Te kleine PC? AMD XP 2100+ en 512MB DDR RAM, dus dat zal het probleem niet zijn. Nu loopt het al een nachtje goed, maar hopen dat dat zo blijft.Ortep schreef op 06 February 2003 @ 08:30:
[...]
Wat er mis is? Je hebt een veel te kleine PC. Bij mij is de belasting tussen de 1-5% en die 5% heb ik slechts één keer gezien meestal zie ik hem schommelen tussen de 2-3 %. Ik heb een P4 1600, dat is dik beneden het instap modelletje wat je vandaag de dag in de winkel haalt.
IceStorm schreef op 06 February 2003 @ 09:11:
Mwa, ik kom op mijn XP 2400+ zelden boven de 1% uit. Nu ik aan het hashen ben doet ie zo heel af en toe even 2%, that's it.
[This space is for rent]
Verwijderd
je kan een poort maar naar 1 ip adres doormappen?Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 09:08:
probleem is opgelost, ik heb mn computer hoger in het rijtje gezet op de router, blijkbaar helpt het. raar, maar waar
dus geen wonder dat ie het niet deed... nu worden de poorten alleen naar je nieuwe pc gemapt (volgens mij)
Ik heb nu al een paar keer gehad dat emule overnieuw begint aan een bestand.
Ik download een bestand van 1000Mb en vervolgens als ie binnen is zegt emule COMPLETING.
Daarna begint hij weer overnieuw met dat bestand maar de tranfered teller blijft door tellen. Dus staat er meer als 1000Mb.
Iemand een iedeetje wat dit is?
Oje I.C.H. staat AAN.
Ik download een bestand van 1000Mb en vervolgens als ie binnen is zegt emule COMPLETING.
Daarna begint hij weer overnieuw met dat bestand maar de tranfered teller blijft door tellen. Dus staat er meer als 1000Mb.
Oje I.C.H. staat AAN.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Bekend probleem, neem de nieuwe versie en het zou opgelost moeten zijn. Af en toe voor updates checken en de release notes lezen wil ook wel eens helpen.Jeroen_Tielen schreef op 06 februari 2003 @ 13:20:
Ik heb nu al een paar keer gehad dat emule overnieuw begint aan een bestand.
Oje I.C.H. staat AAN.
Thanks. GA toch maar ff 25b erop zetten.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Dat uitroepteken ken ik nog niet, iemand enig idee wat die inhoudt?
Yup, je hebt rode en groene uitroeptekens, RTFF!!IceStorm schreef op 06 February 2003 @ 13:47:
[afbeelding]
Dat uitroepteken ken ik nog niet, iemand enig idee wat die inhoudt?
http://www.emule-project.net/faq/icons.htm

Maar hoe het nou precies werkt, die rating ed, en hoe je een rating kan geven, en wíe er een rating kan geven weet ik nog niet exact.... Ik heb een keer een film gedownload met een rood uitroepteken, maar die was gewoon van sharereactor, en goeie kwaliteit...
[ Voor 9% gewijzigd door Zoefff op 06-02-2003 13:51 ]
Tsja...dan heb je toch een ander probleem met je PC.ZeRoXcOoL schreef op 06 februari 2003 @ 10:41:
Te kleine PC? AMD XP 2100+ en 512MB DDR RAM, dus dat zal het probleem niet zijn. Nu loopt het al een nachtje goed, maar hopen dat dat zo blijft.
Als je de thread leest zie je dat er mensen zijn met een 300, dus 7 keer minder dan jij, die maximaal 30% belasting hebben. Dat komt aardig overeen met de 5% maximaal die ik heb met mijn 1600. Anderen halen met een 2400 zo rond de 2%.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Zoefff schreef op 06 February 2003 @ 13:50:
Maar hoe het nou precies werkt, die rating ed, en hoe je een rating kan geven, en wíe er een rating kan geven weet ik nog niet exact.... Ik heb een keer een film gedownload met een rood uitroepteken, maar die was gewoon van sharereactor, en goeie kwaliteit...
Dit is ook een SR release dus ik ben heel benieuwd
Verwijderd
Leuke FaQ....
IK mijn lowid proberen weg te krijgen.. Crash e-mule kapot
Nu heb ik geen e-mule meer
Majah rebooten dan maar
IK mijn lowid proberen weg te krijgen.. Crash e-mule kapot
Nu heb ik geen e-mule meer
ik weet ook welke release alleen hij komt bij mij langzaam binnenIceStorm schreef op 06 February 2003 @ 14:12:
[...]
Dit is ook een SR release dus ik ben heel benieuwd.
ik heb 1000 sources waarvan 10 compleet

* PoweRoy moet nog lang wachten

[This space is for rent]
Verwijderd
Maarjah... Ik heb net ff de faq gelezen over routers ect..
moet percee port 4662 ge mapt worden?
ik heb wel een 2000 tot 2003 open... (toen ik e-mule ging instellen deed ie nix meer
)
ik heb wel een 2000 tot 2003 open... (toen ik e-mule ging instellen deed ie nix meer
Dat weet je ook maar omdat ik zo aardig was het op irc te meldenZoefff schreef op 06 February 2003 @ 13:50:
[...]
Yup, je hebt rode en groene uitroeptekens, RTFF!!
[afbeelding] A file comment or positive rating has been entered for this download
[afbeelding] File rating Fake, Corrupt or Invalid
maaruh ik ben dus nu klaar met z'n rood ! downen... en die film draait gewoon goed dus... snap het niet helemaal...
daar in tegen... bij die film met ! miste ik een stuk tussen file 1 en 2 in... dus... klopt niet helemaal volgens mij
Verwijderd
Ik vroeg me dit al lang afZoefff schreef op 06 February 2003 @ 13:50:
[...]
Yup, je hebt rode en groene uitroeptekens, RTFF!!
[afbeelding] A file comment or positive rating has been entered for this download
[afbeelding] File rating Fake, Corrupt or Invalid
Maar nu keek ik in mijn "Gedeelde bestanden" folder (ja ik deel bestanden ja
En daar kan je rechter muisknop op een file doen en dan "verander bestandscomentaar..." een rating geven + comentaar
je bent ook nog vergeten om 4672 te mappen! die is voor emule - emule sources uitwisseling, dat is iets wat je niet wilt missen.Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 09:08:
probleem is opgelost, ik heb mn computer hoger in het rijtje gezet op de router, blijkbaar helpt het. raar, maar waar
tuurlijk moeten die open, anders kun je geen connectie leggen...Verwijderd schreef op 06 februari 2003 @ 14:38:
Maarjah... Ik heb net ff de faq gelezen over routers ect..
ik heb wel een 2000 tot 2003 open... (toen ik e-mule ging instellen deed ie nix meer)
2000 - 2003 heeft in dit geval totaal geen nut.
ff de juiste poorten openzetten, zie faq (edit: zie hier http://www.emule-project.net/faq/ports.htm).
[ Voor 5% gewijzigd door Mr.Nobody op 06-02-2003 19:20 . Reden: typo ]
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
Verwijderd
[quote]Mr.Nobody schreef op 06 februari 2003 @ 18:56:
[...]
je bent ook nog vergeten om 4672 te mappen! die is voor emule - emule sources uitwisseling, dat is iets wat je niet wilt missen.
[...]
Is dat een TCP port, of UDP?
[...]
je bent ook nog vergeten om 4672 te mappen! die is voor emule - emule sources uitwisseling, dat is iets wat je niet wilt missen.
[...]
It's all in the FAQ my boy...
Onder het kopje "Poorten, Firewalls & Routers" ==> "Poorten" heb ik een heel mooi tabelletje gemaakt met alle benodigde poorten & info... maak er gebruik van zou ik zeggen
Onder het kopje "Poorten, Firewalls & Routers" ==> "Poorten" heb ik een heel mooi tabelletje gemaakt met alle benodigde poorten & info... maak er gebruik van zou ik zeggen
[quote]Verwijderd schreef op 06 februari 2003 @ 19:24:
eMule gebruik UDP port 4672.Mr.Nobody schreef op 06 februari 2003 @ 18:56:
[...]
[...]
Verwijderd
jah sorry, ik zag het net al in de faq op de site van emule.Zoefff schreef op 06 February 2003 @ 19:27:
It's all in the FAQ my boy...
dag mensen
heb al een tijdje last van dat emule gewoon niet meer wil downladen. heb nergens aan zitten kloten. is toch wel stom want ik loop dan wel constant te uploaden met 10kb/s dan wil wel dat kleine beetje ook terug. heb onderhand al verschillende versies geprobeerd maar zonder resultaat (25b, 24plus, 25tarod 16c,d , 26a)
heb al een tijdje last van dat emule gewoon niet meer wil downladen. heb nergens aan zitten kloten. is toch wel stom want ik loop dan wel constant te uploaden met 10kb/s dan wil wel dat kleine beetje ook terug. heb onderhand al verschillende versies geprobeerd maar zonder resultaat (25b, 24plus, 25tarod 16c,d , 26a)
patryk, connect je wel?
Linksboven staat connect/disconnect.
en heb je de juiste poorten geforward?
Linksboven staat connect/disconnect.
en heb je de juiste poorten geforward?
Verwijderd
heb je wel een hoog ID?patryk schreef op 06 February 2003 @ 20:09:
dag mensen
zoals altijd gewoon 2751487445 (uiteraard niet altijd hetzelfde maar wel 275xxxxxxx). das dus oke lijkt me zo.
max connections; 1000
hard limit gewoon standaard; 400
Uiteraard niet altijd hetzelfde? Nou, zou uiteraard vind ik dat eigenlijk niet... Als je de FAQ had gelezen, dan weet je dat je ID een vertaling is van je IP, dus zolang je IP niet veranderd, zal je ID ook niet veranderen...patryk schreef op 06 February 2003 @ 20:18:
[...]
zoals altijd gewoon 2751487445 (uiteraard niet altijd hetzelfde maar wel 275xxxxxxx). das dus oke lijkt me zo.
max connections; 1000
hard limit gewoon standaard; 400
T hangt er natuurlijk van af wat voor verbinding je hebt, misschien heb je wel heel vaak een ander IP?
En als je vaak een ander IP hebt, veranderd je ID dus ook steeds. Dit betekend dat je nauwelijks kredit zal kunnen opbouwen bij andere gebruikers, omdat je ID steeds veranderd. Dat kán de lage downloadsnelheden verklaren....
voor de info; altijd een vast ip (zowel i-net als netwerk). (poorten uiteraard netjes geforward zoals altijd)Zoefff schreef op 06 februari 2003 @ 20:20:
[...]
Uiteraard niet altijd hetzelfde? Nou, zou uiteraard vind ik dat eigenlijk niet... Als je de FAQ had gelezen, dan weet je dat je ID een vertaling is van je IP, dus zolang je IP niet veranderd, zal je ID ook niet veranderen...
T hangt er natuurlijk van af wat voor verbinding je hebt, misschien heb je wel heel vaak een ander IP?
En als je vaak een ander IP hebt, veranderd je ID dus ook steeds. Dit betekend dat je nauwelijks kredit zal kunnen opbouwen bij andere gebruikers, omdat je ID steeds veranderd. Dat kán de lage downloadsnelheden verklaren....
(heb eiegnlijk nooit gelet op de getallen achter de 275 bij mij, alleen gekeken of het tien getallen waren)
Pfff, 26a is inderdaad érg instabiel. Vandaag is ie al 5 keer gecrashed.
Wat hebben ze er voor funky nieuwe spullen ingestopt die voor deze ellende zorgen?
Wat hebben ze er voor funky nieuwe spullen ingestopt die voor deze ellende zorgen?
ach ja vincent,
het is precies zoals de beschrijving van bugfix luid.
het weghalen/oplossen van oude bugs en het bedenken en toepassen van 2x zoveel bugs
het is precies zoals de beschrijving van bugfix luid.
het weghalen/oplossen van oude bugs en het bedenken en toepassen van 2x zoveel bugs
Vincent Bovelander schreef op 06 februari 2003 @ 21:16:
Pfff, 26a is inderdaad érg instabiel. Vandaag is ie al 5 keer gecrashed.
Zelfde verhaal hier. Ook geen touw aan vast te knopen waarom/waarop hij vastloopt maar nu 4x in een dag.
Dit is de eerste versie van eMule waarbij ik overweeg terug te gaan.
Voordeel is wel, connecten/sources vinden gaat echt belachelijk snel met 26a
Verwijderd
Het crashen van v26a met memory error heeft ermee te maken dat emule de buffers voor bestanden niet vrijmaakt, en hierdoor dus massa's geheugen gaat gebruiken tot er geen meer vrij is
Ik blijf het gewoon nog even proberen met 26a, standvastig als ik ben. Maar ik hoop wel dat 26b snel uit komt!IceStorm schreef op 06 February 2003 @ 23:39:
[...]
Zelfde verhaal hier. Ook geen touw aan vast te knopen waarom/waarop hij vastloopt maar nu 4x in een dag.
Dit is de eerste versie van eMule waarbij ik overweeg terug te gaan.
Voordeel is wel, connecten/sources vinden gaat echt belachelijk snel met 26a
Vincent Bovelander schreef op 07 February 2003 @ 00:13:
Ik blijf het gewoon nog even proberen met 26a, standvastig als ik ben. Maar ik hoop wel dat 26b snel uit komt!
Ik zei ook 'overweeg'
Ik houd t ook nog wel ff vol met 26a. Hij gaat echt een stuk sneller dan de vorige versies. Zowel connecten/sources vinden als download!
Alleen wel jammer dat ie regelmatig crasht.
Is vooral 's nachts lastig...
Ik kan niet wachten op 26b!
Alleen wel jammer dat ie regelmatig crasht.
Ik kan niet wachten op 26b!
jah ook hier crashte .26a vaak.. daarom gebruik ik nu ook .25b mortillo 3a
is gebaseerd op de tarod mod maar heeft een paar verbeteringen..
Verwijderd
In je statistieken kan je ook zien hoeveel en welke clients er almal naar jou geconnect hebben... eMule, eDonkey, Old MLDonkey en Unknown... Ik heb iets van 1353 unknown clients nu... Wat zouden dat dan kunnen zijn? Foutje met uitlezen van versie nummer? Of compleet andere progjes die wel gebruikmaken vant donkey (mule) netwerk.
Edit:
ooow... ik denk dat ik het al weet! Ik zag nu het aantal weer teruglopen...
Die unknown dingen zie je ook in je downloadlist als ie nog ant connecten is....
Edit:

Die unknown dingen zie je ook in je downloadlist als ie nog ant connecten is....
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2003 10:30 ]
Verwijderd
Ik heb steeds last van verbroken verbindingen op de servers waar ik op ben inglogd. Hij reconnect wel weer, maar ik had dit vroeger (voor de snelheidsverhoging van mijn ADSL naar 768). E-mule Plus hupt om de 10-15 min van de ene naar de andere sever. ik heb het aantal connecties terug gezet naar 250, mijn ID is hoog en de upload gaat lekker verder, maar downloaden wil niet meer.
Kan dit te maken hebben met het verhogen van de download snelheid door de KPN????
Ik heb ook de standaard e-Mule geprobeerd en die geeft hetzelfde effect.
Kan dit te maken hebben met het verhogen van de download snelheid door de KPN????
Ik heb ook de standaard e-Mule geprobeerd en die geeft hetzelfde effect.
Server hoppen is toch geen probleem? Is juist prettig, dan weet je iig zeker dat je alle sources krijgt. Zolang mijn ID hoog is vind ik het geen probleem hoor op welke server ik zit.
Let op server hoppen kan je ook een ban krijgen bij veel emule users.
stunter schreef op 07 februari 2003 @ 11:49:
Let op server hoppen kan je ook een ban krijgen bij veel emule users.
Ik zou zeggen, leg even uit want dat is volgens mij gewoon niet waar
Ik weet niet of het veranderd is in de laatste emule's maar het was zo als je naar een andere server gaat hij de file nog een keer gaat vragen aan de users die je in de lijst hebt. Dit is zeker het geval nog met edonkey60.IceStorm schreef op 07 February 2003 @ 11:51:
[...]
Ik zou zeggen, leg even uit want dat is volgens mij gewoon niet waar.
Door dus snel nog een keer om een file tevragen kan je dus een ban krijgen.
De manier dat ik het doe is het volgende.
In options bij servers zet ik alles uit wat kan update en verwijderen van servers.
Bij mij staat aan snel verbinden en laag id controle.
Ik neem een lijst met alle servers.
Selecteer op users.
Delete alle servers met minder users als 15000
Nu zit je altijd op een server met veel mensen en zit je zo aan de max sources per file.
Je hebt je upload wel op 10 staan zodat je upload je download niet blokt ?
Als hij van server wisselt ben je dan ook je hele internet kwijt.
ALs dat zo is probeer is je connections op 100 tezetten gebeurd het nu niet meer zet hem dan 50 hoger tot het weer fout gaat.
Heb je XP win98 is dit een bekend probleem ?
ALs dat zo is probeer is je connections op 100 tezetten gebeurd het nu niet meer zet hem dan 50 hoger tot het weer fout gaat.
Verwijderd
Upload staat op 10 en ik kan nog gewoon I-netten tijdens downloaden. Tijdens het wisselen van de server blijft mijn I-net verbinding actief, daar gebeurt dus ook niets mee.stunter schreef op 07 februari 2003 @ 12:10:
Je hebt je upload wel op 10 staan zodat je upload je download niet blokt ?
Erg raar, heb dus sinds maandag eMule stabiel gekregen naar wat aanpassingen. Nou download ik een film van 1,2GB sinds maandag, en steeds blijft hij op de 205MB staan (sinds een dag na het aanzetten). Uploaden vanaf hier is al verdomd veel gedaan, er staan er nu ook weer zo'n 8 aan. Alleen download duurt zo ontzettend lang.
Sources genoeg (als ik iig op filedetails kijk) - rond de 150. Dus wat is er dan mis?
Sources genoeg (als ik iig op filedetails kijk) - rond de 150. Dus wat is er dan mis?
Erg vreemd. Heb je mischien versie's van emule's over elkaar gezet ?Verwijderd schreef op 07 February 2003 @ 14:06:
[...]
Upload staat op 10 en ik kan nog gewoon I-netten tijdens downloaden. Tijdens het wisselen van de server blijft mijn I-net verbinding actief, daar gebeurt dus ook niets mee.
Want als je ze vaak over elkaar zet krijg je soms vreemde problemen.
Ik zou een schone install van 25b doen en dan naar je oude temp en incomming verwijzen. Zodat de schone instal verder gaat met je files.
Dit kan aan heel veel dingen liggen.ZeRoXcOoL schreef op 07 February 2003 @ 14:48:
Erg raar, heb dus sinds maandag eMule stabiel gekregen naar wat aanpassingen. Nou download ik een film van 1,2GB sinds maandag, en steeds blijft hij op de 205MB staan (sinds een dag na het aanzetten). Uploaden vanaf hier is al verdomd veel gedaan, er staan er nu ook weer zo'n 8 aan. Alleen download duurt zo ontzettend lang.
Is de file rood ?
Zijn er nog weinig users die file delen voor jou hebben ?
Blokt je upload je download. nooit upload limiet op 0
File is niet rood (de balk natuurlijk wel). Genoeg users zijn toch de sources bij filedetails? Upload blockt download niet. Upload is nl. 7Kb/s upstream bij @Home kan toch gewoon?stunter schreef op 07 February 2003 @ 15:07:
[...]
Dit kan aan heel veel dingen liggen.
Is de file rood ?
Zijn er nog weinig users die file delen voor jou hebben ?
Blokt je upload je download. nooit upload limiet op 0
Nee, dat is NIET hetzelfde. Je kan best 100 sources hebben en ze hebben bv allemaal slechts 1% van de file. En als iedereen dan een andere 1% heeft, dan probeert iedereen de resterende 99% bij de andere 99 sources op te halen. Dat kan best lang duren. Want iedereen vecht met bijna iedereen om die stukjes.ZeRoXcOoL schreef op 07 februari 2003 @ 15:11:
File is niet rood (de balk natuurlijk wel). Genoeg users zijn toch de sources bij filedetails?
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
De balk is rood?! Dat betekend dus dat er stukjes niet zijn... alles wat rood is in die balk, is niet online...ZeRoXcOoL schreef op 07 February 2003 @ 15:11:
[...]
File is niet rood (de balk natuurlijk wel). Genoeg users zijn toch de sources bij filedetails? Upload blockt download niet. Upload is nl. 7Kb/s upstream bij @Home kan toch gewoon?
Ik vind het sowieso een beetje raar dat je film 1,2 gb is? Films zijn meestal max 700MB, of 2 cd's, dus 2 x 700MB, maar nooit 1200MB... Weet je zeker dat het geen fake is?
Bij mij werkt .26a prima, nooit gecrashed ofzo, zoals ik veel mensen hoor zeggen. Maar ik kwam net wel iets raars tegen:

Zoals je ziet op de screenshot is de file al voor zo'n 400 MB gedownload, maar is de completed size pas 308 MB. En je ziet ook dat er 0 bytes aan corruption verloren zijn gegaan. Vreemd.
Zoals je ziet op de screenshot is de file al voor zo'n 400 MB gedownload, maar is de completed size pas 308 MB. En je ziet ook dat er 0 bytes aan corruption verloren zijn gegaan. Vreemd.
Niet vreemd.
eMule download altijd delen (chunks) van 9 mb. Als een chunk nog niet compleet is, dan word ie nog niet opgeteld bij de complete file size.
Je hebt nu dus 308 mb aan hele chunks gedownload, en nog eens 82 mb aan chunks, die nog niet helemaal compleet zijn (en dus ook niet geshared worden met andere users, omdat alleen complete chunks worden geupload)
Overigens is het leuk trouwens dat jij (en anderen) de bestandsnaam weghaalt, maar dat hoeft nog niet eens perse.. Waar je een bestand wél direct mee kan vinden op het netwerk, is de hash van dat bestand... en... kijk eens wat jij hebt laten staan?! Juist ja
eMule download altijd delen (chunks) van 9 mb. Als een chunk nog niet compleet is, dan word ie nog niet opgeteld bij de complete file size.
Je hebt nu dus 308 mb aan hele chunks gedownload, en nog eens 82 mb aan chunks, die nog niet helemaal compleet zijn (en dus ook niet geshared worden met andere users, omdat alleen complete chunks worden geupload)
Overigens is het leuk trouwens dat jij (en anderen) de bestandsnaam weghaalt, maar dat hoeft nog niet eens perse.. Waar je een bestand wél direct mee kan vinden op het netwerk, is de hash van dat bestand... en... kijk eens wat jij hebt laten staan?! Juist ja
Toch nog een positief bericht over de 26a versie. Hier doet ie het perfect, draait al stabiel vanaf vanmorgen 7 uur. Hij is momenteel een niet nader te noemen nieuwe release met 80Kb/sec gemiddeld aan het binnenslurpen, dus met de snelheid zit het wel goed.... 
(trouwens voor het eerst dat ik zulke snelheden met een release van 2 dagen oud haal, misschien flinke veranderingen in deze versie???)
(trouwens voor het eerst dat ik zulke snelheden met een release van 2 dagen oud haal, misschien flinke veranderingen in deze versie???)
Bij mij gaat het ook stukken beter met 26a. Ik zit nu meestal op een 1:3 verhouding 
Kom btw de laatste tijd soms mensen tegen in m'n queue met een [GoT] tag
[ Voor 35% gewijzigd door FreakR op 07-02-2003 19:41 ]
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Ik begin altijd handmatig te connecten bij een server met de meeste users,en bij geen connect,loop ik gewoon het rijtje af totdat ik beet heb.stunter schreef op 07 February 2003 @ 12:00:
[...]
Ik weet niet of het veranderd is in de laatste emule's maar het was zo als je naar een andere server gaat hij de file nog een keer gaat vragen aan de users die je in de lijst hebt. Dit is zeker het geval nog met edonkey60.
Door dus snel nog een keer om een file tevragen kan je dus een ban krijgen.
De manier dat ik het doe is het volgende.
In options bij servers zet ik alles uit wat kan update en verwijderen van servers.
Bij mij staat aan snel verbinden en laag id controle.
Ik neem een lijst met alle servers.
Selecteer op users.
Delete alle servers met minder users als 15000
Nu zit je altijd op een server met veel mensen en zit je zo aan de max sources per file.
Tot dusver gaat dit altijd goed.
Ik zal ook eens [GoT] voor me naam zettenFr3aKER schreef op 07 February 2003 @ 19:32:
Bij mij gaat het ook stukken beter met 26a. Ik zit nu meestal op een 1:3 verhouding
Hier word denk ik community sharing bedoelt
Dus gewoon voor je nick [got] zetten heeft geen nut.
In je prefs kun je dat enablen.
En in de emule faq kun je wel lezen dat het voordelen kan hebben.
Verwijderd
ehm.. Hoe stel je dat in??Vae Victis schreef op 07 February 2003 @ 20:56:
[...]
Hier word denk ik community sharing bedoelt
Dus gewoon voor je nick [got] zetten heeft geen nut.
In je prefs kun je dat enablen.
En in de emule faq kun je wel lezen dat het voordelen kan hebben.
Preferences -> advanced -> Communnity sharing.
Je vinkt die hokje aan.
En in de textveld dat dan open gaat tik je dan de naam van een community in.
Bv got.
huh kan dat ook in de officele verzie? heb zoiets alleen in de plus mod gezien... naja zal wel aan mij liggenVae Victis schreef op 07 februari 2003 @ 21:05:
[...]
Je vinkt die hokje aan.
Bv got.
Gebruik zelf de plus versie, zou het niet weten of de officiele dat kan.dark4ever schreef op 07 februari 2003 @ 21:15:
[...]
huh kan dat ook in de officele verzie? heb zoiets alleen in de plus mod gezien... naja zal wel aan mij liggen
Maar iig een reden om over te stappen
In de Tarod versie zit iig geen Advanced optie,maar als ik gewoon bij nick [GoT] MarElo invul kan iedereen die bij mij download het toch zien dat ik het ben,dus is dat toch voldoende ?Vae Victis schreef op 07 februari 2003 @ 21:05:
[...]
Je vinkt die hokje aan.
Bv got.
Dat kloptMarElo schreef op 07 februari 2003 @ 21:26:
[...]
In de Tarod versie zit iig geen Advanced optie,maar als ik gewoon bij nick [GoT] MarElo invul kan iedereen die bij mij download het toch zien dat ik het ben,dus is dat toch voldoende ?
Maar als je community sharing hebt, dan heb je bij degene die in dezelfde community zitten als jij voorang in de que's op degene die niet in dezelfde community zitten en andersom.
Verwijderd
Maakt het voor de community eigenlijk nog uit of je got, GoT of [GoT] invult? ik bedoel dus, is het hoofdletter gevoelig of pakt emule zowiezo de g-o-t letters wel?
Zo werkt dat dus.even van emule forum gecopied
If you enable it and enter for example "emule" there, then every user who has "emule" string in their nickcname gets a 2x modifier boost and he goes through your queue twice as fast.
[ Voor 14% gewijzigd door Vae Victis op 07-02-2003 22:31 ]
heej,
bij mij gaat 1 bepaald file telkens vanzelf op pauze. Ook als ik manueel resume aanklik springt die naar 1 seconde weer terug naar pauze.
debug tab:
emule 0.26a
bij mij gaat 1 bepaald file telkens vanzelf op pauze. Ook als ik manueel resume aanklik springt die naar 1 seconde weer terug naar pauze.
debug tab:
OS: win xp (sp1)02/08/03 01:22:57: Send:Source Request Server File(film - CD2.avi)
02/08/03 01:22:57: RCV: 30 sources from server, 0 low id dropped, 30 possible sources File(film - CD2.avi)
02/08/03 01:22:59: Send:Source Request User(Laaberwoorst) File(film - CD2.avi)
02/08/03 01:23:00: Send:Source Request Server File(film - CD2.avi)
02/08/03 01:23:02: RCV: 22 sources from server, 0 low id dropped, 22 possible sources File(film - CD2.avi)
02/08/03 01:23:05: RCV:Sources File(film - CD2.avi) Count(20)
02/08/03 01:23:35: unknown opcode: 91
02/08/03 01:23:47: unknown opcode: 91
02/08/03 01:26:58: unknown opcode: 91
02/08/03 01:27:15: unknown opcode: 91
02/08/03 01:28:25: Session ended due to new chunk.
02/08/03 01:32:17: Send:Source Request User(fuddlappen) File(film - CD1.avi)
02/08/03 01:32:51: Send:Source Request Server File(film - CD1.avi)
02/08/03 01:32:51: RCV: 35 sources from server, 0 low id dropped, 35 possible sources File(film - CD1.avi)
02/08/03 01:32:51: Send:Source Request User(Thanx for ------>) File(film - CD1.avi)
02/08/03 01:32:52: RCV:Sources File(film - CD1.avi) Count(501)
02/08/03 01:33:04: Rating for file film-CD1.avi' received: 5
emule 0.26a
Als hij vanzelf naar pauze gaat is je Harddisk vaak vol en kan hij dat bestand niet verder downloaden
En dan staat dat in je Log, en niet in je debuglog (raad je ook aan om deze uit te zetten, je hebt er niets aan, en het eet alleen maar CPU)stunter schreef op 08 februari 2003 @ 10:42:
Als hij vanzelf naar pauze gaat is je Harddisk vaak vol en kan hij dat bestand niet verder downloaden
Ziet er dan zo uit:
02/08/03 12:38:48: You have insufficient diskspace to download Nieuwe.Film.Deviance.avi!
Wat beteknd het volgende dat geeft emule telkens aan vijf minuten na het opstarten. 

offtopic:
Ja hoor sinds kort is de maximale upload grote van plaatjes bij theforumisdown.com maar 50 kb in plaats van 100
Ja hoor sinds kort is de maximale upload grote van plaatjes bij theforumisdown.com maar 50 kb in plaats van 100
Verwijderd
Als iedereen nu ff [GOT] invult bij community sharing, vult nl. de helft got in en de andere helft [got] dan werkt het naar mijn inzien niet perfect want dan:
mensen met "got" bevoordelen wel "[got]" maar worden niet bevoordeeld door "[got]", immers in "got" zit geen "[got]".
Andersom mensen met "[got]" bevoordelen niet mensen met "got", maar worden wel bevoordeeld zelf door "got".
Dus niet echt effectief, dus als iedereen nu gewoon [got] gebruikt bevoordelen we elkaar.
mensen met "got" bevoordelen wel "[got]" maar worden niet bevoordeeld door "[got]", immers in "got" zit geen "[got]".
Andersom mensen met "[got]" bevoordelen niet mensen met "got", maar worden wel bevoordeeld zelf door "got".
Dus niet echt effectief, dus als iedereen nu gewoon [got] gebruikt bevoordelen we elkaar.
Ik vind het prima, maar waar exact kan ik dat community sharing nou vinden in eMule 26a? Ik heb [GoT] voor mijn nick gezet, maar ik kan nergens in de settings iets over community sharing vinden...Verwijderd schreef op 08 February 2003 @ 20:36:
Als iedereen nu ff [GOT] invult bij community sharing, vult nl. de helft got in en de andere helft [got] dan werkt het naar mijn inzien niet perfect want dan:
Kan alleen in de plus versie volgens mij....Vincent Bovelander schreef op 08 February 2003 @ 21:54:
[...]
Ik vind het prima, maar waar exact kan ik dat community sharing nou vinden in eMule 26a? Ik heb [GoT] voor mijn nick gezet, maar ik kan nergens in de settings iets over community sharing vinden...
Maar als iedereen nou gewoon af en toe bij de bronnen gaat kijken en als je [GOT] tegenkomt gewoon toevoegen aan vriendenlijst dan krijgen die ook voorrang
[ Voor 18% gewijzigd door Sport_Life op 08-02-2003 22:00 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
ja... Ik denk dat ik da maar ga doeneMAeRCe schreef op 08 February 2003 @ 21:59:
[...]
Kan alleen in de plus versie volgens mij....
Maar als iedereen nou gewoon af en toe bij de bronnen gaat kijken en als je [GOT] tegenkomt gewoon toevoegen aan vriendenlijst dan krijgen die ook voorrang
Krijgen die dan gelijk voorrang of moet je eerst op "Establish Friend Slot" klikken?eMAeRCe schreef op 08 februari 2003 @ 21:59:
[...]
Kan alleen in de plus versie volgens mij....
They made me do it.
Ik krijg nu trouwens elke keer bij mijn downloads de status 'Erronous'. Het enige dat ik dan nog kan doen is op Cancel klikken.
Ik ga het morgen nog even aankijken maar als het zo blijft ga ik weer terug naar 25.
Ik ga het morgen nog even aankijken maar als het zo blijft ga ik weer terug naar 25.
je krijgt dan gelijk voorrang, alleen met een friend slot gaat het nog sneller.Tom S. schreef op 08 February 2003 @ 23:16:
[...]
Krijgen die dan gelijk voorrang of moet je eerst op "Establish Friend Slot" klikken?
alleen gaan die friend slots steeds weer uit, ik denk als een friend zijn client uitzet.
ook trouwens als jij je client uitzet moet je het weer aanzetten.
ik gebruik de plus versie 24 5b, een bug of normaal?
ik heb een mooie deal met mijn zusje:
we dl dezelfde file, alleen zij heeft chunks die ik niet heb en andersom.
nu zijn we vrienden + dezelfde community dus gaat het sneller.
zij zit op een andere plek in NL dan mij
zodra zij een chunk weer binnen heeft, kan ikj met voorrang dl bij haar.
lief hè zo'n zusje
edit:
ik zie dit ook als een poging om als vriend aangezien te worden
gelukkig stond ie al op m'n ban list.

[ Voor 11% gewijzigd door Mr.Nobody op 09-02-2003 01:15 ]
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
OMG had ik voordat ik wegging ff eMule aangezet, kom ik net weer thuis staat ie uit
Meer mensen last van ? T is eMule v0.26a...

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Jaja, daar hebben nog meer mensen last van.. Is inmiddels weer te vaak in dit topic gezegdeMAeRCe schreef op 09 February 2003 @ 04:36:
OMG had ik voordat ik wegging ff eMule aangezet, kom ik net weer thuis staat ie uit![]()
Meer mensen last van ? T is eMule v0.26a...

26a is gewoon nog heel alpha, en kan soms crashen....Als je daar een probleem mee hebt gebruik je gewoon 25b, en wacht je op 26b, maar ga het niet hier melden

[ Voor 13% gewijzigd door Zoefff op 09-02-2003 11:30 ]
Hmm, denk dat de nieuwe plus versie er wel aankomt, wordt ook eigenlijk wel tijd. Dit vond ik over de nieuwe plusversie, denk dat het wel nuttig is om het te posten, zo niet dat edit ik het later wel weg
NEW CHANGELOG
-------------
MERGE: with 0.26a
- eDonkey hybrid Queue position OPCODE processing added (OP_QUEUERANK),
OP_codes comments transffered from eMule original code .[Lord KiRon]
MERGE: with 0.26a : Hybrid and CDonkey client types detection added , icons still needed + fix in statistics .[Lord KiRon]
MERGE: with 0.26a : "No such file" protocol answer added . [Lord KiRon]
MERGE: with 0.26a : Part info retrieved from client requested part.[Lord KiRon]
MERGE: with 0.26a : Added OP_FILEREQANSNOFIL handling .[Lord KiRon]
MERGE: with 0.26a : Added coment exchange part (OP_SETREQFILEID) [Lord KiRon]
FIX: From 0.26a : Memory leak in EMSocket.cpp:OnRecieve() [Lord KiRon]
CHANGE: added CDonkey string in source details dialog and in list , statistics not changed yey [Lord KiRon]
MERGE FIX: Annesesary (double) call to GetStatistics() removed [Lord KiRon]
CHANGE: Get fist/last chunk is now a per-file setting [obaldin]
CHANGE: Every variable in preferences has it's own lock [kuchin]
BUGFIX: WebServer: U/D no longer show 65535 when limit is set to 0, it shows Unlimited [EC]
CHANGE: Short path for temp directory not needed anymore[Cax2]
CHANGE: Removed option 'ask on exit', feature always on [Cax2]
CHANGE: Possible compatibility problems when 'transfer full chunk' always on, option put back[Cax2]
BUGFIX: Paused & closed files do not receive sources anymore[Cax2]
BUGFIX: QR sort doesn't show gaps anymore/ 'emule v ?' shows QR[Cax2]
BUGFIX: Plurals shown correctly on delete file confirmation [Cax2]
BUGFIX: Debug log (was Verbose mode) toggle now works properly [Cax2]
BUGFIX: irc window remembers settings[Cax2]
MERGE FIX: extra search options available[Cax2]
FEATURE: log/chat/irc font size now adjustable[Cax2]
FEATURE: added Autoupdate queue list option [DonGato] -> Cax2 should review the sorting code
FEATURE: now debug messages are written to the logfile when enabled [DonGato]
FEATURE: you can set Verbose mode in General preferences [DonGato]
CHANGE: Upload Throttle enabled by default and option removed [DonGato]
CHANGE: Transfer Full Chunk enabled by default and option removed [DonGato]
CHANGE: ICH enabled by default and option removed [DonGato]
CHANGE: mlDonkey behavior now could be enabled or disabled only [DonGato]
CHANGE: Max Connections per 5 Seconds now can be set up to 200 with NT kernel [DonGato]
MERGE FIX: Debug log working, can be set via verbose=1 in prefs...[Cax2]
MERGE FIX: Speed shows properly, the overhead displayed on tooltips [Cax2]
MERGE FIX: Removed duplicate function [Cax2]
MERGE FIX: Removed a bug inside the ban() function [Maverick]
MERGE FIX: Preferences and column settings properly saved & loaded [Cax2]
++++++++++++++++++++++++
CHANGE: No more 'punishment' based on 'bot' or low ID [Cax2]
BUGFIX: When completing files, sources cannot be expanded. [Cax2]
BUGFIX: total transferred bytes don't display negative numbers anymore[Katsyonak]
BUGFIX: Minor memory & speed optimizations[Cax2]
BUGFIC: Added .movie and .stats removal when file is deleted [DonGato]
BUGFIX: Fixed too many async connections not to kill the program [pooz]
BUGFIX: Sources are not added any more when stopping file [SyruS]
BUGFIX: Removed duplicate filestatus packet [DoubleT]
BUGFIX: emule 'v0.' and '0.31' shown correctly in Download list [Cax2]
BUGFIX: Windows shutdown fix [MooseTea]
BUGFIX: Solved 'hanging' sources on file completion [Cax2]
BUGFIX: Fixed the repaint bug in the sources [Cax2]
BUGFIX: Display the correct score in the UL queue [Maverick]
BUGFIX: Some crash fixes [kuchin]
BUGFIX: Fixed a problem with server list control that malformed server name or description could cause a crash [pooz]
BUGFIX: Fixed some memory leaks [pooz]
BUGFIX: User hash returned as CString, thus zero byte inside hash truncated it [kuchin]
FEATURE: When file is complete, doubleclick opens it[Cax2]
FEATURE: Minor CPU optimizations throughout...[Maella, Cax2]
FEATURE: Proxy support [Maverick]
FEATURE: Display own UL/DL Ratio in downloadlist [Maverick]
FEATURE: Display yellow plus icons when client itself has UL/DL rating > 1 at the remote client in DL queue [Maverick]
FEATURE: Display mlDonkey Icons in UL and DL queue [Maverick]
FEATURE: Display SmallFile and RareFile Ratio in InfoList [Maverick]
FEATURE: Display own UL/DL rating in InfoList [Maverick]
FEATURE: Display own UL/DL rating in ClientInfo [Maverick]
FEATURE: Do not allow community leeching only 1 community per user allowed. Name must be in brackets username[MyCommunity] [Maverick]
FEATURE: Updated translations [Translators team]
FEATURE/BUGFIX: Preventing two ore more files to complete at the same time [Lord KiRon]
CHANGE: eDonkey is now emulated to anyone except eMule. I had to adapt this since mlDonkey changed their
system how to recognize the other mlDonkey clients. Their new system seems a little mor complex.
I had no time by now to analyze it deeply. But this patch should do it for now and eMule will not have
any disadvantages. [Maverick]
CHANGE: Initial port to .25 basecode. A lot is still missing..[Cax2/kuchin]
Bron: emule plus forum @ sourceforge.net

NEW CHANGELOG
-------------
MERGE: with 0.26a
OP_codes comments transffered from eMule original code .[Lord KiRon]
MERGE: with 0.26a : Hybrid and CDonkey client types detection added , icons still needed + fix in statistics .[Lord KiRon]
MERGE: with 0.26a : "No such file" protocol answer added . [Lord KiRon]
MERGE: with 0.26a : Part info retrieved from client requested part.[Lord KiRon]
MERGE: with 0.26a : Added OP_FILEREQANSNOFIL handling .[Lord KiRon]
MERGE: with 0.26a : Added coment exchange part (OP_SETREQFILEID) [Lord KiRon]
FIX: From 0.26a : Memory leak in EMSocket.cpp:OnRecieve() [Lord KiRon]
CHANGE: added CDonkey string in source details dialog and in list , statistics not changed yey [Lord KiRon]
MERGE FIX: Annesesary (double) call to GetStatistics() removed [Lord KiRon]
CHANGE: Get fist/last chunk is now a per-file setting [obaldin]
CHANGE: Every variable in preferences has it's own lock [kuchin]
BUGFIX: WebServer: U/D no longer show 65535 when limit is set to 0, it shows Unlimited [EC]
CHANGE: Short path for temp directory not needed anymore[Cax2]
CHANGE: Removed option 'ask on exit', feature always on [Cax2]
CHANGE: Possible compatibility problems when 'transfer full chunk' always on, option put back[Cax2]
BUGFIX: Paused & closed files do not receive sources anymore[Cax2]
BUGFIX: QR sort doesn't show gaps anymore/ 'emule v ?' shows QR[Cax2]
BUGFIX: Plurals shown correctly on delete file confirmation [Cax2]
BUGFIX: Debug log (was Verbose mode) toggle now works properly [Cax2]
BUGFIX: irc window remembers settings[Cax2]
MERGE FIX: extra search options available[Cax2]
FEATURE: log/chat/irc font size now adjustable[Cax2]
FEATURE: added Autoupdate queue list option [DonGato] -> Cax2 should review the sorting code
FEATURE: now debug messages are written to the logfile when enabled [DonGato]
FEATURE: you can set Verbose mode in General preferences [DonGato]
CHANGE: Upload Throttle enabled by default and option removed [DonGato]
CHANGE: Transfer Full Chunk enabled by default and option removed [DonGato]
CHANGE: ICH enabled by default and option removed [DonGato]
CHANGE: mlDonkey behavior now could be enabled or disabled only [DonGato]
CHANGE: Max Connections per 5 Seconds now can be set up to 200 with NT kernel [DonGato]
MERGE FIX: Debug log working, can be set via verbose=1 in prefs...[Cax2]
MERGE FIX: Speed shows properly, the overhead displayed on tooltips [Cax2]
MERGE FIX: Removed duplicate function [Cax2]
MERGE FIX: Removed a bug inside the ban() function [Maverick]
MERGE FIX: Preferences and column settings properly saved & loaded [Cax2]
++++++++++++++++++++++++
CHANGE: No more 'punishment' based on 'bot' or low ID [Cax2]
BUGFIX: When completing files, sources cannot be expanded. [Cax2]
BUGFIX: total transferred bytes don't display negative numbers anymore[Katsyonak]
BUGFIX: Minor memory & speed optimizations[Cax2]
BUGFIC: Added .movie and .stats removal when file is deleted [DonGato]
BUGFIX: Fixed too many async connections not to kill the program [pooz]
BUGFIX: Sources are not added any more when stopping file [SyruS]
BUGFIX: Removed duplicate filestatus packet [DoubleT]
BUGFIX: emule 'v0.' and '0.31' shown correctly in Download list [Cax2]
BUGFIX: Windows shutdown fix [MooseTea]
BUGFIX: Solved 'hanging' sources on file completion [Cax2]
BUGFIX: Fixed the repaint bug in the sources [Cax2]
BUGFIX: Display the correct score in the UL queue [Maverick]
BUGFIX: Some crash fixes [kuchin]
BUGFIX: Fixed a problem with server list control that malformed server name or description could cause a crash [pooz]
BUGFIX: Fixed some memory leaks [pooz]
BUGFIX: User hash returned as CString, thus zero byte inside hash truncated it [kuchin]
FEATURE: When file is complete, doubleclick opens it[Cax2]
FEATURE: Minor CPU optimizations throughout...[Maella, Cax2]
FEATURE: Proxy support [Maverick]
FEATURE: Display own UL/DL Ratio in downloadlist [Maverick]
FEATURE: Display yellow plus icons when client itself has UL/DL rating > 1 at the remote client in DL queue [Maverick]
FEATURE: Display mlDonkey Icons in UL and DL queue [Maverick]
FEATURE: Display SmallFile and RareFile Ratio in InfoList [Maverick]
FEATURE: Display own UL/DL rating in InfoList [Maverick]
FEATURE: Display own UL/DL rating in ClientInfo [Maverick]
FEATURE: Do not allow community leeching only 1 community per user allowed. Name must be in brackets username[MyCommunity] [Maverick]
FEATURE: Updated translations [Translators team]
FEATURE/BUGFIX: Preventing two ore more files to complete at the same time [Lord KiRon]
CHANGE: eDonkey is now emulated to anyone except eMule. I had to adapt this since mlDonkey changed their
system how to recognize the other mlDonkey clients. Their new system seems a little mor complex.
I had no time by now to analyze it deeply. But this patch should do it for now and eMule will not have
any disadvantages. [Maverick]
CHANGE: Initial port to .25 basecode. A lot is still missing..[Cax2/kuchin]
Bron: emule plus forum @ sourceforge.net
Verwijderd
Je hebt gelijk, de nieuwe plus versie komt er inderdaad aan, k denk nog 2 dagen, ligt er eigenlijk aan of vandaag v26b van officiële emulie versie wordt gereleased, indien dit gebeurt zal er nog snel een code port gedaan naar 26b. Over de changelog, ik denk niet dat deze heel volledig is, de sockets code zou normaal helemaal herschreven, maar ik kan dit nergens terug vinden in de changelog, maar de belangrijkste dingen staan erin.legolas82 schreef op 09 February 2003 @ 12:41:
Hmm, denk dat de nieuwe plus versie er wel aankomt, wordt ook eigenlijk wel tijd.
....
IK heb EMule staan op New DSL dus 768/128 als snelheid. Ik heb echter nog nooit gezien dat de downloadsnelheid van een file boven de 10k uitkwam. Hoe kan dit en beter nog, wat is er aan te doen?
Hmmm... ik had max download 14kb/s... dus echt snel is het niet.
Je moet daar gewoon mee kunnen leven. Dan doe je er maar
wat langer over...
Het voordeel van Emule is dat je altijd goed download... dus geen fake
files....
Je moet daar gewoon mee kunnen leven. Dan doe je er maar
wat langer over...
Het voordeel van Emule is dat je altijd goed download... dus geen fake
files....
http://specs.tweak.to/5253
Verwijderd
Je hebt dus 128 als upload ingesteld, dat is 16 k/s hoeveel upload heb je in werkelijkheid? Heb je maar 16 k/s dan blijft er niet veel ruimte meer over voor downloads. Verder hoe lang laat jij je client aanstaan? 10 uur per dag, of soms ff 2 uurtjes. Je moet namelijk wachten tot je bij andere users bovenaan staat. Dus als je elke keer opnieuw aan/uitzet dan sta je steeds weer onderaan.wvkreg schreef op 09 February 2003 @ 14:06:
IK heb EMule staan op New DSL dus 768/128 als snelheid. Ik heb echter nog nooit gezien dat de downloadsnelheid van een file boven de 10k uitkwam. Hoe kan dit en beter nog, wat is er aan te doen?
Dit is ook erg vervelend.

Oftewel, NIEMAND heeft die file compleet. Wat moet ik doen, gewoon wachten totdat degene die hem wel compleet heeft ooit online komt, zodat de file gespread word? Of gewoon opgeven?
Oftewel, NIEMAND heeft die file compleet. Wat moet ik doen, gewoon wachten totdat degene die hem wel compleet heeft ooit online komt, zodat de file gespread word? Of gewoon opgeven?
Ik zou om te beginnen even wachten totdat die file online komt ja.
Maar ik zou ook checken of het eventueel een fake is of niet Er zijn een aantal sites waar je dat kan doen, echter die kan ik je hier niet geven...
Op irc kan het wel trouwens
Maar ik zou ook checken of het eventueel een fake is of niet Er zijn een aantal sites waar je dat kan doen, echter die kan ik je hier niet geven...
Op irc kan het wel trouwens
Ja ik heb al gekeken of het een fake is, en bovendien kan je dat ook onder file details zien, als mensen een andere filename hebben. Maar iedereen heeft ongeveer dezelfde filename (dus geen afwijkende titels in de bestandsnaam) en hij komt nergens voor in fakedatabases.
Tsja, dan heb je waarschijnlijk gewoon botte pech, laat hem een maandje erin staan ofzo. Is ie er dan nog niet, dan kan je er vanuit gaan dat ie nooit meer komt...
Je kan overigens in de eigenschappen zien wanneer de file voor het laatst compleet aanwezig is geweest.
Je kan overigens in de eigenschappen zien wanneer de file voor het laatst compleet aanwezig is geweest.
dit werd net gevraagd op de emule irc van tweakers (kom ff langs
)
Heeft te maken met de emule plus mod. Bij de gedeelde bestanden kan je aangeven welke prioriteit ze moeten hebben. 2 daarvan zijn high en release. gevraagd werd wat het verschil was. Ik bed8 toen zelf dat release zegmaar nog soort overtreffende trap om een file heel snel te verspreiden en dat je high gewoon aan de iets minder zeldzame files moet geven. Dus release bij maar een paar sources ofzo. Of weet iemand anders iets beters
Dit dus:
http://www.theforumisdown...03/emule%20release%20.jpg
Heeft te maken met de emule plus mod. Bij de gedeelde bestanden kan je aangeven welke prioriteit ze moeten hebben. 2 daarvan zijn high en release. gevraagd werd wat het verschil was. Ik bed8 toen zelf dat release zegmaar nog soort overtreffende trap om een file heel snel te verspreiden en dat je high gewoon aan de iets minder zeldzame files moet geven. Dus release bij maar een paar sources ofzo. Of weet iemand anders iets beters
Dit dus:
http://www.theforumisdown...03/emule%20release%20.jpg
[ Voor 4% gewijzigd door legolas82 op 09-02-2003 16:06 ]
sorry

[ Voor 99% gewijzigd door legolas82 op 09-02-2003 16:04 ]
Gelezen op het Emule board : dat schijnt iets met een bug te maken te hebben in MLDonkey , die niet goed overweg kan met de queues van Emule :Tom S. schreef op 09 February 2003 @ 16:49:
Waar slaat dit op? :
[afbeelding]
Ik gebruik eMule 0.25b.
niets om je zorgen over te maken dus , je kunt er toch niets aan doen
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
Heeft iemand deze al geprobeerd trouwens ?
Het is een 0.26 emule met crashfix
ed2k://|file|emule.0.26a.jicxicmic.Crash.bugfix.by.MaELkUM.rar|753820|312a3e4b41f7edc1394e52a2380ffcda|/
zie ook :
http://www.emule-project....850801372842ed9d35d33fe03
Het is een 0.26 emule met crashfix
ed2k://|file|emule.0.26a.jicxicmic.Crash.bugfix.by.MaELkUM.rar|753820|312a3e4b41f7edc1394e52a2380ffcda|/
zie ook :
http://www.emule-project....850801372842ed9d35d33fe03
[ Voor 5% gewijzigd door Optical op 09-02-2003 17:50 ]
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
Ik wilde NET posten dat mijn eMule 0.26a nog nooit gecrashed is... BOEM. Crasht ie zomaar. Terwijl ie toch al enige dagen zonder problemen liep. Misschien maar eens die bugfix proberen dan.
thnxs Zoefff, we gaan hem meteen effe testen!
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Verwijderd
vreemd hoor die 26a crashes, hier loopt hij al dagen stabiel (al zet ik hem nooit een nacht aan ofzo)
Verwijderd
Bij mij is 26a ook al 3x gecrashed, maar desondanks werkt deze versie ontzettend goed. Heb voor het eerst mijn download snelheid boven de 10k zien uitkomen, sterker nog zat op een bepaald moment op 113kb/sec. Niet slecht dacht ik zo. Dan neem ik die crashes maar voor lief.
hier werkt ie goed... na 3 uur nog steeds geen crash
Ik heb dezelfde ervaring. Deze versie doet het qua snelheid bij mij een stuk beter dan de andere versies. Helaas wel al een aantal crashes gehadVerwijderd schreef op 09 februari 2003 @ 19:52:
Bij mij is 26a ook al 3x gecrashed, maar desondanks werkt deze versie ontzettend goed. Heb voor het eerst mijn download snelheid boven de 10k zien uitkomen, sterker nog zat op een bepaald moment op 113kb/sec. Niet slecht dacht ik zo. Dan neem ik die crashes maar voor lief.
* FreakR kan niet wachten op 26b
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Dit topic is gesloten.