Toon posts:

Voorstel

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 826 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Soms vraag ik me af hoeveel omgevingslicht de meeste tweakers bij hun pc hebben, ik heb zelf maar een paar schemerlampjes, dus blijft dat witte op GoT wel fel op de ogen.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:43
die 1e pagina ruled :D lekker blauwe achtergrond kleur :p

kleine beargumentering:

ik heb al wat slechtere ogen... en zodra ik wat moe ben wordt het lezen helemaal moeilijk... nu al dat wit vervangen is door blauw is het beeld veel rustiger en kon ik het gewoon lezen zonder mijn ogen half dicht te moeten knijpen

[ Voor 70% gewijzigd door Devian op 28-01-2003 21:43 ]

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
ik vind de witte achtergrond combo wel fijn als je je monitor goed afstelt erop ;) maar blauw is ook wel lekker rustig btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:26

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

O-) Voordat deze discussie, zoals velen, uit het zicht verdwijnt, geef ik hem een subtiel *schopje* in de hoop dat we een uitspraak krijgen wat de volgende stap gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
die kleur op de 1e pagina schopt zwaar kont :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ach, zo veel moeite kost een Text-boxje in de preferences toch niet??? Of zie ik dat verkeerd? En dan in templates eventueel een paar standaard vooraf ingestelde kleuren voor diegene die geen keuze oid kunnen maken... (die wel weer te overwriten zijn door je preferences..)

edit:
FFAAFF is wel een leuke :+

[ Voor 7% gewijzigd door Osiris op 30-01-2003 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Osiris schreef op 30 januari 2003 @ 13:03:
Ach, zo veel moeite kost een Text-boxje in de preferences toch niet??? Of zie ik dat verkeerd? En dan in templates eventueel een paar standaard vooraf ingestelde kleuren voor diegene die geen keuze oid kunnen maken... (die wel weer te overwriten zijn door je preferences..)

edit:
FFAAFF is wel een leuke :+
Kwa tijd zal het nog geen uur kosten. Kijk maar naar dat formpje op pagina 2. Maar de vraag is of men dit wel gratis wil. Het in natuurlijk een mooie optie om in abbopakket te stoppen lijkt mij.

edit:

FFAAFF gaat me dan net iets te ver :) nogal gay....

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2003 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

om eerlijk te zijn vind ik die andere achtergrondkluer lekker rustgevender jah :P

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 januari 2003 @ 13:07:
[...]

Kwa tijd zal het nog geen uur kosten. Kijk maar naar dat formpje op pagina 2. Maar de vraag is of men dit wel gratis wil. Het in natuurlijk een mooie optie om in abbopakket te stoppen lijkt mij.

edit:
FFAAFF gaat me dan net iets te ver :) nogal gay....
Jah, misschien (helaas) wel iets voor een abbo-pakket :'( Khoop het niet natuurlijk :) (aankomend student enzo :+ )

offtopic:
Joh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• igg
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 12:04

igg

waar een wil is ben ik weg

dat grijs/blauw ziet er wel ok uit ;)

(btw, met 7 monitoren op een ruimte van 6 vierkante meter gebruik ik geen andere verlichtig)

NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Laatst online: 30-09 09:41
Het is iig stukken rustiger voor ogen, wel goed idee op zich.
(Alhoewel ik meer voor een nieuwe templateset bent...maar die zou dan ook weleens mogen kijken naar hoe rustig bepaalde kleuren zijn om vanaf te lezen)

[ Voor 83% gewijzigd door McVirusS op 30-01-2003 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T. van Beek
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

Lavendel is erg mooi! :)
Lekker rustiger, nu wachten wat Femme er bijv. van vind :)

http://flickr.com/photos/itommy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 15:35

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

In de gewone Poll hebben inmiddels zo'n 300 GoTters gestemd .. waarvan 83% vóór grijs/blauw-combi :>

Zullen we anders een Poll maken voor de Modjes/Admins ?! :?

McVirusS is alvast voor! :+
Lunatic ook
M-M voor
HlpDsK voor
Kees voor
Fewture voor
Durden voor

Negotiator neutraal :+

Predator tegen :'(
IceStorm tegen :'(
Wilke tegen :'(
BlackD tegen :'(

7 voor vs. 4 tegen ... en Negotiator lullen we ook wel om :P
.. en voor wie ik over het hoofd gezien heb ... :> solly

Wie fixed ff een Mod/Admin-only Poll ?!?! >:)

edit: Durden erbij gezet

[ Voor 8% gewijzigd door Alfa Novanta op 30-01-2003 16:17 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buck Danny
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Buck Danny

flying ace

Tis idd wat rustiger voor de ogen, maar op deze manier word het wel heel erg uhm.... paars.

Ik heb liever zoiets: Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/neth-5.jpg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
* Artcore is ook voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:29

Tys

Sorry hoor, maar wat boeit die gehel achtergrond? als ie wit is kijk ik er niet naar, als die blauw is wordt je teveel afgeleid door de overeenkomsten met kleuren van GoT.., wat beter is, is dat ze got mogen aanpassen an schermformaat, lieft 1600x1200 ... dus IK WIL WIT :P

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me vindt een alternatief ook rustiger voor de ogen, waar ik lavendel relaxter vind dan grijs/blauw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

ik vind t heel leuk dat er hier een diskussie over is, maar ik heb liever dat we een paar templates gaan maken en dat iedereen er een kan maken en daarvan een paar mooie ook inzetten :P

maar dan moeten we nog ff wachten tot t templatebouwsysteem klaar is :P

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T. van Beek
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

disjfa schreef op 30 januari 2003 @ 17:16:
ik vind t heel leuk dat er hier een diskussie over is, maar ik heb liever dat we een paar templates gaan maken en dat iedereen er een kan maken en daarvan een paar mooie ook inzetten :P

maar dan moeten we nog ff wachten tot t templatebouwsysteem klaar is :P
templatebouwsysteem is nooit gezegd dat ie zou komen dacht ik? Lijkt me ook beter van niet aangezien je gewoon 1 of 2 standaard templates moet hebben en niet iedereen zijn eigen (Is mijn mening ;))

http://flickr.com/photos/itommy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Misschien is het wel een idee om voor bijvoorbeeld de Full-abbonee's een Template-bouw-systeem erin te zetten... Die kunnen dan GoT echt na hun eigen wensen aanpassen...

En dat de niet-betalende user het met 'slechts' enkele standaard templates moet doen en met een leuk Text-boxje in de preferences ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
niet dat het zin heeft, maar ik ben ook wel voor die nieuwe kleur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:46
zo moeilijk zal het toch niet zijn om dat aan je login te koppelen?
Ik vind dat lavendel erg mooi iig!

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:29

DinX

Motormuis

* DinX blijft er ook bij, dat blauwig grijze op de eerste pagina roeleert :Y)

Zeker als je met een hogere resolutie zit (ik zit met 1280 x 1024) heb je een hele hoop wit. En als je hier 's avonds als je wat moe wordt zit te lezen krijg ik toch hoofdpijn. Dat blauwe vind ik juist ontspannend werken :)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Sir_Killalot schreef op 30 januari 2003 @ 17:33:
niet dat het zin heeft, maar ik ben ook wel voor die nieuwe kleur :)

Waarom zou het geen zin hebben? ;)

er wordt heus wel serieus naar geluisterd, ikvind het zelf een heel erg goed idee omdat ik het zelf ook een stuk prettiger zou vinden.

Ik heb het iig in het crewforum voorgelegd aan de rest van de crew en devvers, dus even geduld en dan wachten we af wat zij er van vinden (voor/nadelen/implementatie).

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:43
volgens mij zijn er geen nadelen als je het uitschakelbaar maakt in de preferences.... laat het standaard wit met als optie die blauwe achtergrond :)

iedereen blij.... en niet moeilijk te maken

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 15:35

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Devian schreef op 30 januari 2003 @ 22:03:
volgens mij zijn er geen nadelen als je het uitschakelbaar maakt in de preferences.... laat het standaard wit blauw met als optie die blauwe witte achtergrond :)

iedereen blij.... en niet moeilijk te maken
:+

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Nu online
LuNaTiC schreef op 30 januari 2003 @ 21:51:

[...]

Waarom zou het geen zin hebben? ;)

er wordt heus wel serieus naar geluisterd, ikvind het zelf een heel erg goed idee omdat ik het zelf ook een stuk prettiger zou vinden.

Ik heb het iig in het crewforum voorgelegd aan de rest van de crew en devvers, dus even geduld en dan wachten we af wat zij er van vinden (voor/nadelen/implementatie).
Omdat users meestal niet zo heel veel te vertellen hebben hier, en er wel is vaker een voorstel word gedaan en dat dan word afgekeurd :)

maar vind het liev dat jij me wel serieus neemt :* :P
Dat lijkt me een beter idee jah, als je dan niet bent ingelogd heb je toch de goede kleur :)

En als je weer wit wil moet je maar registreren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Met een donkerder achtergrond is het wel ontzettend schrikken wanneer je naar een next page gaat omdat i dan in 1x oplicht.

Overigens heb ik niet zo'n probleem met wit. Ik draai toch niet hoger dan 1024x768 op mijn laptop en als het te fel is 's avonds dan draai ik de brightness wel terug.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
aardbeix15 schreef op 30 januari 2003 @ 22:17:
Met een donkerder achtergrond is het wel ontzettend schrikken wanneer je naar een next page gaat omdat i dan in 1x oplicht.

Overigens heb ik niet zo'n probleem met wit. Ik draai toch niet hoger dan 1024x768 op mijn laptop en als het te fel is 's avonds dan draai ik de brightness wel terug.
Desalniettemin lijkt het mij een handige optie hoor :)

[ Voor 2% gewijzigd door Osiris op 30-01-2003 22:29 . Reden: Moet 2x 't' zijn in 'desalniettemin' ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Sir_Killalot schreef op 30 January 2003 @ 22:15:
[...]

Omdat users meestal niet zo heel veel te vertellen hebben hier, en er wel is vaker een voorstel word gedaan en dat dan word afgekeurd :)
Tsjah, dan is het meestal gewoon niet zo'n goed voorstel >:) :+

maar serieus, alle voorstellen worden serieus genomen, als de mensen echt goede argumenten kunnen geven om ons te overtuigen ;) 'Prettiger gotten en rustgevender voor je ogen' vind ik nl wel een goed argument :P
Jij altijd :* :D

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het niet zo gescript worden door Parse, dat je het zelf kan kiezen in je profiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 17:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

[nohtml]
Sir_Killalot schreef op 30 januari 2003 @ 22:15:
[...]

Dat heeft meer te maken met het feit dat degene die het voorstel doet het heel eenzijdig bekijkt en het dan ook maar gelijk "koppig" vindt dat we het niet doen., terwijl we het zelf gewoon serieus overwogen hebben en de voors en tegens tegen elkaar uitgezet hebben.

Of zoals lunatic het zegt: Dan is het niet zon goed voorstel. En dat is het vaak ook niet (ook al gelooft degene die dat doet dat dan niet).

In dit geval is mijn mening dat er vast meer mensen komen zeuren dat er zoveel nadelen aanzitten (wit was toch prima, dit komt niet mooi over, het was toch goed, blablablabla) dan die 200+ die hier nu gestemd hebben. Er komt denk ik eerder een nieuwe lay-out dan een instelbare achtergrond.

Als het echt pijnlijk is voor je ogen, maak je gewoon je venster smaller ofzo :o.

[ Voor 7% gewijzigd door JvS op 31-01-2003 15:44 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoeveel mensen moeten er dan eigenlijk in een dergelijke poll stemmen alvorens er iets mee gedaan wordt ?

Als er dan een hele grote groep gebruikers in eens begint te klagen waarom het
wit weg is, waarom hebben die dan niet nee gestemd ? :? Die personen zie
ik hier nu ook niet, en nu zou vanwege de afwezigheid van juist die personen
de keuze voor een andere kleur ( wat nu door meer dan 230 tweakers wordt onder-
steunt ) worden tenietgedaan ???

Dit is dus een zeer slappe beargumentering. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000

BrZ

goed plan :)

leest een stuk fijner en rustiger zo!

edit:
Xeno : Hmm, BrZ-je moet wel uitloggen als ie achter mijn bak zit 8)7

[ Voor 46% gewijzigd door BrZ op 01-02-2003 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenoborg73
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04-2014
BrZ schreef op 01 februari 2003 @ 17:41:
goed plan :)

leest een stuk fijner en rustiger zo!

edit:
Xeno : Hmm, BrZ-je moet wel uitloggen als ie achter mijn bak zit 8)7
zo, uitgelogged :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ik ben voor :)
Alhoewel de huidige kleuren ook niet verkeerd zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 22:08
Waar is die blauwe kleur :? Schiet op! de meeste willen het en het verbaasd me waarom het nog niet is gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-09 23:05

theezeefje

Poehee

Gewoon wit....

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien is ook ook wat om de layout wat breeder te maken. De meeste mensen werken nu toch op hogere resoluties. Dan heb je ook minder last van al dat wit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauw
  • Laatst online: 23-09 15:16

Blauw

De Schreeuw

Ik vind dat Blauw grijze eigenlijk wel lekker rustgevend inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Nu online
Oprotten Corn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:37

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op 01 February 2003 @ 18:23:
misschien is ook ook wat om de layout wat breeder te maken. De meeste mensen werken nu toch op hogere resoluties. Dan heb je ook minder last van al dat wit
liever niet , juist omdat ik op hoge resolutie werk. Nu kan je namelijk 2 IE schermen naast elkaar hebben van GoT en dat werkt prima :).

Maarruh, deze discussie is toch nutteloos, want ik dacht (ja, ik denk ja :P ) dat er met 1.8 ook meteen wat templates bij kwamen.....En als het er tussen zit, kies ook ook graag voor grijs als achtergrond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
JvS schreef op 31 January 2003 @ 15:43:
In dit geval is mijn mening dat er vast meer mensen komen zeuren dat er zoveel nadelen aanzitten (wit was toch prima, dit komt niet mooi over, het was toch goed, blablablabla)
Wat is er mis met STANDAARD WIT en dan als EXTRA OPTIE een andere achtergrondkleur? Dan hebben de mensen die wit willen geen recht op klagen en iedereen die wit vind zuigen is ook blij, omdat ie het anders in kan stellen.. Ik zie het probleem gewoonweg niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Zelfs die eppo's van OF zitten hierop te voten :(
http://www.onzinforum.nl/...f279d1&threadid=16248.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

mja, dat hou je altijd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Nu online
De mensen die daar gestemd hebben zitten ook hier op got...

En je moet nog steeds zelf weten of je stemt he :z

vanmiddag stond de teller op 256 en nu op 270, dat zijn wel 14 stemmen, waar je je wel niet druk om kan maken zeg.

[ Voor 16% gewijzigd door Sir_Killalot op 01-02-2003 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorg
  • Laatst online: 18:35
Erkens schreef op 01 February 2003 @ 22:53:
[...]

mja, dat hou je altijd :/
er zijn ook genoeg tweakers die andere poll`s verkloot hebben...

ikzelf vind het grijze/blauwe ook veel prettiger en hoop dat het door gaat :)

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Osiris schreef op 01 februari 2003 @ 18:44:
[...]

Wat is er mis met STANDAARD WIT en dan als EXTRA OPTIE een andere achtergrondkleur? Dan hebben de mensen die wit willen geen recht op klagen en iedereen die wit vind zuigen is ook blij, omdat ie het anders in kan stellen.. Ik zie het probleem gewoonweg niet :)

dat zou wel kunnen, maar dan moet je de template en react weer gaan aanpassen. Dan liever wat energie steken in een nieuwe layout.

StephanL schreef op 01 februari 2003 @ 18:11:
Waar is die blauwe kleur :? Schiet op! de meeste willen het en het verbaasd me waarom het nog niet is gebeurd.

Doe eens relaxed ofzo
Verwijderd schreef op 01 februari 2003 @ 17:06:
Hoeveel mensen moeten er dan eigenlijk in een dergelijke poll stemmen alvorens er iets mee gedaan wordt ?

Als er dan een hele grote groep gebruikers in eens begint te klagen waarom het
wit weg is, waarom hebben die dan niet nee gestemd ? :? Die personen zie
ik hier nu ook niet, en nu zou vanwege de afwezigheid van juist die personen
de keuze voor een andere kleur ( wat nu door meer dan 230 tweakers wordt onder-
steunt ) worden tenietgedaan ???

Dit is dus een zeer slappe beargumentering. :(
ja stel je voor :z. Misschien lopen alle mensen hier andere mensen bij elkaar te roepen, daarnaast is een poll zo verneukt en zijn mensen makkelijker geneigd "ff" te stemmen in plaats van na te denken.

Als ik in een crewforumdiscussie zie dat niet eens 20% het een verbetering vindt (om maar wat te noemen) omdat wij het wel beslissen en niet alleen maar lamendig een (te beinvloeden) poll hoeven in te vullen, denken we er wat meer bij na.

Wacht maar even die templates af. De houding in dit topic (dat ongeduld) bevalt me voor geen meter. We zijn met de templates bezig en deze gaan we niet aanpassen. punt.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.