Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ik krijg m'n Iiyama monitor niet uit elkaar

Pagina: 1
Acties:

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

Topicstarter
ik heb dus die Vision Master 454 (HM903DT) en ik probeerde laatst de voet te openen om een klein modje te plegen (IR-ontvanger inbouwen, even als een microfoon 8) ), maar na alle schroefjes te hebben verwijdert kwam ie niet los.

nou vindt ik 'm ff te duur om eraan te gaan rukken en trekken, en ik dacht: "daar moet toch een simpele oplossing voor zijn?". maar na een half uur had ik de moed opgegeven, ik krijg het niet gedaan.

weet iemand hoe wel?

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Verwijderd

waar klemt hij? Hij klemt namelijk wel vast en je moet ehem lastrekken. Maar hoe vast is vast? :D

• collission
  • Niet online

collission

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 20:43:
waar klemt hij? Hij klemt namelijk wel vast en je moet ehem lastrekken. Maar hoe vast is vast? :D
durf ik niet te zeggen, ik denk losjes vast, maar op de staalplaat zit een printplaat vast, en die trek je dan mee, breek ik dan geen kabels?

Verwijderd

Als je alles hebt losgeschoeft kun je niet meetrekken. Ik heb meer monitoren uit elkaar gehaalt en het gaat altijd goed. Je moet het wel met beleid doen, ja.

Verwijderd

doen ze zoiets niet door Garantie dingeses. je hebt wel eens van die dingen waar je alle schroefjes uitdraait en dat die toch vast zit

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-11 20:38

Chakotay

Lick here to continue

Ik heb hier een 451 staan (zelfde voet), zitten er niet nog schroefjes onder die 4 rubberen voetjes?

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 20:49:
doen ze zoiets niet door Garantie dingeses. je hebt wel eens van die dingen waar je alle schroefjes uitdraait en dat die toch vast zit
Volgens mij niet. Heb vakel Iiyama open gehad. Zonder problemen.

• collission
  • Niet online

collission

Topicstarter
dus ik kan er gewoon een ferme trek aan geven?

Verwijderd

moet je de intructie boekie lezen, zo niet ff searchen op google..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 21:24:
Yeh right . en dat staat er in. echt wel :D

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Chakotay schreef op 28 januari 2003 @ 20:53:
Ik heb hier een 451 staan (zelfde voet), zitten er niet nog schroefjes onder die 4 rubberen voetjes?
Dat wilde ik zeggen; net op die ene plek waar je het niet verwacht zit nog een schroefje. Meestal is dat onder een rubbertje idd ;)

I reject your reality, and substitute my own.

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
ik heb ook wel eens zon mod geprobeerd meestal zitten die schroeven onder doppen.. in die voet kun je nog wel leuk modden de rest is zonde ;)

Verwijderd

en gelukt???
Zit namelijk ook met een pro 454 en wil het ledje veranderen van groen naar bright blue :P

• collission
  • Niet online

collission

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 21:45:
en gelukt???
Zit namelijk ook met een pro 454 en wil het ledje veranderen van groen naar bright blue :P
maak er dan meteen een regenboog led van

eigenlijk kun je dit beter niet doen, het leid gigantisch af van het scherm B)

Verwijderd

ist nou gelukt of nie :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 21:24:
Ik hoop dat dit sarcasme is, anders kom je behoorlijk dom over. :+

Verwijderd

ik weet wel dat de pro 454 een printplaatje erin heeft zitten en die trek je kapot.
Of dit zo is met de nieuwe modelen weet ik niet want heb mijn eigen toendertijd uit elkaar gehad om de usb poorten te vervangen met een 8 stuk inplaats van 4 (-:

Dus wees voorzichtig ik heb een hoop moeten zeuren bij een maat van me voordat hij de boel weer wou solderen
Pagina: 1