http://www.twitch.tv/jannustitannus
BF1: Don-Panio
Nee, we vliegen overal naartoe, gooien ons in gevechten maar vooral traden & ship upgraden.evilpin0 schreef op 04 maart 2003 @ 23:01:
spelen jullie missies?
wel klote daarnet, knal ik tegen een vrachtschip, vliegt hacku in de atmosfeer omdat ie in formatie met me was
ow ja specs zijn nu:
PIII800Mhz
256Sdram
Win2k
[ Voor 17% gewijzigd door Silva op 04-03-2003 23:42 ]
Ik had 174 vleesjes aan boord, wat op Manhattan enorm veel waard was.Cooliez schreef op 04 March 2003 @ 23:39:
morgen komt u wel trug
wel klote daarnet, knal ik tegen een vrachtschip, vliegt hacku in de atmosfeer omdat ie in formatie met me was137 vleesjes naar de haaien (ofzo
)
Vliegen we enorm ver om duur food te halen is alles naar de maan
[ Voor 9% gewijzigd door XWB op 04-03-2003 23:45 ]
Thx, brrr zo verInfernis schreef op 04 March 2003 @ 20:26:
het enige irritante aan multiplayer is dat je account restricted is op 1 server
Dus moet je maar hopen dat hij up blijft en niet zomaar verdwijnt.
Voor de mensen die Sabre & titan zoeken:
Sabre:
- Plant malta, Omicron Alpha
- Vogtland base, Dresden
Titan:
- Planet Crete, Omicron Gamma
- Leon Base, Omega-41
daar dubbelklik je op, en dan krijg je een soort 3d wire frame van um te zien, so far so good
als je nu op dat figuur klikt, op bepaalde plaatsen, dan komt er zo'n rood ding op te staan, geeft dit aan dat je voortaan op dat mikt of wat? heb geen id eigk waarvoor het dient
Het lukt me niet om daar te komen, de wegen zijn daar nogal onduidelijk en ik wordt telkens aangevallenInfernis schreef op 04 maart 2003 @ 20:26:
het enige irritante aan multiplayer is dat je account restricted is op 1 server
Dus moet je maar hopen dat hij up blijft en niet zomaar verdwijnt.
Voor de mensen die Sabre & titan zoeken:
Sabre:
- Plant malta, Omicron Alpha
- Vogtland base, Dresden
Titan:
- Planet Crete, Omicron Gamma
- Leon Base, Omega-41
Verwijderd
Ik heb het topic niet helemaal doorgelezen (sorry), maar ik heb toch een vraag.
Ik ben nu single player op level 10. En ik wil graag de Dromedary Freighter kopen, die ik alleen op Mactan Base kan kopen, dat is van de Lane Hackers. Die zijn neutraal tegen me (zelfs beetje posiitef), maar hun ally, de Outcast zijn enemies van mij. En ik denk dat het daardoor komt dat ik niet kan docken bij hun basis, Mactan Base.
Wat kan ik hier aan doen? Waar kan ik anders het Dromedary schip kopen? Of beter een ander schip? Ik heb $60.000 gespaard en ik heb nu een Heavy Fighter. ClydesDale vind ik niks en wil ik overslaan.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
die me 20K kan geven
we dont actually run this place but we know who does.

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!
Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
Verwijderd
Je kunt op verschillende manieren geld verdienen. Bv jobs in cafe's, maar ook handelen in goederen. Dat kun je dan doen door zelf in te slaan en het duurder te verkopen op een andere planeet, of door andere vrachtschepen kapot te knallen, hun spullen te tractor-beamen en dat daarna verkopen. Is wel een stukje gevaarlijker trouwens
babe:
Ik zou niet voor die Dromedary gaan, maar toch voor de Clydesdale en dan door sparen tot je 170.000 hebt zodat je in Rheinland een Hunchback kan kopen. Als je per se toch die Dromedary wil moet je misschien eerst zorgen voor betere reputatie bij die gasten. Door bv missies voor ze te doen of door het af te kopen bij iemand (wie weet ik niet). Of je schiet hun vijanden zo veel mogelijk neer, dat werkt ook...
Verwijderd
meestal levert het gewoon nix op
Verwijderd
hacku, onze clan heet GoT
heb nu overal die tag voor me naam staan, dusja
heb je mischien een missie verkeerd gedaan?
en ikke nog een vraag, hoe krijg k toch die figuren zoals rogues m'n vriendjes, ik wil gewoon overal heen en traden
Ze niet meer uit de lucht schieten en alleen nog hun vijanden verrot knallen, maar dan vinden zij je niet meer leukCooliez schreef op 05 maart 2003 @ 12:55:
en ikke nog een vraag, hoe krijg k toch die figuren zoals rogues m'n vriendjes, ik wil gewoon overal heen en tradenbriber enz kost me te veel geld..
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Als ik op multiplay druk en dan internet kies, ga ik wel naar het 'server' scherm. Vervolgens zegt ie "Connected to Global Server" en "Internet games available", maar in de gameslist verschijnen geen gameservers. Ook niet na 10 minuten wachten....heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn ???
Ik heb (op suggestie van het forum bij Lancor) DirectX9 al opnieuw geinstalleerd, maar dat hielp niks!
alvast bedankt!
DUGG
Overigens zou ik graag zien dat het slow-chat gehalte hier iets minder wordt.
There is no magic.
Ik zet ZoneAlarm uit voordat ik Freelancer opstart.Hacku schreef op 05 March 2003 @ 14:05:
Heb je een firewall?
Mijn ADSL-verbinding gaat wel via een Router....hmmmm zou het daaraan liggen ???
DUGG
Verwijderd
In het britste gedeelte zit een systeem midden in de ijsring (die je op de 'universe' map kan zien). dacht vlak bij station birmingham, nou iig daar zitten wat ijsvelden die je kan minen, en daar kwam carbon uit, wat je op dat vlak-bij liggende station kan verkopen voor 120 per stuk. schiet toch meer iets op.Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 12:01:
Het is wel jammer dat dat eigenlijk voor geen meter opschiet, dat minen. Heb je 20 minuten asteroids kapotgeschoten, waar van de 100 er 25 iets bevatten, heb je 25 keer Water ofzo..verdien je dus wel 600 credits waauw! Daar ben ik dus snel mee gestopt. Je kunt het honderdvoudige verdienen in dezelfde tijd door gewoon te traden. Maar ik denk dat het misschien toch interessant kan worden in asteriod fields op "gevaarlijke" plekken zoals de borderworlds, edge worlds of corsair systems. Daar zit misschien wel waardevollere zooi in de asteroids.
Da's dus met een fightertje 30x120 = 3600. en gaat best rap.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2003 15:20 ]
neej hoor ik zit ook achter router en ik heb geen problemen.Pluimmaker schreef op 05 March 2003 @ 15:11:
[...]
Ik zet ZoneAlarm uit voordat ik Freelancer opstart.
Mijn ADSL-verbinding gaat wel via een Router....hmmmm zou het daaraan liggen ???
Ik heb trouwens een game gehost. maar ik denk dat het niet werkt omdat ik achter router zit. probeer hem eens te joinen:
server: Tweakers.net only
pass: got
Ik zit nu op kantoor, dus dat gaat nietspydoggie schreef op 05 March 2003 @ 15:27:
[...]
neej hoor ik zit ook achter router en ik heb geen problemen.
Ik heb trouwens een game gehost. maar ik denk dat het niet werkt omdat ik achter router zit. probeer hem eens te joinen:
server: Tweakers.net only
pass: got
Maar meer in zijn algemeen, kan ik ergens aangeven dat ik een specifieke server wil joinen ?? Die optie zie ik namelijk nergens, maar misschien ben ik wel heel erg kippig
DUGG
[ Voor 4% gewijzigd door Icingdeath op 05-03-2003 15:38 ]
Nog niet, ben eerst een de site bezig.JelleStoel schreef op 05 March 2003 @ 15:27:
Is er al een irc kanaal voor die got clan van freelancer
mmmp wel vaagJelleStoel schreef op 05 March 2003 @ 15:37:
Vaag ik kan die tweakers.net only server wel vinden maar ik kan niet connecten terwijl ik bij ander servers wel kan connecten iemand
[ Voor 9% gewijzigd door Jay-v op 05-03-2003 15:41 ]
Bij mij staat er bij Ping ook ???? ...spydoggie schreef op 05 March 2003 @ 15:40:
[...]
mmmp wel vaager staat niet dat er een connect gefailed is .
1
2
3
| 62.131.253.202 - Dutch 24/7 Server Staat open voor Uw plezier. |
Verder nog een vraag: Is er een manier om, zonder een systeem eerder bezocht te hebben, te weten welke schepen ze er verkopen? Ik kan nl. in Liberty bakken met geld verdienen, maar anders dan mijn Liberty H.F. zijn er weinig goede schepen te koop. Daarvoor moet ik ver weg; maar waarheen? Dit kan ik ook niet op the Lancers Reactor vinden..
Verwijderd
Kijk in de Readme. Dit probleem had ik ook, misschien omdat ik de Nimo codec pack gebruik. Je hoeft Freelancer en Nimo niet te uninstallen, wel de regkeys en bestanden verwijderen zoals in die readme staat. En dan WMFADIST te installeren (zoek op google). Dit werkte bij mij. Nu deden alle geluiden het weer.Switch schreef op 05 March 2003 @ 15:24:
Bij mij vallen sommige dialogen weg, 3d sound deactivaten werkt, het gaat gewoon weer aan als ik op 'New Game' druk
Dank, ik ga het straks proberenVerwijderd schreef op 05 March 2003 @ 16:05:
[...]
Kijk in de Readme. Dit probleem had ik ook, misschien omdat ik de Nimo codec pack gebruik. Je hoeft Freelancer en Nimo niet te uninstallen, wel de regkeys en bestanden verwijderen zoals in die readme staat. En dan WMFADIST te installeren (zoek op google). Dit werkte bij mij. Nu deden alle geluiden het weer.
Verwijderd
Deze link is wel een spoiler btw!paknaald schreef op 05 March 2003 @ 15:54:
code:
1 2 3 62.131.253.202 - Dutch 24/7 Server Staat open voor Uw plezier.
Verder nog een vraag: Is er een manier om, zonder een systeem eerder bezocht te hebben, te weten welke schepen ze er verkopen? Ik kan nl. in Liberty bakken met geld verdienen, maar anders dan mijn Liberty H.F. zijn er weinig goede schepen te koop. Daarvoor moet ik ver weg; maar waarheen? Dit kan ik ook niet op the Lancers Reactor vinden..
http://www.lancersreactor..._title=Freelancer&M=False
lol zo heb ik mijn clan ook genoemdartec schreef op 05 March 2003 @ 17:00:
heb server nu op een snellere lijn : ip :81.91.5.245 naam: gathering of freelancers
Verwijderd
Dan valt na 30 seconden me geluid weg. en speelt ie telkens alleen maar kleine stukjes van de geluiden af. Als ik daarna in windows komt hebben al me programma's precies hetzlfde.
Hebben anderen dit ook toevallig
Verwijderd
Had je zelf ook wel kunnen bedenken.
Volgens mij is dat een van de uiterste systemen.
Ik vind van niet.. ik vond het maar een lomp ding. Ik heb nog steeds een klein fighterje en ben lvl9..bbarten81 schreef op 05 maart 2003 @ 15:30:
is de heavy fighter defender nou beter dan die light fighter die je in het begin krijgt. Ik heb die verkocht en het kost me 17000 credites ofzo om hem terug te kopen
Heb nu wel behoefte aan iets zwaarders.. maar heb geen zin in freighter.. lijken me erg sloom en lomp..
* boesOne vind dit een erg cool spel..
doet me denken aan goeieouwe freespace
[ Voor 8% gewijzigd door boesOne op 05-03-2003 20:55 ]
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
Verwijderd
Nee, dan begin je op elke nieuwe server opnieuw.bbarten81 schreef op 05 March 2003 @ 20:53:
hoe gaat dat online spelen? ALs je in single player lvl 38 bent dan ben je dat online ook?
Tja maar hopelijk zijn de meeste mensen verstandig om dat niet te gebruiken want het verpest alles en het is ook nog zwakHacku schreef op 05 March 2003 @ 20:39:
Met een trainer.

Verwijderd
Jep, dan mag je opnieuw beginnen. Gelukkig komen er steeds meer 24/7 servers, die dus (bijna) altijd aanstaan.bbarten81 schreef op 05 March 2003 @ 20:56:
wow en als die server niet meer bestaat dan ben je dus fucked?
[edit]
Hey! Daar vlieg ik
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2003 21:01 ]
Wordt er nog gespeeld (multiplayer) vanavond?
Ik heb net die 24/7 server geprobeerd, maar daar kon ik niet connecten (probleem met ID
ALs je het zou wilt noemen, ja.bbarten81 schreef op 05 maart 2003 @ 20:56:
wow en als die server niet meer bestaat dan ben je dus fucked?
Er wordt op de server waar jij op speelt opgeslagen hoe ver je bent, en als jij weer terug komt op die server kan je je 'savegame' laden vanaf die server.
Waar ik wel benieuwt naar ben, is of je je singeleplayer savegame (uit Mijn Documenten\My Games\Freelancer\Accts\SinglePlayer) in je multiplayer savegame map kan stoppen (Mijn Documenten\My Games\Freelancer\Accts\MultiPlayer), en die kan laden als je inlogged op een server
Ik bedenk me net, dat dat waarsch. niet zal lukken, aangezien er geen account nummer is gekoppeld aan de savegame... was een leuk hersenspinseltje though
[ Voor 13% gewijzigd door Rafe op 05-03-2003 21:02 ]
Ik kan mij niet herinneren dat ik ergens een account naam en paswoord heb getyptaccount name and password you provided are not valid on this server. Be sure that you have typed your account name and password correctly and try again.
Ik kreeg wel iets te zien van een account ID (wat ik heb opgeschreven) maar ik heb geen benul wat ik daar mee kan, of aan kan veranderen.
Nou heb ik - ook - een minder legale versie
Iemand een oplossing?
heb wel een linksys router met Upnp dus zou goed moeten gaan
...
Verwijderd
zoiets krijg ik ook als ie wil connecten met de list server, dan hangt dat hele spelAwesomE schreef op 05 maart 2003 @ 21:39:
freelancer klapt er bij mmij uit zodra ik internet kies voor MP
heb wel een linksys router met Upnp dus zou goed moeten gaan
En als ik een server wil joinen krijg ik "The requested operation is taking longer than expected. Press esc to cancel"
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2003 21:46 ]
Ik ga (over)morgen eerst wat spelen, solo, om wat peon te verdienen en een ebter schip/wapens te kopen
Donaties zijn uiteraard welkom
[ Voor 9% gewijzigd door MeneerKrab op 05-03-2003 22:04 ]
soms vindt ik de enemy's wat moeilijk maar dat komt odmat ik een rookie van Level 2 ben met 1700 piek
En verder: Bestaan er missiles die automatisch op een target af gaan? Want mijn missiles missen gewoon steeds
Even tussen haakjes: Ik vidnt dat herhalende stemmen gedoe in de bar erg irritant
Verwijderd
Verwijderd
Je moet gewoon op ESC drukken zodra ze dat gaan zeggen, dan zap je gewoon snel door die zooi heen. Werkt ook bij bv de trade vent, als dan de camera zo verplaatst naar een andere view. Dat kun je ook doorzappen met ESC. Dan gaat het allemaal wat snellerSwitch schreef op 05 March 2003 @ 22:22:
Even tussen haakjes: Ik vidnt dat herhalende stemmen gedoe in de bar erg irritant"You're new here, right?" - "Aha." of "We don't exactly run this place, but we have a understanding". Het is maar net wat je irriteert he
Je zult op diverse plaatsen waarschijnlijk geen geluid horen, ook bij deze missie is dat een probleem, daarom vind de scripted actie na het geluid (dat die gastjes jou aanvallen) dus ook niet plaats , klik even op onderstaande link. Voer dit uit, en je kunt gewoon verder met je missies!Verwijderd schreef op 04 maart 2003 @ 12:13:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem![]()
Kan iemand me vertellen want wil graag die missies uitspelen!
http://www.lancersreactor..._title=Freelancer&M=False
Dit is trouwens voor iedereen waarbij soms het geluid ontbreekt aan te raden
Om een lang verhaal kort te maken... ik ben al een uur bezig en ga non-stop d00d binnen 3minuten
Iemand tips?
BTW: multiplay werkt ook niet... zit direct aan i-net en hij blijft maar: "connecting to global server" Firewall uit

Verderz vette game
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
SPOILERS!Ryceck schreef op 06 March 2003 @ 00:37:
spoiler:Ik zit nu dus bij een van de laatste missies meej die Power Source... kom ik daar da fukking jump hole uit heb ik gelijk 30!!!!!!!!!!!!!!!!! schepen in me nek hangen.... HOE DOE IK DAT IN GODSNAAM???
Om een lang verhaal kort te maken... ik ben al een uur bezig en ga non-stop d00d binnen 3minuten
Iemand tips?
BTW: multiplay werkt ook niet... zit direct aan i-net en hij blijft maar: "connecting to global server" Firewall uit
Verderz vette game
gewoon veel je afterburner gebruiken, en je cruise dinges.
AFSTAND nemen, terug komen, en als je die 4 dingen moet slopen, dan blijf je dichtbij, en vlieg je gewoon hard rondjes om dat ding heen, en blijf je schieten, zo heb ik het tamelijk eenvoudig gehaald.
ik hoop dat je echt deze missie bedoelt, want adners heb ik wat anders verklapt...
is met die VETTE gate zeg maar, en dan daarna met die VETTE planeet...
Battle.net Spud#2543
en om nou helemaal naar berlijntjes te reizen om er achter te komen dat k te weinig geld heb

Verwijderd
Price: $ 170,940 (daar wordt natuurlijk nog wat afgetrokken van je vorige schip
leuk dingetje, maar ik ga denk ik voor de Banshee
Ik kan namelijk geen leuke/goeie servers vinden
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Dit topic is gesloten.