eMule opensource eDonkey, deel 4

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.132 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:34

Ankh

|true

hmmmmm
deze versie van emule klapt er telkens zacht zinnig uit :?
dat had ik niet met versie 25b.. wat is dit nu weer :?

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-08 15:20
kan ik automatisch mensen met een lage score (of mensen die weinig of geen files delen) uit de rij gooien?

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 februari 2003 @ 12:18:
Ik snap alleen nog niet helemaal waar dat ID op gebaseerd is. :?
Dat staat allemaal heel duidelijk uitgelegd, maar je moet wel willen lezen...
ID is a value calculated from the client's IP address. It is assigned by the server, when eMule successfully connects. The purpose of the ID is to give an indication if proper communication is possible between two clients.
http://www.emule-project.net/faq/id.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:12

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

hier draait het redelijk goed. gisteren een irritant probleem. er wilden erg veel mensen bij mij downloaden, hierdoor was de upload helemaal volgelopen. resultaat was dat yahoo om de 5 min. disconnect :(

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet je je upload ook wat limiteren zodat je nogwat overhoudt voor surfen en Yahoo en zo :z :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Laatst online: 01:12

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Verwijderd schreef op 12 februari 2003 @ 15:32:
Dan moet je je upload ook wat limiteren zodat je nogwat overhoudt voor surfen en Yahoo en zo :z :P
dat heb ik ook gedaan :) maar om de een of andere reden gaat het er over :?

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:00

backupdevice

Boeh!

Aantal connecties naar beneden gooien

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:32
Hmmpf 26b was weer gecrashed toen ik thuis kwam :(

Hier baal ik wel van. Want voor de rest werkt ie wel lekker :)

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blijepeen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-06 11:00
Wat zou nou de ideale settings zijn voor Chello verbinding in R,dam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-08 15:20
10 KB up, dan unlimited Down :D

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

komt er nog een nieuwe plus mod of hoe zit da?

and what about Tarod?

de beste mods van eMule hoor ik niks meer van :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:56
Verwijderd schreef op 12 February 2003 @ 12:18:
Ik heb zo'n ID dat jij de FAQ niet hebt gelezen? Mmz...

Daar staat namelijk duidelijk het volgende in:
code:
1
2
3
- Je ID word berekend aan de hand van je IP adres. 
Als het een hoog ID betreft, word het berekend volgens de volgende formule: 
IP = A.B.C.D ==> ID = A + 256*B + 256*256*C + 256*256*256*D.

www.dutchemulefaq.tk

[ Voor 5% gewijzigd door Zoefff op 12-02-2003 18:09 ]

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:20

Sport_Life

Solvitur ambulando

net ff mn max connections @ 100 gezet om te internetten (normaal zet ik eMule alleen snachts aan) en ondertussen is mn download snelheid gestegen naar de 20 kb/s :D. (Na 10 min) Vanacht heeft ie de hele nacht aangestaan maar hij kwam niet boven de 5 kb/s uit... Kan toeval zijn, maar ik hou m voorlopig op deze instellingen :9

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
dark4ever schreef op 12 February 2003 @ 18:06:
komt er nog een nieuwe plus mod of hoe zit da?

and what about Tarod?

de beste mods van eMule hoor ik niks meer van :S
Nieuwe plus mod zijn ze mee bezig, ietsje terug in dit topic is een hele changelog gepost (ook op het forum van emule te vinden). Tarod weet ik niet waar ie mee bezig is, misschien heeft ie wel een vriendin gevonden ofzo.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Verwijderd schreef op 12 februari 2003 @ 12:18:
Lees eens een keer de FAQ en de thread. Het is hooguit een keer of 345 uitgelegd

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ortep schreef op 12 februari 2003 @ 19:14:
[...]

Lees eens een keer de FAQ en de thread. Het is hooguit een keer of 345 uitgelegd
Mjah, jouw zinvolle mededeling is ook al een paar keer voorbij gekomen... :{ :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 February 2003 @ 19:38:
[...]

Mjah, jouw zinvolle mededeling is ook al een paar keer voorbij gekomen... :{ :Z

Right, maar hij wijst je er wel terecht op dat 't in de FAQ van emule staat, die aan 't begin van dit topic te vinden is.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

Zoefff schreef op 12 februari 2003 @ 18:27:
[...]

Nieuwe plus mod zijn ze mee bezig, ietsje terug in dit topic is een hele changelog gepost (ook op het forum van emule te vinden). Tarod weet ik niet waar ie mee bezig is, misschien heeft ie wel een vriendin gevonden ofzo.. :+
pfff... de mod gaat voor de vrouw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvhaarst
  • Laatst online: 03-09 15:28

jvhaarst

Eendracht maakt macht

Ligt het trouwens aan mij, of kloppen de getallen die de snelheid weer moeten geven voor geen meter ?
Als ik naar de downloads kijk, dan klopt de tijd die er gegeven wordt dat een download nog moet duren wel aardig, maar duurt het daadwerkelijke downloaden echt stukken langer.
Dit is niet iets van alleen 26b, daarvoor had ik het ook al.

If you don’t have enough time, stop watching TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Klimaks-
  • Laatst online: 08-09 11:13
Deze flippo's zitten ondertussen ook het donkeynetwerk te bevuilen volgens SR :( .
De laatste emulecliënt zou ze echter al blokken >:) en anders kan je hun IPrange (64.15.228.160/27 )blokken in je firewall

In those days spirits were brave, the stakes were high, men were REAL men, women were REAL women, and small furry creatures from Alpha Centauri were REAL small furry creatures from Alpha Centauri.
Zaphod in The Hitchhikers Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@dark4ever
Normaal zou er allang een nieuwe versie emule plus moete geweest zijn, was het niet dat de laaste beta om de 3 min crashte en vol bugs (bv mem usage van over de 200 Mb) zit, oke een groot deel van deze bugs en crashes is ondertussen verholpen, maar is nog niet stabiel genoeg voor een release. Nog een paar dagen geduld denk k. Ook blijkt de nieuwe sockets code, waarvan de dev's zoveel van verwachten nog niet klaar te zijn. En ook nog niet alle features van de officiele 26 versie overgebracht zijn.

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:39
-Klimaks- schreef op 12 februari 2003 @ 22:10:
Deze flippo's zitten ondertussen ook het donkeynetwerk te bevuilen volgens SR :( .
De laatste emulecliënt zou ze echter al blokken >:) en anders kan je hun IPrange (64.15.228.160/27 )blokken in je firewall
Deze lullos moet je gewoon aanklagen voor monopolie positie >:)

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
-Klimaks- schreef op 12 februari 2003 @ 22:10:
Is een leuke suggestie, maar dan moet wel de gehele emule/edonkey community dat doen. Ander krijg jij de bogus bestanden van OverPeer gewoon via een andere emule/edonkey gebruiker.

Er is een simpele oplossing, alleen ed2k links van sr/fn/ac3g gebruiken. Die zijn van te voren gechecked of door leden op het netwerk gezet.

• Zoefff
Domino schreef op 13 February 2003 @ 11:50:
[...]

Is een leuke suggestie, maar dan moet wel de gehele emule/edonkey community dat doen. Ander krijg jij de bogus bestanden van OverPeer gewoon via een andere emule/edonkey gebruiker.

Er is een simpele oplossing, alleen ed2k links van sr/fn/ac3g gebruiken. Die zijn van te voren gechecked of door leden op het netwerk gezet.
Nee, tuurlijk niet, dat werkt niet.

Het bedrijf werkt zo dat ze éérst bestanden downloaden, daar gebruiken ze natuurlijk sharereactor releases ed voor, omdat ze weten dat deze veel verspreid worden. Daarna gaan ze deze gedownloadde bestanden verminken, op zo'n manier dat eMule en andere p2p progs het niet in de gaten hebben, en gaan ze vervolgens weer sharen.

Daar is niets tegen te doen, behalve dan om ze te blocken, wat eMule ook schijnt te doen? Ik weet er et mijne alleen niet van af...

• -Klimaks-
Domino schreef op 13 February 2003 @ 11:50:
[...]

Het probleem is juist dat ze die ook verknoeien. Ze downloaden zo'n release, zorgen dat de file corrupt wordt en de hash hetzelfde blijft (MD4-hash, niet zo moeilijk te omzeilen naar het schijnt). Dus als je dan de pech hebt dat je van een SR release, juist een corrupt stuk van hun download, kan je terug vrolijk opnieuw beginnen
:(

* -Klimaks- vraagt zich af of de stijging in corrupte downloads wel aan de clients en mods ligt... :/

edit:
Te traag...

[ Voor 4% gewijzigd door -Klimaks- op 13-02-2003 11:59 ]

In those days spirits were brave, the stakes were high, men were REAL men, women were REAL women, and small furry creatures from Alpha Centauri were REAL small furry creatures from Alpha Centauri.

• stunter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:49
Er wordt ook gesproken dat de MD4 Hash gebroken is.
Als dat zo is dan is er een groot probleem.
Zie hier

• jvhaarst

jvhaarst

Eendracht maakt macht

MD4 is gebroken, alleen is het maar de vraag of dat hier ook aan de hand is.
Het is veel waarschijnlijker dat ze rotte chunks van 9meg uit lopen te delen, die als ze eenmaal binnen zijn niet goed blijken te zijn. Dat is namelijk veel simpeler voor elkaar te krijgen dan een goede MD4 hash van een rotte chunk te maken.

• Apronex
  • Laatst online: 08-10-2023
Verwijderd schreef op 11 February 2003 @ 05:02:
26B werkt wel lekker maar ik stoor me er wel WEER aan dat je upload verdeeld wordt over een heleboel slots met weinig upload, ipv wat minder slots met hogere upload.. aangezien een client toch na een tijdje er af wordt gegooid vindt ik het handiger om 3 mensen met 6 KB/sec te laten downen van my ipv 9 mensen met 2.. dan schiet het tenminste een beetje opmet het sharen van je spul.

Of dat iig de optie komt om te kiezen hoe je het wilt, want sommige mensen vinden het wel handig zoals het nu is, dan kan iedereen sharen zoals hij/zij het wilt hebben :)
Ik vind dat mijn upload van 12kb liever verdeeld mag worden over 6 slots dan 3 slots. Want dan bouw ik credit op bij 6 users dan bij 3. Of klopt mijn stelling niet?

Think! B4 u doing instead of doing b4 u think!

Verwijderd

nee, klopt niet helemaal.. want je bouwt nu minder credit op per client... omdat je minder upload naar elke client (wordt verdeeld :) )

Verwijderd

En je zeldzame files worden nauwelijks verspreid als het maar met 2 kb/s gaat ;( Daarom zou een optie voor het aantal slots/KB per slot wel fijn zijn :)

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

of wel.. het maakt geen hond uit... kwa credits...
wel op anderen punten... alleen geen zin in om dat nou hier te gaan typen :D

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
even een vraagje, is dit beter dan dc++? Die gebruik ik namelijk voor vrij zeldzame films en minder bekende muziek, en de rest haal ik met een rotvaart van dance af :)

Maar voor minder bekende stuff moet het toch vrij snel zijn, goed te vinden etc...

• Zoefff
Mm, wat is dat "dc++", ook een P2P programma? Zou je misschien een linkje kunnen geven dan? (of staat er ook warez oid bij, dan vraag ik daar niet naar natuurlijk ;) ).

Op zich is eMule best goed voor het vinden van zeldzame files, dat merk ik zelf iig wel. En vraag maar aan IceStorm, die download ook allemaal zéér zeldzame PDF files geloof ik :P

Just take a look at it yourself!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Direct Connect (DC++) is moeilijker in gebruik, maar als je dat eenmaal door hebt werkt het wel veel beter en sneller.
Met eMule zoek je een file, je klikt erop en een paar dagen later heb je m binnen. (zeldzame files minder snel dan populaire).

[ Voor 3% gewijzigd door Sport_Life op 13-02-2003 17:13 ]

• legolas82
  • Laatst online: 18-08 10:01
eMAeRCe schreef op 13 February 2003 @ 17:12:
Direct Connect (DC++) is moeilijker in gebruik, maar als je dat eenmaal door hebt werkt het wel veel beter en sneller.
Met eMule zoek je een file, je klikt erop en een paar dagen later heb je m binnen. (zeldzame files minder snel dan populaire).
Volgens mij was Dc++ toch dat p2p progje waar je heel veel moest sharen om in bepaalde groepen te komen. Iets van 15 GB minimaal en steeds verder oplopend. Heb ik ergens gelezen, ga nog ff zoeken naar bron, want die weet ik neit meer. Of ben ik in de war met ander programmaatje |:(

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

DC (de plusvariant heb ik nooit gebruikt ;)) is/was 'anders'. Persoonlijk vind ik eMule een STUK prettiger omdat je gewoon weet dat wat je ook aanklikt, je het ooit binnenkrijgt.
DC heeft idd het nadeel dat je VEEL moet sharen (vind ik niet erg, maar het is gewoon niet nuttig om 80 gb te sharen met 12 kb/sec upload).

Muziek is niet de sterkste kant van eMule hoewel er steeds meer complete albums online komen, ook van de wat vagere groepen (ik weet niet wat je zoekt ;)).
Ik zou zeggen, probeer het gewoon uit. Doe dat wel langer dan 1 dag overigens ;)
Ik heb eMule iig als 'hoofd' programma en zo af en toe doe ik nog wat anders erbij maar dat wordt steeds en steeds minder (zelfs FTP heb ik 'opgegeven' ;)).

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
legolas82 schreef op 13 February 2003 @ 18:48:
[...]

Volgens mij was Dc++ toch dat p2p progje waar je heel veel moest sharen om in bepaalde groepen te komen. Iets van 15 GB minimaal en steeds verder oplopend.
klopt maar dat was (is?) te verhelpen door van je geshared folder een mapping te maken. er komt dan een drive bij die alleen de bestanden geeft uit je geshared folder. als je dan die drive ook weer shared, tel DC vrolijk de grote van deze files op bij je al geshared bestanden, die dus al geshared waren. als je dan een X aantal keren doet kom je zo aan 100 gig....

niet eerlijk, wel makkelijk.
ik gebruik btw DC niet meer. het werkt met 100en hubs en die zijn niet verbonden metelkaar. DC++ heft dit weer op maar toch werkt het niet echt lekker.

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:47

DoctorV64

Cosmopoliet

Iets raars, 26b geeft bij een van mijn DL full sources aan. Maar als je deze expand dan zie je de full source niet, alleen maar enkele partial sources zonder dat ze bij elkaar een full source vormen?? Raar, maar waar....

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Verwijderd

het zou aan mij kunnen liggen maar kan iemand nog even in het kort kunnen uitleggen hoe emule werkt
ik begrijp het niet helemaal

Verwijderd

DoctorV64 schreef op 13 februari 2003 @ 22:31:
Iets raars, 26b geeft bij een van mijn DL full sources aan. Maar als je deze expand dan zie je de full source niet, alleen maar enkele partial sources zonder dat ze bij elkaar een full source vormen?? Raar, maar waar....
maw je ziet nog rode delen, zo niet dan zijn alle delen beschikbaar

Verwijderd

nee, hij ziet een compleet blauwe balk, maar als hij uiklapt en alle sources ziet dan ziet hij tussen die sources niet degene waar de blauwe balk van is.

toch :?

Verwijderd

Een heleboel kleine stukjes blauwe balk maken één grote. Dus als iedereen een stukje heeft voor je kun je hem compleet downen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Verwijderd schreef op 13 February 2003 @ 22:46:
het zou aan mij kunnen liggen maar kan iemand nog even in het kort kunnen uitleggen hoe emule werkt
ik begrijp het niet helemaal
Nee, dat wil niemand uitleggen, of ik iig niet. Er is niet voor niets een FAQ geschreven met uitleg, op de officiele site + forum kan je veel vinden, net zoals op www.emule.nl, en op www.edonkey2000.com kan je zelfs nog info vinden.

Ik vind dit een beetje getuigen van verkeerde luiheid :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Of geef op zijn minst even niet aan vanaf waar je het niet meer snapt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Verwijderd schreef op 13 February 2003 @ 23:03:
Een heleboel kleine stukjes blauwe balk maken één grote. Dus als iedereen een stukje heeft voor je kun je hem compleet downen.
Zoals ik het al schreef, ik zie full sources voor mijn download maar als ik het uitklap dan zie partial sources die gezamenlijk niet een full source kunnen opleveren.
Emule 26b

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
DoctorV64 schreef op 14 February 2003 @ 09:29:
[...]

Zoals ik het al schreef, ik zie full sources voor mijn download maar als ik het uitklap dan zie partial sources die gezamenlijk niet een full source kunnen opleveren.
Emule 26b
Een aantal posts terug (Zoefff in "eMule opensource eDonkey, deel 4") heb ik een soortgelijk probleem gezet. Hier worden ook (lang) niet alle sources weergegeven die er zijn, hetzelfde als bij jou gebeurt...

Ik denk dat het een bugje in 0.26b is, óf dat ze het met een reden hebben gedaan, maar wat die reden is weet ik nog niet ;)

Zet eMule eens uit en aan, daarna deed ie het wel weer normaal bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcj
  • Laatst online: 17:14
Heeft iemand al dit probleem gehad?

Ik zit hier achter een routen (een gewone e-tech), maar telkens als ik verbinding maar krijg ik of de server is vol, of de server is door. Er zijn maar 2 server waarbij dit niet gebeurt en bij wordt binnen een seconde de verbinding ook alweer verbroken. Ik heb dat wel ff een high ID.

Ik heb op m'n routen maar om te proberen alle poorten (2000 ~ 65535) doorgesluisd naar mijn PC. En hetzelfde voor de Special Applications Setup. Maar het vreemde is dat een paar dagen geleden alles nog wel goed deed. Ik heb al een gigabyte of 2 aan halve downloads hier nu staan :(

Wacht ff, hier krijg ik:
error/resest on ip 217.120.235.8!

Wat kan dit zijn? Ik heb m'n firewall ook al uitgezet.

edit: http://www.thedonkeynetwork.com/connection_test?port=4662 <-- hier wel succes, maar dit is dan ook de enigste poort, klopt dit?

[ Voor 23% gewijzigd door Marcj op 14-02-2003 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Marcj schreef op 14 februari 2003 @ 09:40:
Heeft iemand al dit probleem gehad?

Ik zit hier achter een routen (een gewone e-tech), maar telkens als ik verbinding maar krijg ik of de server is vol, of de server is door. Er zijn maar 2 server waarbij dit niet gebeurt en bij wordt binnen een seconde de verbinding ook alweer verbroken. Ik heb dat wel ff een high ID.

Ik heb op m'n routen maar om te proberen alle poorten (2000 ~ 65535) doorgesluisd naar mijn PC. En hetzelfde voor de Special Applications Setup. Maar het vreemde is dat een paar dagen geleden alles nog wel goed deed. Ik heb al een gigabyte of 2 aan halve downloads hier nu staan :(

Wacht ff, hier krijg ik:
error/resest on ip 217.120.235.8!

Wat kan dit zijn? Ik heb m'n firewall ook al uitgezet.
Probeer eens andere serverlijst :? (of huidige updaten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcj
  • Laatst online: 17:14
eMAeRCe schreef op 14 February 2003 @ 09:50:
[...]

Probeer eens andere serverlijst :? (of huidige updaten)
Heb ik al gedaan... daar ligt het echt niet aan. Ik heb ook servers die niet dood zijn, en waarvan verteld word dat daar 40 mensen online zijn (van de 1000 die die server aankan) en dan nog krijg ik dat de server vol is :(

edit: laat maar, na lang proberen heb ik dan toch eindelijk een server waarbij m'n verbinding wel blijft. Toch wel vaag hoor...

[ Voor 15% gewijzigd door Marcj op 14-02-2003 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blijepeen
Ey vraagje als ik connect bij een server krijg ik een low id alarm en als ik de edonkey test doe geeft hij geen fout aan en geeft mijn id aan.
Heb ook geen firewall draaien en ook de standaard van win XP niet.
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubermaestro
  • Laatst online: 03-07 16:45
Ik heb nu 0.26b standaard draaien, daarvoor draaide ik 25b van Tarod en ik vind deze een stuk lichter om te draaien, en sources vinden gaat ook een stuk vlotter :) Hopen dat plus snel uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Blijepeen schreef op 14 February 2003 @ 12:50:
Ey vraagje als ik connect bij een server krijg ik een low id alarm en als ik de edonkey test doe geeft hij geen fout aan en geeft mijn id aan.
Heb ook geen firewall draaien en ook de standaard van win XP niet.
iemand?
Ik denk, weet het niet zeker, dat die servers op een andere poort draaien?

Niet alle servers draaien op de standaardpoort, 4662. Als je de connectiontest doet, dan doe je die meestal op 4662, die kan dan open staan. Maar misschien zijn er andere servers, die een Low ID alarm geven, die op een andere poort draaien, die jij niet open hebt staan.

Andere mogelijkheid is dat het gewoon een foutje is. Servers willen wel eens een low ID geven, als jij, of zij, niet snel genoeg reageren.. Disconnecten en weer connecten moet het dan oplossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:13
Zoefff schreef op 14 February 2003 @ 17:10:
[...]

Maar misschien zijn er andere servers, die een Low ID alarm geven, die op een andere poort draaien, die jij niet open hebt staan.
Op welke poort die server draait is voor jouw port forwarding niet relevant. Jij gebruikt 4662 en moet die dus forwarden naar je computer. De poort van de server is alleen relevant als je handmatig een server wilt toevoegen.
Andere mogelijkheid is dat het gewoon een foutje is. Servers willen wel eens een low ID geven, als jij, of zij, niet snel genoeg reageren.. Disconnecten en weer connecten moet het dan oplossen :)
Dat is juist. Door vertraging e.d. kan een pakketje wel eens niet aankomen. Gewoon opnieuw connecten en nog een keer proberen. Sommige servers hebben er meer last van dan andere. Bij Silent-Bob heb ik nog nooit een laag ID gekregen, terwijl S.E.D.G bijna altijd een laag ID geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blijepeen
Heb weer een probleempje , emule gad een fou aan met friends.met ofzo.
En nu ben ik een paar downloads kwijt die nog niet klaar waren.
iemand nogmaals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik heb een bug bij eMule v0.26b ontdekt:
Ik had een file op pauze gezet, met de hoop dat hij dus ook werkelijk niet zal gaan downloaden. Nu geeft eMule ook aan dat hij geen verbindingen heeft en bij snelheid staat er ook niks, maar ondertussen stijgt het binnengehaalde bestand wel :? Ook DUmeter geeft aan dat hij aan het downloaden is.

Ff 2 pics voor de duidelijkheid:
http://www.rsmagazine.nl/~marc/vaag/1.JPG
http://www.rsmagazine.nl/~marc/vaag/2.JPG (paar minuten later)

Je ziet dus dat bij pic 2 de file met de rode cirkel verder is met downloaden dan bij pic1, terwijl hij op pauze staat. Ik ben verder niks aan het downloaden, dus dat betekend dat de snelheid is: 46,3 - 20,6 = ~ 25 kb/s...

/edit:
Toen ik m net van pauze afhaalde gaat-ie ineens wel heel erg snel:
http://www.rsmagazine.nl/~marc/vaag/3.JPG

8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Sport_Life op 15-02-2003 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoiets heb ik ook wel eens, hij download even niet omdat ie geen ruimte heeft --> gepauzeerd, en meteen als ik resume doe lijkt het net offie al de hele tijd bezig is geweest, hij gaat gewoon verder @ 20K of whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Misschien wel niet de juiste plek voor mijn probleem maar hier komt ie.

Ik heb sinds een paar dagen dat alle P2P progjes 100% CPU belasting trekken.
Zowel Kazaa,E-Donkey 2000 en net Emule Plus geinstalleerd en daar hetzelfde verhaal.
Verder heb ik alle andere services(WinXP) al gekilled maar dat helpt ook niks.
Zelf heb ik het idee dat dit komt omdat ik m'n download-partitie gedefragmenteerdt heb (meerdere keren achter alkaar).
Kan dit kloppen :?
Zo nee iemand anders een idee :?

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:55
Copycat schreef op 15 February 2003 @ 17:12:
Misschien wel niet de juiste plek voor mijn probleem maar hier komt ie.

Ik heb sinds een paar dagen dat alle P2P progjes 100% CPU belasting trekken.
Zowel Kazaa,E-Donkey 2000 en net Emule Plus geinstalleerd en daar hetzelfde verhaal.
Verder heb ik alle andere services(WinXP) al gekilled maar dat helpt ook niks.
Zelf heb ik het idee dat dit komt omdat ik m'n download-partitie gedefragmenteerdt heb (meerdere keren achter alkaar).
Kan dit kloppen :?
Zo nee iemand anders een idee :?
Het lijkt me wel heel sterk dat het aan het defragmenteren ligt. Dit zou bv het hashen juist sneller moeten laten gaan waardoor je korter een 100% CPU load hebt.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Vincent Bovelander schreef op 15 februari 2003 @ 17:31:
[...]

Het lijkt me wel heel sterk dat het aan het defragmenteren ligt. Dit zou bv het hashen juist sneller moeten laten gaan waardoor je korter een 100% CPU load hebt.
Dacht dat het misschien door die compressie kwam die XP tijdens het defragmenteren gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Copycat schreef op 15 februari 2003 @ 18:04:
Dacht dat het misschien door die compressie kwam die XP tijdens het defragmenteren gebruikt.

Welke compressie? Defragmenteren heeft weinig met compressie te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat

Copycat

Stamgast @ HGGCT

IceStorm schreef op 15 February 2003 @ 20:01:

[...]

Welke compressie? Defragmenteren heeft weinig met compressie te maken.
Nee maar gebruik jij maar eens de defragmentatie onder XP dan zul je zien dat die op den duur bestanden gaat comprimeren.
Waarom weet ik ook niet maar hij zegt in elk geval wel dat ie dat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een probleem waar ik de laatste tijd last van heb is dat na het afsluiten van eMule er toch wordt geprobeerd connectie te krijgen met m'n poort 4662. Zelfs na een uur of 4 heb ik er last van, ik heb de poort 4662 dichtgezet op m'n firewall zodat het tellertje van geweigerde connecties op poort 4662 op gegeven moment op 10.000+ stond..... Nu is het zo dat ik zonder m'n firewall niet eens kan surfen omdat ik zoveel connecties op m'n eMule-poort krijg. Het lijkt wel een DDOS-attackje......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illumination
  • Laatst online: 31-10-2024
Is normaal dat poort 4662 blijft listenen als je eMule uithebt. Hij onderhoudt op de een of andere manier contact met je sources daardoor. Weet verder ook niet precies hoe maar zoiets had ik eens gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Verwijderd schreef op 15 februari 2003 @ 21:05:
Een probleem waar ik de laatste tijd last van heb is dat na het afsluiten van eMule er toch wordt geprobeerd connectie te krijgen met m'n poort 4662. Zelfs na een uur of 4 heb ik er last van, ik heb de poort 4662 dichtgezet op m'n firewall zodat het tellertje van geweigerde connecties op poort 4662 op gegeven moment op 10.000+ stond..... Nu is het zo dat ik zonder m'n firewall niet eens kan surfen omdat ik zoveel connecties op m'n eMule-poort krijg. Het lijkt wel een DDOS-attackje......
Ook dit is al eerder langsgekomen :z

Zodra je eMule aanzet, krijg je een uniek ID, wat word "geregistreerd" op alle servers. Ook gaan er clients van jou downloaden, die jou onthouden aan je ID. Ze selecteren dan een file van je, maar worden vaak in de queue gezet. Om de 10 tot 20 minuten checkt een client of de verbinding nog goed is enzo. Dat doen ze dus op poort 4662. Zodra je eMule uitzet, hebben clients dat niet in de gaten, en blijven ze alsnog die verzoeken sturen op poort 4662, dat zijn dus die connecties.

Nou zou je denken, na 10 tot 20 minuten moet dat afgelopen zijn. Van de mensen die in jou queue staan, is dat ook inderdaad zo. Maar er zijn ook weer anderen, die jou ID weer door hebben gekregen van andere servers en clients, die het ook nog proberen ed...

Het is niets waar je je druk om moet maken, en het zal automatisch steeds minder worden... Bovendien merk je er nauwelijks wat van, het neemt bijna geen bandbreedte in beslag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, thanx for de uitleg, maar dan vraag ik me af waarom ik zonder het blokken van de desbetreffende poort niet kan surfen.Het kan ook aan m'n brakke Zonnet-verbinding liggen natuurlijk, maar het is dan wel vaag dat na het blokken van 4662 m'n bandbreedte weer okay is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Verwijderd schreef op 15 februari 2003 @ 21:28:
Okay, thanx for de uitleg, maar dan vraag ik me af waarom ik zonder het blokken van de desbetreffende poort niet kan surfen.Het kan ook aan m'n brakke Zonnet-verbinding liggen natuurlijk, maar het is dan wel vaag dat na het blokken van 4662 m'n bandbreedte weer okay is.
Kan je echt niet meer surfen, zonder dat je die poort blokkeert? Mm, dat is dan niet echt goed hoor, niet normaal in ieder geval. Wat voor verbinding heb je, maw, wat voor snelheden?

Het kan misschien zijn, dat je last hebt van een aangepaste clients. Er zijn mensen die hun eMule zo aanpassen, dat ze ipv om de 10 tot 20 min opnieuw naar sources vragen, dat om de minuut ofzo doen. Normaal worden deze meteen gebanned door eMule, maar nu eMule uit staat dus niet...

Mja, pas als je er nou morgen weer last van hebt, dan moet je je toch een beetje druk gaan maken.. Ik denk dat het nu vanzelf wel minder zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een 512/128 abbo, 'k heb eMule (tarod 16d) maar gewoon draaien, maar zal vananvond de zooi eens stoppen en morgenochtend ff checken of er nog steeds wordt geprobeerd te connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illumination
Hmm vreemd, als ik nu een file zeg maar "expand", zodat je alles sources en hun status ziet, laat ie maar een deel van de sources die ie heeft gevonden zien. Als er bijvoorbeeld staat 53/55 (1) onder sources en ik expand de file laat ie er maar een stuk of 15 zien en diegene van wie ik download staat er niet eens tussen dan. Echt weird.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
En gefeliciteerd, u bent pas de 3e die ons dit te melden heeft! U gaat niet door voor de magnetron, helaas... :P

Oftewel...het is al eens eerder langsgekomen dit probleem ;) :

Zoefff in "eMule opensource eDonkey, deel 4"
Frank-NL in "eMule opensource eDonkey, deel 4"
DoctorV64 in "eMule opensource eDonkey, deel 4"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

LOL ;)

Heb ik wel de poedelprijs gewonnen dan Zoeff ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Laatst online: 23:06

The Third Man

The Third Jellyfish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Hier de changelog van 0.26c:
Unk: Change how we detect Hybrids.
Unk: Changed some slot management. (Some help from VQB)
Unk: It seemed that some uploads tended to be extremely long in Chunk mode. There is now a check to make sure this doesn't happen.
Unk: Files set to auto no longer hang when you resart eMule. (jicxicmic)
Unk: Roundoff error correction for datarates. (Maella)
Unk: Changed some server connect code. eMule now connects a lot smarter with Safe Mode turned off helping with lowID problems.
Unk: Server stats is no longer lost on restart when autoupdate is turned on.
Ornis:Added commandline command: "limits=up,down" (e.g. "emule.exe limits=50,12") to set up-&down- transferlimits
Ornis:Added option to show up&down-rates in the title of the programwindow
Ornis:Middle mousebutton opens the detailwindow for the selected item in download-, upload- and queuelist
Ornis:Fix: webservices in sharedfileslist works again
Ornis:Fix: reenabled statusbaricon for new messages.
Ornis:a number of little fixes, GUI & functional [some from JonnyB]
Unk: Auto saving serverlist & friendlist list fixed.
Unk: Source exchange now only sends needed sources to the client.
Unk: Small gui fixes.
Unk: Fix some more possible secuity issues and memory managments. (Some by beef2k & bluecow & Juanjo)
Unk: Small fix to maxconnection preference.
Unk: Pausing and Priority now saved again at shutdown.
Ozon: Bugfix; ed2k links is now correctly generated by emule for files larger than 2GB...
Ornis:Fixed GUI-issue in commentslistingdialog when resizing the window
Ornis:Show downloadcount above downloadlist
Ornis:Fixed save&restore columnorder of downloadlist
Ornis:Filter for incoming messages (config in prefs-notification, default filterexample "Your client has an infinite queue")

[ Voor 3% gewijzigd door Sport_Life op 16-02-2003 02:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Laatst online: 20:27

Zym0tiC

^_^

ik heb een bugje gevonden. Als je het icoontje hebt aangezet om te minimaliseren naar de systray (dat puntje) en je hebt het venster gemaximaliseerd en hierna minimaliseer je en je maximaliseert weer dan is dat icoontje verdwenen.

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier ook wel 's last van?

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mattijz/lamer.jpg

Dit doet die aars nu al een paar uur... Het is een MLDonkey client en hij is gebanned. Maar toch kan ie blijven vragen. Niet dat het uitmaakt natuurlijk... (denk ik) maar waarom zou ie het doen?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2003 14:37 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 February 2003 @ 14:31:

[afbeelding]

Dit doet die aars nu al een paar uur... Het is een MLDonkey client en hij is gebanned. Maar toch kan ie blijven vragen. Niet dat het uitmaakt natuurlijk... (denk ik) maar waarom zou ie het doen?
ik zou zeggen: stuur een bericht en vraag het. 99% heeft deze functie uitstaan (standaard) en ik heb ook nog nooit iemand zegien met die functie aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

weet niet of dit de echte 26d is... want er staat nog niks op www.emule-project.net alleen voor de rest klopt de link wel dus...
hier issie dan 26d :D

http://belnet.dl.sourcefo...orge/emule/eMule0.26d.zip
Changelog:
v0.26d
---------------------------------
- February 15th, 2003 -
---------------------------------
Unk: Fix queue rotation bug. (Some clients were instantly kicked from upload)
Unk: Several optimizations by BadWolf63,ichi
Unk: Minimize to tray gui button bug fixed. (zegzav)
Unk: cDonkey is now in the stats.
Unk: Splitter bar position is now saved correctly.

[ Voor 1% gewijzigd door Dark4ever op 16-02-2003 19:11 . Reden: ] vergeten :S ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Laatst online: 20:27

Zym0tiC

^_^

op het eerste gezicht doet ie het goed (client .26d)

[ Voor 18% gewijzigd door Zym0tiC op 16-02-2003 19:38 ]

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illumination
Ja lijkt het inderdaad goed te doen. Zal wel een hotfix zijn ofzo, alleen raar dat de homepage nogsteeds naar .26c verwijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvhaarst

jvhaarst

Eendracht maakt macht

Inmiddels al niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope-E
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 12:05

Dope-E

The one and only Dope

Verwijderd schreef op 16 februari 2003 @ 14:31:

[afbeelding]

Ik heb t ook ja, ook die xxx!
Geen id wat r tegen gedaan kan worden, maar t is wel irritant ja.

twitter.com/curly_sanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Emuleplus gaat zo wel heel snel achter lopen. 24b 5b is nog steeds de laatste.
Zijn er nog andere (recentere) mods met een webserver?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
MeNTaL_TO schreef op 17 February 2003 @ 16:06:
Emuleplus gaat zo wel heel snel achter lopen. 24b 5b is nog steeds de laatste.
Zijn er nog andere (recentere) mods met een webserver?
Zoek maar eens naar deze file : Emule26d-MorphV1a-binary.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lang leve Emule... Ik use al een jaar of 2 Edonkey 2000, en sinds een half jaar use ik Emule... en ik moet zeggen: ER IS NIKS BETERS!

lmfd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Laatst online: 20:00

backupdevice

Boeh!

Ik kan jullie aanbevelen ff op het emule forum te gaan kijken. er is daar een topci, kan hem ff niet vinden, waar je Ipadressen kan vinden van overpeer, RIAA, MPAA en meer van dat soort leuke bedrijven die fake files releasen en checken wat je shared en download. Die IP reeksen blokken in je firewal/router kan nooit geen kwaad

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
emule 26d is hier gecrashed na een paar uur. zit denk ik weer een memory leak in. mij eventviewer zegt ook steeds dat het virtuele geheugen grote is aangepast :(

nu ik hem opnieuw opstart zegt ie dat mijn credit bestand ook kapot is.
sorry mensen die bij mij konden dl, hij is dus nu weer leeg... :(

hebben meer mensen last van crashes van 26d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue_White_Army schreef op 17 februari 2003 @ 16:59:
Ik kan jullie aanbevelen ff op het emule forum te gaan kijken. er is daar een topci, kan hem ff niet vinden, waar je Ipadressen kan vinden van overpeer, RIAA, MPAA en meer van dat soort leuke bedrijven die fake files releasen en checken wat je shared en download. Die IP reeksen blokken in je firewal/router kan nooit geen kwaad
Je bedoelt deze waarschijnlijk :?
Het is wel in het duits trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platypussy
  • Laatst online: 05-09 14:31
Ik heb nog geen crashes gehad met 26d, met 26a wel heel veel. Wel lullig dat je clients.met kwijt bent.. Heb hier nog wel een clients.met met 30.000+ clients known als je interesse hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 10:31
Hey :)

Ik probeer nu voor de verandering zelf eens een paar files te releasen

Daarom share ik nu natuurlijk niet veel (alleen die files op release prio , en wat ik zelf nog in de queue heb staan)

Wat zou de beste manier zijn om de verspreiding van de gesharede files te bekijken ? . bijmezelf gaat dat natuurlijk niet : ik heb ze al :P

je kunt wel zien hoeveel MB je geupped hebt enzo , maar niet of er iemand anders dan ikzelf al een full source heeft zeg maar , of wel ?

Als iemand ze trouwens wil hebben (t zijn 2 Mobb Deep (hiphop) albums) kun je mn topics chekken op 2 van de welbekende 'emule linkjes' forums , gepost onder Optical304

op emule vind je me als : [GoT]Optical304@Emule

En nu ingelogd op Silent-BoB

[ Voor 6% gewijzigd door Optical op 17-02-2003 19:54 ]

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platypussy
Misschien al vaker gevraagd, maar nooit meegekregen: mag je op GoT file hashes posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Platypussy schreef op 17 February 2003 @ 19:38:
Misschien al vaker gevraagd, maar nooit meegekregen: mag je op GoT file hashes posten?

Nee dat mag niet. Dat is gewoon warez posten :)
Dubbelpost overigens verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platypussy
IceStorm schreef op 17 februari 2003 @ 19:41:

[...]

Nee dat mag niet. Dat is gewoon warez posten :)
Dubbelpost overigens verwijderd.
wat een service ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

Ik krijg de laatste 2 dagen continu deze foutmelding zoals jullie hieronder kunnen zien in het log overzicht: Downloaded part xx is corrupted

Afbeeldingslocatie: http://robhendriks.topcities.com/emule-fout.jpg
ICH staat aan, maar kan er blijkbaar ook niets mee, dit gaat zo een hele nacht om de paar minuten door :(
Weet iemand of ik hier wat aan kan doen :?

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platypussy
Als ICH er ook niets van kan maken, dan houdt het een beetje op. Ik heb er zelf ook last van bij één bepaald bestand (CD1 Bowling for Columbine). CD 2 heb ik al twee weken geleden binnen gehaald, maar bij CD 1 krijg ik alleen maar corrupte delen binnen. Helaasch ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
Platypussy schreef op 17 February 2003 @ 19:23:
Ik heb nog geen crashes gehad met 26d, met 26a wel heel veel. Wel lullig dat je clients.met kwijt bent.. Heb hier nog wel een clients.met met 30.000+ clients known als je interesse hebt :)
daar heb ik nix aan want die pakt ie niet.
het is ook niet in mijn voordeel maar in het voordeel van mensen waar ik heb gedownload. die gaan sneller omhoog in mijn wachtlijst.
ErHa schreef op 17 February 2003 @ 19:45:
Ik krijg de laatste 2 dagen continu deze foutmelding zoals jullie hieronder kunnen zien in het log overzicht: Downloaded part xx is corrupted

[afbeelding]
ICH staat aan, maar kan er blijkbaar ook niets mee, dit gaat zo een hele nacht om de paar minuten door :(
Weet iemand of ik hier wat aan kan doen :?
Platypussy schreef op 17 February 2003 @ 19:50:
Als ICH er ook niets van kan maken, dan houdt het een beetje op. Ik heb er zelf ook last van bij één bepaald bestand (CD1 Bowling for Columbine). CD 2 heb ik al twee weken geleden binnen gehaald, maar bij CD 1 krijg ik alleen maar corrupte delen binnen. Helaasch ;(
wis dat bestand maar eens en download hem opnieuw. ik heb op het emule forum gelezen dat dat de enige manier is om hem kompleet te krijgen. op deze manier doorgaan heeft ook geen zin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallASW
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ehm... okeej....
Ik heb op aanraden van iemand eMule gedownload en ben toen ook op deze topic gewezen...
Wat mij opvalt, is dat er hier downloads van toch vaak 20 KB/s worden gehaald, of lijkt dat alleen maar zo? Mijn hoogste download ooit zal namelijk niet hoger liggen dan 15 KB/s ofzow... Komt dat doordat ik pas net begonnen ben en mijn serverlijst een rotzooitje is ofzow, of moet ik nog wat doen?

Ga nou niet zeggen dat ik de FAQ moet lezen, want die werkt niet (waar moet ik in godsnaam op klikken? ik krijg wel een javascript error, is dat het? Ik zie alleen een tabelletje met vette lettertjes van de dingen die er in zouden moeten zitten....)

ik bedoel... ligt het aan Opera?

[ Voor 3% gewijzigd door ValHallASW op 17-02-2003 20:22 . Reden: ff add-on van die opera :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
ik neem aan dat je de nederlandse FAQ niet kan lezen?

http://www.emule-project.net/faq/ kijk daar dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Klimaks-
ValHallASW schreef op 17 February 2003 @ 20:18:
Ehm... okeej....
Ik heb op aanraden van iemand eMule gedownload en ben toen ook op deze topic gewezen...
Wat mij opvalt, is dat er hier downloads van toch vaak 20 KB/s worden gehaald, of lijkt dat alleen maar zo? Mijn hoogste download ooit zal namelijk niet hoger liggen dan 15 KB/s ofzow... Komt dat doordat ik pas net begonnen ben en mijn serverlijst een rotzooitje is ofzow, of moet ik nog wat doen?
Als je even de draad doorleest, zal je snel verschillende redenen ontdekken
- beschikbaarheid, zeldzaamheid, populariteit van de file
- opbouwen van credits
- aantal files in lijst
- ...

Je serverlijst heeft daar imho niks mee te maken in ieder geval, eens je geconnect bent, vind je toch sources van over heel het netwerk.
Ga nou niet zeggen dat ik de FAQ moet lezen, want die werkt niet (waar moet ik in godsnaam op klikken? ik krijg wel een javascript error, is dat het? Ik zie alleen een tabelletje met vette lettertjes van de dingen die er in zouden moeten zitten....)

ik bedoel... ligt het aan Opera?
Dat had ik hier ook met mozilla, maar er is ook een faq te vinden op de site van emule.

En gedenk Emule gaat niet om kwantiteit, maar wel om kwaliteit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-09 06:15

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

ValHallASW schreef op 17 februari 2003 @ 20:18:
Hoe groter je que hoe sneller je download.
Ik zal het uitleggen.
Als je maar 10 files in je queue hebt staan, zal je totale snelheid niet echt hoog zijn.
Maar als je 100 files erin hebt staan, is dat toch al een groot verschil.
Je zult dan wel veel HD space moeten hebben, want het neemt vrij veel in.

Daarom is Emule plus ook zo handig want daarmee kun je meerdere temp. dirs gebruiken.
En als je ene dir vol is neem je de volgende.

Ik heb dan (als ik een volle queue heb, atm staat er niet zoveel in) ook met 100+ files een download van 133+KB gemm. met uitschieters tot 160KB.
Als je blijft steken op 20KB, gooi dan meer files in je que.
Bijna gegarandeerd dat het sneller gaat.

[ Voor 2% gewijzigd door Vae Victis op 17-02-2003 21:50 . Reden: *kuch* ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallASW
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Vae Victis schreef op 17 February 2003 @ 20:38:gooi dan meer files in je que.
Ehm... hoe doe ik dat? Heb ik daarvoor eMule plus nodig, of...
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.