Verwijderd
waar klemt hij? Hij klemt namelijk wel vast en je moet ehem lastrekken. Maar hoe vast is vast?
durf ik niet te zeggen, ik denk losjes vast, maar op de staalplaat zit een printplaat vast, en die trek je dan mee, breek ik dan geen kabels?Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 20:43:
waar klemt hij? Hij klemt namelijk wel vast en je moet ehem lastrekken. Maar hoe vast is vast?
Verwijderd
Als je alles hebt losgeschoeft kun je niet meetrekken. Ik heb meer monitoren uit elkaar gehaalt en het gaat altijd goed. Je moet het wel met beleid doen, ja.
Verwijderd
doen ze zoiets niet door Garantie dingeses. je hebt wel eens van die dingen waar je alle schroefjes uitdraait en dat die toch vast zit
Ik heb hier een 451 staan (zelfde voet), zitten er niet nog schroefjes onder die 4 rubberen voetjes?
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Verwijderd
Volgens mij niet. Heb vakel Iiyama open gehad. Zonder problemen.Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 20:49:
doen ze zoiets niet door Garantie dingeses. je hebt wel eens van die dingen waar je alle schroefjes uitdraait en dat die toch vast zit
Verwijderd
Yeh right . en dat staat er in. echt welVerwijderd schreef op 28 January 2003 @ 21:24:
moet je de intructie boekie lezen, zo niet ff searchen op google..
Dat wilde ik zeggen; net op die ene plek waar je het niet verwacht zit nog een schroefje. Meestal is dat onder een rubbertje iddChakotay schreef op 28 januari 2003 @ 20:53:
Ik heb hier een 451 staan (zelfde voet), zitten er niet nog schroefjes onder die 4 rubberen voetjes?
I reject your reality, and substitute my own.
ik heb ook wel eens zon mod geprobeerd meestal zitten die schroeven onder doppen.. in die voet kun je nog wel leuk modden de rest is zonde
Verwijderd
en gelukt???
Zit namelijk ook met een pro 454 en wil het ledje veranderen van groen naar bright blue
Zit namelijk ook met een pro 454 en wil het ledje veranderen van groen naar bright blue
maak er dan meteen een regenboog led vanVerwijderd schreef op 28 January 2003 @ 21:45:
en gelukt???
eigenlijk kun je dit beter niet doen, het leid gigantisch af van het scherm
Verwijderd
Ik hoop dat dit sarcasme is, anders kom je behoorlijk dom over.Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 21:24:
moet je de intructie boekie lezen, zo niet ff searchen op google..
Verwijderd
ik weet wel dat de pro 454 een printplaatje erin heeft zitten en die trek je kapot.
Of dit zo is met de nieuwe modelen weet ik niet want heb mijn eigen toendertijd uit elkaar gehad om de usb poorten te vervangen met een 8 stuk inplaats van 4 (-:
Dus wees voorzichtig ik heb een hoop moeten zeuren bij een maat van me voordat hij de boel weer wou solderen
Of dit zo is met de nieuwe modelen weet ik niet want heb mijn eigen toendertijd uit elkaar gehad om de usb poorten te vervangen met een 8 stuk inplaats van 4 (-:
Dus wees voorzichtig ik heb een hoop moeten zeuren bij een maat van me voordat hij de boel weer wou solderen
Pagina: 1