Moest dit scherm voor rond de 2000€ gaan, dan zeg ik: Verkocht! 
Je hebt geen dual screen meer nodig met dit scherm
Verwijderd
Verwijderd
Zet er maar een nulletje achter, schijnt nl. iets van 20.000 pleuro's (Verwijderd schreef op 20 March 2003 @ 14:08:
Moest dit scherm voor rond de 2000€ gaan, dan zeg ik: Verkocht!
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
dit scherm bevalt perfect met gamen, alles goed helder en de kleurechtheid is heel goed. ik heb totaal geen last van ghosting, ik heb ook die test gedraaid op monitorsdirect.com/toolkit en ook niks van ghosting te zien.KillerBeeForEver schreef op 20 maart 2003 @ 08:39:
DJSmiley en Shameete,
Hoe bevalt jullie die Acer voor de rest? Met name bij gamen enzo, speelt dat lekker met dit schermpje (geen ghosting e.d.)?
Waar hebben jullie deze TFT gekocht en (nog belangrijker) voor hoeveel? Ik vind 'm er nl. strak uitzien en als ik zo in de pricewatch kijk is ie nog scherp geprijsd ook
.
Bedankt Shameete! Ik raak al maar meer overtuigd van dit schermpjeshameete schreef op 20 March 2003 @ 15:45:
[...]
dit scherm bevalt perfect met gamen, alles goed helder en de kleurechtheid is heel goed. ik heb totaal geen last van ghosting, ik heb ook die test gedraaid op monitorsdirect.com/toolkit en ook niks van ghosting te zien.
ik heb de acer bij www.centralpoint.nl gekocht voor 538 euro, daar was het het goedkoopst.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
dat had ik dus ook, totdat ik het ding uitpakte had ik zoiets van wauw... toen ik het scherm aandeed en ingesteld heb had ik zoiets van WAUW...KillerBeeForEver schreef op 20 March 2003 @ 16:03:
[...]
Bedankt Shameete! Ik raak al maar meer overtuigd van dit schermpje.
Hee in welke instellingen heb jij hem nu staan?shameete schreef op 20 March 2003 @ 16:24:
[...]
dat had ik dus ook, totdat ik het ding uitpakte had ik zoiets van wauw... toen ik het scherm aandeed en ingesteld heb had ik zoiets van WAUW...
[overdrijfmodus][/overdrijfmodus]
(=<`#9]~6ZY32Vx/4Rs+0No-&Jk)"Fh}|Bcy?`=*z]Kw%oG4UUS0/@-ejc(:'8dc
Verwijderd
Ok, even een vraagje: Maakt het uit als ik dus analoog en digitaal tegelijk aansluit? Zijn er bepaalde dingen waar ik aan moet denken als ik dat doe? consequenties? En hoe kan ik dan switchen tussen beiden? "Ook" had het over NVIEW (heb ik ook), maar hoe gaat dat normaal gesproken dan?zimbab schreef op 19 maart 2003 @ 19:00:
[...]
Doe ik uiteraard. Het driver-verhaal staat hier (moet je iets naar beneden scrollen)
Verwijderd
Niemand een antwoord hierop?wolface schreef op 19 March 2003 @ 23:31:
Nog even iets over DVI-modus i.c.m. 16ms Lcd's.
(Hitachi, LG, Acer, NEC, ADI, bla bla bla...)
De kleurweergave die hiermee drastisch verminderd...
Nou kan ik mij onder de beeldscherm opties de Nvidia Nview Kleurcorrectie-instellingen herinneren (b.k.a. Digital Vibrance).
Hiermee kan toch ook makkelijk de 'verloren' kleurweergave gecompenseerd worden,
of heb ik het mis?
Omhoogpompen die Digital Vibrance & problem solved?
Of ligt er een meer 'technische' verklaring achter waarom dit 'niet' mogelijk zou kunnen zijn.
In dat geval is mijn keuze naar de Hitachi snel gemaakt.
(1e keus blijven vooralsnog de Acer 732 & de LG1710(b)
[ Voor 3% gewijzigd door wolface op 20-03-2003 18:23 ]
Verwijderd
Je kan switchen op 2 manieren, 'hardwarematig' (via je OSD of knopje op je scherm) en softwarematig (via nView dus). Ik ga er dan dus wel vanuit dat je beide kabels tegelijk op je pc aansluit!Verwijderd schreef op 20 maart 2003 @ 18:02:
[...]
Ok, even een vraagje: Maakt het uit als ik dus analoog en digitaal tegelijk aansluit? Zijn er bepaalde dingen waar ik aan moet denken als ik dat doe? consequenties? En hoe kan ik dan switchen tussen beiden? "Ook" had het over NVIEW (heb ik ook), maar hoe gaat dat normaal gesproken dan?
Wees consequent, maar niet altijd
Bij de Mediamarkt (te Leeuwarden o.a.) staan ze op rij aangesloten (Hercules, Samsung, IIyama, LG enz...) .. bij Norrod staan er een aantal (Hercules, Samsung, IIyama) en bij Epsilon in Leeuwarden staan ook een aantal (LG en nog een vaaaaaag merk).Verwijderd schreef op 20 March 2003 @ 20:22:
pffff hoeveel delen heeft dit topic wel nieten nog weten we eigenlijk nix... de een zegt dit de ander dat
Maar welk 17 of 19 inch scherm heeft er nu het mooiste beeld en echt geen ghosting??????????????
ik denk dat we er via dit topic never nooit achter komen, want ik denk dat er figuren hier zitten te typen die niet eens weten wat er bedoelt word met ghosting,want dat zien ze eenvoudig weg niet.
of het wel zien maar stomweg verzwijgen, of ze willen het niet zien om voorzichzelf een miskoop te verdoezelen.
ik denk dat je om erachter te komen of een scherm echt goed is toch zelf naar een winkel toe moet die er een aantal aan gesloten heeft staan. maar waar de fuk isdat
[ Voor 38% gewijzigd door Alfa Novanta op 20-03-2003 20:40 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Verwijderd
Kijk daar hebbe we wat aaning._Buttje schreef op 20 March 2003 @ 20:39:
[...]
Bij de Mediamarkt (te Leeuwarden o.a.) staan ze op rij aangesloten (Hercules, Samsung, IIyama, LG enz...) .. bij Norrod staan er een aantal (Hercules, Samsung, IIyama) en bij Epsilon in Leeuwarden staan ook een aantal (LG en nog een vaaaaaag merk).
Het is inderdaad meerdere malen gezegd dat je uiteindelijk het beste zelf naar een winkel gaat om het daar IRL te aanschouwen
Welke geen ghosting heeft?? Nou .. mijn LG L1710B(U) heeft geen Ghosting
Aangezien hier hetzelfde scherm inzit als in de Hitachi en een Samsung(?) zullen ook die geen Ghosting kennen
Trouwes .... mijn CRT had een Ghostingspoor van wel 5cm bij die kubusje-test!!!![]()
Me = dolblij met me 16ms LGtje
OMG 5cm op een CRT?! Wat voor CRT is dat dan? M'n Iiyama VM Pro 510 op mn werk en m'n Sony GPD200 thuis gaven allebei niet meer dan een millimetertje gloei... als je goed oplet...ing._Buttje schreef op 20 March 2003 @ 20:39:
[...]
Trouwes .... mijn CRT had een Ghostingspoor van wel 5cm bij die kubusje-test!!!![]()
Me = dolblij met me 16ms LGtje
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RTX 2060 SUPER - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 2x990PRO 2TB - 2x980PRO 2TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB
Dat verhaal van 'Ook' was ook nieuw voor mij en heb zelf ook ff weer wat geprobeerd. Bij 'Device Manager" (of apparaatbeheer of zoiets in het NL) stond dus ook de analoge geinstalleerd en die heb ik er ff uit geknikkerd. Nou maar kijken hoe ie zich de komende tijd houdt....ik heb er de afgelopen anderhalve week of zoiets er sowieso geen last van gehad, dus ik moet het eerst ff een tijdje aankijken. Maar als er bij Device Manager dus bij 'Monitors' ook een analoge Samsung staat vermeld (en een digitale) dan moet je die analoge ff disable-en.Verwijderd schreef op 20 March 2003 @ 18:02:
[...]
Ok, even een vraagje: Maakt het uit als ik dus analoog en digitaal tegelijk aansluit? Zijn er bepaalde dingen waar ik aan moet denken als ik dat doe? consequenties? En hoe kan ik dan switchen tussen beiden? "Ook" had het over NVIEW (heb ik ook), maar hoe gaat dat normaal gesproken dan?
LG 775FT (17" Flatron) ...PowerFlower schreef op 20 maart 2003 @ 21:37:
[...]
OMG 5cm op een CRT?! Wat voor CRT is dat dan? M'n Iiyama VM Pro 510 op mn werk en m'n Sony GPD200 thuis gaven allebei niet meer dan een millimetertje gloei... als je goed oplet...
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
dit is dus absoluut niet waar he, als je de "auto" knop ingedrukt houdt, dan kun je tussen de verschillende bronnen handmatig switchen.Rick2001 schreef op 20 maart 2003 @ 21:47:
Nadeel van deze monitor is het omschakelen tussen analoog en digitaal. Dit is namelijk niet mogelijk vanuit het onscreen menu en eveneens niet via een knop.
[ Voor 20% gewijzigd door Shanquish op 21-03-2003 07:43 ]
Verwijderd
Alle TFT's die een dubbele (D-SUB/DVI) aansluiting hebben MOETEN ook een 'hardwarematige' switch via het OSD oid hebben! Het is namelijk bedoeld om 2 verschillende computers aan te sluiten en via het OSD te switchen tussen die 2 inputs.. Als je 2 verschillende systemen aansluit kan je natuurlijk niet softwarematig wisselen. (Of je moet op de ene pc het scherm geheel uitschakelen, dan switch de "autosearch" van je scherm als het goed is naar de andere connector ,als daar dus nog wel signaal op staat..)Rick2001 schreef op 20 maart 2003 @ 21:47:
Nadeel van deze monitor is het omschakelen tussen analoog en digitaal. Dit is namelijk niet mogelijk vanuit het onscreen menu en eveneens niet via een knop.
ben ik niet met je eens hoor, het zal eerder zo zijn dat de fabrikanten de consument de keuze biedt om D-SUB of DVI te gebruiken.Ook schreef op 21 maart 2003 @ 09:42:
[...]
Alle TFT's die een dubbele (D-SUB/DVI) aansluiting hebben MOETEN ook een 'hardwarematige' switch via het OSD oid hebben! Het is namelijk bedoeld om 2 verschillende computers aan te sluiten
Ik kan het me werkelijk niet voorstellen. Dit soort aanbiedingen mogen ze al voeren als er 1 of 2 in voorraad staan en als je belt dan zijn ze altijd net uitverkocht. Trap er niet inVerwijderd schreef op 21 March 2003 @ 08:55:
En heeft er iemand al gebruik gemaakt van die actie van electronicaonline.nl. Daar zou de Samsung 191T voor �699,-- te koop zijn, dit stond in een geclosed topic op GoT.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
tuurlijk kun je er 2 pc's op aansluiten, maar het zal niet de hoofdreden zijn dat fabrikanten 2 verschillende ingangen erop solderen.SimonBenson schreef op 21 maart 2003 @ 10:25:
Denk dat Shameete gelijk heeft, echter ook Ookheeft gelijk; Je 'kunt' een TFT met 2 ingangen gebruiken voor 2 verschillende systemen. Ligt natuurlijk per gebruiker anders.
Als ik een TFT koop is het ook bij mij de bedoeling dat er 2 PC's aan komen te hangen. Dus DVI en VGA is essentieel.
Maakt het kiezen ook weer wat makkelijker, enkel VGA is voor mij niet interessant.
Trouwens had ik ergens een review gelezen van een monitor waarbij het kiezen tussen VGA en DVI erg moeilijk ging, weet alleen niet meer welke
Zoek later op de middag wel, nu eerst een sollicitatiegesprek, wish me luck
Echt?ing._Buttje schreef op 21 March 2003 @ 10:43:
Maar met een D-sub en DVI moet je altijd wel 1 PC hebben met DVI-uitgang
[ Voor 48% gewijzigd door Shanquish op 21-03-2003 10:47 ]
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2003 12:00 ]
Verwijderd
Natuurlijk is het erg mooi dat je als consument (met 1 pc) kan kiezen welke poort je gebruikt (en dat zal ook wel de hoofdreden zijn dat er 2 opzitten), maar elk TFT scherm ondersteunt het switchen tussen die 2 kanalen omdat dat juist no het mooie bijkomende voordeel is van die 2 connectors op je schermshameete schreef op 21 March 2003 @ 10:09:
[...]
ben ik niet met je eens hoor, het zal eerder zo zijn dat de fabrikanten de consument de keuze biedt om D-SUB of DVI te gebruiken.
Hopelijk gaat het ook een beetje goed met die dode pixels enzoUw 1x Hitachi CML174SXWB zal MORGEN (vrijdag) al door ons worden verzonden
en derhalve maandag waarschijnlijk al worden aangeboden!!.
Dank je!! Denk dat jouw steun de doorslag heeft gegeven, want ik krijg net een telefoontje dat ik de baan heb gekregengood luck met je solicitatiegesprek
[ Voor 11% gewijzigd door SimonBenson op 21-03-2003 14:58 ]
Verwijderd
Ik heb hem ook sinds gisteren en gelukkig geen dode pixelsM@NIC schreef op 21 March 2003 @ 14:50:
[...]
Hopelijk gaat het ook een beetje goed met die dode pixels enzo
Verwijderd
Ok. Ik heb nu beide kabels aangesloten. Ik zie alleen niet hoe ik via de osd kan instellen welke ik wil gebruiken.Ook schreef op 20 maart 2003 @ 20:38:
[...]
Je kan switchen op 2 manieren, 'hardwarematig' (via je OSD of knopje op je scherm) en softwarematig (via nView dus). Ik ga er dan dus wel vanuit dat je beide kabels tegelijk op je pc aansluit!
Als je hardwarematig wil wisselen tussen de schermen dan moet je nView wel op "Kloon" instellen anders staat er slechts 1 uitgang tegelijk aan.. Met Kloon activeer je de 2 heads tegelijk!
Verwijderd
Verwijderd schreef op 21 March 2003 @ 16:02:
[...]
Ik heb hem ook sinds gisteren en gelukkig geen dode pixels
ben er erg happy mee, erg scherp en rustig beeld in vergelijking met mijn 6 jaar oude Olivetti 17" CRT.
En wat gebeurt er als je eerst in nView Kloon selecteert, dan je digitale scherm het "Primaire beeldscherm" maakt en dan vervolgens nView weer op "Standaard" instelt (en dan de analoge kabel eruit haalt)?? Als het goed is staat ie dan dus op digital only en moet ie dus ook tijdens/na het booten alles via Digital weergeven!Verwijderd schreef op 21 maart 2003 @ 17:17:
[...]
Ok. Ik heb nu beide kabels aangesloten. Ik zie alleen niet hoe ik via de osd kan instellen welke ik wil gebruiken.
In nview kan ik alleen d.m.v. Kloon te selecteren de digitale kiezen.
[...]
About the only odd thing though, is that you need to press on the ‘Exit’ button to A/B-switch between the VGA and DVI ports; in the event you have the LCD display attached to two computers (like a Macintosh and a Windows PC, for example).
Verwijderd
Nou, toen ik voor de 3e keer probeerde om dvi en analoog tegelijk aan te sluiten detecteerde hij opeens wel DVI. Maar daarna nog een keer geprobeerd en toen deed ie dat weer niet. Maar dit gebeurt er dus als ik alleen dvi aansluit: NO SIGNAL bij het aanzetten van het scherm. Niet als ie windows start, nee, meteen in het begin.Ook schreef op 21 March 2003 @ 21:36:
[...]
En wat gebeurt er als je eerst in nView Kloon selecteert, dan je digitale scherm het "Primaire beeldscherm" maakt en dan vervolgens nView weer op "Standaard" instelt (en dan de analoge kabel eruit haalt)?? Als het goed is staat ie dan dus op digital only en moet ie dus ook tijdens/na het booten alles via Digital weergeven!
Verder kwam ik onderstaande stukje tegen over de Samsung 191T. Misschien werkt het ook bij jouw Samsung:
[...]
GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE
Verwijderd
Verwijderd
Ik ben niet veranderd van mening.zimbab schreef op 22 maart 2003 @ 11:45:
Echt lachen dit topic. Eerst iedereen: Samsung! En toen iedereen: Hitachi! En nu iedereen: Acer!
Die zou ik trouwens ook halen als ik nu een nieuwe zou moeten.
Verwijderd
http://www.hitachidigital.../en_GB/cml174sxw_sxwb.pdfM@NIC schreef op 21 March 2003 @ 17:41:
[...]
Zou je me misschien 2 dingen kunnen vertellen ?
Wat is de hoogte van 't scherm ?
En het standaard waar hij op staat, wat zijn daar de afmetingen van ?
Anders moet ik nog ff aan het klussen voor hij binnenkomt
Verwijderd
Weet je toevallig ook of bij de Mediamarkt in Leeuwarden ook de 172T van Samsung staat?ing._Buttje schreef op 20 maart 2003 @ 20:39:
[...]
Bij de Mediamarkt (te Leeuwarden o.a.) staan ze op rij aangesloten (Hercules, Samsung, IIyama, LG enz...) .. bij Norrod staan er een aantal (Hercules, Samsung, IIyama) en bij Epsilon in Leeuwarden staan ook een aantal (LG en nog een vaaaaaag merk).
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2003 01:29 ]
Ik zou er maar niet van uitgaan dat je er zo goed mee kan gamen. Niet voor die prijs. Voor normaal gebruik (internetten) kan ie wel , maar ook voor films kijken e.d. zou ik het niet zo snel doen.Verwijderd schreef op 23 maart 2003 @ 01:26:
Wie kan mij vertellen of dit wat is:
Medion:
•TFT Plat Beeldscherm 17 inch
• zichtbare beelddiagonaal: 43,2 cm.
• beeldresolutie 1280 x 1024
• horizontale zichtshoek: 150º
• verticale zichtshoek: 125º
• contrast: 350:1
• 410 x 407,5 x 147 mm.
• gewicht: ca. 5.0 kg.
• Aktiv-XGA LCD
• on screen display
• met geïntegreerde stereo luidsprekers
• helderheid: 300 CD/M2
• incl. 3 aansluitingskabels
• kleur: zilvergrijs
389.- euro
Bron: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/home.htm
Op dit moment heb ik een Sony Trinitron CPD-200EST 17''. Is het de moeite waard om over te stappen op deze low budget tft? (ik kom namenlijk wat ruimte te kort op mijn bureau)
Ik kan helaas verder geen informatie vinden over deze tft. Is het prut? Kun je er normaal mee gamen?
Overigens hebben ze ook een 15'' TFT voor 269.- euro.
Raku
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2003 13:06 ]
Epox 8rda+,512mb Kinston pc2700,80GB 7200rms Maxtor Liquid,XP2400+,Club 9500 @ 9700, Lite-on 52*32*52,Acer AL732, WIN XP prof.etc
Verwijderd
Nog steeds Samsung, al moet ik zeggen dar Sharp TFT gewoon het mooiste beeld hebben: zwart is echt pikzwart. maar mijn 191T bevalt ook heel goed.zimbab schreef op 22 March 2003 @ 11:45:
Echt lachen dit topic. Eerst iedereen: Samsung! En toen iedereen: Hitachi! En nu iedereen: Acer!
Die zou ik trouwens ook halen als ik nu een nieuwe zou moeten.
System info: Abit KG7-Raid, AMD Athlon XP 1800+@1900+, 512 Mb DDR ram, Radeon 8500LE, 2x40Gb Maxtor 7.2k + 1x 100Gb Maxtor 5.4k, 24x Plextor CdWiter, 16x Pioneer DVD, 3.5" Floppy, SB Audigy, 10/100 noname network, Iiyama Vision Master 450
Ik vraag me af wat jij onder rot zoeken verstaat. Ik kijk in de Pricewatch bij 'Kabels'-->'DVI.....' en wat staat daar? pricewatch: DVI-D Monitor Kabel 2x DVI Single Link 2mKillerBeeForEver schreef op 24 March 2003 @ 07:46:
Misschien ietwat offtopic, maar weet iemand waar ik een DVI-D kabel kan kopen? Ik heb me rot gezocht, de goedkoopste die ik kon vinden is van Informatique voor � 31,--. Als iemand iets beters weet: ik hoor het graag!
[ Voor 46% gewijzigd door zimbab op 24-03-2003 08:54 ]
Ik had 'm al eerder gezien, maar er staat maar 1 winkel, welke ook nog eens geen zoekfunctie heeftzimbab schreef op 24 maart 2003 @ 08:39:
[...]
Ik vraag me af wat jij onder rot zoeken verstaat. Ik kijk in de Pricewatch bij 'Kabels'-->'DVI.....' en wat staat daar? pricewatch: DVI-D Monitor Kabel 2x DVI Single Link 2m
Maar maakt niet uit......het is nog vroeg.
[ Voor 16% gewijzigd door KillerBee op 24-03-2003 08:58 ]
[ Voor 56% gewijzigd door Roeligan op 24-03-2003 09:47 ]
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Komt omdat er ook een deel 1 en een deel 2 waren.Schaapje_BlaaT schreef op 24 maart 2003 @ 11:35:
hmm, 'the final episode part 3'??
da's ook een beetje een vreemde titel
TFT's op Uni's zijn meestal om van te janken ja.....ligt grotendeels ook aan de instellingen. (in Utrecht hebben ze nu wel goeie staan, maar zijn ook net nieuw).nou ja, in elk geval zit ik nu achter een iiyama bx3814ut TFT scherm (universiteit groningen)
dus ik dacht ha, een TFT topic ff kijken
echt enthousiast word ik niet van de beeldkwaliteit van dit scherm.
vooral tekst wil nog wel eens onscherp zijn. Kan ook aan de instellingen liggen natuurlijk, het werd wel beter toen ik op het automatisch focussen o.i.d. knopje drukte. Alleen kleine lettertjes blijven moeilijk leesbaar
het smeert ook behoorlijk vind ik, ff opgezocht wat de response tijd is en die blijkt 25 ms
nee, geef mij dan het beeld maar van mijn nieuwe Samsung CRT, da's lekker haarscherp
hoewel bij het slepen met die doos ik (en de mensen in de bus) toch wel nu en dan wensten dat ik een TFT scherm had gekocht, maar ja dan had ik op zijn minst twee keer zoveel geld mee moeten brengen voor dezelfde beeldkwaliteit en dat ging me toch wat te ver.
Geen idee ... ik ken ook niet ieder type uit mijn hoofd en bovendien heb ik mijn TFT alweer een paar maand geleden gekocht, dus als ie er toen stond kan ie nu wel weer weg zijn .. en andersomVerwijderd schreef op 22 maart 2003 @ 22:56:
[...]
Weet je toevallig ook of bij de Mediamarkt in Leeuwarden ook de 172T van Samsung staat?
Kan je meteen vragen waar je specifiek op moet letten bij de aankoop van een TFT!ing._Buttje schreef op 24 March 2003 @ 12:30:
[...]
.. en ga desnoods kassa-meisjes bekijken is ook altijd leuk!!![]()
Verwijderd
KillerBeeForEver schreef op 24 March 2003 @ 12:50:
[...]
Kan je meteen vragen waar je specifiek op moet letten bij de aankoop van een TFT!![]()
ROFLMAO @ deze combinatie van reactieszimbab schreef op 24 March 2003 @ 12:54:
Hoe plat en dun ie is is erg belangrijk hoor je dan. En hij mag ook niet te zwaar zijn........trauma's van meisjes.
goh je meent het, alleen als deel 1 dan the final episode heet, noem dan deel 2 niet weer the final episode, want je kunt natuurlijk aan zien komen dat een deel 3 ook wel zal volgen.zimbab schreef op 24 March 2003 @ 11:51:
[...]
Komt omdat er ook een deel 1 en een deel 2 waren.
[...]
TFT's op Uni's zijn meestal om van te janken ja.....ligt grotendeels ook aan de instellingen. (in Utrecht hebben ze nu wel goeie staan, maar zijn ook net nieuw).
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Ow zo! Jij was dus duidelijk scherp genoeg.....ik dacht dat je het over 'part 3' had!Schaapje_BlaaT schreef op 24 maart 2003 @ 13:35:
goh je meent het, alleen als deel 1 dan the final episode heet, noem dan deel 2 niet weer the final episode, want je kunt natuurlijk aan zien komen dat een deel 3 ook wel zal volgen.
wat dacht je van 'TFT/gamen - the nightmare continues' voor deel 4
[ Voor 9% gewijzigd door zimbab op 24-03-2003 13:42 ]
Verwijderd
Oftewel 'TFT/gamen - The Neverending Story'Schaapje_BlaaT schreef op 24 March 2003 @ 13:35:
[...]
goh je meent het, alleen als deel 1 dan the final episode heet, noem dan deel 2 niet weer the final episode, want je kunt natuurlijk aan zien komen dat een deel 3 ook wel zal volgen.
wat dacht je van 'TFT/gamen - the nightmare continues' voor deel 4
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2003 19:02 ]
Verwijderd
Euhmz ... ben je misschien niet in de war met de LG L1710 ??Verwijderd schreef op 24 maart 2003 @ 19:00:
Yo Tweakers,
ik kreeg net mijn PC Zone binnen en daar stond een artikel over de NEC LCD1710. Deze is speciaal voor gamers gemaakt die hoge eisen stellen. Zo heeft hij 16ms en een grote inkijk hoek. Wat nog mooier is, is de prijs!! Die is namelijk €599,-- maar ik zag em bij de pricwatch al voor € 524,50!!!!
Hier is de link: http://www.nec-mitsubishi.com/
Verwijderd
neePegasus81 schreef op 23 maart 2003 @ 22:12:
Binnenkort wil ik de 191T Zilver van Samsung bestellen, maar zit er in de doos ook een DVI kabel?
Verwijderd
Ik hoop voor je dat het was is met gamen... ome tomas prijst hem inderdaad zeer hoog de lucht inKillerBeeForEver schreef op 24 March 2003 @ 21:13:
Euhm, een dag geleden was het bij mij nog Acer, maar ik heb vandaag -uiteindelijk- een Hitachi CML174SXWB besteld. Ik ben niet zomaar overgestapt naar Hitachi hoor, ik wilde echt in eerste instantie een Acer AL732 kopen (en vind het nog steeds een tof scherm!
), maar de recensie over deze Hitachi op ome Tom's site kon ik niet ontwijken... zo ook de aanbieding bij de ITwebwinkel niet!
![]()
Het is een -al zeg ik ut zelf- mooie antraciet gekleurde 17" TFT, 16ms response, 400:1 contrast ratio, door ome Tom gebombardeerd als echte 'gamer TFT', dus ja, ik was verkocht!
Verwijderd
Je heb helemaal gelijking._Buttje schreef op 24 maart 2003 @ 21:00:
[...]
Euhmz ... ben je misschien niet in de war met de LG L1710 ??
Volgens mij bedoel je de NEC/Mitsubishi LCD1701 ???
Zo niet hebbik niets gezegd![]()
.. ik kon de 1710 niet vinden namelijk .. de 1701 wel
Er is prima mee te gamen hoor.Verwijderd schreef op 24 maart 2003 @ 21:59:
[...]
Ik hoop voor je dat het was is met gamen... ome tomas prijst hem inderdaad zeer hoog de lucht inik ben in ieder geval zeeeeer benieuwd wat jij er van vind mooi om te zien vind ik hem opzeker, dus daar kan je al niet mee fout
Verwijderd
Wanneer heb je hem gekocht dan? bij de oudere types met externe adapter, zat wel een DVI kabel, maar de nieuwe 191T met ingebouwde voeding heeft geen DVI kabel, in de doos.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 12:51 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Raku op 25-03-2003 14:25 ]
Raku
Nah, als hier ook weer hetzelfde scherm in zit als in de LG en Hitachi, dan is't een toppie scherm (16ms 400/500:1 enz) en hier hoog gewaardeerd!Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 07:16:
[...]
Je heb helemaal gelijk
maare niet duur toch voor een 17" met 16ms?
[qoute]Verwijderd schreef op 24 maart 2003 @ 23:18:
is aan dat donkere wat te doen want dat ziet er dus egt niet uit op hitachi
[ Voor 6% gewijzigd door KillerBee op 25-03-2003 18:57 ]
En waarom dan wel? Dat is onder andere waar dit topic om draait. Waarom kies jij voor een Iiyama, in plaats van een Acer/ LG/ Hitachi?Verwijderd schreef op 25 maart 2003 @ 18:46:
t0g heb ik liever een iiyama 16ms staan dan een acer/lg of hitachidus ff wachten maar.
Alleen omdat ie een reactietijd van 16ms heeft!!-TheGrimReaper- schreef op 25 March 2003 @ 19:01:
[...]
En waarom dan wel? Dat is onder andere waar dit topic om draait. Waarom kies jij voor een Iiyama, in plaats van een Acer/ LG/ Hitachi?
Verwijderd
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 19:15 ]
[ Voor 51% gewijzigd door zimbab op 25-03-2003 19:34 ]
[ Voor 14% gewijzigd door zimbab op 25-03-2003 19:51 ]
Verwijderd
Dat klinkt heel goed... maar hoe komt die toms hardware er dan bij dat deze monitor toch nog wat last van ghosting heeftcertefied schreef op 25 March 2003 @ 08:22:
[...]
Er is prima mee te gamen hoor.
Het kan wel zijn dat je in somige spellen de gamma opties in het spel moet bijstellen.
Dit omdat in donkere gedeeltes je moelijk onderscheid kunt maken.
Nadat je dit bijsteld gaat het allemaal prima.
Ik heb ook nog geen ghosting kunnen ontdekken.
Ik ben een zeer tevreden hitachi gebruiker.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq