Toon posts:

35 of 50 in de maand adsl..

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik wil (met mijn athlon 2000 xp 100 gig7200 hdd/ radeon 9000 pro evil / 256ddr) naast gewoon internetten ook nog een beetje unrealen en dergelijk over internet, naast her en der wat mp3 tjes downloaden,
en denken jullie dat ik dan nog met zon 35 e abo wel wegkom of moet ik er echt aan geloven, ik woon in leeuwarden ( ervaringen??) is er nog een ander topic waar deze 2 met elkaar vergeleken worden? als provider dacht ik aan planet, lekker instappen op het moment.

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wat trek je nu per maand :?

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:57

Sport_Life

Solvitur ambulando

Voor af en toe een mp3-tje downen voldoet een lite abo prima. Wil je complete iso's downloaden dan kun je beter basic nemen :)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu helemaal niets.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-08 23:05

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik sluit me bij eMAeRCe aan. Let er ook vooral op bij Lite varianten wat de download limiet is. Als je eenmaal enthousiast wilt downloaden dan kom je snel tekort met een Lite variant.

Verwijderd

Topicstarter
maar kan ik er ook een beetje mee gamen, ik kan namelijk niet wachten tot ik die kop van me broeder er een keer kan afschieten met ut(2003)

Verwijderd

Ik zou voor een xs4all of zonnet abo gaan. Relatief hoge limieten en kan je perfect mee gamen en mp3'tjes downloaden

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Verwijderd schreef op 25 January 2003 @ 16:58:
maar kan ik er ook een beetje mee gamen, ik kan namelijk niet wachten tot ik die kop van me broeder er een keer kan afschieten met ut(2003)
Ja kan makkelijk. Online gamen is vooral afhankeljik van je upload en die is met 64 k voldoende :)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-08 23:05

SmartDoDo

Woeptiedoe

Volgens mij zitten er wel verschillen tussen de providers maar als voorbeeld Zonnet Lite, hanteerd ongeveer een limiet (officieel FUP)van zo'n 2000MB per maand. Klinkt veel maar ik zit er met 1,5 dag al aan. Het ligt er dus helemaal aan wat je gaat doen. Voor games, internetten en e-mailen heb je aan Lite voldoende.

Verwijderd

Topicstarter
is iedereen het met emaerce eens??

Verwijderd

Topicstarter
en met iso s / hele spellen downen heb ik het gehad, ik ga wel naar de bieb en down een nocd crack, scheelt een hoop frustraties!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Zie ook:
Is 256/64 snel genoeg voor Red Alert 2 online te spelen?
Online gaming met Mxstream Basic
[rml][ ADSL] zonnet[/rml]

(mxstream basic had eerst ook 64 k upload)

[ Voor 53% gewijzigd door Sport_Life op 25-01-2003 17:05 ]

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
35 euro over KPN kan je niet op BBned daarzo?

Demon biedt 512 aan voor 39,95 (gratis modem en geen aansluitkosten) en Freeonline/Telebyte biedt ook 512 aan voor 39,95.. En dan heb je geen limieten...

edit:
Ik las er net overheen, maar zie dat je in Leeuwarden woont, nou daar kan je volgens mij zeker BBned krijgen dan zou ik dus gewoon lekker BBned nemen..

Just my 2 cents...

[ Voor 33% gewijzigd door Ibbelz op 25-01-2003 17:04 ]

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Verwijderd

Topicstarter
nou als white dust het ook zegt moet ik je wel geloven!! :P

Verwijderd

Topicstarter
en welke bbned-partner had je in gedachten?? ik ken ze allemaal niet
http://www.bbned.nl/partners/consumenten.shtml

• jadjong
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 January 2003 @ 17:10:
TweakDSL natuurlijk!

• Ibbelz
Verwijderd schreef op 25 januari 2003 @ 17:10:
Deze of deze zijn het goedkoopst :D..

Het voordeel tegen over lite van KPN is dat je dubbel zoveel down en upload hebt en dat je geen downloadlimiet hebt.

Bij demon krijg je nu btw ook het modem en de aansluitkosten voor nix (of is die actie al voorbij??), zie topic:

Demon biedt nieuwe ADSL-producten voor consumenten

[ Voor 6% gewijzigd door Ibbelz op 25-01-2003 17:17 . Reden: Oeps 2x de zelfde link gepaste :+ ]

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Verwijderd

Topicstarter
tweak is 50 in de maand, niet 35 (jadjong)

Verwijderd

Topicstarter
freeonline meer dan 200 euro aansluitkosten, das niet niks

Verwijderd

Topicstarter
en die demon aanbieding is voor het 111 euro in de maand abonnement... dat overstijgt mijn budget

• Ibbelz
Verwijderd schreef op 25 January 2003 @ 17:24:
en die demon aanbieding is voor het 111 euro in de maand abonnement... dat overstijgt mijn budget
das 8mbit man :? Als je 512/256 neemt dan kost dat 39,95 per maand (ff lezen he)

en gebruik ff de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif knop voortaan ipv 3 posts achter elkaar te doen?

[ Voor 8% gewijzigd door Ibbelz op 25-01-2003 17:27 ]

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-07 07:50
ik zou gewoon xs4all basic nemen met een etherpret modem of een naar keuze. planet zou ik zoiezo niet nemen, hier heeft iemand alles aangesloten maar moet nog w8ten totdat die eikels z'n abonnement geactiveerd hebben. ik kon al surfen voordat ik m'n splitter had.

en bij veel lite abo's krijg je zo'n bout usb modem (vermijd die dingen!).

Verwijderd

Topicstarter
oja nu zie ik het licht, dat wordt demon en er is niemand die mij nog tegenhoud...
mwhahaha!!

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2003 17:30 ]

• jadjong
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 January 2003 @ 17:19:
tweak is 50 in de maand, niet 35 (jadjong)
Ik dacht dat je met 35 en 50 het verschil tussen data-limiet per maand bedoelde.

Verwijderd

Topicstarter
IbBeLz schreef op 25 January 2003 @ 17:26:
[...]

das 8mbit man :? Als je 512/256 neemt dan kost dat 39,95 per maand (ff lezen he)

en gebruik ff de [afbeelding] knop voortaan ipv 3 posts achter elkaar te doen?
maar de aansluitkosten zijn wel behoorlijk hoog! modem is ook niet goedkoop!!

Verwijderd

Topicstarter
sharkzor schreef op 25 January 2003 @ 17:28:
ik zou gewoon xs4all basic nemen met een etherpret modem of een naar keuze. planet zou ik zoiezo niet nemen, hier heeft iemand alles aangesloten maar moet nog w8ten totdat die eikels z'n abonnement geactiveerd hebben. ik kon al surfen voordat ik m'n splitter had.

en bij veel lite abo's krijg je zo'n bout usb modem (vermijd die dingen!).
dan moet je natuurlijk ook vertellen waarom die dingen zo "bout" zijn

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Verwijderd schreef op 25 januari 2003 @ 17:43:
[...]

dan moet je natuurlijk ook vertellen waarom die dingen zo "bout" zijn
Je kunt zelf ook even zoeken :|

Hier heb je er al 1:
MXStream: USB Modem of Ethernetkaart

Voor meer zie Zoeken met Omega

[ Voor 9% gewijzigd door Sport_Life op 25-01-2003 17:46 ]

• Ibbelz
Verwijderd schreef op 25 January 2003 @ 17:42:
[...]

maar de aansluitkosten zijn wel behoorlijk hoog! modem is ook niet goedkoop!!
Je kan niet voor een dubbeltje op de eerste rij zitten, aansluitkosten en modem zijn een één malige investering....

Eerst was er een actie dat je modem en aansluitkosten voor nix kreeg maar die is schijnbaar voorbij...

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Inmiddels heb je wel genoeg linkjes en tips gehad... En ook het verzoek om je topics niet zo snel te kicken, maar gebruik te maken van de edit Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif knop.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.