Freelancer

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.916 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 10:20

Ryceck

Constants and Variables

Vincent Bovelander schreef op 07 March 2003 @ 17:54:
Ik ben net met singleplayer in Bretonia aangekomen alwaar Trent nog een oude vriend heeft op Planet Leeds. De beste man vertelde mij net dat ik ergens heen moest om een schip te halen, maar ik ben vergeten waarheen... Weet iemand waar ik moet zijn?

En op het moment dat ik dit schrijf zie ik dat die vent mij geld heeft gegeven en snap ik dat ik gewoon op Leeds een schip moet kopen. Stomme ik... |:(
Stomme jij :+

Hij zei namelijk dat je naar New London moest gaan :) :P

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

JelleStoel schreef op 07 March 2003 @ 18:55:
[...]

Ik zit nu in omega 11 kan alleen de entrance omega 41 niet vinden
Da probleem hebbik dus ook.... heeft iemand coordinaten waar de jump hole/jump gate zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudgo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-09 07:29
global server is back up, voor degene die nog niet gemerkt hadden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:06

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ik zit op de GOF server, maaruh, die anubis, die order fighter, kan je die nog halen voor 1100 piekies??

anders is het wel duidelijk waar ik NU dan heen ga :D

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op 07 March 2003 @ 19:21:
ik zit op de GOF server, maaruh, die anubis, die order fighter, kan je die nog halen voor 1100 piekies??

anders is het wel duidelijk waar ik NU dan heen ga :D
Helaasch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AproK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
Artec, gooi AUB het user limit op je server omhoog...

zet op z'n minst een reply, daaamn, lekkere admin ben je :P

Check mijn knowledge base!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silva
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-03 22:54
Cooliez schreef op 07 maart 2003 @ 19:57:
Artec, gooi AUB het user limit op je server omhoog...

zet op z'n minst een reply, daaamn, lekkere admin ben je :P
het is maar een adsl 8mbit verbindingkje :) daar kunnen niet zo veel op en ik ben bang als ik op acht heb dat er mensen lagg gaan krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
artec schreef op 07 March 2003 @ 19:58:
[...]

het is maar een adsl 8mbit verbindingkje :) daar kunnen niet zo veel op en ik ben bang als ik op acht heb dat er mensen lagg gaan krijgen...
Is dat 512 kbit up? moeten 8 mensen wel kunnen lijkt me, 9~10 met een beetje mazzel :D

* Rafe zit zich ondertussen suf te klikken op de connect knop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silva
Ok max users is nu 8 en allow new logins staat uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:15

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Hey server weer weg :?

Ik was net aan een lucratieve maar lange traderoute begonnen...

never mind, isser weer :)

[ Voor 17% gewijzigd door handige_harrie op 07-03-2003 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
  • Laatst online: 06-11-2023
Ik ben net weer terug in manhatten en ben net bij level 18 aangekomen. Nu staat er find a job. Als ik bij F8 kijk staat er current worth 132,464 en bij next level requirement 45,029. Dat klopt toch niet. Normaal gesproken was het laatste getal altijd hoger toch? dan had er bv 160,000 gestaan en dan moet je doorsparen tot 160,000. Zo was het tot nu toe. Iemand?

[ Voor 4% gewijzigd door Sneak[3G] op 07-03-2003 21:13 ]

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat verschilt per missie, en je bent zelf ook al 132.000 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
tot hoever moet ik nou verdienen dan? weet iemand waarom die mactan base altijd hostile is , want ik wil mijn waterstof daar verkopen. Op de political map is die wit , ik bergijp het niet.

[ Voor 68% gewijzigd door Sneak[3G] op 07-03-2003 21:58 ]

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 11:15

Major Carnage

waki miko Reimu

bbarten81 schreef op 07 maart 2003 @ 21:11:
Ik ben net weer terug in manhatten en ben net bij level 18 aangekomen. Nu staat er find a job. Als ik bij F8 kijk staat er current worth 132,464 en bij next level requirement 45,029. Dat klopt toch niet. Normaal gesproken was het laatste getal altijd hoger toch? dan had er bv 160,000 gestaan en dan moet je doorsparen tot 160,000. Zo was het tot nu toe. Iemand?
132.464+45.029=177.493, tis dus gewoon het bedrag wat je nog erbij moet sprokkelen (dit is dus nadat je de verhaallijn missies allemaal gehad hebt)

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
SPOILER

er komen nu geen verhaallijn missies meer?
Dit was het dus> nu is het dus alleen nog maar jobs, handel drijven en mijnen ofzo??

SPOILER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Multiplayer is fun :D net samen met KayDee 2x op en neer van Planet Cambridge (New London system) naar Planet Denver (Colorado system) helaas ging er iets mis met formatie waardoor KayDee met zijn logge hunchback op een planeet crashte op de terugweg. Het is 37waypoints en je bent wel ongeveer een kwartier aan het vliegen.

Op denver koop je optronics voor 462 die je op cambridge voor 1329 verkoopt. Op cambridge koop je luxury food voor 160 die je op denver voor 1360 verkoopt. Food is highly perishable dus je raakt er zo'n 10-15 kwijt. Je winst is dan als je - zoals ik - 125 cargo space hebt is tussen de 237.975 en 264.775

Iemand nog zulke profitable runs? Please share em...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
wat wel heel klote is dat je op een basis aan komt en dat ie dan hostile is zodat je er niet kan landen, dat heb ik gehad met die mactan base

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
bbarten81 schreef op 07 maart 2003 @ 22:29:
wat wel heel klote is dat je op een basis aan komt en dat ie dan hostile is zodat je er niet kan landen, dat heb ik gehad met die mactan base
Wat verwacht jij als je landt dan? Allemaal lieve mensjes die gezellig met je willen praten ofzo? :P Ok... praten misschien, maar dan ff menens en niet gezellig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
nou ik heb iedereen uitgemoord rond die basis, maar ik kan dan nog steeds niet landen. De basis blijft hostile, terwijl ik van af de andere kant van het universum kom met waterstof en denk dat ik die daar kan verkopen. staat ook niet op de map dat ie hostile is. Oja dit is in SP niet MP. Weet iemand toevallig

SPOILER

er komen nu geen verhaallijn missies meer na level 18 en nadat je weer terug bent op manhattan?
Dit was het dus? nu is het dus alleen nog maar jobs, handel drijven en mijnen ofzo??

SPOILER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

bbarten81 schreef op 07 March 2003 @ 22:39:
SPOILER

er komen nu geen verhaallijn missies meer na level 18 en nadat je weer terug bent op manhattan?
Dit was het dus? nu is het dus alleen nog maar jobs, handel drijven en mijnen ofzo??

SPOILER
Ik ben zover nog niet, maar MP is errug leuk, en SP is er ook nog genoeg te ontdekken zoals Jump Holes en easter eggs. Misschien kun je zelfs de Hispania oid (5e schip=5e system) vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Traderun die lord-mithril postte is ook wel erg goed, alleen snap ik dat illegale gedoe niet :?

Doe het zo:

Op Planet Manhattan (NY) koop je Luxury Consumer Goods voor 180
Verkoop deze op Ainu depot (Hokkaido) voor 1440
Koop daar Alien Organisms (highly perishable) voor 100
Verkoop deze op Newark Station (NY) voor 1860 (ligt naast Planet Manhattan)

Levert op aan winst met 125 cargo-units (ervanuit gegaan dat je 10 AO verliest):
358.900

* handige_harrie gaat dat morgen eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, ik ben al bij heel veel geheime systems geweest...onder andere Omicron Alpha & Omicron Beta (hier vecht je tegen Sabres, deze lui zijn veel dodelijker dan die 'begeerde' titans ;)).

BTW ik ben level 30, heb een Eagle (very heavy fighter) met 7 level 8 weapons (Skyblast A: 159/69 ... 8.33) 8) en ik heb 550.000 credits, encounting :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Nu online
bbarten81 schreef op 07 March 2003 @ 22:39:
nou ik heb iedereen uitgemoord rond die basis, maar ik kan dan nog steeds niet landen. De basis blijft hostile, terwijl ik van af de andere kant van het universum kom met waterstof en denk dat ik die daar kan verkopen. staat ook niet op de map dat ie hostile is. Oja dit is in SP niet MP. Weet iemand toevallig
Ja, je moet ook niet iedereen gaan uitmoorden rond die basis, dan wordt het alleen maar slechter, je moet op een basis / planeet in de buurt dokken, en dan kan misschien de barkeeper je records hacken voor een aantal credits, zodat je reputatie met die hostiles sterk wordt verbeterd en je waarschijnlijk nu wel kan dokken.
SPOILER

SPOILER
Nee, na die tijd is het verhaal over, en ben je echt een 'Freelancer' geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 maart 2003 @ 14:52:
heeft iemand al easter eggs gevonden?
In een nieuws bericht op Rheinland werd "The ministry of Truth" genoemd. Dit is een referentie naar het boek 1984 dat ik net gelezen heb :)
Het moet trouwens echt veel moeite zijn geweest om al die nieuws berichten en gesprekjes met mensen te maken.

Nog een tip. Als je het niet erg vindt om ruzie te hebben met de Bountyhunters moet je naar Manchester vliegen. Daar hebben ze een basisje met supply depots in een van die depots zit H-fuel. Als je die sloopt en de H-Fuel pakt kan je naar een basisje in de buurt terug vliegen en het daar verkopen. Dan kan je weer terug naar de Bountyhunters vliegen en dan is dat depot met H-fuel weer terug. Verdient wel veel geld, maar die bountyhunters worden erg pissed :)

Trouwens jammer dat het niet mogelijk is om een Battleship te kopen :(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2003 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo ben nu op me eigen server heb daar een humpback. Heb 1miljoen credits. Nu wil ik naar omega 41 maar telkes als ik omega 11 in kom word ik al afgekanld :S

Hoe maak ik die gasies me vriendjes?

Of is er een andere manier om aan zo'n titan te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 maart 2003 @ 00:56:
Yo ben nu op me eigen server heb daar een humpback. Heb 1miljoen credits. Nu wil ik naar omega 41 maar telkes als ik omega 11 in kom word ik al afgekanld :S

Hoe maak ik die gasies me vriendjes?

Of is er een andere manier om aan zo'n titan te komen?
Ik ben zojuist Omega 3, 5, 7, 11 en 41 doorgekruist...maar geen Titan sales :/ (lekker bshit verhaal dus...), anyway de eagle rocks as well ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:47
Ryceck schreef op 07 March 2003 @ 19:14:
[...]

Stomme jij :+

Hij zei namelijk dat je naar New London moest gaan :) :P
Ja, ik kwam er inderdaad later achter. Ik helemaal naar New London vliegen, wat blijkt: daar zijn precies dezelfde scheepjes te koop. Ik heb nu een Piranha...

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AproK
eindelijk, na lang zoeken, een titan! :P

damn, level 10 schild kost veel geldjes

en hij is in 41, dus het is geen bs verhaal :P

[ Voor 24% gewijzigd door AproK op 08-03-2003 02:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silva
Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 01:02:
[...]

Ik ben zojuist Omega 3, 5, 7, 11 en 41 doorgekruist...maar geen Titan sales :/ (lekker bshit verhaal dus...), anyway de eagle rocks as well ;)
dan mag jij beter gaan zoeken in omega-41 :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei! ik krijg een review versie van dit spel! ff checken die shit! :P

Edit: is dit eigenlijk online of gewoon singleplayer?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2003 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Verwijderd schreef op 08 maart 2003 @ 09:11:
Edit: is dit eigenlijk online of gewoon singleplayer?
Beide.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis toch niet zo'n kreng van een mmo-spel he? :P Heb namelijk geen cc..

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2003 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Nee, het lijkt een beetje op een MMORPG maar multiplayer is gratis.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei! dat is goed nieuws! is er al een demo van? Hoe speelt het (met joystick oid?)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Nee, geen joystick ondersteuning, vliegen doe je met de muis.
Demo @ http://www.microsoft.com/games/freelancer/downloads_05.asp

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Rexomnium

Vincam aut moriar

SuN-CRuSHeR, als je dat soort vragen eens allemaal in één keer stelde zou het een stuk handiger zijn. :)

Gisteren voor het eerst eens eventjes online gespeeld. Die Nederlandse server die ook in deze topic staat heb ik gebruikt. Maniac was 'my buddy' en samen hebben we een paar opdrachten uitgevoerd. Echt vreselijk cool spel is dit om online te spelen. Ik moet wat meer gaan spelen, vooral om nieuwe schepen en wapens te kopen!

Ik kan niet wachten om weer online te gaan :)

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik zal de demo es checken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Heb er nog wel eentje, alleen die levert niet zo veel geld op:
Inkopen: Beryllium op Kensington Shipping Platform (New London) voor 192, en die dan verkopen op Planet Los Angeles (California) voor 840 of op NewArk Station (New York) voor 960.

Een Defender vol (30 stuks) naar NewArk levert zo een 28k op, ik heb op die manier een Barracuda bij elkaar gespaard :D

Ik heb het gister trouwens 7 uur en 3 minuten non stop gespeeld :X

[ Voor 10% gewijzigd door Rafe op 08-03-2003 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Rexomnium

Vincam aut moriar

Rafe schreef op 08 March 2003 @ 11:15:
Heb er nog wel eentje, alleen die levert niet zo veel geld op:
Inkopen: Beryllium op Kensington Shipping Platform (New London) voor 192, en die dan verkopen op Planet Los Angeles (California) voor 840 of op NewArk Station (New York) voor 960.

Een Defender vol (30 stuks) naar NewArk levert zo een 28k op, ik heb op die manier een Barracuda bij elkaar gespaard :D

Ik heb het gister trouwens 7 uur en 3 minuten non stop gespeeld :X
Ok laten we eens rekenen:
960-192=768
768*30=23040

Dat is maar een verschil van 5000. Hmmm...21% afwijking. :)

Maar ik ga die toch maar ff proberen hoor...23.000 is lekker en redelijk snel verdiend.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 22:56:
Hehe, ik ben al bij heel veel geheime systems geweest...onder andere Omicron Alpha & Omicron Beta (hier vecht je tegen Sabres, deze lui zijn veel dodelijker dan die 'begeerde' titans ;)).

BTW ik ben level 30, heb een Eagle (very heavy fighter) met 7 level 8 weapons (Skyblast A: 159/69 ... 8.33) 8) en ik heb 550.000 credits, encounting :P
Haha... noem je dat de secret systems?? De echte secret systems staan niet eens op de kaart, ook al ben je er geweest. Staan ook niet op dat ding van Lancer's Reactor. Bewijs???
Paar posts van mij terug.

Oja, pats modus:

Ik ben in alle 51 systems die een naam hebben geweest heheheheh I r0cl<

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2003 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow! demo gechecked, wat een SUPERVET spel zeg! echt onwijs verslavend! Kan niet wachten tot ie hier op de deurmat ligt :). Tis eiegnlijk een soort morrowind in-space :P. Lijkt ook wel beetje op DarkSpace (kweenie of jullie dat kennen), alleen das een mmo-spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 11:52:
[...]

Haha... noem je dat de secret systems?? De echte secret systems staan niet eens op de kaart, ook al ben je er geweest. Staan ook niet op dat ding van Lancer's Reactor. Bewijs???

Oja, pats modus:

Idd, omciron Alpha & Beta staan niet op de ingezoomde kaart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Hoeveel secret systems zijn er?
En hoe kan je er geraken? Ik wou eens naar Omicron beta gaan maar ben tot in Sigma 19 geraakt, ik kon daar de gates niet vinden, staat gewoon niks op je kaart en je wordt voortdurend aangevallen. Op deze kaart staat dat er een gate is van Sigma 19 naar Omicron beta maar als je daar vliegt vind je niks.

Zelfde voor Omega 41, tot Omega 11 geraken is geen probleem, maar daar zie je niks op je kaart, je kan dus geen waypoints uitzetten. Op de map staat dat er 5 gates zijn, hoe moet je die dan vinden?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Hacku schreef op 08 March 2003 @ 12:23:
Hoeveel secret systems zijn er?
En hoe kan je er geraken? Ik wou eens naar Omicron beta gaan maar ben tot in Sigma 19 geraakt, ik kon daar de gates niet vinden, staat gewoon niks op je kaart en je wordt voortdurend aangevallen. Op deze kaart staat dat er een gate is van Sigma 19 naar Omicron beta maar als je daar vliegt vind je niks.

Zelfde voor Omega 41, tot Omega 11 geraken is geen probleem, maar daar zie je niks op je kaart, je kan dus geen waypoints uitzetten. Op de map staat dat er 5 gates zijn, hoe moet je die dan vinden?
Je moet gewoon in je nav-map de patrol routes volgen. Telkens wanneer ze ergens spontaan uitkomen tot een punt (die routes), is daar meestal een gate/ basis ofzo. Op die manier kan je ze best gemakkelijk vinden

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Preddie schreef op 08 March 2003 @ 12:51:
[...]

Je moet gewoon in je nav-map de patrol routes volgen. Telkens wanneer ze ergens spontaan uitkomen tot een punt (die routes), is daar meestal een gate/ basis ofzo. Op die manier kan je ze best gemakkelijk vinden
Meer in bv omega 11 zie je niks op je nav kaart. Je moet gewoon zoeken, dat is niet zo erg maar ik wordt telkens aangevallen & destroyed.

[ Voor 11% gewijzigd door XWB op 08-03-2003 12:57 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Weet iemand een redelijk veilige route naar Hokkaido, ik ben al kapot voordat ik in Shikoku ben :/. Of heeft iemand met een goed schip zin om me te begeleiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

handige_harrie schreef op 08 maart 2003 @ 13:24:
Weet iemand een redelijk veilige route naar Hokkaido, ik ben al kapot voordat ik in Shikoku ben :/. Of heeft iemand met een goed schip zin om me te begeleiden?
Ik zit momenteel in Shikoku, maar ik heb een lan-account en kan daar helaas niet mee online :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Preddie schreef op 08 March 2003 @ 12:51:
[...]

Da nazoeken van die partol routes is een leuk id.... maar kijk uit als je de kruisingen van de rode lijnen gaat nalopen... ik kwam de laatste keer ineens uit bij een Red Hessian base.... en das niet leuk met een Humpback :X :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
Weten jullie eigenlijk nog meer 'rode kruisjes' te vinden? Ik heb er 3 in New York gevonden en laatst ook 1 in Texas geloof ik, maar verder nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
'rode kruisjes' ? Heb ik iets gemist?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M a a r t e n schreef op 08 maart 2003 @ 14:04:
Weten jullie eigenlijk nog meer 'rode kruisjes' te vinden? Ik heb er 3 in New York gevonden en laatst ook 1 in Texas geloof ik, maar verder nog niet.
In een van de omega systems (kdacht omega 11), zit een grote ster met daaromheen jumpholes en basissen. De radiatie hier is erg hoog, maar rondom de ster (redelijk dicht bij de ster dus) zitten in totaal (in een cirkel) wel meer dan 20 verlaten schepen (rode kruisjes dus) en uit deze schepen komen level 8,9 en 10 wapens :9

BTW, een wapen aanrader is de Skyblast A (level 8, refirerate 8.33, 159/69 damage, 54.500), te kopen in het Honshu system bij een basis in de buurt van Honshu->Sigma-19 Jumpgate... (dit wapen vind ik persoonlijk beter dan veel level 9 en level 10 wapens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
is er al iemand die een database heeft gemaakt waar het goedkoopst spullen zijn in te kopen en waar je die weer het duurst kan verkopen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

PowerCow schreef op 08 March 2003 @ 15:15:
is er al iemand die een database heeft gemaakt waar het goedkoopst spullen zijn in te kopen en waar je die weer het duurst kan verkopen???
Lijkt me wel een goed groepsproject, als iedereen hier 1 á 2 systems uitpluist hebben we dat redelijk snel voor elkaar :).

Kunnen we meteen van elk system een mooie kaart maken waar planets en stations liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

PowerCow schreef op 08 maart 2003 @ 15:15:
Als je hier kijkt: http://www.lancersreactor.com/t/flcommodity/default.asp

Daar staat een lijst van alle commodities en hierbij gelijk op welke stations ze wat kosten. Das al een leuk begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 11:52:
[...]

Oja, pats modus:

[edit]

Van Gamespy Q&A
Phil Wattenberger: The challenge for this product is its epic scope. We created this huge universe, with 48 systems, over 168 bases to land on, and 58 factions. In essence, we achieved our goal of creating this massively multiplayer universe. We are creating the scope of one (an MMORPG) for a single-player game, with a limited multiplayer feature set. Just the sheer scope of the work has taken time.

:?

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2003 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Dit spel is echt geweldig! Heb het net lang gespeeld, terwijl ik dacht dat ik maar een uurtje speeld ;). Je speelt gewoon zo lekker weg dat je de tijd vergeet.

Heb scheepje gekocht en wat jobs gedaan, ik ben nogal n00b. Kan pas net Caldorado in ;)

Is het trouwens mogelijk om enemy's beter te selecteren? Want nu meot je ze aanklikken, kan er niet automagisch een schip worden aangewezen? Stuk handiger voor de missiles. En hoe moet je handelen? Want ik had gehoord dta je daarmee grof geld kon verdienen :)

[ Voor 37% gewijzigd door Switch op 08-03-2003 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Switch schreef op 08 maart 2003 @ 16:50:
Dit spel is echt geweldig! Heb het net lang gespeeld, terwijl ik dacht dat ik maar een uurtje speeld ;). Je speelt gewoon zo lekker weg dat je de tijd vergeet.

Heb scheepje gekocht en wat jobs gedaan, ik ben nogal n00b. Kan pas net Caldorado in ;)

Is het trouwens mogelijk om enemy's beter te selecteren? Want nu meot je ze aanklikken, kan er niet automagisch een schip worden aangewezen? Stuk handiger voor de missiles. En hoe moet je handelen? Want ik had gehoord dta je daarmee grof geld kon verdienen :)
check de controls...

R is target nearest enemy.

51 systems, 3 secret, wat die henk dus zegt is waar (48).
kan iedereen niet ff screenie maken van waar hij die kruisies vind?

ik heb paar bladzijdes ook al eentje gepost.

die in new york en texas wil ik wel graag weten, is natuurlijk ideaal als je net begonnen bent :)

zijn die kruisies ook op MP te vinden?

en hoe zit het nou als iemand een uur eerder zon scheep heeft leeg gehaald, en ik kom er dan aan?
issie dan leeg? respawn???

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Dank je wel TepelStreepje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AproK
TepelStreeltje schreef op 08 March 2003 @ 17:53:en hoe zit het nou als iemand een uur eerder zon scheep heeft leeg gehaald, en ik kom er dan aan?
vraag k me eigk ook af ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:27
Ik heb nog steeds niet de volle versie. Ik speel nog steeds de demo:D!

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 23:44

Wildfire

Joy to the world!

Switch schreef op 08 March 2003 @ 16:50:

[..]

Heb scheepje gekocht en wat jobs gedaan, ik ben nogal n00b. Kan pas net
Caldorado in ;)
Caldorado? Colorado zul je bedoelen...
Is het trouwens mogelijk om enemy's beter te selecteren? Want nu meot je ze aanklikken, kan er niet automagisch een schip worden aangewezen? Stuk handiger voor de missiles
Is het nou echt zo moeilijk om even bij de control settings van Freelancer te kijken? Daar staan alle toetsen beschreven.
En hoe moet je handelen? Want ik had gehoord dta je daarmee grof geld kon verdienen :)
Wat dacht je van op de ene basis iets kopen wat er goedkoop is en het verkopen op een basis waar het duur is?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Is het tegenwoordig verboden om aardig te reageren als je een paar vragen stelt?

Bedankt in ieder geval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan echt niet wachten totdat ik de full-version in huis heb..

Maar is het niet zo complex als morrowind? Dat je gewoon bijna nooit echt weet waar je heen moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Nu online
Verwijderd schreef op 08 maart 2003 @ 19:28:

Maar is het niet zo complex als morrowind? Dat je gewoon bijna nooit echt weet waar je heen moet?
Nee, want je weet altijd wel waar je heen moet in dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Verwijderd schreef op 08 maart 2003 @ 19:28:

Je weg vinden is niet zo moeilijk, per system heb je een kaart met alle planeten & stations in dat system. Enkel de uiterste systems zijn wat moeilijk.
Anders kan je nog altijd de map gebruiken.

Btw voor Morrowind heb je ook zo een kaart waar alle wegen in Morrowind staan :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Laatst online: 27-08 10:37
Freelancer vliegt telkens na een paar uur spelen terug naar de desktop en dan staat ie wel in de taakbalk en als je hem aanklikt hoor je alleen nog geluid zeer klote.

Waar kan je trouwens de eagle vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 13:01
ik denk dat een add on later in het jaar (nieuwe systemen, verhaallijnen wapens etc) het heel goed zou doen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op 08 maart 2003 @ 17:53:
[...]

check de controls...

R is target nearest enemy.

51 systems, 3 secret, wat die henk dus zegt is waar (48).
kan iedereen niet ff screenie maken van waar hij die kruisies vind?

ik heb paar bladzijdes ook al eentje gepost.

die in new york en texas wil ik wel graag weten, is natuurlijk ideaal als je net begonnen bent :)

zijn die kruisies ook op MP te vinden?

en hoe zit het nou als iemand een uur eerder zon scheep heeft leeg gehaald, en ik kom er dan aan?
Zeg maar Jan hoor ;)
En zo'n schip is leeg als het leeg is. Respawnt dus niet Bron: ervaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 18:14

mvz

muziek verslaafde

wat ik niet snap, is waarom die nomads zo snel dood gaan, en ze WEL vette wapens droppen..

kheb nu 4 nomad cannons aan boord ;D ( heb me titan ingeruild voor een sabre, vliegt lekkerder )

[ Voor 19% gewijzigd door mvz op 08-03-2003 20:17 ]

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:27
gaan al die spaceships maar hoogstens 300 als snelheid?

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

xtreme_lunatic schreef op 08 March 2003 @ 20:20:
gaan alle die spaceships maar hoogstens 300 als snelheid?
in et kort, ja

normal, 80
burn, 200
cruise, 300

handigste om cruise disrupting tegen te gaan, is engine uit, met Z, en dan af en toen ff burnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
AwesomE schreef op 08 March 2003 @ 20:09:
ik denk dat een add on later in het jaar (nieuwe systemen, verhaallijnen wapens etc) het heel goed zou doen.
Ja dat zou wel zalig zijn :p

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Waar kun je een level8 shield (voor heavy fighter) en level7 guns kopen?

* handige_harrie heeft nu een Falcon met 2x level6 guns en 3x level8 guns

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een profile gemaakt voor de N50 Speedpad. /me te lui is nu. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 20:16:
[...]

Zeg maar Jan hoor ;)
En zo'n schip is leeg als het leeg is. Respawnt dus niet Bron: ervaring
bedoelde die henk van EA ofzo, weet ik veel van wie die komt.

maaurh, dat houd dus in dat de server waar ik nu op zit al helemaal leeg is geroofd?!

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(Heeft iemand anders hier ook het probleem dat ie niet meer op de 24/7 Dutch Freelancer [NL] kan?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
RexomniuM schreef op 08 maart 2003 @ 11:39:
[...]

Ok laten we eens rekenen:
960-192=768
768*30=23040

Dat is maar een verschil van 5000. Hmmm...21% afwijking. :)

Maar ik ga die toch maar ff proberen hoor...23.000 is lekker en redelijk snel verdiend.
Planet Los Angeles ligt in het California system, en een jump gate verder is het New York system, ik heb elke keer doorgevlogen, de Rogues in het New York system kunnen me toch niks maken, ze zijn echt enorm zwak :D Tis maar een kleine moeite voor elke keer 5k extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 06:59
Ik heb het eergisteren pas geinstalleerd ;)
Hadden ff een kleine lan hier thuis, dus toen ff van m'n pa zijn pc 'n server gemaakt (ook voor op internet :p ). Was in t begin ff alles oefenen enzo, nu moet ik nog 13k credits voor die Barracuda te kopen, daarna 'n Valkyre :)

Daarnaast vind ik het gewoon een zeer relaxt mooi gemaakt spel, het laadt gewoon über-snel tegenover andere grafische hoogstandjes, en je kan er mee op internet zonder gezeik met cdkeys _/-\o_ Microsoft _/-\o_ !!

[ Voor 31% gewijzigd door De_Bastaard op 08-03-2003 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
Ik wil het ook wel actief (mutliplayer) spelen, alleen moet ik ff een server hebben waar meer mensen van GoT zitten.
Helaas is die Gathering of Freelancers dicht, zijn er meer servers waar jullie op spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spikey
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 22:17

Spikey

Making the web accessible!

Hmmz, Zwaar verslavend !! :D

ben nu nog SP aan het doen, MP komt strax wel

Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

Dementia solaris is vette server vind ik, speel er al vanaf et begin dat et spel er was. =]

sabre,lvl10 positron shield, 4x nomad cannon

827 hull
423 shield
0 energy usage ;D

just over 10.000.000 credits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 13:01
xMvZx schreef op 09 March 2003 @ 01:23:
Dementia solaris is vette server vind ik, speel er al vanaf et begin dat et spel er was. =]

sabre,lvl10 positron shield, 4x nomad cannon

827 hull
423 shield
0 energy usage ;D

just over 10.000.000 credits
tja zijn er voor jou nog uitdagingen dan om verder te spelen ?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Zonet ff gespeelt op een willekeurige server :)
Was een kerel die me zo ff 40k gaf om een cool schip te kopen enzo.
Maar helaas zijn bij dit spel ook van die irritant teamkillers, d'r was zo'n kerel die me maar bleed opzoeken en dood schieten :|

Vond er eerst weinig aan, maar nu ik het meer snap is het wel enorm gaaf :D

[ Voor 14% gewijzigd door M@NIC op 09-03-2003 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Inderdaad, als je doorhebt hoe het allemaal in z'n werk gaat is het echt enorm koel 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

AwesomE schreef op 09 March 2003 @ 01:54:
[...]

tja zijn er voor jou nog uitdagingen dan om verder te spelen ?
yep, en ze hebben nu pvp aangezet net, dus das helemaal leuk, op naar new york met die sabre

en knalle maar })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Zonet ff gespeelt op de GoF server, 2 level 1 missies gedaan van rond de 2k.
Schiet niet echt op zo, moet ik hier gewoon mee door gaan tot ik een beter schip kan kopen of zijn er beter dingen om mee te beginnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Niet online
En of er nog reden is om door te spelen:

ik heb vanavond het TITAN schip gekocht.. kost je 800k credits, je vind hem in 'een' omega sector.. een sterker schip heb ik niet kunnen vinden

Verder 3X Alien NOMAD weaponry (800 hitpoints, en kost GEEN energy)
en 2X wildfire (level10) (1050 hitpoints)

Beat that !

Naja ff serieus ik moet zeggen dat zit spel ongekend is in het creeren van een goede zweer zeg.. Wat een spanning soms, zeker als je je in de wat minder bekende sectoren bevind :)

[ Voor 7% gewijzigd door Wilde op 09-03-2003 03:54 ]

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:46
uh..maar wat is het nut van multiplayeren dan?

coop missies? of elkaar killen in cyberspace?
want ik heb ff ingelogd op een server en ik kon gewoon missies doen ..was niet veel aan btw ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
SonyEricsson schreef op 09 March 2003 @ 05:00:
uh..maar wat is het nut van multiplayeren dan?

coop missies? of elkaar killen in cyberspace?
want ik heb ff ingelogd op een server en ik kon gewoon missies doen ..was niet veel aan btw ....
Tis juist leuk om met zijn allen (hiet liefst mensen die je kent, bij. van GoT) de volgende dingen (in een groep, je kan mensen inviten door ze aan te klikken en op I te drukken) te gaan doen:
  1. met zijn allen een heel erg moeilijke missie te gaan doen
  2. met zijn allen een verre cargo run maken (dus samen reizen om goederen te verkopen op een andere planeet)
  3. met zijn allen bijv. freighters vernietigen, hun lading binnenhalen met je tractorbeam, en die lading dan lekker duur verkopen
    • hetzelfde als punt c, alleen dan met torpedo's een battleship vernietigen >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Rafe op 09-03-2003 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, lijkt me erg vet! Kan bijna niet wachten!

Kennen jullie DarkSpace? Dat lijkt hier best veel op, alleen dat is 100% online, en dan kan je ook bassissen bouwen op planeten, mits je het goede schip hebt.. En je krijgt prestige als je goede dingen doet (scouten en dan destroyers een beamer opplakken, dan kan iedereen em zien, of basissen bouwen op andere planeten, zodat die van jou worden, of gewoon andere schepen afknallen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 22:33
Hmz ik zat net nog op de Dutch 24/7 server [217.8.111.221] ff uit het spel en weer terug, is ie weg :/

Weet iemand wat er mee gebeurd is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat doe ik fout dat ik geen Nomad guns krijg :? Ik bedoel ik heb er inmiddels, buiten de singleplayer campaign, alle tientallen het noniets in geknald, maar geen Nomad guns voor mij ;(

Kan dat alleen op multiplayer servers ofzow :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die dit spel met de Microsoft Strategic Commander speelt ?
Heb zelf al even een profile aangemaakt : link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ìk speel de demo iig met tb+muis, wel jammer dat ik mn hotas-je niet kan gebruiken, zou wel vet geweest zijn, maar wel stukkie moeilijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Ik heb nu een aardig sterk schip, maar ik vind hem muchos langzamos ;).

Dus ik ben aan het zoeken voor nieuwe thrusters, maar ik heb nu 2 verschillende gezien maar hun top speed is 200.000? Dus: Waar kan ik het best zoeken voor een snelle Thruster, voor iemand van Level 4 die niet verder kan dan het Coldorado system ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 12-09 13:49
Ik heb nu al een paar uurtjes de trial versie binnen, maar nog niet geinstalleerd |:(

* Hahn gaat Freelancer Trial Version installeren :P

Is de Trial eigenlijk gewoon een demo of is het het volledige spel met een tijdslimiet ofzo?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Laatst online: 25-08 12:54
MaRc0 schreef op 09 March 2003 @ 11:34:
Ik heb nu al een paar uurtjes de trial versie binnen, maar nog niet geinstalleerd |:(

* Kwartjuh gaat Freelancer Trial Version installeren :P

Is de Trial eigenlijk gewoon een demo of is het het volledige spel met een tijdslimiet ofzo?
IS een 'normale demo'. Met behoorlijk wat vrijheid, en een paar schepen...

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ïk vinnet wel een goede demo, geeft een mooi beeld van het spel en je kan gewoon verder spelen als je de missie voltooid hebt, dus gaan handelen of wat missies als bounty hunter doen... wel vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postov schreef op 09 March 2003 @ 10:01:
Hmz ik zat net nog op de Dutch 24/7 server [217.8.111.221] ff uit het spel en weer terug, is ie weg :/

Weet iemand wat er mee gebeurd is? :)
Dat zei ik paar berichten geleden ook al , plzz kan iemand me zeggen waar die heen is ;( , was net lekker wat cash binnen aan het halen enzo. Maar ik had het zaterdag al , raar protocol of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thinkingaboutit
  • Laatst online: 18-11-2024
Heeft iemand een 24x7 server of een lijstje met servers?
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.