mafia had ik al bijna helemaal uitgespeeldVerwijderd schreef op 25 januari 2003 @ 09:56:
probeer anders eens geen shooter spel... of 1tje met een goed verhaal erin zoals mafia.
Een ouwe gouwe is Grim Fandango!
Dus jij formatteerd op wekelijkse basis ofzoVerwijderd schreef op 25 januari 2003 @ 10:00:
[...]
mafia had ik al bijna helemaal uitgespeeld. Maar toen had ik mijn hdd geformateerd. Ben ik weer verder gegaan. Heb ik weer hdd gefromateerd. Toen alweer verder gegaan. Toen alweer mijn hdd geformateerd. En sinds dien had ik geen zin meer om Mafia opnieuw te installeren enzo
.
C&C Generals strax! Ben zowiezo ook verslaafd aan CS, maar als C&C in mijn handen ligt, is het voorlopig ff vaarwel CS!
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
nee. Eigenlijk niet zo. Maar de laatste keer was omdat ik een andere harde schijf erin heb gezet en de andere in mijn xbox heb gezet.
Verwijderd
je kan natuurlijk ook de halflife mod Natural selection proberen.
kben zelf ook een lange tijd cs addict geweest. maar gestopt vanwege cheaters.
maar de natural selection mod is nog vele malen beter.
fantastische teambased gameplay en best hl graphics ooit. sinds ik natural selcetion heb heb ik geen ander spel meer gespeeld. deze mod owned zwaar.
check it out @ natural selection
kben zelf ook een lange tijd cs addict geweest. maar gestopt vanwege cheaters.
maar de natural selection mod is nog vele malen beter.
fantastische teambased gameplay en best hl graphics ooit. sinds ik natural selcetion heb heb ik geen ander spel meer gespeeld. deze mod owned zwaar.
check it out @ natural selection
NS is goed idee, maar de inbalance verpest het
Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!
Tactical OpsVerwijderd schreef op 25 January 2003 @ 09:51:
Maar ik vraag me af wanneer de echte CS killer komt? Eentje met betere graphics en betere gameplay.
gameplay vind ik iig beter, en de graphics natuurlijk ook
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Verwijderd
JUIST!! jij snapt het kerelVenkeroz schreef op 25 January 2003 @ 11:39:
[...]
Tactical Ops![]()
gameplay vind ik iig beter, en de graphics natuurlijk ook
CS mappie fy_iceworld, helemaal insane
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
.
[ Voor 97% gewijzigd door SCIxX op 25-01-2003 12:25 ]
Ik speel al een dikke 2 jaar CS, en speel nog steeds.
edit : TO sux btw
[ Voor 42% gewijzigd door SCIxX op 25-01-2003 12:25 ]
Verwijderd
ik heb dit ook, mar sinds ik battlefield heb speel ik minder cs, de enige reden waarom ik af en toe nog cs speel is omdat een aantal vrienden het nog wel speeld en het altijd wel leuk is om samen te spelen, jammer dat ze geen battlefield hebben
Quake 2 Lithium of Railonly ownt ook nog steeds
Maar ik vind geen een spel leuker dan cs
SimcCity komt bij mij aardig in de buurt
Maar ik vind geen een spel leuker dan cs
SimcCity komt bij mij aardig in de buurt
Ik speel ook TO al 1,2 jaar en ik speel het nog steeds elke dag. CS speelde ik nadat ik begonnen was met TO en ik vind CS niet zo leuk als TO maar das mijn mening.SCIxX schreef op 25 January 2003 @ 12:24:
Ik speel al een dikke 2 jaar CS, en speel nog steeds.
TO heeft een andere gameplay als CS. TO is meer arcade en CS meer simulatie dus het is wel logisch dat de meeste CS spelers bij CS blijven. Ik wordt gek van die mensen die zeggen dat TO sux terwijl ze het maar 10 min hebben gespeeld en toevallig ook bij een zuigmap als dragon ofzo.
Ik speel TO onder de naam *NaSo*Alpha-sphere Csport.net ranking #1494
Als je BF1942 net heb dan garandeer ik dat je CS minder gaat spelen. BF1942 RULES!!!!!!!!!
Assume there are no rules and it's one big free for all
TO is dat die mod van unreal?? Die heb ik redelijk lange tijd gespeeld maar ik vind het schieten nog al raar en onnatuurlijk maar das mijn mening. Cs vind ik beter/normaler/fijner schieten.
In de lente komt Half life 2
en CS:CZ
In de lente komt Half life 2
TO speelt als een strip en onnatuurlijk (en ik heb TO lang gespeeld, maar CS is toch beter).
Oh ja? Mag ik Half Life 2 van jou kopen dan?Brik schreef op 25 januari 2003 @ 14:03:
TO is dat die mod van unreal?? Die heb ik redelijk lange tijd gespeeld maar ik vind het schieten nog al raar en onnatuurlijk maar das mijn mening. Cs vind ik beter/normaler/fijner schieten.
In de lente komt Half life 2en CS:CZ
Ik heb pcies hetzelfde
en ik speel geen ander spel omdat die spellen me op de een of andere manier niet kunnen boeien 
behalve console games dan

behalve console games dan
[ Voor 12% gewijzigd door bAdmuTs op 25-01-2003 14:56 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Eindelijk nog wat mensen die het licht hebben gezien
En voor de zeikerds hier.. TO gaat niet voor realisme, maar voor snelle actie en fun, en geen gecamp zoals in CS
ps. versie 3.32 is beter als 3.15
[ Voor 13% gewijzigd door Lampie op 25-01-2003 15:23 ]
Mwau ik vind TO maar een rip off van CS. Ennuh voor de trotse TO spelers => CS is niet voor niets de meest gespeelde online game
.
En wat die verslaving betreft..ik ben ook verslaafd en heb hetzelfde probleem. Alle andere spellen speel ik een weekje en dan ga ik toch weer csen, en ook mn school lijdt er een beetje onder
En wat die verslaving betreft..ik ben ook verslaafd en heb hetzelfde probleem. Alle andere spellen speel ik een weekje en dan ga ik toch weer csen, en ook mn school lijdt er een beetje onder
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
TO is idd verslavend, speel het al te lang, de laatste versies (3.1.0, 3.1.5, 3.1.9 en 3.3.2) vind ik wat minder, eigenlijk is 2.0/2.2 nog het best, probeer het spel een topicstarter...Lampie schreef op 25 januari 2003 @ 15:22:
[...]
Eindelijk nog wat mensen die het licht hebben gezien![]()
![]()
En voor de zeikerds hier.. TO gaat niet voor realisme, maar voor snelle actie en fun, en geen gecamp zoals in CS![]()
ps. versie 3.32 is beter als 3.153.15 was idd niet veel soeps, maar nog wel verslavend..
My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)
LOL ... het spel zelf is nog niet eens bevestigd dat ze ermee bezig zijn ... dus laat staan dat hij al in de lente uitkomt
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Kijk em....ik probeer er niet opzettelijk er af te gaan ofzo
. CS blijft super vet. En ja ik heb OT ook al geprobeerd
.

Verwijderd
CS is altijd licht verslavend, speel het sinds beta 6.5... helaas verpest door teveel cheaters, campers/lamers en ander raar gespuis 
Maar geeft deze spellen ook eens een kans:
bf1942 - leuk spel, kan bijna alles besturen zonder lag, realistische wapens/voertuigen en is gewoon fun
ns - natural selection, half-life mod... gfx ietsjes beter dan cs, andere gameplay waar het echt op teamplay aankomt (kwa marines
)
ut2003 - zitten wel leuke dingen aan alleen is een spel voor de echte die-hards... ik was er snel op uitgekeken maar gfx zijn toppie
Maar geeft deze spellen ook eens een kans:
bf1942 - leuk spel, kan bijna alles besturen zonder lag, realistische wapens/voertuigen en is gewoon fun
ns - natural selection, half-life mod... gfx ietsjes beter dan cs, andere gameplay waar het echt op teamplay aankomt (kwa marines
ut2003 - zitten wel leuke dingen aan alleen is een spel voor de echte die-hards... ik was er snel op uitgekeken maar gfx zijn toppie
ik ben ook een beetje verslaafd aan cs eigenlijk
ik speel ook wel eens q3 rocketarena om af te wisselen ook een leuk spel btw...
Probeer ook eens Urban Terror Q3 Mod. Lijkt op CS maar dan met veel betere graphics natuurlijk.
Ik ben ook helemaal verslaafd aan CS! Heb het spul nu ook zo'n 2 jaar en roelt nog steeds!
Aan het begin zeiden mijn vrienden dat het een zuig spel is en nu spelen ze het zelf ook alleen nog maar!
Btw ik HAAT cheaters, die zijn echt lame!
Aan het begin zeiden mijn vrienden dat het een zuig spel is en nu spelen ze het zelf ook alleen nog maar!
P4 2,4Ghz, Asus P4B533-V, 512 Mb DDR 2100, WD 800JB, WD 400BB, Plextor 48/40/12, Hauppauge WinTv Go, Win2k
vervang je verslaving voor een andere!
KOOP BATTLEFIELD 1942
KOOP BATTLEFIELD 1942
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
offtopic: Vette usericonThrillSeeka schreef op 25 januari 2003 @ 16:46:
vervang je verslaving voor een andere!
KOOP BATTLEFIELD 1942
ontopic: Ik denk dat ik dat ns maar eens ga proberen. Is neem ik aan gewoon te downloaden
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
-Cargo- schreef op 25 January 2003 @ 16:56:
[...]
ontopic: Ik denk dat ik dat ns maar eens ga proberen. Is neem ik aan gewoon te downloaden
Ja hoor, alleen niet multiplayer te spelen dan
dus officieel niet te downen
Verwijderd
dus je kan battlefield toch niet downloaden lol tis een spel die je moet kopen
of heb je het over TO? zoja -->> www.tactical-ops.to <<--
of heb je het over TO? zoja -->> www.tactical-ops.to <<--
Natural Selection is toch gewoon een Half-Life mod die gratis te downloaden is en in multiplayer te spelen is
The devil is in the details.
dat wil ik dus wetenMaRc0 schreef op 25 January 2003 @ 17:03:
[...]
Natural Selection is toch gewoon een Half-Life mod die gratis te downloaden is en in multiplayer te spelen is
CS WAS leuk... (imo)
Beta 5.x en 6.5 waren leuk, daarna ging het bergafwaarts met de gameplay.
Ook de graphics zijn gewoon ruk anno 2003.
CS is geen sim, speel maar eens America's Army, Rainbow6, SWAT oid, CS is gewoon een mix van Quake met echte wapens en een goed doordacht buy-systeem.
Er zijn imho best CS killers, TO & Global Ops bv.
Maar alles wat ook maar iets afwijkt van CS speelt men al niet, het is denk meer van; hmm speelt niet zoals CS dus sux...
Ik denk wel dat CS nog lang gespeelt zal worden, gewoon door de fanatieke aanhang, niet omdat er geen betere games zijn...
Binnenkort komt Rainbox6 Ravenshield uit, hopelijk slaat deze game een beetje aan, de demo is iig zeer goed.
Beta 5.x en 6.5 waren leuk, daarna ging het bergafwaarts met de gameplay.
Ook de graphics zijn gewoon ruk anno 2003.
CS is geen sim, speel maar eens America's Army, Rainbow6, SWAT oid, CS is gewoon een mix van Quake met echte wapens en een goed doordacht buy-systeem.
Er zijn imho best CS killers, TO & Global Ops bv.
Maar alles wat ook maar iets afwijkt van CS speelt men al niet, het is denk meer van; hmm speelt niet zoals CS dus sux...
Ik denk wel dat CS nog lang gespeelt zal worden, gewoon door de fanatieke aanhang, niet omdat er geen betere games zijn...
Binnenkort komt Rainbox6 Ravenshield uit, hopelijk slaat deze game een beetje aan, de demo is iig zeer goed.
MaRc0 schreef op 25 januari 2003 @ 17:03:
[...]
Ja ik zie het, aargh quote ThrillSeeka dan ook neit

Bij mij precies hetzelfde!RELOADER schreef op 25 januari 2003 @ 16:43:
Ik ben ook helemaal verslaafd aan CS! Heb het spul nu ook zo'n 2 jaar en roelt nog steeds!
Aan het begin zeiden mijn vrienden dat het een zuig spel is en nu spelen ze het zelf ook alleen nog maar!![]()
2 jaar geleden was ik de enige uit mijn klas enzo die Cs speelde, nu speelt ongeveer iedereen het wel, omdat ik er vaak zo enthousiast over praat
En ik kan me helemaal inleven in de topicstarter. Ik denk ook dat het iets te maken heeft met vertrouwen. Ik bedoel ik ken CS door en door, je start gewoon op en alles is meteen goed zeg maar. Met andere spellen moet je weer controls leren enzo, altijd ff kijken wat een beetje goede settings qua sound en graphics zijn, niet meteen hoppa spelen, zoals je gewend bent.
Ik heb ook Splintercell demo geinstalleerd staan. Gister op een XboX dat spel gespeeld bij een vriend, en tering
Ik weet niet wat het is, er is gewoon geen zin om iets anders te spelen ofzo...
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
hehe ja was offtopic quote voor zn icon 
Maar ik bedoel dus dat ik Natural Selection eens ga proberen!
-Cargo- schreef op 25 January 2003 @ 17:09:
hehe ja was offtopic quote voor zn icon
Mja, nou dat is zeker een goed idee.
Geniale gameplay en erg orgineel.
Alleen erger je je al snel aan je teammates/commander want alleen kun je echt bijna niks.
Verwijderd
Ik speel al 4.5 jaar cs en ben er op dit moment nog lichtelijk verslaafd aan. Ik moet wel zeggen dat de scene zwaar verneukt is. Allemaal arrogante k*tkinderen die met "ownage" spammen etc. In beta 3 t/m 6 was het een stuk leuker.
Tis jammer dat er zoveel cheaters zijn idd maar die zijn best makkelijk vermijdbaar door gewoon op de goeie servers te spelen.
Tis jammer dat er zoveel cheaters zijn idd maar die zijn best makkelijk vermijdbaar door gewoon op de goeie servers te spelen.
UT heb ik ook al geprobeerd en gespeeld. En die nieuwe raven shield vind ik erg buggy. Het is allemaal zo te langzaam. Trappen oplopen is een ramp. Ladders oplopen nog meer een ramp. Maarja.
Als trotse TO speler moet ik hier toch op ingaan-Cargo- schreef op 25 January 2003 @ 15:28:
Mwau ik vind TO maar een rip off van CS. Ennuh voor de trotse TO spelers => CS is niet voor niets de meest gespeelde online game.
Als TO echt zo'n rip-off van CS was, was het wel net zo'n trage camp-game geworden. Het heeft snelle rush-acties, ook in wars.
Als er een counter-terrorist mod / game uitkomt, wordt die meteen vergeleken met CS, of wordt het een ripoff genoemd, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn

* iets is ook (een beetje) cs addict. Alleen wordt ik altijd ingemaakt
. En TO vind ik er zeker niet zo mooi uitzien als CS met Fusion Pack9
.
tvw
De UT engine is superieur aan de oude Half-Life engine, met een paar models van FP9 kom je er dus niet...
Je speelt zeker in 640x480
Je speelt zeker in 640x480
hmm Ghost Recon? Kan ik erg graag spelen online met wat vrienden. Maar tis meer voor de realistische tactical-shooter dan een frag-fest ala CS
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Lampie schreef op 25 januari 2003 @ 18:10:
[...]
Als trotse TO speler moet ik hier toch op ingaan
Als TO echt zo'n rip-off van CS was, was het wel net zo'n trage camp-game geworden. Het heeft snelle rush-acties, ook in wars.
Ligt gewoon aan de server. Als je een fastoenlijke server hebt wordt er nauwelijks gecampt.
Als er een counter-terrorist mod / game uitkomt, wordt die meteen vergeleken met CS, of wordt het een ripoff genoemd, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn
Hoeft ook niet en is ook lang niet altijd maar TO is gewoon de nr1 rip off van CS, geen problemen mee maar als iedereen dan gaat zeggen dat CS een slecht spel is vergeleken met TO, terwijl TO gewoon gebasseerd is op CS
[ Voor 4% gewijzigd door OneUp op 25-01-2003 18:50 ]
Verwijderd
Ik heb de fun nooit echt ingezien van CS, het is tegenwoordig gewoon hersenloos TDM geworden 
Och, ieder zijn ding

Och, ieder zijn ding
Post dan een paar ingame screens als je zeg dat het er beter uitziet als TO.ShotGun schreef op 25 January 2003 @ 18:22:
* Alpha-sphere is ook (een beetje) cs addict. Alleen wordt ik altijd ingemaakt. En TO vind ik er zeker niet zo mooi uitzien als CS met Fusion Pack9
.
Als je verslaaft ben aan CS maar de graphics irriteert je mateloos probeer dan Strike force eens uit. Strike force is gewoon CS maar dan voor de UT engine. Ziet er iets beter uit als met de HL engine.
Strike force vind ik persoonlijk geen hol aan en in CS zitten teveel dingen die mij irriteren.
jouw verhaal lijkt op mijn verhaal 
maaruh, nwo full version gaaaat nog wel
zonder de bugz zou het ownen
maaruh, nwo full version gaaaat nog wel
zonder de bugz zou het ownen
Heb zelf TO ook wel eens geprobeerd, maar ik vond het maar een bar slechte mod.
Graphics zijn redelijk in orde, meer poly's dan CS heeft, maar verder, mwoah niet spectaculair.
Geluiden in TO zijn echt butt, net als de weapon animations. Reloaden ziet er niet uit, laat staan het schieten zelf, de gun flikkert (ja, echt flikkeren) op en neer en dat moet dan recoil voorstellen
Ik heb bij TO het gevoel dat alles veel te snel gaat, alsof de gamespeed op 200% staat ofzo. Ik vind dat helemaal niet bij een tactical shooter horen, dat snelle.
Ik vind CS dan ook in alle opzichten, op de graphics na, beter dan TO.
Graphics zijn redelijk in orde, meer poly's dan CS heeft, maar verder, mwoah niet spectaculair.
Geluiden in TO zijn echt butt, net als de weapon animations. Reloaden ziet er niet uit, laat staan het schieten zelf, de gun flikkert (ja, echt flikkeren) op en neer en dat moet dan recoil voorstellen
Ik heb bij TO het gevoel dat alles veel te snel gaat, alsof de gamespeed op 200% staat ofzo. Ik vind dat helemaal niet bij een tactical shooter horen, dat snelle.
Verwijderd
TO = Arcade, en welke versie heb je geprobeerd?Phreak schreef op 25 januari 2003 @ 19:31:
Heb zelf TO ook wel eens geprobeerd, maar ik vond het maar een bar slechte mod.
Geluiden in TO zijn echt butt, net als de weapon animations. Reloaden ziet er niet uit, laat staan het schieten zelf, de gun flikkert (ja, echt flikkeren) op en neer en dat moet dan recoil voorstellen![]()
@ Lampie binnenkort 3.40 ken niet wachten
Verwijderd
Quake1 Custom TF!!!
tip: 169.207.30.122:27511
(die server is niet van mij, dus hopelijk haten jullie me niet omdat ik die IP heb gepost
)
tip: 169.207.30.122:27511
(die server is niet van mij, dus hopelijk haten jullie me niet omdat ik die IP heb gepost

Hier hetzelfde 
Als k gewoon iets anders wil gaan doen doe ik altijd warcraft 3 dat helpt bij mij wel

Als k gewoon iets anders wil gaan doen doe ik altijd warcraft 3 dat helpt bij mij wel
je kan ook Army Operations gaan spelen. Maps zijn 100 keer groter dan die van CS en rondes duren zo'n 8 minuten. Je traint jezelf door missies te spelen en met een hogere rang, mag je andere soort missies spelen op de game-servers. Leuke van Amry operations is dat je lichaam ook echt reageert op gewond zijn enzo. Flink gewond is niet meer kunnen lopen bijvoorbeeld. En als je goed geraakt wordt, ben je meestal ook meteen dood
Signature van nature
Het kan inderdaad niet vaak genoeg gezegd worden TO = arcade style Dus het hoor ook niet echt helemaal realistisch te zijn.Verwijderd schreef op 25 January 2003 @ 20:18:
[...]
TO = Arcade, en welke versie heb je geprobeerd?
@ Lampie binnenkort 3.40 ken niet wachtenhoop dat dan ook die suicidal soundpack voor uit komt
De voetbal-spel-kast-dingen in de speelhallen zijn toch ook niet realistisch! Waarom? omdat het arcade style spellen zijn.
Hmjah ik ben ook bang dat ik de rest van mijn leven nog Counter-Strike speel. Ik kan me niet inbeelden dat er een game bestaat die zo perfect is als Counter-Strike.
De feeling, de wapens, de teamplay, de maps, de community, het.... CS gevoel, onmogelijk dat er ooit een game komt (heel misschien Counter-Strike: Episode 2 ofzo. Maar voor de rest is het onmogelijk dat er ooit een game komt die CS voorbij gaat.
En als dat al zo zijn... zie maar eens een community van 10.500.000 gamers zien op te bouwen. Als je bedenkt dat Quake 3 nu 3 jaar uit is (december 1999/januari 2000) en kijkt naar het aantal gamers (met 950 .000 gamers de 2e game kwa grootte van community) is het bijna onmogelijk dat alle CS gamers overstappen op die nieuwe game.
Vrijwel omdat:
CS je kan spelen op een 400mhz bak met een geforce 2 erin en dan loopt het nog best goed.
De nieuwe game 50 euro zal worden en je CS kan halen in je local store voor iets van 10 euro ofzo.
En zonder die goede commiunity zal de game ooit nooit zo cool worden.
Wel jammer opzich maar aan de andere kant, CS verveelt gewoon bijna niet dus... who cares
De feeling, de wapens, de teamplay, de maps, de community, het.... CS gevoel, onmogelijk dat er ooit een game komt (heel misschien Counter-Strike: Episode 2 ofzo. Maar voor de rest is het onmogelijk dat er ooit een game komt die CS voorbij gaat.
En als dat al zo zijn... zie maar eens een community van 10.500.000 gamers zien op te bouwen. Als je bedenkt dat Quake 3 nu 3 jaar uit is (december 1999/januari 2000) en kijkt naar het aantal gamers (met 950 .000 gamers de 2e game kwa grootte van community) is het bijna onmogelijk dat alle CS gamers overstappen op die nieuwe game.
Vrijwel omdat:
CS je kan spelen op een 400mhz bak met een geforce 2 erin en dan loopt het nog best goed.
De nieuwe game 50 euro zal worden en je CS kan halen in je local store voor iets van 10 euro ofzo.
En zonder die goede commiunity zal de game ooit nooit zo cool worden.
Wel jammer opzich maar aan de andere kant, CS verveelt gewoon bijna niet dus... who cares
Haha dat had je gedacht!.. Het spel wat jij binnenkort je levenlang speelt is Tactical Ops en dan gebaseerd op de nieuwe UT Engine!... Dat word pas but kicking time!... Believe me!
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Verwijderd
Hoevaak is dat nu al niet gezegd en is er ooit een spel geweest wat ook maar in de buurt kwam om counterstrike te verbeteren...The Real Falcon schreef op 26 January 2003 @ 09:58:
Haha dat had je gedacht!.. Het spel wat jij binnenkort je levenlang speelt is Tactical Ops en dan gebaseerd op de nieuwe UT Engine!... Dat word pas but kicking time!... Believe me!
En wat jij nu zegt de: de nieuwe UT Engine!... Dat betekent dus meteen dat van de 10.500.000 het er iets van 6.000.000 niet kunnen spelen omdat die nog een pc hebben waarop de nieuwe UT Engine niet kan draaien... Oftewel droom lekker verder

is het eigenlijk toegestaan om die fusion packs te gebruiken? of wordt dat gezien als cheaten omdat je andere models enzo gebruikt
Wat is dat fusionpack eigenlijk? Speel nu al zo'n 2,5 jaar CS en nog nooit van gehoordthacow schreef op 26 January 2003 @ 12:10:
is het eigenlijk toegestaan om die fusion packs te gebruiken? of wordt dat gezien als cheaten omdat je andere models enzo gebruikt
Ik had er ook nog nooit van gehoord, speel toch ook al 1,5 jaar ofzo. Als het goed is wordt alles er wat mooier op, textures,models en de HUD enzo.
ff wat humor tussen door, hoe zo verslaaft:

done done on to the next one... psn: Bear-H6O
ik heb CS lang gespeeld, maar ben er na 1.1 mee gestopt. er zijn gewoon TE veel cheaters.
Alpha-sphere schreef op 26 January 2003 @ 03:36:
[...]
Het kan inderdaad niet vaak genoeg gezegd worden TO = arcade style Dus het hoor ook niet echt helemaal realistisch te zijn.
De voetbal-spel-kast-dingen in de speelhallen zijn toch ook niet realistisch! Waarom? omdat het arcade style spellen zijn.
Ah, dus de bedoeling van TO is dat het arcade style is. Dan snap ik waarom het geen game voor mij
Fusion Pack is gewoon een skin pack met wapens en modellen en huds enzo. Ik heb nu gewoon de laatste realisme pack. Die is ook wel lekker. Of dat cheaten is?? Ik vind van niet ik speel er niet veel beter op ofzo. Het maakt het alleen maar wat mooier en leuker. Beetje afwisseling enzo.
Waar zijn die packs te downloaden? En heb je ook wat screenies van die verschillende packs zodat ik eerst ff kan kijken wat het oplevert?Verwijderd schreef op 26 January 2003 @ 13:08:
Fusion Pack is gewoon een skin pack met wapens en modellen en huds enzo. Ik heb nu gewoon de laatste realisme pack. Die is ook wel lekker. Of dat cheaten is?? Ik vind van niet ik speel er niet veel beter op ofzo. Het maakt het alleen maar wat mooier en leuker. Beetje afwisseling enzo.
Verwijderd
www.google.com en www.counterstrikecetral.com www.counterstrikecenter.com
en voro de mensen die van rush acties houden in TO OMG, yheb jij ooit een swat team elkaar debiel hard zien blokken omdat ze allemaal tegelijk kijhard door 1 deur woue? Nee rlxd en rustig spelen is altij beter
en voro de mensen die van rush acties houden in TO OMG, yheb jij ooit een swat team elkaar debiel hard zien blokken omdat ze allemaal tegelijk kijhard door 1 deur woue? Nee rlxd en rustig spelen is altij beter
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2003 13:32 ]
Heb jij dan ooit een swat team en een terroristen team op een plek gezien waar ze alleen maar rondjes aan het lopen zijn om terrors op te zoeken en af te knallen en een bomb ontschadelijk zien maken terwijl de rest van de terrors bomen over een muurtje aan het gooien zijn?Verwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 13:27:
www.google.com en www.counterstrikecetral.com www.counterstrikecenter.com
Wat een load of crap word hier soms gepost. TO = niet realistisch. En counterstrike probeert het wel zoveel mogelijk maar is het ook niet. dus kunnen we daar A.U.B over ophouden. TO = TO en CS = CS als je CS leuk vind fine. En als je TO leuk vind fine.
Rushen is echt tof man. zeker tijdens wars. Je tegenstander schrikt zich de pest als er ineens 6 gasten 1 voor 1 een deur binnen stormt terwijl er van die team maar 1 op die deur let.
Wat zei ik nou net
Omdat iets een counter-terrorist mod is, is het meteen een rip-off van CS
Btw steelt nu ook de Famas uit de eerdere versies van TO
neuh ik heb geen screens. Want dan moet ik fusion pack weer installeren etc. Ik zal zeggen probereer het zelf. ZOe veel moeite is het nu ook alweer niet om fusion pack te downloaden en installeren en dan weer deinstalleren wanneer je het niks vind.McFlipp schreef op 26 januari 2003 @ 13:19:
[...]
Waar zijn die packs te downloaden? En heb je ook wat screenies van die verschillende packs zodat ik eerst ff kan kijken wat het oplevert?
CS hm.. speel 't ook al jaren.. met ruime breaks ertussen maar het blijft gewoon een ranzig verslavende werking hebben..
Verwijderd
Als je goede servers zoekt, heb je leuke sfeer geen gelame goede teamplay en geen cheaters daar ligt het ook aan or de server waar je gamed.
TO is net zo (on)realistisch als CS imho, RB6 serie is realistischer.Lampie schreef op 26 januari 2003 @ 15:33:
[...]
Wat zei ik nou net
Omdat iets een counter-terrorist mod is, is het meteen een rip-off van CSTO = semi-realistisch ( guns / maps lijken realistisch, maar je bent niet met 1 schot dood etc.. ) en Counter-strike gaat voor veel realisme.
Met CS kan niet op je buik liggen, niet om hoeken heen kijken, je kan wel jumpen en schieten tegelijk, een Glock lijkt wel een air-gun... etc etc.
CS is gewoon niet realistisch, al komt het voor sommigen wel zo over.
Verwijderd
Damn, 4.5 jaar alweerVerwijderd schreef op 25 januari 2003 @ 17:18:
Ik speel al 4.5 jaar cs...
Ik kan me beta 1 nog heel goed herinneren: "heeft ie nou lange of korte mouwen? sjeezus wat is het hier donker!" Gelijk dezelfde dag nog aan het modden geslagen
Ik ging altijd voor duidelijk onderscheid tussen de teams, zonder de een of de ander een voordeel te geven. Ik kwam destijds uit de QW(TDM en CTF) scene en was teveel op rood-blauw ingespeeld om teams uit elkaar te houden.
Ik had m'n mods ook altijd openlijk op m'n website staan (gruwelijk outdated, laatste pak die ik gemaakt heb is voor 1.1).
Zelf ben ik ongeveer bij beta 7 afgehaakt. Sinds Valve zich ermee ging bemoeien (beta 5) is het alleen maar bergafwaarts gegaan. Er werd gewoon teveel aan n00bs gedacht. Niet dat dat nou zo slecht is (iedereen is ooit n00b geweest), maar in dit geval werd het te erg overdreven. Het is dat ik het modden zo leuk vond (vandaar dat ik nog updates bleef maken tot 1.1), maar ik speelde het steeds minder en minder.Ik moet wel zeggen dat de scene zwaar verneukt is. Allemaal arrogante k*tkinderen die met "ownage" spammen etc. In beta 3 t/m 6 was het een stuk leuker.
Is ook een mogelijkheidTis jammer dat er zoveel cheaters zijn idd maar die zijn best makkelijk vermijdbaar door gewoon op de goeie servers te spelen.
Je kunt ook met een clan gezellig fulltime wars spelen en de pubs puur gebruiken om je skills op peil te houden. Had ik op 't laatst gedaan bij BaR, maar ook dat ging op den duur vervelen.
nummer 1 online game vind ik niet overhypen?Verwijderd schreef op 26 January 2003 @ 17:03:
CS = overhyped
Ik had voordat ik CS ging spelen er eigenlijk maar heel weinig van gehoord en ik had destijds al best lang internet. Pas nadat je een spel kent merk je hoe bekend het spel is bij anderen
The devil is in the details.
Leuk dat je het ook zo goed beargumenteerdVerwijderd schreef op 26 January 2003 @ 17:03:
CS = overhyped
NWO is imho een goed voorbeeld van een overhyped spel
Ik keek al best lang naar dat spel uit, en ik zal niet de enigste zijn geweest, maar het zit boordevol met bugs. Ze zijn nou wel flink aan het patchen dus misschien dat ze na een hoop fixes toch nog een fatsoenlijk product kunnen neerzetten.
Ik, geheel anders
Wat een kansloze opmerking.Verwijderd schreef op 26 January 2003 @ 17:03:
CS = overhyped
Damn, ben je echt net te vroeg gestopt, sinds 1.3 is Valve bijna continu bezig met zijn VAC. Een van de beste systemen die ik heb gezien tegen cheaters en alle servers met VAC (99%) worden automatisch geupdate als er een patch uitkomt.Janssen schreef op 26 januari 2003 @ 12:18:
ik heb CS lang gespeeld, maar ben er na 1.1 mee gestopt. er zijn gewoon TE veel cheaters.
Cheaten is altijd nog wel mogelijk maar het is echt heel erg voor de elite hacker, niet meer voor de n00b die online een OGC'tje of ander cheatje download en die probeert. Misschien dat echte die-hard coders hun eigen cheats nog kunnen schrijven maar vrijwel alles is uitgebannen.
NWO = echt een kansloos spel. Had er zelf ook veel van verwacht maar helaas is het een drolspel.Furknell schreef op 26 januari 2003 @ 18:24:
[...]
Leuk dat je het ook zo goed beargumenteerd
NWO is imho een goed voorbeeld van een overhyped spel
Ik keek al best lang naar dat spel uit, en ik zal niet de enigste zijn geweest, maar het zit boordevol met bugs. Ze zijn nou wel flink aan het patchen dus misschien dat ze na een hoop fixes toch nog een fatsoenlijk product kunnen neerzetten.
Ff mijn reactie, ik ben er anderhalf jaar geleden mee begonnen, vlak voor m'n GoT carriere
....ik vond het echt een fantastisch spel, ik heb in het begin gecheat
, wat me uiteindelijk wel hielp met alle tactics te snappen, en een beetje lef te krijgen. Na 2 maand ben ik met clans enzo begonnen, en dat heb ik toen tot zo'n beetje maart vorig jaar gedaan. Toen der tijd was ik ook redelijk goed en vond ik het echt nog heel leuk.
Daarna kwamen er alleen gewoon teveel cheaters en zooi, waardoor het voor mij verpest was. Ik ben nu weer sinds vorige week weer heel actief bezig, doordat ik gewoon een hele coole server heb gevonden, zo goed als zonder cheaters, redelik hoog niveau, en coole mensen. Je hebt er ook een ranking systeem, wat je er weer wat meer toe zet om daar te gaan spelen, en hoger op te komen.
De server heet: gameconcept, ip: 207.44.163.132:27015 , 24/7 dust, 32 players, en er kan via vote op een paar andere maps worden geswitched.
Zeker voor alle mensen die cs vonden gaan zuigen door cheaters en lame gasten, is het het proberen waard
.....
Daarna kwamen er alleen gewoon teveel cheaters en zooi, waardoor het voor mij verpest was. Ik ben nu weer sinds vorige week weer heel actief bezig, doordat ik gewoon een hele coole server heb gevonden, zo goed als zonder cheaters, redelik hoog niveau, en coole mensen. Je hebt er ook een ranking systeem, wat je er weer wat meer toe zet om daar te gaan spelen, en hoger op te komen.
De server heet: gameconcept, ip: 207.44.163.132:27015 , 24/7 dust, 32 players, en er kan via vote op een paar andere maps worden geswitched.
Zeker voor alle mensen die cs vonden gaan zuigen door cheaters en lame gasten, is het het proberen waard
Verwijderd
haha dat spel zuigt man.The Real Falcon schreef op 26 January 2003 @ 09:58:
Maar CS is erug verslaafd ja!
Verwijderd
Grappig. Als ik aan beta 1 terugdenk dan was het echt gaar vergeleken cs nu.Verwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 18:01:
[...]
Damn, 4.5 jaar alweer
Ik kan me beta 1 nog heel goed herinneren: "heeft ie nou lange of korte mouwen? sjeezus wat is het hier donker!" Gelijk dezelfde dag nog aan het modden geslagen
Ik ging altijd voor duidelijk onderscheid tussen de teams, zonder de een of de ander een voordeel te geven. Ik kwam destijds uit de QW(TDM en CTF) scene en was teveel op rood-blauw ingespeeld om teams uit elkaar te houden.
Ik had m'n mods ook altijd openlijk op m'n website staan (gruwelijk outdated, laatste pak die ik gemaakt heb is voor 1.1).
[...]
Zelf ben ik ongeveer bij beta 7 afgehaakt. Sinds Valve zich ermee ging bemoeien (beta 5) is het alleen maar bergafwaarts gegaan. Er werd gewoon teveel aan n00bs gedacht. Niet dat dat nou zo slecht is (iedereen is ooit n00b geweest), maar in dit geval werd het te erg overdreven. Het is dat ik het modden zo leuk vond (vandaar dat ik nog updates bleef maken tot 1.1), maar ik speelde het steeds minder en minder.
[...]
Haast geen wapens. Je had dacht ik nog een koevoet uit HL
Ik weet nog dat ik met gamepsy naar een servertje ging zoeken toen het net uit was en toen waren er maar 2 servers met een ping van 300 ofzo
Het leuke van de beta's was dat er zoveel verandere steeds. Maar na beta 5/6
Haha lol! Surf jij maar is ff naar een paar cs cheat sites, daar staan zo veel hax op die door geen 1 anti cheat prog. worden gevonden. Je kunt gewoon veel te makkelijk cheaten bij cs. Veel makkelijker dan jij denkt.Novah schreef op 26 januari 2003 @ 18:58:
[...]
Wat een kansloze opmerking.
[...]
Damn, ben je echt net te vroeg gestopt, sinds 1.3 is Valve bijna continu bezig met zijn VAC. Een van de beste systemen die ik heb gezien tegen cheaters en alle servers met VAC (99%) worden automatisch geupdate als er een patch uitkomt.
Cheaten is altijd nog wel mogelijk maar het is echt heel erg voor de elite hacker, niet meer voor de n00b die online een OGC'tje of ander cheatje download en die probeert. Misschien dat echte die-hard coders hun eigen cheats nog kunnen schrijven maar vrijwel alles is uitgebannen.
Dat vindt ik het enige nadeel aan cs, al die cheaters
[ Voor 11% gewijzigd door OneUp op 27-01-2003 12:07 ]
Ik speel nu 2.5 jaar cs en ik moet zeggen dat het met de cheaters steeds minder wordt. Als je op een gegeven moment ook vaker op een bepaalde public speelt (ik dus gamecity) dan leer je de admins ook een beetje kennen etc etc. Er wordt steeds meer gedaan aan die scheldende pubertjes, lamers, campers etc etc. Persoonlijk ben ik voor de instant ban methode, dan ben je er meteen vanaf. Maar dan krijg je dat probleem weer dat er van die ruk admins zijn.. Maar goed dat vind ik dan hun eigen schuld, dan moet je maar normaal spelen. Je kan ook idd gewoon met je clanmaten op de of een clan server spelen. Werkt heel goed voor je skills en is altijd leuk. Dan weet je zeker dat er geen cheaters etc zijn.
En btw die server die net genoemd werd, die dust only en 32 mensen... Ik kan me dus niet voorstellen daar een hoog niveau is. Ik heb 2x op zo'n server gespeeld en wat een n00bs zeg.. Onvoortelbaar.. Hoe kan je nou in dust normaal spelen met 16vs16... Daar komt geen skill aan te pas, je koopt een PARA rent gewoon door die gangen heen en maaien maar...
En ook al ben je goed, je rusht en dan kom je 10 noobs tegen, nou das leuk. Dus ik kan me niet voorstellen dat er echt goede mensen komen. Ik zal er nooit meer spelen in ieder geval.
Maar ik vind het met cs steeds beter gaan weer, de graphics boeien me niet zo.. Vind ik goed zat.. Cheaters worden in mijn ogen nogmaals steeds minder, lamers en campers opzich ook, maar dat komt omdat de admins zich steeds meer inzetten (waar ik speel dan) en tja binnenkort 1.6 en ik kan niet wachten op condition zero. Persoonlijk vind ik in principe geen spel betr dan CS.. Ik heb alleen nog de moeilijke keuze tussen CS en FF10 ..
Maar BF1942 vind ik een ruk spel persoonlijk, TO ook en al die andere spellen ook.. Het is of teveel nadenken en tactisch spelen, of juist teveel Quake stijl waar ik ook een hekel aan heb. Dus CS is precies goed voor mij.
En btw die server die net genoemd werd, die dust only en 32 mensen... Ik kan me dus niet voorstellen daar een hoog niveau is. Ik heb 2x op zo'n server gespeeld en wat een n00bs zeg.. Onvoortelbaar.. Hoe kan je nou in dust normaal spelen met 16vs16... Daar komt geen skill aan te pas, je koopt een PARA rent gewoon door die gangen heen en maaien maar...
En ook al ben je goed, je rusht en dan kom je 10 noobs tegen, nou das leuk. Dus ik kan me niet voorstellen dat er echt goede mensen komen. Ik zal er nooit meer spelen in ieder geval.
Maar ik vind het met cs steeds beter gaan weer, de graphics boeien me niet zo.. Vind ik goed zat.. Cheaters worden in mijn ogen nogmaals steeds minder, lamers en campers opzich ook, maar dat komt omdat de admins zich steeds meer inzetten (waar ik speel dan) en tja binnenkort 1.6 en ik kan niet wachten op condition zero. Persoonlijk vind ik in principe geen spel betr dan CS.. Ik heb alleen nog de moeilijke keuze tussen CS en FF10 ..
Maar BF1942 vind ik een ruk spel persoonlijk, TO ook en al die andere spellen ook.. Het is of teveel nadenken en tactisch spelen, of juist teveel Quake stijl waar ik ook een hekel aan heb. Dus CS is precies goed voor mij.
superB
Wat mij snel van de CS verslaving afhielp:
Warcraft 3!
In combinatie met Jedi Knight 2, BF1942 en UT2003.
Warcraft 3!
In combinatie met Jedi Knight 2, BF1942 en UT2003.
Weer het geëemmer over cheats... Als een spel populair is zullen er cheats verschijnen. Aangezien de code van HL al behoorlijk oud en achterhaald is zijn er makkelijker cheats voor te schrijven.
Als BF1942 net zo popi wordt als CS zullen daar ook wel cheats voor verschijnen...
Anyways, ik ben ook verslaafd aan CS...Zelfs zo erg dat mijn huwelijk erdoor is uitgesteld... Ben inmiddels wel wat gaan minderen en inmiddels een jaar gelukkig getrouwd, maar het illustreerd wel mijn verslaving.
Als BF1942 net zo popi wordt als CS zullen daar ook wel cheats voor verschijnen...
Anyways, ik ben ook verslaafd aan CS...Zelfs zo erg dat mijn huwelijk erdoor is uitgesteld... Ben inmiddels wel wat gaan minderen en inmiddels een jaar gelukkig getrouwd, maar het illustreerd wel mijn verslaving.
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Ach, CS was in het begin ook niet zonder fouten.Alpha-sphere schreef op 26 januari 2003 @ 19:31:
[...]
NWO = echt een kansloos spel. Had er zelf ook veel van verwacht maar helaas is het een drolspel.
Ik ga NWO ook zeker ff een jaartje de kans geven om beter te worden
Ik, geheel anders
Verwijderd
Lang geleden dak hier gepost heb maar aan dit topic moet ik gewoon meej doen 
Ik CS al vanaf de allereerste versie en met het "Verslaafd" zijn aan cs ben ik het dus helemaal eens, ik kom er niet vanaf.....
Heb dod gedaan is leuk maar kom toch weer terug bij CS, heb bf1942 gedaan maar kom toch weer terug bij CS tis erg gewoon
Ik CS al vanaf de allereerste versie en met het "Verslaafd" zijn aan cs ben ik het dus helemaal eens, ik kom er niet vanaf.....
Heb dod gedaan is leuk maar kom toch weer terug bij CS, heb bf1942 gedaan maar kom toch weer terug bij CS tis erg gewoon
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2003 12:19 ]
Op dit moment speel ik ook alleen maar BF en CS... Wel wat andere games "getest", maar niets is zo verslavend.... Ja Codename Eagle....
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Verwijderd
Ik heb net een halve clan bekeerd ... die speelde al 3 jaar Diablo II en CS ... en die zagen op een lanparty dat ik Dark Age of Camelot aan't doen was.
Gister nog een battle gehad van 190 tegen 240 ... kan een 8 tegen 8 knokpartijtje niet tegenop hoor
Gister nog een battle gehad van 190 tegen 240 ... kan een 8 tegen 8 knokpartijtje niet tegenop hoor
ohja, jij bent die SOF 2 slet
Is ook leuk, maar heel andere gameplay. Het is dus maar waar je voor kiest.
ps: zulke replies worden niet op prijs gesteld
Ik, geheel anders
Verwijderd
InderdaadVerwijderd schreef op 27 januari 2003 @ 11:44:
Grappig. Als ik aan beta 1 terugdenk dan was het echt gaar vergeleken cs nu.
Maar het was nog nieuw, op dat moment zat praktisch iedereen nog QW/Q2 te spelen dat toch uiteindelijk alleen maar om de frags ging. CS beta 1 waren we eigenlijk met z'n allen nog aan 't verkennen en teamplay tricks uitzoeken was pure fun
Is dat zo? Kan het me zo snel niet herinneren... Wat ik nog wel weet is dat de duurdere wapens ook echt duur warenHaast geen wapens. Je had dacht ik nog een koevoet uit HL...
Het duurde altijd even voordat iedereen die had, en het gaf dan ook een rush als je EINDELIJK een keer zo goed ging dat je je de para kon veroorloven
Hmmm, nooit geweten. Ach ja, dat heb ik vaker: waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kanEn je kon gewoon je eigen models intikken die je bij HL DM ook kon gebruiken.
Maar vergeet niet hoe dat zo gekomen is: het grootste gedeelte van de huidige userbase is pas bij de latere beta's ingestapt (ergo toen het echt bekend begon te worden).Ik weet nog dat ik met gamepsy naar een servertje ging zoeken toen het net uit was en toen waren er maar 2 servers met een ping van 300 ofzo, moet je nu eens kijke
De nieuwe netcode kwam er bij 6.5 in (link). Dat heeft er inderdaad ingehakt, ik heb gisteren toen ik m'n vorige post plaatste voor de gein nog ff rondgeneusd op de barbarians site, en van de huidige lijst CS spelers ken ik er geen eentjeHet leuke van de beta's was dat er zoveel verandere steeds. Maar na beta 5/6toen de netcode ging veranderen ging een deel van de "harde kern" ermee kappen of minderen, dat was wel jammer. Idd toen valve zich ermee ging bemoeien. Toen werd de "every1 free headshots" mode enabled.