Toon posts:

[ADSL] zonnet

Pagina: 1
Acties:
  • 99 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik wil dus adsl gaan nemen en nu ben ik verschillende providers af gegaan en uit gekomen op zonnet litle paket omdat die er redelik betaal baar uitziet.
Maar nu ben ik dus opzoek naar de ervaringen van andere mensen zijn er daar van hier op het forum. :)

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Ik zou bijna zeggen: welkom op GoT maar je hebt al genoeg gepost om zelf te verzinnen dat je hier prima de search voor gebruiken denk ik :)

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ja heb ik gedaan maar kan niet specief tussen die honderden topics vinden van dit abbo.

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Een Lite abbo zou ik nooit nemen, omdat je maar een 1-2 GB datalimiet hebt :( Een paar MP3's/films en je zit al over je limiet heen :'(

webOS all the way!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Nouja, ervaringen met Zonnet over het algemeen weerspiegelen wel het algemene beeld van een provider vind ik. Als je dus een boel mensen hoort roepen dat hun abonnement (welke dan ook) prima voldoet zal het Lite-abo ook wel in orde zijn; dat vind ik geen naïeve gedachte. Als iedereen roept dat hun abo kut is zal het Lite-abo ook wel kut zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat is bij zonnet niet zo. Zover ze hebben bescreven op de site. Zij zeggen dat zij een provider zijn met litlw paket die ook onbeperkt is.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 16:15 ]

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Idd, er is geen limiet van 1 of 2 gig, het gaat via de FUP.

Affijn, 256 kbit down (32 kB/sec) en 64 kbit up (8 kB/sec) is natuurlijk niet veel... (om te downloaden dus, om sites te bekijken is het ruim voldoende :))

[ Voor 91% gewijzigd door Bergen op 26-11-2002 16:19 ]

• hullepim
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-08 14:18
http://forum.zonnet.nl/vi...0&postorder=asc&start=300

Ik zou eerst dit forum doorlezen als ik jouw was!!!!!!!!!!!

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:15
mag ik je xs4all aanraden? Hoge betrouwbaarheid en goede en snelle service. Uitstekende helpdesk.

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Met de Externe Omega Search vind ik trouwens dik 8000 topics waar de woordjes 'zonnet' en 'lite' in voorkomen :) Als ik het woordje 'adsl' erbij doet krijg ik de bekende foutmelding...

Verwijderd

Topicstarter
larsemenneke schreef op 26 november 2002 @ 16:22:
mag ik je xs4all aanraden? Hoge betrouwbaarheid en goede en snelle service. Uitstekende helpdesk.
Dat mag maar me budget he :)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-08 20:08
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.