Jammie schreef op 05 juli 2003 @ 02:41:
Ik ben wel laat met het spelen van Mafia, maar had dan ook niet genoeg geld om het spel bij de release nieuw te kopen. Maar wat een geweldig spel is dit!!!
Ik heb het nog niet uitgespeeld, maar ben bijna bij het einde. Twee opvallende momenten:
2) Een tweede bug (?) heb ik ontdekt bij - opnieuw - een car chase achter Morello aan, maar deze keer de big boss, het begin van Creme de la Creme. Ik zat bij de achtervolging Morello op de staart. De wagen van Morello moest ineens keihard remmen, omdat er een groot gat op een soort brug was, ik weet niet meer precies waar. Daarna arriveerde ik met mijn auto, Paulie en Max. Toen volgde een cutscene, waarbij ik zogenaamd met mijn auto tegen de op de afgrond balancerende wagen van Morello aanreed. Die wagen ging over de rand en explodeerde. Tijdens de cutscene werd gezegd dat Morello nu zeker dood was. Helaas heb ik het vervolg niet meer gezien. Omdat ik de boel niet vertrouwde, kroop ik naar de rand van de afgrond om naar beneden te kijken. Paulie of Max - een van de twee - volgde mij, maar liep domweg over de rand en stortte naar beneden. Einde level, retry. Er stond al wel een tekst in beeld dat ik naar Salieri's Bar kon terugkeren, maar dat ging dus niet door. Toen ik het level opnieuw speelde, kwam ik uiteindelijk zoals bedoeld bij het vliegveld terecht. Ik vond het wel een heel bijzondere ervaring. Een easter egg of zoiets?
Wie heeft deze ervaringen ook gehad? Ben benieuwd.
idd er zijn manieren om deze missie uit te spelen, toen ik uhm voor de eerste keer deed reed ie bij mij ook van de brug af.. von ik wel cool..
maar de 2e keer ging hij dsu naar het vliegveld. dus dat misde ik toen ik voor de 2e keer klaar was..
bleek dus idd dat er 2 mogelijkheden zijn. ik weet ook neit waar jet afhankelijk van is, maar weet wel dat de vliegveld optie makkelijker is dan die achtervolging tot aan de top...
maar uidd fantastisch spel.
toen ik het de eerste keer speelde was ik gelijk "verslaafd" en de 2e keer weer.
verhaallijn is gewoon super goed. de sfeer is levensecht, pas techt ontzettend goed bij die tijd.
ik raad jullie mafia spelers dan ook aan om 's naar the godfather te kijken. het is echt zelfde sfeer, zelfde muziek, zeflde auto's, zelfde kleding.... gewoon ontzettend goed spel
[
Voor 10% gewijzigd door
GIAS op 05-07-2003 20:37
]