Mafia: The City of Lost Heaven - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 8.773 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/mafias.jpg

Aangezien niemand anders dit topic nog geopend heeft (of in ieder geval aan de eisen heeft voldaan...) is de eer aan mij om het dan maar te doen :)

Voor iedereen die Mafia nog steeds niet kent volgt hier weer wat informatie:
Some men do not accept the rules. They create their own.

It is 1930. Due to circumstances he couldn't possibly have predicted, Tommy's life as a cabdriver is about to be exchanged for a life in the Mafia. At first he continues his work as a driver and nothing could be better. He soon becomes good friends with his sidekicks Paulie and Sam, and although the work is sometimes risky, he earns more money than he did as a cabdriver. But as time goes on he is ordered to undertake more and more unpleasant jobs – and he starts to become disillusioned with the life he has chosen.
Je was in het begin dus een doodnormale taxichauffeur, totdat je een keer een opdracht moest doen voor de maffia. Sindsdien kan je er niet meer onderuit komen en om er maar het beste van te maken ga je jezelf maar op werken tot de top. In het begin dus als driver, maar later ook met belangrijkere opdrachten.

In het spel zelf kan je doen en laten wat je wilt, de vrijheid is enorm. Hierdoor ben je dus niet gebonden aan een lineare verhaallijn.
[q]• Drive one of 60 historic cars, which are based on models that were on the road in the 30's and the physics of which have been faithfully reproduced. Due to the realistic physics and real time deformation of the cars, getting involved in a chase with the police is definitely something to avoid.

• Over 12 weapons to choose from, including baseball bats, sawn-off shotguns, Magnums or the legendary Thompson tommy gun, to deal with those that dare to cross your path.

• Explore over 12 square miles of this 1930's American city, with intelligent simulated traffic, landmarks and surrounding countryside. This fictional city was created with reference to authentic buildings and photos from that period.

• Over 20 action-packed missions with tasks including from mob hits, car chases, bootlegging, shootouts, assassinations of persona non grata, bank robberies and even simply going for a romantic walk with your love.Voor de mensen die het graag willen weten volgen hier de systeemeisen:
Minimum requirements:
Pentium III or AMD Athlon 500 MHz
96 MB RAM,
CD/DVD ROM 16x
1.8 GB free hard disc
DirectX 8.1 compatible video card with at least 16mb RAM

Recommended:
Pentium III or AMD Athlon 700 MHz,
128 MB RAM,
CD/DVD ROM 32x
DirectX 8.1 compatible video card with 32mb RAM
Zoals je misschien eerder al hebt opgemerkt zit dit spel er erg gelikt uit, de technology staat dan ook voor niks.
[q]• The LS3D Engine was developed in-house by Illusion Softworks: it supports the realistic rendering of large exterior environments and highly detailed interiors.
• Effects such as mirrors, environmental mapping, real-time shadows, deformations and more are used to create convincing environments.
• Fully motion-capture character animations, including realistic facial animations, lip synchronization and more.
• One of the most realistic car physics systems ever created in a computer game. • Each car has more than 100 parameters to adjust to imitate it's real life double.
En om dit te bewijzen volgen hier onder nog maar eens wat screenshots:
  • [url=http://www.mafia-game.com/scrshots/01051313.jpg][img=420,330]http://www.mafia-game.com/scrshots/01051313.jpg[/][/] [url=http://pcmedia.gameworldnetwork.com/screen/1259/4.jpg][img=420,330]http://pcmedia.gameworldnetwork.com/screen/1259/4.jpg[/][/] [url=http://www.gamerstemple.com/games/000073/img/000073s05.jpg][img=420,330]http://www.gamerstemple.com/games/000073/img/000073s05.jpg[/][/] [i]Click for fullsize[/]
Officiële Website: Mafia-Game.com
Walkthrough: 3D Action Planet
Downloads: Mafia Downloads
Wallpapers: PC Games Zone
Deel 1: Mafia: The city of lost heaven

[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 31-01-2003 17:53 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeie startpost marco ;)

Dit spel heb ik eigenlijk nog nooit gedaan :X
mischien 1minuut ofzo :D
ik denk dat ik hem deze week ook maar ff instaleer

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2003 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:13

Maxow

Hidden Sound System

whehe, al een poosje terug uitgespeeld... meesterlijk spel imho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Alleen t eerste plaatje van die dooie Paulie is een beetje een spoiler :p

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRAM
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-01 21:16
Is er al iets bekend over een vervolg?

Spel was fan-tas-tisch...........er heerste een grote leegte toen ik het spel had uitgespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond die laadtijden zo fokkin lang duren :S, maar het was wel het wachten waard ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laadtijden lang, ik vond het juist erg kort in dit spel.
Je hebt zeker geen 512 mb geheugen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Glorificationer schreef op 31 januari 2003 @ 00:36:
Alleen t eerste plaatje van die dooie Paulie is een beetje een spoiler :p
Vooral als je het moet aanhalen.. edit: hier stond teveel spoiler info...

Wie heeft btw ook de Free ride extreme al uitgespeeld?

[ Voor 15% gewijzigd door henkleerssen op 31-01-2003 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja inderdaad bedankt voor de spoiler. op de thumb zag ik niet dat het paulie was. bedankt dat je me er op wijst... 8)7 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Verwijderd schreef op 31 januari 2003 @ 11:35:
Ja inderdaad bedankt voor de spoiler. op de thumb zag ik niet dat het paulie was. bedankt dat je me er op wijst... 8)7 :X
tja.. eeuh is te verwachten...voor later ook ff ...
WARNING:SPOILERS AHEAD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 11:11
Geweldig spel, heb het met veel plezier gespeeld! Zeer goed verhaal ook, was echt jammer dat het toen was afgelopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:46
zijn die screen van jou Marco?
of heb je ze ergens anders vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
SonyEricsson schreef op 31 January 2003 @ 13:47:
zijn die screen van jou Marco?
of heb je ze ergens anders vandaan?
Als je de plaatjes even had aangewezen had je gezien dat ik ze van verschillende gamessites heb gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRAM
Mafia deel 2.......is daar iets over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
is dit spel eigenlijk net zoiets als "gta3" zodat je gewoon ook kan rondcruisen ?
of is dit meer iets van "the getaway" dat je het verhaal moet volgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan een verhaal spelen(echt van de mooiste verhalen in een game ooit) en als je die hebt uitgespeeld kan je 2 modes spelen(free ride en free ride extreme) waarbij je vrij door de stad(en platteland) kan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

getaway verhaal volgen maar soms kan je wel doen wat je wilt hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Siccema schreef op 31 januari 2003 @ 15:59:
Mafia deel 2.......is daar iets over bekend?
Dat deel 2 staat voor dat dit het 2e deel van het Mafia topic is, het gaat dus niet over Mafia 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
MuSeLive schreef op 31 January 2003 @ 16:00:
is dit spel eigenlijk net zoiets als "gta3" zodat je gewoon ook kan rondcruisen ?
of is dit meer iets van "the getaway" dat je het verhaal moet volgen ?
Dit spel mag je niet vergelijken met GTa3 ;). Misschien wel met de Getaway, want dat heb ik nog nooit gepseeld.

Maar wat ik wel weet is dat Mafia een van de meest meeslepende verhaallijn heeft dit ik weinig zie. Ook is dit spel al half jaartjeo ud, dus jullie moeten je allemaal schamen, want het is een prachtig spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat ik het proberen te zeggen zonder het te spoilen:

Denk je dat de verhaallijn ruimte laat voor een mafia 2??

Het is inderdaad een faaaantaaasties spel, illusion softworks is echt een topontwikkelaar. Die sfeer is echt schitterend, ik had hetzelfde gevoel bij hidden & dangerous en in mindere mate ook bij vietcong, waar ze geloof ik ook aan meegewerkt hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Ik denk neit dat Mafia 2 erin zit, ik heb het nog niet uitgespeeld, ben nu bij Lucky Bastard, dus pls niks verklappen. Want ik weet nu al dat [bla] dood is dankzij MaRc0 :( ;).

En volgens mij is het niet goed verkocht vanwege de massale internet-download zut :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zulke goede spellen koop je toch gewoon, de muziekindustrie OK, daar was de balans prestatie-beloning allang verstoord. Maar op deze manier wordt het aantal spellen voor de pc steeds minder. Ik stond zelfs op het punt 'm 2 keer te kopen, want Ships ik ben cd1 kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Laatst online: 23-03 18:56
:O

[ Voor 203% gewijzigd door Cougar op 31-01-2003 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 16:27

aapelite

Do the kirby!

er zou toch ook een multiplayer patch ofzo komen had ik ergens gehoord, nix van gezien ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ik heb de eerste screenshot veranderd zodat de spoiler weg is :P
En nu niet gaan zeuren dat je nu ziet dat je een bord tegen komt als je Lost Heaven in rijdt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Mobygames doet niet aan linking ;).

En Cougar: irrelvante post :/

[ Voor 8% gewijzigd door Switch op 31-01-2003 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Ik heb deel 1 niet gevolgd, maar weet iemand of daar meer duidelijkheid in is gekomen mbt de eventuele multiplayer patch?

dat vorige topic (deel 1 dus) ging mij ff iets te hard om na te zoeken :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Volgens mij kwam er geen multiplayerpatch. Ze waren het wel van plan, maar ze vonden het blijkbaar toch geen goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetorian
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 17:08
Jammer van die spoiler... maarja... ik vertrouwde paulie toch al niet helemaal.... aan de drank enzo.

Meeeeeeeeeeeesterlijk spel, zeer goede verhaallijn, je kan merken dat er met veel man aan gewerkt is, voor waarschijnlijk heel lang.

Frank is nu op het vliegtuig (voor diegene die het gespeeld hebben weten waar ik ben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diertje
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

Praeth schreef op 31 January 2003 @ 17:57:
Jammer van die spoiler... maarja... ik vertrouwde paulie toch al niet helemaal.... aan de drank enzo.

Meeeeeeeeeeeesterlijk spel, zeer goede verhaallijn, je kan merken dat er met veel man aan gewerkt is, voor waarschijnlijk heel lang.

Frank is nu op het vliegtuig (voor diegene die het gespeeld hebben weten waar ik ben)
[En spoileren is niet leuk]
edit:

haal dan de paulie spoilers ook weg :P

[ Voor 12% gewijzigd door diertje op 31-01-2003 18:20 ]

Ik, geheel anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:03

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Dit soort spellen hoor je gewoon te kopen, zeker omdat het van een bedrijfje is waar ik nog wel meer games van hoop te verwelkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

IceStorm schreef op 31 januari 2003 @ 18:12:
Dit soort spellen hoor je gewoon te kopen, zeker omdat het van een bedrijfje is waar ik nog wel meer games van hoop te verwelkomen.
jup, klopt
heb em eerst via een andere weg bemachtigd, maar omdat dit een pareltje is heb ik hem toch gekocht :)
ben trots op mezelf (ook omdat ik em heb uitgespeeld hoor) ;)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraagje, zit nu in de missie in de haven, waar ik Sergio Morello moet vermoorden. Ik kom daar echt niet uit, dus ik die walktrough's gelezen, en daar stond:

take out the snipers and set the tracks so that they lead from the two cisterns to the warehouse. Now kick the wooden block from under the cistern (you have two of them if you goof up once - just watch the position of the tracks when you push the levers that move them), and use it - and a cigarette - to, well, open the warehouse door.

Wat is een 'cistern'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland_EM25
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 10:21

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

een soort waterbak, je weet wel van die ronde dingen waar water inzit, in dit geval bedoelen ze de twee wagons, waar geen water maar benzine inzit.

het warenhuis moet je even zoeken, maar het bevind zich in het noorden van de harbor. Er staat een auto voor.

[ Voor 26% gewijzigd door Roland_EM25 op 01-02-2003 20:14 ]

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Yep, dat warehouse (das iets anders dan een warenhuis :+) is zeg maar 'zo ver mogelijk' van de ingang en er staat een dikke bak voor geparkeerd (de auto van Sergio dus). Je kunt dat pakhuis niet in door een deur oid dus je zult de wagons in de buurt moeten gebruiken.
Er staan 2 wagens met blokken onder de wielen om ze tegen te houden, die kun je wegtrappen maar wel NADAT je de wissels goed hebt gezet ;) Zijn 2 wissels overigens.
Daarna kun je er gewoon naar de wagon toe lopen en heb je een leuk filmpje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRAM
MaRc0 schreef op 31 January 2003 @ 16:12:
Dat deel 2 staat voor dat dit het 2e deel van het Mafia topic is, het gaat dus niet over Mafia 2
Topic=Mafia......aangezien dit een succesvolle game is......was ik nieuwsgierig dat er misschien een deel 2 uitkwam........toch redelijk on topic dacht ik zo ;)

[ Voor 41% gewijzigd door CRAM op 01-02-2003 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Siccema schreef op 01 February 2003 @ 22:16:
[...]

Topic=Mafia......aangezien dit een succesvolle game is......was ik nieuwsgierig dat er misschien een deel 2 uitkwam........toch redelijk on topic dacht ik zo ;)
Ik dacht dat je dat jij dacht dat dit topic over Mafia 2 ging (volg je het nog?) :P
Of er iets bekend is over Mafia 2 zou ik eigenlijk niet weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel ook sinds gister en ik moet zeggen: het is super vet en er zijn zooooooooo veel opties :) Ik weet alleen niet waar de garage is enzo om me auto te laten maken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 11:33
IK vind het coole van dit spel, dat je gewoon als je het helemaal hebt uitgespeeld van die concept wagens krijgt die onmenselijk hard gaan :)
Dit geeft echt weer veel speel plezier aan de game, net zoals de stunt mode (waarin je deze concept wagens moet halen)

Heb het spel al tijdje geleden uitgespeeld, en het is echt Masterlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 30-07 15:31
IceStorm schreef op 31 January 2003 @ 18:12:
Nou van mij mogen ze falliet gaan stelletje leugenaars.
Eerst dood leuk zeker dan er 100% zeker Multiplayer in komt zelfs dat je kan racen en het daarna eruit halen en niet even melden. :(
Oprotten met dat soort lui uit de game industrie, leugenaars hebben we al genoeg.
Voor de rest was Mafia erg leuk alleen mocht wel wat langer imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkJedi schreef op 02 februari 2003 @ 20:42:
[...]

Eerst dood leuk zeker dan er 100% zeker Multiplayer in komt zelfs dat je kan racen en het daarna eruit halen en niet even melden. :(
Oprotten met dat soort lui uit de game industrie, leugenaars hebben we al genoeg.
Moeten maar niet zoveel mensen de spellen downloaden ipv van kopen.

( niet dat ik zelf zo'n heilig boontje ben ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diertje
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

DarkJedi schreef op 02 februari 2003 @ 20:42:
[...]

Ze hadden volgens mij alleen maar gezegd dat er misschien een multiplayer-patch voor uit zou komen. Dat is iets wat ze er extra bij kunnen doen. Daar hebben ze voor bepaalde redenen van afgezien. ('t zal wel te complex zijn oid)

Dat houd niet in dat het een slecht product is. Ik vind achteraf dat Mafia z'n geld dubbel en dwars waard was. Dat kan ik van GTA3 niet zeggen. Mafia is gewoon een super-single-player ervaring.

imho :+

Ik, geheel anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
  • Laatst online: 08-09 11:11
zou het niet een idee zijn om met dezelfde opzet een mafia 2 te maken alleen dat je nu iemand anders speelt met een ander verhaal :) ff aankaarten bij de makertjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en dames en heren, welke free-ride extreme bonuscars hebben jullie al? ik heb er nog niet echt veel, dit is wat ik nu heb:
-alle 5 de verschillende racecars (allemaal lekker hard, vooral corrozola)
-black metal fwd (gepanserde wagen van 7000kg met sneeuwschuiver voorop :D)
-black dragon fwd (kewle buggie)
-hotrod (gewoon een hotrod, genoeg gezegt)
-flower power (dom kutding)
-crazy horse (gruwelijke buggie die stijgert als je accelereert :D)
maar ik ga er vanmiddag denk ik weer even een paar halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:03

Blauw

De Schreeuw

Ik vond het spel zeker zeer meesterlijk. Nadat je het hebt uitgespeeld is er alleen niet echt veel meer te doen, die free-ride vind ik ook niet zo heel leuk. Maar zeker een topgame. Wat mij betreft wel de game van 2002 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Verwijderd schreef op 03 February 2003 @ 10:32:
en dames en heren, welke free-ride extreme bonuscars hebben jullie al? ik heb er nog niet echt veel, dit is wat ik nu heb:
-alle 5 de verschillende racecars (allemaal lekker hard, vooral corrozola)
-black metal fwd (gepanserde wagen van 7000kg met sneeuwschuiver voorop :D)
-black dragon fwd (kewle buggie)
-hotrod (gewoon een hotrod, genoeg gezegt)
-flower power (dom kutding)
-crazy horse (gruwelijke buggie die stijgert als je accelereert :D)
maar ik ga er vanmiddag denk ik weer even een paar halen.
Je moet ff de mutagen fwd halen.. echt goed.. missie is te halen in de Work's quarter... in de T.... Kijk maar eens..
die black metal fwd .. ik kom maar niet over die brug.. .. die bommen zijn niet te doen..

[ Voor 7% gewijzigd door henkleerssen op 03-02-2003 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkleerssen schreef op 03 February 2003 @ 13:06:
[...]

Je moet ff de mutagen fwd halen.. echt goed.. missie is te halen in de Work's quarter... in de T.... Kijk maar eens..
die black metal fwd .. ik kom maar niet over die brug.. .. die bommen zijn niet te doen..
ja die missie is een beetje vaag, het mislukt bij mij 2x, maar daarna reed ik gewoon helemaal aan de zijkant over de stoep en lukte het. probeer gewoon nog een paar keer, het is gewoon een kwestie van geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

en ik maar denken dat dit topic over Mafia Part II ging. Ik dacht al, wow een vervolg!!! Maar helaas.. ;)

Beregoed spel. Zeker de moeite van het kopen waard.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
tazzman schreef op 03 februari 2003 @ 15:24:
en ik maar denken dat dit topic over Mafia Part II ging. Ik dacht al, wow een vervolg!!! Maar helaas.. ;)
Daar was ik al enigzins bang voor, maar aan de andere kant, het getal 2 komt meestal na de hoofdtitel dus bijvoorbeeld na Mafia. Een beetje verder kijken dan je neus lang is zegt dan al genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

MaRc0 schreef op 03 February 2003 @ 15:29:
[...]
Daar was ik al enigzins bang voor, maar aan de andere kant, het getal 2 komt meestal na de hoofdtitel dus bijvoorbeeld na Mafia. Een beetje verder kijken dan je neus lang is zegt dan al genoeg :P
Ik heb een kort neusje hoor :P

En tja "Mafia: The City of Lost Heaven - deel 2" lijkt mij toch wel naar een sequel in de oren klinken .. enneuh Mafia smaakt zeker naar meer ;)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen met een ac'97 integegreerd geluidskaartje en het "knabbel en babbel"-probleem(alle speech wordt dubbele snelheid afgespeeld): misschien een weinig vergezochte oplossing: het installeren van de nieuwste drivers(04/01/02) deed bij mij de trick

je kunt natuurlijk ook gewoon een echte geluidskaart kopen...

Net na 4 maanden weer opnieuw begonnen, beleef er bijna net zoveel lol aan, alleen dat karren door die stad wordt ik nu wel sneller zat

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2003 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Voor de mensen die dit spel nog niet gekocht hebben, maar dat wel van plan waren heb ik goed nieuws. Bij Dynabyte is Mafia namelijk afgeprijsd naar 25 euro :)
Met de kortingskaart die je daar kan krijgen kost ie dus nog maar 22,50.
Ik dacht ik meld het even :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
  • Laatst online: 06-11-2023
ok dit heb ik gelezen op www.forumplanet.com. Ik heb het spel gekocht en ook ik had het probleem dat ie vastliep bij CD1 bij de file a2.dta. Dus ik balen !! Aangezien het zondag was en de winkels dicht zijn en ik vandaag wou spelen, heb ik een tijdelijke oplossing gevonden voor het probleem. Ik ga natuurlijk terug om een goede CD1 te eisen, die het meteen doet!
Maar deze instuctie hieronder zorgt ervoor dat ik het nu aan het spelen ben en niet hoef te wachten!

Sorry for the shouting, but I wanna draw attention, 'cuase I'm just visiting this forum, so I won't be able to post this a million bazillion times for all the n00bs who don't know how to use the search option...

1. Go to www.alcohol-software.com

2. Download the free trail of the program "alcohol 120%"

3. Install the program and use it to make ISO's of your 3 mafia CD's (read the help file that came with the program if you don't know how to do this)

4. Now you can use "alcohol 120%" to emulate a CD drive. Mount the first ISO to the virtual drive and install mafia. when you have to insert CD 2 (or 3) "unmount" the current ISO and mount the next one.

Hope this helps all of you.
(If it doesn't work, learn how to use Alcohol 120%)

maar wat ik me nou afvroeg was:
GEES THAT worked for me!! Many many thanks!!!
there were a lot af read errors when burning disk 1. Do you kow what alcohol 120% does? I checked the box that he should ignore read errors. Does he fix them? Dont i have lossed some data now???

Ben nog geen errors tegen gekomen in het spel, maar had dus erg veel readerrors op een stukje zitten van CD1, deze heeft alcohol 120 overgeslagen, maar ben beniewd of het spel nu wel volledig fuctioneert

[ Voor 9% gewijzigd door Sneak[3G] op 09-03-2003 13:01 ]

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zouden volgens mij nog wel een deel 2 kunnen maken. Want Tommy had niet dood hoeven gaan in de laatste scene. De kogels hadden niet zijn vitale delen hoeven raken en Sarah had hem kunnen vinden en naar het ziekenhuis kunnen brengen dus ...

Ik bid echt voor een deel 2 want dit was toch wel een van de vetste spellen met de beste verhaallijn die ik ooit gespeeld heb ! Echt aan iedereen aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 14:23:
Ze zouden volgens mij nog wel een deel 2 kunnen maken. Want Tommy had niet dood hoeven gaan in de laatste scene. De kogels hadden niet zijn vitale delen hoeven raken en Sarah had hem kunnen vinden en naar het ziekenhuis kunnen brengen dus ...

Ik bid echt voor een deel 2 want dit was toch wel een van de vetste spellen met de beste verhaallijn die ik ooit gespeeld heb ! Echt aan iedereen aan te raden.
edit: weggehaald... had niet door dat ik zo aan het spoilen was..

maar inderdaad leuk spel, en een hele goede verhaallijn.. dat zie je niet vaak..

[ Voor 7% gewijzigd door axis op 10-03-2003 16:16 ]

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
HALLO SPOILER !!! GEEF DAT ff aan van te voren AUB

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
heeft iemand al een oplossing voor het crash to desktop verhaal. Heb alles al geprobeerd bijna!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik heb hier nog wel een pagina met funny Mafia screens ;).. en bijna alle FRE auto's [behalve invisible man.. want die kan niet :(.]

mafia screens

[ Voor 24% gewijzigd door agentorangina op 19-03-2003 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 22:10

krvabo

MATERIALISE!

agentorangina schreef op 19 maart 2003 @ 14:56:
Ik heb hier nog wel een pagina met funny Mafia screens ;).. en bijna alle FRE auto's [behalve invisible man.. want die kan niet :(.]

mafia screens
hoe bedoel je, invisible man kan niet :?

als je bij die bouwput bent (vlakbij het pompstation) zie je een wit blokje op je "radar", rij die richting uit, zet je auto uit, loop door de planken heen :? , en daar staat een auto, stap in en rij een tijdje rond, je auto wordt doorzichtig en later jijzelf ook.

Je bedoeld zeker die missie in FRE, ook nog wel een tip, loop hem eerst achterna. goed rondkijken, want hij stopt vaak

nu heb ik zelf een vraag, waar vind ik die vrouw die je van het zeemonster moet redden? bij de vuurtoren?
en waar vind je die missie (lees:ventje) die van die blote vrouw die je moet redden?

[ Voor 15% gewijzigd door krvabo op 30-03-2003 22:07 ]

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
De missie kan je halen in chinatown, op 't plein waar ook die bill zat in single player, en dan moet je naar die plek waar paulie's thompson jamde tijdens een van de vele assasinations van morello junior. [is volgens mij op central island, dichtbij de kust..].

En de FRE missie kan niet omdat ie het lijk ziet van Speedy Gonzales, die ik op de brug gekilled heb. Hij gaat dan stilstaan en roept murderer etc, zelf hem met een auto verder duwen naar de plek waar ie heen moet werkt niet. DIt shcijnt gewoon een bug in het spel te zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door agentorangina op 31-03-2003 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Heb hem net maar weer geinstalleerd..alleen jammer dat die patch niet compatible is met de geripte versie :{

Meesterlijk spel, weet iemand of ze een expansion-set uitbrengen ofzo? Meer meer levels ofzo...

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
kloppen die specs wel?

dus :

Minimum requirements:
Pentium III or AMD Athlon 500 MHz
96 MB RAM,
CD/DVD ROM 16x
1.8 GB free hard disc
DirectX 8.1 compatible video card with at least 16mb RAM

Recommended:
Pentium III or AMD Athlon 700 MHz,
128 MB RAM,
CD/DVD ROM 32x
DirectX 8.1 compatible video card with 32mb RAM

Klopt dit wel? als je de recommend spexs hebt, doet het spel eht dan ook goed?
Of heb je een veel betere computer ervoor nodig om alles op ongeveer medium te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook bij eplaza (hoogst waarschijnlijk ook bart smit) is hij nou 25 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Das geen geld voor zo'n spel zeg.. misschien maar eens even halen, is toch wel een spel die je MOET hebben eigenlijk :)
(ook al heb ik hem al uitgespeeld)

Maar er is nog geen nieuws / bericht of er wel of niet een expension komt of wel :'(
lijkt me dat dat best verkoopt een cd met 20 nieuwe levels ofzo..lijkt me super vet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Always outnumbered, never outgunned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:29
Ben em sinds 2 weken actief aan et spelen nadat ie hier 2 maanden in de kast lag... echt topgame ... kzit nu @ museum... waar sam net wat tegen me zei :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08-2021
Waar moet je nou precies heen als je in FRE die vrouw van dat zeemonster moet redden???

Ik kan het maar niet optijd vinden steeds.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
iemand hier ervaring met het spel spelen op een tnt2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 maart 2003 @ 14:23:

ja alleen issi daar nogal oud he :) misschien zou hij dan een baas kunnen worden van wat luitjes om zo wraak te nemen op zn voormalig baas :) zou wel cool zijn
ik hoop ook echt dat er een deel 2 komt, want dit was echt het beste spel dat ik in de afgelopen tijd heb gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
agentorangina schreef op 19 maart 2003 @ 14:56:

mafia screens
_/-\o_

Ik hoop ook zeer zeker dat er een deel twee komt..zou inpricipe makkelijk kunnen, en dan bijvoorbeeld in de jaren 40-50 ofzo. Kan ook makkelijk een deel 3 en 4 komen dan, desnoods dat je bijvoorbeeld een opvolger bent van hem ofzo..dit is inderdaad zeker het beste spel dat ik ooit gespeeld heb _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ye Greate'96
  • Laatst online: 11-08-2021
Wat bedoeld die gozer van al die screenshots toch met dat hij the invisible man niet kan volgen omdat het lijk van speedy conzales op een brug ligt????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Probeer de missie maar eens, maar dan moet je speedy wel op de brug gekilled hebben vóór je de missie start.. Je kan hem mooi volgen, tot ie van de tram afspringt en richting de Ford T-Bird gaat lopen, dan gaat ie opeens stilstaan en doet hij niks meer.

Het probleem staat ook een paar posts hierboven beschreven, het is een bekende bug, en helaas lost die nieuwe patch dit niet op.

[ Voor 24% gewijzigd door agentorangina op 22-04-2003 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 20:25

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ja, heel mooi spel inderdaad. Soms wel erg moeilijk. Moet nu een race doen in een auto die ik echt super irritant vind rijden. 2 laps is m'n record, helaas ga ik altijd dood door teveel damage. Ben dan ook meer een Delta Force type dan een Splinter Cell / IGI 2 type :P

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Laatst online: 23-08 12:35
Verdomme, denk dat dit een bug is.

Ik zit in missie Omerta, ben bij de brug geweest en die baldhead...moet nu naar Oakwood gaan, en tegenover de tennisbaan...ik heb een walktrough bekeken en er hoort een cutscene te verschijnen bij het tennisveld...er gebeurd alleen helemaal niks...er is ook niemand van belang ergens te vinden...ik kom er gewoon niet uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Er staat zo'n 'FBI' V16 saloon voor de deur van zo'n huis, daar moet je naartoe rijden, dan krijg je automatisch een cutscene..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Laatst online: 23-08 12:35
damn, hij crashed meteen wanneer ik ernaartoe rij....:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
agentorangina schreef op 22 april 2003 @ 15:10:
Probeer de missie maar eens, maar dan moet je speedy wel op de brug gekilled hebben vóór je de missie start.. Je kan hem mooi volgen, tot ie van de tram afspringt en richting de Ford T-Bird gaat lopen, dan gaat ie opeens stilstaan en doet hij niks meer.

Het probleem staat ook een paar posts hierboven beschreven, het is een bekende bug, en helaas lost die nieuwe patch dit niet op.
Is er een patch uit die het crash to desktop probleem oplost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Er is maar een patch voor mafia op 't moment.. misschien lost ie het wel op..

http://www.3dgamers.com/d...ia_patch_1-1_eng.exe.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
hmmz nou ik ga het weer proberen. Lijkt me sterk dat ie het crash to desktop probleem oplost, want ik hoor er niks over dat ie DAT probleem oplost. Hoor al wat verhalen dat die patch zelfs erg zuigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 14:38

Damian

Insane Obtrusion

Ga hem vanmiddag ook maar weer eens uit de kast trekken.

Nu een Ti4800 ipv een geforce 3, zal wel wat beter lopen denk ik ;)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 12-07 09:44
In een ouder mafia Topic stond een stukje hoe je in het Casino moest komen.
Maar nu kan ik dit niet meer vinden.

Kan iemand misschien dat stukje posten of een link naar een oplossing hiervoor??

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Het casino was een hoax, had iemand in elkaar gezet met delen uit andere missies. Dus helaas :(..

Je hebt wel een special grot enzo, maar erg veel kun je daar niet zien [en ik heb ook geen id. hoe je er ook alweer kwam.]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey misschien een hele domme vraag, maar ik wil t gewoon ff weten :)

Mafia is echt vet cool, maar het racen wil me niet lukken met me keybordje ... Werkt dit spel ook met een racestuur?? Zo ja, dan ga ik er strax nog ff 1 halen :) (iemand een suggestie voor type/merk/prijs category) ? (zonder te ver offtopic te raken :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scratcher
  • Laatst online: 18-03-2024

The_Scratcher

Commodore 64 wanker

Verwijderd schreef op 04 juni 2003 @ 16:08:

Mafia is echt vet cool, maar het racen wil me niet lukken met me keybordje ... Werkt dit spel ook met een racestuur?? Zo ja, dan ga ik er strax nog ff 1 halen :) (iemand een suggestie voor type/merk/prijs category) ? (zonder te ver offtopic te raken :p)
Ik had hetzelfde probleem ja! Niet te doen met een toetsenbord! Ik heb toen maar m`n Thrustmaster dual gamepad erop aangesloten en met dat ging het vele malen beter. Speel die level nu nog regelmatig omdat het zo`n geweldige fun is. Voor zover ik weet worden er ook stuurtjes ondersteund maar pin me er niet op vast.

Intel Core i7-7700K @stock | MSI Z270 Gaming M7 | MSI GTX1080 Gaming X 8G | Corsair DDR4 Vengeance LED 2x8GB 3200 Blue | Samsung 850 Evo 250GB SSD | Crucial MX300 525GB SSD | Corsair RMx Series RM750x | Cooler Master MasterLiquid Pro 280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kawa
  • Laatst online: 10:43
Verwijderd schreef op 04 June 2003 @ 16:08:

Met heeeel veel oefenen is het wel te doen met toetsen :) (ik heb nog blauwe vingers en dubbele rsi maar het is gelukt). Is het trouwens niet zo dat met die patch de race missie makkelijker is?
Rij anders langs de wegafzetting. Is een shortcut ;)

Oh ja.. als je echt een stuur wilt. Ga voor een logitech momo racing (niet racing is helaas niet meer te krijgen)

[ Voor 10% gewijzigd door Kawa op 06-06-2003 16:16 . Reden: stuur ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Toetsenbord gaat prima maar je moet wel 'oefenen'.
Paar tips, rij bij de start zo hard mogelijk op de eerste haarspeld af, als je een beetje goed timed ben je daar als eerste en kun je die bocht ook 'winnend' verlaten.
Dan is het een kwestie van rustig rijden in de bochten en op de rechte stukken gassen (daar win je namelijk op).

Leer vooral het circuit kennen en onthoud, je hoeft geen 10 minuten voorsprong te hebben (als in, ik heb echt 4x gehad dat ik in het laatste rondje de bocht gewoon gruwelijk fout nam en als nog crashte :'( ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Vooral 2 bochten voor het eind, daar zit aan de zijkant een klein heuveltje.. en als je die raakt, en over de kop gaat is her RIP Tommy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 12-09 13:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

waar is die eerste screen getrokken uit de openingspost? :? kheb da nog nooit tegengekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GIAS
  • Laatst online: 31-07-2020

GIAS

Grandpa In A String

het racen is best issie eigenlijk, gewoon oefenen...
en veerget neit te remmen VOOR de bocht, anders is het natuurlijk direkt einde verhaal.

jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

FF vraagje,

wat kan je in free ride, en free ride extreme doen. Zijn daar ook gewoon opdrachten missions of niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

iemand ??

Modbreak:
Kicken mag na 24 uur pas :/

[ Voor 93% gewijzigd door M@NIC op 10-06-2003 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff denken hoor, het is weer een tijd geleden dat ik mafia voor het laatst gespeeld heb.
In free ride kan je gewoon gansters vermoorden en daar krijg je dan geld, waarvoor je wapens kan kopen en nog meer gangsters kan vermoorden. 8) vrij saai eigenlijk.

In free ride extreme, krijg je allemaal losse opdrachten.
Zoals rij een vrachtwagen van A naar B zonder dat je onder 60 km/h komt en met die opdrachten verdien je auto's die je kan saven bij je huis. jaja je hebt een eigen huis in free ride extreme.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2003 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 16:50:
ff denken hoor, het is weer een tijd geleden dat ik mafia voor het laatst gespeeld heb.
In free ride kan je gewoon gansters vermoorden en daar krijg je dan geld, waarvoor je wapens kan kopen en nog meer gangsters kan vermoorden. 8) vrij saai eigenlijk.

In free ride extreme, krijg je allemaal losse opdrachten.
Zoals rij een vrachtwagen van A naar B zonder dat je onder 60 km/h komt en met die opdrachten verdien je auto's die je kan saven bij je huis. jaja je hebt een eigen huis in free ride extreme.
Koel, maar waar vind ik die opdrachten dan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

bij de zwaaiende mensen langs de kant van de weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Maxow schreef op 10 June 2003 @ 17:11:
bij de zwaaiende mensen langs de kant van de weg :)
koel,

tenk jou ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Nou heb ik gister Mafia gekregen :)
Moet zeggen, zeer strak spel!
Maareeuuhh... Vale zou graag ff weten hoe je met een gewone ''freeride'' bij het circuit komt :) Waar the hell ligt het?

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

kun je daar wel heen in gewoon freeride? (d8 het niet namelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet het niet zeker maar volgens mij kan je niet op het circuit komen in free ride.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Whaha... Nee :|
Slagboom :(

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
nee, kan helaas niet.. maar ja, de openbare weg is ook wel een mooi circuit :P. Je kan anders ook de raceuto's unlocken [via Free Ride Extreme].

mafia screens

Ik heb er weer wat nieuwe plaatjes bij :)

Na veel moeite heb ik nu ook eindelijk mijn laatste FRX auto !, ik kon de invisible man missie nooit voltooien omdat Speedy Gonzales dood op de brug lag, maar ik heb er iets voor gevonden.

- Speel het spel uit, speel FRX en doe het meteen goed, kill Speedy VOOR hij op de brug staat, [doe de sniper missie eerst, en snipe hem neer..]

- Als je hem fout hebt gedaan, en al veel missies hebt gedaan: speel de missie met de radarboot [voor 'lucky bastard', het was volgens mij iets van happy birthday ofzo.] Na deze missie krijg je extra free ride opties, en worden alle modes aangepast [op je savedgames en de auto's/missies die je gehaald hebt na.] Je kan nu niet alle free ride modes gebruiken, en FRX is locked.

Ga nu naar de laastste missie en speel hem opnieuw uit. Nu kan je FRX overnieuw doen, maar zijn nog niet alle missies gedaan. [dan hoef je speedy niet overnieuw te doen, en kan je meteen naar de invisible man.]

[ Voor 96% gewijzigd door agentorangina op 25-06-2003 00:35 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste