Booth schreef op 15 February 2003 @ 01:09:
Zeg, ik zit zo ff te koeken, en had het probleem dat hij naar windows trugcrashed. Ik doe een RefreshLock aan, doe "renderer.allowAllRefreshRates" op 1 (wat overgens helemaal indat filetje stond) maar tog blijft hij crashen
, iemand een idee?
//ed: en ik kan zo ook geen refreshrate vinden..
* PoweRoy heeft deze:

ik heb gewoon de software die erbij zit geinstelleerd en hij doet het fantastisch. alleen in bf trekt hij naar rechts

ik heb gewoon de software die erbij zit geinstelleerd en hij doet het fantastisch. alleen in bf trekt hij naar rechts
[This space is for rent]
Ikke...dat vind ik 1 van de voordelen van een lolpook, dat je niet continu de W hoeft in te drukken dusjagermeister1 schreef op 15 February 2003 @ 01:54:
Nu zit er links op die stick zo'n rode hendel. Ik vindt deze een beetje zwakjes (zit geen veer mechanisme in zodat ie in rust niet in het midden staat), maar ik begrijp dat ie voor de throttle is bedoeld. Wie gebruikt deze wel voor de throttle?
En PoweRoy, je hebt hem wel goed gecallibreerd neem ik aan?
Voor mensen met geluidsproblemen, die ik had, doe dit eens :
Geen iritante echo, nee nu vloeiend geluid!
Bij mij loste dit alles op!For those that have tried changing the "Sound.soundBufferCacheSize" from 100 to 1000, and found no difference in sound quality (meaning pops, crackles, hissing and other bad sound quality), please try the following settings:
*** ORIGINAL ***
Sound.soundStreamUpdateFrequency 20
Sound.soundBufferCacheSize 100
*** MODIFIED ***
Sound.soundStreamUpdateFrequency 5
Sound.soundBufferCacheSize 1000
For those that would like to do the above changes, but do not know where to find settings I mention, do the following:
1. go to X:\"game directory"\mods\bf1942\settings
2. Open Default.con with notepad
3. make changes as mentioned above
4. save file
Geen iritante echo, nee nu vloeiend geluid!
[ Voor 20% gewijzigd door Hidde op 15-02-2003 11:13 ]
OMG! Ik heb precies diezelfde! Echt geweldige Joystick en nog niet eens zo heel duurPoweRoy schreef op 15 February 2003 @ 10:15:
* PoweRoy heeft deze:
[afbeelding]
Trouwens er is nog klein nieuwtje over de 1.31 patch. Jammer genoeg geen Gameplay tweaks
[ Voor 14% gewijzigd door Switch op 15-02-2003 11:36 ]
ik heb hem goed gecallibreerd jaAnton_NL schreef op 15 February 2003 @ 10:29:
[...]
Ikke...dat vind ik 1 van de voordelen van een lolpook, dat je niet continu de W hoeft in te drukken dus(ik heb de Logitech Attack 2 trouwens)
En PoweRoy, je hebt hem wel goed gecallibreerd neem ik aan?
bij andere spellen doet hij het goed maar alleen bij bf trekt hij een beetje naar rechts. maakt niet meer zoveel uit omdat je dat alleen merkt als je de stick loslaat bij krabben of muis pakken
[This space is for rent]
Verwijderd
hmm ik heb dat zelfde, zal wel een fout zijn in bf ofzo, ik heb trouwens een ouwerwets gravis joystickjePoweRoy schreef op 15 February 2003 @ 12:19:
[...]
ik heb hem goed gecallibreerd ja
bij andere spellen doet hij het goed maar alleen bij bf trekt hij een beetje naar rechts. maakt niet meer zoveel uit omdat je dat alleen merkt als je de stick loslaat bij krabben of muis pakken
Ik heb dat ook met een Microsoft Sidewinder 3D van 6 jaar oud...
Ik heb het al een stuk of 4 keer gevraagd maar niemand die er wat over heeft verteld. Moet je nu ineens bij 1.3 poorten open gooien in je firewall om te kunnen spelen? Ik wordt namelijk bij alle servers gedisconnect terwijl ik wel de orginele versie heb met key.
Iemand die het me kan vertellen?
Iemand die het me kan vertellen?
Assume there are no rules and it's one big free for all
Hmm? Volgens mij niet, maar ik doe altijd mijn firewall gewoon uit, is ook handig
. Gekloot met porten forwarden hoeft van mij niet.
Verwijderd
Mwuhahaha, net voor het eerst met Monte Cassino gewonnen met de Fransen... (Dank zij mijn bijdrage natuurlijk
)
Je kan hem winnen als je eenmaal 1 van de achterste vlaggen te pakken heb. Je moet gewoon langs de flanken oprukken en zorgen dat je uit de heat of war blijft... Je hebt dan onwijze brute battles om die monastery. Normaal blijft het vaak hangen rond die eerste post.
Je kan hem winnen als je eenmaal 1 van de achterste vlaggen te pakken heb. Je moet gewoon langs de flanken oprukken en zorgen dat je uit de heat of war blijft... Je hebt dan onwijze brute battles om die monastery. Normaal blijft het vaak hangen rond die eerste post.

Heb zit bij mij in m'n router en die kan ik helaas niet uitgooien dus ik heb altijd gekloot met firewall. Wel vaag dat ik dan uit elke server gegooit wordSwitch schreef op 15 februari 2003 @ 17:41:
Hmm? Volgens mij niet, maar ik doe altijd mijn firewall gewoon uit, is ook handig. Gekloot met porten forwarden hoeft van mij niet.
LOL...dat stond de mijne ook tot voorkort. Vliegen gaat me wel stukken beter af sinds ik het stof er heb afgehaald en het snoertje heb aangesloten, maar het kan nog altijd beter he. Ik crash nog te vaak en het precisie bombarderen lukt ook nog niet zoals ik wil. Dus die rode knopen op de voet zijn voor de rudder. Ga ik proberen, maar ik vind die gashendel wel een beetje vaag.py.mosjuh schreef op 15 februari 2003 @ 09:33:
[...]
die heb ik ook.. maarruh: er zitten toch rudder knopjes op dat ding? (op de voet..)
ennuh, mijn instellingen? de mijne staat al 2 jaar stof te vangen op de kast
[ Voor 8% gewijzigd door jagermeister op 15-02-2003 19:29 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Ik zou zeggen: Probeer het?Alpha-sphere schreef op 15 February 2003 @ 17:56:
[...]
Heb zit bij mij in m'n router en die kan ik helaas niet uitgooien dus ik heb altijd gekloot met firewall. Wel vaag dat ik dan uit elke server gegooit word
Ik heb hier ook een router (Draytek 2200E) en BF werkt prima, geen lasts van disconnects, alleen heel af en toe bij lange lagbursts.Alpha-sphere schreef op 15 February 2003 @ 17:56:
[...]
Heb zit bij mij in m'n router en die kan ik helaas niet uitgooien dus ik heb altijd gekloot met firewall. Wel vaag dat ik dan uit elke server gegooit word
Maar dat zal niet aan de router liggen, andere games werken ook prima namelijk
Misschien licht het gewoon aan die patch. Kan zijn dat ik de verkeerde 1.3 patch heb. Ik wacht wel even op de 1.3.1 patchRedje schreef op 15 February 2003 @ 19:42:
[...]
Ik heb hier ook een router (Draytek 2200E) en BF werkt prima, geen lasts van disconnects, alleen heel af en toe bij lange lagbursts.
Maar dat zal niet aan de router liggen, andere games werken ook prima namelijk
* iets is ook al een tijdje bezig met BF maar is nog een beetje n00b
. BV als ik een een voertuig wil stappen, maar ik wil gunner zijn en niet driver, hoe moet ik dat dan doen?
Dank u
Dank u
tvw
je kan van positie wisselen met de knoppen: 1,2,3,4 etc (verschilt per voertuig)ShotGun schreef op 15 February 2003 @ 23:29:
* MuSeLive is ook al een tijdje bezig met BF maar is nog een beetje n00b. BV als ik een een voertuig wil stappen, maar ik wil gunner zijn en niet driver, hoe moet ik dat dan doen?
Dank u
erm, ik heb soms ook dat ie naar de desktop crashed... alleen heel erg af en toe.. kun je even beschrijven wat je systeem is ?
-- Altijd blijven prutsen --
phpBB : Critical Error
Error creating new session

Zit er nu wel in
Screenies zien der alleen niet echt bijzonder uit vind ik
Error creating new session
Zit er nu wel in
Screenies zien der alleen niet echt bijzonder uit vind ik

[ Voor 42% gewijzigd door DenniZ op 16-02-2003 11:36 ]
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Verwijderd
Ik raad het af, want het is een wel heel zwakke mod, er is echt niks aan... Soort mislukte robotwar. Enige leuke zijn de stunts, maar zelfs dat is niet veel bijzonders.FoggyFreek schreef op 16 februari 2003 @ 11:20:
De Codename Eagle mod is uit ! de BETA welteverstaan ! !! GA em Halen !
www.battlefield1942.org
Ik heb de mod eventjes gespeeld maar vondt 't niet veel soeps
.
het ziet er niet uit ook

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
pff duurt lang 43 % 
maar op de screens ziet het toch wel leuk uit of niet ??
mjah kan nog niks zeggen nog ff wachten

maar op de screens ziet het toch wel leuk uit of niet ??
mjah kan nog niks zeggen nog ff wachten
edit:
47%
47%
op het eerste gezicht is het wel ff leuk, beetje uitproberen maar na een tijdje (lees 5 min) is het gewoon te buggy en gewoon niet leuk. het is opzich wel leuk als tussendoortje maar dan maar weer snel naar DC
[ Voor 110% gewijzigd door MuSeLive op 16-02-2003 14:09 ]
Is dat DC al een beetje stabiel?
zeker weten, bijna alle bugs zijn er al uit gehaald en (bijna) nooit meer connection problemThrillSeeka schreef op 16 februari 2003 @ 14:10:
Is dat DC al een beetje stabiel?
En hoe zit het met servers?
nou er zijn altijd een 25tal servers meestal 1tje van 40 man en de rest 32 en onderThrillSeeka schreef op 16 February 2003 @ 14:18:
En hoe zit het met servers?
dus dat is een beetje magertjes maar op een 32server met de tickets hoog is het echt wel een echt war.
je MOET hem gewoon downloaden
Je hebt me overtuigd 
Zal hem eens proberen
V2 + de .25 patch?
Hoe zit het met die road to rome release? ben hem wel aan het downen
Zal hem eens proberen
V2 + de .25 patch?
[ Voor 54% gewijzigd door DenniZ op 16-02-2003 14:26 ]
RtR hoe bedoel je dies al lang uit hoor ?ThrillSeeka schreef op 16 February 2003 @ 14:21:
Je hebt me overtuigd
Zal hem eens proberen
V2 + de .25 patch?
moet ik toch maar eens naar de mediamarkt gaan
edit:
zit er een mapeditor bij RtR ??
zit er een mapeditor bij RtR ??
[ Voor 7% gewijzigd door MuSeLive op 16-02-2003 14:33 ]
Ja ik heb rtr origineel hier liggen 
maar der is ook een speciale DC rtr release staat op de site

zie je
maar der is ook een speciale DC rtr release staat op de site

zie je
[ Voor 26% gewijzigd door DenniZ op 16-02-2003 14:40 ]
Ja, voor de mensen die RtR hebben is die, dan kan je ook gewoon DC'en als je RtR hebt gekocht. Want het werkt niet zonder die patchz0r.
Zoiets
.
Zoiets

Das mooi dan installeer ik die ook meteen 
Geinstalled, ziet er supergek uit!
Alleen toen ik net in een tank zat hoorde ik het geluid van de gun niet
bekende bug?
Geinstalled, ziet er supergek uit!
Alleen toen ik net in een tank zat hoorde ik het geluid van de gun niet
bekende bug?
[ Voor 61% gewijzigd door DenniZ op 16-02-2003 15:06 ]
het is wel een errug vette mod zeg 
Kan nu ff niet online, kheb wat transfer en scans lopen
, maar dat komt vanavond helemaal goed 
Kan je ook al de rtr maps spelen in DC ? ik zag ze niet staan net
Kan nu ff niet online, kheb wat transfer en scans lopen
Kan je ook al de rtr maps spelen in DC ? ik zag ze niet staan net
edit:
hmm wat vreemd, die speciale rtr release van dc zou moeten zorgen dat je de rtr maps kan spelen met dc wapentuig. Maar dat werkt niet
Meer mensen hier last van? Of een oplossing misschien?
Als ik de rtr versie van dc opstart zie ik gewoon de standaard maps. De shortcuts wijzen ook allebei naar hetzelfde... daar zit het hem in denk ik.
"D:\EA GAMES\Battlefield 1942\BF1942.exe" +game Desert_Combat"
Daar verwijzen allebei de dc shortcuts naar... moet er dan bij die van rtr niet iets anders staan
hmm wat vreemd, die speciale rtr release van dc zou moeten zorgen dat je de rtr maps kan spelen met dc wapentuig. Maar dat werkt niet
Meer mensen hier last van? Of een oplossing misschien?
Als ik de rtr versie van dc opstart zie ik gewoon de standaard maps. De shortcuts wijzen ook allebei naar hetzelfde... daar zit het hem in denk ik.
"D:\EA GAMES\Battlefield 1942\BF1942.exe" +game Desert_Combat"
Daar verwijzen allebei de dc shortcuts naar... moet er dan bij die van rtr niet iets anders staan
[ Voor 57% gewijzigd door DenniZ op 16-02-2003 15:39 ]
Verwijderd
Speelde DC nog 1 maand terug maar schijnt dat de teams erg uneven zijn...
USA heeft betere voertuigen en wapens, iraq heeft WW2 modellen en geel heli's enzo...
Hoe zit het dan met die nieuwe patch?
USA heeft betere voertuigen en wapens, iraq heeft WW2 modellen en geel heli's enzo...
Hoe zit het dan met die nieuwe patch?
Nog niet echt kunnen checken, dat kan pas als je online speelt want de AI laat nog wel wat te wensen over 
kan iemand voor mij ff kijken wat de commandline moet zijn om DC op te starten met de rtr maps?
ff properties van je DC RTR shortcut
kan iemand voor mij ff kijken wat de commandline moet zijn om DC op te starten met de rtr maps?
ff properties van je DC RTR shortcut
[ Voor 41% gewijzigd door DenniZ op 16-02-2003 15:50 ]
Ik kan ze wel spelen als ik het via custom game opstart 
edit:
andere probleem is ook gefixed, moest _RTR achter me commandline zetten
andere probleem is ook gefixed, moest _RTR achter me commandline zetten
[ Voor 48% gewijzigd door DenniZ op 16-02-2003 16:35 ]
de models van dc zijn nu allemaal gemod en de teams zijn ongeveer even sterk (MiG29 zijn echt supersterk)
maarja de A-10 is ongelooflijk krachtig tegen tanks en zij hebben 2 helis dus tjsa ik denk toch dat de amerikanen net iets sterket zijn maarja, ligt er natuurlijk ook aan hoe je de teams verdeeld.
net een potje gespeeld DC op El alamein wij (irak) waren vol in de minderheid maar kheb ze nog behoorlijk kunnen ownen
(vraagje: op de forumisdown is het nu limited tot 50 kb weet er iemand een soortgelijke site maar dan met 100kb, ja ik weet het het kan bij mijn provider maar kheb geen zin om dat te doen, alvast bedankt)
maarja de A-10 is ongelooflijk krachtig tegen tanks en zij hebben 2 helis dus tjsa ik denk toch dat de amerikanen net iets sterket zijn maarja, ligt er natuurlijk ook aan hoe je de teams verdeeld.
net een potje gespeeld DC op El alamein wij (irak) waren vol in de minderheid maar kheb ze nog behoorlijk kunnen ownen
(vraagje: op de forumisdown is het nu limited tot 50 kb weet er iemand een soortgelijke site maar dan met 100kb, ja ik weet het het kan bij mijn provider maar kheb geen zin om dat te doen, alvast bedankt)
edit:
plaatje ziet niet uit, ja switch ik weet het foutje
plaatje ziet niet uit, ja switch ik weet het foutje
[ Voor 26% gewijzigd door MuSeLive op 16-02-2003 17:19 ]
Nou eindelijk maar ns die Desert Combat mod geinstalleerd en ff local iwo jima en midway gespeeld. Echt zwaar vet die straaljagers, ze hebben echt het goede gevoel gecreeerd, het geluid, de power echt helemaal dope. Vliegen is ook een stuk makkelijker met die dingen. Door de snelheid ben je echte na een uurtje al helemaal kierewiet omdat je ogen steeds al die snelle bewegingen moeten volgen. Bij normale versie heb ik dat pas na 3 uur ofzo.
Met de apache kon ik niet vliegen en al helemaal nie tmet joystick dus die heb ik maar ff zo gelaten.
Ga hem zo ff online spelen.
Met de apache kon ik niet vliegen en al helemaal nie tmet joystick dus die heb ik maar ff zo gelaten.
Ga hem zo ff online spelen.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
whow, khad gespeeld op een 64DC server echt zwaar cool, ik (MiG29) bombadeerde de hele tijd de enemy airfield, dus de kills bleven komen ik werd: 1e toen 2e en toen 3e. toenet had ik op wake 64DC gespeeld ik snel in Mig29 en met volle kracht de aircraft carrier gebombadeerd paar runs en het resultaat: 50 kills 0 death (en toen werd ik naar onder gehaald door ant-aircraft geschut
)
om het topic wat leven in te blazen:
wat is jullie favoriet:
class:
voertuig:
strategie:
bij mij:
class: Sniper/assault
voertuig: Mig29
strategie: ligt aan team maar meestal of base beschermen of enemy base bestoken en dan met name hun vliegveld

wat is jullie favoriet:
class:
voertuig:
strategie:
bij mij:
class: Sniper/assault
voertuig: Mig29
strategie: ligt aan team maar meestal of base beschermen of enemy base bestoken en dan met name hun vliegveld
Verwijderd
Er zijn weer wat nieuwe 0.3 shots op het DC forum...
6 man in een blackhawk
en wat te denken van die Hind 
http://forums.bf42.com/showthread.php?s=&threadid=15297
6 man in een blackhawk
http://forums.bf42.com/showthread.php?s=&threadid=15297
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2003 09:25 ]
Woooooooooooohooooooooooo
Dat ziet er goed uit
Dat ziet er goed uit
als er één topic is waar dat niet nodig is, is het deze wel dacht ikMuSeLive schreef op 16 februari 2003 @ 21:41:

Verwijderd
Ja erg gaaf hoor , ze hebben het zelfs zover dat je in het water de lucht verplaatsing van de heli,s kan zien
http://forums.bf42.com/attachment.php?s=&postid=195475
http://forums.bf42.com/attachment.php?s=&postid=196060
Dit wordt echt een hele goede mod als hij helemaal klaar is
http://forums.bf42.com/attachment.php?s=&postid=195475
http://forums.bf42.com/attachment.php?s=&postid=196060
Dit wordt echt een hele goede mod als hij helemaal klaar is
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2003 11:25 ]
Kom maar op met die 0.3 release
Eej mensen resize die pics hierboven eens 
En vooral Clantag die pics post van méér dan 1 MB, niet dat ik het erg vind maar de modemmers vast wel
En voor het laatste nieuws over DC is dit altijd nog de snelste manier om erachter te komen: http://forums.bf42.com/forumdisplay.php?s=&forumid=28

En vooral Clantag die pics post van méér dan 1 MB, niet dat ik het erg vind maar de modemmers vast wel
En voor het laatste nieuws over DC is dit altijd nog de snelste manier om erachter te komen: http://forums.bf42.com/forumdisplay.php?s=&forumid=28
Verwijderd
mja sorry ......Verwijderd schreef op 17 February 2003 @ 11:23:
Eej mensen resize die pics hierboven eens
Ik heb het al aangepast met alleen de link
Hmm ik vind Battlefield 1942 toch een dikke flop.
Vergis je niet, ik heb de game zelf ook gekocht en speel ook welles online.
Maar als je gewoon met je normale wapen/skill rondloopt en probeert wat mensen af te maken dan krijg je gewoon 0 op het rekest.
De gameplay heeft echt een zware achterstand, je beweegt heel stug en vervelend, als een voertuig beweeg waar jij op staat dan vlieg je alle kanten op
Als je loopt en je schiet op iemand gaat ie gewoon NIET dood. Ik speel zelf vaak als sniper class en het raken van mensen is gewoon bijna onmogelijk als ze lopen, het hitbox systeem slaat gewoon 10x nergens op.
Ik speel in een top10 Counter-Strike clan van Nederland en kan dus degelijk wel snipen/aimen maar dit slaat echt nergens op.
Ben ik nou de enige ofzo waar de game zo vreemd bij loopt? Ik vind het een grote teleurstelling, zon mooi id en het dan zo verknallen. Begrijp me niet verkeerd! Ik vind het vliegen en in tanks rijden echt wel cool en dat werkt ook goed maar voor de rest klopt er geen zak van.
Maar als je gewoon met je normale wapen/skill rondloopt en probeert wat mensen af te maken dan krijg je gewoon 0 op het rekest.
De gameplay heeft echt een zware achterstand, je beweegt heel stug en vervelend, als een voertuig beweeg waar jij op staat dan vlieg je alle kanten op

Als je loopt en je schiet op iemand gaat ie gewoon NIET dood. Ik speel zelf vaak als sniper class en het raken van mensen is gewoon bijna onmogelijk als ze lopen, het hitbox systeem slaat gewoon 10x nergens op.
Ik speel in een top10 Counter-Strike clan van Nederland en kan dus degelijk wel snipen/aimen maar dit slaat echt nergens op.
Ben ik nou de enige ofzo waar de game zo vreemd bij loopt? Ik vind het een grote teleurstelling, zon mooi id en het dan zo verknallen. Begrijp me niet verkeerd! Ik vind het vliegen en in tanks rijden echt wel cool en dat werkt ook goed maar voor de rest klopt er geen zak van.
Ik ben echt blij dat de sniperclass zuigt in deze gameNovah schreef op 17 februari 2003 @ 14:00:
Je kunt geen vlag veroveren door een scope heen te loeren, wat als die sniperclass perfect wordt
En is het in real life ook zo gemakkelijk om een bewegend target te sniperen
dat van het op een voertuig stan en dan alle kanten opvliegen als het beweegt klopt wel. De rest ligt waaschijnijk aan jezelf.Novah schreef op 17 February 2003 @ 14:00:
Je moet wel denken dat BF niet counterstrike is. Bij CS heb je een instant hit systeem. Waar je op schiet word meteen geraakt. De Kogel is instant. Bij BF is het wat realistischer. Kogels doen er even over om een doel te raken. Daarom moet er bij het snipen vooral op 2 dingen worden gelet:
- Je ademhaling (zit een bepaalde ritme in)
- Anticiperen van de vijand's bewegingen.
Jah ok dat begrijp ik ook wel, maar ik heb het niet alleen over het snipen over het hele hitbox systeem.
Ik zal even voorbeeld geven:
Ik stond daarnet Wake Island te doen (ubermap
) en ik kom in een van de huisjes bij het vliegveld een japanner tegen, dus ik paktte mijn thomson en ragde op hem maar geen ene kogel raak, die gozer strafed als een gek en hij heeft mij in een paar sec. Nou lekker realistisch, je gaat rennen en springen als een waus en nog schiet ie raak.
Ik stond daarnet Wake Island te doen (ubermap
Hmm, als CSser moet je toch wel weten dat "raggen" niet werkt..Novah schreef op 17 februari 2003 @ 14:16:
Jah ok dat begrijp ik ook wel, maar ik heb het niet alleen over het snipen over het hele hitbox systeem.
Ik stond daarnet Wake Island te doen (ubermap) en ik kom in een van de huisjes bij het vliegveld een japanner tegen, dus ik paktte mijn thomson en ragde op hem maar geen ene kogel raak, die gozer strafed als een gek en hij heeft mij in een paar sec. Nou lekker realistisch, je gaat rennen en springen als een waus en nog schiet ie raak.
rustig geconcentreerde "bursts" moeten wel effectief zijn..
Ik rag als een idioot in BF1942 en ik mol iedereenDeX schreef op 17 February 2003 @ 14:23:
[...]
Hmm, als CSser moet je toch wel weten dat "raggen" niet werkt..
rustig geconcentreerde "bursts" moeten wel effectief zijn..
Mij moeten ze niet tegenkomen als ze rond aan het lopen zijn.
Kan alleen zomaar niet meer online spelen
Moeilijk vaag. En dit is sinds ik 1.3 patch heb geinstalleerd. Misschien veranderd het als de 1.3.1 uitkomt. Dan kan ik weer lekker FRAGGEN!
Zit je niet de 1.0 versie te spelen? Daar was dat heel erg mee als je schoot en niks raakte, maar nu met 1.3 heb ik geen problemen meer met de gameplay, tis nu echt leuk spelen vind ik, in tegenstelling tot toen ie net uit was.
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Wat dat betreft is BF "realistischer" dan CS, niet super realistisch maar een redelijke mix.
Ik ben zelf ook vaak gewone soldier, maar ik raak redelijk veel, top 3 is geen uitzondering ondanks dat ik alleen maar loop. Voor een piloot is dat veel makkelijker.
De hitdetectie is van de Medic en Assault (die ik meestal gebruikt) dus wel oke.
Alleen een Assault is een stukkie sterker, een SMG vs. een Assault is altijd lastig, zeker op grote afstand.
De sniper is idd wat lastig, maar je moet afhankelijk v/d afstand tot het object je crosshair een paar cm voor het object meebewegen.
Ik zuig ook redelijk met de sniper maar het lukte me wel om een gast in een rijdende jeep te killen
Ik ben zelf ook vaak gewone soldier, maar ik raak redelijk veel, top 3 is geen uitzondering ondanks dat ik alleen maar loop. Voor een piloot is dat veel makkelijker.
De hitdetectie is van de Medic en Assault (die ik meestal gebruikt) dus wel oke.
Alleen een Assault is een stukkie sterker, een SMG vs. een Assault is altijd lastig, zeker op grote afstand.
De sniper is idd wat lastig, maar je moet afhankelijk v/d afstand tot het object je crosshair een paar cm voor het object meebewegen.
Ik zuig ook redelijk met de sniper maar het lukte me wel om een gast in een rijdende jeep te killen
Nee ik heb natuurlijk de laatste patch, en ik word er ook vaak uitgekickt en ineens gedisconnect net als ik aant vliegen ben ofzo.
Natuurlijk weet ik dat je moet bursten, d0h
, maar het helpt voor geen meter allemaal.
Me ping is meestal rond de 30 dus daar ligt het iig niet aan.
Ik heb hier wel een sniperguide gevonden, ik ga maar eens daarvan wat uitproberen denk ik.
http://www.bf42.com/index.php?site=sniping_guide (voor de geintreseerden)
Natuurlijk weet ik dat je moet bursten, d0h
Me ping is meestal rond de 30 dus daar ligt het iig niet aan.
Ik heb hier wel een sniperguide gevonden, ik ga maar eens daarvan wat uitproberen denk ik.
http://www.bf42.com/index.php?site=sniping_guide (voor de geintreseerden)
Verwijderd
Je moet gewoon veel oefenen, op een gegeven moment schiet je iedereen heel makkelijk neer. Is denk gewoon een kwestie van gewenning...
Jah en das nu net het jammere want mijn team verwacht van me dat ik weer in (top)conditi ben als we tegen een belangrijke clan wars hebben. Dan gaat het echt om belangrijke punten en kijken er vaak via Counter-Strike TV nog mensen mee.Verwijderd schreef op 17 February 2003 @ 15:21:
Je moet gewoon veel oefenen, op een gegeven moment schiet je iedereen heel makkelijk neer. Is denk gewoon een kwestie van gewenning...
Dus het jammere voor gamers is dus dat je het snipen ala Medal of Honor/Counter-Strike/Quake/Unreal Tournament moet afleveren als je Battlefield wil doen maar jah... dan moet ik het de dag daarop weer aanleren.
Stop dan ook met die ouwe gamesNovah schreef op 17 February 2003 @ 15:54:
[...]
Jah en das nu net het jammere want mijn team verwacht van me dat ik weer in (top)conditi ben als we tegen een belangrijke clan wars hebben. Dan gaat het echt om belangrijke punten en kijken er vaak via Counter-Strike TV nog mensen mee.
Dus het jammere voor gamers is dus dat je het snipen ala Medal of Honor/Counter-Strike/Quake/Unreal Tournament moet afleveren als je Battlefield wil doen maar jah... dan moet ik het de dag daarop weer aanleren.

Verwijderd
Snipe dan minder ambitieus, schiet ze dan in 2x neer, of als ventjes stilstaan schiet ze dan met een headshot neer, als je ze maar ff volgt gaan ze echt wel een keer stilstaan. Met snipe gun is het vrij lastig mensen neer te schieten die niet in een rechte lijn naar jou toe of af lopen. Lopen ze zijwaarts, dan is het een stuk lastiger. Met k98 of no4 gaat dat al veel makkelijker.
Ik heb ook het probleem van het terug springen naar de desktop.
Zoals in de FAQ staat heb ik dit gedaan:
Ik heb de detonators ge-uninstalled. Ook de NVRefreshFix ge-uninstalled.
Opneiuw Detonator 40.72 geinstalleerd.
De 0 op 1 gezet bij videodefault.con.
De refreshrate override bij de instellingen naar 85Hz.
Maar nogsteeds bij het opstarten sptringt bf terug naar de desktop...
Iemand nog een idee?
Iemand nog een idee?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
ja maar niet met Deser combat
edit:
hoe kan je 2 of meerdere quotes in een post zetten ?
[ Voor 17% gewijzigd door MuSeLive op 17-02-2003 18:44 ]
MuSeLive schreef op 17 februari 2003 @ 18:43:
[...]
ja maar niet met Deser combat
edit:
ZoHu9o schreef op 17 February 2003 @ 17:57:
Ik heb ook het probleem van het terug springen naar de desktop.
Iemand nog een idee?
Ieamand die mijn probleem van de desktop crash ook heeft???
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Download de laatste det. driverHu9o schreef op 17 februari 2003 @ 20:18:
[...]
[...]
Zogewoon 2 keer quote /quote in je reply zetten.
Ieamand die mijn probleem van de desktop crash ook heeft???
YES het is me gelukt!!
Waren niet de detonators. Ik heb met regedit het register helemaal doorgezocht naar battlefield en 1942. Alles wat er niet in hoorde eruit gehaald.
gewoon met 40.72 in de detonators de refreshrate gelocked op 85Hz.
Wees blij, eindelijk een game waar je wat meer moet doen dan doelloos schieten. tactiek, knielen, soms prone, dat helpt gigantisch bij je aim. De makers 'hadden' het schietsysteem heel anders kunnen doen, maar dit vonden ze denk ik leuker of uitdagender. Ik vind het gaaf, als ik wil raggen ga ik wel Urban Terror spelen, voor het avontuur speel ik BattlefieldNovah schreef op 17 February 2003 @ 15:54:
[...]
Jah en das nu net het jammere want mijn team verwacht van me dat ik weer in (top)conditi ben als we tegen een belangrijke clan wars hebben. Dan gaat het echt om belangrijke punten en kijken er vaak via Counter-Strike TV nog mensen mee.
schieten met assault is makkelijk en het is helemaal easy als de vijand blijft staanNovah schreef op 17 February 2003 @ 14:00:
snipen is bijna niet mogelijk als je staat of hurkt maar als je ligt en je mikt op het hoofd ligt hij neer hoor
en tsja op iemand snipen als ze lopen dat vind ik net goed dat dat niet kan
kun je het je voorstellen? iedereen rent rond met sniper dan is er natuurlijk ook geen lol meer aan. Dat deden ze in de 2wo ook niet
Bf1942 is toch wel heel iets anders dan counterstrike!
oftwel ik vind het spel ongelooflijk fijn spelen !
Ik heb BF1942 en wil nu R2R erbij gaan zetten. Moet ik de 1.3 patch voor die install of erna uitvoeren of maakt dat niets uit? En blijft het wel mogelijk om met de combo BF1942+RTR+1.3 bij alle servers (1.2 servers, 1.3 servers, R2R servers enz) te connecten??
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Eerst RtR, dan 1.3 of omgekeerd maakt niet uit.. je kan NIET meer connecten naar 1.2 servers. alleen de 1.3 voor gewoon en rtr
maar ik heb alles gedaan zoals het hoort. En zoals velen trouwens in dit deel VIII krijg ik nu alleen maar errors als ""data differs from server" 
wat houdt dat in dan, althans hoe wordt dat veroorzaakt dan, 1.2 met alleen BF1942 deed t perfect
wat houdt dat in dan, althans hoe wordt dat veroorzaakt dan, 1.2 met alleen BF1942 deed t perfect
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Ah, blijft toch een gaaf spel; en die Stats zijn helemaal cool!
Vooral omdat ik ontdekte dat ik het eigenlijk best goed doe al zeg ik het zelf..
Weinig GoT tags in de de top 1500 btw
Vooral omdat ik ontdekte dat ik het eigenlijk best goed doe al zeg ik het zelf..
Weinig GoT tags in de de top 1500 btw
Great minds think alike!
Wanneer is DC mod eigenlijk klaar ??
Want ik kan niet wachten tot ie in volle glorie klaar is
DC MOD
Want ik kan niet wachten tot ie in volle glorie klaar is
2 dingen:Novah schreef op 17 februari 2003 @ 14:00:
1 - je vergelijkt een spel waar jij zeer goed in bent met een spel dat je wel eens op het internet speelt... is toch logisch dat je dan het ene meer onder de knie hebt dan het andere
2- je vergelijkt bf1942 met "andere spellen" ipv met de realiteit. nu zal inderdaad niet alles kloppen, maar het lijkt me niet meer dan logisch dat wanneer je aan het rennen bent je niet echt raak schiet. Dat the A-team dat nou kan, ala,
Negeren is vooruitzien
Ik weet niet of jullie em al hebben gezien, maar ik moet em even posten:

Er zijn er nog wat die echt lachen zijn... maar dit is de beste

Verwijderd
even over dat snipen. Het is helemaal niet moeilijk.
Wil je een instant kill, schiet dan op het hoofd.
Ik heb er nooit problems mee. Het wil nog wel eens helpen om je sensitivity van je muis te veranderen zodat je sneller kan mikken.
Wil je een instant kill, schiet dan op het hoofd.
Ik heb er nooit problems mee. Het wil nog wel eens helpen om je sensitivity van je muis te veranderen zodat je sneller kan mikken.
idd erruge lolHuggyB schreef op 18 februari 2003 @ 10:19:
Ik weet niet of jullie em al hebben gezien, maar ik moet em even posten:
[knip]
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Verwijderd
Voor het snipen kun je ook ff de guides op BFcentral.com lezen - staat wel wat handigs in. Als je dan toch iemand in de loop wil snipen, dan is het vooral van belang om in te schatten wanneer de kogel en het menneke op het zelfde punt op dezelfde plek zijn (lijkt duh, maar schat dat maar es in over grote afstanden op verschillende hoogtes). Training dus. Heeft trouwens iemand het boek "De rattenoorlog" gelezen? Gaat over een sniper in WW2 die in Stalingrad de plaag van de Duitsers is. Is verfilmd, maar ik weet de naam van de film niet meer (boek is trouwens veeeeel beter dan de film). Kun je ook weer wat tips uitvissen
Enemy at the Gates is dat 
Goede film btw, ik hou niet van lezen
Goede film btw, ik hou niet van lezen
[ Voor 34% gewijzigd door Redje op 18-02-2003 18:21 . Reden: to moest at zijn :x ]
ja Enemy at the gates
echt stoere film maar soms beetje overdreven
is dat trouwens gebaseerd op een waar verhaal ?
wanneer komt die transport heli uit van dc ?
In 0.3 die geen releasedate heeft.
When it's done
When it's done
Verwijderd
Het boek is losjes gebaseerd op een waar gebeurd verhaal, de film zal nog veel losser zijn
Wijze film btw!Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 18:52:
Het boek is losjes gebaseerd op een waar gebeurd verhaal, de film zal nog veel losser zijn
Verwijderd
Film is gebaseerd op een waar gebeurd verhaalMuSeLive schreef op 18 February 2003 @ 17:48:
ja Enemy of the gates
enemy @ the gates 
Maar die was idd leuk.
Maar die was idd leuk.
(el alamein, 64man, DCmod)
natuurlijk zo snel mogelijk een Mig29 gepakt en ermee naar de vijandelijke vliegbasis gevlogen dus daar de hele tijd de runway bombarderen. de ene dood na de andere. Maar toen was ik zwaar beschadigd, dus ik terug naar base. ik vlieg heel langzaam de hangar in en toen....BOOM. wat bleek: een of andere vijandelijke eikel stond daar met zijn tank
. tank weg, Mig weg en ik dood
natuurlijk zo snel mogelijk een Mig29 gepakt en ermee naar de vijandelijke vliegbasis gevlogen dus daar de hele tijd de runway bombarderen. de ene dood na de andere. Maar toen was ik zwaar beschadigd, dus ik terug naar base. ik vlieg heel langzaam de hangar in en toen....BOOM. wat bleek: een of andere vijandelijke eikel stond daar met zijn tank

[ Voor 4% gewijzigd door MuSeLive op 18-02-2003 22:15 ]
irritant is dat, enemy tanks in je eigen hangar

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Nog irritanter zijn Teamkillers...Glorificationer schreef op 18 februari 2003 @ 23:48:
irritant is dat, enemy tanks in je eigen hangar
Net weer een paar van die gassies op een server, beide rond de -60.
Het hele potje is gelijk geen drol meer aan.
Ik d8 dat die knakkers gekicked werden met 1.3.
Tank in hangar is phun
FF paniek saaien in de enemy base, helemaal als je een Tiger hebt.
Maar meestal is het toch van korste duur aangezien daarna iedereen spawned als ATer.
Dit topic is gesloten.