :Y)
Zo denk ik er ook over (heb ook [GoT] voor me naam staan).
Ik heb tot nu toe maar 1 andere user gezien die [GoT] 'achter' z'n naam had
staan met nog een paar andere tags,maar die krijgt van mij geen slot >:)
Alleen [GoT] users gun ik een slot,anders niet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik iemand met [GoT] in me queue zie, geef ik hem een slotje zodat ik continue naar hem up. Ik heb het zelf ook in me naam. En als ik dan zelf bij een GoTter in de queue sta vraag ik via dat messaging of ik een slotje mag (dus als hij ook nog dat filetje moet geef ik hem een slotje en hij mij, allebei blij :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Verwijderd schreef op 22 februari 2003 @ 14:39:
Als ik iemand met [GoT] in me queue zie, geef ik hem een slotje zodat ik continue naar hem up. Ik heb het zelf ook in me naam. En als ik dan zelf bij een GoTter in de queue sta vraag ik via dat messaging of ik een slotje mag (dus als hij ook nog dat filetje moet geef ik hem een slotje en hij mij, allebei blij :) )
Ben jij zo actief bezig met je downloads dan :?

Ik zet eMule 's ochtends aan, en 's avonds weer uit.. kijk er verder niet naar hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik er zelf achter zit check af en toe daar op ja :P, maar die [] staan altijd boven aan dus ziet ik het zo :)

Moet toch wat doen als je met werkstukken bezig bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Laatst online: 06:57
Is het niet handig om een list van [GOT] users te maken buiten dit forum? Of valt dat dan weer net niet binnen de policy...

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Het heeft geen zin. Het feit dat iemand GOT in zijn naam heeft staan betekent helemaal niet dat hij of zij dezelfde dingen wil hebben als ik. Het heeft alleen maar zin om comunities te maken van [SciFi] of [GTST] want dan krijg je contact met mensen ook al zitten ze in Singapore of Alaska

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jullie gaan volgens mij best boos worden denk ik :)
Is het mogelijk om een limiet te zetten op de uploads? ik wordt een beetje moe van 100 mensen die m'n bandbreedte erg dwarszitten... als er 5 zitten te downen, vin dik het nog niet zo'n ramp, maar 20 tegelijk is minder :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je allemaal instellen bij je preferences ;) Alleen hoe minder upload, hoe minder download :P Your choice :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-09 06:15

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Verwijderd schreef op 23 February 2003 @ 13:54:
kun je allemaal instellen bij je preferences ;) Alleen hoe minder upload, hoe minder download :P Your choice :7
Als je je upload op 10KB zet dan heb je unlimited download.
Als je daaronder gaat zitten word je idd beperkt in je download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 10:01
Verwijderd schreef op 23 February 2003 @ 13:51:
jullie gaan volgens mij best boos worden denk ik :)
Is het mogelijk om een limiet te zetten op de uploads? ik wordt een beetje moe van 100 mensen die m'n bandbreedte erg dwarszitten... als er 5 zitten te downen, vin dik het nog niet zo'n ramp, maar 20 tegelijk is minder :{
en staat natuurlijk allemaal in de faq van zoeff _/-\o_ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
legolas82 schreef op 23 February 2003 @ 15:55:
[...]

en staat natuurlijk allemaal in de faq van zoeff _/-\o_ O-)
Ik wou het niet zelf zeggen O-)

Ben er overigens weer aan het klussen, moet weer een hoop extra zijn eind deze dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Iemand een mirror van de nieuwe emule plus? (of geshared, want zowel de source forge als de mirror zijn volgens mij down)
Dit is wel een snelle en werkende mirror
http://www.eshocked2k.com...le/eMulePlus-1.Binary.zip

[ Voor 38% gewijzigd door MeNTaL_TO op 23-02-2003 16:41 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Ik heb de FAQ weer geupdate. Hij is nu wel bijna af te noemen, nog maar een paar dingetjes. Natuurlijk blijf ik er wel extra dingen inzetten :) Maar nu, leesvoerrrr:

Nieuw toegevoegd, allemaal onder het kopje "features":

-Sources uitwisselen
-Preview van Films
-Online Signature
-Vrienden
-IRC
-Compressie
-File Rating
-IP Filtering

Geupdate of aangepast:

-Downloads
-Extended settings
-Iconen

Hij is natuurlijk nog steeds te vinden op www.dutchemulefaq.tk :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 20:12
* iets heet ook [GoT]Shotgun :Y)

en zoefff, die emule irc in je sig werkt niet :'(

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
ShotGun schreef op 23 februari 2003 @ 20:41:
* Zoefff heet ook [GoT]Shotgun :Y)

en zoefff, die emule irc in je sig werkt niet :'(
Jawel hoor, dan heb jij mIRC niet (goed) geinstalleerd, of je IE (of andere browser) pakt de link niet...

Je kan ook gewoon verbinding maken met irc.tweakers.net server, en dan het #emule kanaal joinen, tot zo 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CooLKillaH
  • Laatst online: 04-02-2017
Eventjes een "newbie" vraag tussendoor:
ik heb nu een dag eMule Plus 1 ipv de normale eMule, maar nu staan er onder de optie 'verbindingen' in 'voorkeuren' (ja ik heb de nederlandse versie :)) de volgende keuzes:

- UDP-Verzoek Limiet (100)
- Max verbindingen (512 in 5 sec 20)

Wat betekenen deze opties? Zou iemand mij dit kunnen vertellen?
Alvast bedankt.

Couse when it's game time, it's pain time baby! WOHOEW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Een deel van je antwoord staat in de FAQ:

Max. new connections / 5 secs
Het maximaal aantal nieuwe connecties dat eMule opent per 5 seconde. Standaardinstelling is 20

Let op:
- Het aanpassen van deze instelling kan leiden tot "blauwe schermen", routers die hangen, en kan het normaal surfen onmogelijk maken. De up- en downloadsnelheid kunnen ook lijden onder een verkeerde instelling. Pas dit alleen aan als je weet waar je mee bezig bent!
-Het is mogelijk om dit getal iets omhoog te zetten, als je een hele snelle verbinding hebt, of op een LAN zit.

En dan UDP-Verzoek Limiet...Dat lijkt me een speciale instelling voor eMule plus, ik ken hem iig niet. Als ik even logisch nadenk, dan kom ik op het volgende:

De UDP-Poort (standaard ingesteld op 4672, maar die kan je ook veranderen) word gebruikt om sources uit te wisselen tussen clients. Als je daar een limiet op kan zetten, betekend dat gewoon dat er maximaal 100 gebruikers tegelijk om sources kunnen vragen.

Als je een snelle verbinding hebt, denk ik dat je dit getal makkelijk redelijk hoog kan zetten. Alleen als je merkt dat je verbinding wat minder snel word, kan je hier eens mee gaan spelen.... Succes ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Sinds kort ook een gebruiker van emule plus; eerst ging alles gewoon goed, snelle connect enzo. Maar nu in ene (spontaan lijkt t wel) als ik connect naar wat voor server ook; connection lost
Poorten zijn geFW van een STH pro achter ADSL basic....
iemand die dit herkent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roelemewoel schreef op 24 February 2003 @ 09:33:
Sinds kort ook een gebruiker van emule plus; eerst ging alles gewoon goed, snelle connect enzo. Maar nu in ene (spontaan lijkt t wel) als ik connect naar wat voor server ook; connection lost
Poorten zijn geFW van een STH pro achter ADSL basic....
iemand die dit herkent?
Als je zonealarm gebruikt kan het daar in liggen. Ik had hetzelfde probleem. Na verwijderen zonealarm werkte alles weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ik zag bij 2 ingepakte CD's (mp3'z dus, waar ik de CD's zelf al van heb :? ) een groen I'tje staan naast het plusje zeg maar. Heb al gezocht in de FAQ en op google, maar kon niet vinden waar dat vandaan zou kunnen komen. Iemand een idee hier??

[ Voor 6% gewijzigd door Smultie op 25-02-2003 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

SMulTiE schreef op 25 februari 2003 @ 01:32:
ik zag bij 2 ingepakte CD's (mp3'z dus, waar ik de CD's zelf al van heb :? ) een groen I'tje staan naast het plusje zeg maar. Heb al gezocht in de FAQ en op google, maar kon niet vinden waar dat vandaan zou kunnen komen. Iemand een idee hier??
Dan ben je nog niet bij de FAQ van Zoefff (ja daar issie weer ;) ) geweest.
Ga je schamen,en kijk ondertussen hier maar even: dutchemulefaq

*hint* Algemeen / Iconen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Laatst online: 08:43

Sabbi

je denkt aan mij.

Waarom is het Edonkey/Emule netwerk eigenlijk zo ontzettend duits? Niet dat ik iets tegen duitsers heb ofzo, ik kom zelfs erg graag in duitsland, maar ik zou liever wat minder vaak tegen de duitse versie van dingen aanlopen..
Zijn er geen nederlandse servers, of zit ik toevallig in een duitse ring ofzo? (het idee van dat je van duitse servers alleen duitse servers krijgt dus er nooit echt uit komt)
Niet dat ik nu Server IP's wil zien ofzo, dat is ook enigszins tegen de policy, maar ik zou wel ff willen weten of het er is, uberhaupt...

Of is het stiekem gewoon een duits program jah?

edit:
heeft iemand soms ook een idee waarom soms file paused gaan, vanzelf?

[ Voor 8% gewijzigd door Sabbi op 25-02-2003 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:19

Sport_Life

Solvitur ambulando

Sabbi schreef op 25 February 2003 @ 09:21:
Waarom is het Edonkey/Emule netwerk eigenlijk zo ontzettend duits? Niet dat ik iets tegen duitsers heb ofzo, ik kom zelfs erg graag in duitsland, maar ik zou liever wat minder vaak tegen de duitse versie van dingen aanlopen..
Zijn er geen nederlandse servers, of zit ik toevallig in een duitse ring ofzo? (het idee van dat je van duitse servers alleen duitse servers krijgt dus er nooit echt uit komt)
Niet dat ik nu Server IP's wil zien ofzo, dat is ook enigszins tegen de policy, maar ik zou wel ff willen weten of het er is, uberhaupt...

Of is het stiekem gewoon een duits program jah?

edit:
heeft iemand soms ook een idee waarom soms file paused gaan, vanzelf?
Er bestaat ook een Nederlandse website die Nederlandse files verspreid. IK geloof niet dat ik de link hier mag noemen, maar zoek eens op google naar 'edonkey nederland', of iets in die richting ;)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Sabbie

Hoe het met dat duitse zit weet ik ook niet precies. Het valt mij ook op dat er veel duitse warez word aangeboden, misschien niet zo verwonderlijk als je bedenkt dat er meer duitssprekenden dan nederlandssprekenden zijn?!

Je 2e vraag, bestanden die vanzelf op paused gaan is simpel te beantwoorden.
Als je geen vrije schijfruimte meer hebt (eMule reserveert vantevoren ruimte voor een download), dan zet ie m automatisch op pauze, om zo te voorkomen dat een download corrupt raakt, of niet gecomplete kan worden. Simpelweg schijfruimte maken, en weer op resume drukken moet de oplossing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 February 2003 @ 23:08:
Als je zonealarm gebruikt kan het daar in liggen. Ik had hetzelfde probleem. Na verwijderen zonealarm werkte alles weer!
Ik draai dus geen Zonealarm, alleen de STH pro als harwarematige firewall met gemappede poorten. Iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Laatst online: 07:05
ik weet niet of ik de enige ben, maar de laatste dagen ga emule voor geen ene meter meer voor uit :(

en sabbie: er is ook een nederlandse edonkey met alleen nederlandse servers. en daar sta nog aardig wat op ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
leuk, ik heb hier iemand in men que die heet [GOT]evolution

is dat iemand uit dit topic ook misschien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:19

Sport_Life

Solvitur ambulando

DE_Michiel schreef op 25 February 2003 @ 11:31:
leuk, ik heb hier iemand in men que die heet [GOT]evolution

is dat iemand uit dit topic ook misschien :D
http://search.gathering.tweakers.net/forum/find/poster/12402

Wel deel 3 :o

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi

Sabbi

je denkt aan mij.

Evolution: http://gathering.tweakers.net/forum/myreact/15722
Zie de post history :)

als ik het zo bekijk zitten de meeste nederlanders ook op duitse servers, dus....

iemand trouwens een idee hoe het additional temp directories systeem werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DE_Michiel schreef op 25 February 2003 @ 11:25:
ik weet niet of ik de enige ben, maar de laatste dagen ga emule voor geen ene meter meer voor uit :(

en sabbie: er is ook een nederlandse edonkey met alleen nederlandse servers. en daar sta nog aardig wat op ook.
Bij mij gaat het ook wat minder ja... Kweenie waarom. Nog steeds wel met 40k, maar t moet toch met 80 kunnen (ADSL Basic), ging voorheen ook met 80...

Och, ik krijg toch nog wel genoeg binnen hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Sabbi schreef op 25 februari 2003 @ 11:43:
Evolution: http://gathering.tweakers.net/forum/myreact/15722
Zie de post history :)

als ik het zo bekijk zitten de meeste nederlanders ook op duitse servers, dus....

allemaal [GOT] voor je naam zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:33

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Volgens mij heb ik ergens gelezen dat of eMule of het netwerk of 1 van de onderdelen ervan vooral was gebaseerd/ontstaan in Duitsland. Vandaar dat het waarschijnlijk zo Duits lijkt met de files. Maar als dit netwerk de hele wereld 'verovert' zal dat wel meer in balans komen met andere talen. (Ik zie ook genoeg Frans en Spaans).

En nu even een vraag van me:
Ik heb wel eens dat specifieke bestanden heel vaak corrupte delen bevatten. Deze bestanden cancel ik dan, ik heb ze niet zo hoognodig en voor die gedownloade corrupte MBs is het gewoon een waste of bandwidth.
Ik zie ook dat je specifieke IPs kan bannen, vooral degenen die vaak corrupte files geven. De vraag is nu:
Hoe weet ik welke IP adressen de corrupte delen hebben geleverd? (Aannemende dat ik sterk een klein groepje van de corruptie verdenk).
Is er een specifieke logfile? (Behalve die zogenaamde 'Log' in de servers screen, die geeft namelijk geen IP adressen weer).

Ik gebruik eMule v0.26d by the way.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Dat weet ik niet, ben ik eigenlijk ook benieuwd naar :)

Ik weet wel dat als je al bepaalde IP's filtert, dat zodra zo'n IP een aanvraag oid doet, dat dat in het "debug" log getoond word.

Die "debug" log kan je aanzetten bij Preferences --> Extended setting"s --> Verbose

Misschien dat daar ook mensen worden weergegeven die corrupte packets geven....

Mm, ik heb nu wel iets in mn debug venster denk ik?

code:
1
02/25/03 12:04:05: Client '[PL] CeZet [ACN]' (IP:80.50.139.66) caused an error: invalid OP_FILEREQUEST packet size. Disconnecting client!

Als dit nou heel vaak dezelfde user is, dan is het dus verstandig om zijn IP te blocken... Hoe dat moet, staat in de FAQ :)

[ Voor 43% gewijzigd door Zoefff op 25-02-2003 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Ik draai een combinatie van Emule, Overnet en Hybrid.
Nu heb ik 1 bestand waarvan een deel binnen gehaald is via Emule, en een ander deel via Overnet. Deze staan ook in aparte directories.
Ongetwijfeld zal ik ook dubbele delen hebben binnen gehaald. Bestaat er een programma dat ik kan opstarten en die gaat proberen om van die 2 temp.parts 1 geheel bestand te maken?, zodat de file compleet is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Die verbose optie lijkt me interessant. Ik ga meteen proberen of dat inderdaad de IP rapporteert die corrupte data verzendt. Bedankt alvast!

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Sabbi schreef op 25 February 2003 @ 11:43:
Je begint met 1 temp dir, opeen gegeven moment kom je erachter dat die schijfruimte vol is, doordat er bv file's op pauze gaan staan.
Die files die op pauze staan, kun je dan naar een andere schijf copieren.
Die schijf zet je dan als temp dir, en de vorige temp dir zet je als additional temp dir.
Als je nu Emule + opnieuw opstart zie je dat hij alle temp dirs bijlangs gaat en verder gaat met alle files die erin staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi

Sabbi

je denkt aan mij.

je temp files moet je dus zelf kopieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Als je schijf vol is, kun je ze idd net zo goed zelf even kopieren (mits je geen schijfruimte vrij kunt maken op die schijf) dan kunnen ze gewoon doorgaan.
Of als je het op tijd ziet hoeft het helemaal niet.

Idee van additional temp dir is dat je van je oude temp dir een add. temp dir maakt en een nieuwe temp dir met een schijf waar je wel ruimte hebt.
Daar komen dan je nieuwe downloads te staan.
Zo gaan je oude downloads gewoon door en je nieuwe komen op een schijf terecht waar nog zat ruimte is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DE_Michiel schreef op 25 februari 2003 @ 11:55:
[...]

allemaal [GOT] voor je naam zetten
al gedaan, maar m'n nick is wel anders dan hier. (anders weten jullie wat voor ranszooi ik download ;P ) . En ook dat communitie sharing aanzetten ofzo he :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Hmm laatste sind een paar dagen wil emule de laatste 9.28Mb van al mijn bestanden niet meer downloaden :( Iemand met hetzelfde probleem?

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Jeroen_Tielen schreef op 25 February 2003 @ 13:11:
Hmm laatste sind een paar dagen wil emule de laatste 9.28Mb van al mijn bestanden niet meer downloaden :( Iemand met hetzelfde probleem?
Van ál je bestanden?!

9 MB, dat is precies een chunk van een bestand. Is het wel aanwezig, oftewel, is het blauw? Zo niet, dan is het helemaal niet op het netwerk aanwezig, en zal je óf moeten wachten, of eieren voor je geld kiezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Ja ze zijn wel rood. Dat had ik al gezien maar vond het gewoon toeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Jeroen_Tielen schreef op 25 February 2003 @ 16:51:
Ja ze zijn wel rood. Dat had ik al gezien maar vond het gewoon toeval.
Hehe.. geen toeval dus. Als je in de FAQ kijkt onder "Algemeen ==> Kleuren", zie je dat als een stukje rood is, dat betekend dat het niet aanwezig is op het netwerk op dit moment.

Klap je je download uit, en zie je dat dat stukje bij íedereen rood is, dan kan je er vanuit gaan dat je pech hebt, en dat je dat stukje waarschijnlijk nooit meer zal vinden. Of dat je een fake aan het downloaden bent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Ja dat wist ik wel. Maar bij 80% van mij huidige Qeuueueueue (rot woord) was wel toeval. Nou ja Shift-Del-Check-In-The-Box en toedeledoki.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
Jeroen_Tielen schreef op 25 February 2003 @ 13:11:
Dat heb ik ook. Waarschijnlijk ben je ook een hardstyle muziek cd aan het downen van een niet nader te noemen NL site. :*) Niemand heeft dat stukje, w8t nu al een week, misschien is degene die de fullsource heeft op vakantie ofzo. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

die gast met full source was zondag bij mij voor het laatst online :D en jah ik download ook die CD :D btw legolas jij staat bij mij vrienden lijst nu :D...

btw als je de gewoon ff naar je TEMP gaat en dat bestand copieerd en die kopie omzet naar blablabla.ace dan kan je het eerste nummer helemaal afspelen (50min lang)en het 2e kan je tot ongeveer 25min afspelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
thx dark4ever :-) wil je ook wel ff toevoegen, maar zie je nergens staan :S. Hopelijk komt die gast ff snel nog online, ga vrijdag op vakantie en wil hem nog ff volledig branden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me ziet hier Sig [GoT] en [GoT]Markoh, [GoT] Dark, [GoT] Legolas in zijn queue lijst staan :) allemaal even vriendjes gemaakt, ook bij idd die hardstyle muziek @ niet nader te nomen NL site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mijn queue van hetzelfde bestand ook paar [GOT]'ers gevonden. Heb nu 8 [GOT] friends, kijk altijd wel 1/2 keer op een dag of er een in mijn queue sta en doe dan establish friend slot, zodat als er een slot vrij is dit meteen naar die specifieke [GOT]ér gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StruvusMaximus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-01 20:37
Jip ik ben ook al lang bezig met het proberen om dat laatste gedeelte te downloaden van die hardstyle cd.
hetzelfde is er met een cd van Guano Apes uit 2000, 1 persoon heeft die geheel en ongeveer 600 mensen zittten er op te wachten, en allemaal opmerkingen dat men de laatste 9 mb niet kan downloaden, ik sta soms op QR1 en dat is ie weer offline.

Tja, dat vind ik het enige kleine nadeel van Emule, maar voor de rest is het echt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

markoh schreef op 26 February 2003 @ 08:54:
1 persoon heeft die geheel en ongeveer 600 mensen zittten er op te wachten, en allemaal opmerkingen dat men de laatste 9 mb niet kan downloaden, ik sta soms op QR1 en dat is ie weer offline.
Dat klinkt heel erg als een bug uit versie 0.24. Daar was het mogelijk dat het leek dat iemand een complete file had, maar dat was niet zo. Die persoon heeft dan de file ook niet compleet. Vandaar dat je dan wel in zijn queue omhoog schuift, tot je het missende stuk vraagt en dan blijkt hij het niet te hebben. Ga maar eens na welke versie hij heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StruvusMaximus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-01 20:37
Nee diegene werkt met Hybrid versie 0.44, ik neem aan dat daar die bug niet in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

legolas82 schreef op 25 February 2003 @ 19:34:
thx dark4ever :-) wil je ook wel ff toevoegen, maar zie je nergens staan :S. Hopelijk komt die gast ff snel nog online, ga vrijdag op vakantie en wil hem nog ff volledig branden :-)
hehe ik ga vrijdag ook op vakantie :D

en btw die file is nu online sta ik queue rage 14 dus ik heb hem vanavond zeker binnen en aangezien je een friend van me bent... heb jij hem ook snel denk ik...
ik zal wel ff wat zeggen tegen je op eMule...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Helaas, 'verbose' lijkt niet de IP te rapporteren van de sources. Als iemand nog tips heeft, dan is dat zeer welkom. De aantal corrupte gedeelten beginnen wel erg vervelend te worden. Kunnen die mensen niet gewoon het goed doen, tssss. ;)

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illumination
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10-2024
Heh lol ik zit ook steeds te springen om dat laatste stukje italiaanse harde stijl. :D Ben niet de enige zo te zien. [GoT] legolas ben ik in ieder geval al tegengekomen tussen mijn sources. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Hey, ik heb sinds kort ook Emule, heb die FAQ helemaal doorgelezen, heeft me goed geholpen! Keep up the good work :) Maar toch, ik gebruik het nu al bijna 3 weken en ik merk niet dat er downloads sneller gaan.... Ik share zelf toch al zo'n 2 tot 3 gigabyte en toch gaat mijn downloaden maar met 1.0 tot 2.0 kb per seconde :{ Ik heb als upload limiet uiteraard 10 kbps, uploaden gaat dan ook wel goed :)

Maar ik heb het idee, dat als ik als ik al die verhalen hier hoor van snel downloaden en dat het een "prachtprogramma" is, dat ik iets fout doe! Misschien nog maar meer geduld hebben. Eén ding is nu al wel een voordeel: je vind véél meer.... maar als je het niet kan downloaden heb je daar ook niet zoveel aan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Tsja...misschien wil je zeldzame dingen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
da_rippah schreef op 26 February 2003 @ 19:00:
Maar ik heb het idee, dat als ik als ik al die verhalen hier hoor van snel downloaden en dat het een "prachtprogramma" is, dat ik iets fout doe! Misschien nog maar meer geduld hebben. Eén ding is nu al wel een voordeel: je vind véél meer.... maar als je het niet kan downloaden heb je daar ook niet zoveel aan :/
heb je een low id? dat zou een reden kunnen zijn. zo niet, dan dl je waarschijnlijk bestanden die niet veel voorkomen op het emule netwerk

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Mr.Nobody schreef op 26 februari 2003 @ 21:43:
[...]

heb je een low id? dat zou een reden kunnen zijn. zo niet, dan dl je waarschijnlijk bestanden die niet veel voorkomen op het emule netwerk
Tsja, ik wou het inderdaad net gaan zeggen :)

Als je een probleem hebt, meld er dan altijd bij of je een low of high ID hebt, is wel zo handig voor ons...

offtopic:
Héé Mr.Nobody :) Vriend van GroteMeid toch? :P

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

w00t!! heb eindelijk die file binnen :D ik probeer zo lang mogelijk online te blijven om hem te blijven uploaden... ik verw8 dat jullie dat ook doen als je hem binnen hebt..

[ Voor 76% gewijzigd door Dark4ever op 27-02-2003 07:57 . Reden: bleg! ]

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Hmm heb nu 7 Gotttterssss in my friends list :)

Verwijderd

Mr.Nobody schreef op 26 februari 2003 @ 21:43:
[...]

Ik had zelf eerst ook een LOWID, maar downloaden ging dan nog wel snel.
Na een paar poort geforward te hebben, heb ik geen LOWID meer

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

btw... als iemand ook klaar is met het downloaden van Italian hardstyle kijk dan ff op:
dark4ever in "*.cue geeft error in lijn 3 van mp3tje"
zit namelijk met een klein probleempje :S

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
Jeroen_Tielen schreef op 27 February 2003 @ 08:34:
Hmm heb nu 7 Gotttterssss in my friends list :)
Het zal wel aan mijn muziek- / softwarekeuze liggen want ik heb er nog geen 1 gezien in emule :P

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

ik heb al 15 [GoT]'s in me friend list staan :D

• Hennie-M
  • Laatst online: 08:30
ik 1 :p

• Vae Victis

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Zullen we er nu even geen opsomtopic van maken? ;)
Heel leuk dat je friend list met [got] gevuld word, maar voegt niet veel toe aan een discussie.

ontopic graag :)

• Zoefff
fetcher schreef op 27 February 2003 @ 08:52:
[...]

Het zal wel aan mijn muziek- / softwarekeuze liggen want ik heb er nog geen 1 gezien in emule :P
Dan moet je wat meer pr0n downloaden, wedden dat je Gotters tegenkomt :D :+

Maarja, back ontopic..

Ik heb nog een vraagje. Ik ben ook iets aan het downloaden, wat heel zeldzaam is. Van de 4 sources die ik vind, is er maar 1 die m compleet heeft, en ik hoef nog maar een heel klein stukje (9 MB). Nou d8, ik goh, ik start ff n chat met die gozer, vraag hem om een friendslot, zoadat ik m snel kan downloaden, en mee kan helpen sharen.

Maar als ik "Add to friends" doe, en vervolgens "Start chat session" doe, dan start er helemaal niets.. hij blijft op "connecting" staan. Moet een vriend "wederzïjds" zijn om er mee te kunnen praten? En zo ja, hoe krijg ik op een andere manier contact met die gast.. wil dat stukje gewoon hebben! Sta al een week in zn queue, en iedere keer als ik er bijna ben, dan moet ik offline ( :Z ) heel frustrerend :(

• Vae Victis

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Maar als ik "Add to friends" doe, en vervolgens "Start chat session" doe, dan start er helemaal niets.. hij blijft op "connecting" staan. Moet een vriend "wederzïjds" zijn om er mee te kunnen praten?
Niet wederzijds nee, zou gewoon moeten werken. Maar je kunt ook gewoon als je nick selecteerd 'send message' doen.
Heeft hij maby een andere versie?

• PoweRoy
  • Laatst online: 21:20

PoweRoy

funky!

woei 13 vrienden :)

[This space is for rent]

• Zoefff
Vae Victis schreef op 27 February 2003 @ 11:02:
[...]

Niet wederzijds nee, zou gewoon moeten werken. Maar je kunt ook gewoon als je nick selecteerd 'send message' doen.
Heeft hij maby een andere versie?
Nouja zeg.. hij doet het nu wel ineens?! Gisteren deed ie het niet, bleef op "connecting" staan, ook als ik probeerde te praten...

Anyways, ik ga t nu ff vragen, sorry voor de onnodige paniek :Y)

• Mich
ok heb probleem

ik kreeg nadat ik men pc had uitgedaan per ongeluk dit:

27-2-2003 11:23:17: Fout: ongeldige part.met bestandsversie! (001.part.met => (null))
27-2-2003 11:23:17: Fout: ongeldige part.met bestandsversie! (002.part.met => (null))
27-2-2003 11:23:17: Fout: ongeldige part.met bestandsversie! (003.part.met => (null))
27-2-2003 11:23:17: Fout: ongeldige part.met bestandsversie! (004.part.met => (null))
27-2-2003 11:23:17: Fout: ongeldige part.met bestandsversie! (005.part.met => (null))
27-2-2003 11:23:17: Fout: ongeldige part.met bestandsversie! (006.part.met => (null))
27-2-2003 11:23:17: Fout: ongeldige part.met bestandsversie! (007.part.met => (null))
27-2-2003 11:23:17: Fout: ongeldige part.met bestandsversie! (008.part.met => (null))
27-2-2003 11:23:17: Fout: ongeldige part.met bestandsversie! (009.part.met => (null))
27-2-2003 11:23:17: Fout: ongeldige part.met bestandsversie! (010.part.met => (null))

en je raat het al hij kon niks laden, is dit nog te herstellen met een tootlje

• Zoefff
Nog niet aanwezig in de nederlandse FAQ, maar wel in de officiele van www.emule-project.net:
Error: Invalid part.met fileversion! (x.part.met => (null))
A serious error has occurred while eMule was writing data to a .part.met file. These are the files, in which eMule keeps track of temporary downloads.
The cause of this error is a crash of Windows or eMule. To recover the files you can try the following:

- Locate the file(s) in your Temp folder. If you cannot find them, you're out of luck
- Use a program like Known Metinator, DonkeyDoctor (Spanish, but program and help forum also in English) or eD2k RecoverMET to reconstruct the .met file.
- You can also try to run eDonkey with your current temp folder maybe it is able to correct the problem.

Always quit eMule before any operation and don't expect too much. This is a serious error and chances are good that you have to download the whole file again.
Oftewel: Je hebt eMule niet goed afgesloten, daardoor zijn de "part.met" bestanden kapot. Gebruik 1 van de bovenstaande tooltjes om hem te proberen te repareren, succes is echter niet verzekerd.

[ Voor 14% gewijzigd door Zoefff op 27-02-2003 11:29 ]

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Zoefff
Vatt schreef op 25 February 2003 @ 12:15:
Ik draai een combinatie van Emule, Overnet en Hybrid.
Nu heb ik 1 bestand waarvan een deel binnen gehaald is via Emule, en een ander deel via Overnet. Deze staan ook in aparte directories.
Ongetwijfeld zal ik ook dubbele delen hebben binnen gehaald. Bestaat er een programma dat ik kan opstarten en die gaat proberen om van die 2 temp.parts 1 geheel bestand te maken?, zodat de file compleet is?
Vatt, ik weet niet of je zelf al de oplossing hebt gevonden, of dat je de files al weggehaald hebt, ik heb hier iig een tooltje gevonden waarmee je meerdere temp files kan samenvoegen tot 1.

Donkey Merger - Merges two partial downloads into one.

Ik heb absoluut geen idee of het werkt, het is ook niet mijn schuld als je downloads hierdoor verneukt worden :)

• -Klimaks-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 11:13
Wat is eigenlijk een goede waarde voor de max. sources per file?

uit de faq:
Dit is het maximum aantal sources (bronnen) die een file kan gebruiken. Als dit getal wordt bereikt, dan stopt eMule met het zoeken naar extra sources. In principe geldt ook hier weer, hoe meer sources, hoe beter, maar het moeten er ook niet té veel worden, omdat dan je connectie dichtslibd.
Maar dit is imho toch niet correct, per source wordt er toch niet cte. een connectie opengehouden? Zou het niet eerder een effect op het geheugengebruik hebben? Straks eens testen ...

edit:

Heb het even getest. max. sources van 400 naar 2000, geheugengebruik ging zomaar even tot 70 MB :+ Daarvoor was het iets van een 30 MB. Maar terug wat lager zetten

edit:

@Evil E. hieronder, heb hier idd een paar typfauten gemaakt, connections moest natuurlijk sources zijn

Als je het geheugen kan missen dan kan ik aanraden die max. sources naar boven te smijten, ik heb ze nu op 3000 staan, heb nu iets van een 10 files met allemaal +- 2500 bronnen, en een geheugengebruik van bijna 100 MB ( 8)7 ), maar de downloadsnelheid is lekker de hoogte ingeschoten. :9

[ Voor 37% gewijzigd door -Klimaks- op 27-02-2003 15:34 ]

In those days spirits were brave, the stakes were high, men were REAL men, women were REAL women, and small furry creatures from Alpha Centauri were REAL small furry creatures from Alpha Centauri.
Zaphod in The Hitchhikers Guide To The Galaxy

Verwijderd

Je haalt twee dingen door elkaar.

Max. sources per file >> het aantal sources dat ie maximaal gaat zoeken voor die file en waar hij bij in de wachtrij staat.
Max.connections is niet per file en slaat op het totaal van connecties dat tegelijkertijd open is. Per upload en download, dat zullen er dus tussen de 4 en 25 zijn ofzo en per elke keer dat de sources om 'status' worden gevraagd wordt een connectie gebruikt. Dit kan je dus makkelijk op 400 laten staan.

• m3gA
  • Laatst online: 11-09 06:16
ik heb het vermoeden dat ik veel part files heb die niet meer in de download lijst staan en dus weg kunnen

enige manier waarop ik dit kan controleren.. ik heb geen zin om te wachten tot alles binnen is en dan de restjes opruimen.

• Zoefff
m3gA schreef op 27 February 2003 @ 15:29:
ik heb het vermoeden dat ik veel part files heb die niet meer in de download lijst staan en dus weg kunnen

enige manier waarop ik dit kan controleren.. ik heb geen zin om te wachten tot alles binnen is en dan de restjes opruimen.
Rechterklik op een download --> Show file details en kijk welke het is... degene die niet in je downloadlijst staan, maar nog wel aanwezig zijn, kan je dan weghalen..

• m3gA
  • Laatst online: 11-09 06:16
Zoefff schreef op 27 februari 2003 @ 15:42:
[...]

Rechterklik op een download --> Show file details en kijk welke het is... degene die niet in je downloadlijst staan, maar nog wel aanwezig zijn, kan je dan weghalen..
ok
ik hoopte op een gemakkelijkere manier
gezien het aantal part files

vanavond me maar eens amuseren dan ... :{

• Zoefff
Nou, je vergeet niet dat je voor iedere download 2 files hebt he :?

Dus een ".part" en een ".part.met"...

Ik kan me namelijk niet zo goed voorstellen dat je echt veel meer bestanden dan downloads hebt? eMule is best wel netjes in het bijhouden daarvan volgens mij...

[ Voor 48% gewijzigd door Zoefff op 27-02-2003 15:55 ]

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Zoefff schreef op 27 February 2003 @ 11:28:
Nog niet aanwezig in de nederlandse FAQ, maar wel in de officiele van www.emule-project.net:

[...]

Oftewel: Je hebt eMule niet goed afgesloten, daardoor zijn de "part.met" bestanden kapot. Gebruik 1 van de bovenstaande tooltjes om hem te proberen te repareren, succes is echter niet verzekerd.
niet echt nee, ik heb het ook gehad (14 gig weg :( ) en die tools werkten niet voor mij. heb al die programma's getest en ze konden nix met mijn bestanden.
erger is dat ik zeker weet dat ik emule en windows goed had afgesloten ....
blijkbaar toch ergens een bug?

ach mij dllijst is nu mooi leeg, ik begin gewoon weer opnieuw :)

offtopic:
Zoefff: ik ben de broer van grotemeid, niet haar vriendje dat is flappieNL

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nou een bestand aan het downloaden, waarvan twee mensen zeggen excellent!, maar een ander zegt weer dat er een virus op zit die je computer formatteerd :P Beetje vaag niet?! :?

edit:
er mag wel wat meer muziek geshared worden op het edonkey netwerk :D Je alles downloaden, maar het muziek aanbod is minimaal :P

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2003 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Verwijderd schreef op 28 February 2003 @ 10:11:
Ik ben nou een bestand aan het downloaden, waarvan twee mensen zeggen excellent!, maar een ander zegt weer dat er een virus op zit die je computer formatteerd :P Beetje vaag niet?! :?
Dat zeg ik, je moet je er niet te veel van aantrekken. Meestal klopt het wel redelijk, maar waarschijnlijk is er hier dus een grapjas met lolbroek aan het werk...

Ach, gewoon downloaden, en je ziet wel wat het word :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoefff schreef op 28 February 2003 @ 10:15:
[...]

Dat zeg ik, je moet je er niet te veel van aantrekken. Meestal klopt het wel redelijk, maar waarschijnlijk is er hier dus een grapjas met lolbroek aan het werk...

Ach, gewoon downloaden, en je ziet wel wat het word :Y)
Ach, mn computer mag best nog wel een keertje geformatteerd worden :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illumination
  • Laatst online: 31-10-2024
Verwijderd schreef op 28 februari 2003 @ 10:11:
edit:
er mag wel wat meer muziek geshared worden op het edonkey netwerk :D Je alles downloaden, maar het muziek aanbod is minimaal :P
Er is behoorlijk wat muziek te vinden hoor, je moet alleen weten waar je het moet vinden. Zijn ook sites voor, die ik je hier niet kan geven. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Illumination schreef op 28 February 2003 @ 10:22:
Er is behoorlijk wat muziek te vinden hoor, je moet alleen weten waar je het moet vinden. Zijn ook sites voor, die ik je hier niet kan geven. :+
Zou je die naar mij willen mailen dan, of mag dat ook niet?! :|
Modbreak:

Nee ook dat mag niet :/
Een warez request is een warez request. Kortom: ik mail je wel even ;)

[ Voor 24% gewijzigd door F_J_K op 28-02-2003 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Verwijderd schreef op 28 februari 2003 @ 10:11:
edit:
Er staat zat muziek. Maar niet het standaard Top 30/40/50/100 werk zoals op KaZaa. Emule is voor fijnproevers. Ik was een keer op zoek naar speciale muziek die dus nergens te vinden was...Ook niet in de winkel, daar was het te 'bijzonder' voor. Een webshop in de VS zou het hebben...jammer, uitverkocht en niet meer leverbaar. Ik kreeg zelfs een email van de eigenaar met de vraag op ik toevallig aan hem kon leveren als ik andere CD's van de zelfde soort had.

Even zoeken en hebbes...er waren maar 4 sources waarvan 1 compleet, en het duurde bijna zes weken, maar het kwam wel binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Force
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

Ik kom sinds mijn upgrade naar 0.26d bijna geen enkele server meer op. Als ik emule start dan krijg ik mijn server lijst, maar als ik dan connect naar een server zegt hij toch dat hij vol is, terwijl in mijn lijst hij nog nieteens half vol is. Krijg ik dan een keer verbinding met een goede server dan word de verbinding direkt weer verbroken. Na lang zoeken krijg ik uiteindelijk wel verbinding met een server, maar daar zit bijna niemand, en kan dus weinig tot niets vinden.

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 februari 2003 @ 10:27:
[...]

Zou je die naar mij willen mailen dan, of mag dat ook niet?! :|
<BLOCKQUOTE><FONT SIZE=1 COLOR=red>Modbreak:</font>
<HR SIZE=1>Nee ook dat mag niet :/
Een warez request is een warez request. Kortom: ik mail je wel even ;)
<HR SIZE=1></blockquote>
Hmm, ik zal het niet meer doen :) Sorry. Ik wist niet dat dit al zo'n grove overtreding was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Force schreef op 28 februari 2003 @ 11:09:
Als ik emule start dan krijg ik mijn server lijst, maar als ik dan connect naar een server zegt hij toch dat hij vol is, terwijl in mijn lijst hij nog nieteens half vol is.
Die lijst zegt niets. Die laat alleen de situatie zien zoals hij was toen je de laatste keer gegevens kreeg van de server. Die kan dus wel de situatie van gister ochtend 3 uur aangeven.
Krijg ik dan een keer verbinding met een goede server dan word de verbinding direkt weer verbroken. Na lang zoeken krijg ik uiteindelijk wel verbinding met een server, maar daar zit bijna niemand, en kan dus weinig tot niets vinden.
Als je de FAQ zou lezen zou je er achter komen dat het helemaal niets uit maakt dat er weinig mensen op een server zitten. Je zoekopdracht wordt van de ene naar de andere server doorgegeven. En als je eenmaal een source gevonden hebt krijg je van die source weer nieuwe sources. Servers zijn volmaakt onbelangrijk voor snelheid of zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

en eMule Plus 1a is weer uit...
en al weer een grote quote:
27.02.03 | eMulePlus 1a
FEATURE: A4AF sources are shown with a gray color [DonGato]
FEATURE: video preview program & mode selectable as per official client [Cax2]
FEATURE: minimize to tray button now better integrated in win XP [zegzav]
FEATURE: more descriptive icons for ratings, average rating shown [DrSiRiUs/DonGato/Cax2]
FEATURE: a message can be sent to banned clients so they'll know they've got banned [DonGato]
FEATURE: you can select to show or not A4AF filenames with each source [DonGato]
FEATURE: open containing folder of shared files in context menu [reCDVst]
FEATURE: added Open Incoming Folder button to Shared Files [reCDVst]
FEATURE: show the uploaded part in () under Parts and on the bar in the Uploads [obaldin]
FEATURE: zz's upload system added to improve upload speed [obaldin]
FEATURE: generation of multiple ed2k links in Search Window [Blaster99/DonGato]
FEATURE: generation of multiple ed2k links in Shared Files Window [DonGato]
FEATURE: single click on the +/- next to the file name expands/collapses the sources [FoRcHa]
CHANGE: context menus updated to not show unusable options [DonGato]
CHANGE: added again Confirm on exit option in preferences [DonGato]
CHANGE: context menus corrected to not show unusable options when there is nothing selected [DonGato]
CHANGE: now SLS options in context menu are disabled when the feature is disabled [DonGato]
CHANGE: added a base ipfilter.dat file to distribution [DonGato]
CHANGE: removed upload slots configuration (outdated by zz's upload system) [DonGato]
CHANGE: updated friend icons [DrSiRiUs]
CHANGE: .dat and .bin files can now be previewed [DonGato]
CHANGE: exceptions shown in debug log - instead of usual log [kuchin]
CHANGE: updated the shared files context menu to not show options when can't be used [reCDVst]
CHANGE: updated the search context menu to not show options when can't be used [DonGato]
CHANGE: rewrite of datamap in download list control [kuchin]
CHANGE: removed transfer full chunks from the options, feature always on [obaldin]
BUGFIX: download list, download from A4AF sources, manual & auto works as expected [Cax2]
BUGFIX: CPU optimizations [Cax2]
BUGFIX: minor bugfixes and optimizations to sources display [Cax2]
BUGFIX: system tray changes after pressing ENTER [FoRcHa]
BUGFIX: download autopriority correctly stored (and restored) [DonGato]
BUGFIX: now priority for static servers can be set [DonGato]
BUGFIX: sort in download box:unknown clients listed last in name/client type/QR columns [Cax2]
BUGFIX: sort by transferred amount in upload box [Cax2]
BUGFIX: doubleclick on client name works inside friends list [Cax2]
BUGFIX: minor improvements to control panel [Cax2]
BUGFIX: updated handling of friends for zz upload system [obaldin]
BUGFIX: now eMule exits fast again [Lord KiRon]
BUGFIX: fixed memory overrun in BaseClient [kuchin]
BUGFIX: fixed memory leak in Statistics dialog [Lord KiRon]
BUGFIX: opening the control panel doesn't crash German win9x* Dark4ever [FoRcHa]
downloaden kan je doen op www.emuleplus.tk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetcher
  • Laatst online: 24-01-2024
ja! vanavond meteen installe, wat een bugfixes weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

bij deze verzie (weet niet of die ook al bij de vorige zat) zit een ipfilter dinges... nou staan er al heel veel IP's tussen waaronder die van RIAA... maar nou d8 ik... wat is die van onze NL BRAIN... want die wil ik liever niet tegen komen :D voor je het weet krijgen we denemarken praktijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:47

HenkS

Da_king alias HenkS

hallo,

ik gebruik emule ook graag,

maar heb echt geen zin om al deze pagina's na te gaan ,maar vroeg me af of dit probleem:

Edimax BR6104

ook voorbij is gekomen hier en een eventuele oplossing...

kost samengevat is het probleem dat edimax broadbandrouters in samenwerking met emule nog als eens vast willen lopen ...

weet iemand hier meer over, en is er misschien een emule versie die dit verhelpt?
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.