Mafia: The City of Lost Heaven - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 8.774 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom Speedy snipen? Hij rent elke keer dezelfde route, op de hoek begint hij, gewoon met een noodgang op die hoek in rijden tegen zijn 'renrichting' in, en 'm onder je wielen frommelen.
Speedy vond ik de makkelijkste missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
is 't ook.. maar ik had hem pas op de brug te pakken, en dan kan je de invisible man missie niet voltooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:05

Maxow

Hidden Sound System

laat maar... had beter moeten lezen |:(

[ Voor 82% gewijzigd door Maxow op 27-06-2003 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een zeer bruut spel zeer zeker. Ik denk btw dat het niet Mafia: The City of Lost Heaven wordt, maar ik hoop wel op een vervolg. Het lijkt me alleen zeer sterk, want tommy is wel dood :(. Btw, spel in 5 dagen uitgespeeld, ben nu druk bezig met de Free Ride Extreme, maar da's pittig ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jammie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 15:01

Jammie

Da's pas lekker!

Ik ben wel laat met het spelen van Mafia, maar had dan ook niet genoeg geld om het spel bij de release nieuw te kopen. Maar wat een geweldig spel is dit!!!

Ik heb het nog niet uitgespeeld, maar ben bijna bij het einde. Twee opvallende momenten:

1) Bij de car chase in achtervolging op Sergio heb ik hem klemgereden. Ik ging vervolgens uit mijn auto, rukte zijn deur open en heb 'm doodgeschoten! Hijzelf had nog een pistool, maar ik kon 'm redelijk makkelijk ombrengen. Ik was blij, omdat die car chase nogal moeilijk is, maar het level ging toch verloren. De chauffeur met auto ging er uiteindelijk vandoor, terwijl Sergio bij mij dood op de grond lag, en ik kreeg de melding dat ik opnieuw kon beginnen, omdat Sergio zou zijn ontsnapt: retry. Later kon ik de auto volgen tot de haven, maar die bug was toch wel gaaf.

2) Een tweede bug (?) heb ik ontdekt bij - opnieuw - een car chase achter Morello aan, maar deze keer de big boss, het begin van Creme de la Creme. Ik zat bij de achtervolging Morello op de staart. De wagen van Morello moest ineens keihard remmen, omdat er een groot gat op een soort brug was, ik weet niet meer precies waar. Daarna arriveerde ik met mijn auto, Paulie en Max. Toen volgde een cutscene, waarbij ik zogenaamd met mijn auto tegen de op de afgrond balancerende wagen van Morello aanreed. Die wagen ging over de rand en explodeerde. Tijdens de cutscene werd gezegd dat Morello nu zeker dood was. Helaas heb ik het vervolg niet meer gezien. Omdat ik de boel niet vertrouwde, kroop ik naar de rand van de afgrond om naar beneden te kijken. Paulie of Max - een van de twee - volgde mij, maar liep domweg over de rand en stortte naar beneden. Einde level, retry. Er stond al wel een tekst in beeld dat ik naar Salieri's Bar kon terugkeren, maar dat ging dus niet door. Toen ik het level opnieuw speelde, kwam ik uiteindelijk zoals bedoeld bij het vliegveld terecht. Ik vond het wel een heel bijzondere ervaring. Een easter egg of zoiets?

Wie heeft deze ervaringen ook gehad? Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 21:55

Brons

Fail!

Jammie schreef op 05 July 2003 @ 02:41:
2) Een tweede bug (?) heb ik ontdekt bij - opnieuw - een car chase achter Morello aan, maar deze keer de big boss, het begin van Creme de la Creme. Ik zat bij de achtervolging Morello op de staart. De wagen van Morello moest ineens keihard remmen, omdat er een groot gat op een soort brug was, ik weet niet meer precies waar. Daarna arriveerde ik met mijn auto, Paulie en Max. Toen volgde een cutscene, waarbij ik zogenaamd met mijn auto tegen de op de afgrond balancerende wagen van Morello aanreed. Die wagen ging over de rand en explodeerde. Tijdens de cutscene werd gezegd dat Morello nu zeker dood was. Helaas heb ik het vervolg niet meer gezien. Omdat ik de boel niet vertrouwde, kroop ik naar de rand van de afgrond om naar beneden te kijken. Paulie of Max - een van de twee - volgde mij, maar liep domweg over de rand en stortte naar beneden. Einde level, retry. Er stond al wel een tekst in beeld dat ik naar Salieri's Bar kon terugkeren, maar dat ging dus niet door. Toen ik het level opnieuw speelde, kwam ik uiteindelijk zoals bedoeld bij het vliegveld terecht. Ik vond het wel een heel bijzondere ervaring. Een easter egg of zoiets?

Nope, ik heb hem gewoon van de rand afgereden, wist niet eens dat het ook anders kon......

Btw, ik had wel even een brok in m'n keel toen ik het uigespeeld had, ik had gewoon het gevoel van een gigantische leegte...
Ook het eind filmpje was geweldig, een echt film einde.
Geweldig spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal mee eens, Mafia is ook het enige spel dat ik 2x helemaal heb uitgespeeld. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, een geweldig spel.
Ik heb er wel een paar maand over gedaan, maar het is ZEKER de moeite waard om het te kopen.

Helaas lukt FRE nog niet zo goed met mij, vooral de invisible man, het te volgen vliegtuig en de telefooncellen zijn moeilijk.
Want ik kan de telefooncel bij de kleine kerk bij de rotonde niet vinden. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GIAS
  • Laatst online: 31-07-2020

GIAS

Grandpa In A String

Jammie schreef op 05 juli 2003 @ 02:41:
Ik ben wel laat met het spelen van Mafia, maar had dan ook niet genoeg geld om het spel bij de release nieuw te kopen. Maar wat een geweldig spel is dit!!!

Ik heb het nog niet uitgespeeld, maar ben bijna bij het einde. Twee opvallende momenten:

idd er zijn manieren om deze missie uit te spelen, toen ik uhm voor de eerste keer deed reed ie bij mij ook van de brug af.. von ik wel cool..
maar de 2e keer ging hij dsu naar het vliegveld. dus dat misde ik toen ik voor de 2e keer klaar was..
bleek dus idd dat er 2 mogelijkheden zijn. ik weet ook neit waar jet afhankelijk van is, maar weet wel dat de vliegveld optie makkelijker is dan die achtervolging tot aan de top...

maar uidd fantastisch spel.
toen ik het de eerste keer speelde was ik gelijk "verslaafd" en de 2e keer weer.
verhaallijn is gewoon super goed. de sfeer is levensecht, pas techt ontzettend goed bij die tijd.
ik raad jullie mafia spelers dan ook aan om 's naar the godfather te kijken. het is echt zelfde sfeer, zelfde muziek, zeflde auto's, zelfde kleding.... gewoon ontzettend goed spel _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door GIAS op 05-07-2003 20:37 ]

jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jammie
  • Laatst online: 07-07 15:01

Jammie

Da's pas lekker!

Jaaa, de Godfather-films zijn the best! Je ziet in Mafia ook dingen van de Godfather terug, bijvoorbeeld het theater dat door Morello/Michael wordt bezocht.

Ik ben bijna bij het einde. Moet nu nog sigaren halen voor de Don... Zal wel weer iets achterzitten.. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Laatst online: 09-09 21:55

Brons

Fail!

Verwijderd schreef op 05 July 2003 @ 19:58:
Ja, een geweldig spel.
Ik heb er wel een paar maand over gedaan, maar het is ZEKER de moeite waard om het te kopen.

Helaas lukt FRE nog niet zo goed met mij, vooral de invisible man, het te volgen vliegtuig en de telefooncellen zijn moeilijk.
Want ik kan de telefooncel bij de kleine kerk bij de rotonde niet vinden. :?
Hehe, das een lastige een, ik zal je een tip geven, het is klein en het is dood, als je het dan nie kan vinden weet ik het ook nie :9.
Jammie schreef op 06 July 2003 @ 01:56:
Jaaa, de Godfather-films zijn the best! Je ziet in Mafia ook dingen van de Godfather terug, bijvoorbeeld het theater dat door Morello/Michael wordt bezocht.

Ik ben bijna bij het einde. Moet nu nog sigaren halen voor de Don... Zal wel weer iets achterzitten.. ;-)
Ai, je zit bijna bij de ontknoping, maar ik zal niks verklappen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:40

Hero

Duck power!

Nadat ik het spel een hele tijd in de kast heb laten verstoffen, heb ik het toch maar eens geïnstalleerd. Het is echt een heel tof spel!!

Nu ben ik bij de sigaren die ik voor Salieri moet halen en die gozer die zegt dat je andere kratten op moet ruimen, schiet me steeds dood als hij terugkomt van het 'leapen'. En als ik hem doodmep als hij 'leapt', wordt ik ook afgemaakt.

Doe ik iets verkeerd?

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Je moet snel zijn, plaats eerst je truck dat je er makkelijk de crates in kan zetten, je hoeft ook niet helemaal de truck in te lopen om ze op elkaar te gooien. Pak gewoon steeds een crate, loop een klein stukje de truc in, en gebruik de drop item toets, enzovoorts.

Trouwens, als je hem aanvalt terwijl ie een 'leak' aan het nemen is, gaat ie rennen terwijl ie nog steeds aan het zeiken is :D. [zoiets heb je ook in de 1e missie, als je door die steegjes moet ontsnappen.]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Heb het spel een tijd laten liggen omdat ik veel problemen met met PC had, het spel bleef steeds maar crashen maar nu helemaal goed dus lekker fijn Mafia'en :)
Ik zit nu bij de mission Bon Appetit. De Don wil een Pizzatje eten....ik verklap verder niks voor de mensen die er nog niet zijn...alleen wel dat 't een redelijk ruig 'etentje' is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
leuke missie, en vooral -> toffe auto, hij gaat best rap.

het stuk erna is ook wel lachen, met z'n bodyguard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Hebben jullie dit ook? Na een tijdje spelen en paar keer reloaden van savegames en quitten van Mafia en weer opstarten, dat ineens je savegame terug crashed naar Windows tijdens het laden? vandaag had ik met mijn eigen savegame dit..ik kon m'n laatste save gewoon niet meer laden omdat ie meteen terug naar XP vloog.

Dus heb ik een savegame file gedownload van internet, en bij het stuk waar ik was verder gegaan...net heb ik weer even Mafia gequit en ik kwam terug. wil de savegame laden..HOPPA...gelijk terug naar XP.hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
devilsnight schreef op 04 August 2003 @ 00:06:
Hebben jullie dit ook? Na een tijdje spelen en paar keer reloaden van savegames en quitten van Mafia en weer opstarten, dat ineens je savegame terug crashed naar Windows tijdens het laden? vandaag had ik met mijn eigen savegame dit..ik kon m'n laatste save gewoon niet meer laden omdat ie meteen terug naar XP vloog.

Dus heb ik een savegame file gedownload van internet, en bij het stuk waar ik was verder gegaan...net heb ik weer even Mafia gequit en ik kwam terug. wil de savegame laden..HOPPA...gelijk terug naar XP.hoe kan dit?
ik heb het hele spel uitgespeeld maar hier nog nooit last van gehad :/
als je het ook hebt met gedownloade savegames en met je eigen ligt het mischien niet aan de savegame maar aan de missie, heb je de legale versie?

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero

Hero

Duck power!

agentorangina schreef op 02 augustus 2003 @ 11:17:
Je moet snel zijn, plaats eerst je truck dat je er makkelijk de crates in kan zetten, je hoeft ook niet helemaal de truck in te lopen om ze op elkaar te gooien. Pak gewoon steeds een crate, loop een klein stukje de truc in, en gebruik de drop item toets, enzovoorts.

Trouwens, als je hem aanvalt terwijl ie een 'leak' aan het nemen is, gaat ie rennen terwijl ie nog steeds aan het zeiken is :D. [zoiets heb je ook in de 1e missie, als je door die steegjes moet ontsnappen.]
Thanks. Ik heb het anders opgelost: eerst de crates die je op moet ruimen opgeruimd. Dan checkt hij dat en gaat hij weer voor de hal staan waar de 'sigaren' staan. Dan kun je hem wegsturen en kun je op je gemak de crates laden.

Tijdens het nemen van een 'leak' kun je die gozer heel makkelijk neerslaan met je honkbalknuppel. Dan is ie gelijk dood...je hebt alleen ook de security guys over je heen.

Vandaag heb ik het trouwens uitgespeeld en de epiloog is redelijk cool!! Echt supervet spel!

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Ga free ride extreme spelen, zitten wat aardig moeilijke missies tussen, maar ze zijn zeker de moeite waard [je krijgt er een paar leuke auto's voor.]

Ik zal het binnenkort weer eens gaan spelen om m'n screenshot pagina weer eens up te daten.

Afbeeldingslocatie: http://www.reinders-folmer.demon.nl/mafia/images/pic41.jpg
Kent iemand dit ?, ik heb nu al 2x gehad dat als ik weer uit het spel ga na een tijdje free ride dit in het main menu te zien is. Helaas kan je nadat ie is ingezoomd op je bureau er geen goed beeld meer van kijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Dark Lord schreef op 04 August 2003 @ 01:42:
[...]

ik heb het hele spel uitgespeeld maar hier nog nooit last van gehad :/
als je het ook hebt met gedownloade savegames en met je eigen ligt het mischien niet aan de savegame maar aan de missie, heb je de legale versie?
Yep helemaal de legale versie. Het is heel gek , als ik nou een andere savegame probeer te vinden met wel hetzelfde level en het dus overwrite. zal het prima werken weer..en na een tijdje gaat ie weer crashen...is dat gek of is dat gek?

Trouwens agent Orangina...2 dingen...

Krijg ik die missie nog waar jullie over praten? sigaren voor Salieri, of heb ik iets gemist? ik zit bij Lucky bastard bij de haven.

2e, gave screens zeg..first of all, hoe krijg jij het grafisch zo megascherp en mooi?
en hoe kreeg jij iemand naast je in de auto die ging met z'n gun uit het raam hangt? that'll be all for now :)

[ Voor 25% gewijzigd door devilsnight op 04-08-2003 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die sfeer in dit spel is zo goed... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Die missie moet je nog krijgen, is een van de laatste.

De screens heb ik genomen op 1024x768, maar verkleind, misschien heb ik er een sharpen filtertje over gegooid, maar dat weet ik niet precies.

Dat ik zo'n gast naast me kreeg: dat was een bug in een missie die je binnenkort krijgt [volgens mij over 2 missies]. Ik had wat cops & fbi achter me aan gekregen, stapte in een auto, en opeens stapte een van de FBI-ers ook in. Hij probeerde met zijn gun mij te raken, maar kon dat pas toen ik uitstapte. [toen ik uitstapte schoof ie door naar de driver's seat, deed zijn gun uit 't raam, en schoot me neer.]

Er zitten echt heel veel grappige bugs in mafia, de AI doet echt grappige dingen. Daarom kan je ook zo lekker lang doorspelen met free ride.

[ Voor 4% gewijzigd door agentorangina op 06-08-2003 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Ja echt een supergame.

Remember de Lucas Bertone missie waar je eerst hem een gunst moet doen en daarna zou je een toffe sportscar krijgen maar iemand anders had die al meegenomen, die was weer aan het eten bij Roy's Grill, daar moest ik de auto dan maar gappen..ik kwam aan en hij ging net weg...dus ik hem volgen. Na een tijdje begon een andere auto hem een beetje te irriteren , botste er per ongeluk tegenaan, toen iets heel grappigs....de auto die tegen hem aan botste stopte aan de kant van de weg, waarschijnlijk wou ie naar huis..en ik zie de auto die ik volgde ineens uitwijken naar rechts om expres die gozer te scheppen...ik had echt zoiets van....WOW wat een A.I. hij was nog gewoon kwaad om die botsing en dacht,,...nou pak ik je terug :)

Anyway, ik zit even helemaal vast...en eigenlijk nogal belachelijk...

Just for relaxation, ik heb de truck gejat, heb ook de papieren, ik ga terug naar de haven en die gozer daar wil papieren zien..maar ik kan niks kiezen om hem die papieren te showen, dus ik doe niks en er gebeurd ook niks dan....hij zegt..your not allowed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero

Hero

Duck power!

devilsnight schreef op 06 augustus 2003 @ 23:55:
Ja echt een supergame.

Anyway, ik zit even helemaal vast...en eigenlijk nogal belachelijk...

Just for relaxation, ik heb de truck gejat, heb ook de papieren, ik ga terug naar de haven en die gozer daar wil papieren zien..maar ik kan niks kiezen om hem die papieren te showen, dus ik doe niks en er gebeurd ook niks dan....hij zegt..your not allowed.
Als je de papieren hebt en je komt aanrijden, krijg je een kort filmpje, waarin je ziet dat je de papieren showt en dan kun je gewoon doorrijden.
Heb je de papieren wel van die chauffeur gejat? Hij laat ze pas vallen als je hem in elkaar mept. En, ook belangrijk, is je truck wel leeg? Met een nog volle truck mag je er niet in. Dus pas de truck jatten als ie leeg is.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:08

Spockz

Live and Let Live

Ik wil het na een poosje ook weer installeren allen nu blijft hij bij de 2e cd op et eind hangen. Dus op het moment dat ie eiglijk om de 3e cd moet vragen maar dat doet ie dus niet. Anybody een oplossing?

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Freshbie schreef op 07 August 2003 @ 00:19:
[...]

Als je de papieren hebt en je komt aanrijden, krijg je een kort filmpje, waarin je ziet dat je de papieren showt en dan kun je gewoon doorrijden.
Heb je de papieren wel van die chauffeur gejat? Hij laat ze pas vallen als je hem in elkaar mept. En, ook belangrijk, is je truck wel leeg? Met een nog volle truck mag je er niet in. Dus pas de truck jatten als ie leeg is.

Succes!
Is het een bug dan? want ik heb absoluut 100% zeker weten de papieren gepakt en terug gereden naar de haven, zodra ik die poort inrijd wordt het beeld even zwart en dan vraagt die gast me om de papieren, ik kan niks doen...en na een paar seconden zegt ie...You must first unload ofzo...en dan i'm not allowed .

EDIT------

Iemand op de mafiaworld forum zei dat ik de truck eerst naar z'n bestemming moet laten rijden, wachten tot de auto leeggehaald is en dan zodra ie uit die "cargo" komt hijacken.

[ Voor 12% gewijzigd door devilsnight op 07-08-2003 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

You must first unload !!!!!!!!!!!!!!!

Maak dus eerst je truck leeg, en rijd er dan naartoe |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Ik kwam gewoon in de war, kijk....ik volg die truck erheen...ik hijack hem en pak de papieren, en toen kwam Paulie naar me toe en zei" you just go back to the port" ik heb nooit geweten dat ik die loods inmoest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het makkelijkst is om de bestuurder op te wachten na dat warehouse, dan kunt je hem in dat smalle straatje klemrijden

ik zal Mafia ook weer es uit de mottenballen halen!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2003 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubbelpost is nie nodig |:(

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2003 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand overigens de BlueDream MOD al uitgeprobeerd?

http://english.bonusweb.cz/dema/mafiabluedream.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

hmmm nee nog niet. Ben het nu aan het downloaden kijken of het wat is. Is het spel dan nog apart te spelen?

Lijkt een beetje op MM2 niet?

[ Voor 14% gewijzigd door Spockz op 17-08-2003 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:46
zo na lang zoeken tussen de stapels cd's heb ik mafia weer gevonden. ff installeren en nog een keer uitspelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net weer eens mafia geinstalleert
tijdje geleden ook, en nu weer het zelfde probleem...
ligt het aan mij of gaat Mafia nou zo sloom?

Me pc voldoet aan de systeem eisen:
AMD Duron 800mhz
NVIDIA GeForce4 Ti 4200
320 mbram

en als ik alles op low zet gaat het nog traag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:05
Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 00:22:

AMD Duron 800mhz
NVIDIA GeForce4 Ti 4200
320 mbram

Bij mij draait hij goed, en ik heb dezelfde videokaart, dus dat is het probleem blijkbaar niet.

Mijn Specs
AMD Athlon 1,4Ghz
NVIDIA GeForce4 Ti 4200
512 mbram (SDR SDRAM)

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJr
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

JJr

The Future Awaits

Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 00:22:

AMD Duron 800mhz
NVIDIA GeForce4 Ti 4200
320 mbram

Bij mij draait het ook goed, alle instellingen op standaard.
Mijn systeem:
AMD Athlon 900
NVIDIA GeForce4 Ti 4200
768 mbram

Het zit dus waarschijnlijk niet in je specs, eerder in drivers enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
hmmz, ik zit nog steeds vast in die parkeergarage :(
straks Mafia toch maar weer eens installeren en nog eens een poging wagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In die parkeergarage, doe dit:
Als je boven komt, bij die vrachtwagen, parkeer eerst een paar auto's dwars op de weg, zodat je een beetje beschermd bent tegen al die kogels.

Loop niet langs die auto's , je partners doen dat dan ook en das het einde.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2003 11:31 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 10-09 19:21
mwoah, opzich valt het wel mee, maar het probleem is dat als je bijna beneden bent, Paulie of die andere gast zich neer laat schieten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Ik ken 't maar al te goed, eerst renden ze bij mij plots met de trap naar beneden terwijl ik netjes een voor een alle gangsters aan het uitschakelen was. Dat was dus Paulie/Sam RIP. Je moet 't rustig aan doen, en probeer de vijanden van ver weg te snipen [zo'n thompson is best accuraat als je in 'bursts' schiet.]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Die garage heb ik uiteindelijk gewoon uitgespeeld door overal autos neer te zetten. Dus voor trappen en op opritten. En dan heel langzaam stukje voor stukje omlaag gaan. En uiteindelijk ben je eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

bleh... kben gezellig free ride Xtreem aant spelen, maar nu heb ik die missie dat ik in zo'n auto moet kachelen waarvan de benzine ziek snel van op gaat. Kan iemand mij een bepaalde route uitleggen hoe ik moet rijden (langs welke tankstations enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Ik vind die sigaren inlaadt missie maar een beetje vaag. Ik weet echt niet hoe ik er "normaal" langs zou moeten komen.

Ik zet nu altijd hewoon mn truck tegen de hangar aan, en dan pak ik 2 nep dozen waarmee ik de trap blokkeer. Dan ga ik de sigaren inladen, en als die knakker me dat ziet doen probeert hij naar me toe te lopen maar dat lukt em niet omdat hij het trapje niet op kan. ;)
Als ik klaar ben rij ik weg, zonder consequensies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tis alweer een tijdje geleden voor me ,maar volgens mij is het de bedoeling dat hij het ziet en je die opdracht geeft om het plaaet vol te laden daarna jatte ik alsnog alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

hmm, nog een vraag. Bij freeride extreem doe ik nu een missie dat er een bom in de auto zit en de detonator in het vliegtuig waarbij je binnen een afstand van 200 meter moet blijven anders ontploft je auto. Is er iemand die mij de route kan vertellen die je moet rijden plz :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 15:38
Is er trouwens bekend of Mafia een vervolg krijgt of dat men al aan een vervolg bezig is? Kep Mafia al 3 keer uitgespeeld, dus hoop dat er een keer een vervolg komt :)

(btw dat vervolg zou dan natuurlijk met een andere hoofdpersoon zijn/ afspelen tussen de tijd dat je met die smeris praat en omgelegd word)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Laatst online: 10-09 11:51
Ik denk... ik installeer Mafia nog eens een keer. Heb het vroeger nooit goed kunnen spelen omdat mijn specs suckte maar nu zijn mijn specs stukken beter maar het loopt nog steeds even kut... :/
Ik vind de engine toch wat minder dan die van bijv GTA. Als er een vervolg komt hoop ik dat ze de engine wat verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Naar ervaring kan ik zeggen dat Mafia niet lekker loopt op Windows 2000.
En je hebt een patch voor Mafia, niet te vergeten. Doet misschien ook wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
hmm, nog een vraag. Bij freeride extreem doe ik nu een missie dat er een bom in de auto zit en de detonator in het vliegtuig waarbij je binnen een afstand van 200 meter moet blijven anders ontploft je auto. Is er iemand die mij de route kan vertellen die je moet rijden plz .
Was een irritante missie, dit kan je vast helpen.

http://db.gamefaqs.com/co...a_free_ride_extreme_a.txt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04 12:36
Afgelopen vrijdag The Godfather gekeken en het begon weer te kriebelen. Dus, ik ben een nieuw profiel begonnen en ja hoor. Binnen de kortste keren weer bij die ene frustrerende missie: de race. Ben er even voor gaan zitten en gelukkig is het weer gelukt na ik-weet-niet-hoeveel pogingen. :*)
Op de 1 of andere manier is het me bij deze laatste poging gelukt om je grootste tegenstander, die oranje wagen, tegen de rots rechts te laten botsen vlak na de haarspeldbocht: de rest van de race geen last meer van gehad. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

dank u :) ben nu al weer een paar missies verder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaKK0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-12-2024
ik zou ook wel willen weten of er een vervolg opkomst is, dit spel was errrrrrrrg vermakelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het vervolg staat geplanned voor 2004 dus in 2005 kunnen we wel weer spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enriqueeeee
  • Laatst online: 28-07 09:37

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

ik zit bij de opdracht waar bij je iemand op een boot moet doden iemand van het parlement.
nu moet je op de boot zien te inveltreren kan iemand mij vertellen hoe ik er op kom zonder problemen van die klere kasten ?

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:58
enriqueeeee schreef op 16 September 2003 @ 18:00:
ik zit bij de opdracht waar bij je iemand op een boot moet doden iemand van het parlement.
nu moet je op de boot zien te inveltreren kan iemand mij vertellen hoe ik er op kom zonder problemen van die klere kasten ?
Gewoon voor die boot zit ergens een huisje waar je naar binnen kan ..
Pak daar de matrozen kleding en loop weer naar de BOOT :)

en HOPLA binnen :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• enriqueeeee

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

Blackhole schreef op 16 september 2003 @ 18:06:
[...]

Gewoon voor die boot zit ergens een huisje waar je naar binnen kan ..
Pak daar de matrozen kleding en loop weer naar de BOOT :)

en HOPLA binnen :)
bedankt :)

maar ik zit nu weer in de penarie :D ik moest een gozer bellen in een bar en dan zou paulie geloofk hem af knallen die gozer was er niet dus ik moest iets met zijn auto doen maar elke keer als ik daar ben knallen die gasten mij af en neemt die gozer de benen

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

ik vind dit zo'n vet spel toen ik hem had, ik was zo blij :) speel het nog best vaak. vind het wel lol de missies steeds opnieuw doen.

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:01

Blauw

De Schreeuw

Ik ga denk ik over een jaar het hele spel opnieuw doen, dan ben je de helft van het verhaal al wel vergeten en dan kan ik opnieuw genieten van de prachtige graphics, de fantastische sfeer en het prima geluid. :)

Verwijderd

Ben ik het helemaal mee eens

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

ik ook... is wel ff wachten :(

Verwijderd

Ik heb het nog nooit gespeeld, maar ik heb het wel liggen, ga hem dit weekend eens installeren. :D

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 15:38
Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 22:06:
Ik heb het nog nooit gespeeld, maar ik heb het wel liggen...
Heeft het spel wel maar nooit gespeeld, you gotta be kidding 7(8)7

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 22:06:
Ik heb het nog nooit gespeeld, maar ik heb het wel liggen, ga hem dit weekend eens installeren. :D
Doe de eerste twee missies en je zit er lekker in. Dan speel je hem in één ruk uit. Bijna net zo erg als GTA3 en GTA:VC, beide had ik in 2.5 dag uitgespeeld... Best jammer, ik heb ze compleet verkracht eigenlijk.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• enriqueeeee

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

als ik mijn spel op start werkt alles en dan ga ik naar spel laden dan is ie halverwegen met laden en dan knalt ie er uit dit is de eerste keer dat ik dit heb.
ik heb niks aan mijn systeem verandert sinds ik dit spel heb en hij heeft het ook tot nu toe altijd gedaan heeft iemand een idee wat het kan zijn ?

ik draai windows xp op een athlon 2200+ met 256 Mb een gf 2 mx 400 jah ok beetje oud :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

bij de instellingen ff kijken heb dat probleem ook wel gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Er is een nieuwe patch uitgekomen! (beetje vaag, zo'n 2 jaar na de release, maar oke)

"Take 2 has released a new patch for Mafia, bringing this third person action/adventure game by Illusion Softworks to v1.2. The update adds support for Matrox Parhelia surround gaming, fixes compatibility problems with ATI Radeon cards, fixes Force Feedback compatibilty with FF peripherals, decreases difficulty for the racing mission, and more (read full story for details). Thanks: GameCenter.cz"

http://www.gamershell.com/news_BMafiaBv1.2Patch.shtml

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:03

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ah kijk aan dat is altijd mooi.
Ik ben heel benieuwd, ik heb het spel 2 weken geleden weer uit de kast gehaald om te spelen en ik beleef er weer veel plezier aan maar ik ben meer crashes tegengekomen dan mijn eerste keer (nu een Radeon 9700, toen een GeForce 1 ;)).

Voor mensen die van singleplayer games houden met veel sfeer en hem nog niet hebben, koop hem :). Hij ligt voor weinig geld in de winkels en het is echt de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

FF info over patch.
Patch 1.1 Changes/Fixes

- Speaker selection fix in the Mafia Setup
- Matrox Parhelia surround gaming support
- FSAA autodetection fix for new ATI cards
- ATI Radeon compatibility fix
- On Board Sound Card compatibility fix
- Fixed Force Feedback compatibility fix with peripherals
- Racing mission difficulty decreased
- Overall performance fixes
- Problems playing the intro movies:

When Running Mafia under Windows XP (Home and Professional) with Service Pack 1 Installed:

If you try to start and play certain games on a Windows XP Service Pack 1 (SP1)-based computer, the game may stop responding (hang) or it may quit unexpectedly when the introductory video clip starts
Die racemissie was $#@$%@$#%@#$%. Gelukkig nu wat makkelijker.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L3TUC3 schreef op 11 november 2003 @ 22:59:
FF info over patch.

[...]

Die racemissie was $#@$%@$#%@#$%. Gelukkig nu wat makkelijker.
Vond de racemissie juist erg uitdagend wel moeilijk. Wel te doen :)

Hij is te koop bij de Bart Smit voor 15 euro echt een koopje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-08 19:45

evaarties

Powerball @ 12.582

Als ik hem installeer, zegt hij al dat het versie 1.3 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Die racemissie was helemaal niet zo moeilijk vond ik.. vraamd dat ze de 'invisible man' bug niet hebben weggehaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398
  • Laatst online: 05-04 23:11

Fietslamp398

punt uit!

Bij Bol.com hebben ze dit spel nu voor 14,99 € http://www.nl.bol.com/is-...04000002780&Section=GAMES Er staat echter bij: Budget Versie, betekent dit dat je geen boekje kijgt?

Signatures zijn voor mietjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

De race missie is echt makkelijk, ik had hem deze keer (de 2de keer dat ik het spel speel) in 2x proberen. De kunst is gewoon om in de 1ste haarspeld bocht al vooraan te liggen en dan rustig uitrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand ook een site met informatie over het tweede deel van mafia wat volgens sommigen in 2004 uitkomt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 12-09 15:56
Fietslamp schreef op 12 november 2003 @ 18:28:
Bij Bol.com hebben ze dit spel nu voor 14,99 € http://www.nl.bol.com/is-...04000002780&Section=GAMES Er staat echter bij: Budget Versie, betekent dit dat je geen boekje kijgt?
Ik heb hem gewoon bij de Bart Smit gekocht (voor 14,99) en daar zaten een boekje en een poster bij. Denk dat dat daar dan ook wel bij zal zitten.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Ik heb hem bij de Nedgame gehaalt, was hij ook 14,95 ofzo. Zat ook gewoon alles bij :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga um nu weer effe instaleren en voor de tweede keer uitspelen :*) :P _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb em weer opnieuw geinstalleerd en gespeeld, en damn, toch een van de beste spellen die ik ooit heb gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook weer bezig, en ik moet zegge, het is er wel wat makkelijker op geworden nu ik precies weet hoe ik alles moet doen.

Voor de politie hoef ik niet meer te stoppen, want die krijgen me nooit nu ik het spel weer een beetje onder de knie heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:01

Blauw

De Schreeuw

Als ik m nu installeer weet ik zeker dat het me weer studiepunten kost, dus ik probeer het te laten :(

(maar het is wel moeilijk, als ik naar die fantastische screens kijk :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jozzz schreef op 10 december 2003 @ 19:48:
Als ik m nu installeer weet ik zeker dat het me weer studiepunten kost, dus ik probeer het te laten :(

(maar het is wel moeilijk, als ik naar die fantastische screens kijk :P )
huh?? studiepunten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
  • Laatst online: 08-09 11:11
student, opleiding, leren, studiepunten. Snap je ´t al |:(

Verwijderd

Brik schreef op 10 december 2003 @ 22:04:
[...]

student, opleiding, leren, studiepunten. Snap je ´t al |:(
ja ik snap het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398
  • Laatst online: 05-04 23:11

Fietslamp398

punt uit!

Ik speel 'm nu ook weer... het blijft toch een heerlijk spel :)

Signatures zijn voor mietjes!

Verwijderd

Is er al een "mod" die de muziek vervangt door hele nummers uit die tijd? De orginele zijn veel te kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net voor een tweede keer uitgespeeld. Sta er steeds weer van te kijken hoe dit spel me grijpt, net een film, eigenlijk beter nog (omdat je er langer in zit). Vooral het epiloog.

Echt geweldig, wordt moeilijk te overtreffen.

En ik heb ook totaal geen zin in die freeride extreme, in elk geval niet na het uitspelen van de verhaallijn. Op een gegeven moment heb je de scene in de tuin, en 3 minuten later sta je weer middenin het spel en kan je weer van alles doen. De eerste keer dat ik het spel uitspeelde ben ik onmiddelijk gekapt en nu heb ik ook gewoon "geen zin" om er naar te kijken.

Maar mis ik iets?

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2003 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In freeride extreme, is in hoboken aan het einde van het treinspoor in het gebergte een gang. Deze gang leidt naar een gesloten door, welke op slot zit.

(De opening in het gebergte ziet eruit als een gezicht, en is bijvoorbeeld te zien,
vanaf de plek waar je de opdracht krijgt (van een van de 19 figuren) het vliegtuig met de 'detonator' te volgen. (Freeride extreme).

Weet iemand hoe deze deur te openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRAM
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-01 21:16
_/-\o_ MAFIA 2 CONFIRMED _/-\o_

[ Voor 95% gewijzigd door CRAM op 07-01-2004 04:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pep_82
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 13:06
Siccema schreef op 07 januari 2004 @ 04:15:
_/-o_ MAFIA 2 CONFIRMED _/-o_
Wanneer, linkje???

Ah found it

[ Voor 32% gewijzigd door pep_82 op 07-01-2004 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Hey mensen, misschien dat julllie mij kunnen helpen ;)

Ik zit nu bij You Lucky Bastard en moet dus Sergio killen op een haven.
Maar ik weet gvd neit wat ik aan het doen ben daar, alle gastjes zijn dood.
Waar zit die m*therf*cker Sergio nou toch :( Ik weet niet meer wat je moet doen, iets met de trein volgens mij.

Kan iemand mij ff snel helpen, want dit is frustrerend! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Sure ;) Sergio zit (zoals je hebt kunnen zien) in een van de 'hangars' achter in de haven.
Je ziet daar in de buurt 2 locomotieven staan met rails en daarbij ook nog eens 2 wissels. Als je even je best doet met wissels omzetten kun je een loc richting 'hangar' rijden en tada, problem solved ;).

Uit mijn hoofd moet je maar 1 wissel omzetten en wel de '2de wissel' (dus zo ver mogelijk van de 2 locs :P) maar dat moet je even bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zijn geen locs maar tank wagons die gaan rollen als je het blokje voor het wiel vandaan haalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Verwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 19:32:
Het zijn geen locs maar tank wagons die gaan rollen als je het blokje voor het wiel vandaan haalt
True :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Maar hoe haal je die blokjes in godsnaam weg? Het wil maar niet lukken, ik heb de hendel daar vlakbij al opgengezet. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je gaat erbij staan en drukt op de 'enter' toets (of welke toets als 'action'-toets bij jouw is ingesteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Jezus, jongens. Had dat dan gelijk gezegd :) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren Mafia maar is orgineel gekocht bij e-plaza en dat kan niemand laten liggen voor die 15 euro imho .

had hem eigenlijk gelijk al orgineel moeten kopen ,maar kon weer niet wachten toen hij op internet stond :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Dope shit dit zeg! Eindelijk You Lucky Bastard voor elkaar gekregen.
Ik zit nu in Creme de la Creme :) Heerlijk spel! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertvanErnie
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
ik zat me vandaag net af te vragen of ik gta vc zou gaan installen of mafia.

Ik weet het weer:)

ik ben half jaar geleden tot de helft gekomen, ik weet niets meer van het verhaal. Zal dus opnieuw gaan spelen.
Lekkellllllll hoor!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ de muziek van mafia _/-\o_

weetje hoe gruwelijk die is.
heb alle nummers op cdtje gebrand en geniet nu heerlijk van de muziek
Pagina: 1 2 3 4 Laatste