eMule opensource eDonkey, deel 4

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.134 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-09 06:15

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Met que bedoel ik, je download lijst.
Dus alles wat je aan het downloaden bent staat in een 'queue' grof vertaald een downloadlijst in dit geval.

Dus gewoon meer downloaden tegelijk.

Platypussy schreef op 17 February 2003 @ 21:26:
Het zou misschien helpen als je het goed spelde: het is queue, oftewel het gangbare engelse woord voor wachtrij :)
Waar zie je dan que staan? ;)
Maar idd. dat zou wel eens kunnen schelen. O-)

[ Voor 84% gewijzigd door Vae Victis op 17-02-2003 21:52 . Reden: *kuch* ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platypussy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 14:31
Het zou misschien helpen als je het goed spelde: het is queue, oftewel het gangbare engelse woord voor wachtrij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

Mr.Nobody schreef op 17 February 2003 @ 20:15:
wis dat bestand maar eens en download hem opnieuw. ik heb op het emule forum gelezen dat dat de enige manier is om hem kompleet te krijgen. op deze manier doorgaan heeft ook geen zin...
Damn, is dat echt de enige oplossing, want dat betekent wel dat ik ruim 800 MB opnieuw kan gaan downloaden......... :(

Heb je op dat forum het ook over dit specifieke bestand gelezen of in het algemeen?

Edit: heb het toch maar gewoon gecanceld want met avipreview bleek het om een film te gaan met Japanse ondertiteling.... en mijn Japans is een beetje roestig de laatste ijd :P
was helaas ook te verwachten met de tekens in het begin van de bestandnaam....

[ Voor 22% gewijzigd door ErHa op 17-02-2003 23:18 ]

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ErHa schreef op 17 February 2003 @ 23:07:
[...]
Damn, is dat echt de enige oplossing, want dat betekent wel dat ik ruim 800 MB opnieuw kan gaan downloaden......... :(
zie hier: http://www.emule-project....ea9a204eeefef4025f31f40f4

bij hem hielp het, is natuurlijk het laatste wat je doet...

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:27

Zym0tiC

^_^

ff een vraagje tussendoor. wat betekenen al die tags, iemand een id? Waar [GoT] voor staat weet ik wel :P

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallASW
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
//@Zym0tiC
* Err... welke tags? like [ b ] en [ i ]?
//@All
Maarjah, ik ben niet zo veeleisend, dus heb ik ook niet zo veel in de queue staan (slechts 3 iso's :)) - ik neem aan dat het voor die drie niet uitmaakt als ik er een stel mp3'tjes bij zet ofzow? Dan gaat zeker alleen mn totale download omhoog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

bij eMUle bijv. [pl] en [fin] in de nicknaam

[ Voor 21% gewijzigd door Zym0tiC op 18-02-2003 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:03
polen en finland? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StruvusMaximus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-01 20:37
welk land de gebruiker vandaan komt dus pl=polen en fin=finland etc...

Zucht....net te laat.... :)

[ Voor 19% gewijzigd door StruvusMaximus op 18-02-2003 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 10:01
Zym0tiC schreef op 18 February 2003 @ 08:33:
bij eMUle bijv. [pl] en [fin] in de nicknaam
En door die tags kan je in emule plus community sharing aanzetten. Hierdoor gaat iedereen met bjivoorbeeld de tag [GoT] 2 keer zo snel door je queu heen! Conclusie: Elke Gotter ff [GOT] voor je nickname zetten >:) ZO beetje duidelijk ZymotiC
Ohja, waren ook nog heel veel mensen die heel erg veel tags achter naam hadden bijvoorbeeld nickname [nl][be][ge][pl] etc etc. ZOdat ze bij heel erg veel mensen snel door wachtrij gaan. Dat is in de volgende versie van emule plus verholpen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
hmm dit is echt kut. Gaat dus nog wel ff duren: :'( :'(

quote:
Dear Vistor,

As of today we are sadly closing our site and forums, on friday the 14-02-2003 BSOD received an e-mail containing the words “Please remove the domain in thats in violation of our AUP” wich of course was filenexus.com.
Personally i dont like the idea of colsing File..... and the forum as they have become the base of a loyal community so i went searching for and alternative and i found one...
Most of the vistors know how difficult it has been for us to find a suitable host and with the current one we finally thought we where there but after reading some AUP's and emailing i found a suitable colocation company with no aggressive gesture towards the ED2K links we index.
This means we have to build our own server wich will take time me and BSOD are willing to spend to keep the community alive, however time is not the most important asset but money is.
Would you like to contribute in the renewal of File..... please donate by clicking the Paypal buttons or contact me.

I will keep track of the incoming donations and will place them on this page.

Total Hardware costs : 1410,- euro
Intial Networksetup : 287,- euro

Kind regards on behalf of the File..... Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
is het eigenlijk mogelijk op 1 of andere manier je emule dir mee te nemen naar een andere computer?

copy pasten gaat dus niet. je neemt wel alle *.met file mee (duh) maar je qeue is weg, kortom nog weinig zin. ik gebruik 25b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:56
Rody schreef op 18 February 2003 @ 10:33:
is het eigenlijk mogelijk op 1 of andere manier je emule dir mee te nemen naar een andere computer?

copy pasten gaat dus niet. je neemt wel alle *.met file mee (duh) maar je qeue is weg, kortom nog weinig zin. ik gebruik 25b
Zolang die andere computer het internet op gaat, met hetzelfde IP, dan is er niets aan de hand. Je kan dan je hele eMule dir gewoon kopieren. Je krijgt dan hetzelfde ID, waardoor andere mensen gewoon zullen denken dat het dezelfde computer is.

Zodra je echter een ander IP krijgt, dan is het voorbij met de pret, en zijn al je credits weg. Maar als je een paar dagen shared, dan zal het wel weer redelijk gaan hoor, zo erg is het nou ook weer niet ;)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je queue is dus niet weg. Als je in preferences gewoon weer de juiste temp en download dir's instelt EN EMULE OPNIEUW OPSTART heb je je queue weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

Hierdoor gaat iedereen met bjivoorbeeld de tag [GoT] 2 keer zo snel door je queu heen! Conclusie: Elke Gotter ff [GOT] voor je nickname zetten
wordt er nog verschil gemaakt tussen hoofdletters en kleine letters, bijv. GOT en GoT??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
Zym0tiC schreef op 18 februari 2003 @ 11:20:
[...]

wordt er nog verschil gemaakt tussen hoofdletters en kleine letters, bijv. GOT en GoT??
Dat weet ik dus niet precies. Heb het zelf met hoofdletters gedaan, maar weet ook niet precies wat de anderen hebben. Misschien dat iemand anders dit weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb aantal weken kunnen genieten van Emule, echter ik heb nu een vaag probleem wat betreft mijn shares, als ik nu de share map aangeeft shared hij alleen de bestanden in de root :(, iemand een idee waarom dit is?

Een ander probleem is dat alle servers nu een ping van 27000 geven en ook helemaal niet meer connecten :?

Iemand een idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvhaarst
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 15:28

jvhaarst

Eendracht maakt macht

Klik eens met ctrl ingedrukt op de map die je wilt sharen, dan gaat ie wel alle onderliggende folders meenemen.

If you don’t have enough time, stop watching TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Klimaks-
  • Laatst online: 08-09 11:13
Dit is zeker spijtig, FN bracht toch wel geregeld minder mainstream releases uit. :'(

In those days spirits were brave, the stakes were high, men were REAL men, women were REAL women, and small furry creatures from Alpha Centauri were REAL small furry creatures from Alpha Centauri.
Zaphod in The Hitchhikers Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 10:53:
[...]

Je queue is dus niet weg. Als je in preferences gewoon weer de juiste temp en download dir's instelt EN EMULE OPNIEUW OPSTART heb je je queue weer :)
ok thnx, dat ga ik even proberen.

ja computers zitten gewoon op hetzelfde wan ip.

Ik blijf het vaag vinden als ik een exacte kopie maak (er wordt inmiddels niks de reg opgenomen van windows) dat die instellingen gereset worden oftwel niet gewoon exact worden overgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:38

Sabbi

je denkt aan mij.

is er niet ergens een lijst ofzo van wat voor communities je allemaal hebt? Ik bedoel, [got] erin zetten is natuurlijk leuk, maar je wil natuurlijk liever een community die heeft wat jij wil downloaden, en vice versa... majh tog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over die community, het helpt niet alleen om voor je naam [GOT] te zetten, oke, jij gaat sneller door hun lijst heen maar zijn niet sneller door jouw lijst, daarvoor moet je in emule plus, community sharing enablen en dan daar [GOT] invullen, dan komt het dacht ik automatisch voor je nickname te staan en profiteer je er van.

Wat je ook kan doen maar iets meer inspanning vergt is zo af en toe eens in je upload queue te kijken en als je daar iemand met [GOT] ziet staan deze toe te voegen aan je friends.
Dan kan je nameiljk aan een van die friends een friend slot toedelen. Klik hierovor op messages en dan rechterklik op die user. Met een friend slot zal deze user meteen beginnen te downloaden, je kan echter maar 1 friend slot uitdelen anders werd het te oneerlijk. Dit moet je echter wel herhalen als je opnieuw opstart. Dan moet je dan even naar messages gaan, en dan weer een user die online is een friend slot geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sabbi schreef op 18 februari 2003 @ 15:23:
is er niet ergens een lijst ofzo van wat voor communities je allemaal hebt? Ik bedoel, [got] erin zetten is natuurlijk leuk, maar je wil natuurlijk liever een community die heeft wat jij wil downloaden, en vice versa... majh tog?
doe maar niet

Community voor bepaald soort films ;)

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 18-02-2003 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platypussy
Is het misschien geen beter idee dat we hier allemaal ons IP + poort (default 4662) posten zodat iedereen elkaar kan toevoegen?
Alleen wordt het topic zo wel een opsom / HK topic, en loert een slotje om de hoek :/

[ Voor 12% gewijzigd door Platypussy op 18-02-2003 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Platypussy schreef op 18 februari 2003 @ 15:59:
Is het misschien geen beter idee dat we hier allemaal ons IP + poort (default 4662) posten zodat iedereen elkaar kan toevoegen?
Alleen wordt het topic zo wel een opsom / HK topic, en loert een slotje om de hoek :/

Naast opsomtopic gaat dat wel erg richting GoT gebruiken als warezruilhandel. En dat is eeeuh niet de bedoeling. Kortom: doe maar niet :*

edit:
Ik heb inderdaad wat reacties die er wel op in gingen verwijderd. Het staat zo lelijk, zo'n stapel modbreaks O-)
En ik ben niet erg bruin, maar zo wit als een spook nog net niet ;) :+

[ Voor 18% gewijzigd door F_J_K op 18-02-2003 16:17 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallASW
  • Niet online
offtopic:
Ik heb het gevoel dat hier een F_J_K-spook ronzwerft en mijn berichten plotseling verdwijnen...

[ontopic]Heb je voor die community sharing plus nodig of kan het ook met de gewone? Als ik overstap, hoef ik toch hopelijk niet opnieuw te beginnen met mn downloads? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platypussy
ValHallASW schreef op 18 February 2003 @ 16:10:
offtopic:
Ik heb het gevoel dat hier een F_J_K-spook ronzwerft en mijn berichten plotseling verdwijnen...

[ontopic]Heb je voor die community sharing plus nodig of kan het ook met de gewone? Als ik overstap, hoef ik toch hopelijk niet opnieuw te beginnen met mn downloads? _/-\o_
klopt.. eerst 425 posts, daarna 424, nu weer 425 :?
nu 426 natuurlijk ;)

Om je vraag te beantwoorden: nee, je downloads gaan gewoon door als je verandert naar eMule Plus

[ Voor 10% gewijzigd door Platypussy op 18-02-2003 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

ValHallASW schreef op 18 februari 2003 @ 16:10:
Alleen met emule plus kun je community sharing doen idd.
Overstap, heeft geen nadelen. Alleen voordelen.
-comm. sharing
-meerdere temp directory's (downloads hoeven dan niet meer op zelfde schijf te staan maar kun je verdelen op plekken waar je nog ruimte hebt.)

Je hoeft niet opnieuw te beginnen, gewoon doorgaan. (exe van plus over de andere versie gooien en runnen dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallASW
  • Niet online
Okeej, top, dat ga ik dan zo ff doen :)

[offtopic]Hmm! lekkere beat :)

[ Voor 198% gewijzigd door ValHallASW op 18-02-2003 16:17 . Reden: ongeduldige ik ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platypussy
ValHallASW schreef op 18 februari 2003 @ 16:14:
Okeej, top, dat ga ik dan zo ff doen :)

[offtopic]Hmm! lekkere beat :)
het achtergrondmuziekje van emuleplus.tk bedoel je? idd 8)
is die 0.24b 5b de meest recente versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 17:47

DoctorV64

Cosmopoliet

de laatste versie van emule plus tot nu toe (24b+5 als ik het goed heb), werkt wel lekker daar ik bij bepaalde downloads wel full sources krijg it.t. emule26 of de Tarod versies

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

F_J_K schreef op 18 februari 2003 @ 16:02:
Naast opsomtopic gaat dat wel erg richting GoT gebruiken als warezruilhandel. En dat is eeeuh niet de bedoeling. Kortom: doe maar niet :*

edit:
Ik heb inderdaad wat reacties die er wel op in gingen verwijderd. Het staat zo lelijk, zo'n stapel modbreaks O-)
En ik ben niet erg bruin, maar zo wit als een spook nog net niet ;) :+
Heren en Dames, back on topic to Emule

Sommige reactie zijn inderdaad getrashed / verwijderd door F_J_K _/-\o_ omdat ze :
a) illegaal waren
b) en offtopic waren O-)

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Laatst online: 11-09 11:49
oke ik heb nu emule plus maar hij download niet..maar ook (gelukkig) niet uploaden..terwijl me client id is 2956902974.

poorten zij door me firewal heen en ik connect ook sources..me balkjes zijn dus blauw?
wie weet wat er aan de hand is :?

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Heb je de goeie directory's geselecteerd?
Upload/temp en shared dirs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit probleem opgelost. sorry voor de overlast O-)

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

M1sT1x:
Dat je meer download dan de file groot is kan komen omdat een aantal gedeeltes die je downloade corrupt (oid) kunnen zijn.
Dat word allemaal bij elkaar opgeteld. En kan dus resulteren in dat je meer downed dan file groot is.
MAAR dit is ook al vaker in deze topics aan de orde geweest, dus graag in vervolg EERST kijken of het niet al eerder is geweest ipv meteen van dak schreeuwen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een beetje dom vraagje, maar ik ben een beetje paranoïde door ervaringen met die part bestanden: Kan ik deze gewoon importeren vanaf edonkey 2000 naar emule?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illumination
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10-2024
Kort: Ja.

Lang: Ja, gewoon laten staan en de incoming en temp dirs dezelfde te maken als je in eD2k gebruikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
YES!!! Iets beter nieuws van de FN site (dit mag toch wel??)

Thanks to you donatees the hardware demands for our dedicated server have been met, i happy to tell announce a relaunch of the site and forums at the end of next week.

A really big thanks to all you guys who offered to help us out with hardware and money to cover the expenses you will be remembered just see.
If you where planning to help us out by donating youre donations are still welcome at our paypal account.
Kind regards on behalf of the File..... Team

Ziet er goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Laatst online: 05:22

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Hoi, ik wou eventjes mijn eigen verhaaltje toevoegen. ;)

Sinds ik dit eMule topic heb gelezen was ik toch wel nieuwsgierig geworden. Ik gebruikte nl. altijd Kazaa, en heb al heel veel spul daarvan mogen ontvangen.
Aangezien iedereen het had over enorme snelheden, dat het programma niet zo irri was enzovoorts dacht ik dat ik dat ook maar zou proberen.

Nou de eerste installatie ging wel ok. Ik moest natuurlijk uitvogelen hoe alles werkte, maar had het redelijk snel door.
Het probleem echter was dat eMule constant crashte. Na een paar uur bleek dat de hardnekkige bad sector op m'n ouwe Maxtor de oorzaak was en heb ik met Maxtor PowerDiag het eindelijk gefixed (dat stomme bad sector was er al voor een paar jaar). Nu runt het as smooth as iced ice!

Toen heb ik eMule maar eventjes een nachtje laten runnen om te zien hoe dat ging. Geen crashes, dat was al een vooruitgang. Plus... I LOVE DE STATISTIEKEN. Kazaa is gewoon 'nu zien, dan weghalen' gedoe, terwijl ik altijd wou weten hoeveel mensen een file hadden gehaald, welke file de populairste was, en nog meer van die nodeloze onzin. Plus, Kazaa liet ook niet zien welke delen van de file nog moesten, terwijl eMule dat in heerlijk detail toonde.

Ik denk dat ik Kazaa nog wel blijf behouden in de achtergrond, voor het geval ik daar iets vandaan moet halen... maar ik geloof dat ik vanaf nu eMule aan laat staan.

Hier een eMule gebruiker erbij. :*)

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
Trinsec schreef op 19 februari 2003 @ 09:22:
Hoi, ik wou eventjes mijn eigen verhaaltje toevoegen. ;)

Hier een eMule gebruiker erbij. :*)
Leuk te horen, welkom ;) Ook goed dat je als nieuwe gebruiker niet begint te zeuren dat ie niet begint met downloaden _/-\o_ oh ik zie het al, je volgt al langer dit topic vandaar dat je dat al wist. Nou suc6 ermee enneh problemen die horen we wel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platypussy
legolas82 schreef op 19 February 2003 @ 10:18:
[...]

Leuk te horen, welkom ;) Ook goed dat je als nieuwe gebruiker niet begint te zeuren dat ie niet begint met downloaden _/-\o_ oh ik zie het al, je volgt al langer dit topic vandaar dat je dat al wist. Nou suc6 ermee enneh problemen die horen we wel!!
Ik gebruik beide programma's naast elkaar. Zoek ik een film, een compleet muziekalbum of een spel-image, dan gebruik ik eMule, wil ik ff snel een liedje downloaden, dan haal ik Kazaa lite van stal :)

[edit] verkeerde post gequoted |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Platypussy op 19-02-2003 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unicron
  • Laatst online: 24-08 17:50
Ik denk dat ik een bug heb gevonden in Emule 0.26d. Als ik een file download dan zie ik de snelheid waarmee die download erachter staan. Wanneer ik dan alle bronnen laat zien, zie ik dus geen een bron waar ik van download. Of ik zie wel bronnen waarvan ik download, maar dan klopt de sommatie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ik heb zover toe het meeste van eMule wel begrepen. Ik blijf echter toch nog met een vraag staan waar ik zover toe nog geen antwoord heb gevonden. Zelfs niet in de eMule FAQ.

In je download gedeelte zit er een column 'Sources'.
Dit is vaak in de trand van xx/yy (zz).
Ik denk dat ik (zz) wel door heb (aantal sources waar je nu van download).
Maar de xx/yy is iets wat ik nog niet helemaal volg. xx heb ik wel zo een vaag vermoeden, maar yy is me niet duidelijk.

Wilt iemand me wat meer uitleggen over de xx/yy gedeelte van Sources? BVD!

Additioneel: Weet er iemand hoe je de 'rating' van jezelf kan vinden? En je 'score'? Ik kan die van anderen wel zien (hehe), maar die van mezelf niet! ;)

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Additioneel: Weet er iemand hoe je de 'rating' van jezelf kan vinden? En je 'score'? Ik kan die van anderen wel zien (hehe), maar die van mezelf niet!
Nee dat kan niet, omdat die rating bij iedereen anders is.
Iedereen rate jou dus anders. omdat niet iedereen even veel bij jou download.

Wat betreft: xx/yy (zz)
xx = de totaal aantal sources waar je VAN kan downloaden (die hebben dus iets wat jij nog niet hebt.
yy = de totaal aantal sources beschikbaar voor desbetreffende file.
zz= totaal aantal sources waar je van download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Ik wil je best geloven dat je de FAQ hebt, gelezen, maar toch niet helemaal goed hoor.

Het staat er nameiljk overduidelijk in, onder het kopje "Algemeen ==> Sources"
Sources

Onder "sources" staat het aantal sources (bronnen) wat je op dat moment gevonden hebt voor je download.

Vaak ziet het er (ongeveer) zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/e.vanleeuwen13/faq/pics/sources.jpg

Het 1e getal, is het aantal sources waarvan de status bekend is. Het 2e getal is het totaal aantal sources wat er gevonden is. Het getal tussen haakjes, is het aantal mensen waar je op dit moment van aan het downloaden bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:33

NightBird

DPC-Crew Coding
Hmm .. wat is dit nou weer voor raar kleurtje geel in mn progressbar?
Ik ben gisteren maar weer es naar de gewone emule gegaan (vanaf de plus 5b versie) .. en nou zie ik ineens dit:

Afbeeldingslocatie: http://elektron.its.tudelft.nl/~nachtega/emule.gif

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
NightBird schreef op 19 February 2003 @ 13:35:
Ik ben gisteren maar weer es naar de gewone emule gegaan (vanaf de plus 5b versie) .. en nou zie ik ineens dit:

[afbeelding]
staat inde faq wat het betekent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Dat 'geel' is waar eMule nu mee bezig is. Ik geloof dat alle kleuren redelijk goed worden uitgelegd in de help van eMule, en zelfs in eMule's FAQ (heh, eigenlijk zijn die 2 hetzelfde voor zover ik het kan zien. ;) )

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:13
NightBird schreef op 19 February 2003 @ 13:35:
Trinsec schreef op 19 February 2003 @ 13:56:
Dat 'geel' is waar eMule nu mee bezig is. Ik geloof dat alle kleuren redelijk goed worden uitgelegd in de help van eMule, en zelfs in eMule's FAQ (heh, eigenlijk zijn die 2 hetzelfde voor zover ik het kan zien. ;) )
Rody schreef op 19 February 2003 @ 13:56:
[...]

staat inde faq wat het betekent :)
Het gaat hem op die rare kleur geel. In het plaatje zie je toch dat die kleur anders is dan de andere gele balken :?
Ik denk dat het een glitch van het programma is, de jongens boven mij hebben dus wel gelijk, en is het gewoon wat je nu aan transferren bent :)

[ Voor 11% gewijzigd door MrDirect op 19-02-2003 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Vatt schreef op 19 February 2003 @ 14:06:
Ik denk dat het een glitch van het programma is, de jongens boven mij hebben dus wel gelijk, en is het gewoon wat je nu aan transferren bent :)
Het is geen glitch. Het is dat deel wat al wel is aangevraagd, maar wat je nog niet aan het krijgen bent

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
Ortep schreef op 19 februari 2003 @ 15:04:
[...]

Het is geen glitch. Het is dat deel wat al wel is aangevraagd, maar wat je nog niet aan het krijgen bent
Aha .. kijk, daar heb ik wat aan ;)

Ik weet inderdaad wel dat geel de current transfer is, maar zoals je ziet heeft die file bij die ene persoon al een donkergeel stuk waar die mee bezig was, maar ook dat lichte stuk. Maar dat is dus ook duidelijk (staat volgens mij ook nergens in een FAQ vermeld?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 05:52
kan iemand mij trouwens vertellen wat die oranje kleur is die bij onder andere emuleplus in het bovenste groene balkje tevoorschijn komt? ik heb nu namelijk Hunter, en die heeft dat ook, maar ik heb geen flauw idee wat het betekend

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
JA DAAAAAAAAAAAAAAAG, achtelijke ******* BREIN!! (sorry hoor :-) )
Beter doen ze dit dus niet he:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=26307

ZIt niemand hier op te wachten denk ik

(misschien beetje offtopic, maar heeft wel met downloadprogjes te maken, vandaar O-)

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
Maverick schreef op 19 februari 2003 @ 23:15:
kan iemand mij trouwens vertellen wat die oranje kleur is die bij onder andere emuleplus in het bovenste groene balkje tevoorschijn komt? ik heb nu namelijk Hunter, en die heeft dat ook, maar ik heb geen flauw idee wat het betekend
Volgens mij is dat de progressbar, groen is de completed parts en dat oranje/geel is wat je wel al binnen hebt, maar wat nog geen complete part is.

• -Klimaks-
  • Laatst online: 08-09 11:13
Het zou wel leuk zijn als je voorrang in de queues kreeg als je pakweg nog maar 5% van de file nodig hebt. Ik zit hier nu met 6 à 7 files allemaal tussen 90 en 100 % :(

In those days spirits were brave, the stakes were high, men were REAL men, women were REAL women, and small furry creatures from Alpha Centauri were REAL small furry creatures from Alpha Centauri.
Zaphod in The Hitchhikers Guide To The Galaxy

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:13
-Klimaks- schreef op 20 februari 2003 @ 08:42:
Het zou wel leuk zijn als je voorrang in de queues kreeg als je pakweg nog maar 5% van de file nodig hebt. Ik zit hier nu met 6 à 7 files allemaal tussen 90 en 100 % :(
Het zou wel leuk zijn als je voorrang in de queues kreeg als je pakweg nog maar 99% van de file nodig hebt. Ik zit hier nu met 6 à 7 files allemaal tussen 0 en 5 %
.
.
.
Ik wil atijd wel voorrang, maar zo werkt het niet natuurlijk ;)

• buxx
  • Laatst online: 18-01-2024

buxx

ciao...

Ik heb net een film binnen maar hij staat alt txt bestand op m'n computer.
Wel 800 mb, dus we de goede file, hoe zet ik zit om naar een avi bestand?

Al gelukt, gewoon openen als...

[ Voor 13% gewijzigd door buxx op 20-02-2003 12:15 . Reden: reeds opgelost ]

Verwijderd

-Klimaks- schreef op 20 februari 2003 @ 08:42:
Dat zou idd wel handig zijn, soms zit ik meer dan 2 uur te wachten voor de laatste 180kB(!) van een bestand :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2003 12:29 ]

Verwijderd

Hoi iedereen,

ik heb een vraagje. ik heb emule gedownload en ik heb de poorten van onze E-tech router opgezet. Alles gaat goed: ik kan inloggen in de meeste servers en ik heb een ID van meer dan 2 miljard. Maar als ik dan gaan zoeken naar een spel en ik vind iets met veel bronnen dan kan ik niet downloaden. ik heb 400/400 bronnen en ik kan van geeneen downloaden. Wat kan ik hier tegen doen???

Thx

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 februari 2003 @ 15:53:
Hoi iedereen,

ik heb een vraagje. ik heb emule gedownload en ik heb de poorten van onze E-tech router opgezet. Alles gaat goed: ik kan inloggen in de meeste servers en ik heb een ID van meer dan 2 miljard. Maar als ik dan gaan zoeken naar een spel en ik vind iets met veel bronnen dan kan ik niet downloaden. ik heb 400/400 bronnen en ik kan van geeneen downloaden. Wat kan ik hier tegen doen???

Thx
Mischien ben je ongeduldig, de DL start niet meteen, je wordt bij iedereen in de wachtrij gepleurd en DL start als je aan de beurt bent
Slechts enkele files starten meteen maar de meer populaire files zorgen automatisch voor een grotere wachtrij

Verwijderd

Het kan best zijn dat ik geen geduld heb. Ik heb ook een keer een bestand (een populair bestand) een paar dagen aan laten staan maar dat gaat ie nog niet downloaden.

• The Third Man
  • Laatst online: 23:06

The Third Man

The Third Jellyfish

Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 16:26:
Het kan best zijn dat ik geen geduld heb. Ik heb ook een keer een bestand (een populair bestand) een paar dagen aan laten staan maar dat gaat ie nog niet downloaden.
En hoe lang zijn de wachtrijen dan? Misschien ook wel handig om te weten...

Verwijderd

meestal rond de 1000 bronnen. maar dat zijn er soms ook wel meer (rond de 1200)

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 17:55:
meestal rond de 1000 bronnen. maar dat zijn er soms ook wel meer (rond de 1200)
Dat is de vraag niet van je voorganger hierboven. wat staat er bij het uitklappen van de filename achter de gekleurde balk bij QR: (staat niet bij allemaal)

QR is namelijk je queue rate --> oftewel wanneer je aan de beurt bent....

[ Voor 11% gewijzigd door ErHa op 20-02-2003 18:15 ]

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

Verwijderd

dat is steeds verschillend (wist je al) maar het laagste dat ik nu heb is 25. maar er zitten ook hele hoge bij bijv rond de 2000

• Mr.Nobody
  • Niet online
als er geen 1 staat achter qr, moet je dus gewoon wachten :)

Verwijderd

ja dat wachten duurt bij mij nogal lang :(

• Mr.Nobody
  • Niet online
hoeveel bestanden heb je op dit moment aanstaan? als het er maar een paar zijn schiet het idd niet op...

Verwijderd

ik heb nu verschillende dingen aan staan (5) soms gaan ze een beetje lopen maar dat is dan ook maar voor even

• Morgoth
  • Laatst online: 28-08 09:57
Je moet je queue gewoon nog wat groter maken, een paar dingen erin zetten schiet niet zo erg op. Gewoon vol gooien die queue ;).

(Overigens had je dat kunnen weten als je heel dit topic had doorgelezen, zoals ik vanmiddag eens rustig op mijn gemakje heb gedaan... daardoor weet ik nu alles wat ik weten moest. Mijn dank overigens nog daarvoor aan de mensen die daar allemaal voor gezorgd hebben _/-\o_ )

[ Voor 53% gewijzigd door Morgoth op 20-02-2003 19:02 ]

Verwijderd

ik zal hem even helemaal volgooien en vannacht aan laten staan. kijken of ik dan wel wat binnne krijg.

• Coju
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 12:28:
[...]

Dat zou idd wel handig zijn, soms zit ik meer dan 2 uur te wachten voor de laatste 180kB(!) van een bestand :(
Dat is niet te doen, er zijn genoeg ventjes die er misbruik van gaan maken. Ze pakken de source van Emule, geven aan dat ze altijd nog maar 1% nodig hebben en omhoog gaat de download snelheid.

• Illumination
Ik erger me echt aan het feit dat je niet alle sources kunt zien bij een expand in .26x. Ik had vanmiddag een supersnelle source, dus wilde even kijken of ie nog meer leuke files had, staat ie niet in het lijstje. Dat moeten ze echt nodig fixen.

• Frank-NL
  • Niet online
Illumination schreef op 20 February 2003 @ 20:42:
Ik erger me echt aan het feit dat je niet alle sources kunt zien bij een expand in .26x. Ik had vanmiddag een supersnelle source, dus wilde even kijken of ie nog meer leuke files had, staat ie niet in het lijstje. Dat moeten ze echt nodig fixen.
Dit moet in versie 0.27 opgelost zijn, aldus VQB op het eMule forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

Emule Plus 1 is uit!!!
downen kan op www.emuleplus.tk
en als die niet werkt zoals nu... kan je hem ook gewoon
http://prdownloads.source...lus-1.Binary.zip?download
vandaan halen.

En nu ff een super langen quote:
21.02.03 | eMulePlus 1
FEATURE: enable sorting on upload progress in queue and upload windows [obaldin]
FEATURE: first steps in fighting "credits theft" [obaldin]
FEATURE: updated translations [Translators team]
FEATURE: our own eMule version checking script [kuchin]
FEATURE: new icons for search methods [Cax2/DrSiRiUs]
FEATURE: new set of icons for systray menu [DrSiRiUs]
FEATURE: new icon for preferences (Proxy) [DrSiRiUs]
FEATURE: changed friends icons [DonGato]
FEATURE: sort is restored after closing expanded files[Cax2]
FEATURE: updated get chunks for preview for OGM as well [DonGato]
FEATURE: changed the way languages are managed in the source [EC]
FEATURE: now client icons are built on runtime, reducing development burden [Maverick/DonGato]
FEATURE: aqua progress bars! enabled by moving the 3D bar style selector to the left [Cax2]
FEATURE: added file type search to Filedonkey search [Cax2]
FEATURE: added jigle parameters to search code [Cax2]
FEATURE: WebServer: Added templates version check [kuchin]
FEATURE: added xrmb's Smart Open [DonGato]
FEATURE: WebServer: debug log and statistics [kuchin]
FEATURE: new, improved graphical system tray menu [FoRcHa]
FEATURE: changed up & down display in the statusbar (now shows overhead all the time) [Cax2]
FEATURE: updated the way clients in upload & queue windows are displayed [Cax2]
FEATURE: show the number of parts in upload and queue windows [obaldin]
FEATURE: added support to show ALL clients and ALL clients version in statistics
(both NT and Win98) [Lord KiRon]
FEATURE: support for more than one hybrid version (like eMule and eDonkey) in Statistics [Lord KiRon]
FEATURE: now last time the downloading file had any progress is shhown in the tooltip and
the files that did not see any progress for a week will be highlighted in red [obaldin]
FEATURE: reask for file by Ottavio84 [obaldin]
FEATURE: log/chat/irc font size now adjustable [Cax2]
FEATURE: now debug messages are written to the logfile when enabled [DonGato]
FEATURE: when file is complete, doubleclick opens it [Cax2]
FEATURE: minor CPU optimizations throughout... [Maella/Cax2]
FEATURE: proxy support (disabled until sockets rewriting) [Maverick]
FEATURE: display own UL/DL Ratio in downloadlist [Maverick]
FEATURE: display yellow plus icons when client itself has UL/DL rating > 1
at the remote client in DL queue [Maverick]
FEATURE: display mlDonkey Icons in UL and DL queue [Maverick]
FEATURE: display SmallFile and RareFile Ratio in InfoList [Maverick]
FEATURE: display own UL/DL rating in InfoList [Maverick]
FEATURE: display own UL/DL rating in ClientInfo [Maverick]
FEATURE: preventing two ore more files to complete at the same time [Lord KiRon]
CHANGE: rewrited statistics tree and added full export to WebServer [kuchin]
CHANGE: applied Maella's upload optimizations [obaldin]
CHANGE: removed message when generating ed2k link from a download [DonGato]
CHANGE: minor graphic improvements in the search screen, screen simplified
(removed rarely used 'extension' search box) [Cax2]
CHANGE: disabled proxy settings in preferences until it works [DonGato]
CHANGE: simplified the movie preview without losing the feature [DonGato]
CHANGE: removed 'Get First/Last movie chunks' because it was outdated by new features [DonGato]
CHANGE: automatic save of known files was put into a different thread at low priority,
should reduce CPU load, may produce new sync bugs too [Lord KiRon]
CHANGE: in ClientInfo dialog the "Currently downloading" is shown only if the client ir really
downloading at this time, otherwise (in queue) "Waiting to download" is shown [Lord KiRon]
CHANGE: now overhead in status bar can be turned on & off [Cax2]
CHANGE: new Search window style with a better position of controls [DonGato]
CHANGE: full reorganization of client statistics [Lord KiRon]
CHANGE: control panel settings, various improvements [Cax2]
CHANGE: the comment entered by user himself now show during "Show all comments" too [Lord KiRon]
CHANGE: WebServer: settings stored [kuchin]
CHANGE: no missing templates warning if Webserver is disabled [obaldin]
CHANGE: recognize .26's downloader's parts protocol and our own system is temporarily disabled [obaldin]
CHANGE: Every variable in preferences has it's own lock [kuchin]
CHANGE: short path for temp directory not needed anymore [Cax2]
CHANGE: Removed option 'ask on exit', feature always on [Cax2]
CHANGE: Upload Throttle enabled by default and option removed [DonGato]
CHANGE: ICH enabled by default and option removed [DonGato]
CHANGE: mlDonkey behavior now could be enabled or disabled only [DonGato]
CHANGE: Max Connections per 5 Seconds now can be set up to 200 with NT kernel [DonGato]
CHANGE: no more 'punishment' based on 'bot' or low ID [Cax2]
CHANGE: eDonkey is now emulated to anyone except eMule. I had to adapt this since mlDonkey changed their system [Maverick]
CHANGE: do not allow community leeching with only 1 community per user allowed.
Name must be in brackets 'username [MyCommunity]' [Maverick]
BUGFIX: proper sorting for files higher than 2 GB in all windows [Cax2]
BUGFIX: statistics: % of unknown clients now correct [Cax2]
BUGFIX: finding sources at startup if auto priority [jicxmic]
BUGFIX: updated File Comments - can't enter empty comments anymore [DonGato]
BUGFIX: WebServer: sort by progress in transfer page [kuchin]
BUGFIX: same chunk turning yellow for all sources for second when download speed is 0 [Cax2]
BUGFIX: updated File Comments for users to not enter empty comments [DonGato]
BUGFIX: Shared Files column order changes now working as intended [Cax2/DonGato]
BUGFIX: updated statistics graphs because of a minor bug with KB/s text overlapping numbers [Cax2]
BUGFIX: sort is restored after closing expanded files[Cax2]
BUGFIX: Minimize to tray fix [obaldin]
BUGFIX: the memory leak looks like finaly fixed, also this prevents from adding the same
source twice or more to the Download list view [Lord KiRon]
BUGFIX: download optimizations, security fixes [obaldin]
BUGFIX: some fixes in ClientDetail dialog text positions. [Lord KiRon]
BUGFIX: fixed 2 crashes that occurs sometimes when updating windows that not yet exists [Lord KiRon]
BUGFIX: better handling of invalid username and port info sent by 'rogue clients' [Vorlost]
BUGFIX: detail dialog now remembers the vertical column position [Cax2]
BUGFIX: better out-of-disk-space handling [obaldin]
BUGFIX: statistics on "new" clients expanded state saved and restored correctly [Lord KiRon]
BUGFIX: columns shouldn't be mixed up anymore [Cax2]
BUGFIX: SLS high CPU/disk usage fix [kuchin]
BUGFIX: updated upload throttle [obaldin]
BUGFIX: fix for 100 upload slots on 10k upload [obaldin]
BUGFIX: when shutting down windows, emule doesn't ask for confirmation anymore [Cax2]
BUGFIX: fixed extreamly dangerouse memory overrun bug related to
the Statistics calculations [Lord KiRon]
BUGFIX: fixed a debug crash on drawing file Item in Download List [Lord KiRon]
BUGFIX: preferences dialog saving options logic fixed [kuchin]
BUGFIX: put in some protection against a strange corruption bug (present since .25) [obaldin]
BUGFIX: redraws are disabled on exit. Should speed the exit up and take care of
various crashes during exit [obaldin]
BUGFIX: from 0.26a: memory leak in EMSocket.cpp:OnReceive() [Lord KiRon]
BUGFIX: WebServer: U/D no longer show 65535 when limit is set to 0, it shows Unlimited [EC]
BUGFIX: paused & closed files do not receive sources anymore [Cax2]
BUGFIX: QR sort doesn't show gaps anymore and 'emule v ?' shows QR [Cax2]
BUGFIX: plurals shown correctly on delete file confirmation [Cax2]
BUGFIX: IRC window remembers settings [Cax2]
BUGFIX: when completing files, sources cannot be expanded [Cax2]
BUGFIX: total transferred bytes don't display negative numbers anymore [Katsyonak]
BUGFIX: minor memory & speed optimizations [Cax2]
BUGFIX: added .movie and .stats removal when file is deleted [DonGato]
BUGFIX: fixed too many async connections not to kill the program [pooz]
BUGFIX: sources are not added any more when file stopped [SyruS]
BUGFIX: removed duplicated filestatus packet [DoubleT]
BUGFIX: emule 'v0.' and '0.31' shown correctly in Download list [Cax2]
BUGFIX: windows shutdown fix [MooseTea]
BUGFIX: solved 'hanging' sources on file completion [Cax2]
BUGFIX: fixed the repaint bug in the sources [Cax2]
BUGFIX: display the correct score in the UL queue [Maverick]
BUGFIX: some crash fixes [kuchin]
BUGFIX: fixed a problem with server list control where a malformed server name
or description could cause a crash [pooz]
BUGFIX: fixed some memory leaks [pooz]
BUGFIX: user hash returned as CString, thus zero byte inside hash truncated it [kuchin]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!!1 YES
METEEN TESTEN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

hij draait nu een paar min... en hij loopt lekker!!! CPU 02 Memory 15MB....
dus das mooi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illumination
Sow he die hebben er wel werk van gemaakt zo te zien. Het is dat eMule hier nu net lekker snel loopt anders zou ik hem meteen testen. Naja wachten op een crash dan maar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Geinstalled, loopt lekker. 1 nadeel!!
Je krijgt een andere User ID ;(

Daar gaan mijn credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Vae Victis schreef op 21 February 2003 @ 16:50:
Geinstalled, loopt lekker. 1 nadeel!!
Je krijgt een andere User ID ;(

Daar gaan mijn credits.
Neehoor, onzin. Je hebt heel toevallig op hetzelfde moment dat je eMuleplus geinstalleerd hebt, een ander IP gekregen. Daardoor krijg je een ander ID, omdat dat adhv je IP berekend word. Niet omdat eMuleplus je een ander ID geeft ;)

Ik heb het ook nog ff gechecked trouwens, en heb gewoon hetzelfde ID...pech voor jou & je credits dus :D :P

[ Voor 12% gewijzigd door Zoefff op 21-02-2003 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

zoefff was me voor :S

[ Voor 90% gewijzigd door Dark4ever op 21-02-2003 17:00 . Reden: te langzaam :S ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
dark4ever schreef op 21 February 2003 @ 16:59:
uhh jah... dan hebbie last van een lowid....
want een high id is bij het zelfde ip het zelfde...
Echo...cho....oo.... :+

Mm...niet snel editen he :( :P

[ Voor 35% gewijzigd door Zoefff op 21-02-2003 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Neehoor, onzin. Je hebt heel toevallig op hetzelfde moment dat je eMuleplus geinstalleerd hebt, een ander IP gekregen. Daardoor krijg je een ander ID, omdat dat adhv je IP berekend word. Niet omdat eMuleplus je een ander ID geeft
Dan wel heel vreemd,
emule plus 1: 2/21/2003 4:54:00 PM: New clientid is 2852257792
emule plus 24b v2: 2/21/2003 5:03:10 PM: New clientid is 1146912336
Iets zegt me dat dat 2 verschillende ID's zijn.
En nee, mijn IP is nog steeds hetzelfde. Heb btw ook een vast IP. ;)

I should just shut up. :X
Zal idd dan die low-id zijn. Niet eerder meegemaakt dat je dan een hogere nummer kreeg.
Na 3 x opnieuw opstarten is ID weer de oude.

Zal dan waarschijnlijk aan de server hebben gelegen was een edonkey geval.

[ Voor 21% gewijzigd door Vae Victis op 21-02-2003 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Vae Victis schreef op 21 February 2003 @ 17:04:
[...]

Dan wel heel vreemd,
emule plus 1: 2/21/2003 4:54:00 PM: New clientid is 2852257792
emule plus 24b v2: 2/21/2003 5:03:10 PM: New clientid is 1146912336
Iets zegt me dat dat 2 verschillende ID's zijn.
En nee, mijn IP is nog steeds hetzelfde. Heb btw ook een vast IP. ;)
Meen je dat nou echt? Mm, wel merkwaardig dan... heel raar...

Download dit proggie eens, stop er je IP in, en zeg wat er uit komt...

http://members.ams.chello.nl/e.vanleeuwen13/faq/id2ip.exe

Dat moet dan je ID worden.. Ben benieuwd welke van de 2 bovenstaande het word :?

Of post je IP hier, dan doe ik het voor je.. maar dat wil je vast niet.. begrijpelijk ;)

AHRG!! Die mensen hier blijven maar editen.. hehe.. blij dat je ID weer normaal is, weer een raadsel opgelost :)

[ Voor 9% gewijzigd door Zoefff op 21-02-2003 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

zoefff, je bent gewoon te langzaam... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of jullie zijn gewoon te snel :+

Meteen gedownd en ge-upgrade natuurlijk, ik ben benieuwd hoe deze gaat bevallen na een tijd :P

hmm de bug van Illumination in "eMule opensource eDonkey, deel 4" is ook nog in deze versie merk ik.. :(

Naja, waarschijnlijk/hopenlijk in een volgende versie wel gefixed :)

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2003 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Niet online
Ik heb nu tweakdsl met die E-tech modem, ik wil op 2 pcs emule draaien.
ik heb het volgende ingesteld:

pc1:
Client port: 4663
UDP Port: 4673

pc2:
Client port: 4662
UDP Port: 4672

en op de modem heb ik dit gedaan:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/thielen/test.JPG

Hij vind allemaal sources, dat gaat prima maar het downloaden gaat niet.....
Iemand een idee welkde poorten ik nog meer moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij loopt nu lekker
@ 150kB/s (tweakdsl 8mbit)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2003 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Laatst online: 21:32
ik kom laatste tijd totaal niet meer boven de 15-20kB/s :(
snap niet wat ik fout doe.....en ik down populaire files (zal geen namen noemen) en zit achter een 2200E draytek router...

kheb chello abbo....iemand goede settings voor me? (draai 24plus versie...nieuwe versies nog trager lijkt wel...)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

yonexfreak schreef op 21 februari 2003 @ 20:31:
snap niet wat ik fout doe.....en ik down populaire files (zal geen namen noemen) en zit achter een 2200E draytek router...

kheb chello abbo....iemand goede settings voor me? (draai 24plus versie...nieuwe versies nog trager lijkt wel...)
download is een file... die je al een keer hebt gedownload... en die wel super snel gaat...

als die dan ook langzaam gaat... dan weet je dat er iets fout zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op welke versie emule is emuleplus 1 gebaseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Laatst online: 21:32
dark4ever schreef op 21 February 2003 @ 20:48:
[...]

download is een file... die je al een keer hebt gedownload... en die wel super snel gaat...

als die dan ook langzaam gaat... dan weet je dat er iets fout zit...
huh hoe bedoel je? moet ik een bestand wat ik bv gisteren binnen had nu nog x downen? nou resultaat weet ik al>> zelfde als hiervoor.....te traag zeker als ik anderen hoor met snelheden :)

zal wel even wat info geven hoe het staat bij me

max download 0 en 0 (max en limit)
max upload 16 en 10
max bronnen per bestand
harde limiet: 2000 en zachte limiet> 1800
UPD verzoek limiet> 500
wachtrij grootte 1500
max verbindingen 1000 .....in 5sec 20

emule versie> 24B Plus
mn max download normaal is 192 kB/s en upload 16kB/s (chello kabel)
ps in mn router heb ik de UDP en TCP poorten door ge NAT en krijg een hoog ID dus daar ligt het niet aan...tevens laatste serverlijst van www.edonkey2000.com gehaald..

[ Voor 11% gewijzigd door yonexfreak op 21-02-2003 20:55 . Reden: toevoeging ]

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yonexfreak schreef op 21 February 2003 @ 20:31:
Als je dat 24 uur kunt vasthouden is er weinig aan de hand.
Je setting lijkt in orde, maar speel er eens mee. (hoger kan beter zijn.)
Hoe de UDP-Request Limit moet staan weet ik eik niet.
Standaart is 100.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2003 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:59
Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 20:51:
Op welke versie emule is emuleplus 1 gebaseerd?
0.26d :? Dat staat iig bovenaan in changlog.txt. De laatste versie dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat halen jullie nou voor downloadsnelheden? ik zit op 194kB/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 21:51:
wat halen jullie nou voor downloadsnelheden? ik zit op 2de keer
Als jij nu je setting vermeld ipv je snelheden te showen, dan hebben anderen er ms ook wat aan. Snelheid hangt ook af van wat je binnen haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat maar opgelost

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2003 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mhh. opeens kan ik geen servers meer downloaden.(van af gister avond)
Eik download die nu ook geen files meer, en dat is een stuk minder.
Failed to download the serverlist
Maar wel bij connecten :?
22-2-2003 11:49:07: Connection established on: ********.de
22-2-2003 11:49:07: New clientid is 31********
22-2-2003 11:49:13: Received 7 new servers
22-2-2003 11:52:38: Failed to download the serverlist from http://www.****/****/***.met
Dit met V1 en 26d
OK Firewall uitgezet en hij pakt de servers wel. Is er een poort veranderd, want ik heb niets veranderd. :? [/edit]

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2003 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

uhh... waarom download je in gods naam steeds een nieuwe serverlist?
gewoon uit zetten... heb je niks aan in eMule...
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.