Uitrol ADSL in kleinere plaatsen nog in 2003. Deel 3

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 479 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 16:56

Pubbert

random gestoord

hehe succes ermee ;)

Welke centrale hebben we het hierover btw?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dond3r schreef op 19 June 2003 @ 13:38:
Wat zegt de postcode check?
Augustus , maar ik heb vernomen dat ze op 2 juli beginnen met het omzetten van de centrale (postcode 3481)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net die brief gehad dat binnen 3 weken het dhz-pakket er is... hopelijk voordat ik op vakantie ga, 4 juli, kan ik nog wat muziek downloaden :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juni 2003 @ 16:11:
Heb net die brief gehad dat binnen 3 weken het dhz-pakket er is... hopelijk voordat ik op vakantie ga, 4 juli, kan ik nog wat muziek downloaden :P :)
Zelf had ik het pakket binnen 2 weken, en de inloggegevens 3 dagen erna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01-10 16:43

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik heb vandaag ook een brief van KPN gekregen dat ik een DHZ-pakket mij tussen nu en drie weken gaat verlossen van (flatfee) ISDN. ADSL in Ruurlo!

XS4ALL weet het volgende te melden:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/6896/full.gif

Nu moet ik alleen nog op zoek gaan naar een goed ADSL modem/router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in Wapenveld schiet het nu ook al aardig op.. hoop morgen misschien al wel op dat DHZ pakket.. en anders volgende week.

Afbeeldingslocatie: http://web.onetelnet.nl/~ytromp/images/adslstatus.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Ik ben pas bij Wacht op Centrale, maar mn vader zag gister wel 2 KPN busjes en 1 KPN Auto bij de Centrale staan :P

offtopic:
Sow he, Femme, ik wist niet dat jij al die jaren op ISDN hebt gezeten :P

[ Voor 31% gewijzigd door Pubbert op 24-06-2003 10:58 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Femme schreef op 20 juni 2003 @ 20:17:
Ik heb vandaag ook een brief van KPN gekregen dat ik een DHZ-pakket mij tussen nu en drie weken gaat verlossen van (flatfee) ISDN. ADSL in Ruurlo!

XS4ALL weet het volgende te melden:

[afbeelding]

Nu moet ik alleen nog op zoek gaan naar een goed ADSL modem/router.
Lijkt me wel een stuk fijner dat je je eigen site op full speed kan laden :P

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Op dit moment zijn zowel KPN alsmede Planet Internet klaar met de technische installatie van uw ADSL aansluiting. U kunt nu proberen een verbinding met ADSL tot stand te brengen."
8)7 nu nog w88 op dat dhz-pakket, beter komt dat zsm want dan kan ik nog ff wat downloaden voordat ik volgende vrijdag een week op vakantie ben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hier hoe lang het duurt om een centrale om te bouwen zodat het gereed is voor ADSL :?
Ze gaan in mijn dorp op 2 juli beginnen met het gereed maken van de centrale namelijk ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sniper20
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 23:47
Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 16:23:
Weet iemand hier hoe lang het duurt om een centrale om te bouwen zodat het gereed is voor ADSL :?
Ze gaan in mijn dorp op 2 juli beginnen met het gereed maken van de centrale namelijk ....
Tussen het moment dat ze de centrale ombouwen en dat je daadwerkelijk ADSL hebt zit ongeveer 15 dagen. Bij mij was de centrale 10 juni gereed en ik hoop binnen enkele dagen het DHZ-pakket te hebben. De telefoonlijn is namelijk vandaag technisch in orde gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoppaa.. was 3 daagies weg en mn dhz-pakket lag er al.. 80k download is wel lekker na al die jaren 2-4 k :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaaaaaaaa, hij geeft nu bevestigd Dond3r 8)7 8)7 8)7 8)7 :+ Mensen, hoelang duurt het totdat ie op KPN technisch gereed springt ??

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2003 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrJamez
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:21
Verwijderd schreef op 20 June 2003 @ 21:54:
Hier in Wapenveld schiet het nu ook al aardig op.. hoop morgen misschien al wel op dat DHZ pakket.. en anders volgende week.

Afbeeldingslocatie: http://web.onetelnet.nl/~ytromp/images/adslstatus.gif
Staat een aantal posts hierboven? :?

Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren de bevestiging van mijn grote vrienden KPN in ontvangst mogen nemen , ze zeggen dat het DHZ pakketje binnen 27 juni (dagtekening brief) en 3 weken binnen moet zijn en mijn gegevens van Tiscali ook.

Hoe lang duurt het voor KPN dat pakket bij je aflevert ? 3 weken zeker he !??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juli 2003 @ 11:00:Hoe lang duurt het voor KPN dat pakket bij je aflevert ? 3 weken zeker he !??
Bij mij was het binnen 2 weken, inloggegevens Tiscali 3 dagen later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Centrale is idd gereed in Sevenum nu, en bij de meeste mensen in sevenum staat er :

KPN Telecom heeft bevestigd dat levering op uw locatie technisch mogelijk is. De werkzaamheden nodig om uw telefoonaansluiting geschikt te maken voor ADSL Connected By KPN Telecom zijn gestart. Gemiddeld is een aansluiting 3 weken na het bereiken van deze status technisch gereed.

Alleen bij mij nog steeds :

Wacht op centrale Het gereed maken van uw telefoonaansluiting voor ADSL wacht op beschikbaarheid van de wijk centrale. Volgens de huidige verwachting wordt de levering van uw ASDL aansluiting gestart op 2003-07-08. blabla

Komt misschien omdat ik eerst een lengte-test moet afwachten, hoe lang duurd zoiets voordat het ook bekend is of het bij mij mogelijk is?

Modem + inlog.geg. (xs4all) heb ik al

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:43

-Sander-

///M Powerrrrrr

Ik kan ook eindelijk ADSL krijgen, we zijn net verhuist.
Eerst was het nog niet mogelijk maar BBned gaat het dan toch doen!.

Ik heb me aangemeld voor een 1024/512 abbo van TweakDSL.

Eindelijk zal ik vanaf augustus verlost worden van het inbellen via 56k.
En zal ik niet meer in gesprek zijn omdat ik zit te internetten.

Goh, wat heb ik toch veel en lang op die lijn gezeten :P

Ik ben blij!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrJamez schreef op 02 July 2003 @ 07:33:
[...]

Staat een aantal posts hierboven? :?
nevermind.. ADSL draait hier nu al 10 dagen lang perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrJamez
Verwijderd schreef op 02 July 2003 @ 17:14:
[...]

nevermind.. ADSL draait hier nu al 10 dagen lang perfect!
Was ook geen reactie op jou maar op degene boven mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Hier is nu eindelijk adsl beschikbaar, er stond eerst een hele tijd: BESCHIKBAAR IN AUGUSTUS. Nu op (3 juli) staat er: ADSL BESCHIKBAAR, ik heb me dus meteen aangemeld bij xs4all voor een basic abbo zonder modem (die kan ik voor 80 euro ergens anders krijgen). Als ik het zo van iedereen hoor gaat het nu nog ongeveer 3 weken duren.

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:14

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Wij zijn hier bezig met een actie om draadloos breedband internet op te zetten.
Of via WiFi of via apparatuur van Cirronet.
Nou hoorde ik gister van een man waarmee wij gesproken hebben dat het de bedoeling was dat hij het ook zou gaan opzetten in zijn dorp.
Alles was al geregeld, er was al voor een behoorlijk bedrag geinvesteerd... toen belde KPN en vertelde dat ze ADSL gingen aanleggen... :X

Op zich leuk... maar ja, jammer van die investering.

Ook vertelde hij dat hij dit al meerdere keren had zien gebeuren.
Nou vraag ik mij af hoe groot de kans is dat de KPN dit vieze geintje bij ons flikt...

Het schijnt trouwens ook dat als je 130.000 euro aan KPN dokt, dat ze dan het hele spul gereed maken, ongeacht het aantal aanmeldingen wat gebruik gaat maken van ADSL.

Wij hebben nu 180 aanmeldingen, wat nog wel naar de 200 gaat lopen. Hiervan zijn er een stuk of 30 die buiten de 3KM grens vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Lengtetest overleefd! _O_

KPN Telecom heeft bevestigd dat levering op uw locatie technisch mogelijk is. De werkzaamheden nodig om uw telefoonaansluiting geschikt te maken voor ADSL Connected By KPN Telecom zijn gestart. Gemiddeld is een aansluiting 3 weken na het bereiken van deze status technisch gereed.

:)

Afwachten op het doe-het-zelf-pretpakket.

modem heb ik

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-09 14:53
Ik wacht al 2 weken op het DHZ pakket. Kan niet wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Beekforel schreef op 03 July 2003 @ 09:56:
Wij zijn hier bezig met een actie om draadloos breedband internet op te zetten.
Of via WiFi of via apparatuur van Cirronet.
Nou hoorde ik gister van een man waarmee wij gesproken hebben dat het de bedoeling was dat hij het ook zou gaan opzetten in zijn dorp.
Alles was al geregeld, er was al voor een behoorlijk bedrag geinvesteerd... toen belde KPN en vertelde dat ze ADSL gingen aanleggen... :X

Op zich leuk... maar ja, jammer van die investering.

Ook vertelde hij dat hij dit al meerdere keren had zien gebeuren.
Nou vraag ik mij af hoe groot de kans is dat de KPN dit vieze geintje bij ons flikt...
Zo gaat dat met KPN. Hier in Ruurlo was het lange tijd onzeker of er ADSL zou komen. Een ADSL-werkgroep was in samenwerking met de gemeente bezig om 325 inschrijvingen bij elkaar te verzamelen. Vlak nadat Introweb bekendmaakte dat het SkyAccess ging leveren waren er opeens geen 325 inschrijvingen of garanties van de gemeente meer nodig om ADSL te krijgen.

Introweb heeft ondertussen geïnvesteerd in zendapparatuur, heeft ruimte gehuurd op de Nozema zendmast hier op het industrieterrein en moet een straalverbinding met Markelo bekostigen. Ik heb deze week gehoord dat SkyAccess in anderhalve maand welgeteld 0 aansluitingen heeft gerealiseerd. Iedereen in het dorp wil ADSL en daarbuiten heeft SkyAccess nauwelijks ontvangst omdat de zender maar een bereik heeft van 180 graden (vanuit industrieterrein gericht op dorpscentrum). De lokale SkyAccess-reseller schijnt 'm nu op het buitengebied te willen richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Femme schreef op 03 July 2003 @ 17:22:
[...]

Zo gaat dat met KPN. Hier in Ruurlo was het lange tijd onzeker of er ADSL zou komen. Een ADSL-werkgroep was in samenwerking met de gemeente bezig om 325 inschrijvingen bij elkaar te verzamelen. Vlak nadat Introweb bekendmaakte dat het SkyAccess ging leveren waren er opeens geen 325 inschrijvingen of garanties van de gemeente meer nodig om ADSL te krijgen.

Introweb heeft ondertussen geïnvesteerd in zendapparatuur, heeft ruimte gehuurd op de Nozema zendmast hier op het industrieterrein en moet een straalverbinding met Markelo bekostigen. Ik heb deze week gehoord dat SkyAccess in anderhalve maand welgeteld 0 aansluitingen heeft gerealiseerd. Iedereen in het dorp wil ADSL en daarbuiten heeft SkyAccess nauwelijks ontvangst omdat de zender maar een bereik heeft van 180 graden (vanuit industrieterrein gericht op dorpscentrum). De lokale SkyAccess-reseller schijnt 'm nu op het buitengebied te willen richten.
Hier hadden we een actie met FreeOnline, ADSL van BBNed, 150 man hadden we nodig, + een investering. dmv inbelminuten door de lokale bevolking naar FreeOnline, zodat hun Bbned konden sponsoren. Maar toen kwam KPN, en we hadden binnen 2 weken 325 man, terwijl we voor Freeonline/bbned in 2 maanden net 50 man bij elkaar hadden.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

schop

vandaag even met KPN gebeld, binnen anderhalve week tot 2 weken moet het KPN gedeelte in Sevenum klaar zijn, dan zijn de DHZ pakketen verstuurd, en de aansluitingen gereed. Het is dan nog alleen wachten op de eventuele modems + inloggegevens van de provider. nu heb ik mn inloggegevens al (xs4ll), en modem ook al :) (e-tech, zelf gekocht) dus met een beetje geluk hebben we volgende week woensdag adsl 8)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaaaaa het adsl lampje op mijn e-tech modem/router blijft groen, maar nog geen internet.

De diagnose test van de modem zegt dit:

-------------------------------------------------------------------
Diagnostic Test

Checking LAN Connection
Testing Ethernet LAN connection : PASS HELP

Checking ADSL Connection
Testing ADSL Synchronization : PASS HELP

Checking Circuit 0 for Network Connection
Test ATM OAM Segment Loop Back : PASS HELP
Test ATM OAM End-to-End Loop Back : PASS HELP
Test Ethernet connect to ATM : PASS HELP
Test simple ppp session 0 PPP Layer connection : FAIL HELP
Test simple ppp session 0 IP connect to PPP : SKIPPED HELP

Testing Internet Connection
Ping primary DNS : SKIPPED HELP
Query DNS for www.conexant.com : SKIPPED HELP
Ping www.conexant.com : SKIPPED HELP

------------------------------------------------------------------------------

Wil dit zeggen dat xs4all mijn account nog moet activeren en dan kan ik het net op ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, ik denk dat xs4all je account nog moet activeren .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrJamez
Als je XS4all belt moet je vragen of ze het login-script van je hele dorp even willen draaien, dan kan je misschien vandaag nog online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ze gebeld, kpn was toch nog niet helemaal klaar, wat er precies nog moet gebeuren zei de tiepmiep niet. Dat ik al line-sync wil nog niet zeggen dat ik kan internetten volgens haar, er moest nog meer gebeuren. Ik moest rekenen op 14 dagen vanaf nu.

Leuk zo'n lampje......en verder niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Laatst online: 12:14
peppy zit nu zeker de hele dag naar dat lampje te staren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

325 aanmeldingen die KPN hanteerd op een centrale van 750 aansluitingen is haast niet haalbaar. Dan moet de helft gaan meewerken en aangezien er al @home in het dorp ligt (maar buiten de bebouwde is geen kabel) kan ik wel fluiten naar breedband :'(

Ik heb al diverse mails gestuurd naar de gemeente (en gemeente fracties) als er ook innitiatieven en ondersteuning is als het aankomt op breedband... geen 1 mail terug :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou volgens mij hebben ze bij xs4all niet in de gaten dat de KPN al helemaal klaar is want als ik het test-account van de KPN probeer (user=dslam@test , paswoord=test) dan krijg ik wel een IP adres en wachtwoord verificatie.

Ik bel ze ASAP nog een keer op en meld ze dit even, mischien dat ze 'm dan wel activeren......... lets hope so.

log file van de modem:

1/1/1970 0:0:0> Ethernet Device 0 Detected
1/1/1970 0:0:0> ATM: Detected
1/1/1970 0:0:0> ATM: Setting up vcc0, VPI=8, VCI=48
1/1/1970 0:0:0> NAPT is enabled
1/1/1970 0:0:0> Initialized NAPT.
1/1/1970 0:0:0> CfgMgr: 'Shtm.dlz' module loaded.
1/1/1970 0:0:26> ATM Connected
1/1/1970 0:0:26> ATM layer is up, cell delineation achieved
1/1/1970 0:0:26> ADSL connected
1/1/1970 0:0:26> PPP1 PPPoA Connected
1/1/1970 0:0:26> PPP PAP Authentication success
1/1/1970 0:0:26> PPP1: PPP IP address is 99.99.99.99

1/1/1970 0:0:26> PPP1: PPP Gateway IP address is 195.190.244.125
1/1/1970 0:0:26> PPP1 Session is up.
1/1/1970 0:0:26> NAT/NAPT Session Start: interface ppp1, WAN IP is 99.99.99.99
1/1/1970 0:0:26> NAPT: many-to-one default session is up.

diagnose test:

Diagnostic Test

Checking LAN Connection
Testing Ethernet LAN connection : PASS HELP

Checking ADSL Connection
Testing ADSL Synchronization : PASS HELP

Checking Circuit 0 for Network Connection
Test ATM OAM Segment Loop Back : PASS HELP
Test ATM OAM End-to-End Loop Back : PASS HELP
Test Ethernet connect to ATM : PASS HELP
Test simple ppp session 0 PPP Layer connection : PASS HELP
Test simple ppp session 0 IP connect to PPP : FAIL HELP

Testing Internet Connection
Ping primary DNS : SKIPPED HELP
Query DNS for www.conexant.com : SKIPPED HELP
Ping www.conexant.com : SKIPPED HELP

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2003 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Peppy: staat bij xs4all je status inmiddels op technisch gereed? dan kun je zonder splitter het net op ;) wel niet telefonisch bereikbaar.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:59

slaay

Natuurbeleven.com

Hier is de status ook veranderd! Ik kan het modem en splitter van het werk lenen. Aangezien de adsl lijn opgezegd is! ;) Vanavond na meer dan 1,5 jaar actie voeren breedband!

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damouzer
Afbeeldingslocatie: http://rene.vddh.com/xs4all.gif

Ik wacht nu al drie weken sinds bevestigd... Heb kpn gebeld, die wisten niets duidelijk te zeggen, maar ze zei wel, dat het nog een week duurde :?

Hoelang zou het nog duren voordat ik van adsl gebruik zou kunnen maken?

btw ook in Ruurlo net als Femme ;)

[ Voor 8% gewijzigd door damouzer op 10-07-2003 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Bij ook nog steeds status op Bevestigd (sinds 03-07)

Maar bij de status: Wacht op Centrale stond eerst dat de aansluiting op 8-7-03 klaar gemaakt zou worden, en dat is nu veranderd in 11-7-03.

De status staat nu nog steeds op bevestigd.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:36
djluc schreef op 06 June 2003 @ 11:23:
[...]

Dat klinkt goed! Ik hoop dat het zo is, heb namelijk dan toch lekker vakantie! Er was zo'n statuspagina, daar ga ik eens ff kijken denk ik. :>
Ik heb net 5 minuutjes geleden een postbode op bezoek gehad, en het werkt meteen! (ook GOT werkt ;)) Het is nog niet eens het einde van de maand, dat verwacht je toch niet van KPN.

Deze keer voor de afwisseling dan toch maar eens complimentjes voor KPN!

Best snel trouwens, zo'n Planet comfort abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Ik heb ook nog steeds geen line-sync, terwijl peppy dat al vorige week zaterdag had, en dus 3 dagen later ADSL gereed was.

XS4ALL zegt dat het nog ong. 2 tot 3 weken gaat duren.

Vreemd, want de rest van mn dorp (die ook btw een lengtetest nodig hadden) die hebben vandaag en gister hun status op gereed (wanadoo, hccnet) en ook hun DHZ pakket binnen.

Waarom zou XS4ALL zolang duren dan 8)7, ook andere xs4all abo's in mijn dorp hebben status ook nog niet gereed en ook nog geen linesync.

XS4ALL was zelfs de 1ste in sevenum die begon met leveren, en volgens mij heeft elke sevenummer status nu op gereed, en van Kronenberg (zelfde centrale) iig al de Hccnet en wanadood abo's..

Vind het gewoonweg vreemd dat xs4all nog 2/3 weken gaat duren.

Centrale zou toch niet vol zijn ofzo :?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

dinokiller schreef op 10 juli 2003 @ 22:48:
[afbeelding]

Ik wacht nu al drie weken sinds bevestigd... Heb kpn gebeld, die wisten niets duidelijk te zeggen, maar ze zei wel, dat het nog een week duurde :?

Hoelang zou het nog duren voordat ik van adsl gebruik zou kunnen maken?

btw ook in Ruurlo net als Femme ;)
Ik zit ook al drie weken te wachten :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Maar heeft iemand het in Ruurlo überhaupt al?

Het vreemde is dat bij mijn Centrale (Sevenum, het dorp Sevenum wel al iedereen ADSL heeft sinds een paar dagen) En in Kronenberg (waar ik woon, zelfde centrale) hebben de Wanadoo/Hccnet/Hetnet/Planet abo's vandaag of gister hun DHZ pakket binnen en zijn vanavond dus ook al allemaal online.

En ik heb nog niet eens linesync :(

Ook 2 andere Xs4all abo's hebben nog geen gereedheid/dhz-pakket/linesync.

XS4ALL zegt 2-3 weken wachten :( :( Terwijl de rest lekker online zit.

Als ik het over 2/3 weken niet heb, annuleer ik het denk ik, en neem ik gewoon een andere provider, in de hoop dan wel aangesloten te worden.

Nou vind ik het een paar dagen wachten niet erg, maar als zij al zeggen 2-3 weken wachten, en de buren en bekenden in de buurt zitten al lekker te surfen :( nee daar kan ik niet tegen.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cistron is hier vanaf Augustus 2003 eindelijk beschikbaar :)) Beuningen 6642AB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja ook ik (planet) had me spullen eerder gekregen dan mensen met xs4all. Ook een dag of 4 eerder een line-sync dan hen... Dus ik denk dat je gewoon nog ff een paar dagen moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-2SO
  • Laatst online: 26-09 09:42
Femme schreef op 11 juli 2003 @ 12:23:
[...]

Jij gaat ook naar XS4ALL Femme ? Mag ik vragen welk abbo je hebt gekozen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik neem uiteraard het snelste abonnement wat er te krijgen is, mav Fast ADSL (1536/256).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-2SO
Femme schreef op 11 juli 2003 @ 15:01:
Ik neem uiteraard het snelste abonnement wat er te krijgen is, mav Fast ADSL (1536/256).
Goed bezig .. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Femme schreef op 11 July 2003 @ 15:01:
en dan nog maar 1/3 betalen van je vaste isdn verbinding of niet dan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Femme schreef op 11 July 2003 @ 12:23:
[...]

ach, na die 10 jaar kan dit er nog wel bij niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Zoeterwoude Dorp eindelijk ook op ADSL aangesloten.

Vandaag het hele zootje binnengekregen en aangesloten en gaan met die banaan. En dat terwijl het pas vanaf augustus beschikbaar zou zijn. :)

Ook hoorde ik van iemand dat ADSL in Hazerswoude vanaf September beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akooi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-09 22:40
Uithuizermeeden: 30 juni Opdracht geaccepteerd door KPN; 10 juli pakket binnen; 10 juli ADSL werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damouzer
Dond3r schreef op 11 juli 2003 @ 13:58:
Maar heeft iemand het in Ruurlo überhaupt al?

Het vreemde is dat bij mijn Centrale (Sevenum, het dorp Sevenum wel al iedereen ADSL heeft sinds een paar dagen) En in Kronenberg (waar ik woon, zelfde centrale) hebben de Wanadoo/Hccnet/Hetnet/Planet abo's vandaag of gister hun DHZ pakket binnen en zijn vanavond dus ook al allemaal online.

En ik heb nog niet eens linesync :(

Ook 2 andere Xs4all abo's hebben nog geen gereedheid/dhz-pakket/linesync.

XS4ALL zegt 2-3 weken wachten :( :( Terwijl de rest lekker online zit.

Als ik het over 2/3 weken niet heb, annuleer ik het denk ik, en neem ik gewoon een andere provider, in de hoop dan wel aangesloten te worden.

Nou vind ik het een paar dagen wachten niet erg, maar als zij al zeggen 2-3 weken wachten, en de buren en bekenden in de buurt zitten al lekker te surfen :( nee daar kan ik niet tegen.
Na mijn weten heeft nog niemand in Ruurlo ADSL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Afbeeldingslocatie: http://web.onetelnet.nl/~bpubben/adsl.jpg

Zit nu wel zonder splitter online maja

82kb per sec. download :P

ping in mohaa is 30-40.

Phat! Eindelijk, ADSL in Kronenberg, na anderhalf jaar actie voeren (BabyXL, HSDI, WWP, Freeonline, Ookadsl.nl)

[ Voor 86% gewijzigd door Pubbert op 12-07-2003 13:33 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Hier (Wehl) is het in een enorme stroomversnelling gegaan >:) :

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~famrabenwehl/Turbo.jpg

Ik verwacht aankomende week het modem en splitter!!!! Dan kan ik meteen beginnen, dan nog ff 30m kabel trekken en het feest kan beginnen :Y) .
Nu nog iets vaags: Ik heb nu nog een inbelverbinding bij Het Net, en sinds dat de centrale gereed is gemaakt heb ik een inbelverbinding van 115.2 kbps met mijn 56K-modem :? normaal was het altijd 48 kbps. Hebben meer mensen dit
meegemaakt?

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~famrabenwehl/hetnet.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Speedfight op 12-07-2003 13:41 ]

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Speedfight schreef op 12 July 2003 @ 13:34:
Ik heb nu nog een inbelverbinding bij Het Net, en sinds dat de centrale gereed is gemaakt heb ik een inbelverbinding van 115.2 kbps met mijn 56K-modem :? normaal was het altijd 48 kbps. Hebben meer mensen dit
meegemaakt?
Heeft niks met je aanstaande ADSL te maken, wat tie nu aangeeft is gewoon je theoretische poortsnelheid.. ;)

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damouzer
Speedfight schreef op 12 July 2003 @ 13:34:
Hier (Wehl) is het in een enorme stroomversnelling gegaan >:) :

[afbeelding]

Ik verwacht aankomende week het modem en splitter!!!! Dan kan ik meteen beginnen, dan nog ff 30m kabel trekken en het feest kan beginnen :Y) .
Nu nog iets vaags: Ik heb nu nog een inbelverbinding bij Het Net, en sinds dat de centrale gereed is gemaakt heb ik een inbelverbinding van 115.2 kbps met mijn 56K-modem :? normaal was het altijd 48 kbps. Hebben meer mensen dit
meegemaakt?

[afbeelding]
Dat 115.2 kbps heeft met je instellingen van je verbinding te maken, je kan zelf kiezen wat je daar neer zet. Je kan er niet sneller door internetten :) 115.2 dat is 14KB/s dat haal je dus nooit niet met een inbelverbinding :) (ok dubbel isdn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damouzer
Woei goed nieuws voor de mensen in Ruurlo!!!

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/s.kranenbarg/xs4all2.gif

[ Voor 5% gewijzigd door damouzer op 12-07-2003 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damouzer
Zit nog met een vraag, als ik adsl wil aansluiten icm isdn, hoeveel aders heb ik nodig voor het adsl lijntje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:40

Len

Leeg

2 :)

Nog ff voor de duidelijkheid:

voor je NT1 kastje al splitten. En dan gewoon met 2 aders naar je modem (de middelste 2 aders van zo'n stekkertje).

Ik heb gehoord / gelezen dat het ook zonder splitter kan. Maar ach.. je krijgt zo'n splitter er niet voor nix bij denk ik zelf :)

[ Voor 98% gewijzigd door Len op 12-07-2003 17:55 ]

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Maar de splitter komt vaak later dan dat je abo en lijn gereed is (wat bij mij het geval is)

ik moet nog zeker tot maandag wachten op de splitter.

Modem had ik al. En dus zijn we nu niet te bereiken via de telefoon, en daarom heb ik doorgeschakeld naar mobiel, zo kan het ook dus.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij ben je gewoon bereikbaar op je telefoon hoor... Ten minste was ik ook, werd er alleen vanaf gegooid wanneer iemand mij belde, of als iemand van ons thuis wilde bellen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

ik heb mn modem direct op de inkomende lijn (POTS) gehangen. en dus alle telefoons eruit. Morgen komt de splitter hopelijk binnen.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-10 19:58
Ik woon in het buitengebied en nu is er ADSL beschikbaar in deze regio. Volgens de postcode-check is ADSL bij mij op nummer 10 beschikbaar onder voorbehoud van een lengtetest. Mijn straat telt 10 huisnummers; huisnummer 1 t/m 4 is ADSL beschikbaar en huisnummer 5 t/m 10 onder voorbehoud van een lengtetest. Ik woon ongeveer 500 meter van huisnummer 4. Zou het dan toch kunnen zijn dat de lengtetest gunstig uitvalt voor de nummers 5 t/m 10??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dond3r schreef op 13 July 2003 @ 16:19:
ik heb mn modem direct op de inkomende lijn (POTS) gehangen. en dus alle telefoons eruit. Morgen komt de splitter hopelijk binnen.
Ik had hem eraan gehangen achter een splitter (niet een adsl splitter, maar gewoon zo'n telefoon splitter). Op de ene uitgang kabel naar me modem, en op de andere een telefoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lochtejans schreef op 13 July 2003 @ 16:20:
Ik woon in het buitengebied en nu is er ADSL beschikbaar in deze regio. Volgens de postcode-check is ADSL bij mij op nummer 10 beschikbaar onder voorbehoud van een lengtetest. Mijn straat telt 10 huisnummers; huisnummer 1 t/m 4 is ADSL beschikbaar en huisnummer 5 t/m 10 onder voorbehoud van een lengtetest. Ik woon ongeveer 500 meter van huisnummer 4. Zou het dan toch kunnen zijn dat de lengtetest gunstig uitvalt voor de nummers 5 t/m 10??
Een lengtetest valt volgens mij best vaak gunstig uit, tenminste die paar mensen die ik ken die een lengtetest moesten doen, kwamen er allemaal doorheen.
Maar misschien liggen er wel bij jullie zulke brakke kabels dat dat dus niet het geval is ;). Ik zou zeggen... Vraag een abo ergens aan, dan merk je het snel zat :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Blom
  • Laatst online: 11:23
lochtejans schreef op 13 juli 2003 @ 16:20:
Meestal wel, sterker nog bij mijn ouders is ook er eindelijk ADSL. De eerste dagen kon je nog voor het medium abbo kiezen, daarna verdween deze optie. Ik ken 3 personen die toen het medium abbo hebben gekozen en alle drie kunnen ze problemen er gebruik van maken.

De verste persoon zit, met de auto gemeten, 3,6 km van de centrale af. Dus de marges van redelijk ruim.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Verwijderd schreef op 13 juli 2003 @ 16:36:
[...]

Een lengtetest valt volgens mij best vaak gunstig uit, tenminste die paar mensen die ik ken die een lengtetest moesten doen, kwamen er allemaal doorheen.
Maar misschien liggen er wel bij jullie zulke brakke kabels dat dat dus niet het geval is ;). Ik zou zeggen... Vraag een abo ergens aan, dan merk je het snel zat :P.
Ik woon 3700 meter van de centrale en ik kon pas sinds midden Juni ADSL bestellen (de rest van het dorp wel al eerder) Ik abbo aangevraagd, en hoppa, als jullie dit lezen dan werkt het ;)

Mijn results: misschien ook wel interessant dat het toch allemaal goed werkt op zo'n afstand.

(XS4ALL ADSL Basic, E-Tech Annex A 4pts Router/Modem.

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Sun Jul 13 2003 om 18:48:30 UTC+0200)

Download : 82.1 KByte/sec
Upload : 13.1 KByte/sec
Connection : 405.0 Conn/min
Ping test Nederland : 21.0 ms

[ Voor 3% gewijzigd door Pubbert op 13-07-2003 18:52 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

lochtejans schreef op 13 July 2003 @ 16:20:
Zoiets had ik ook. Ik woon op nr 5, en op nr 1 van onze straat kon het zeker. Dat scheelt ongeveer 300 meter ofzo, er stond eerst bij bij isdn onder voorbehoud van een lengtetest, en bij analoog kon het gewoon zo. Maar op huisnummer 1 kon alles gewoon zo. Nu heb ik ook adsl dus ik denk dat het voor jou ook wel gunstig gaat uitvallen.

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosschenhoofd (N-B) heeft eindelijk ook ADSL, via bbned dan wel want KPN vindt het niet de moeite (2500-3000 inwoners schat ik).

BBned is toch beter, 2/8 mbit >:) zal wel schelen vergeleken met dialup 8)7

kan alleen pas bestellen over een paar weken, kga over 1,5 week vier weken op vakantie 8) en anders ligt dat pakket ook maar in de brievenbus, samen met de rekening voor de eerste maand waarin ik t nog niet kan gebruiken |:( .

en de grap is dat de helft van t dorp nog niet eens weet dat het beschikbaar is

iig aan BBned: _/-\o_

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2003 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damouzer
In Ruurlo paar huizen verderop werkt het prima, alleen wachten op de verrekte lange levertijden mijn ethernet modem... (Dat ze dat ding ook niet gewoon bij aanvraag vooruit sturen :/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Weet hier iemand hoe ik mijn Inbel account van het net (standaard surfen) kan Beëindigen? Ik hem namelijk nu een ADSL abbo bij XS4all. Ik kan nergens bij hetnet vinden hoe ik dit kan doen, en op alle mails die ik naar info@hetnet.nl stuur krijg ik geen antwoord!!!!
Er moeten toch wel meerdere mensen met dit probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Velden is adsl sinds 8 juli ook operationeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-2SO
Speedfight schreef op 15 July 2003 @ 15:30:
Weet hier iemand hoe ik mijn Inbel account van het net (standaard surfen) kan Beëindigen? Ik hem namelijk nu een ADSL abbo bij XS4all. Ik kan nergens bij hetnet vinden hoe ik dit kan doen, en op alle mails die ik naar info@hetnet.nl stuur krijg ik geen antwoord!!!!
Er moeten toch wel meerdere mensen met dit probleem zijn.
Gewoon de betalingen (incasso) blokkeren, dan hangen ze binnen no-time aan je telefoon.
Op een andere manier wordt er helaas toch niet geluisterd. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• machielk
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-02-2024

machielk

The server has been updated

Gewoon een aangetekende brief sturen aan Hetnet waarin je je inbelaccount opzegt. Houd even rekening met een opzegtermijn. Als er daarna nog geincasseerd wordt dan kun je de incasso's laten storneren. Zo heb je meer poten om op te staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 28-09 16:03
Weet niet of het bekend is maar:

Heb uit betrouwbare bron dat in kleinere plaatsen waar de rabobank kantoren blijven. ADSL beschikbaar komt. Is hier in de buurt bij kleinere dorpjes al gedaan

[ Voor 16% gewijzigd door Dezjay op 16-07-2003 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dezjay schreef op 16 juli 2003 @ 10:14:
Weet niet of het bekend is maar:

Heb uit betrouwbare bron dat in kleinere plaatsen waar de rabobank kantoren blijven. ADSL beschikbaar komt. Is hier in de buurt bij kleinere dorpjes al gedaan
Onze rabobank is net 1 jaar geleden vertrokken (in ons dorp met 1100 inwonders) wegens bezuinigingen. Ach dit komt er ook nog bij gvd :(

en waneer gaat die klote kpn betaalbare flatfree over isdn aanbieden voor particulieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 28-09 16:03
hier komt in exloo ( klein dorpje ) adsl in grotere dorpies weer niet.. En in al die kleine staat een rabobank. Schijnbaar deal tussen rabobank en kpn in de tijd van kpn's bijna failliesement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dezjay schreef op 16 July 2003 @ 10:14:

Heb uit betrouwbare bron
:Z :Z :Z :Z :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Hier zit ik nu ook op ADSL het is super snel gegaan:

03-07 aangemeld op site XS4ALL
16-07 modem in huis en kan internetten

Het is sneller gegaan dan ik dacht, nu moet ik nog ff netwerkkabels door me
huis trekken om op iedere pc te kunnen internetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet ik, maar dan had i gewoon die link er neer moeten zetten, dat betrouwbare bron is zo zielig.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het heeft even geduurd, maar het werkt :) :

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/8416/full.gif

Stuk beter dan 7,4KB/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Niet online
Femme schreef op 17 July 2003 @ 22:19:
Het heeft even geduurd, maar het werkt :) :

[afbeelding]

Stuk beter dan 7,4KB/s.
Femme, gefelicitaart :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
  • Laatst online: 02-10 22:10
Dat verhaal over de Rabobank is er al maanden maar dat is echt onzin. Een bank neemt gewoon een professionele huurlijn, dat heeft niets met ADSL te maken. KPN bekijkt gewoon of het met het aantal te verwachten klanten op termijn rendabel is.
En een deal tijdens het bijna fallisement? KPN heeft er een stuk slechter voor gestaan dan nu maar ze er was echt geen sprake van een fallisement. Dat zou de overheid vanwege het landsbelang en als groot aandeelhouder nooit laten gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-2SO
Verwijderd schreef op 17 July 2003 @ 11:12:
[...]

weet ik, maar dan had i gewoon die link er neer moeten zetten, dat betrouwbare bron is zo zielig.....
Shiiiiit, wat is jouw probleem ? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:40

Len

Leeg

Nou mij zien jullie niet meer hier!

ADSL is actief bij mij :Y)

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit nog te turven op mijn monitor.... nog maximaal 6 dagen.....

kom op met doe het zelf pakket.... please ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Len schreef op 18 July 2003 @ 08:49:
Nou mij zien jullie niet meer hier!

ADSL is actief bij mij :Y)
Bij mij ook sinds gisteren ;)
KPN is weer mijn grootste vriend O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-2SO
Inmiddels is in ons dorp de centrale geschikt gemaakt voor ADSL van KPN.
Nu BBNet nog en dan ga ik over op ADSL. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

dus je blijft lekker op isdn/56k omdat er nog geen bbned is :?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Zou ik ook doen als het maar 1 of 2 maanden langer wachten is..en dan demon nemen.,
Geen aansluitkosten, geen kosten voor modem..en meer snelheid voor maar ietjes meer geld.
Maar ja, BBNed is weer net te laat: mei KPN, augustus BBNed
jammer dan :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk! Ruurlo heeft na veel te lang moeten wachten ADSL! :D

Vraag ik me nu trouwens af of ik niet teveel download... heb nog geen week m'n verbinding liggen en nu al 10 GB dataverkeer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snooze
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-07 16:28

snooze

kinda busy atm.

word vanzelf minder was in mijn eerste week breedband ook maar toen ik eenmaal een flinke verzameling mp3 en avi had werd dat weer minder

weet iemand nog een leuke signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

hehe ik zit al op 25 gb (13 dagen ADSL Basic)

Ook heb ik al de 1ste keer meoten betalen en heb ik de email en ftp in gebruik.

ADSL _O_

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Laatst online: 08:59

slaay

Natuurbeleven.com

Wat wordt het volgende probleem? Iedereen wil glasvezel?

Leuk idee om nu al een actie voor glasvezel te gaan houden.

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stil hier...

in Maarn ook ADSL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sko
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-03 17:28

sko

We hebben vandaag een brief gekregen van ookadsl.nl dat Wommels (8731 AG) nu ook adsl kan aanvragen. De adslactie was een succes en de centrale is door de kpn klaargemaakt.
we kunnen NU naar www.planet.nl/adsl of hetnet.nl/adsl surfen om aan te melden. NOU MOOI NIET DUS :(

op alle postcodechecks krijg ik nul op mijn rekest.

ze zeggen ook nog in de brief als ik me voor 1 november aanmeld hebben ze ook nog aantrekkelijke aanbiedingen .. :(

loopt de postcodecheck database achter of worden we blij gemaakt met een dooie mus?

zijn er meer mensen met deze ervaringen?

sko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Die database loopt achter... was bij mij precies hetzelfde, over een weekje zal alles wel goed zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Kunnen andere mensen in jouw dorp zich wel aanmelden? Het kan ook zijn dat je tever van de centrale af woond.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ookadsl heeft de mailings een paar dagen te vroeg verstuurd. :-(
Inmiddels kan je je gewoon aanmelden.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste