Is er veel verschil sinds HK dicht is?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 551 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THiCE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 08:29

THiCE

Say it with a flourish!

Topicstarter
Dag mensen, van de crew en ook anderen ;)
Ik zit nu ff op GoT, normaliter zou ik de HK in duiken, omdat mijn state-of-mind niet bepaald hoogstaand is te noemen (nogal under influence), maar die is er nu dus niet meer. Wat ik mij ondertussen afvroeg is: merken jullie nu veel verschil sinds de HK dicht is, qua postgedrag, pageviews, en traffic?? En dan bedoel ik vooral de avonden (nachten) als donderdag, vrijdag en zaterdag nacht...
Als dit nou echt minder is geworden, dan duidt dat opzich wel op een mentaliteit van 'WOW HK is cooooool en daarvoor post ik nu veel mogelijk!!' vind ik.... Ik hoop dat het niet zo is, maar zou iemand mij daar antwoord op kunnen geven?
bvd.

I just can't believe all the things people say.
Why must I deal with this shit, every fuckin' day?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er wordt naar mijn idee wel behoorlijk meer gepost in SG sinds de HK dicht is (met aardig wat semi HK topics als gevolg) Goed dat die erg rap dicht gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er komen steeds meer HK topics in LA :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 08:38

Stoffel

Engineering the impossible

ik heb laatst een keer 's nachts meegemaakt dat er 4 (!) actieve topics op heel got waren, en dan heb ik in de tijd van de HK nooit gezien!
ook in de techfora werd er 's nachts veel meer gepost toen de HK er nog was, omdat de hele tijd op F5 rammen alleen in de HK ook zo triest is (was) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

JA! Tenminste, dat is mijn bevinding. Ik zie veel meer HK-achtige topics in allerlei fora en ik zie HK-replies in serieuze topics.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THiCE
  • Laatst online: 09-08 08:29

THiCE

Say it with a flourish!

Topicstarter
silentsnow schreef op 26 January 2003 @ 03:32:

JA! Tenminste, dat is mijn bevinding. Ik zie veel meer HK-achtige topics in allerlei fora en ik zie HK-replies in serieuze topics.
Serieus??? Damn dat is zonde zeg :/ I mean... met dat soort replies verneuk je toch hele topics? Of wordt er dusdanig gemod dat zo'n soort reply binnen een uur weg is ofzo? (sorry voor dit soort inkoppertjesvragen, maar ik zit vrij weinig op de techfora, alleen in geval van problemen, komt o.a. door persoonlijke redenen)

I just can't believe all the things people say.
Why must I deal with this shit, every fuckin' day?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:40

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik heb iemands Hotmail gekraakt.. Ben ik nu slecht? om maar wat te noemen 8)7 Ik verbaas me btw dat bepaalde posters daaro geen ow kregen :? maar ja dus tussen de mods 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door Sport_Life op 26-01-2003 04:05 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
persoonlijk hoop ik dat de HK weer open zal gaan in de toekomst (met goeie regels, etc), maar dat zal GoT moeten besluiten, helaas ga ik daar niet over..

Je ziet in SG topics steeds meer HK replies...een beetje jammer inderdaad, maar mensen moeten hun humor replies ergens kwijt, zo blijkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:13

Exirion

Gadgetfetisjist

Glacier schreef op 26 januari 2003 @ 11:13:
Je ziet in SG topics steeds meer HK replies...een beetje jammer inderdaad, maar mensen moeten hun humor replies ergens kwijt, zo blijkt...
Dat stabiliseert zich wel weer als echt HK-geblaat in alle fora op GoT aangepakt wordt. Het heeft wat tijd nodig en ik vind het veel te vroeg om nu al de balans op te maken en conclusies te trekken. De HK is net weg.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Er is nu idd wel ff een beetje een HK-explosie op GoT... Dat was onontkombaar.. De echte vraag is of het aan gaat houden of dat we vanzelf weer HK-reply-vrij worden en dat is nu nog een beetje lastig voorspellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie idd veel meer HK-style postings in andere fora. Ik zou bijna zeggen 'natuurlijk'.

Had je anders verwacht dan? Ik niet, en ik denk niemand niet. Je kunt dit soort vergelijkingen pas echt maken over een maand of twee, als het zuivere HK-publiek een beetje weggetrokken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 03:14:
er komen steeds meer HK topics in LA :/
Kom eens met linkjes dan, als je zo'n stelling neerploft. :{

Het enige topic dat echt geen LA topic was is deze: Het is een schande , en die zat binnen een half uur dicht. Dat valt dus best mee imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 18:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

[nohtml]
Verwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 12:36:
Ik zie idd veel meer HK-style postings in andere fora. Ik zou bijna zeggen 'natuurlijk'.
Mjah ik vind het wel meevallen eigenlijk. Ik zie in SG wat slotjes onderaan staan en de HK-reply's worden ook aangepakt (met SG/NST bans). In de private fora (zoals A61) zie ik nu wel wat meer van dat soort topics, maar die zijn over het algemeen wel het leuke soort HK-topics (dus niet de pure bullshit, maar gewoon luchtige onderwerpen waar een leuk topic over gaat, kwaliteit-HK dus :P).
Had je anders verwacht dan? Ik niet, en ik denk niemand niet. Je kunt dit soort vergelijkingen pas echt maken over een maand of twee, als het zuivere HK-publiek een beetje weggetrokken is.
De blaters moeten we zowiezo niet hebben. Het is nog steeds niet gezegd dat de HK dichtblijft hoor. Er is een kans dat-ie weer open gaat, maar dat we VEEL en VEEL makkelijker om gaan met bans uit de HK, geen weerwoord mogelijk en dat het weer een leuk forum gaat worden. Dat sluiten is een mooi gebaar om duidelijk te maken dat het menes is en dat de policy toch echt wel anders kan worden. Maar dat is allemaal nog niet zeker :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 19:33

JaWa

zie hier een icon

dan heb ik wat gemist.... Wanneer is de HK dicht gegaan?
Ja ik ben zo iemand die haast alleen active topics doorspit :x ...... en nu merk ik pas dat er geen hk topics in staan. Het was heel vaak 50 % hk en 50% de rest.

[ Voor 3% gewijzigd door JaWa op 26-01-2003 13:16 ]

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

De meesten posten nu HK replies in "niet HK" topics. Dat is best wel jammer, zo vern**k je een topic voor een ander die serieuze reacties in z'n topic wil.

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

is dat zo? Kan je eens een paar van die voorbeelden geven? Want die mogen van mij gewoon afgestraft worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 15:29
JaWa schreef op 26 January 2003 @ 13:15:
dan heb ik wat gemist.... Wanneer is de HK dicht gegaan?
Ja ik ben zo iemand die haast alleen active topics doorspit :x ...... en nu merk ik pas dat er geen hk topics in staan. Het was heel vaak 50 % hk en 50% de rest.
Dit is de mededeling en hier beginnen de discussies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Wat betreft de HK, je zou em beter open houden, je trekt dan als het ware alle BS replies naar de HK toe. En daar houden de meesten zich ook wel aan. Nu krijg je alle BS replies in andere topics, en trek je het algemene niveau nog verder omlaag.

Je krijgt dan inderdaad wel dat dat er ook steeds grotere BS in de HK terecht komt, maar goed, daar kun je alleen wat aan doen als je meer mods neemt. Maar ook dat is geen oplossing. Je zou bepaalde ubb tags kunnen uitzetten, bijv de [url] en [img] tag, dat helpt al wat. En je zou wat eerder bans kunnen geven. Alleen moet je dan ook uitkijken dat je ze niet te vroeg geeft, anders zetten de mods het forum in een verkeerd daglicht en ben je ook je gebruikers kwijt. Anders is het misschien mogelijk om gebruik te maken van filters... iets wat op andere fora ook veel voorkomt.

Al met al ben ik op ieder forum voor een offtopic gedeelte, gewoon omdat je daarmee de bs uit andere topics filtert.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Niet online
Is er eigenlijk verschil te merken in de serverload/dataverkeer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjroorda
  • Laatst online: 13-09 15:29
jadjong schreef op 26 January 2003 @ 13:40:
Is er eigenlijk verschil te merken in de serverload/dataverkeer :?
wat is de Traffiek nu HK weg is! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

persoonlijk denk ik dat GoT wat minder serverload en dataverkeer heeft en Fok! wat meer.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mezelf vind ik er wel veel veranderd, normaal switchte ik tussen active topics en de HK, en nu valt er niks te switchen.
Als ik een topic tegenkom waar ik niks aan bij kan dragen omdat het of al gezegd is, of ik het niet weet, dan ben ik eerder van GoT weg.
Ik kom ook minder snel terug.
GoT-ten deed ik vroeger veel langer omdat je de HK als tussendoortje had.
Ik vind het wel begrijpelijk dat de HK weg is, maar bevorderend voor de tijd dat ik hier per dag op GoT zit is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:58

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
JvS schreef op 26 januari 2003 @ 13:28:
is dat zo? Kan je eens een paar van die voorbeelden geven? Want die mogen van mij gewoon afgestraft worden...
* We Are Borg is ook erg benieuwd naar voorbeelden :)

Ik vind het allemaal wel mee vallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

C.44 schreef op 26 januari 2003 @ 13:39:
Wat betreft de HK, je zou em beter open houden, je trekt dan als het ware alle BS replies naar de HK toe. En daar houden de meesten zich ook wel aan. Nu krijg je alle BS replies in andere topics, en trek je het algemene niveau nog verder omlaag.
IMO zouden BS replies helemaal niet voor moeten komen in een serieuze discussie zoals in de techfora's op GoT.. Tuurlijk, een geintje tussendoor is leuk, maar niet zoals dat voorkwam in de HK..

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

imho zijn bullshitreplies helemaal uit den boze. Niet in de techfora en niet in de HK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

bs replies krijg je toch, die verdwijnen meestal naarmate de poster ouder word, (misschien minimale leeftijd naar 16jaar zetten ?). Maar als je BS Replies hebt, waar heb je ze dan liever, over het hele forum verspreid in ieder topic of in de HK ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:28

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

C.44 schreef op 26 January 2003 @ 13:42:
persoonlijk denk ik dat GoT wat minder serverload en dataverkeer heeft en Fok! wat meer.
Neem hier 'ns een kijkje en ontdek de werkelijkheid ;)

http://www.tweakers.net/stats

Fok! heeft 3 servers tegen de 9 servers van tweakers.net, om maar even een voorbeeld te geven. :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

wat ik bedoel is dat de serverload en data verkeer van tweakers.net minder is geworden en wellicht dat van Fok! meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 16:20
C.44 schreef op 26 januari 2003 @ 14:16:
bs replies krijg je toch, die verdwijnen meestal naarmate de poster ouder word, (misschien minimale leeftijd naar 16jaar zetten ?). Maar als je BS Replies hebt, waar heb je ze dan liever, over het hele forum verspreid in ieder topic of in de HK ?
C.44, ik wil niet vervelend zijn ofzo... Maar 1:

Minimale leeftijd is achterhaald, hoe controleer je dat?

2:

Het gaat hier niet om de leeftijd van die poster of die BS replies post... Misschien zitten de < 16 iets meer in de gevaren zone.. Maar er zijn er heel wat 16 + BS replies plaatsten...

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 16:04

dreeke

outdated icon

ik zie veel HK replies/topics in SG, in de techfora echter niet ....

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 17:05
Een leeftijdscontrole is ook overbodig, zelfs al zou ik 16+ zijn, want ik heb nog nooit 1 BS-reply geplaatst, of ik moest een keer aan 't slaapwandelen zijn, en de enigste andere 16- GoT-er die ik ken, Xen dus, is ook errug serieus, maar wij zijn dan ook zowat de kinderafdeling van W&G (sorry Xen ;p) maar 'k vind dat wij toch altijd redelijk blijven :P

[ Voor 13% gewijzigd door coubertin119 op 26-01-2003 18:50 ]

Skat! Skat! Skat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

Owkeej leeftijd is idd niet te controleren, uiteindelijk is het maar een getal dat de desbetreffende gebruiker moet invullen.

Maar ik heb nu een paar dingen geopperd als maatregel tegen BS replies, wat voor maatregelen zouden jullie treffen (buiten het sluiten van het forum) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coubertin119
Een "2 maal dezelfde fout eruit-politiek" voeren. Als je 2-maal een grove fout maakt qua replies, en dan bedoel ik niet 2 keer een grappige wenk maar echt grove fouten, een 2 weken ban ofzo in de techfora, en in GC een 1 maand ban, strenger toezicht houden. En als je 1-maal een flame plaatst een OW, en zolang er geen tweede volgt geen vervolg, tenzij de user ook op andere vlakken, en dan vooral nutteloze topics kicken (nieuwe W&G-rage :p), geen actie ondernemen.

Skat! Skat! Skat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi

moto-moi

C.44 schreef op 26 januari 2003 @ 19:40:
Maar ik heb nu een paar dingen geopperd als maatregel tegen BS replies, wat voor maatregelen zouden jullie treffen (buiten het sluiten van het forum) ?
Paar dingen ? Wijs ze eens aan, het enige wat ik heb zien staan, is het feit dat de HK volgens jou weer open moet. Ik vind het persoonlijk zo wel prima. Ik kom niet meer offtopic-replies in NOS tegen, dus ik heb er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coubertin119
moto-moi schreef op 26 January 2003 @ 19:50:
[...]

Paar dingen ? Wijs ze eens aan, het enige wat ik heb zien staan, is het feit dat de HK volgens jou weer open moet. Ik vind het persoonlijk zo wel prima. Ik kom niet meer offtopic-replies in NOS tegen, dus ik heb er geen last van.
Ik merk er in W&G ook niet echt veel van, alleen in SG is er zo te zien "overlast". En wat die user "Beheerder" betreft, das gewoon een rotte appel in een zéér vruchtbare boomgaard die GoT is.

Skat! Skat! Skat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibble
  • Laatst online: 28-08 20:24
Waarom is HK eigenlijk dichtgegooid ???
(je merkt het, ik zat er niet bijster veel :P)

T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Nibble schreef op 26 January 2003 @ 20:00:
Waarom is HK eigenlijk dichtgegooid ???
(je merkt het, ik zat er niet bijster veel :P)
gaat eens de slotjes hier van de afgelopen tijd eens bekijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 10:32

Pelle

🚴‍♂️

De DB Server heeft het een stuk minder druk in ieder geval... dit is een grafiekje van het aantal queries/second:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/statschart.dsp?Action=Serverstats&Col=SQLQueries&Time=1042585200&Server=&Dagen=7

Zegt genoeg denk ik.

/edit
Deze is nog mooier:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/statschart.dsp?Action=Serverstats&Col=SQLUpdates&Time=1042585200&Server=&Dagen=7

Aantal update queries / sec :)

[ Voor 27% gewijzigd door Pelle op 26-01-2003 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 11:19

chem

Reist de wereld rond

Die graphs zijn dus niet representatief. Er is 17 januari een fix geweest van een cronjob die elke 10 minuten draaide.

Als ik naar het aantal actieve gebruikers kijk over de afgelopen maand zie ik vrijwel geen verandering, hoogstens 200 man minder (en dat is vrij onnauwkeurig gegokt). Ook apollo (de db-server) heeft vrijwel evenveel queries/sec.

Er is vast een daling geweest, maar bij verre niet zo rigoreus als gesteld :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Zien jullie dit als een HK-reactie of als goed zoekwerk:
Resistor in "Koken op mijn athlon xp 2200+"?

Het was een hete CPU, je kon er bij wijze van spreke een eitje op bakken, en ik heb wat gezocht wat ik nog wist. (van een eitje bakken op een CPU)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Resistor schreef op 26 januari 2003 @ 20:24:
Zien jullie dit als een HK-reactie of als goed zoekwerk:
Resistor in "Koken op mijn athlon xp 2200+"?

Het was een hete CPU, je kon er bij wijze van spreke een eitje op bakken, en ik heb wat gezocht wat ik nog wist. (van een eitje bakken op een CPU)
mja, totaal offtopic (globaal topic ff gelezen) en meer iets wat in mijn ogen een hk-reply is.
je had er sowiso ff offtopic-tags omheen kunnen zetten, naast je ontopic reactie die ik ook niet zie :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Erkens schreef op 26 januari 2003 @ 20:38:
[...]

mja, totaal offtopic (globaal topic ff gelezen) en meer iets wat in mijn ogen een hk-reply is.
je had er sowiso ff offtopic-tags omheen kunnen zetten, naast je ontopic reactie die ik ook niet zie :/
Ik heb ook niet ontopic gereageerd in het bericht. Ik was er verbaasd over dat dat topic nog open was (gewoon kwestie van beter koelen/faq lezen) + vrijdagavondmeligebui, dan ga ik dat soort dingen doen.

Topictitel was 'Koken op mijn athlon xp 2200+', ik dacht: hé, er heeft zoiets op de frontpage gestaan, laat ik dat eens opzoeken, en dat was Tweakers.net Kookcursus, les 2: Uitsmijter XP (koken op de cpu) en de edit was Tweakers.net Kookcursus, les 4: HomeMate-Pasta omdat er in mijn ogen iets mis was met de koelpasta, en ik had geen zin om te gaan dubbelposten wat Pazzi ook al had gesuggereerd.

Ik had wel alle delen van de T.net kookcursus kunnen posten, maar dat heb ik niet gedaan.

Ik heb wel een topicreport gedaan, omdat ik dacht dat het gewoon zoekwerk was, maar ik was te melig om mijn topic te editen.
Geintje moet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-09 17:57

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

[nohtml]
Pelle schreef op 26 januari 2003 @ 20:06:
De DB Server heeft het een stuk minder druk in ieder geval... dit is een grafiekje van het aantal queries/second:
En het grote verschil zit 'm bij Alicia, de database-server van Fok!. Hier heb je meer aan:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/statschart.dsp?Action=Serverstats&Col=SQLQueries&Time=1042585200&Server=Apollo&Dagen=7

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/statschart.dsp?Action=Pageviews&Col=Forum&Time=1042585200&Server=&Dagen=7

Pageviews forum:

25-01 440677
24-01 484309
23-01 533297
22-01 535101
21-01 554975
20-01 560905
19-01 522909
18-01 466385
17-01 562050
16-01 578200
15-01 621896
14-01 621954
13-01 619798
12-01 550061
11-01 479378

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Laatst online: 12-09 10:32

Pelle

🚴‍♂️

chem schreef op 26 January 2003 @ 20:22:
Die graphs zijn dus niet representatief. Er is 17 januari een fix geweest van een cronjob die elke 10 minuten draaide.

Dat verklaart een hoop :)
Wel een brakke cronjob dan, dat 'ie zo ontzettend veel update queries uit moest voeren, terwijl dat blijkbaar ook anders kon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-09 17:57

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De reden:
een script wat een minimum waarde uit een tabel nam en vanaf dat tijdstip in intervallen van 10 minuten ging tellen hoeveel posts er op het forum er waren gedaan.. normaal hoort dat slechts één keer per interval gedaan te worden maar onderaan stond er een record in uit eind oktober..
Arjen (Fok! devver) zou wat vaker naar de serverstats van t.net moeten kijken :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-09 08:34

Solid Seal

3D Printer N00b

Ik zit nu wel meer in nstm en spielerij .. dus ja ik vind het niet erg dat de HK dicht is eigenlijk.
En af en toe gooi ik er een beetje een HK reply achterna .. naja moet kunnen :)

Maar word her eigenlijk al over gesproken om de HK weer te openen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

[nohtml]
Solid Seal schreef op 26 januari 2003 @ 23:31:
Ik zit nu wel meer in nstm en spielerij .. dus ja ik vind het niet erg dat de HK dicht is eigenlijk.
En af en toe gooi ik er een beetje een HK reply achterna .. naja moet kunnen :)
Nee dat moet niet kunnen en dat kan je een General Chat ban opleveren...
Maar word her eigenlijk al over gesproken om de HK weer te openen???
nee en daar gaat dit topic ook niet over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal

Solid Seal

3D Printer N00b

JvS schreef op 26 January 2003 @ 23:37:
[nohtml]
[...]

[...]
nee en daar gaat dit topic ook niet over
Nou sorry hoor .. ik wist niet dat je kwaad werd :(

en waarom een general chat ban... een nette reply die ook daadwerkelijk iets met het onderwerp temaken heeft .. maar dan op een grappige doch doeltreffende manier.. dat moet kunnen , vindt ik..

het onderwerp is : Is er veel verschil sinds HK dicht is?.

Nou dit was het verschil dat ik gemerkt heb ..

en waar gaat het dan wel over??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

en waarom een general chat ban... een nette reply die ook daadwerkelijk iets met het onderwerp temaken heeft .. maar dan op een grappige doch doeltreffende manier.. dat moet kunnen , vindt ik..
Dat kan ook wel, maar zo'n bull reply moet niet kunnen. Ik dacht dat je dat bedoelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal

Solid Seal

3D Printer N00b

JvS schreef op 26 January 2003 @ 23:45:
[...]
Dat kan ook wel, maar zo'n bull reply moet niet kunnen. Ik dacht dat je dat bedoelde.
Als ik zeg HK reply dan bedoel ik die in mijn zin :)
Tja dat andere daar anders over denken is niet mijn zaak .. naja toch wel want nu is de HK weg :{

Maargoed Life Goes On .. nja voor de meeste niet :P (oeps :X )

Ik mis het niet maar vind het wel jammer ...

en nu ga ik slapen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met dit zero tolerance beleid merk ik echt zeer veel (zie icon ;) )!

In cme bijna geen "Wauw" posts meer, betere topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

JvS schreef op 26 January 2003 @ 23:37:
[nohtml]
[...]

[...]
[Knip]
Als een half-ontopic geintje niet meer kan (koken op de cpu => T.net kookcursus) is het wel heel erg gesteld met de sfeer hier.

Misplaatste HK reacties/topics moeten echt afgestraft worden (ik denk hier aan het oude topic Mijn harde stijf doet raar, deze weet ik nog omdat ik hier een SeM topic over heb geopend) maar ik heb echt dubbel gelegen van het 'olympisch topic pingpongen', iedere F5 stond het ergens anders.

De laatste keer dat het echt gezellig was, (dat ik er bij was) was toen D2K zijn programmeerkunsten op ons losliet, Wat is er met alle modjes gebeurd??? was het LA topic wat er over ging.

Ach, die goeie oude tijd :z, hopelijk wordt het snel weer leuker, ik zou er bijna depri van worden ;(. Nu nog even door de zure appel heenbijten, met dit strenge beleid scheiden jullie wel het kaf van het koren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een voorbeeld van een verbeterde post:
Jojk in "Stukke achteruit-rij-lichten van een Ve"
In de HK tijd had je ook dit soort replies, maar dan vaak zonder het ontopic erbij.
Nu zie je dat bijna niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi

moto-moi

Verwijderd schreef op 27 januari 2003 @ 22:20:
In de HK tijd had je ook dit soort replies, maar dan vaak zonder het ontopic erbij.
Nu zie je dat bijna niet meer.
In de tijd dat de HK nog beschikbaar was, kwam dat ook voor hoor ;)

'tuurlijk het is wat erger in SG, maar ik gok dat de heren mods zich daar wel uitleven met slotjes e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 10:49

Basszje

Reisvaap!]

Het kan aan mij liggen hoor ( ff zeiken :+ ), maar ik kon nu wel af en toe in de SG ( vind er nog steeds niet veel aan, afgezien bepaalde topics ) . Maar ik vind het niveau nou niet schandalig hoog ofzo, in de HK had je soms serieuzere discussies. En veel offtopic geblaat ook, of absoluut niet serieus :? .

Maar ja dat zal ik wel weer zijn :)

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 15:01

E-Mile

Danteezy!

Wat vinden de general chat mods hier nu van en is Lunatic eigenlijk werkeloos nu?

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ripexx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:46

ripexx

bibs

E-Mile schreef op 28 January 2003 @ 01:07:
Wat vinden de general chat mods hier nu van en is Lunatic eigenlijk werkeloos nu?
Lunatic is HGM, GM en LA-dokter dus die zal het wel druk hebben met andere dingen, Llewella HGM GC en mag dus modden in heel GC,
Dreek en Thetallguy zijn Lite Mod SG/HK

Oftewel er is meer dan genoeg mod-force voor SG. :)

buit is binnen sukkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holoX
  • Laatst online: 13-09 16:16
ripexx schreef op 28 January 2003 @ 01:29:
[...]

Lunatic is HGM, GM en LA-dokter dus die zal het wel druk hebben met andere dingen, Llewella HGM GC en mag dus modden in heel GC,
Dreek en Thetallguy zijn Lite Mod SG/HK

Oftewel er is meer dan genoeg mod-force voor SG. :)
en durden mod SG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

E-Mile schreef op 28 January 2003 @ 01:07:
is Lunatic eigenlijk werkeloos nu?
nee die heeft zat te doen aan zn java :+

denk dat dat gewoon de rede is dat de hk ff dicht is :+

maar verder gaat het hier normaal hoor, ik merk niet echt het verschil met en zonder hk. met hk zat ik daar gewoon wat meer omdat de post count wat sneller ging :P en nu komt t nivo niet echt terug in andere fora, die blijven zoals ze waren.

tuurlijk zit er een topicje die je zo hebt kunnen vinden of maakt er soms iemand een grappige opmerking. maar dat was er ook al met hk.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
Ik heb niet de hele draad gelezen, maar ik zie toch wel dat behoorlijk wat mensen de HK missen. Is het misschien een idee om de toekomstige HK (als die er komt) met bepaalde "openingstijden" komt. Net als de kroeg :Y)
Na een uur of 23:30/00:00 word er bijna niet meer gepost, en zeker niet "waardevol" gepost in de techfora. Dan is een HK misschien wel leuk. Als soort van "vrije tijd na het werk". Ik zeg maar iets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:26

Dido

heforshe

En dan heb je ze nog niet allemaal :X

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje

Basszje

Reisvaap!]

Plague schreef op 28 January 2003 @ 09:16:
Ik heb niet de hele draad gelezen, maar ik zie toch wel dat behoorlijk wat mensen de HK missen. Is het misschien een idee om de toekomstige HK (als die er komt) met bepaalde "openingstijden" komt. Net als de kroeg :Y)
Na een uur of 23:30/00:00 word er bijna niet meer gepost, en zeker niet "waardevol" gepost in de techfora. Dan is een HK misschien wel leuk. Als soort van "vrije tijd na het werk". Ik zeg maar iets :)
Is een normale kroeg ook pas om 23:30 open of kunnen echte alcolisten ook de hele dag terecht opdat ze geen onrust veroorzaken op straat :+ .

pluk uw metaforen :P

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serverside :+ openingstijden zijn zeker geen slecht idee.
Een nadeel zou kunnen zijn dat het forum een aderlating aan pageviews zou krijgen, op
momenten dat de HK niet open is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenT
  • Laatst online: 14-09 08:48

JeroenT

hoi!

Meestal ga ik zegmaar slapen na half 12 dus :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:28

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Afgezien van dat het topic compleet offtopic gaat ( :P ), denk ik dat de mensen die de HK echt missen en zich niet genoeg vermaken met de techfora alleen, gewoon wat meer op de IRC kanalen moeten gaan rondhangen. Dat is, vind ik, het beste alternatief tot nog toe.

't kent alle aspecten van wat de HK als positieve doeleinden had: Ontspanning, luchtigheid en community-vorming (in de vorm van meetings en zo). Daar is geen HK2 voor nodig hoor. :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:50

Arfman

Drome!

Ik zit zelf minder op GoT .. ik kijk nu wat vaker in SG, maar echt boeiend is dat forum niet .. GT vanwege m'n digicam en GPS apparatuur, maar again niet echt boeiend .. dunno, 't is net of ze (wat mij betreft) de kers van de taart hebben gehaald.

[ Voor 4% gewijzigd door Arfman op 28-01-2003 16:11 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Aangezien alle FOK! kinderen dan meestal slapen zijn alleen de echte die-hards nog op GoT. Daar komt meer zinnigs uit dan uit al die HK-meubel-pubers bij elkaar, dus om nou te zeggen dat er na 23:30 niets waardevols meer in de techfora gepost wordt! Kom nou! ;)

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Laatst online: 02-09 11:02

D2k

Arfman schreef op 28 januari 2003 @ 16:11:
Ik zit zelf minder op GoT .. ik kijk nu wat vaker in SG, maar echt boeiend is dat forum niet .. GT vanwege m'n digicam en GPS apparatuur, maar again niet echt boeiend .. dunno, 't is net of ze (wat mij betreft) de kers van de taart hebben gehaald.

dan hecht je echt teveel waarde aan de kers en zit je hier wmb verkeerd
ga naar fok! daar hebben ze veel onzin en weinig tech

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
GA!S schreef op 28 January 2003 @ 16:14:
[...]

Aangezien alle FOK! kinderen dan meestal slapen zijn alleen de echte die-hards nog op GoT. Daar komt meer zinnigs uit dan uit al die HK-meubel-pubers bij elkaar, dus om nou te zeggen dat er na 23:30 niets waardevols meer in de techfora gepost wordt! Kom nou! ;)
juist en OMDAT dan al die HK pubers slapen, is er dan een mogelijkheid tot ontspanning voor de die-hards :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plague schreef op 28 January 2003 @ 16:24:
[...]

juist en OMDAT dan al die HK pubers slapen, is er dan een mogelijkheid tot ontspanning voor de die-hards :)
Daar ben ik het nu mee eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

mOrPhie schreef op 28 januari 2003 @ 15:29:
't kent alle aspecten van wat de HK als positieve doeleinden had: Ontspanning, luchtigheid en community-vorming (in de vorm van meetings en zo). Daar is geen HK2 voor nodig hoor. :)
dit is compleet offtopic :P post dit volgende keer in dat gesloten wat wil je in de hk topics :P

maar ff duidelijkheid... community is groter als een groot middelpunt is en dus gezelliger en drukker als je wat wil gaan organiseren oid (kan enzo)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

* BtM909 kicked topic omhoog! :(

Het verbaast me, maar ik vind dat in veel meer topics HK-like replies worden neergekwakt... Een kwestie van: HK is dicht dus Die Hard HK-ers gaan naar FoK, is volgens mij niet echt aan de orde.

Ik zal wel ff wat topics bijhouden met voorbeelden.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:45

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik denk dat de populariteit van tweakers ook heel veel minder onderlegde tweakers of zelfs non tweakers aantrekt. Die rennen allemaal naar de huiskamer. Ik moet ook zeggen dat ik persoonlijk de huiskamer niet echt mis. Het "samenkom" effect is dan inderdaad wel groter en je leert je medetweakers soms van een hele andere kant kennen. Maar goed, het niveau was wel heel laag vaak. Ik zie ook dat mensen nu "overal" breezah achtige replies neer gaan zetten. Ik hoop dat dit onder de duim gehouden kan worden want de kwaliteit begint er wel onder te lijden. Ook merk ik dat de modjes sneller geirriteerd raken oid want soms gaan topics om de meest rare dingen dicht of krijg je een warning.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

[/compleet nutteloos]
Nu ik zwart ben mag ik ook zeuren dat ik de HK terugwil, maar volgens mij is die kans niet echt groot :P

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Floris schreef op 31 januari 2003 @ 17:29:
[/compleet nutteloos]
Nu ik zwart ben mag ik ook zeuren dat ik de HK terugwil, maar volgens mij is die kans niet echt groot :P

_/-\o_
Nu je weer zwart bent kan een LA-dokter je er ook op wijzen dat dit een HK-style-reply van je is en je een boos mailtje sturen :P (En mij ook direct een)

[ Voor 6% gewijzigd door m-m op 31-01-2003 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Floris schreef op 31 januari 2003 @ 17:29:
[/compleet nutteloos]
Had dat nou VOORDAT je wegging ff geregeld! :( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Laatst online: 02-09 20:00
Floris schreef op 31 January 2003 @ 17:29:
[/compleet nutteloos]
Toen je nog groen was had je de HK gewoon aan kunnen zetten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Ik had het aan kunnen zetten, maar dan had ik denk ik wel de hele crew over me heen gehad :P

Ik weet dat men er nog steeds flink over in gesprek is met elkaar, maar ik heb geen idee of het nu terug gaat komen of niet en onder welke voorwaarden.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Floris schreef op 31 January 2003 @ 18:11:
Ik had het aan kunnen zetten, maar dan had ik denk ik wel de hele crew over me heen gehad :P

Ik weet dat men er nog steeds flink over in gesprek is met elkaar, maar ik heb geen idee of het nu terug gaat komen of niet en onder welke voorwaarden.
Hm... ik denk dat het meer zaak is om [SG] nog beter in de gaten te houden :|

[rml]wfvn in "[ SG] -> [ OM] + [ V&A] = slotje"[/rml]

* WFvN is niet zo slim; hij pleurt een link naar een [SM]draadje neer... niet beseffende dat anderen die niet kunnen lezen zodra die gesloten is |:(

Dus nu maar een linkje naar de post waarvan ik de inhoud nou niet echt geweldig vind:

altec in "CD-tjes Aldi"

Is dus een 'flut'-topic in SG die eigenlijk in OM geplaatst had moeten worden en bovendien ook nog eens gedeeltelijk nagezocht kan worden in V&A

Als je de user daarop wijst komt hij met het commentaar:
Folie laag losliet? Nog niet gezien.. en ik d8 gooi het hierin.. dit is toch een troep topic :P

Enne.. die 800 MB cd-s? Gewoon vobis ofzo?
Even wat vet gemaakt.... nu vraag ik je :|

[ Voor 44% gewijzigd door WFvN op 31-01-2003 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

wfvn schreef op 31 januari 2003 @ 18:14:
[...]

Hm... ik denk dat het meer zaak is om [SG] nog beter in de gaten te houden :|

[rml]wfvn in "[ SG] -> [ OM] + [ V&A] = slotje"[/rml]

* WFvN is niet zo slim; hij pleurt een link naar een [SM]draadje neer... niet beseffende dat anderen die niet kunnen lezen zodra die gesloten is |:(

Dus nu maar een linkje naar de post waarvan ik de inhoud nou niet echt geweldig vind:

altec in "CD-tjes Aldi"

Is dus een 'flut'-topic in SG die eigenlijk in OM geplaatst had moeten worden en bovendien ook nog eens gedeeltelijk nagezocht kan worden in V&A

Als je de user daarop wijst komt hij met het commentaar:

[...]

Even wat vet gemaakt.... nu vraag ik je :|
Altec lijkt mij een lastige user, niet echt een helpdesker, zit op het randje daarvan, maar wel iemand die niet weet wat hij moet doen hier.
Klagen op de verkeerde plaatsen enz., maar niet iemand die losgeslagen is nu de HK er niet meer is.

en wat die cd's betreft: de bovenste laag laat idd los, maar bij mij is dat omdat hij klem kwam te zitten in een te sterke cd-rom speler. Hoe fysiek beschadigde cd repareren? is een topic van mij er over

[ Voor 3% gewijzigd door Resistor op 31-01-2003 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje

Basszje

Reisvaap!]

Floris schreef op 31 januari 2003 @ 18:11:

Ex-medewerkers van een on-democratisch regime kunnen wel vaak succesvol lobbyen he, aangezien ze hun netwerken nog hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterData
  • Laatst online: 29-08 20:29
Tsja, het is een beetje raar nu sinds de HK weg is. Het lijkt wel alsof het een stuk rustiger hier is op de een of andere manier.... Verder heb ik nog altijd de neiging om soms nog even naar beneden te scrollen op de indexpagina (op zoek naar de HK, die er niet meer is). Hopelijk verhoogt dit ook het aantal serieuze posts ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zet nou ook sneller humoristische replies (zoals ik ze zie dan) in SG enz, anders deed ik dat gewoon in de HK. Ik verwacht dat ik hier nog wel een keer voor gebanned zal worden aangezien er naar mijn mening veel te overdreven op gereageerd wordt.
Ik zal me er ook niet druk om maken, GoT is niet m'n leven, het was gewoon leuk, maar nou is het een grote chaos waarin niks meer mag. Ik kom hier alleen nog voor SG, tech fora zijn voor mij niks meer in te vinden en om nog mensen te helpen heb ik geen zin meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 31 januari 2003 @ 23:40:
Ik zet nou ook sneller humoristische replies (zoals ik ze zie dan) in SG enz, anders deed ik dat gewoon in de HK. Ik verwacht dat ik hier nog wel een keer voor gebanned zal worden aangezien er naar mijn mening veel te overdreven op gereageerd wordt.
Ik zal me er ook niet druk om maken, GoT is niet m'n leven, het was gewoon leuk, maar nou is het een grote chaos waarin niks meer mag. Ik kom hier alleen nog voor SG, tech fora zijn voor mij niks meer in te vinden en om nog mensen te helpen heb ik geen zin meer in.
En laat dat nou net HET type mensen zijn waar GoT op zit te wachten :|

Zo af-en-toe een humoristische reply in een serieuze post zal denk ik in de meeste gevallen niet afgestraft worden (tenzij de 'humor' ongepast is). Ik denk dat je wat dat betreft niet zoveel te vrezen hebt (tenzij je een wat vreemde humor hebt).

Het was gewoon leuk zeg je... WAT was leuk? HK? Juist DAT gedeelte van GoT wat bedoeld was voor 'erbij'? terwijl nog altijd de techfora het meest in het licht hoorden te staan? :| Mag ik je even verwijzen naar http://www.fok.nl en http://www.onzinforum.nl :|

Maar het is nu een chaos? Leg dat nou eens wat duidelijker uit. 'Chaos waarin niks meer mag' vind ik nogal sumier omschreven; lekker ongenuanceerd.

Hier is niks meer te vinden? Je bent dus zodanig volleerd dat niemand je nog iets kan bijbrengen? Je vindt het niks om mensen te helpen? Heb ik het goed als ik begrijp dat je egocentrisch bent ingesteld?

Ik vind het buitengewoon triest verbazingwekkend dat er users zijn die van dat buitengewoon opbouwende en inspirerende commentaar weten te plaatsen als jij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Ik vind GoT een stuk trager sinds de HK dicht is... aan mn 1.5MBit lijn ligt het niet

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is ook traag op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

EfBe schreef op 01 februari 2003 @ 12:51:
Ik vind GoT een stuk trager sinds de HK dicht is... aan mn 1.5MBit lijn ligt het niet

aha... daarom is het ook zo traag hier... die damn HK :+

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind GoT uiterst saai en kom er bijna niet meer... alleen omdat HK weg is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 13:41
Verwijderd schreef op 01 februari 2003 @ 22:34:
Ik vind GoT uiterst saai en kom er bijna niet meer... alleen omdat HK weg is..
de meeste zullen blij zijn dat je weg gaat, Hk-users heb je niks aan,

Ze helpen namelijk NIEMAND, en daar is waar het eigenlijk om gaat op GoT (of ben je dat vergeten?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

* WFvN ontkomt niet aan de indruk dat er qua soorten users inmiddels heel wat weggefilterd is sinds de huiskamer dicht is...

Jammer?

Mwoa, als het toch om de hoofdzakelijk-of-helemaal-huiskamer-meubelen gaat... nja, big loss (NOT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Met mijn 68% (dacht ik) HK-posts ben ik toch nog op GoT hoor?!?! :?

Ben ik nu ziek? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Osiris schreef op 01 February 2003 @ 22:56:
Met mijn 68% (dacht ik) HK-posts ben ik toch nog op GoT hoor?!?! :?

Ben ik nu ziek? :+
Jah... zeer ziek * WFvN schuift Osiris een assorti-doos-met-pillen toe :+

Maar met name die personen die VEEEEEEEL (met veel hoofdletters E) HK-posts plaatsen en buiten de huiskamer nagenoeg niet te vinden zijn behalve voor een enkele blaatopmerking en nu de HK dicht is met klaagposts... moch; ik denk dat niet iedereen er rouwig om zal zijn als dat soort users vertrekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
De HK maakte in mijn geval GoT tot een stukje entertainment. Voor mij diende het vooral als ontspanning terwijl ik "wachte" op goede reacties in serieuze fora. Ook was de sfeer van de HK in mijn ogen uniek, er was gewoon een bepaalde manier van denken, of niet denken die mij wel beviel. Bovendien was er behalve vooral veel onzin ook veel gortdroge humor, ik durf best te zeggen dat ik die mis.

Wannneer ik nu hier ben ga ik sneller door naar andere sites, omdat er minder vaart in lijkt te zitten.

Ik kan goed begrijpen dat de crew er teveel werk mee had, maar vindt het wel jammer,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
oke ik heb het een tijdje aangezien...............

maar ik moet nu toch concluderen dat sinds de HK dicht is de sfeer echt steeds erger aan het worden is in de zin van je kunt echt NOOIT iets goeds posten.........

altijd wel opmerkingen over kijk deze faq, je bent dom, use the search, je hebt je niet aan de regeltjes gehouden etc.......

nu heb ik het dus over de users..............maw ik denk dat veel GoTers andere fora gezocht hebben en de diehard techposters aka diehard nerds nu over zijn en het niveau ff flink willen opkrikken ofzo :S

de sfeer is er dus niet beter op geworden, maar ik weet niet in hoeverre dit met de HK sluiting te maken heeft, misschien is het wel omdat ik nu meer in techfora kom en nu pas zie hoe het er daar echt aan toegaat :X

[ Voor 17% gewijzigd door Noedelsupke op 04-02-2003 20:33 ]

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:45

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

ViperGTS schreef op 04 February 2003 @ 20:31:
oke ik heb het een tijdje aangezien...............
Zelfde is mij ook opgevallen. Ook dat de modjes om het minste of gerinste ingrijpen. Niet onterecht ofzo, maar als er bij elk klein wissewasje gemod moet worden wordt de sfeer er ook niet beter op. Het lijkt nu zelfs wel alsof er geheel minder gepost wordt.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 21:13

Exirion

Gadgetfetisjist

ViperGTS schreef op 04 February 2003 @ 20:31:
misschien is het wel omdat ik nu meer in techfora kom en nu pas zie hoe het er daar echt aan toegaat :X
Ah, de HK-meubels begeven zich nu dus toch weer in de techfora ;) Als het ze daar niet bevalt dan verdwijnen ze vanzelf wel van GoT en dan houden we hopelijk een geinteresseerde en intessante groep mensen over :)

Ik was erg veel in de HK maar ik mis het geen moment. Wat mij betreft gaat het nu juist beter met GoT.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaspertje
  • Laatst online: 18-08 10:51

Jaspertje

Max & Milo.. lief

Bor_de_Wollef schreef op 04 February 2003 @ 20:57:
[...]
Het lijkt nu zelfs wel alsof er geheel minder gepost wordt.
Dat kan wel kloppen, er zullen ook mensen zijn die weleens in de techfora posten maar veel meer in de HK, die er nu ook niet meer zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik heb net even 2 weken met elkaar vergeleken; afgelopen week met de week na 20 december. Er is wel een beetje verschil in de situaties; Het aantal pageviews is nu gewoon wat afgenomen (7 tegenover 6,85 ofzo).
Op zich niet zo heel vreemd; als je kijkt hoe enorm veel er in de huiskamer gepost werd (en als je de activelist bekeek; die bestond vaak voor een zeer groot gedeelte uit [HK] :|)

Dus neuh... valt allemaal wel mee denk ik (sterker nog; ik had heftiger verwacht)

In hoeverre de daling direct te meten is met het ontbreken van de huiskamer, weet ik niet. Dat is ook niet direct het punt waar het om gaat natuurlijk; het gaat erom wat er in de overige fora gebeurd is; afname of toename... en DAT kan je dus helaas niet zien (tenminste... niet aan de grafieken die ik heb bekeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf merk ik er niets van, vind het aan de ene kant wel fijn.... Andere kant vind ik dat er nogal snel spastisch(schrijf je dat zo? :P) wordt gereageerd op iets nu...

Vooral bij 3d-Contest in W&G.. Het was even gezellig omdat mensen zeiden dat ze meedoen en hun id-en uitlegde ...ow help help :+

Dat vind ik nogal overdreven gedoe...er is nu toch geen reden om meer techposts te hebben, dus mag het toch wel een beetje gezellig worden.

(merk wel dat ik nu naast W&G heel veel in LA en stuffus generalis zit :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het is al tijden dat grote topics streng gemodereerd worden. Dat is niet zonder reden en dat heeft niets met spastisch modden te maken. Als je het er niet mee eens bent kan je daarover het best gewoon een LA topic starten, waarom zo'n groot topic zo streng bijgehouden wordt en waarom jij denkt dat het veel losser moet (naast het alom bekende " ik vind" argument)..

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.