Toon posts:

Voorstel

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 826 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:35
Nelis schreef op 25 januari 2003 @ 22:53:
Idd, veeeeeel fijner voor je ogen gewoon. Zeker op hogere resolutie.
Ik draai 1600*1200 ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-10 10:44

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
1600x1200 en dan je browser full screen?je bent gek :D

Ik draai 3200x1200 en denk er niet aan om mijn browser schermvullend te maken, dus van dat wit heb ik niet heel veel last, alhoewel dit wel lekker rustig leest :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 15:35

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

pats0r :P

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Civil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:15
In eerste instantie gestemd op die blauw grijze achtergrond
Maar ik ga bij nader inzien toch voor Lavender :)
Dan zie je de witte randjes om de plaatjes ook niet zitten, alleen het true server logo en Henk vallen er een beetje buiten, maar de meeste tijd lees je het topic (dus zie je henk of het true server logo toch niet :)).

Het leest toch een stuk prettiger als het felle wit, ondanks dat het niet veel donkerder is. En het past natuurlijk heel goed bij de kleuren van GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Told you so .. lavender heerscht. Ik heb daar al eens eerder mee lopen klooien namelijk omdat dat wit idd nogal hard is.

Lavender / Lavendel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Like This .. zelf zie ik 't niet ivm 300 ppp trouwens 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

ik heb niet het hele topics gelezen.. :X

maarre.. waarom geen zwart?

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoBody
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

even over dat PNG, hier (*klik* :P) staat een hele mooie demo daarvan, ben even met google aan het zoeken geweest en naar het schijnt ondersteunt Mozilla dus wel redelijk PNG, als ik me hier niet in vergis dan lijkt me dit een mooie kans om al die IE-gebruikertjes een mooie overstap te laten maken naar Mozilla/Phoenix! :)

edit:

hm verrek ze hebben nog gelijk ook, als ik ff met IE naar die site ga dan staan die images in vage grijze blokken en je kan er niets mee 8)7

maar dat zou nog kunnen komen omdat ik IE 5.0 heb, dus als iemand met 6 het even zou kunnen proberen :)

[ Voor 27% gewijzigd door NoBody op 26-01-2003 04:55 ]

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-09 01:13

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

NoBody schreef op 26 januari 2003 @ 04:51:
even over dat PNG, hier (*klik* :P) staat een hele mooie demo daarvan, ben even met google aan het zoeken geweest en naar het schijnt ondersteunt Mozilla dus wel redelijk PNG, als ik me hier niet in vergis dan lijkt me dit een mooie kans om al die IE-gebruikertjes een mooie overstap te laten maken naar Mozilla/Phoenix! :)

edit:

hm verrek ze hebben nog gelijk ook, als ik ff met IE naar die site ga dan staan die images in vage grijze blokken en je kan er niets mee 8)7

maar dat zou nog kunnen komen omdat ik IE 5.0 heb, dus als iemand met 6 het even zou kunnen proberen :)
Ook met IE6 kun je niet slepen oid en zie je de plaatjes in een grijs blok 8)7

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hufkes
  • Laatst online: 22-09 01:13

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

Dark Blue schreef op 25 januari 2003 @ 20:16:
[...]

Maar dit doe-het-zelf systeem verlaagt weer de gebruiksvriendelijkheid van GoT, want je moet wel weten wat een Hex code is, en hoe zoek je ze zelf uit als je niets beters hebt dan Paint?
Gelukkkig kun je zoals al uit het blokje van HlpDsk blijkt ook de kleur als tekst (alleen in het engels overigens) invoeren :P

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoBody

NoBody

www.gentoo.org

hufkes schreef op 26 January 2003 @ 06:15:
[...]
Ook met IE6 kun je niet slepen oid en zie je de plaatjes in een grijs blok 8)7
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~p.pieters6/pics/phoenix%20power%20(klein).jpg
(*klik*)

zo hoort het er iig uit te zien :Y)

De schaduw van de vogel beweegt aan de hand van waarheen je de zon sleept en zodra je de zon naar onderen sleept, komt er een donker vlak omheen (ongeveer de kleur van de GoT achtergrond zoals die in de eerste pagina van dit topic was ;)) *D

edit:

naar aanleiding van [rml][ img] height= en width =[/rml] maar even het hier weergeven plaatje aangepast, link wijst nog wel naar de grote versie :)

[ Voor 42% gewijzigd door NoBody op 26-01-2003 07:25 ]

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Laatst online: 20:35
Kees schreef op 25 januari 2003 @ 23:28:
Nee niet full screen :D. Maar zelfs niet full-screen scheelt het enorm vind ik :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:48
Ik vind dit kleurtje echt toppie, lekker rustig aan de ogen en niet te overheersend (wat je gaat krijgen met niet egale achtergrond)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Kom maar door met dat andere kleurtje :) 3x beter dan dat wit :)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De vraag blijft nu of men nu ook de achtergrond kleur van het GoT daadwerkelijk
in elk onderwerp gaat aanpassen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:50

Geckoo

Good news, everyone!

een ander subtiel idee.
ik ben sowieso voor een andere kleur achtergrond maar kan ook misschien de breedte van het werkelijke topic breeder en niet op (ik vermoed) 800bij pagina naar beneden?
dus dat je het gewoon pagina breed maakt. of is dit erg veel werk dev gebeuren zut?
vooral voor langere stukken tekst vind ik dat makkelijker lezen en de enters komen er dan beter in uit.
my 2 cents now give me yours :P

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 16:01:
De vraag blijft nu of men nu ook de achtergrond kleur van het GoT daadwerkelijk
in elk onderwerp gaat aanpassen.....
Ik hoop eigelijk van wel, het leest erg relaxed, en ik vind het ook zeker mooier, een beetje alle witte pixels eruit en ik ben tevreden.

Er zijn veel positieve reacties dus waarom niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Geckoo schreef op 26 January 2003 @ 16:11:
een ander subtiel idee.
ik ben sowieso voor een andere kleur achtergrond maar kan ook misschien de breedte van het werkelijke topic breeder en niet op (ik vermoed) 800bij pagina naar beneden?
dus dat je het gewoon pagina breed maakt. of is dit erg veel werk dev gebeuren zut?
vooral voor langere stukken tekst vind ik dat makkelijker lezen en de enters komen er dan beter in uit.
my 2 cents now give me yours :P
mja, je kan nu tenminste ook op brakke school pc's die 800x600 zijn gotten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Erkens schreef op 26 January 2003 @ 16:16:
[...]

Als je op 800x600 'Got' dan zie je haast geen wit ;)
Maar goed, wie draait nu nog 800x600 ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 26 January 2003 @ 16:52:
[...]

Als je op 800x600 'Got' dan zie je haast geen wit ;)
Maar goed, wie draait nu nog 800x600 ;) ;)
school pc's en sommige laptop'ers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoBody

NoBody

www.gentoo.org

Erkens schreef op 26 januari 2003 @ 16:57:
[...]

school pc's en sommige laptop'ers ;)
de laptop van m'n moeder zelfs 640x480 8)7

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

NoBody schreef op 26 January 2003 @ 20:08:
[...]

de laptop van m'n moeder zelfs 640x480 8)7
mja, met 640 moet je sowiso geen rekening houden, dat ligt echt heel erg lang al achter ons ;)
800x600 wordt nog best veel gebruikt, met name dan op de school van mijn broertje, hier zitten ze vast aan 800x600 ivm rechten |:(
terwijl die machine's prima 1024 aan kunnen :/
Verder heeft mijn broer zijn laptop een 800x600 schermpje en die zit ook af en toe op GoT :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoBody

NoBody

www.gentoo.org

Erkens schreef op 26 January 2003 @ 20:13:
[...]

mja, met 640 moet je sowiso geen rekening houden, dat ligt echt heel erg lang al achter ons ;)
800x600 wordt nog best veel gebruikt, met name dan op de school van mijn broertje, hier zitten ze vast aan 800x600 ivm rechten |:(
terwijl die machine's prima 1024 aan kunnen :/
Verder heeft mijn broer zijn laptop een 800x600 schermpje en die zit ook af en toe op GoT :P
hm ik heb op school een mooi tooltje waarmee je de reso zo kan veranderen, het heet "quickres" en je kan hem hier (*klik* B)) downloaden (light versie, freeware) :)

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

NoBody schreef op 26 januari 2003 @ 22:05:
[...]

hm ik heb op school een mooi tooltje waarmee je de reso zo kan veranderen, het heet "quickres" en je kan hem hier (*klik* B)) downloaden (light versie, freeware) :)
offtopic:
maar dat mag niet vanwege de regels @ school, en daar hoor je je aan te houden, aangezien die regels er niet voor niets zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:04

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 02:43:
<body bgcolor="lavender"> Like This .. zelf zie ik 't niet ivm 300 ppp trouwens 8)7
zie verschil niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Erkens schreef op 26 January 2003 @ 22:41:
[...]

offtopic:
maar dat mag niet vanwege de regels @ school, en daar hoor je je aan te houden, aangezien die regels er niet voor niets zijn ;)
off-topic

Achjoh .. het is 1 executable en met 1 klik is het een andere res .. en ga je weg klik je hem weer op 800x600 .. en mocht je het 1x vergeten dan nog is er heus geen kip die daar naar kraait :z

ing._Buttje heeft er zowat 1 jaar mee gedraaid totdat er eindelijk 17" monitoren kwamen die standaard hoger werden ingesteld :P

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10 07:12

JT

VETAK y0

Kees schreef op 25 januari 2003 @ 23:28:

Ik draai 3200x1200 en denk er niet aan om mijn browser schermvullend te maken, dus van dat wit heb ik niet heel veel last, alhoewel dit wel lekker rustig leest :)
Ik draai 1600x1200 en fullscreen. Anders heb ik allerlei irritante dingen om mijn browserscherm heen; icoontjes of achtergronden van andere windows.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Laatst online: 17:50

Geckoo

Good news, everyone!

Erkens schreef op 26 januari 2003 @ 16:16:
[...]

Daarvoor wil ik ook dat ie maar 2cm aan beide kante overhoud maakt niet uit wat de resulutie is van je pc. dus dat ie automagisch mee veranderd aan je eigen resulutie :D

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JT schreef op 26 January 2003 @ 23:58:
[...]

Ik draai 1600x1200 en fullscreen. Anders heb ik allerlei irritante dingen om mijn browserscherm heen; icoontjes of achtergronden van andere windows.

En daarom draai ik het juist niet fullscreen. Rete-irritant. Ik wil bij 'mn spullen kunnen. Taskmanager op de achtergrond, DU-stats, MBM-stats, enz.

1600 x 1200 is idoot om te surfen. Geen 1 website is daar op berekend.

Ik heb gewoon een venster van ongeveer 1024 of wat meer .. bij 768 of wat meer.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2003 06:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

ing._Buttje schreef op 26 januari 2003 @ 23:14:
[...]
off-topic

Achjoh .. het is 1 executable en met 1 klik is het een andere res .. en ga je weg klik je hem weer op 800x600 .. en mocht je het 1x vergeten dan nog is er heus geen kip die daar naar kraait :z
offtopic:
nee allemaal rare programma's, nee daar worden ze vrolijk van ;) daarnaast zijn er ook restricities op de programma's die gestart mogen worden.
einde discussie.
Geckoo schreef op 27 januari 2003 @ 05:49:
[...]

Daarvoor wil ik ook dat ie maar 2cm aan beide kante overhoud maakt niet uit wat de resulutie is van je pc. dus dat ie automagisch mee veranderd aan je eigen resulutie :D
neeeeeeeee, geen forum wat zich aanpast, weet je wel hoe bagger dat is :?
in het begin lijkt het wel handig, maar dat is het echt niet.
Iedereeen heeft dan een "eigen" formaat zodat het er niet overal meer goed uitziet. Deze alinea bijvoorbeeld zou bij de een 3 regels in beslag nemen en bij een ander net een halve regel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
code:
1
#HlpDsK=1337 :+

Voer dat maar eens in in dat HlpDsK script :D
Past er niet bij, maar is wel een leuke kleur :P

[ Voor 6% gewijzigd door Plague op 27-01-2003 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 januari 2003 @ 06:12:

[...]

1600 x 1200 is idoot om te surfen. Geen 1 website is daar op berekend.

Ik heb gewoon een venster van ongeveer 1024 of wat meer .. bij 768 of wat meer.
Ik draai ook 1600 * 1200 en dat werkt perfect.
Heb alleen de standaard font groote aangepast omdat dat anders erg klein is.
Maar voor de rest nergens last van.
En dat kleurtje mag van mij wel :) (heet dat toevallig purper?)
Zie het al, #95325E is purper :X

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2003 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 15:06

heuveltje

KoelkastFilosoof

vind dit eigenlijk ook best wel een stuk relaxter lezen !
dat paarse dan, lavendel ben ik iets minder gecharmeerd van :)

[ Voor 36% gewijzigd door heuveltje op 27-01-2003 12:27 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is het nu ook, gezien de percentage voorstanders (85%), noodzakelijk een 'formele' aanvraag in te dienen voor het veranderen van de achtergrondkleur van dit forum. Of is het iets wat de admins/moderators nu al in beraad hebben. Eigenlijk zou ik wel eens willen weten hoe serieus deze topic genomen wordt.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2003 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Laatst online: 23:35

rammes

koekebakker 1e klas

ja ben ik ook wel benieuwd na... was het gewoon een "leuk" topic ? of word het serieus opgenomen?

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:59

Crazy D

I think we should take a look.

Als ik ook nog even 2 centen in het zakje mag doen... ;) Ik vind een net-niet-wit tintje zoals lavender eigenlijk ook wel mooier. En het is net niet zo fel als dat witte. Ik ben voor :)
gezien de percentage voorstanders (85%)
86% ;)

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
dit is idd beter dan dat witte :)
rustiger voor de ogen alleen ff wennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heren moderators, graag jullie reactie svp. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Niet online
Het probleem is met dit soort dingen altijd dat met een dusdanig grote groep gebruikers, er altijd wel weer een groep is die precies het tegenovergestelde vind. Dat harde van wit zorgt juist voor een prettig contrast, of dat "lavendel" komt net niet mooi uit op een computer die geen 32 bits kleuren draait of whatever.

Die poll is ook heel leuk en aardig, maar 182 stemmen (op het moment van schrijven) op een forum met 60.000 users vind ik nauwelijks representatief te noemen. Bovendien zijn altijd wel weer mensen die zo'n poll missen en daar weer over gaan piepen.

Daarom denk ik dat het al met al het verstandigst is om gewoon even geduldig te wachten op de nieuwe templates waarvan al meerdere malen is gezegd dat ze er komen gaan, en tot die tijd even geduldig af te wachten (en niet aan het oude te gaan morrelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 15:01

E-Mile

Danteezy!

Negotiator schreef op 27 januari 2003 @ 19:44:
Het probleem is met dit soort dingen altijd dat met een dusdanig grote groep gebruikers, er altijd wel weer een groep is die precies het tegenovergestelde vind. Dat harde van wit zorgt juist voor een prettig contrast, of dat "lavendel" komt net niet mooi uit op een computer die geen 32 bits kleuren draait of whatever.

Die poll is ook heel leuk en aardig, maar 182 stemmen (op het moment van schrijven) op een forum met 60.000 users vind ik nauwelijks representatief te noemen. Bovendien zijn altijd wel weer mensen die zo'n poll missen en daar weer over gaan piepen.

Daarom denk ik dat het al met al het verstandigst is om gewoon even geduldig te wachten op de nieuwe templates waarvan al meerdere malen is gezegd dat ze er komen gaan, en tot die tijd even geduldig af te wachten (en niet aan het oude te gaan morrelen).
* E-Mile vraagt zich direct af of er ook templates voor de Non abbonees komen :?

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wit vind ik idd wat storend voor de laate uurtjes gotten, dan is paars toch een stuk mooier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/layout/topb2.gif
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/layout/tweaky.gif

Die moet dan ook ff transparant gemaakt worden iig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

edit:
* JT niet lees kan en niet schrijf ook kan B)

[ Voor 94% gewijzigd door JT op 27-01-2003 22:13 ]

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 16:04

dreeke

outdated icon

Mmm ik zie dit topic net pas ;)

Dit is een stuk beter met die grijze achtergrond imho :D Veeeel rustiger

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 27 January 2003 @ 20:34:
wit vind ik idd wat storend voor de laate uurtjes gotten, dan is paars toch een stuk mooier :)
wat dacht je van een achtergrond die met de tijd veranderd :P
dus 's nachts zwart, en overdag wit, en daartussen in lichte/donkere kleuren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is duidelijk een topic die veel tweakers naar het hart gaat, kunnen jullie daarom de topic/poll ook niet sticky maken, en er een algemene berichtgeving
van maken. Tenslotte niet iedereen kijkt in "lieve adjes". Dit heeft slechts de
bedoeling om meer users over deze poll te informeren, en creert alleen maar
een beter beeld van wat de gebruikers graag wensen.
Je kunt nu eenmaal niet verwachten dat een poll gelijk 1000 mensen trekt,
omdat het nu eenmaal maar op 1 plek op het forum staat.

De opmerking over de verschillen per pc in kleurdiepte vindt ik een beetje vreemd.
Nagenoeg 90% draait denk ik wel op 1024x768 op 32 bit, en een overig gros draait op een hogere resolutie en tevens ook op 32bit. Ik denk niet dat er bij veel mensen de kleur grijs/blauw vreemd er uit ziet op hun scherm.

Maar bij deze vraag ik dan ook, en ik denk dat er meerdere wel met me eens zijn deze topic sticky te maken ( zodat ie niet wegzakt in de database als er even een halve dag niet naar gekeken is ), en wellicht een algemene announcement om op deze poll te reageren.

Als we nl. er van uit moeten gaan dat alle 60.000 users ineens moeten komen opdraven in een poll krijgen we nooit iets voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Maar laaaang niet alle 60000 users zijn actief. Ik schat niet meer dan 1000 ofzo.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
JT schreef op 27 January 2003 @ 22:49:
Maar laaaang niet alle 60000 users zijn actief. Ik schat niet meer dan 1000 ofzo.
Dan schat je toch wel een beetje verkeerd hoor. Jij beweert dat maar 1/60e deel van de Tweakers actief zou zijn, dat is 1,5% ongeveer. Ik denk eerder dat je aan zo'n 10% kan denken die GoT dagelijks bezoeken. Er zijn natuurlijk ook mensen die niet elke dag tijd hebben. En natuurlijk de mensen die hier nooit meer komen, maar meer dan 1000 actieve users zijn er zeker wel :)
Maar om alle actieve users te laten stemmen lijkt me ook nogal moeilijk :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Had ik eigenlijk al gezegt dat ik dit een prachtig idee vind???

Ik vind dat het er iig wel moet komen, andere achtergronden... Maar hoe (templates met enkele keuzes of een text-boxje in je preferences), dat is dan misschien nog een kwestie...

Maar ik zie zo iig geen reden waarom het er NIET zou moeten komen... Zelfs op 16 bits werkt het ongetwijfeld prima ;)

Bij 'ik vind' lees 'ik zou graag willen' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-09 16:22

BitByter

Prutst dit forum

juist ja, daarom een hele simpele optie in je profiel waarin je lavendel of een zelf in te stellen kleur kan instellen

sim-pel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Laatst online: 02-10 13:15
Ik vind het grijs of beige van de Frontpage eigenlijk wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Soms vraag ik me af hoeveel omgevingslicht de meeste tweakers bij hun pc hebben, ik heb zelf maar een paar schemerlampjes, dus blijft dat witte op GoT wel fel op de ogen.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Laatst online: 17:43
die 1e pagina ruled :D lekker blauwe achtergrond kleur :p

kleine beargumentering:

ik heb al wat slechtere ogen... en zodra ik wat moe ben wordt het lezen helemaal moeilijk... nu al dat wit vervangen is door blauw is het beeld veel rustiger en kon ik het gewoon lezen zonder mijn ogen half dicht te moeten knijpen

[ Voor 70% gewijzigd door Devian op 28-01-2003 21:43 ]

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
ik vind de witte achtergrond combo wel fijn als je je monitor goed afstelt erop ;) maar blauw is ook wel lekker rustig btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 15:26

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

O-) Voordat deze discussie, zoals velen, uit het zicht verdwijnt, geef ik hem een subtiel *schopje* in de hoop dat we een uitspraak krijgen wat de volgende stap gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
die kleur op de 1e pagina schopt zwaar kont :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Ach, zo veel moeite kost een Text-boxje in de preferences toch niet??? Of zie ik dat verkeerd? En dan in templates eventueel een paar standaard vooraf ingestelde kleuren voor diegene die geen keuze oid kunnen maken... (die wel weer te overwriten zijn door je preferences..)

edit:
FFAAFF is wel een leuke :+

[ Voor 7% gewijzigd door Osiris op 30-01-2003 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Osiris schreef op 30 januari 2003 @ 13:03:
Ach, zo veel moeite kost een Text-boxje in de preferences toch niet??? Of zie ik dat verkeerd? En dan in templates eventueel een paar standaard vooraf ingestelde kleuren voor diegene die geen keuze oid kunnen maken... (die wel weer te overwriten zijn door je preferences..)

edit:
FFAAFF is wel een leuke :+
Kwa tijd zal het nog geen uur kosten. Kijk maar naar dat formpje op pagina 2. Maar de vraag is of men dit wel gratis wil. Het in natuurlijk een mooie optie om in abbopakket te stoppen lijkt mij.

edit:

FFAAFF gaat me dan net iets te ver :) nogal gay....

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2003 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

om eerlijk te zijn vind ik die andere achtergrondkluer lekker rustgevender jah :P

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 januari 2003 @ 13:07:
[...]

Kwa tijd zal het nog geen uur kosten. Kijk maar naar dat formpje op pagina 2. Maar de vraag is of men dit wel gratis wil. Het in natuurlijk een mooie optie om in abbopakket te stoppen lijkt mij.

edit:
FFAAFF gaat me dan net iets te ver :) nogal gay....
Jah, misschien (helaas) wel iets voor een abbo-pakket :'( Khoop het niet natuurlijk :) (aankomend student enzo :+ )

offtopic:
Joh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• igg
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 12:04

igg

waar een wil is ben ik weg

dat grijs/blauw ziet er wel ok uit ;)

(btw, met 7 monitoren op een ruimte van 6 vierkante meter gebruik ik geen andere verlichtig)

NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Laatst online: 30-09 09:41
Het is iig stukken rustiger voor ogen, wel goed idee op zich.
(Alhoewel ik meer voor een nieuwe templateset bent...maar die zou dan ook weleens mogen kijken naar hoe rustig bepaalde kleuren zijn om vanaf te lezen)

[ Voor 83% gewijzigd door McVirusS op 30-01-2003 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T. van Beek
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

Lavendel is erg mooi! :)
Lekker rustiger, nu wachten wat Femme er bijv. van vind :)

http://flickr.com/photos/itommy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

In de gewone Poll hebben inmiddels zo'n 300 GoTters gestemd .. waarvan 83% vóór grijs/blauw-combi :>

Zullen we anders een Poll maken voor de Modjes/Admins ?! :?

McVirusS is alvast voor! :+
Lunatic ook
M-M voor
HlpDsK voor
Kees voor
Fewture voor
Durden voor

Negotiator neutraal :+

Predator tegen :'(
IceStorm tegen :'(
Wilke tegen :'(
BlackD tegen :'(

7 voor vs. 4 tegen ... en Negotiator lullen we ook wel om :P
.. en voor wie ik over het hoofd gezien heb ... :> solly

Wie fixed ff een Mod/Admin-only Poll ?!?! >:)

edit: Durden erbij gezet

[ Voor 8% gewijzigd door Alfa Novanta op 30-01-2003 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buck Danny
  • Niet online

Buck Danny

flying ace

Tis idd wat rustiger voor de ogen, maar op deze manier word het wel heel erg uhm.... paars.

Ik heb liever zoiets: Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/neth-5.jpg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Niet online
* Artcore is ook voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:45

Tys

Sorry hoor, maar wat boeit die gehel achtergrond? als ie wit is kijk ik er niet naar, als die blauw is wordt je teveel afgeleid door de overeenkomsten met kleuren van GoT.., wat beter is, is dat ze got mogen aanpassen an schermformaat, lieft 1600x1200 ... dus IK WIL WIT :P

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me vindt een alternatief ook rustiger voor de ogen, waar ik lavendel relaxter vind dan grijs/blauw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

ik vind t heel leuk dat er hier een diskussie over is, maar ik heb liever dat we een paar templates gaan maken en dat iedereen er een kan maken en daarvan een paar mooie ook inzetten :P

maar dan moeten we nog ff wachten tot t templatebouwsysteem klaar is :P

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T. van Beek
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

disjfa schreef op 30 januari 2003 @ 17:16:
ik vind t heel leuk dat er hier een diskussie over is, maar ik heb liever dat we een paar templates gaan maken en dat iedereen er een kan maken en daarvan een paar mooie ook inzetten :P

maar dan moeten we nog ff wachten tot t templatebouwsysteem klaar is :P
templatebouwsysteem is nooit gezegd dat ie zou komen dacht ik? Lijkt me ook beter van niet aangezien je gewoon 1 of 2 standaard templates moet hebben en niet iedereen zijn eigen (Is mijn mening ;))

http://flickr.com/photos/itommy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Misschien is het wel een idee om voor bijvoorbeeld de Full-abbonee's een Template-bouw-systeem erin te zetten... Die kunnen dan GoT echt na hun eigen wensen aanpassen...

En dat de niet-betalende user het met 'slechts' enkele standaard templates moet doen en met een leuk Text-boxje in de preferences ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 19:10
niet dat het zin heeft, maar ik ben ook wel voor die nieuwe kleur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Laatst online: 02-10 13:46
zo moeilijk zal het toch niet zijn om dat aan je login te koppelen?
Ik vind dat lavendel erg mooi iig!

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-10 15:29

DinX

Motormuis

* DinX blijft er ook bij, dat blauwig grijze op de eerste pagina roeleert :Y)

Zeker als je met een hogere resolutie zit (ik zit met 1280 x 1024) heb je een hele hoop wit. En als je hier 's avonds als je wat moe wordt zit te lezen krijg ik toch hoofdpijn. Dat blauwe vind ik juist ontspannend werken :)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Sir_Killalot schreef op 30 januari 2003 @ 17:33:
niet dat het zin heeft, maar ik ben ook wel voor die nieuwe kleur :)

Waarom zou het geen zin hebben? ;)

er wordt heus wel serieus naar geluisterd, ikvind het zelf een heel erg goed idee omdat ik het zelf ook een stuk prettiger zou vinden.

Ik heb het iig in het crewforum voorgelegd aan de rest van de crew en devvers, dus even geduld en dan wachten we af wat zij er van vinden (voor/nadelen/implementatie).

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Laatst online: 17:43
volgens mij zijn er geen nadelen als je het uitschakelbaar maakt in de preferences.... laat het standaard wit met als optie die blauwe achtergrond :)

iedereen blij.... en niet moeilijk te maken

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Devian schreef op 30 januari 2003 @ 22:03:
volgens mij zijn er geen nadelen als je het uitschakelbaar maakt in de preferences.... laat het standaard wit blauw met als optie die blauwe witte achtergrond :)

iedereen blij.... en niet moeilijk te maken
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
LuNaTiC schreef op 30 januari 2003 @ 21:51:

[...]

Waarom zou het geen zin hebben? ;)

er wordt heus wel serieus naar geluisterd, ikvind het zelf een heel erg goed idee omdat ik het zelf ook een stuk prettiger zou vinden.

Ik heb het iig in het crewforum voorgelegd aan de rest van de crew en devvers, dus even geduld en dan wachten we af wat zij er van vinden (voor/nadelen/implementatie).
Omdat users meestal niet zo heel veel te vertellen hebben hier, en er wel is vaker een voorstel word gedaan en dat dan word afgekeurd :)

maar vind het liev dat jij me wel serieus neemt :* :P
Dat lijkt me een beter idee jah, als je dan niet bent ingelogd heb je toch de goede kleur :)

En als je weer wit wil moet je maar registreren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Met een donkerder achtergrond is het wel ontzettend schrikken wanneer je naar een next page gaat omdat i dan in 1x oplicht.

Overigens heb ik niet zo'n probleem met wit. Ik draai toch niet hoger dan 1024x768 op mijn laptop en als het te fel is 's avonds dan draai ik de brightness wel terug.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
aardbeix15 schreef op 30 januari 2003 @ 22:17:
Met een donkerder achtergrond is het wel ontzettend schrikken wanneer je naar een next page gaat omdat i dan in 1x oplicht.

Overigens heb ik niet zo'n probleem met wit. Ik draai toch niet hoger dan 1024x768 op mijn laptop en als het te fel is 's avonds dan draai ik de brightness wel terug.
Desalniettemin lijkt het mij een handige optie hoor :)

[ Voor 2% gewijzigd door Osiris op 30-01-2003 22:29 . Reden: Moet 2x 't' zijn in 'desalniettemin' ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Sir_Killalot schreef op 30 January 2003 @ 22:15:
[...]

Omdat users meestal niet zo heel veel te vertellen hebben hier, en er wel is vaker een voorstel word gedaan en dat dan word afgekeurd :)
Tsjah, dan is het meestal gewoon niet zo'n goed voorstel >:) :+

maar serieus, alle voorstellen worden serieus genomen, als de mensen echt goede argumenten kunnen geven om ons te overtuigen ;) 'Prettiger gotten en rustgevender voor je ogen' vind ik nl wel een goed argument :P
Jij altijd :* :D

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het niet zo gescript worden door Parse, dat je het zelf kan kiezen in je profiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 17:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

[nohtml]
Sir_Killalot schreef op 30 januari 2003 @ 22:15:
[...]

Dat heeft meer te maken met het feit dat degene die het voorstel doet het heel eenzijdig bekijkt en het dan ook maar gelijk "koppig" vindt dat we het niet doen., terwijl we het zelf gewoon serieus overwogen hebben en de voors en tegens tegen elkaar uitgezet hebben.

Of zoals lunatic het zegt: Dan is het niet zon goed voorstel. En dat is het vaak ook niet (ook al gelooft degene die dat doet dat dan niet).

In dit geval is mijn mening dat er vast meer mensen komen zeuren dat er zoveel nadelen aanzitten (wit was toch prima, dit komt niet mooi over, het was toch goed, blablablabla) dan die 200+ die hier nu gestemd hebben. Er komt denk ik eerder een nieuwe lay-out dan een instelbare achtergrond.

Als het echt pijnlijk is voor je ogen, maak je gewoon je venster smaller ofzo :o.

[ Voor 7% gewijzigd door JvS op 31-01-2003 15:44 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoeveel mensen moeten er dan eigenlijk in een dergelijke poll stemmen alvorens er iets mee gedaan wordt ?

Als er dan een hele grote groep gebruikers in eens begint te klagen waarom het
wit weg is, waarom hebben die dan niet nee gestemd ? :? Die personen zie
ik hier nu ook niet, en nu zou vanwege de afwezigheid van juist die personen
de keuze voor een andere kleur ( wat nu door meer dan 230 tweakers wordt onder-
steunt ) worden tenietgedaan ???

Dit is dus een zeer slappe beargumentering. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ

BrZ

goed plan :)

leest een stuk fijner en rustiger zo!

edit:
Xeno : Hmm, BrZ-je moet wel uitloggen als ie achter mijn bak zit 8)7

[ Voor 46% gewijzigd door BrZ op 01-02-2003 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenoborg73
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04-2014
BrZ schreef op 01 februari 2003 @ 17:41:
goed plan :)

leest een stuk fijner en rustiger zo!

edit:
Xeno : Hmm, BrZ-je moet wel uitloggen als ie achter mijn bak zit 8)7
zo, uitgelogged :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ik ben voor :)
Alhoewel de huidige kleuren ook niet verkeerd zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Laatst online: 26-06 22:08
Waar is die blauwe kleur :? Schiet op! de meeste willen het en het verbaasd me waarom het nog niet is gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje
  • Laatst online: 30-09 23:05

theezeefje

Poehee

Gewoon wit....

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien is ook ook wat om de layout wat breeder te maken. De meeste mensen werken nu toch op hogere resoluties. Dan heb je ook minder last van al dat wit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauw
  • Laatst online: 23-09 15:16

Blauw

De Schreeuw

Ik vind dat Blauw grijze eigenlijk wel lekker rustgevend inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Oprotten Corn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:04

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op 01 February 2003 @ 18:23:
misschien is ook ook wat om de layout wat breeder te maken. De meeste mensen werken nu toch op hogere resoluties. Dan heb je ook minder last van al dat wit
liever niet , juist omdat ik op hoge resolutie werk. Nu kan je namelijk 2 IE schermen naast elkaar hebben van GoT en dat werkt prima :).

Maarruh, deze discussie is toch nutteloos, want ik dacht (ja, ik denk ja :P ) dat er met 1.8 ook meteen wat templates bij kwamen.....En als het er tussen zit, kies ook ook graag voor grijs als achtergrond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
JvS schreef op 31 January 2003 @ 15:43:
In dit geval is mijn mening dat er vast meer mensen komen zeuren dat er zoveel nadelen aanzitten (wit was toch prima, dit komt niet mooi over, het was toch goed, blablablabla)
Wat is er mis met STANDAARD WIT en dan als EXTRA OPTIE een andere achtergrondkleur? Dan hebben de mensen die wit willen geen recht op klagen en iedereen die wit vind zuigen is ook blij, omdat ie het anders in kan stellen.. Ik zie het probleem gewoonweg niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Zelfs die eppo's van OF zitten hierop te voten :(
http://www.onzinforum.nl/...f279d1&threadid=16248.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

mja, dat hou je altijd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
De mensen die daar gestemd hebben zitten ook hier op got...

En je moet nog steeds zelf weten of je stemt he :z

vanmiddag stond de teller op 256 en nu op 270, dat zijn wel 14 stemmen, waar je je wel niet druk om kan maken zeg.

[ Voor 16% gewijzigd door Sir_Killalot op 01-02-2003 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorg
  • Laatst online: 22:36
Erkens schreef op 01 February 2003 @ 22:53:
[...]

mja, dat hou je altijd :/
er zijn ook genoeg tweakers die andere poll`s verkloot hebben...

ikzelf vind het grijze/blauwe ook veel prettiger en hoop dat het door gaat :)

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Osiris schreef op 01 februari 2003 @ 18:44:
[...]

Wat is er mis met STANDAARD WIT en dan als EXTRA OPTIE een andere achtergrondkleur? Dan hebben de mensen die wit willen geen recht op klagen en iedereen die wit vind zuigen is ook blij, omdat ie het anders in kan stellen.. Ik zie het probleem gewoonweg niet :)

dat zou wel kunnen, maar dan moet je de template en react weer gaan aanpassen. Dan liever wat energie steken in een nieuwe layout.

StephanL schreef op 01 februari 2003 @ 18:11:
Waar is die blauwe kleur :? Schiet op! de meeste willen het en het verbaasd me waarom het nog niet is gebeurd.

Doe eens relaxed ofzo
Verwijderd schreef op 01 februari 2003 @ 17:06:
Hoeveel mensen moeten er dan eigenlijk in een dergelijke poll stemmen alvorens er iets mee gedaan wordt ?

Als er dan een hele grote groep gebruikers in eens begint te klagen waarom het
wit weg is, waarom hebben die dan niet nee gestemd ? :? Die personen zie
ik hier nu ook niet, en nu zou vanwege de afwezigheid van juist die personen
de keuze voor een andere kleur ( wat nu door meer dan 230 tweakers wordt onder-
steunt ) worden tenietgedaan ???

Dit is dus een zeer slappe beargumentering. :(
ja stel je voor :z. Misschien lopen alle mensen hier andere mensen bij elkaar te roepen, daarnaast is een poll zo verneukt en zijn mensen makkelijker geneigd "ff" te stemmen in plaats van na te denken.

Als ik in een crewforumdiscussie zie dat niet eens 20% het een verbetering vindt (om maar wat te noemen) omdat wij het wel beslissen en niet alleen maar lamendig een (te beinvloeden) poll hoeven in te vullen, denken we er wat meer bij na.

Wacht maar even die templates af. De houding in dit topic (dat ongeduld) bevalt me voor geen meter. We zijn met de templates bezig en deze gaan we niet aanpassen. punt.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.