ARGH ik ben verslaafd aan Counter-Strike. Ik speel het al een lange tijd. Maar ik kom er gewoon niet van af
. Soms word ik er wel eens gek van. Dan wil ik een ander spel spelen....maar dan is dat spel niet zo leuk als counter-strike en dan ga ik maar weer Counter-Striken
. Maar dan denk je zo van: Dan ga je toch lekker counter-striken?? Ja dat is wel zo maar op een gegeven moment wil je iets anders spelen
.
Ik vind mijn verslaving aan counter-strike helemaal niet zoooo erg. Maar ik vraag me af wanneer de echte CS killer komt? Eentje met betere graphics en betere gameplay.
Wie heeft nog meer zoiets en zal er ooit een leukere spel uitkomen?? Ik denk dat ik nog een hele lange tijd ga counter-striken voordat er een ander spel komt.
Ik ga vandaag of deze week eens een keer battlefield kopen
(dat spel ownt en ik moest em eigenlijk veel en veel eerder halen). Kijken hoe dat gaat
. Counter-Strike is niet het enige spel dat ik speel, ik heb vele anderen spellen geprobeert en ik speel die spellen (sommige ervan) nog steeds: Day Of Defeat, Quake III, Unreal Tournement, UT 2k3, RTCW, SOF II, Americas Army. Ook heb ik de demo gespeeld van Raven Shield en Viet Cong. Raven Shield heeft potentie maar vind het nog steeds een beetje brak. VC is mij een potje brak. En NWO heb ik ook de demo van gespeeld.....daar heb ik echt geen woorden voor
.

Ik vind mijn verslaving aan counter-strike helemaal niet zoooo erg. Maar ik vraag me af wanneer de echte CS killer komt? Eentje met betere graphics en betere gameplay.
Wie heeft nog meer zoiets en zal er ooit een leukere spel uitkomen?? Ik denk dat ik nog een hele lange tijd ga counter-striken voordat er een ander spel komt.
Ik ga vandaag of deze week eens een keer battlefield kopen