HK voor onbepaalde tijd dicht

Pagina: 1
Acties:
  • 580 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
De HK is met ingang van heden gesloten, wegens teveel overlast. Jullie hebben het te danken aan een kleine groep die het verpest heeft voor de rest. Onder andere door het eeuwige opzoeken van de randen van wat mag en niet mag. Het zoeken naar de mazen in de FAQ, en dan gaan zeuren als er weer een stukje FAQ bij moet komen, of als de crew optreedt.

De druppel die de emmer deed overlopen was de situatie rondom een LPF site. De goede naam van Tweakers.net heeft daar ernstige schade opgelopen. Maar helaas was deze uitwas niet de enige. Voorbeelden zijn legio zoals de foto's die net over het randje zijn, foute links snel wegeditten, zeuren bij sancties etc. etc. Het geduld van de crew is niet alleen op, het staat zelfs zwaar in het rood.

Of en wanneer de HK een doorstart gaat maken zullen jullie tzt horen. Vragen naar meer informatie heeft GEEN zin, aangezien we ons nu aan het bezinnen zijn over of en hoe het nu verder moet gaan. We zijn erg teleurgesteld dat de HK na het aanvankelijke succes helaas dezelfde kant op is gegaan als de kroeg en het OT forum.

Het openen van "waar is de HK" topics in LA, het lastigvallen van GC crew over dit besluite alsmede het doen van non tech posts of openen van topics die niet in overeenstemming zijn met de FAQ in het desbetreffende forum, (het zg. HK gedrag) zullen streng gemodereerd worden.

We zijn vooraleerst Tweakers, of pretenderen dat te zijn. Het is tijd om terug te keren tot de core business van Gathering of Tweakers. Het is jammer dat het zo heeft moeten lopen, maar een klein deel van de users heeft een dermate groot beslag gelegd op onze tijd dat we helaas deze harde maatregel hebben moeten nemen.

was getekend : De Crew

[ Voor 80% gewijzigd door Daniel op 17-01-2003 14:01 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

voor de mensen die niet helemaal snappen waarom ie dan hoofdzakelijk dicht is, raad ik aan om DEZE topics door te lezen:

Stelling: De huiskamer word steeds serieuzer! *LEZEN*
Wat is er NIET leuk aan de HK
Wat is de lol van fake linkjes?
[rml][ Serieus] Algemeen niveau van de Huiskamer[/rml]

De LPF-hack was een DRUPPEL!!! Maar er zit meer achter. Lees de bovenstaande linkjes eens door, en ga eens bij jezelf te rade waarom het voor de mods steeds minder motiverend werkt om de HK te modden, en waarom veel goede users wegblijven uit de HK, die onder andere voor hen bedoeld was.

[ Voor 6% gewijzigd door LuNaTiC op 17-01-2003 15:25 ]

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Bovenstaande linkjes werken idd nu ff niet meer, maar dat is hopelijk tijdelijk :P als ik er weer bij kan, zal ik ze naar SG moven zodat iedereen ze weer kan lezen :)

edit: als het goed is, werkt het weer :P

[ Voor 12% gewijzigd door LuNaTiC op 17-01-2003 13:16 ]

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens