eMule opensource eDonkey, deel 4

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.130 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:20

PoweRoy

funky!

vanmiddag voor het eerst een crash gehad na 2 dagen nonstop 8)
download gaat nu wel langzamer met die crashfix :(

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:19

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Illumination schreef op 09 February 2003 @ 15:16:
[afbeelding]
[afbeelding]
Oftewel, NIEMAND heeft die file compleet. Wat moet ik doen, gewoon wachten totdat degene die hem wel compleet heeft ooit online komt, zodat de file gespread word? Of gewoon opgeven?

174 man die even ver is? Vergeet het maar die file is er niet meer. Je kunt hem een tijd laten staan maar ik geef je weinig kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Klimaks-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 11:13

In those days spirits were brave, the stakes were high, men were REAL men, women were REAL women, and small furry creatures from Alpha Centauri were REAL small furry creatures from Alpha Centauri.
Zaphod in The Hitchhikers Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:32
Ik ben 'm nu even aan het testen :)

Het valt me op dat ik meer downloads heb omdat Emule sinds deze versie 26a ook connect met EdonkeyHybrid clients. Die leveren meestal de snelste downloads :)

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:49

mvds

Totally awesome!

Hoeveel GB heeft de gemiddelde tweakert hier geshared staan eigenlijk? Ik ongeveer 15GB. (films) Ik zie alleen wel dat ik nooit echt snel kan downloaden, terwijl ik wel (sinds een paar dagen) een hoog ID heb. Ligt dat alleen aan mijn upload van 16kB van @home?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platypussy
  • Laatst online: 05-09 14:31
Een hoog ID heeft niet zo heel veel met je upload te maken, maar meer de kwaliteit van de verbinding met de server die je gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Ornis:Fixed Webservices in Searchview
Unk: Fixed secutity hole. (bluecow/zegzav)
Ornis:Fixed running preview [jicxicmic]
Unk: Few bug fixes. Stats now have a packet counter.
Ornis:little GUI fixes
Bug fixes, help from ZegZav, Bluecow, Ese Juani, jicxicmic
Optimizations, help from ichi, Maella, zz
Unk: Converted a lot of char[] to CStrings to help avoid buffer overruns.
Ozon: Changed packing alignment for most structs/classes (not the critical ones :), still 1 byte) to 8 bytes. (can improve preformance...)
Unk: If hashset is found to have problems, it now reasks for it.
Ozon: Added persistent backups of .part.met files
Ornis:added IP-ranges client-filtering (blacklist), using cDonkeys filter-file-format, basic filtering, more to come:)
Ornis:added own IP:Port to MyInfo-Window
Unk: Serverlist and Friendlist are now saved during runtime too
Ornis:Using list with columns for comments-dialog- looks better
Ozon: Backup of Clients.met is now done every time emule starts.
Staat niet duidelijk in dat ze 'de' bug uit a versie hebben opgelost maar ik merk het wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

zodra ik thuis ben installeer ik gelijk effe die 26 b
ik heb dit programma gisteren voor het eerst gebruikt en het mooiste vind ik gewoon dat iedereen moet sharen en dat doen de meeste mensen niet met kazaa ofzo.

maarnog 1 vraagje welke server(s) kan je het beste gebruiken en kan je er ook meerdere tegelijk adden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platypussy
IceStorm schreef op 10 February 2003 @ 09:04:
[...]

Staat niet duidelijk in dat ze 'de' bug uit a versie hebben opgelost maar ik merk het wel ;)
Als 26b na een paar uur nog niet spontaan gecrasht is, doe ik daar pas uitspraken over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:05

Sport_Life

Solvitur ambulando

obsidian schreef op 10 February 2003 @ 07:54:
Hoeveel GB heeft de gemiddelde tweakert hier geshared staan eigenlijk? Ik ongeveer 15GB. (films) Ik zie alleen wel dat ik nooit echt snel kan downloaden, terwijl ik wel (sinds een paar dagen) een hoog ID heb. Ligt dat alleen aan mijn upload van 16kB van @home?
Ik share alleen mn tijdelijke (temp) bestanden en een paar inkomende bestanden, maar die haal ik meestal weg. Mn upload is constant 12 kb/s met Mxstream basic :)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platypussy
senater schreef op 10 februari 2003 @ 09:08:
zodra ik thuis ben installeer ik gelijk effe die 26 b
ik heb dit programma gisteren voor het eerst gebruikt en het mooiste vind ik gewoon dat iedereen moet sharen en dat doen de meeste mensen niet met kazaa ofzo.

maarnog 1 vraagje welke server(s) kan je het beste gebruiken en kan je er ook meerdere tegelijk adden.
Zet een van deze twee adressen in je adresses.dat, en kies een server van die lijst met welke je een goede verbinding hebt (dus een hoog ID) en welke lekker veel files heeft :) Ik maak meestal verbinding met Silent-Bob ed2k://|server|194.97.40.162|4242|/

http://ocbmaurice.no-ip.org/pl/slist.pl/server.met?download
http://met.syltonline.de/server.met

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Woei k sta momenteel 17e bij een GoT-er in de que _/-\o_ ([GOT] Mjoele) K heb m gelijk maar ff toegevoegd aan mn friendlist :D

[ Voor 3% gewijzigd door Sport_Life op 10-02-2003 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:43

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Wat betekent dit (File Description received)?

Afbeeldingslocatie: http://www.cs.utwente.nl/~verstoep/GPics/eMule_raar.gif

Staat af en toe in de statusbalk, wat moet ik ermee?

Siditamentis astuentis pactum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platypussy
eMAeRCe schreef op 10 februari 2003 @ 09:17:
Woei k sta momenteel 17e bij een GoT-er in de que _/-\o_ ([GOT] Mjoele) K heb m gelijk maar ff toegevoegd aan mn friendlist :D
Jaaaa! Alle Gotters moeten vriendjes worden!!1 O+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Laatst online: 17:01

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

ik zal ook even GOT voor mijn nick gooien :P

sinds 2 dagen draai ik eMule, ben er wel tevreden over. het enige probleem is dat ik de snelheid nog niet goed ingesteld krijg.
in combinatie met iMesh kan ik tot nu toe bijna alles vinden wat ik nodig heb :D

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Laatst online: 21:33

Maximus

There is no substitute

ik zoek servers voor emiule want ik kan nergens connecten en ik kan ook nergens die servers vinden.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

M@ximuS schreef op 10 February 2003 @ 09:42:
ik zoek servers voor emiule want ik kan nergens connecten en ik kan ook nergens die servers vinden.
http://home.planet.nl/~lesme009/server.met
http://ocbmaurice.dyns.ne...?download/server-best.met

Stonden in de faqs van de andere 3 eMule topics.

[ Voor 10% gewijzigd door Sport_Life op 10-02-2003 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Was ik gister een RAR file aan het d/l, bij de 400MB dacht ik laat ik eens een preview doen.

Tot mijn verbazing werkt dat ook nog, hij opende de RAR file en dat was maar goed ook want het was een dikke fake :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Laatst online: 17:01

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

ik heb de lijst genomen die in deze handleiding werd vermeld (dank u :P)
www.dutchemulefaq.tk

werkt goed hoor! zit je niet toevallig achter een router of vuurmuur die lastig doen?

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platypussy
Lezen mensen nog wel 'ns? Ik geef precies vijf posts terug antwoord op precies dezelfde vraag.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:48
Euuuhhhhh :P In nieuwsgroepen zie je dat verschijnsel ook we dat als je even naar beneden scrollt dezelfde vraag vindt.. 8)7

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Laatst online: 16:52
26b is uit

Edit: sorry had iets omhoog gescrolled maar zag niks staan (tijd voor een bril)...naja beter 2x dan helemaal niet

[ Voor 93% gewijzigd door Emcee op 10-02-2003 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platypussy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senater
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Laatst online: 14:48
Hier weer een voorbeeld: scroll ff wat naar boven, en zie: -Klimaks- heeft de uitkomst van 26b al gemeld 8)7

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Klimaks-
Fr3aKER schreef op 10 February 2003 @ 07:44:

Het valt me op dat ik meer downloads heb omdat Emule sinds deze versie 26a ook connect met EdonkeyHybrid clients. Die leveren meestal de snelste downloads :)
Heb het hier ook ff gecontroleerd, op mijn totale download van 40 kb, komt +- 35 kb van 2 hybrides. Ik heb ook het gevoel dat ik daar ook sneller mag beginnen met downloaden (de eerste die starten zijn altijd hybrides), en dit is toch wel eigenaardig imho, aangezien zij het overnet-netwerk toch ook moeten bevoorraden en dus meer volk in hun queue hebben.

In those days spirits were brave, the stakes were high, men were REAL men, women were REAL women, and small furry creatures from Alpha Centauri were REAL small furry creatures from Alpha Centauri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

wtf ik update zoals gewoonlijk mijn emule door de exe te copieren. nu doe ik dat overschrijven ja. versie 0.26a er is een nieuwe versie uit |:( wat is er fout?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Laatst online: 15:56
Mm, is dit een (klein) bugje in 26b? Ik ben hard aan het downloaden (DU meter zegt het ook), maar niet van mn sources? Ook klopt het aantal aangegeven sources niet met het aantal sources als je de balk uitklapt....

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/e.vanleeuwen13/merkwaardig.jpg

Hij zegt dat er 127 sources zijn, terwijl de sources op de screenshot alle sources zijn.... Zijn er nog verborgen sources ofzo, waar ik nu ook van aan het downen ben?!

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

weird :|
vanacht ff downloaden aangezet. wordt ik net wakker nog 0 kb nodig en hij staat op waiting :/ duz ik ff afsluiten versie b(zie 2 post hier boven) geeft ie gelijk melding...corrupt... nog 7 mb duz :X

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platypussy
PoweRoy schreef op 10 February 2003 @ 10:45:
wtf ik update zoals gewoonlijk mijn emule door de exe te copieren. nu doe ik dat overschrijven ja. versie 0.26a er is een nieuwe versie uit |:( wat is er fout?
Kun je dat misschien nog eens herhalen in goed lopende zinnen in correct Nederlands? Hier kan ik echt geen touw aan vastknopen.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
PoweRoy schreef op 10 februari 2003 @ 10:45:
Platypussy schreef op 10 februari 2003 @ 11:29:
[...]

Kun je dat misschien nog eens herhalen in goed lopende zinnen in correct Nederlands? Hier kan ik echt geen touw aan vastknopen.. :?
Tsja, ik zat er ook al over na te denken :P

Ik denk dat ie bedoelt, dat eMule ná het updaten toch weer aangaf dat er een nieuwe versie was oid? Probeer em ff opnieuw te updaten (exe kopieren), of anders in een aparte dir installeren, en je preferences.met, server.met, client.met, enz. ff daar naar kopieren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platypussy
Je kunt natuurlijk ook gewoon even de installer proberen, dat is bij mij ook nog nooit misgegaan.. Ik maak wel altijd eerst een backup van m'n clients.met, voor het geval dat er wel iets mis gaat.. Mijn 25000 clients known zijn me lief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 08:13
Wat is er dan zo belangrijk aan de clients.met?
V26b draait hier trouwens al 12 uren zonder crash :-)

[ Voor 37% gewijzigd door wvkreg op 10-02-2003 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platypussy
wvkreg schreef op 10 februari 2003 @ 11:44:
Wat is er dan zo belangrijk aan de clients.met?
V26b draait hier trouwens al 12 uren zonder crash :-)
Even een quote uit de Emule FAQ:

Every client which connects to you for any reason is remebered by his userhash (this is not your ID or IP).
If this client allows you to download, or you upload to him, emule saves the amount of transfered bytes in a file (clients.met).
Everytime when a client asks you for a file the two transfer values are used to calculate a modifier, which directly affects the asking clients rating and his place in the queue.

Ok here are the technical values:
modifier = (2*uploaded to you) / downloaded form you

So if client X has downloaded 2 Mbyets form you and you 3 MB from him he gets a modifier of (3*2 /2) = 3.0 . That means if he waits in your queue his waiting time counts 3.0 times more than the waiting time of client Y.

However the modifier can not be greater than 10.0 or smaller then 1.0.

All clients with a modifier greater than 1 are indicated by a yellow icon in your uploadwindow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

srry voor cromme zinnen :D
maar ik bedoelde dat als ik de exe copieerden naar de oude map. krijg ik een melding of ik de exe wil overschrijven, ja duz. daarna start ik het op en zie ik dat het nogsteeds versie 0.26a is :/

nu staat hij bij downen nog steeds op 0byte :X
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/avdkorput/emuletje.JPG
wat moet ik doen :?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-09 06:15

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

nu staat hij bij downen nog steeds op 0byte
Kan ook zijn dat je 'incoming fiels' folder vol is.
En dat emule hem niet kan verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Vae Victis schreef op 10 februari 2003 @ 12:12:
[...]

Kan ook zijn dat je 'incoming fiels' folder vol is.
En dat emule hem niet kan verplaatsen.
je bedoelt dat mijn schijf vol is :? kheb nog 7 gig over :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freedom_Fighter
  • Laatst online: 08-09 16:29

Freedom_Fighter

If it aint broke tweak it!!!

Een vraagje die misschien al een paar keer is gestelt maar die ik niet kan vinden.
Hoe update je emule zonder dat je alles kwijt bent? Heb iets gehoord van dat je de nieuwe exe bestand moet kopieren naar je dir van emule, maar welke moet ik dan downloaden van de emule site?? De setup file of de binaries file ofzo iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Freedom_Fighter schreef op 10 February 2003 @ 12:20:
Een vraagje die misschien al een paar keer is gestelt maar die ik niet kan vinden.
Hoe update je emule zonder dat je alles kwijt bent? Heb iets gehoord van dat je de nieuwe exe bestand moet kopieren naar je dir van emule, maar welke moet ik dan downloaden van de emule site?? De setup file of de binaries file ofzo iets?
je download de binaries en je opend hem met winzip/winrar oid. dan kopieer je de exe naar de oude map van emule. krijg je een melding met overschrijven en dan klik je op ja. klaar :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm
  • Laatst online: 27-04 11:59

SilentStorm

z.o.z

Ik was net even met een oud dosding bezig en mn systeem hing even. Toen ik ging kijken bij emule, zag ik een lading 'erroneous' berichten staan. Nja, die zie je wel eens vaker, dus emule even afgesloten, herstart. ??? geen bestanden. Na een paar keer herinstalleren, bedacht ik me dat het ook wel eens aan de bestanden kan liggen. Wat blijkt? bij een groot aantal bestanden staat er geen datum meer bij 'date modified'. Alle andere bestanden heb ik kunnen redden, maar nog steeds zit ik met zo'n 30 bestanden zonder date.

Vervolgens geprobeerd deze aan te passen door de filename te veranderen (waar is 'touch' als je m nodig hebt ;) ) en toen dat niet hielp bestanden veranderen en uiteindelijk kopieeren. Allemaal niet geholpen :'( Volgende stap was om er een scandisk overheen te halen. Dat kan weer niet zonder reboot, dus ben ik nu mee bezig. Gebeurt dit vaker? In mijn hele edonkey+emule tijd nog nooit gehad dat bestanden gewoon geen datum hadden... corrupt alla, maar dit :?

Localhost is where the heart is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:08
SilentStorm schreef op 10 februari 2003 @ 13:00:
Ik was net even met een oud dosding bezig en mn systeem hing even. Toen ik ging kijken bij emule, zag ik een lading 'erroneous' berichten staan. Nja, die zie je wel eens vaker, dus emule even afgesloten, herstart. ??? geen bestanden. Na een paar keer herinstalleren, bedacht ik me dat het ook wel eens aan de bestanden kan liggen. Wat blijkt? bij een groot aantal bestanden staat er geen datum meer bij 'date modified'. Alle andere bestanden heb ik kunnen redden, maar nog steeds zit ik met zo'n 30 bestanden zonder date.

Vervolgens geprobeerd deze aan te passen door de filename te veranderen (waar is 'touch' als je m nodig hebt ;) ) en toen dat niet hielp bestanden veranderen en uiteindelijk kopieeren. Allemaal niet geholpen :'( Volgende stap was om er een scandisk overheen te halen. Dat kan weer niet zonder reboot, dus ben ik nu mee bezig. Gebeurt dit vaker? In mijn hele edonkey+emule tijd nog nooit gehad dat bestanden gewoon geen datum hadden... corrupt alla, maar dit :?
Ik had dat bij 26a een paar keer. Bij 26b heb ik er nog geen last van gehad.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

heb je het toen op kunnen lossen? mijn scandisk heeft ook niets opgeleverd. Een kopie van de file heeft ook geen datum :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:08
SilentStorm schreef op 10 February 2003 @ 13:14:
heb je het toen op kunnen lossen? mijn scandisk heeft ook niets opgeleverd. Een kopie van de file heeft ook geen datum :/
Nee, ik moest helemaal opnieuw beginnen. Gelukkig was ie nog niet zo ver met downloaden. Maar had jij het probleem met 26a of 26b?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

Het probleem is ontstaan met 26b. Ik ben ongeveer 5 gig kwijt zo.. ik zoek nog even verder.. ik post nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvhaarst
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 15:28

jvhaarst

Eendracht maakt macht

CHANGELOG FOR EMULE
===================

----------------------
- February 8th, 2003 -
----------------------
Unk: Converted a lot of char[] to CStrings to help avoid buffer overruns.
Ornis:Fixed Webservices in Searchview
Ornis:Fixed running preview [jicxicmic]
Ozon: Added persistent backups of .part.met files
Ornis:little GUI fixes
Ornis:added IP-ranges client-filtering (blacklist), using cDonkeys filter-file-format, basic filtering, more to come:)
Ornis:added own IP:Port to MyInfo-Window

----------------------
- February 7th, 2003 -
----------------------
Ozon: Added the macro THIS_FILE to all source code files, to help in finding leaks with VS. (please don't remove)
Unk: Fixed secutity hole. (bluecow/zegzav)
Unk: Serverlist and Friendlist are now saved during runtime too
Ornis:Using list with columns for comments-dialog- looks better

----------------------
- February 6th, 2003 -
----------------------
Ozon: Define EMSOCKET_DEBUG for trace log file for EMSocket...
Ozon: Changed packing alignment for most structs/classes (not the critical ones :), still 1 byte) to 8 bytes.
(can improve preformance...)
Ozon: Backup of Clients.met is now done every time emule starts.
Ozon: Variable renaming started... (CAbstractFile, CClientCredits for now...)
Unk: Few bug fixes. Stats now have a packet counter.

Bug fixes, help from ZegZav, Bluecow, Ese Juani, jicxicmic
Optimizations, help from ichi, Maella, zz
Jeuh !
Eindelijk van dat geneuzel af dat als emule crashed je alle downloads kwijt bent.
Ik ga vanavond meteen m'n bakkie updaten.

If you don’t have enough time, stop watching TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stunter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:49
Voor het recoveren van files en voor het niet goed afronden van files download:
http://www.nawer-prod.com/telechargement.php
Download 0.8 frans deze werkt namelijk goed met emule.
O ja supprimer = delete dus let op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

lol, over downloads kwijt, zie mn verhaaltje hierboven.. Ik heb het trouwens opgelost. De data kun je terug zetten mbv een klein, maar simpel programmatje, dat ik in [rml][ cmd][ dos]Datum veranderen van bestand?!?[/rml] vond. Properties Plus _/-\o_ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik weet niet wat er aan de hand is met 0.26b, maar hij vind heel weinig sources, terwijl ik gewoon een high ID heb. Bij files die normaal +- 1000 sources hebben vind ie er nu rond de 10 :?

Dus ik ga maar weer terug naar 0.25b, die overigens heel stabiel is :)

[ Voor 8% gewijzigd door Gardocki op 10-02-2003 15:03 ]

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zoefff schreef op 10 February 2003 @ 10:50:
Mm, is dit een (klein) bugje in 26b? Ik ben hard aan het downloaden (DU meter zegt het ook), maar niet van mn sources? Ook klopt het aantal aangegeven sources niet met het aantal sources als je de balk uitklapt....

[afbeelding]

Hij zegt dat er 127 sources zijn, terwijl de sources op de screenshot alle sources zijn.... Zijn er nog verborgen sources ofzo, waar ik nu ook van aan het downen ben?!
Ik heb hier precies hetzelfde (26b), 4 actieve downloads maar er staat er geen enkele in de sources lijst. Zal wel een nieuwe bug zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Klimaks-
Tom S. schreef op 10 February 2003 @ 15:01:
Ik weet niet wat er aan de hand is met 0.26b, maar hij vind heel weinig sources, terwijl ik gewoon een high ID heb. Bij files die normaal +- 1000 sources hebben vind ie er nu rond de 10 :?
Dat heb ik hier ook, maar een beetje minder drastisch bestanden die vroeger direct het max. aantal sources(400) hadden, blijven nu allemaal hangen rond de 320, niet dat het uitmaakt, maar toch eigenaardig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-05 18:18
Ik krijg nooit downloads boven de 10kb :(

Mijn upload staat op 10kb/s, en download op 300kb/s.
Ik heb adsl 3mp/s.
Ik down gewoon sharereactor files die veel verspreid zijn en ik connect met servers met 50.000 users.
Ik heb een high ID.
Ik share 35gb.

Wat doe ik fout? :?

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannondale
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:34
The_Dud3 schreef op 10 February 2003 @ 18:43:
Ik krijg nooit downloads boven de 10kb :(

-knip-
Wat doe ik fout? :?
Je hebt nog net te weinig geduld, no offense! De meeste downloads gaan hier ook niet erg hard, mijn oplossing is om een aantal files tegelijk aan te zetten en dan rustig af te wachten tot alles binnen is (paar dagen).

Als je bedoelt dat je met meerdere files tegelijk nooit hoger komt dan een totaal van 10 kb/s is er wel iets mis lijkt me. Voor individuele files kan het hoger maar tussen de 10 en 20 kb/s is vooral bij beginnende users (met weinig known clients) vrij gebruikelijk.

"In the long run we are all dead" J.M. Keynes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Laatst online: 20:28
Tom S. schreef op 10 februari 2003 @ 15:01:

Dus ik ga maar weer terug naar 0.25b, die overigens heel stabiel is :)
Hier vindt ie opzich veel sources, maar het connecten naar die source gebeurt heeeeeeel langzaam, of zelfs niet. na een uur staat ie nog steeds op 5/499 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andere vraag:

Als ik connect krijg ik een laag ID, dat komt waarschijnlijk door m'n Norton firewall. Ik krijg norton echter niet goed ingesteld. Iemand die dat wel lukt, of waar ik dat kan vinden? :?
Verder: nu schakel ik m'n firewall uit, connect met eMule, krijg een hoog ID, en zet dan mijn firewall weer aan. Houd ik nu mezelf en eMule voor de gek, of werkt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
ik heb nog iets wat ik nog niet eerder gehoort heb hier:

voor mensen met wat weinig schijfruimte, win2k of xp en hd indeling in ntfs, zet de compressie voor je temp folder (en misschien je shared folder(s)) aan. (eigenschappen voor een folder, en dan geavanceerd, in het nieuwe schermpje vinkje voor compressed).
doe dit wel als emule uitstaat, anders krijg je problemen.
zet emule pas weer aan als de opdracht voltooid is.

bij bv iso/bin bestanden scheeft dit heel veel.
ook bij alle bestanden die nog niet klaar zijn -> die worden nl gelijk aangemaakt (nemen dus ruimte in) maar er staat eigenijk nog nix.

het snelheids verlies valt wel mee.

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Varienaja
  • Laatst online: 14-06 16:43

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Varienaja schreef op 10 February 2003 @ 09:17:
Wat betekent dit (File Description received)?

[afbeelding]

Staat af en toe in de statusbalk, wat moet ik ermee?
Is er nou niemand die weet wat dit betekent?

Siditamentis astuentis pactum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Laatst online: 20:28
rechtermuisknop op bestand en dan op commentaren.

alleen moet je wel zoeken voor welk bestand de file description geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennovb
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-06 00:01

bennovb

Max OC = 3725Mhz..!!!

Errug grappig hiero,

Als ik emule gewoon op m'n bak install kom ik vrijwel nooit boven de 5 a 10k download uit.
MAAR, als ik emule in een virtual machine install (VMWare) dan heb ik al snel downloads van 30-80k en uitschieters naar boven de 100k! (Chello/Nijmegen )
'K ben connected via een router en alle IP's gaan via DHCP (real/virtual) en liggen in dezelfde range.
Snappen doe ik het niet, maar vindt het wel mooi zo (liever gewoon downen op m'n PC, maar ja)

[ Voor 6% gewijzigd door bennovb op 10-02-2003 19:59 ]

Surface Pro 4 (Core m3, 4GB, 128GB) + Lumia 640XL Dual Sim (Verkocht ; PCH-DL, 2x Xeon 2.4 D1 SL6VL (@18x133), CM Heatpipes, 4x 512MB Adata Vitesta DDR500, Windowed Stacker, TSP 500W EPS, BroadCom 8prt SATA RAID, 36GB Raptor + 4x 200GB Seagate RAID5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoNoS
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023
Zet ik net mijn Emule V0.25b aan, en ik heb een lijstje met servers, kan hij niet connecten.

Gister kon hij nog wel connecten.

Weet iemand wat er aan de hand is ? als 0.26b uit gekomen is, werkt dan automatisch 0.25b niet meer :?

edit:

volgens mij ben ik er al achter, ik zit met een router en ik kreeg de melding dat ik een low id had... ffies instellingen in mijn router gewijzigd en hij doet het weer...

[ Voor 29% gewijzigd door SoNoS op 10-02-2003 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Zo, weer thuisgekomen van een dagje werk etc en versie 26b werkt prima. Dus de problemen van de a versie lijken opgelost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Verwijderd schreef op 10 February 2003 @ 19:42:
Andere vraag:

Als ik connect krijg ik een laag ID, dat komt waarschijnlijk door m'n Norton firewall. Ik krijg norton echter niet goed ingesteld. Iemand die dat wel lukt, of waar ik dat kan vinden? :?
Verder: nu schakel ik m'n firewall uit, connect met eMule, krijg een hoog ID, en zet dan mijn firewall weer aan. Houd ik nu mezelf en eMule voor de gek, of werkt dit?
Euhrm.. ik denk dat je hiermee jezelf een beetje voor de gek houdt. Een hoog ID betekend dat je bekend bent op het netwerk, en dat mensen je kunnen onthouden (adhv je ID). Met een low ID kan dat niet.

Het voordeel van een hoog ID is dus, dat mensen direct verbinding met jou kunnen maken, en van jou kunnen downloaden (en vice versa).

Heb je een laag ID, dan moet je alle aanvragen allemaal via een server doen, wat meer tijd kost, en veel CPU voor de server (daarom blokkeren ze vaak low ID users, of hebben een max. aan low ID-ers).

Wat jij nu doet, is je aanmelden met een hoog ID, dus je bent bekend. Vervolgens willen users dus direct met jou verbinding maken, en andersom, maar dat gaat niet meer, omdat je je firewall weer hebt aangezet.... Oftewel, ik zou opzoek gaan naar een oplossing om je firewall goed in te stellen :)

Dit is trouwens ook allemaal in de FAQ te vinden hoor... ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Zoefff op 10-02-2003 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
Cannondale schreef op 10 February 2003 @ 18:53:
[...]

Je hebt nog net te weinig geduld, no offense! De meeste downloads gaan hier ook niet erg hard, mijn oplossing is om een aantal files tegelijk aan te zetten en dan rustig af te wachten tot alles binnen is (paar dagen).

Als je bedoelt dat je met meerdere files tegelijk nooit hoger komt dan een totaal van 10 kb/s is er wel iets mis lijkt me. Voor individuele files kan het hoger maar tussen de 10 en 20 kb/s is vooral bij beginnende users (met weinig known clients) vrij gebruikelijk.
Ik ben nu toch al een maand of 2 bezig met emule, en gebruik steeds de laatste versie.

idd meerdere files, voor het moment 12, 5 met 400 users.

Maar wat betekent "known clients", ik heb hier nog niet eens van gehoort 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 10:01
daar staan de mensen in opgeslagen die bij jou hebben gedownload en dus jou kennen :-) Staat opgeslagen in clients.met. Net zoals jij heeft iedere andere emule gebruiker dit ook en jij staat daar dus ook in.
Hoe meer je naar een persoon hebt geupd, en als jij een file probeert te downen die hij heeft, zal je aan de hand van je UL/DL ratio sneller door zn qeue gaan.
check ook ff de faq @ www.dutchemulefaq.tk _/-\o_

[ Voor 35% gewijzigd door legolas82 op 11-02-2003 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
legolas82 schreef op 11 February 2003 @ 00:41:
daar staan de mensen in opgeslagen die bij jou hebben gedownload en dus jou kennen :) Staat opgeslagen in clients.met. Net zoals jij heeft iedere andere emule gebruiker dit ook en jij staat daar dus ook in.
Hoe meer je naar een persoon hebt geupd, en als jij een file probeert te downen die hij heeft, zal je aan de hand van je UL/DL ratio sneller door zn qeue gaan.
check ook ff de faq @ www.dutchemulefaq.tk _/-\o_
Maar er zijn zoveel mensen! De kans dat ik bij 1 van hen download is dan toch klein?
PS: FAQ zegt niets over dat onderwerp, hij is nog niet af, maar voor de rest: _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

26B werkt wel lekker maar ik stoor me er wel WEER aan dat je upload verdeeld wordt over een heleboel slots met weinig upload, ipv wat minder slots met hogere upload.. aangezien een client toch na een tijdje er af wordt gegooid vindt ik het handiger om 3 mensen met 6 KB/sec te laten downen van my ipv 9 mensen met 2.. dan schiet het tenminste een beetje opmet het sharen van je spul.

Of dat iig de optie komt om te kiezen hoe je het wilt, want sommige mensen vinden het wel handig zoals het nu is, dan kan iedereen sharen zoals hij/zij het wilt hebben :)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2003 05:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoefff schreef op 10 February 2003 @ 22:27:
[...]

Euhrm.. ik denk dat je hiermee jezelf een beetje voor de gek houdt. Een hoog ID betekend dat je bekend bent op het netwerk, en dat mensen je kunnen onthouden (adhv je ID). Met een low ID kan dat niet.

Het voordeel van een hoog ID is dus, dat mensen direct verbinding met jou kunnen maken, en van jou kunnen downloaden (en vice versa).

Heb je een laag ID, dan moet je alle aanvragen allemaal via een server doen, wat meer tijd kost, en veel CPU voor de server (daarom blokkeren ze vaak low ID users, of hebben een max. aan low ID-ers).

Wat jij nu doet, is je aanmelden met een hoog ID, dus je bent bekend. Vervolgens willen users dus direct met jou verbinding maken, en andersom, maar dat gaat niet meer, omdat je je firewall weer hebt aangezet.... Oftewel, ik zou opzoek gaan naar een oplossing om je firewall goed in te stellen :)

Dit is trouwens ook allemaal in de FAQ te vinden hoor... ;)
Dank voor je reactie. Alleen kan ik in je FAQ nergens iets vinden over Norton instellen. eMule heeft volledige toegang tot internet, en heb ook geprobeerd wat met die poorten te knooien, maar het werkt niet ;( . Iemand met Norton die wel een hoog ID heeft? _/-\o_
;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

The_Dud3 schreef op 11 februari 2003 @ 01:00:
Maar er zijn zoveel mensen! De kans dat ik bij 1 van hen download is dan toch klein?
Dat valt wel mee. Het is natuurlijk zo dat mensen verschillende smaak hebben. Sommigen delen graag hun vakantie foto's en anderen produceren gedichten. De gedichtenliefhebbers zullen elkaar vinden en dus credit bij elkaar opbouwen. Wat je ook ziet is dat soms iemand een hele file heeft en dat een paar anderen bij die persoon proberen te downloaden. Die zullen dan ook bij elkaar gaan up en downloaden. Ze geven elkaar dus voorrang en dat bevordert de snelle verspreiding van een file. Want als nummer 4 dan komt, ziet hij snel 3 hele sources.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Verwijderd schreef op 11 February 2003 @ 08:59:
Iemand met Norton die wel een hoog ID heeft?(
Ja, gewoon 'out of the box' Je hoeft er niets speciaals voor te doen

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Laatst online: 20:00

backupdevice

Boeh!

hierzo ook geen problemen met norton, gewoon alle verkeer toestaan en ff op onthouden drukken

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb een probleempje ik heb een file van 800MB helemaal gedownload, ging redelijk snel en goed enzo.Maar is de file tijdens het afronden als Foutief bestempeld, en dat blijft er nu de hele tijd staan.Ik heb wel eens gehoord van een .met repairer ofzoiets, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je niet gewoon de .met bestand hernoemen van die file? als het goed is zou dat gewoon nog moeten werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tnx! het heeft geholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Laatst online: 20:27

Zym0tiC

^_^

Raar maar waar, maar sinds ik bij eMule minder share, niet al mijn mp3's meer alleen nog films en images omdat de meeste die downloaden, kom ik op meer servers!! vaak kreeg ik te horen dat ik te veel had geshared. 14 gig ofzo. NU 4-6 films en ongeveer 3 images

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illumination
  • Laatst online: 31-10-2024
Een fout (?) die ik nu al vaker ben tegengekomen in dit topic, is dat mensen beweren dat de mensen naar wie je geupload hebt worden opgeslagen in je clients.met. Dit is niet zo, want daar worden alleen de clients van wie je hebt gedownload opgeslagen. Die mensen krijgen dus een voorsprong in jouw queue. Het zou ook wel dom zijn jouw voorsprong bij anderen op te slaan op jouw computer, omdat je het dan makkelijk kan in jouw voordeel kan hacken.

Verder vind ik dat .26b weer prima werkt. ^_^ Alleen ik ben nogsteeds niet iemand met [GoT] voor zn naam tegengekomen. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Zym0tiC schreef op 11 februari 2003 @ 17:51:
Raar maar waar, maar sinds ik bij eMule minder share, niet al mijn mp3's meer alleen nog films en images omdat de meeste die downloaden, kom ik op meer servers!! vaak kreeg ik te horen dat ik te veel had geshared. 14 gig ofzo. NU 4-6 films en ongeveer 3 images
Dat is ook veel beter eigenlijk. Als je bijvoorbeeld een stuk of 10 films share, dan share je ruim voldoende. Ik share meestal iets van 10 films, en nog wat shit aan (kleine) proggies, bijna allemaal sharereactor releases. Je merkt vanzelf dat als je constant tegen je max upload aanzit, dat je dan voldoende shared :P

Het wordt zowieso niet echt gewaardeerd als je een paar duizend mp3tjes shared, daar is het netwerk eigenlijk niet voor gemaakt, allemaal kleine files. Als je dan mp3tjes shared, stop ze dan bijvoorbeeld per album in een zip/rar, en share deze, dat gaat veel beer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus je moet ook niet te veel share-en??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Verwijderd schreef op 11 februari 2003 @ 18:48:
dus je moet ook niet te veel share-en??
Nouja, natuurlijk wel.

Maar wat het meest handige is om te sharen, zijn dingen die nét uit zijn, of dingen die heel zeldzaam zijn.

Je moet natuurlijk wel wat sharen hoor, ik share niet zo veel, maar toch nog 10 gig bij elkaar ofzow ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illumination
  • Laatst online: 31-10-2024
Waarom zou je dingen die net uit zijn sharen? Dan slibbed je upload alleen maar dicht met die file en bovendien krijgt iedereen dat bestand toch wel binnen uiteindelijk. Bovendien worden de zeldzame bestanden die je shared naar achter gedrukt, ook niet bepaald handig voor het spreaden. Wat wel handig is is als jij die net-nieuwe file als een van de weinigen helemaal compleet hebt, zodat je meehelpt aan de spreading.

Bovendien is het ook handig om bestanden te sharen die je nog aan het downloaden bent, of bestanden die lijken op de bestanden die je aan het downloaden bent. Dan krijg je namelijk veel voorsprong bij mensen die ook jouw bestanden sharen en dus gaan je downloads dan uiteindelijk ook sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
Illumination schreef op 11 February 2003 @ 18:57:

Bovendien is het ook handig om bestanden te sharen die je nog aan het downloaden bent, of bestanden die lijken op de bestanden die je aan het downloaden bent. Dan krijg je namelijk veel voorsprong bij mensen die ook jouw bestanden sharen en dus gaan je downloads dan uiteindelijk ook sneller.
Dat wordt automatisch al gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het met die download snelheden zo triest blijft ga ik weer lekker verder met KaZaA. :{
Ik heb 25gig geshared staan, maar zelf iets downloaden is er niet bij. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Verwijderd schreef op 11 februari 2003 @ 22:04:
Als het met die download snelheden zo triest blijft ga ik weer lekker verder met KaZaA. :{
Ik zet meestal gewoon sávonds voor ik ga slapen een stuk of 10 files in eMule de volgende ochtend zijn er meestal wel een paar klaar. Meestal zit ik zo rond de 30/40 kb/s op deze manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eMAeRCe schreef op 11 February 2003 @ 22:06:
[...]

Ik zet meestal gewoon sávonds voor ik ga slapen een stuk of 10 files in eMule de volgende ochtend zijn er meestal wel een paar klaar. Meestal zit ik zo rond de 30/40 kb/s op deze manier :)
Ik ben nu al een tijdje fulltime online, en ik heb alleen een .nfo bestandje van 11k binnen kunnen halen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Verwijderd schreef op 11 February 2003 @ 22:04:
Asjeblieft, delete eMule zo snel mogelijk als je kan, en ga terug naar KaZaA Afbeeldingslocatie: http://forum.fok.nl/i/s/bye.gif

Of lees mijn openingspost eens door, maar ga niet hier lopen roepen dat je eMule geen fijn programma vind, daar open je maar een eigen topic over :/

[ Voor 18% gewijzigd door Zoefff op 11-02-2003 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
idd, of lees eerst ff het topic beetje door. Hoelang ben je dan al online?? 3 uur ofzo. Heb nou eerst eens geduld en laat hem eens 15 uur aan staan. Oh ja en wat voor bestanden download je dan. Iets zeldzaams? Wel raar dat het volgens jou zo slecht gaat en dat de rest tevreden is.Ga jij maar lekker kazaa en download weer flutfilmpjes van 180 mb. suc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:47

DoctorV64

Cosmopoliet

Heeft een van jullie ook een hoge mate van harddisk activity sinds het gebruik van 26b? De instellingen wijzigen in de extended settings zoals de faq aangeeft verhelpt het niet.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:44
Ik gebruik nu Tarod 16d. Heb tot nu toe altijd de versies van Tarod gebruikt en ben daar erg tevreden over, maar in deze versie heb ik een klein foutje ontdekt. Mijn totale download is niet gelijk aan de som van alle afzonderlijke downloads. Heeft iemand anders er ook last van en zou het kwaad kunnen?

Sorry, mijn fout. Emule had door ruimtegebrek enkele downloads op pause gezet, maar gaf nog wel een downloadsnelheid aan. Hoe heb ik ooit aan Emule kunnen twijfelen ;) ?

[ Voor 23% gewijzigd door AgeOfPanic op 12-02-2003 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat je met een 192.168.0.* ip nooit een high-id kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:34

Ankh

|true

eMAeRCe schreef op 11 February 2003 @ 22:06:
[...]

ach ik zit de gehele dag op standaard 100 KB/s
ik vind het een toppie programma.. ik gebruik het al een tijdje (overnet en edonkey is niets)

Mij kan je trouwens vinden of op silent-bob of sedg[spain]
(dat zijn mijn enigeste in mijn serverlijst :D
Verwijderd schreef op 12 February 2003 @ 08:30:
zolang je maar portforward en firewall open zet, moet het werken
ik heb ip 192.168.1.100 en ik heb altijd een high id

[ Voor 21% gewijzigd door Ankh op 12-02-2003 08:53 ]

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaMMSTeiN schreef op 12 February 2003 @ 08:52:
Zou je dat misschien even kort uit kunnen leggen?
Op de router staan alle poorten open, en ik gebruik ICS van W2K AS zonder firewalls e.d.
Ik heb de FAQ gelezen, maar daar kom ik niet helemaal uit.
Ik heb 192kb/s up&down, dus dat zou wel genoeg moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvhaarst

jvhaarst

Eendracht maakt macht

Ik gebruik zelf ICS niet, maar hier heb je misschien wat aan:
http://www.practicallynet.../ics/icsconfiguration.htm
en als je duits kunt:
http://www.emule.de/allgemeines2.html#ics_config

[ Voor 22% gewijzigd door jvhaarst op 12-02-2003 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Verwijderd schreef op 12 februari 2003 @ 08:30:
RaMMSTeiN schreef op 12 februari 2003 @ 08:52:

Ehrm... ik weet niet waar jullie het over hebben hoor, maar de ip reeks 192.168.x.x is voor interne netwerken. Je kan er dus NIET het internet mee op. Je internet ip zal toch echt iets anders zijn dan 192.168.x.x.

RaMMSTeiN, jij kan het zo checken of dit klopt, als je nl met ip 192.168.1.100 het internet op zou gaan, dan zou je ID dit worden: 1677830336. Check maar in eMule, ik weet bijna zeker dat dat je ID níet is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Laatst online: 20:27

Zym0tiC

^_^

Maakt het nog iets uit of je ID 31244454 of 21246754 is?? is allebei hoog ID

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Dat staat héél duidelijk in de faq :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvhaarst

jvhaarst

Eendracht maakt macht

Wat betekent port-forward volgens jou ?
Inderdaad, dat je je interne IP-adres aan het externe knoopt. En dan heb je dus wel een intern IP-adres, maar toch een hoog ID.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoefff schreef op 12 February 2003 @ 09:48:
Ehrm... ik weet niet waar jullie het over hebben hoor, maar de ip reeks 192.168.x.x is voor interne netwerken. Je kan er dus NIET het internet mee op. Je internet ip zal toch echt iets anders zijn dan 192.168.x.x.
Mwah, met ICS krijg je altijd zo'n adres, en daar kom ik toch prima mee het internet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
jvhaarst schreef op 12 februari 2003 @ 09:53:
Wat betekent port-forward volgens jou ?
Inderdaad, dat je je interne IP-adres aan het externe knoopt. En dan heb je dus wel een intern IP-adres, maar toch een hoog ID.
Ja, dát snap ik wel :P

Maar die andere user bedoelde... maar... mm... ik had er eigenlijk nog niet aan gedacht dat ie dat bedoelde... hehe, je hebt gelijk :D [uitgeluld.jpg]

Nouja, het is dus inderdaad zo dat je met een intern IP ook een hoog ID kan krijgen, zolang je dat interne IP maar koppelt aan een extern IP.. en vervolgens word aan de hand van je externe IP je ID berekend....
Verwijderd schreef op 12 februari 2003 @ 09:55:
[...]

Mwah, met ICS krijg je altijd zo'n adres, en daar kom ik toch prima mee het internet op.
Nee, dat lijkt maar zo, omdat ICS dat ip koppelt aan je externe IP. Zoek maar eens een site op die je IP laat zien, dan zal er nooit 192.168.x.x uitkomen.

[ Voor 22% gewijzigd door Zoefff op 12-02-2003 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvhaarst

jvhaarst

Eendracht maakt macht

Juistem :)
Is er niet iemand met ICS die even een inf file kan maken voor emule ? Dan kan iedereen heel snel emule aan de praat krijgen achter ICS.
Voorbeeld :
http://support.microsoft....spx?scid=KB;en-us;q231162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, het is gelukt met ICS. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:34

Ankh

|true

ik was nog niet helemaal wakker vanochtend ^_^
maar omdat hij zo'n 192.169.x.x ip heeft, kan je er van uit gaat dat hij via een router/pc internet krijgt. en zoland je op die pc de portforwarding toepast zal het werken.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap alleen nog niet helemaal waar dat ID op gebaseerd is. :?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.