Battlefield 1942 topic deel VIII

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.732 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heheh ik heb ook soms de neiging om teammates te verwonden..(ik vind het gewoon leuk om te weten hoe ze reageren :P ) Bv. ff choppen met een mes. Maar dit doe ik zelden..tenzij het van die lame plane campers zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 23:56:
Heheh ik heb ook soms de neiging om teammates te verwonden..(ik vind het gewoon leuk om te weten hoe ze reageren :P ) Bv. ff choppen met een mes. Maar dit doe ik zelden..tenzij het van die lame plane campers zijn :(
Dat slaat toch nergens op, je teammate heeft dan meteen en aantal % minder health (FF=on)... Dan is de kans dat hij daarna wordt gekilled veel groter, je vernaaid het spelen voor jezelf maar ook voor je teammaten. Iemand hoeft zoiets ook niet bij mij te flikken op pubje, want dan laat ik hem mijn BAR leegeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:45

PoweRoy

funky!

Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 23:56:
zeer leuk ja :/ door zo'n mensen wordt het spel minder interessant. al die irri TK'ers en ventjes-die-je-bijna-dood-maken :r
samen moet je winnen duz moet je elkaar niet afmaken, ik kotst op soort mensen als jij :r

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bzzje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 11:02

Bzzje

Negeren is vooruitzien

Verwijderd schreef op 19 February 2003 @ 07:51:
[...]

Dat slaat toch nergens op, je teammate heeft dan meteen en aantal % minder health (FF=on)... Dan is de kans dat hij daarna wordt gekilled veel groter, je vernaaid het spelen voor jezelf maar ook voor je teammaten. Iemand hoeft zoiets ook niet bij mij te flikken op pubje, want dan laat ik hem mijn BAR leegeten.
da's het kutte ja... want om de een of andere reden wordt jij dan gezien als de teamkiller (ook wel logisch, want bijna niemand ziet wat hij loopt te kutten)

Negeren is vooruitzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/ScreenShot2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/ScreenShot18.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/ScreenShot29.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/ScreenShot126.jpg

ff wat screenies gemaakt om het topic levend te houden, ze zijn wat lelijk maar dat komt omdat ze onder de 50 kb moesten zijn :D .

komt er ooit nog een got war ofzoiets?

[ Voor 142% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2003 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 08:13

Spleasure

Ik hier?

Redje schreef op 18 February 2003 @ 23:53:
[...]

Nog irritanter zijn Teamkillers...
Net weer een paar van die gassies op een server, beide rond de -60.
Het hele potje is gelijk geen drol meer aan.
Ik d8 dat die knakkers gekicked werden met 1.3.

Tank in hangar is phun :) (Of op zo'n vehicle pad.)
FF paniek saaien in de enemy base, helemaal als je een Tiger hebt.
Maar meestal is het toch van korste duur aangezien daarna iedereen spawned als ATer.
Probeer eens game.TKpunish in te tikken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-08 11:34
Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 23:56:
Da's echt de meest flauwe manier om in een mp game te spelen! Mensen als jij verdienen een lifetime BAN van internet als je het mij vraagt! Zelfs plane campers zijn minder vervelend voor de gameplay. Wie is er hier nou lame? :r :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:34

Snow_King

Konijn is stoer!

Plane Campers zijn irri!

Die lui hadden net zo goed in de front line kunnen vechten en proberen het potje te winnen!
Ik wordt de meeste pub's onderhand zat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heejz allemaal, is er nog iemand die van BF af wil, of ken je zo iemand, dan wil ik em graag kopen, e-mail me ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Plane campers zuigen echt hard.

Begint de match zeg maar, dan pakken ze een voertuig, crossen ze een berg af (El Alamein) laten de beschadigde jeep/tank daar staan en pakken vervolgens een plane.
En jij staat daar met niks, gebruik dat voetuig dan voor wat nuttigs om bv. een control point te pakken.

Die gasten willen kosten wat het kost een plane, niks teamplay.
Stel je voor dat je moet lopen en hierdoor een plane mist... afschieten die gasten :)

[ Voor 8% gewijzigd door Redje op 19-02-2003 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Verwijderd schreef op 19 February 2003 @ 18:14:
Heejz allemaal, is er nog iemand die van BF af wil, of ken je zo iemand, dan wil ik em graag kopen, e-mail me ff.
de lokale computerboer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik meld me dan maar als plane camper :D LOL

Gister bijvoorbeeld nog op husky: http://members.home.nl/lichtoog/w00t.jpg 95% van de kills waren met de plane zo'n beetje wel :P

Is niks mis met een planecamper als tie een beetje kan vliegen, mag je best een jeepje voor opofferen een plane is veel meer waard om je team te ondersteunen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Verwijderd schreef op 19 February 2003 @ 19:33:
Is niks mis met een planecamper als tie een beetje kan vliegen, mag je best een jeepje voor opofferen een plane is veel meer waard om je team te ondersteunen :Y)
Ben ik met je oneens.

Waarom zou je een jeep of een tank opofferen om bij een plane te komen die pak hem beet op 10sec loop afstand verwijderd is?

Daarna moet ik of andere team leden weer w88 op een voertuig respawn of een pickup. Terwijl ik al lang op een control punt had kunnen wezen.
W88 is vervelend, terwijl dit niet hoeft.

Ik pak toch ook geen plane om vervolgens bij een control point te exitten. :)

Maarja op een public denkt toch iedereen aan zijn eigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:38
Zekerz, als de gene goed kan vliegen en goeie bombardementen uitvoerd is het goed voor de ondersteuning van het team..... :7

Maar als er een n00b is die steeds w8 bij z'on spawn punt waar een vliegtuig start, en daarna maar wat rond gooit met die bommen... vind ik dat zelf wel lame.. :X

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 20:29

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

tip, neem een clan.

ik speel niet eens meer op pubs, alleen nog wars :) (we hebben der veeeeel)
altijd leuk, en het spelen is rustiger en beter geplant.
dus niets TKers en irritante noobs, nee gewoon allemaal mensen die roelen (of andere partij niet, das ook leuk :) )

morgen weer training tegen got,
ik hoorde iemand got war roepen!?

zal btw wel weer screenies maken :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Ok..probleempje hiero :/
Voorheen had ik wat skins aangepast door wat mooiere skins.
Nu ik echter de 1.3 patch heb lukt het mij niet meer.
Met RFA extractor pak ik die texture file uit en maak er een texture mappie van
Daar drop ik mijn nieuwe skins in en start het spel(net zoals altijd) alleen nu mis ik textures als ik RTR speel :(
Kennelijk worden voor RTR ook textures gebruikt uit BF1942 die het spel nu niet meer terug kan vinden:?
Iemand die weet hoe je dit nu wel kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 15:38
Ik weet niet of ik je hiermee kan helpen maar Soldier9's Realism Mod 2.3 is pack die full support heeft voor RTR... die update ' 2.3 ' moet nog wel uitkomen maar er staan al wel wat screenshots... hoop dat je hier messchien wat aan hebt.. :)

Hier is de link: http://s9rm.nucleardays.com

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solopher
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 14:55
Okeej.. let's start... Ik heb mijn BF1942 nu harstikke stabiel gekregen en dat heb ik zo gedaan:
Alles grafische instellingen in BF1942 heb ik op low gezet.

Eerst ff mijn system specs:
Mobo: GigaByte GA-7VAXP-Ultra
CPU: AMD Athlon XP 1800+
VGA: GeForce III Ti200 64MB ram
Interal Ram: DDR 256MB Ram PC2100
Mouse: Logitech MX 500 Mouse

Nu alle Drivers die ik heb geinstalleerd:
Nvidia Detonator 41.09 (deze werkt heel fijn voor VGA)
Via 4 in 1 Drivers (Voor Moederbord)
MouseWare 9.75 build 302 & a scroller Fix (voor Logitech mouse)
DirectX 9 (om het zaakje compleet te maken)
Voor de rest heb ik deze instellingen gedaan bij de instellingen van mijn
Deze komen van http://www.battlefield-1942.nl, dus de videokaart klopt niet met de mijn maar ik heb wel dezelfde instellingen
videokaart:
Afbeeldingslocatie: http://www.battlefield-1942.nl/data/images/nieuws/085202550355.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.battlefield-1942.nl/data/images/nieuws/080002560356.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.battlefield-1942.nl/data/images/nieuws/080502350335.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.battlefield-1942.nl/data/images/nieuws/082302330333.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

goed gedaan man! dank namens alle n00bs.. :D

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

Verwijderd

Hmmm hij wil alleen maar helpen ...
Flinke sarcastische opmerking , niet echt op zijn plaats :(

Verwijderd

Topicstarter
Zelfs ik pak wel es een plane om het alleen maar als vervoermiddel te gebruiken en mezelf te droppen bij een vlag :P

En als je een vlag wilt pakken kan de benenwagen vaak beter uitkomst bieden dan een jeep. Met een jeep show jezelf al van heinde en ver IK KOM ERAAN, SHOOT ME :D (snap je wat ik bedoel :P )
Met textures heb ik me nog niet echt bezig gehouden, enige wat ik wel weet dat je beter een ander forum kunt opzoeken, hier zul je niet veel nuttig respons krijgen :P
http://forums.bf42.com/forumdisplay.php?s=&forumid=3
http://www.battlefield194...display.php?s=&forumid=23
Niet speciaal voor skins maar meer voor mapping: http://www.planetbattlefield.com/perfectionist/

Ennuh lees vooral de stickies bij de twee fora staat goede info in :)
Dat tabblad van opengl is een beetje bandbreedte verknoeiing in dit geval voor Battlefield :P

Overigens het je de mipmap niveau op beste prestatie staan dan krijg je dus niet het spel te zien zoals het bedoeld was, textures worden zeg maar geblurred, iig minder detail, maak maar es twee verschillende screenshots met beide instellingen en zie het verschil.

Ow ja: en zet de oude vertrouwde windows skin erop en geen achtergrond en de-installeer eventueel de progsels die xp skinnen zal ook een hoop helpen :+

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2003 01:09 ]

Verwijderd

PoweRoy schreef op 19 February 2003 @ 08:13:
[...]

zeer leuk ja :/ door zo'n mensen wordt het spel minder interessant. al die irri TK'ers en ventjes-die-je-bijna-dood-maken :r
samen moet je winnen duz moet je elkaar niet afmaken, ik kotst op soort mensen als jij :r
NouNou ophouden met dat flamen :(

Ik doe dit alleen als mn hele team uit lamers bestaat..alsof het dan wat uitmaakt als ze bijna dood zijn :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 februari 2003 @ 01:23:
[...]
NouNou ophouden met dat flamen :(

Ik doe dit alleen als mn hele team uit lamers bestaat..alsof het dan wat uitmaakt als ze bijna dood zijn :P
Dat maakt zeker wel uit, het is gewoon zeer triest om je eigen teammaten te verwonden... En zelfs de grootste n00bs kunnen stilstaand met een BAR veel killen hoor, dus ze zijn zeker wel nuttig en anders leiden ze in ieder geval de aandacht af va jezelf...

Het zijn gewoon je teammaten en daar verspil je geen ammo aan, die ammo moet in de tegenstanders en niet in je eigen team... :(

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 00:46:
Hmmm hij wil alleen maar helpen ...
Flinke sarcastische opmerking , niet echt op zijn plaats :(
even een kleine toelichting voor de mensen die het niet snappen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
[23:01] <py> <[nS]SoLoPhEr> -> welke instellingen heb je nou voor BF? 
[23:01] <py> post dat ff op GoT  
[23:01] <[nS]SoLoPhEr> Alles op Low
[23:01] <[nS]SoLoPhEr> ok
[23:01] <py> dan heeft iedereen er wat aan 
[23:01] <[nS]SoLoPhEr> waar?
[23:01] <py> moment 
[23:01] <[nS]SoLoPhEr> ok
[23:01] <py> (Link: [TOPIC=699590/0//][NOHTML]Battlefield 1942 topic deel VIII[/NOHTML][/TOPIC])http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/699590/0//

maw: ik heb um zelf gevraagd offie dat wou doen.... :+

Verwijderd

Hmm hehe was ff niet helemaal duideijk ;)
sorry ......

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

np: misverstand :D

• DaDude
  • Laatst online: 05-09 09:30
Als planecampers goed kunnen vliegen, vind ik alles best (Lighteye :P)
Maar als ze dat niet kunnen, als ze een bocht maken en bam vliegtuig weg vindt ik het hoogst irritant. Zelf planecamp ik niet, ik kan vliegen maar ik vind het veel leuker om naar het front te gaan :)

• AntonTH4Dutch
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
solopher schreef op 19 February 2003 @ 23:20:
Ik heb mijn BF1942 nu harstikke stabiel gekregen en dat heb ik zo gedaan:
Alles grafische instellingen in BF1942 heb ik op low gezet.
Da's mooi, maar nog interessanter wordt het natuurlijk als je het stabiel krijgt met de graphics wat hoger :)
(OK, inkoppertje...maar toch)

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:27
melly schreef op 19 February 2003 @ 21:49:
Ok..probleempje hiero :/
Voorheen had ik wat skins aangepast door wat mooiere skins.
Nu ik echter de 1.3 patch heb lukt het mij niet meer.
Met RFA extractor pak ik die texture file uit en maak er een texture mappie van
Daar drop ik mijn nieuwe skins in en start het spel(net zoals altijd) alleen nu mis ik textures als ik RTR speel :(
Kennelijk worden voor RTR ook textures gebruikt uit BF1942 die het spel nu niet meer terug kan vinden:?
Iemand die weet hoe je dit nu wel kan doen?
Wat ik een echte aanrader vind is de BF1942 Historic Addon van Merciless Creations. _/-\o_

Als je dat gebruikt heb je voor alle maps ondersteuning voor eigen textures. Zelf vind ik de texture packs die Merciless gemaakt heeft voor Omaha Beach, Bocage, Operation Marget Garden en Battle of the Bulge echt helemaal top! :9~ En ik wacht dan ook met spanning op volgende texture packs voor de overige maps. Erg cool van de texture packs: historisch correcte textures met de ECHTE nazi WO-2 vlag welke je ook op bv. Discovery Channel wel in de documantaires ziet.

Verder vind ik de level-laadschermen met Merciless VEEL mooier! Je krijgt dan in het midden het kaartje te zien (wat je ook bij de single-player campaign bij de briefing kreeg) met daarom heen wat originele WO-2 propaganda posters. Heel mooi gemaakt!

Oh ja, en daarnaast heb je met Merciless ook bloed als je iemand raakt, en kun je de vorm van je crosshair veranderen.

Oftewel, alles wat je nodig hebt om BF1942 nog mooier te maken! :9

Verwijderd

Yup nu nog ff wachten op een nieuwe update , dat je zonder con files te editen gelijk de boel kan instaleren ..
en het feest is compleet :P

• Haay
Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 10:07:
Yup nu nog ff wachten op een nieuwe update , dat je zonder con files te editen gelijk de boel kan instaleren .. en het feest is compleet :P
Ach, zo erg vind ik het niet om ff in notepad die .con files te editen zodat Merciless Addon ook onder RtR werkt. :) Maar voor mensen die bang zijn de boel te verklooien is het inderdaad wel makkelijk wanneer de nieuwe versie n00b-proof is.

• AntonTH4Dutch
  • Niet online
Vanavond om 21:53 op Ned. 2: De Slag om Stalingrad (aflevering 1 van 3).
Misschien wel hét keerpunt in WO2, * AntonTH4Dutch gaat zeker kijken 8)
(info: http://stalingrad.uitdaging.org)

Afbeeldingslocatie: http://stalingrad.uitdaging.org/programmas/1/gifs/staf25.jpg
(die 5e van links wil ik wel ff een lesje leren in BF :9 )
edit:
idd wel errug toevallig flipbis! :)

[ Voor 35% gewijzigd door AntonTH4Dutch op 20-02-2003 10:40 ]

Verwijderd

Vanavond is om 21:53 op nederland 2 het eerste deel van een 3-delige serie over de slag bij Stalingrad. Schijnt een zeer goede documentaire te zijn, waarbij ze mbv 3d een weergave hebben gemaakt...
Stalingrad - een naam die voor altijd verbonden zal zijn met de verschrikkingen van de Tweede Wereldoorlog. De Slag bij Stalingrad kostte honderdduizenden levens en betekende een keerpunt in de Tweede Wereldoorlog.

In de programma's worden de gebeurtenissen van toen vanuit verschillende perspectieven belicht, en doen nieuwe historische feiten hun intrede. Overlevenden, van zowel Russische als Duitse zijde, beschrijven hun aangrijpende ervaringen. Daarnaast zijn er verslagen van mensen die dicht bij de macht hebben gestaan. Bijzonder zijn de beelden, destijds gedraaid door soldaten tijdens het beleg.

Voor de serie zijn Russische archieven geopend, die exclusieve toegang gaven tot onbekende documenten en filmfragmenten. De stad Stalingrad werd met behulp van 3-D animatie gereconstrueerd om zo een goed beeld te krijgen van wat de strijd ter plekke heeft aangericht.
klik hier voor link
Programma 1. Het offensief
Stalingrad - hoofdstad van de Sovjet oorlogsindustrie; voor Hitler een doel van militair belang. Maar niet alleen: de stad is ook nog 's genoemd naar Stalin, zijn vijand. Het is Hitler er veel aangelegen dit bolwerk te veroveren.
Op 23 augustus 1942 bereiken de eerste tanks van het Duitse Zesde leger de oevers van de Wolga. Het zit niet mee, want door de hitte van de zomer, de afstand en de snelheid waarmee het leger voortrekt, heeft de bevoorrading van de troepen sterk te lijden.
Het verzet in de stad blijkt goed georganiseerd. Het Sovjet Russische Rode leger barricadeert de oostoever van de rivier; tegelijkertijd wachten 900 000 mensen het sein voor evacuatie af. Wat Stalin betreft zal dat pas komen, als de stad een ruïne wordt.
Als de eerste Duitse troepen Stalingrad binnenvallen, stuiten ze bij ieder huizenblok op weerstand. Bloedige gevechten volgen en houden aan. Desondanks roept Hitler op 8 november: 'Stalingrad is veroverd. We zullen de stad nooit verlaten.'
Nog meer Stalingrad info hier

Anton_NL was net iets eerder :o :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2003 10:32 ]

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Verwijderd schreef op 19 February 2003 @ 18:14:
En dan zeker continue online zijn he ... floepert!! ;)

MW | BF1 Stats

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Wie heeft er nog mooie programma's voor mappen?
Ik heb alles van Lighteye al gelezen, maar ziet er moeilijk uit allemaal iemand die ook al met mappen aan de gang is gegaan?

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

En kan je dat gewoon zo installeren? Dan krijg je geen conflicten of iets dergelijks als je online speelt :?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Verwijderd

Anton_NL schreef op 20 February 2003 @ 10:29:
Vanavond om 21:53 op Ned. 2: De Slag om Stalingrad (aflevering 1 van 3).
Misschien wel hét keerpunt in WO2, /me gaat zeker kijken 8)
(info: http://stalingrad.uitdaging.org)

[afbeelding]
(die 5e van links wil ik wel ff een lesje leren in BF :9 )
edit:
idd wel errug toevallig flipbis! :)
De 5de van links? Wie is dat dan weer?

• AntonTH4Dutch
  • Niet online
Wel 's gehoord van :r dhr. A. Hitler |:(?

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 13:43:
[...]

De 5de van links? Wie is dat dan weer?
meen je dat echt? weet je dat niet? :/

Ga eens heel snel terug naar de basis school!

• AntonTH4Dutch
  • Niet online
Voor degenen die nog 's een Jeeprace :9 willen organiseren, hier een ideetje (map is Gazala):

Afbeeldingslocatie: http://www.strike9.com/file.aspx?path=/ChrisWroe1986/fullsize/racecourse.jpg

Legenda:
The red line is the course, which must be followed. Yellow lines are checkpoints that you have to go through, blue line is start, black and white is finish. Green dots are pit stops (repair pads), though racers can also play engineer and repair their own jeeps.

• Haay
ThrillSeeka schreef op 20 February 2003 @ 13:37:
En kan je dat gewoon zo installeren? Dan krijg je geen conflicten of iets dergelijks als je online speelt :?
Dat kun je inderdaad gewoon zo installeren en je krijgt geen conflicten met online games. Het is ook geen mod die de game zelf verandert (geen andere units, geen andere eigenschappen van units) maar hoe het er op JOUW scherm uitziet aanpast. Dus bv. bij de Battle of the Bulge map hebben de soldaten een sneeuw-camouflage pak, hebben de tanks sneeuw-camouflage (met modder!). Het ziet er gewoon veel mooier uit!

Als je eigenschappen van units gaat veranderen, bv. het aantal guns op een Spitfire om wat te noemen, ja, dan krijg je conflicten met online play. De Merciless Historic Addon is dan ook geen mod in de betekenis van BF, waarbij je een mod ook als mod moet activeren. Je start gewoon je game op met de normale shortcut, hoeft niks te activeren, en je hebt er meteen voordeel van :)

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Dan ga ik die meteen installeren als ik thuis ben!

thanx for the tip ;)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

@anton_nl

jeep races kunnen wel leuk zijn maar dan komt het spel niet tot zijn rechts. kwam laatst op een server met de map gazala. zat de heletijd 1 persoon te vragen wie er mee ging racen. de helft van team ging kijken :/ wedstrijd 12 vs 5 :X

[This space is for rent]

• AntonTH4Dutch
  • Niet online
mwoah, ik vind dat jeepracen juist een leuke variatie in het spel, misschien dat 0,001% van de servers wordt gejeepracet...
is dus geen probleem dacht ik...en het is gewoon echt top :P
(mensen moeten er idd niet om gaan zeuren in een 'gewoon' spel)

• MuSeLive
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 February 2003 @ 19:33:
Ik meld me dan maar als plane camper :D LOL

Gister bijvoorbeeld nog op husky: http://members.home.nl/lichtoog/w00t.jpg 95% van de kills waren met de plane zo'n beetje wel :P

waar is dat screentje van met die scores ?? waar vind je dat en is dat best of the day ofzo. sorry als dit een domme vraag is :X

Ik vind die jeepraces ook wel eens leuk, ze woden toch vooral op stuntservers gespeeld. en op gewone servers is bijna altijd een normale match aan de gang.

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

MuSeLive schreef op 20 February 2003 @ 18:14:
[...]

waar is dat screentje van met die scores ?? waar vind je dat en is dat best of the day ofzo. sorry als dit een domme vraag is :X

Ik vind die jeepraces ook wel eens leuk, ze woden toch vooral op stuntservers gespeeld. en op gewone servers is bijna altijd een normale match aan de gang.
Zie http://bftracks.vadvardet.nu/appl/bft/Search
Maar dat is al eens eerder voorbijgekomen ;) . Alle online statistics worden hier bijgehouden van de Europese servers.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• AntonTH4Dutch
  • Niet online
hier nog een site met statistics:
http://bfstats.no-ip.com/intro.asp

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

net een spannende war tegen sQ gespeeld(met tepelstreeltje) en we hebben met 3-1 net gewonnen. de laatste op BotB was zuper spannend, we wonnen met 15-16 :D

[This space is for rent]

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Haay schreef op 20 February 2003 @ 15:46:
[...]

Dat kun je inderdaad gewoon zo installeren en je krijgt geen conflicten met online games. Het is ook geen mod die de game zelf verandert (geen andere units, geen andere eigenschappen van units) maar hoe het er op JOUW scherm uitziet aanpast. Dus bv. bij de Battle of the Bulge map hebben de soldaten een sneeuw-camouflage pak, hebben de tanks sneeuw-camouflage (met modder!). Het ziet er gewoon veel mooier uit!

Als je eigenschappen van units gaat veranderen, bv. het aantal guns op een Spitfire om wat te noemen, ja, dan krijg je conflicten met online play. De Merciless Historic Addon is dan ook geen mod in de betekenis van BF, waarbij je een mod ook als mod moet activeren. Je start gewoon je game op met de normale shortcut, hoeft niks te activeren, en je hebt er meteen voordeel van :)
sja, dan krijg je dus dat men de pakkies fel rood en fel blauw gaat maken...

ook geen cheat, maar wel een cheat 8)7

dit zag je in CS ook... (en ut, en overal...)

Battle.net Spud#2543

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

TepelStreeltje schreef op 20 February 2003 @ 22:25:
[...]

sja, dan krijg je dus dat men de pakkies fel rood en fel blauw gaat maken...

ook geen cheat, maar wel een cheat 8)7

dit zag je in CS ook... (en ut, en overal...)
offtopic:
Hoe heet jij in BF bij sQ?

verder, dat skinnen valt bij mij onder cheaten, das vet nep!!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Snow_King schreef op 20 februari 2003 @ 22:29:
[...]

offtopic:
Hoe heet jij in BF bij sQ?

hij heet spud :)

[This space is for rent]

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

PoweRoy schreef op 20 February 2003 @ 22:24:
net een spannende war tegen sQ gespeeld(met tepelstreeltje) en we hebben met 3-1 net gewonnen. de laatste op BotB was zuper spannend, we wonnen met 15-16 :D
ja, echt wel :)

stond de eerste helf van bulge allies (sq allies dus, got axis) in de molen met team maatje, met 2 tanx er om heen....

was medic, dus ik overleefde het wel tijdje...
totdat men kogels op waren, toen kwam er een sniper binnen, die een kogel door zen flikker kreeg en toen was ik leeg...
dus dan maar sniper pakken...

helaas niet lang in een gevecht volgehouden... pistool enzo
naar boven gerend om te reloaden, en toen kwam hij ook boven met zen assault gun...

phatchance dat je dat overleefd...

heb nog wel net aan van ja gewonnen met tank battle, mijn tank was ook dood, maar ik stapte nog op tijd uit ;) (om even later dood te gaan door de kogelregen van iemand anders (was at))

maarja, we hebben weer wat geleerd enzo, dus we benne weer blij

tnx got! :)

edit zie siggeh, daar staat men online nick in :)

[ Voor 28% gewijzigd door TepelStreeltje op 20-02-2003 22:40 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snow_King schreef op 20 February 2003 @ 14:27:
[...]

meen je dat echt? weet je dat niet? :/

Ga eens heel snel terug naar de basis school!
Hmm, ik heb wel leren tellen op school :), en de 5de van links, ken ik toch echt niet?

Afbeeldingslocatie: http://stalingrad.uitdaging.org/programmas/1/gifs/staf25.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 5e van links das von klinkenhöven en die daar weer rechts van is leuitentant Grüber :+

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2003 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Niet online
webwatcher:
met die vent op de voorgrond erbij, is de 5e van links Hitler :z

[ Voor 85% gewijzigd door AntonTH4Dutch op 21-02-2003 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Snow_King schreef op 20 February 2003 @ 22:29:
Ben ik niet per definitie met je eens.

Als iemand alle allies fel-blauw en alle axis fel-rood skinned, ja, dan vind ik dat ook cheaten :(. Dat ruineert het spel en is net zo erg als de wall-hack uit patch 1.3.

Maar als je een programma gebruikt dat de soldaten, voertuigen en gebouwen de historisch correcte skins geeft dan vind ik dat niet cheaten. Je zou het zelfs anti-cheaten kunnen noemen, omdat de uniforms nu MEER bij de omgeving passen, en dus beter camoufleren! ;)

Kijk bv. eens naar de screenshots op deze pagina voor pics van Battle of the Bulge in de sneeuw! Let op de sneeuw-camouflage kleding, de handschoenen die ze aanhebben (die het pistool vasthouden) en het bloed effect (ziet er in-game beter uit dan hier overigens).
Of hier voor pics van Omaha Beach met correcte skins! En wat denk je van deze screens van Operation Marget Garden?

[ Voor 12% gewijzigd door Haay op 21-02-2003 13:12 . Reden: Meer links voor screenshots toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Haay schreef op 21 February 2003 @ 13:08:
[...]

Als iemand alle allies fel-blauw en alle axis fel-rood skinned, ja, dan vind ik dat ook cheaten :(. Dat ruineert het spel en is net zo erg als de wall-hack uit patch 1.3.

Maar als je een programma gebruikt dat de soldaten, voertuigen en gebouwen de historisch correcte skins geeft dan vind ik dat niet cheaten. Je zou het zelfs anti-cheaten kunnen noemen, omdat de uniforms nu MEER bij de omgeving passen, en dus beter camoufleren! ;)

Kijk bv. eens naar de screenshots op deze pagina voor pics van Battle of the Bulge in de sneeuw! Let op de sneeuw-camouflage kleding, de handschoenen die ze aanhebben (die het pistool vasthouden) en het bloed effect (ziet er in-game beter uit dan hier overigens).
Of hier voor pics van Omaha Beach met correcte skins! En wat denk je van deze screens van Operation Marget Garden?
Nou maak zelf dan effe een paar screenshots voor ons :P Als het wat is dan ga ik het zeker installeren, maar ik heb geen zin om al die moeite te doen als het eindresultaat echt slecht is. Dus kom op met die shots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Haay schreef op 21 February 2003 @ 13:08:
[...]

Agreed! Dit is echt geen cheaten, mannetjes zijn alleen maar minder goed te zien B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
jagermeister1 schreef op 21 February 2003 @ 13:15:
Nou maak zelf dan effe een paar screenshots voor ons :P Als het wat is dan ga ik het zeker installeren, maar ik heb geen zin om al die moeite te doen als het eindresultaat echt slecht is. Dus kom op met die shots :D
Op die pagina's die ik gaf staan screenshots genoeg. Als je die niet overtuigend vindt zullen screenshots die ikzelf op mijn PC maak ook niet kunnen overtuigen.

Trouwens, wat ik ook erg kewl vind is dat Merciless Historic Addon niet bang is om de nazi swastika te gebruiken. Dat maakt het ook historisch correct. Dit geldt ook voor de vlaggen die op de spawn-points staan te wapperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Haay schreef op 21 February 2003 @ 13:26:
[...]

Op die pagina's die ik gaf staan screenshots genoeg. Als je die niet overtuigend vindt zullen screenshots die ikzelf op mijn PC maak ook niet kunnen overtuigen.

Trouwens, wat ik ook erg kewl vind is dat Merciless Historic Addon niet bang is om de nazi swastika te gebruiken. Dat maakt het ook historisch correct. Dit geldt ook voor de vlaggen die op de spawn-points staan te wapperen.
Ok...ik had er een paar gemist geloof ik. Zag alleen die van de Bulge staan. Mijn fout. Ziet er goed uit allemaal. Ga het na het weekend eens beter bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
whow die skins zien er best vet uit
dit vind ik dus ook totaal geen cheaten, ze hebben nu zelfs extra camo.
weet iemand een goede site met allemaal van dat soort skins maar ook voor wapens ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MuSeLive schreef op 22 February 2003 @ 14:29:
whow die skins zien er best vet uit
dit vind ik dus ook totaal geen cheaten, ze hebben nu zelfs extra camo.
weet iemand een goede site met allemaal van dat soort skins maar ook voor wapens ?
Lees je stukje nog eens en denk dan ff na :X ;)

Ik hoop dat er ooit nog es een patch komt die naar de filesize kijkt van de textures (wordt het iig een stuk moeilijker), ik vind het cheaten als je het met je orginele battlefield gebruikt, je moet het spelen zoals het bedoeld is en anders zoek je maar andere servers op die mods hebben draaien oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Verwijderd schreef op 22 februari 2003 @ 16:36:
[...]

Lees je stukje nog eens en denk dan ff na :X ;)

Ik hoop dat er ooit nog es een patch komt die naar de filesize kijkt van de textures (wordt het iig een stuk moeilijker), ik vind het cheaten als je het met je orginele battlefield gebruikt, je moet het spelen zoals het bedoeld is en anders zoek je maar andere servers op die mods hebben draaien oid.
En waarom vind je het dan cheaten :?
Heb je het zelf al geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Leuk dat je dat vindt, ik ben blij dat Dice daar toch anders over denkt. Skinnen is gewoon leuk, het maakt het spel leuker (zoiets van "Dit is mijn BF1942, hoe ziet de jouwe eruit?"), niemand anders heeft er last van en je kan klagen wat je wilt, ik vindt aimbotters en van die vliegtuigen die weten waar je zit ook al was je verstopt in de kelder van een huis vanaf de eerste minuut (wallhack) toch wat erger. Ze zijn jou niet tot last met hun skins, dus doe aub niet zo moeilijk. Ga anders zelf naar een "ORIGINELE SKINS ONLY ANDERS EEN BAN" server ofzo, zul je zien dat die wel heeeeel erg moeilijk te vinden zijn ;)

MechWarrior || Monsters Game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

GambitRS schreef op 22 February 2003 @ 16:52:
Leuk dat je dat vindt, ik ben blij dat Dice daar toch anders over denkt. Skinnen is gewoon leuk, het maakt het spel leuker (zoiets van "Dit is mijn BF1942, hoe ziet de jouwe eruit?"), niemand anders heeft er last van en je kan klagen wat je wilt, ik vindt aimbotters en van die vliegtuigen die weten waar je zit ook al was je verstopt in de kelder van een huis vanaf de eerste minuut (wallhack) toch wat erger. Ze zijn jou niet tot last met hun skins, dus doe aub niet zo moeilijk. Ga anders zelf naar een "ORIGINELE SKINS ONLY ANDERS EEN BAN" server ofzo, zul je zien dat die wel heeeeel erg moeilijk te vinden zijn ;)
Totally agreed _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ThrillSeeka schreef op 22 February 2003 @ 16:45:
[...]

En waarom vind je het dan cheaten :?
Heb je het zelf al geinstalleerd?
Neuh, natuurlijk installeer ik dat niet, ik installeer alleen mods. En volgens de regels van clanbase wordt zelfs de bloodpatch als een cheat gezien.
GambitRS schreef op 22 February 2003 @ 16:52:
Totale bullshit wat je hier nu zegt. Het is gewoon onmogelijk bij een ander te kunnen zien of ie andere textures heeft. En omdat een wallhack/aimbot misschien veel erger is dan de textures veranderen geeft je dat bij lange na nog niet het recht om de textures te veranderen.

En voor die ... die nog niet snappen dat deze skins zogenaamd niet erg zijn omdat ze niet opvallen > DUH hier gaat het nou om JE VALT NIET OP, je gebruikt een andere skin dan standaard de bedoeling is, CHEAT DUS!

Nogmaals, sommige skins zien er goed/mooi uit maar die moet je in een mod stoppen, dat sommige lamers (lamers ja of smacktards of hoe je ze ook wilt noemen) de orginele battlefield zo willen verneuken om wat credit te krijgen: :r ik op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze zijn me wel tot hun last als hun skins mijn helm blauw maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Als jullie nou gewoon even die historic addon installeren.... *zucht*

dat is geen cheaten het maakt bf alleen maar mooier... mannetjes kan je eerder moeilijker zien als makkelijker...

Jullie hebben wel je oordeel al klaar he zonder dat ding te installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ThrillSeeka schreef op 22 februari 2003 @ 18:38:
Als jullie nou gewoon even die historic addon installeren.... *zucht*

dat is geen cheaten het maakt bf alleen maar mooier... mannetjes kan je eerder moeilijker zien als makkelijker...

Jullie hebben wel je oordeel al klaar he zonder dat ding te installeren :)
Kom op zeg het is gewoon een cheat PUNT verder geen discussie mogelijk.

iig is clanbase het met mij eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 February 2003 @ 18:48:
[...]

Kom op zeg het is gewoon een cheat PUNT verder geen discussie mogelijk.

iig is clanbase het met mij eens :)
dus jij vind dat welke skin je ook pakt het toch een cheat blijft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Verwijderd schreef op 22 February 2003 @ 18:22:
[...]
Neuh, natuurlijk installeer ik dat niet, ik installeer alleen mods. En volgens de regels van clanbase wordt zelfs de bloodpatch als een cheat gezien.
[...]
Totale bullshit wat je hier nu zegt. Het is gewoon onmogelijk bij een ander te kunnen zien of ie andere textures heeft. En omdat een wallhack/aimbot misschien veel erger is dan de textures veranderen geeft je dat bij lange na nog niet het recht om de textures te veranderen.

En voor die ... die nog niet snappen dat deze skins zogenaamd niet erg zijn omdat ze niet opvallen > DUH hier gaat het nou om JE VALT NIET OP, je gebruikt een andere skin dan standaard de bedoeling is, CHEAT DUS!

Nogmaals, sommige skins zien er goed/mooi uit maar die moet je in een mod stoppen, dat sommige lamers (lamers ja of smacktards of hoe je ze ook wilt noemen) de orginele battlefield zo willen verneuken om wat credit te krijgen: :r ik op!
Je spreekt jezelf wel mooi tegen: :/
Totale bullshit wat je hier nu zegt. Het is gewoon onmogelijk bij een ander te kunnen zien of ie andere textures heeft.
en
:?

Degene die de skins gebruikt ziet de skins alleen en dus niet degenen waar tegen je speelt! :Y)

Als je het spel mooier wilt maken met custom skins, textures, models, maps, mods of whatever, dan moet je dat vooral doen...
En hulde aan Merciless die het spel veel mooier maakt dan het origineel is uitgebracht!!
_/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Epitome op 22-02-2003 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Heeft iemand al wat meer nieuws over wanneer de 1.31patch gereleased wordt?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

tja, over die skins kan je lang door blijven praten :)
Ik vin dat er wel gekeken moet worden naar wat voor skins dan, gebruik je skins zoals Epitome om t mooier te maken dan maakt mij dat niet uit, maar vervangt ie alle skins door een felrode kleur dan wordt t een ander verhaal

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar blijft die sdk eigenlijk. ik heb nogseeds niet echt de kans gekregen om een beetje te gaan mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchess_Nicole
  • Laatst online: 15-09 09:42
Kan iemand me vertellen wanneer de volgende GoTwar wordt gespeeld?
* Dutchess_Nicole wil ook wel es lachen >:)

Wat is het IRC channel trouwens? ik kan nl. geen #armyofgot vinden op irc.tweakers.net.
edit:
nm Mirc doet vaag, in X-chat krijg ik em wel gewoon te zien :?

BTW die skins zijn alleen zichtbaar bij diegene die hem geinstalleerd hebben, de mensen zonder die mod zullen dus ook de normale textures zien.

[ Voor 34% gewijzigd door Dutchess_Nicole op 22-02-2003 22:31 ]

Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

BlackSash schreef op 22 februari 2003 @ 22:25:
Kan iemand me vertellen wanneer de volgende GoTwar wordt gespeeld?
* PoweRoy wil ook wel es lachen >:)

Wat is het IRC channel trouwens? ik kan nl. geen #armyofgot vinden op irc.tweakers.net.
edit:
nm Mirc doet vaag, in X-chat krijg ik em wel gewoon te zien :?

BTW die skins zijn alleen zichtbaar bij diegene die hem geinstalleerd hebben, de mensen zonder die mod zullen dus ook de normale textures zien.
wat versta jij onder GoTwar :?
het is een war tegen een andere clan en niet tegen lukraak tweakers ;)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apd
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

apd

Ik heb even een aantal van pics van die Merciless Historic add-on bekeken om te weten waar deze discussie nu eigenlijk over gaat. Ik moet zeggen dat het er spel er dan wel degelijk mooier uitziet. Ik persoonlijk zie dat niet als een cheat, sterker nog, je maakt het jezelf (en alleen jezelf) alleen maar moeilijker omdat je door de betere camouflage van je tegenstander deze alleen maar moeilijker ziet. Dat is dan ook de reden dat ik zit te twijfelen om deze te installeren, ik wil graag een spel dat er mooi en historisch accuraat uitziet maar ik wil mijzelf niet nodeloos het leven moeilijk maken. :)
Niettemin, ik kan me goed voorstellen dat je in het geheel geen modificatie van het spel wil toestaan in een "officiele" wedstrijd als een clan-war oid. Voor onderlinge partijtjes moet zoiets geen enkel probleem zijn lijkt me.

Net zoals andere mensen al hebben opgemerkt vind ik het wel cheaten als je een opvallende kleur gebruikt, rode/blauwe skins of dat soort onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Mooi gemaakt die Merciless skins :)
Ik heb ze ook geinstaleerd en zoek nu eigenlijk naar meer skins van hun.
Tot nog toe heb ik maar 4 skin pack's gevonden..klopt het dat er niet meer zijn :?
Ik speel erg veel woestijn maps,en juist in die levels wil ik zo graag de skins wat upgraden.
Weet iemand een skin packet voor deze velden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Er zijn er voorlopig niet meer, de eerstvolgende texturepack die uitkomt is voor Midway, dan versie 4 van Merciless Historic Addon met o.a. DeepSoundFX!! :9~

Met ook nieuwe loading screens voor Road to Rome en nog veel meer... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik weet niet of die al langs is gekomen maar hier: http://www.bf42home.de/downloads.php?file_id=204 kan je een unofficial SDK downen *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Dat zijn gewoon alle tools die je nodig hebt om een map te maken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Tja der zit geen engine editor bij ofzo nee :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t
maps maken /me download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Laatst online: 27-06 14:28
Natuurlijk ben je geen cheater als je de Merciless Historic Addon gebruikt, maar de Merciless Historic Addon is een MOD dat je spelt verandert...Dus in leagues als Clanbase is het dus niet toegestaan het te gebruiken, net zoals skins bloodpatch enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de ware woorden...
gaan we nu weer verder met het topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
ThrillSeeka schreef op 23 February 2003 @ 09:57:
Ik weet niet of die al langs is gekomen maar hier: http://www.bf42home.de/downloads.php?file_id=204 kan je een unofficial SDK downen *D
hij download niet :/ iemand nog een andere link ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat vinden jullie van m'n begin van m'n bf1942 site?
Ik heb nergens nog een nederlandstalige site gezien waar echt alles goed uitgelegd wordt, dus ik dacht mischien wel handig.
(tevens ook een leer-project voor mij)
je ziet dat er nog geen content is, maar ik wil eerst de layout en alle onderdelen verzamelen.

www.battlefield1942-nl.tk

zeg maar of het nutteloos of juist handig/goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Laatst online: 13-08 08:13

Spleasure

Ik hier?

jammer van die blauwe streepjes bij de knoppen. Je hebt waarschijnlijk een spatie voor de </a> gezet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
http://www.battlefield-1942.nl/ is een goede Nederlandstalige BF1942 site ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Of deze 2 Nederlandse sites:

http://www.bf-1942.nl

http://www.bf1942.nl

Er zijn er zat als je maar goed zoekt! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Epitome schreef op 22 februari 2003 @ 18:53:
[...]

Je spreekt jezelf wel mooi tegen: :/

[...]

en

[...]
:?

Degene die de skins gebruikt ziet de skins alleen en dus niet degenen waar tegen je speelt! :Y)

Als je het spel mooier wilt maken met custom skins, textures, models, maps, mods of whatever, dan moet je dat vooral doen...
En hulde aan Merciless die het spel veel mooier maakt dan het origineel is uitgebracht!!
_/-\o_
Ik weet het :+ (ik wou het wel editten, maar daar zou ik ook ongetwijfeld commentaar op krijgen :P )

Maar goed het is dus duidelijk dat ik er tegen ben :P alleen voor mods vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ik begrijp niet dat men de Bloodpatch als cheat ziet. Als je de 1.3 Patch geinstalleerd hebt zie je al aan je Crosshair wanneer je iemand raakt of niet. |:( M.a.w. die bloodpatch maakt het gericht schieten niet makkelijker dan dat het al is. Het geeft gewoon weer een beetje meer realisme mee aan het spel.

Uitzondering...als er verplicht zonder crosshairs gespeeld wordt, maar dan nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey lighteye... kan jij niet een mapping tutorial schrijven. want ik snap geen bout wat ze zeggen daar o in die engelse /me is niet goed in engels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 February 2003 @ 20:04:
hey lighteye... kan jij niet een mapping tutorial schrijven. want ik snap geen bout wat ze zeggen daar o in die engelse /me is niet goed in engels
Ik ben nu eerst me zinnen aan het zetten op A bridge too far die op 1 maart final moet gaan :) (is nog errug veel werk ;) )

Maar begin hier es: http://members.home.nl/lichtoog/battlefield/mapping.html helaas is alles in het Engels ja, maar hier zul je het voorlopig mee moeten doen. Je kunt wel bijna een boek schrijven hoe het huidige editten in zijn werk gaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Ok, ik heb mijn assault skills weer helemaaaaal terug :Y)

[url=http://http://acaldra.com/~faqland/scoregroot.png]Afbeeldingslocatie: http://acaldra.com/~faqland/scoregroot.png[/url]

Eigenlijk ga ik iets teveel dood, maarja :D

[ Voor 15% gewijzigd door Switch op 23-02-2003 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

wel veel dood ja ;)

de beste rtr servers zijn totnu van boomtown. geen hoge ticketratio en meestal teamplay :)
net ff met flipbis gespeeld. ik paar x achterelkaar goud en hij telkens brons :D

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Deze battle was ook op Boomtown - Favorite :) Stalingrad is vanaf nu mijn favo map :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Switch schreef op 23 februari 2003 @ 21:06:
Ok, ik heb mijn assault skills weer helemaaaaal terug :Y)

[url=http://http://acaldra.com/~faqland/scoregroot.png][afbeelding][/url]

Eigenlijk ga ik iets teveel dood, maarja :D
Is dat zo hoog dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Neuh, maar in vergelijking met de andere scores best wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 14:15
dat zijn de offers die je moet maken ;)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.