Toon posts:

Verslaafd aan Counter-Strike!!!!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 470 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diertje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

ohja, jij bent die SOF 2 slet ;) :+

Is ook leuk, maar heel andere gameplay. Het is dus maar waar je voor kiest.

ps: zulke replies worden niet op prijs gesteld

Ik, geheel anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 januari 2003 @ 11:44:
Grappig. Als ik aan beta 1 terugdenk dan was het echt gaar vergeleken cs nu.
Inderdaad :)
Maar het was nog nieuw, op dat moment zat praktisch iedereen nog QW/Q2 te spelen dat toch uiteindelijk alleen maar om de frags ging. CS beta 1 waren we eigenlijk met z'n allen nog aan 't verkennen en teamplay tricks uitzoeken was pure fun :)
Haast geen wapens. Je had dacht ik nog een koevoet uit HL :P ...
Is dat zo? Kan het me zo snel niet herinneren... Wat ik nog wel weet is dat de duurdere wapens ook echt duur waren :)
Het duurde altijd even voordat iedereen die had, en het gaf dan ook een rush als je EINDELIJK een keer zo goed ging dat je je de para kon veroorloven :)
En je kon gewoon je eigen models intikken die je bij HL DM ook kon gebruiken.
Hmmm, nooit geweten. Ach ja, dat heb ik vaker: waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan :)
Ik weet nog dat ik met gamepsy naar een servertje ging zoeken toen het net uit was en toen waren er maar 2 servers met een ping van 300 ofzo :D , moet je nu eens kijke :)
Maar vergeet niet hoe dat zo gekomen is: het grootste gedeelte van de huidige userbase is pas bij de latere beta's ingestapt (ergo toen het echt bekend begon te worden).
Het leuke van de beta's was dat er zoveel verandere steeds. Maar na beta 5/6 :? toen de netcode ging veranderen ging een deel van de "harde kern" ermee kappen of minderen, dat was wel jammer. Idd toen valve zich ermee ging bemoeien. Toen werd de "every1 free headshots" mode enabled.
De nieuwe netcode kwam er bij 6.5 in (link). Dat heeft er inderdaad ingehakt, ik heb gisteren toen ik m'n vorige post plaatste voor de gein nog ff rondgeneusd op de barbarians site, en van de huidige lijst CS spelers ken ik er geen eentje :)
Pagina: 1 2 Laatste