Neen, je moet echt een datasheet hebbenJoepho schreef op 02 February 2003 @ 23:15:
http://perso.wanadoo.fr/soulas457/LCD/index.htm
kan het hie rook mee???
enig id waar ik die kan vinden?MaNDaRK schreef op 03 February 2003 @ 00:16:
[...]
Neen, je moet echt een datasheet hebbenVoor de aansluitingen e.d.
Misschien op internet
Ontopic:
Als je misschien het type LCD hebt? Kunnen we makkelijker zoeker
zover ik weet zijn (de 2 die ik open heb gesloopt, IBM en AST) sharp's (DSTN's) heb ze geprobeerd uit te wisselen maar dat werkte maar half : /Sprite_tm schreef op 02 februari 2003 @ 20:11:
Mja, maar dan neem je wel een risico: Voor zover ik het geprobeerd heb is van plusminus 80% van de schermen die in een laptop zitten geen enkele info te krijgen (omdat 't allemaal OEM spul is). Van een GameBoy LCD weet je iig zeker dat 'ie gaat werken (mits je er niet zo mee omspringt als geforceddq)
.
iig, heb ik 'ergens' gelezen dat die LCD's ook gewoon op VGA poortjes aan te sluiten waren. nou gewoon .... iig was er een bepaalde S3 kaart waar het toevallig op werkte. waar ik dat heb gelezen ... wist ik dat nou maar.
Wil namelijk graag een oude laptop monitor gebruiken voor mn linux console op mn server en dan is VGA wat makkelijker dan parallel. al is het via de lpt ook wel te doen, mits er drivers voor zijn. ik zal thuis is kijken ...
We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated
dit heb ik gevonden
maar wat ook zou kunne is iets hebben dat je zon spelkaart met je computer simuleert ??

dit is namelijk alles wat er in zon spel kaartje zit dus als je dan een kabel kunt maken die de goede signalen verzend...
zou dat haalbaar zijn?
[ Voor 35% gewijzigd door Joepho op 03-02-2003 16:51 ]
er zijn volgens mij wel van die 'brandbare' casettes voor de gameboy te krijgen, dus casettes waar je zelf spul naar kan uploaden, dus het zou mogelijk moeten zijn.Joepho schreef op 03 February 2003 @ 16:19:
http://cvs.mess.org:6502/.../svision.txt?annotate=1.3
dit heb ik gevonden
maar wat ook zou kunne is iets hebben dat je zon spelkaart met je computer simuleert ??
[afbeelding]
dit is namelijk alles wat er in zon spel kaartje zit dus als je dan een kabel kunt maken die de goede signalen verzend...
zou dat haalbaar zijn?
Maar je hebt toch alleen het lcd-scherm nodig eigenlijk?
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
301SQN
Klik voor Datasheet
Deze 2 soorten IC's zitten achterop:
OKI
M6598
9392B02
OKI
M5299A-01
9372B04
Gaat deze met je controller werken?
[ Voor 11% gewijzigd door Eraser127 op 03-02-2003 21:37 ]
Verwijderd
gaat om Sieko g242c.
Ik heb er wel wat info over weet alleen niet of het genoeg is.
http://www.eio.com/Mpig242c.pdf
Vooruitgang btw: Ik heb een printje inelkaargefietst met de FPGA en 32K aan SRAM erop. Ik wil de zut nog even debuggen en dan es kijken of er het eerstekleine serietje gemaakt kan worden. Linux-software is btw ook goed onderweg; nog even en ik kan jullie een interactieve demo showen.
Op http://sprite.student.utwente.nl/~stephan/display/ kan je al de lay-out bewonderen; is dus niet (meer) nodigfleppuhstein schreef op 02 februari 2003 @ 18:57:
* fleppuhstein Biedt zich vrijwillig aan om een ASP website te maken
Waarin een forum achtig iets kan worden gemaakt. En een overzicht van de controllers. HEt is wel mn ADASL lijntje dus software hosten gaat waarschijnlijk een beetje moeilijk
Sprite als je diet een goed idee vindt mail staat in mn profile. OF anders MSN @ guuzz83@NOSPAMhotmail.com. Nospam snap je vast wel
301SQN
Mooi design dude!sdomburg schreef op 04 February 2003 @ 21:26:
[...]
Op http://sprite.student.utwente.nl/~stephan/display/ kan je al de lay-out bewonderen; is dus niet (meer) nodig
Even een update over de tebestellen onderdelen:
Ik moet vanmiddag de importeur bellen, want die dingen verkopen ze nergens in Nederland
Sprite_tm schreef op 07 February 2003 @ 18:47:
Ja, sorry, ik heb het LCD idd binnengekregen. Ben alleen deze week met veel andere dingen bezig geweest, vandaar dat ik GoT niet zo vaak meer gechecked heb. Ben atm bezig om het printje wat ik gemaakt heb werkend te krijgen, wil nog niet echt lukken tho'...
Vanaaf naar de sportschool en vroeg naar bed, morgen werken en stappen... dus denk dat ik er zondag pas weer ben
Maar, volgende week heb ik meer tijd... dus ga ik ook weer werken aan de software, en de onderdelen...
[ Voor 38% gewijzigd door MaNDaRK op 07-02-2003 18:53 ]
Wat doe ik hier dan nog eigenlijk ?!
301SQN
Ik heb deze LCD nu thuisEraser127 schreef op 03 februari 2003 @ 21:36:
K'krijg van een klasgenoot een monochroom LCD scherm (320*240) uit een PLC controle paneel ofzow
Klik voor Datasheet
Deze 2 soorten IC's zitten achterop:
OKI
M6598
9392B02
OKI
M5299A-01
9372B04
Gaat deze met je controller werken?
Ben al wel wat verder gegaan met de Linux-software, op een paar dingen na kan 'ie in principe al als alpha-versie uitgebracht worden.

de enige aansuiting is de CCFL en achterop de lcd zo'n dun plat plastic bandkabeltje 14polig
[ Voor 11% gewijzigd door Eraser127 op 26-02-2003 17:47 ]
En dit http://fly.hiwaay.net/~jfrohwei/gameboy/docs.html
http://www.semis.demon.co.uk/Gameboy/Gbmain.htm
[ Voor 37% gewijzigd door StephanL op 26-02-2003 19:13 ]
kan jij er denkje wat mee als ik het naar je toe stuur ?
Komt uit een acernote 760i, en op de lcd zit een sticker met erop,
LCD MODULE A
LM-CD53-22NTK
*243471-A25512
MADE IN JAPAN
Verder zit er 13x + 14x + 5x(waarschijnlijk voeding) kabelstjes aan.
Verwijderd
Close-up van de controller zelf. Het grote zwarte blok is een Xilinx XC3030A chip, da's de FPGA waar ik het al eerder over had. In deze FPGA zit de logica van de controller.
<knip>
Als ik het goed heb is de XC3030a vervangen door de XC3042a houdt je daar met het uiteindelijke product ook rekening mee?
Ik vrees namelijk dat - tegen die tijd - de XC's 3030 niet meer op relatief grote schaal verkrijgbaar zijn...
Verwijderd
het gaat hierbij om een 640x480 monochroom STN schermpie
het heeft een 8 bits ingang (M2DD-8)
de pinouts heb ik niet, is ook totaal niet te vinden ervan. Enigste dat ik weet is het dat het een M2DD-8 bits protocol wordt gebruikt
maar ik begrijp uit dit hele verhaal dat het misschien toch mogelijk is om een lcd uit een laptop aan het werk te krijgen als je de nodige gegevens erbij hebt?
ik heb hier nog zo'n scherm liggen:
een Sanyo LCM5331-22NTK color DSTN 640x480 9,4"
dit is ff de eerste info die ik bij de hand heb, ik heb de pinout gehad maar kan hem helaas niet weervinden.
ik heb wel weer aan iemand in america gevraagd of ie mij die pinout weer kan toezenden.het is wel mogelijk om eventueel een (detail)foto te maken van de electronica op het scherm/adapter.
lijkt dit wat of zeg je meteen van gooi maar in de ton ofzo?
ik heb de pinout die bij het hierboven scherm hoort.
kunnen we hiermee verder komen?
hier staat ie in pdf formaat
Verwijderd
en dat is 4 dagen geleden. Lekkere service
maar dit klint zo vet cool
You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?
ik heb hem niet van sanyo hoor, gewoon van een particulier die ik na dagen zoeken ooit es ben tegen gekomen.Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 08:22:
grrr, ik heb ook gemeelt naar sharp, maar nog geen reply
en dat is 4 dagen geleden. Lekkere service
het bleek dat hij die pinout had en is zelf ook benieuwd of we dat scherm aan de praat zouden kunnen krijgen.
hee zie ik nu pas dat dit dezelfde is dan ik hebWeezer-DC schreef op 02 March 2003 @ 02:19:
Ik heb hier een 10 inch laptop schermpje liggen, nooit geen datasheets gevonden,
kan jij er denkje wat mee als ik het naar je toe stuur ?
Komt uit een acernote 760i, en op de lcd zit een sticker met erop,
LCD MODULE A
LM-CD53-22NTK
*243471-A25512
MADE IN JAPAN
Verder zit er 13x + 14x + 5x(waarschijnlijk voeding) kabelstjes aan.
type nummer lijkt er iig erg veel op
[ Voor 4% gewijzigd door OliverBB op 03-03-2003 09:09 ]
Ben nog niet echt verder gekomen, er zit nog steeds een irri 'feature' in de Foundation-software die ik gebruik waardoor zo nu en dan iets compleet niet wil werken...
als je wilt mag je mijn scherm wel "lenen" om zo het een en ander te kunnen testen??
ik woon in enschede dus das dan vrij makkelijk.
zeg het maar, mail me maar
als het niet nodig is,.. ook goed.
ben erg benieuwd of het gaat lukken en wat dan de mogelijkheden zijn
ik hoor het wel
Ha gelukkig.. Daar heb ik in mijn proto's ook weleens last van.Sprite_tm schreef op 26 februari 2003 @ 17:40:
Ben enthousiast bezig met de controller, op de een of andere manier doet 'ie het perfect in mijn flatcable-troepie-troepie-prototype maar heeft 'ie allerlei vage features als ik 'm op een net geetst printje wil zetten.
In een aan elkaar gesoldeerd spinnenweb werkt het perfect, maar plak de hele zaak op een stukkie (gaatjes)print en je krijgt de vreemdste dingen.
Kaj: Mja, moet je je es voorstellen: op een gaatjesprintbordje krijg je al rare dingen ten opzichte van een spinnenweb. Ik heb mijn prototype op een daadwerkelijk geetst printje zitten.
Het zijn echter vrijwel allemaal software / FPGA-configuratie-related problemen waar ik nu nog tegenaan loop, printje is afaik wel OK.
ben gewoon erg benieuwd hoe het gaat worden.
is de print nu al wel helemaal klaar? of moet je die nu ook nog verder ontwikkelen?
zou wel erg
[ Voor 4% gewijzigd door OliverBB op 09-03-2003 14:18 ]
De Linux-software kan tot nu toe plaatjes en teksten naar het beeldscherm schrijven, waarbij de teksten uit bestandjes kunnen komen of door scriptjes opgewekt kunnen worden, dat maakt het geheel fijn uitbreidbaar. Ook de plaatjes zijn te genereren door externe software. Voor de Windows-software zul je ff moeten wachten tot Mandark langskomt en een statusreport geeft.
De print is inderdaad al klaar, de Windows-software om de FPGA te programmeren geeft alleen problemen, dat komt onder andere omdat de software al vrij oud is (draait bijvoorbeeld alleen onder win'95, win98 geeft problemen). Er zit echter een update aan te komen, ik hoop dat dat beter werkt.
we wachten rustig af.Sprite_tm schreef op 09 March 2003 @ 22:57:
.........Er zit echter een update aan te komen, ik hoop dat dat beter werkt.
De software gaat aardig
Het volgende zit er al in:
- MSN Info (Like PowerLCD
- WinAmp Info
- Klokje
- Systeem Info (Ook HD info atm
Nog bezig met:
- Netwerk info
- Weer info
- eMail info
- Bugs weg werken
Ik zal ff kijken of ik vanaaf een paar screenshots kan maken
Verwijderd
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
301SQN
Plaatjes werken niet vanwege een HD crash en zijn waarschijnlijk niet meegekomen met de backup. Toch zijn deze plaatjes verder niet belangrijk, het is gewoon een LCD display die een afbeelding weergeeft, meer ter illustratie dus.apen-nootjes schreef op 10 March 2003 @ 16:06:
Ziet d'r goed uit dit... ben een tijdje met het draadje bezig geweest om te lezen... Jammer dat alle plaatje's niet werken zoals uit de start post (of ligt dat aan mij) Verder begrijp ik dat dit alleen voor grafische lcd's is of ook voor normale lcd's??
Ja ik weet het, niet gewoon een LCDtje maar die van TheHandy met Sprite's controller...
edit: en zoals hieronder geblaat wordt: maak aan met die screens
[ Voor 8% gewijzigd door sdomburg op 10-03-2003 16:26 ]
Ik heb eigenlijk een soort van request...MaNDaRK schreef op 10 maart 2003 @ 12:00:
Hier ben ik dan
De software gaat aardig
Het volgende zit er al in:
- MSN Info (Like PowerLCD, hoe zou dat toch komen
)
- WinAmp Info
- Klokje
- Systeem Info (Ook HD info atm)
Nog bezig met:
- Netwerk info
- Weer info
- eMail info
- Bugs weg werken
Ik zal ff kijken of ik vanaaf een paar screenshots kan maken
Zou er een mogelijkheid kunnen zijn om een plaatje (gifje of klein jpgtje) te laten zien ? Dan zou ik er heeeeeleeee mooie dingen mee kunnen doen
En ondersteuning voor bijv. .html of .php zou werkelijk fantastisch zijn !
* GeforceDDQ droomt ervan om zijn site of zijn lcd te showen
oh ennuh: Screens, screens, screens !!!
[ Voor 14% gewijzigd door GeforceDDQ op 10-03-2003 16:32 ]
301SQN
NouStephanL schreef op 26 februari 2003 @ 18:17:
Kunnen jullie niks met deze schema's http://images.google.com/...&hl=nl&btnG=Google+zoeken Ik ben absoluut geen techneut.
En dit http://fly.hiwaay.net/~jfrohwei/gameboy/docs.html
http://www.semis.demon.co.uk/Gameboy/Gbmain.htm
Dus als het zou lukken, kunnen we de modjes en de FAQ schoppen
301SQN
HTML is zeker te doen... enne een plaatje zal ook zeker goed te doen zijn!geforceddq schreef op 10 maart 2003 @ 16:24:
[...]
Ik heb eigenlijk een soort van request...
Zou er een mogelijkheid kunnen zijn om een plaatje (gifje of klein jpgtje) te laten zien ? Dan zou ik er heeeeeleeee mooie dingen mee kunnen doen
En ondersteuning voor bijv. .html of .php zou werkelijk fantastisch zijn !
* GeforceDDQ droomt ervan om zijn site of zijn lcd te showen
oh ennuh: Screens, screens, screens !!!
Ik zal ze meteen in me lijst zetten!
En de screens komen soon
/edit nu dus
Oja, eerst een disclamer: Dit is dus alleen een teaser! en het kan voorlopig nog wel ff duren voordat er een beta uitkomt... ik ben namelijk met nog meer dingen bezig
[ Voor 21% gewijzigd door MaNDaRK op 10-03-2003 18:03 ]
MaNDaRK schreef op 10 March 2003 @ 17:38:
[...]
HTML is zeker te doen... enne een plaatje zal ook zeker goed te doen zijn!
Ik zal ze meteen in me lijst zetten!
dank je
En de screens komen soon
/edit nu dus
jippie
Oja, eerst een disclamer: Dit is dus alleen een teaser! en het kan voorlopig nog wel ff duren voordat er een beta uitkomt... ik ben namelijk met nog meer dingen bezigo.a. met het halen van me motor rijbewijs
en ook met nog wat andere dingen
succes met je motorrijbewijs
[afbeelding]
ziet er aardig uit, zeker niet slecht, erg mooi en uitgebreid eigenlijk...
* GeforceDDQ has never used some lcd software before
[ Voor 8% gewijzigd door GeforceDDQ op 10-03-2003 20:29 ]
301SQN
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
ik hoop dat ik spoedig mijn lcd aan kan sluiten en testen.
die teaser is uh.... een goede teaser... *luv it*
is dat een windoos-skin of hoort t bij je programma
met een hamer past alles
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
De buitenkant is niet zoveel werk, het is meer de binnenkant
@ OliverBB & Eraser127:
Spoedig zal het niet zijn... want zoals ik al poste, ik heb nog meer dingen aan me kop. Ik probeer zo veel mogelijk tedoen. Maar het gaat echt nog wel lang duren voordat er een beta of iets dergelijks uitkomt!
@ Punksmurf & apen-nootjes:
Thnx
[doetvervelendmodus]MaNDaRK schreef op 11 March 2003 @ 10:00:
@ OliverBB & Eraser127:
Spoedig zal het niet zijn... want zoals ik al poste, ik heb nog meer dingen aan me kop. Ik probeer zo veel mogelijk tedoen. Maar het gaat echt nog wel lang duren voordat er een beta of iets dergelijks uitkomt!
In die screenie staat anders in de titlebar beta 0.1
[/doetvervelendmodus]
301SQN
Ziet er al veelbelovend uit, en euh... welke windows skin is dat?
GUI Beta 0.1geforceddq schreef op 11 maart 2003 @ 15:18:
[...]
[doetvervelendmodus]
In die screenie staat anders in de titlebar beta 0.1![]()
[/doetvervelendmodus]
En @ OverSoft:
ff zoeken op dit forum, hebben ze ook een topic: Hoe ziet jouw desktop er uit deel XX
Verwijderd
PART NO. NA19013-B216/ES "Made in Japan"
Er hangt een printje aan aan weerszijden met enkele condensators aan aan de rechterkant een 8potig ICtje en een 35pins connectorke. ik zou dit graag gebruiken om zelf een projector te maken maar ik heb natuurlijk een controller nodig. Ik heb (nog) geen info gevonden, maar hier zijn alvast enkele specs: hoogte = 5cm
breedte = 6,4cm
kleurenlcd aangezien het een kleurenprojector was (duuh).
Zou julie controller hierbij werken? Op de site van fujitsu staan ook microcontrollers, maar ik weet niet welkeen ik zou moeten gebruiken. Heeft iemand misschien een gelijkaardig lcd? Wat heb je ermee gedaan?
OverSoft schreef op 11 March 2003 @ 15:25:
Woohoo, LCD progje geschreven in VB(Ik kan het zien aan het icoontje in de titelbalk
)
euh.. je kan daar toch mooi elk icoontje prakken dat je maar wil
ik ken trouwens een ander icon (schuinstaand formpje) maar dit is mss vb6 of later? /me herinnert zich dat hij ook nog ergens een beta van vb.net heeft liggen... mss is t daarvan?
met een hamer past alles
*zucht* In drie woorden: LEE-ZEN! Uit mijn tlp:Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 14:31:
Zou julie controller hierbij werken? Op de site van fujitsu staan ook microcontrollers, maar ik weet niet welkeen ik zou moeten gebruiken. Heeft iemand misschien een gelijkaardig lcd? Wat heb je ermee gedaan?
On another note: Ik heb de plaatjes die in de toplevel-post stonden weer teruggevonden (waren weg ivm. een hd crash) en ze zullen er over en paar minuten weer staan.Ohw, voordat je denkt 'Dat wil ik ook, ik heb hier ook nog een display liggen: Zorg eerst dat je de datasheet van het beest kan vinden, als je die hebt mag je hier in de thread gaan gillen als je dat zo nodig wilt doen.
Verwijderd
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
De gegeven tijden zijn BTW schattingen, het enige wat ik (nouja, bijna iig) zeker weet is dat de controller af zal zijn voor Duke Nukem Forever uit is
Eerder dan "when it's done"???Sprite_tm schreef op 13 March 2003 @ 18:12:
De gegeven tijden zijn BTW schattingen, het enige wat ik (nouja, bijna iig) zeker weet is dat de controller af zal zijn voor Duke Nukem Forever uit is
edit: sorry ik kon het niet laten...
Verder keep up the good work!
[ Voor 58% gewijzigd door sdomburg op 13-03-2003 18:58 ]
Ik heb nu een leuk configje van Serious Samurize draaien en ik vroeg me eigenlijk af of dat ook naar een lcd weg te schrijven is ?
Misschien een ideetje ?
disclaimer: ik roep ook maar wat
301SQN
Verwijderd
Uhh.. Mandark... LCDC bestaat al een aantal jaartjes.. ik zou minimaal een andere naam bedenken als ik jou was...
http://lcdc.planetdps.com/
Mooie site, maar wat precies wil je laten zien? de site? daar ben ik o.a. nu mee bezig en dat moet wel gaan lukken...geforceddq schreef op 13 March 2003 @ 21:04:
Oh, durf het eigenlijk niet te zeggenmaaruh MaNDaRK...
Ik heb nu een leuk configje van Serious Samurize draaien en ik vroeg me eigenlijk af of dat ook naar een lcd weg te schrijven is ?
Misschien een ideetje ?
disclaimer: ik roep ook maar wat![]()
@ XNDR:
Hmmm dan moeten we maar een andere naam gaan bedenken... thnx!
Heeft er iemand suggesties?
of ik heb slecht geheugen, dat kan ook
met een hamer past alles
Iemand die een versie van Xilinx Foundation > v1.5 aan mij wil doneren / verkopen?
Via Epia in de auto; www.carpc.nl - 7" VGA Touchmonitor - GPS - Destin/\tor 2 - DC/DC - WLAN
Ik wacht ook maar geduldig af...
Verwijderd
MaNDaRK + Sprite ---> SpritMaNMaNDaRK schreef op 14 March 2003 @ 09:19:
[...]
Mooie site, maar wat precies wil je laten zien? de site? daar ben ik o.a. nu mee bezig en dat moet wel gaan lukken...
@ XNDR:
Hmmm dan moeten we maar een andere naam gaan bedenken... thnx!
Heeft er iemand suggesties?
Ik heb momenteel ook weer wat meer tijd, dus ik ga weer devven aan de software!
[off-topic]
sprite_tm: je moet je klokje een uur vooruit zetten
[/off-topic]
301SQN
Anywayz, ik heb er ff een feature bijgedrukt: De software kan nu behalve het beeld naar het display te zappen, ook nog es het beeld richting een .png-bestandje sturen. Druk die op een webserver en je krijgt dit effect:
(plaatje wordt om de zoveel tijd upgedate'd)
FYI: Het configfiletje wat dit allemaal genereert is hier door te lezen. Ik hoop wel dat je een beetje bash begrijpt tho
Ik zal es kijken of ik deze week ff een digicam bij iemand kan snatchen en pics van het controllerboardje kan fixen.
(Owja, als je het plaatje niet ziet: ga es een echte webbrowser gebruiken! IE schijnt namelijk geen PNG te snappen en ik ga geen processorpower aan conversies besteden)
[ Voor 12% gewijzigd door Sprite_tm op 01-04-2003 01:42 . Reden: IE en PNG ]
Verwijderd
Zou leuk zijn met temp van cpu en kast en hd's enzo of/en vizualisatie van mp3.
Dan bij deze complimenten van Sprite_tm aan Microsoft: "jullie hebben nu een echte browser".Sprite_tm schreef op 01 april 2003 @ 01:10:
(Owja, als je het plaatje niet ziet: ga es een echte webbrowser gebruiken! IE schijnt namelijk geen PNG te snappen en ik ga geen processorpower aan conversies besteden)
Of zijn er nog meer eisen
Via Epia in de auto; www.carpc.nl - 7" VGA Touchmonitor - GPS - Destin/\tor 2 - DC/DC - WLAN
edit: wat ben ik een boer zeg... alleen ff een mededeling over PNG's.. en niet eens ff
edit2: nog een leuk display om aan te sluiten, 640×480×256, slechts €14,95 bij de pollin IA op laupro.. zie http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=224&p=pi&pi=2371
datasheets te vinden op www.pollin.de: http://www.pollin.de/service/Optoelek_LCD_LED/700197.zip
het zou gaaf zijn als je deze kan ondersteunen, er zit wel een isa vga krt bij maar daar heb je vandaag de dag niet zoveel aan
[ Voor 93% gewijzigd door Punksmurf op 01-04-2003 08:55 . Reden: :/ ]
met een hamer past alles
En IE <-> PNG: Prima, wist ik niet, ik wilde even alle eventuele 'Je plaatje doet het niet! Pics!!!11'-replies voorzijn in case IE helemaal niets met PNGs deed.
Jammer
Contact me ff op ICQ of MSN
@ Punksmurf,
Ik heb ook meteen maar ff een bestelling geplaatst bij die IA, thnx 4 de tip
Het schijnt dat er een ISA kaartje bijzit voor de bestuuring. Aangezien ik ook nog kleinere LCD schermpjes heb met een touch gedeelte er bij
@ Sprite_tm,
Goed werk! Ziet er strak uit
Nu maar hopen dat het mij ook lukt om zo'n output tekrijgen
Dit topic is gesloten.
![]()