╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
Augustus , maar ik heb vernomen dat ze op 2 juli beginnen met het omzetten van de centrale (postcode 3481)Dond3r schreef op 19 June 2003 @ 13:38:
Wat zegt de postcode check?
Verwijderd
Verwijderd
Zelf had ik het pakket binnen 2 weken, en de inloggegevens 3 dagen ernaVerwijderd schreef op 19 juni 2003 @ 16:11:
Heb net die brief gehad dat binnen 3 weken het dhz-pakket er is... hopelijk voordat ik op vakantie ga, 4 juli, kan ik nog wat muziek downloaden![]()
XS4ALL weet het volgende te melden:

Nu moet ik alleen nog op zoek gaan naar een goed ADSL modem/router.
Verwijderd

Sow he, Femme, ik wist niet dat jij al die jaren op ISDN hebt gezeten
[ Voor 31% gewijzigd door Pubbert op 24-06-2003 10:58 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Lijkt me wel een stuk fijner dat je je eigen site op full speed kan ladenFemme schreef op 20 juni 2003 @ 20:17:
Ik heb vandaag ook een brief van KPN gekregen dat ik een DHZ-pakket mij tussen nu en drie weken gaat verlossen van (flatfee) ISDN. ADSL in Ruurlo!
XS4ALL weet het volgende te melden:
[afbeelding]
Nu moet ik alleen nog op zoek gaan naar een goed ADSL modem/router.
Verwijderd

Verwijderd
Ze gaan in mijn dorp op 2 juli beginnen met het gereed maken van de centrale namelijk ....
Tussen het moment dat ze de centrale ombouwen en dat je daadwerkelijk ADSL hebt zit ongeveer 15 dagen. Bij mij was de centrale 10 juni gereed en ik hoop binnen enkele dagen het DHZ-pakket te hebben. De telefoonlijn is namelijk vandaag technisch in orde gemaakt.Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 16:23:
Weet iemand hier hoe lang het duurt om een centrale om te bouwen zodat het gereed is voor ADSL
Ze gaan in mijn dorp op 2 juli beginnen met het gereed maken van de centrale namelijk ....
Verwijderd
Verwijderd

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2003 01:34 ]
Staat een aantal posts hierboven?Verwijderd schreef op 20 June 2003 @ 21:54:
Hier in Wapenveld schiet het nu ook al aardig op.. hoop morgen misschien al wel op dat DHZ pakket.. en anders volgende week.
Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.
Verwijderd
Hoe lang duurt het voor KPN dat pakket bij je aflevert ? 3 weken zeker he !??
Verwijderd
Bij mij was het binnen 2 weken, inloggegevens Tiscali 3 dagen later.Verwijderd schreef op 02 juli 2003 @ 11:00:Hoe lang duurt het voor KPN dat pakket bij je aflevert ? 3 weken zeker he !??
KPN Telecom heeft bevestigd dat levering op uw locatie technisch mogelijk is. De werkzaamheden nodig om uw telefoonaansluiting geschikt te maken voor ADSL Connected By KPN Telecom zijn gestart. Gemiddeld is een aansluiting 3 weken na het bereiken van deze status technisch gereed.
Alleen bij mij nog steeds :
Wacht op centrale Het gereed maken van uw telefoonaansluiting voor ADSL wacht op beschikbaarheid van de wijk centrale. Volgens de huidige verwachting wordt de levering van uw ASDL aansluiting gestart op 2003-07-08. blabla
Komt misschien omdat ik eerst een lengte-test moet afwachten, hoe lang duurd zoiets voordat het ook bekend is of het bij mij mogelijk is?
Modem + inlog.geg. (xs4all) heb ik al
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Eerst was het nog niet mogelijk maar BBned gaat het dan toch doen!.
Ik heb me aangemeld voor een 1024/512 abbo van TweakDSL.
Eindelijk zal ik vanaf augustus verlost worden van het inbellen via 56k.
En zal ik niet meer in gesprek zijn omdat ik zit te internetten.
Goh, wat heb ik toch veel en lang op die lijn gezeten
Ik ben blij!!!
Was ook geen reactie op jou maar op degene boven mijVerwijderd schreef op 02 July 2003 @ 17:14:
[...]
nevermind.. ADSL draait hier nu al 10 dagen lang perfect!
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
Of via WiFi of via apparatuur van Cirronet.
Nou hoorde ik gister van een man waarmee wij gesproken hebben dat het de bedoeling was dat hij het ook zou gaan opzetten in zijn dorp.
Alles was al geregeld, er was al voor een behoorlijk bedrag geinvesteerd... toen belde KPN en vertelde dat ze ADSL gingen aanleggen...

Op zich leuk... maar ja, jammer van die investering.
Ook vertelde hij dat hij dit al meerdere keren had zien gebeuren.
Nou vraag ik mij af hoe groot de kans is dat de KPN dit vieze geintje bij ons flikt...
Het schijnt trouwens ook dat als je 130.000 euro aan KPN dokt, dat ze dan het hele spul gereed maken, ongeacht het aantal aanmeldingen wat gebruik gaat maken van ADSL.
Wij hebben nu 180 aanmeldingen, wat nog wel naar de 200 gaat lopen. Hiervan zijn er een stuk of 30 die buiten de 3KM grens vallen.
KPN Telecom heeft bevestigd dat levering op uw locatie technisch mogelijk is. De werkzaamheden nodig om uw telefoonaansluiting geschikt te maken voor ADSL Connected By KPN Telecom zijn gestart. Gemiddeld is een aansluiting 3 weken na het bereiken van deze status technisch gereed.
Afwachten op het doe-het-zelf-pretpakket.
modem heb ik
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Zo gaat dat met KPN. Hier in Ruurlo was het lange tijd onzeker of er ADSL zou komen. Een ADSL-werkgroep was in samenwerking met de gemeente bezig om 325 inschrijvingen bij elkaar te verzamelen. Vlak nadat Introweb bekendmaakte dat het SkyAccess ging leveren waren er opeens geen 325 inschrijvingen of garanties van de gemeente meer nodig om ADSL te krijgen.Beekforel schreef op 03 July 2003 @ 09:56:
Wij zijn hier bezig met een actie om draadloos breedband internet op te zetten.
Of via WiFi of via apparatuur van Cirronet.
Nou hoorde ik gister van een man waarmee wij gesproken hebben dat het de bedoeling was dat hij het ook zou gaan opzetten in zijn dorp.
Alles was al geregeld, er was al voor een behoorlijk bedrag geinvesteerd... toen belde KPN en vertelde dat ze ADSL gingen aanleggen...
Op zich leuk... maar ja, jammer van die investering.
Ook vertelde hij dat hij dit al meerdere keren had zien gebeuren.
Nou vraag ik mij af hoe groot de kans is dat de KPN dit vieze geintje bij ons flikt...
Introweb heeft ondertussen geïnvesteerd in zendapparatuur, heeft ruimte gehuurd op de Nozema zendmast hier op het industrieterrein en moet een straalverbinding met Markelo bekostigen. Ik heb deze week gehoord dat SkyAccess in anderhalve maand welgeteld 0 aansluitingen heeft gerealiseerd. Iedereen in het dorp wil ADSL en daarbuiten heeft SkyAccess nauwelijks ontvangst omdat de zender maar een bereik heeft van 180 graden (vanuit industrieterrein gericht op dorpscentrum). De lokale SkyAccess-reseller schijnt 'm nu op het buitengebied te willen richten.
Hier hadden we een actie met FreeOnline, ADSL van BBNed, 150 man hadden we nodig, + een investering. dmv inbelminuten door de lokale bevolking naar FreeOnline, zodat hun Bbned konden sponsoren. Maar toen kwam KPN, en we hadden binnen 2 weken 325 man, terwijl we voor Freeonline/bbned in 2 maanden net 50 man bij elkaar hadden.Femme schreef op 03 July 2003 @ 17:22:
[...]
Zo gaat dat met KPN. Hier in Ruurlo was het lange tijd onzeker of er ADSL zou komen. Een ADSL-werkgroep was in samenwerking met de gemeente bezig om 325 inschrijvingen bij elkaar te verzamelen. Vlak nadat Introweb bekendmaakte dat het SkyAccess ging leveren waren er opeens geen 325 inschrijvingen of garanties van de gemeente meer nodig om ADSL te krijgen.
Introweb heeft ondertussen geïnvesteerd in zendapparatuur, heeft ruimte gehuurd op de Nozema zendmast hier op het industrieterrein en moet een straalverbinding met Markelo bekostigen. Ik heb deze week gehoord dat SkyAccess in anderhalve maand welgeteld 0 aansluitingen heeft gerealiseerd. Iedereen in het dorp wil ADSL en daarbuiten heeft SkyAccess nauwelijks ontvangst omdat de zender maar een bereik heeft van 180 graden (vanuit industrieterrein gericht op dorpscentrum). De lokale SkyAccess-reseller schijnt 'm nu op het buitengebied te willen richten.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
vandaag even met KPN gebeld, binnen anderhalve week tot 2 weken moet het KPN gedeelte in Sevenum klaar zijn, dan zijn de DHZ pakketen verstuurd, en de aansluitingen gereed. Het is dan nog alleen wachten op de eventuele modems + inloggegevens van de provider. nu heb ik mn inloggegevens al (xs4ll), en modem ook al
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
De diagnose test van de modem zegt dit:
-------------------------------------------------------------------
Diagnostic Test
Checking LAN Connection
Testing Ethernet LAN connection : PASS HELP
Checking ADSL Connection
Testing ADSL Synchronization : PASS HELP
Checking Circuit 0 for Network Connection
Test ATM OAM Segment Loop Back : PASS HELP
Test ATM OAM End-to-End Loop Back : PASS HELP
Test Ethernet connect to ATM : PASS HELP
Test simple ppp session 0 PPP Layer connection : FAIL HELP
Test simple ppp session 0 IP connect to PPP : SKIPPED HELP
Testing Internet Connection
Ping primary DNS : SKIPPED HELP
Query DNS for www.conexant.com : SKIPPED HELP
Ping www.conexant.com : SKIPPED HELP
------------------------------------------------------------------------------
Wil dit zeggen dat xs4all mijn account nog moet activeren en dan kan ik het net op ????
Verwijderd
Leuk zo'n lampje......en verder niks
Verwijderd
Ik heb al diverse mails gestuurd naar de gemeente (en gemeente fracties) als er ook innitiatieven en ondersteuning is als het aankomt op breedband... geen 1 mail terug
Verwijderd
Ik bel ze ASAP nog een keer op en meld ze dit even, mischien dat ze 'm dan wel activeren......... lets hope so.
log file van de modem:
1/1/1970 0:0:0> Ethernet Device 0 Detected
1/1/1970 0:0:0> ATM: Detected
1/1/1970 0:0:0> ATM: Setting up vcc0, VPI=8, VCI=48
1/1/1970 0:0:0> NAPT is enabled
1/1/1970 0:0:0> Initialized NAPT.
1/1/1970 0:0:0> CfgMgr: 'Shtm.dlz' module loaded.
1/1/1970 0:0:26> ATM Connected
1/1/1970 0:0:26> ATM layer is up, cell delineation achieved
1/1/1970 0:0:26> ADSL connected
1/1/1970 0:0:26> PPP1 PPPoA Connected
1/1/1970 0:0:26> PPP PAP Authentication success
1/1/1970 0:0:26> PPP1: PPP IP address is 99.99.99.99
1/1/1970 0:0:26> PPP1: PPP Gateway IP address is 195.190.244.125
1/1/1970 0:0:26> PPP1 Session is up.
1/1/1970 0:0:26> NAT/NAPT Session Start: interface ppp1, WAN IP is 99.99.99.99
1/1/1970 0:0:26> NAPT: many-to-one default session is up.
diagnose test:
Diagnostic Test
Checking LAN Connection
Testing Ethernet LAN connection : PASS HELP
Checking ADSL Connection
Testing ADSL Synchronization : PASS HELP
Checking Circuit 0 for Network Connection
Test ATM OAM Segment Loop Back : PASS HELP
Test ATM OAM End-to-End Loop Back : PASS HELP
Test Ethernet connect to ATM : PASS HELP
Test simple ppp session 0 PPP Layer connection : PASS HELP
Test simple ppp session 0 IP connect to PPP : FAIL HELP
Testing Internet Connection
Ping primary DNS : SKIPPED HELP
Query DNS for www.conexant.com : SKIPPED HELP
Ping www.conexant.com : SKIPPED HELP
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2003 00:14 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Dich bis echt unne foëzen haas

Ik wacht nu al drie weken sinds bevestigd... Heb kpn gebeld, die wisten niets duidelijk te zeggen, maar ze zei wel, dat het nog een week duurde
Hoelang zou het nog duren voordat ik van adsl gebruik zou kunnen maken?
btw ook in Ruurlo net als Femme
[ Voor 8% gewijzigd door damouzer op 10-07-2003 22:49 ]
Maar bij de status: Wacht op Centrale stond eerst dat de aansluiting op 8-7-03 klaar gemaakt zou worden, en dat is nu veranderd in 11-7-03.
De status staat nu nog steeds op bevestigd.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Ik heb net 5 minuutjes geleden een postbode op bezoek gehad, en het werkt meteen! (ook GOT werktdjluc schreef op 06 June 2003 @ 11:23:
[...]
Dat klinkt goed! Ik hoop dat het zo is, heb namelijk dan toch lekker vakantie! Er was zo'n statuspagina, daar ga ik eens ff kijken denk ik.
Deze keer voor de afwisseling dan toch maar eens complimentjes voor KPN!
Best snel trouwens, zo'n Planet comfort abbo.
XS4ALL zegt dat het nog ong. 2 tot 3 weken gaat duren.
Vreemd, want de rest van mn dorp (die ook btw een lengtetest nodig hadden) die hebben vandaag en gister hun status op gereed (wanadoo, hccnet) en ook hun DHZ pakket binnen.
Waarom zou XS4ALL zolang duren dan

XS4ALL was zelfs de 1ste in sevenum die begon met leveren, en volgens mij heeft elke sevenummer status nu op gereed, en van Kronenberg (zelfde centrale) iig al de Hccnet en wanadood abo's..
Vind het gewoonweg vreemd dat xs4all nog 2/3 weken gaat duren.
Centrale zou toch niet vol zijn ofzo
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Ik zit ook al drie weken te wachtendinokiller schreef op 10 juli 2003 @ 22:48:
[afbeelding]
Ik wacht nu al drie weken sinds bevestigd... Heb kpn gebeld, die wisten niets duidelijk te zeggen, maar ze zei wel, dat het nog een week duurde![]()
Hoelang zou het nog duren voordat ik van adsl gebruik zou kunnen maken?
btw ook in Ruurlo net als Femme
Het vreemde is dat bij mijn Centrale (Sevenum, het dorp Sevenum wel al iedereen ADSL heeft sinds een paar dagen) En in Kronenberg (waar ik woon, zelfde centrale) hebben de Wanadoo/Hccnet/Hetnet/Planet abo's vandaag of gister hun DHZ pakket binnen en zijn vanavond dus ook al allemaal online.
En ik heb nog niet eens linesync
Ook 2 andere Xs4all abo's hebben nog geen gereedheid/dhz-pakket/linesync.
XS4ALL zegt 2-3 weken wachten
Als ik het over 2/3 weken niet heb, annuleer ik het denk ik, en neem ik gewoon een andere provider, in de hoop dan wel aangesloten te worden.
Nou vind ik het een paar dagen wachten niet erg, maar als zij al zeggen 2-3 weken wachten, en de buren en bekenden in de buurt zitten al lekker te surfen
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
Jij gaat ook naar XS4ALL Femme ? Mag ik vragen welk abbo je hebt gekozen ?
Goed bezig ..Femme schreef op 11 juli 2003 @ 15:01:
Ik neem uiteraard het snelste abonnement wat er te krijgen is, mav Fast ADSL (1536/256).
Verwijderd
en dan nog maar 1/3 betalen van je vaste isdn verbinding of niet danFemme schreef op 11 July 2003 @ 15:01:
Ik neem uiteraard het snelste abonnement wat er te krijgen is, mav Fast ADSL (1536/256).
Vandaag het hele zootje binnengekregen en aangesloten en gaan met die banaan. En dat terwijl het pas vanaf augustus beschikbaar zou zijn.
Ook hoorde ik van iemand dat ADSL in Hazerswoude vanaf September beschikbaar is.
Na mijn weten heeft nog niemand in Ruurlo ADSL.Dond3r schreef op 11 juli 2003 @ 13:58:
Maar heeft iemand het in Ruurlo überhaupt al?
Het vreemde is dat bij mijn Centrale (Sevenum, het dorp Sevenum wel al iedereen ADSL heeft sinds een paar dagen) En in Kronenberg (waar ik woon, zelfde centrale) hebben de Wanadoo/Hccnet/Hetnet/Planet abo's vandaag of gister hun DHZ pakket binnen en zijn vanavond dus ook al allemaal online.
En ik heb nog niet eens linesync![]()
Ook 2 andere Xs4all abo's hebben nog geen gereedheid/dhz-pakket/linesync.
XS4ALL zegt 2-3 weken wachten![]()
Terwijl de rest lekker online zit.
Als ik het over 2/3 weken niet heb, annuleer ik het denk ik, en neem ik gewoon een andere provider, in de hoop dan wel aangesloten te worden.
Nou vind ik het een paar dagen wachten niet erg, maar als zij al zeggen 2-3 weken wachten, en de buren en bekenden in de buurt zitten al lekker te surfennee daar kan ik niet tegen.

Zit nu wel zonder splitter online maja
82kb per sec. download
ping in mohaa is 30-40.
Phat! Eindelijk, ADSL in Kronenberg, na anderhalf jaar actie voeren (BabyXL, HSDI, WWP, Freeonline, Ookadsl.nl)
[ Voor 86% gewijzigd door Pubbert op 12-07-2003 13:33 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Ik verwacht aankomende week het modem en splitter!!!! Dan kan ik meteen beginnen, dan nog ff 30m kabel trekken en het feest kan beginnen
Nu nog iets vaags: Ik heb nu nog een inbelverbinding bij Het Net, en sinds dat de centrale gereed is gemaakt heb ik een inbelverbinding van 115.2 kbps met mijn 56K-modem
meegemaakt?

[ Voor 10% gewijzigd door Speedfight op 12-07-2003 13:41 ]
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
Heeft niks met je aanstaande ADSL te maken, wat tie nu aangeeft is gewoon je theoretische poortsnelheid..Speedfight schreef op 12 July 2003 @ 13:34:
Ik heb nu nog een inbelverbinding bij Het Net, en sinds dat de centrale gereed is gemaakt heb ik een inbelverbinding van 115.2 kbps met mijn 56K-modemnormaal was het altijd 48 kbps. Hebben meer mensen dit
meegemaakt?
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Dat 115.2 kbps heeft met je instellingen van je verbinding te maken, je kan zelf kiezen wat je daar neer zet. Je kan er niet sneller door internettenSpeedfight schreef op 12 July 2003 @ 13:34:
Hier (Wehl) is het in een enorme stroomversnelling gegaan:
[afbeelding]
Ik verwacht aankomende week het modem en splitter!!!! Dan kan ik meteen beginnen, dan nog ff 30m kabel trekken en het feest kan beginnen.
Nu nog iets vaags: Ik heb nu nog een inbelverbinding bij Het Net, en sinds dat de centrale gereed is gemaakt heb ik een inbelverbinding van 115.2 kbps met mijn 56K-modemnormaal was het altijd 48 kbps. Hebben meer mensen dit
meegemaakt?
[afbeelding]

[ Voor 5% gewijzigd door damouzer op 12-07-2003 16:34 ]
Nog ff voor de duidelijkheid:
voor je NT1 kastje al splitten. En dan gewoon met 2 aders naar je modem (de middelste 2 aders van zo'n stekkertje).
Ik heb gehoord / gelezen dat het ook zonder splitter kan. Maar ach.. je krijgt zo'n splitter er niet voor nix bij denk ik zelf
[ Voor 98% gewijzigd door Len op 12-07-2003 17:55 ]
ik moet nog zeker tot maandag wachten op de splitter.
Modem had ik al. En dus zijn we nu niet te bereiken via de telefoon, en daarom heb ik doorgeschakeld naar mobiel, zo kan het ook dus.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
Ik had hem eraan gehangen achter een splitter (niet een adsl splitter, maar gewoon zo'n telefoon splitter). Op de ene uitgang kabel naar me modem, en op de andere een telefoonDond3r schreef op 13 July 2003 @ 16:19:
ik heb mn modem direct op de inkomende lijn (POTS) gehangen. en dus alle telefoons eruit. Morgen komt de splitter hopelijk binnen.
Verwijderd
Een lengtetest valt volgens mij best vaak gunstig uit, tenminste die paar mensen die ik ken die een lengtetest moesten doen, kwamen er allemaal doorheen.lochtejans schreef op 13 July 2003 @ 16:20:
Ik woon in het buitengebied en nu is er ADSL beschikbaar in deze regio. Volgens de postcode-check is ADSL bij mij op nummer 10 beschikbaar onder voorbehoud van een lengtetest. Mijn straat telt 10 huisnummers; huisnummer 1 t/m 4 is ADSL beschikbaar en huisnummer 5 t/m 10 onder voorbehoud van een lengtetest. Ik woon ongeveer 500 meter van huisnummer 4. Zou het dan toch kunnen zijn dat de lengtetest gunstig uitvalt voor de nummers 5 t/m 10??
Maar misschien liggen er wel bij jullie zulke brakke kabels dat dat dus niet het geval is
Meestal wel, sterker nog bij mijn ouders is ook er eindelijk ADSL. De eerste dagen kon je nog voor het medium abbo kiezen, daarna verdween deze optie. Ik ken 3 personen die toen het medium abbo hebben gekozen en alle drie kunnen ze problemen er gebruik van maken.lochtejans schreef op 13 juli 2003 @ 16:20:
Ik woon in het buitengebied en nu is er ADSL beschikbaar in deze regio. Volgens de postcode-check is ADSL bij mij op nummer 10 beschikbaar onder voorbehoud van een lengtetest. Mijn straat telt 10 huisnummers; huisnummer 1 t/m 4 is ADSL beschikbaar en huisnummer 5 t/m 10 onder voorbehoud van een lengtetest. Ik woon ongeveer 500 meter van huisnummer 4. Zou het dan toch kunnen zijn dat de lengtetest gunstig uitvalt voor de nummers 5 t/m 10??
De verste persoon zit, met de auto gemeten, 3,6 km van de centrale af. Dus de marges van redelijk ruim.
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Ik woon 3700 meter van de centrale en ik kon pas sinds midden Juni ADSL bestellen (de rest van het dorp wel al eerder) Ik abbo aangevraagd, en hoppa, als jullie dit lezen dan werkt hetVerwijderd schreef op 13 juli 2003 @ 16:36:
[...]
Een lengtetest valt volgens mij best vaak gunstig uit, tenminste die paar mensen die ik ken die een lengtetest moesten doen, kwamen er allemaal doorheen.
Maar misschien liggen er wel bij jullie zulke brakke kabels dat dat dus niet het geval is. Ik zou zeggen... Vraag een abo ergens aan, dan merk je het snel zat
.
Mijn results: misschien ook wel interessant dat het toch allemaal goed werkt op zo'n afstand.
(XS4ALL ADSL Basic, E-Tech Annex A 4pts Router/Modem.
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Sun Jul 13 2003 om 18:48:30 UTC+0200)
Download : 82.1 KByte/sec
Upload : 13.1 KByte/sec
Connection : 405.0 Conn/min
Ping test Nederland : 21.0 ms
[ Voor 3% gewijzigd door Pubbert op 13-07-2003 18:52 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Zoiets had ik ook. Ik woon op nr 5, en op nr 1 van onze straat kon het zeker. Dat scheelt ongeveer 300 meter ofzo, er stond eerst bij bij isdn onder voorbehoud van een lengtetest, en bij analoog kon het gewoon zo. Maar op huisnummer 1 kon alles gewoon zo. Nu heb ik ook adsl dus ik denk dat het voor jou ook wel gunstig gaat uitvallen.lochtejans schreef op 13 July 2003 @ 16:20:
Little Less Conversation, Little More Action Please!!!
Verwijderd
BBned is toch beter, 2/8 mbit

kan alleen pas bestellen over een paar weken, kga over 1,5 week vier weken op vakantie

en de grap is dat de helft van t dorp nog niet eens weet dat het beschikbaar is
iig aan BBned:
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2003 12:16 ]

Er moeten toch wel meerdere mensen met dit probleem zijn.
Gewoon de betalingen (incasso) blokkeren, dan hangen ze binnen no-time aan je telefoon.Speedfight schreef op 15 July 2003 @ 15:30:
Weet hier iemand hoe ik mijn Inbel account van het net (standaard surfen) kan Beëindigen? Ik hem namelijk nu een ADSL abbo bij XS4all. Ik kan nergens bij hetnet vinden hoe ik dit kan doen, en op alle mails die ik naar info@hetnet.nl stuur krijg ik geen antwoord!!!!
Er moeten toch wel meerdere mensen met dit probleem zijn.
Op een andere manier wordt er helaas toch niet geluisterd.
Heb uit betrouwbare bron dat in kleinere plaatsen waar de rabobank kantoren blijven. ADSL beschikbaar komt. Is hier in de buurt bij kleinere dorpjes al gedaan
[ Voor 16% gewijzigd door Dezjay op 16-07-2003 10:16 ]
Verwijderd
Onze rabobank is net 1 jaar geleden vertrokken (in ons dorp met 1100 inwonders) wegens bezuinigingen. Ach dit komt er ook nog bij gvdDezjay schreef op 16 juli 2003 @ 10:14:
Weet niet of het bekend is maar:
Heb uit betrouwbare bron dat in kleinere plaatsen waar de rabobank kantoren blijven. ADSL beschikbaar komt. Is hier in de buurt bij kleinere dorpjes al gedaan
en waneer gaat die klote kpn betaalbare flatfree over isdn aanbieden voor particulieren?
03-07 aangemeld op site XS4ALL
16-07 modem in huis en kan internetten
Het is sneller gegaan dan ik dacht, nu moet ik nog ff netwerkkabels door me
huis trekken om op iedere pc te kunnen internetten
Verwijderd
weet ik, maar dan had i gewoon die link er neer moeten zetten, dat betrouwbare bron is zo zielig.....

Stuk beter dan 7,4KB/s.
Femme, gefelicitaartFemme schreef op 17 July 2003 @ 22:19:
Het heeft even geduurd, maar het werkt:
[afbeelding]
Stuk beter dan 7,4KB/s.
En een deal tijdens het bijna fallisement? KPN heeft er een stuk slechter voor gestaan dan nu maar ze er was echt geen sprake van een fallisement. Dat zou de overheid vanwege het landsbelang en als groot aandeelhouder nooit laten gebeuren.
Shiiiiit, wat is jouw probleem ?Verwijderd schreef op 17 July 2003 @ 11:12:
[...]
weet ik, maar dan had i gewoon die link er neer moeten zetten, dat betrouwbare bron is zo zielig.....

Verwijderd
kom op met doe het zelf pakket.... please
Nu BBNet nog en dan ga ik over op ADSL.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Geen aansluitkosten, geen kosten voor modem..en meer snelheid voor maar ietjes meer geld.
Maar ja, BBNed is weer net te laat: mei KPN, augustus BBNed
jammer dan
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Verwijderd
Vraag ik me nu trouwens af of ik niet teveel download... heb nog geen week m'n verbinding liggen en nu al 10 GB dataverkeer
weet iemand nog een leuke signature?
Ook heb ik al de 1ste keer meoten betalen en heb ik de email en ftp in gebruik.
ADSL
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Leuk idee om nu al een actie voor glasvezel te gaan houden.
Dich bis echt unne foëzen haas
we kunnen NU naar www.planet.nl/adsl of hetnet.nl/adsl surfen om aan te melden. NOU MOOI NIET DUS
op alle postcodechecks krijg ik nul op mijn rekest.
ze zeggen ook nog in de brief als ik me voor 1 november aanmeld hebben ze ook nog aantrekkelijke aanbiedingen ..
loopt de postcodecheck database achter of worden we blij gemaakt met een dooie mus?
zijn er meer mensen met deze ervaringen?
sko
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
Inmiddels kan je je gewoon aanmelden.