Uitrol ADSL in kleinere plaatsen nog in 2003. Deel 3

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 479 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Aangezien deel 2 het aantal van 1000 heeft bereikt, is hier deel 3
Uiteraard is het nu 2003, dus de topictitel heeft ook een edit gehad. ;)

Hier kan verder gediscussierd worden, voor oudere gegevens zie:
Uitrol ADSL in kleinere plaatsen nog in 2002. Deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 22:14
Heb vandaag mun modem eindelijk gekregen en het werkt allemaal als een zonnetje, maar heb even een kort vraagje klopt het dat het line sync @ ledje oranje blijft ipv groen als je van een pptp verbinding gebruikt, (pptp.ini) omdat dan de router de verbinding niet maakt maar een pc?

Het gaat hier om een Speedtouch 510i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedBart
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-06 07:52

SpeedBart

Futurama 0wnage

Ik ben bij de electro boer geweest en heb alles aangesloten.... Lyn sync lampje van mijn adsl modem router knippert lekker......Verder doet hij niets. Ik kan onder de webbased browser zien dat hij connectie probeert te maken maar dat hij er niet "doorheen" komt. Ik heb net ff uitgezocht wat de instellingen moeten zijn en deze even ingevoerd.. Ik zie hem nu zelfs niet meer knipperen. Morgen krijg ik een splitter binnen die ik op routershop.nl heb besteld, zouden hiermee mijn problemen opgelost zijn?

Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrJamez
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:12
Maakt het eigenlijk nog uit of je een analoge of een ISDN lijn hebt? En dan heb ik het niet over de snelheid, maar over:
- De prijzen van de modems
- De beschikbaarheid (aantal slots in de centrale)
Ik zit namelijk te denken om mn ISDN weer terug te laten zetten in een analoge aansluiting aangezien ADSL betrouwbaarder is dan mn huidige kabelabbo en ik de extra lijn niet meer nodig heb om te internetten...

[ Voor 5% gewijzigd door DrJamez op 24-01-2003 23:44 ]

Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-10 14:34
SpeedBart schreef op 24 January 2003 @ 23:31:
Ik ben bij de electro boer geweest en heb alles aangesloten.... Lyn sync lampje van mijn adsl modem router knippert lekker......Verder doet hij niets. Ik kan onder de webbased browser zien dat hij connectie probeert te maken maar dat hij er niet "doorheen" komt. Ik heb net ff uitgezocht wat de instellingen moeten zijn en deze even ingevoerd.. Ik zie hem nu zelfs niet meer knipperen. Morgen krijg ik een splitter binnen die ik op routershop.nl heb besteld, zouden hiermee mijn problemen opgelost zijn?
neej, het zou al gewoon zonder moeten werken. hier wel iniedergeval.
sjek je instellingen eens. en welke e-tech router heb je? misschien een verkeerdere, die voor isdn? is hij zwart? Da's de isdn versie (had een vriend laatst ook )

[ Voor 14% gewijzigd door sharkzor op 24-01-2003 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedBart

SpeedBart

Futurama 0wnage

hehe, dan ben ik dus nog niet aangesloten... Jammer is dat, ik zie nu bij de postcode check dat er geen plaatsen meer overzijn voor isdn abo's. Wanneer kan ik dan verwachten dat mijn lijn aangesloten word?
Ik heb alles op 6 Januarie besteld en al een mail gehad van zonnet dat mijn abo geactiveerd is. Hoe lang heeft het bij jou geduurd sharkzor?

/edit:
Mijn modem router is voor isdn ja, ik heb namelijk isdn :9 en hij is ook zwart :7

[ Voor 14% gewijzigd door SpeedBart op 24-01-2003 23:58 ]

Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
SpeedBart schreef op 24 January 2003 @ 23:56:
hehe, dan ben ik dus nog niet aangesloten... Jammer is dat, ik zie nu bij de postcode check dat er geen plaatsen meer overzijn voor isdn abo's. Wanneer kan ik dan verwachten dat mijn lijn aangesloten word?
Ik heb alles op 6 Januarie besteld en al een mail gehad van zonnet dat mijn abo geactiveerd is. Hoe lang heeft het bij jou geduurd sharkzor?

/edit:
Mijn modem router is voor isdn ja, ik heb namelijk isdn :9 en hij is ook zwart :7
dat het dan niet werkt vind ik niet zo gek. isdn kan je niet bv op je mudovox knallen. die moet toch echt voor je nt1 en dan heb je dus ook splitter nodig.
ik heb toevallig ook 6jan besteld en vanaf de 18e kon ik surfen. (kwam ik de 20e achter, maar ok...)
maar het zou ook kunnen dat je centrale vol zit. bel de kpn zouk zeggen, 0800mxstream en vraag hoe t zit (kan 24hper dag geloof ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedBart

SpeedBart

Futurama 0wnage

Ik zal wel aangesloten worden, aangezien ik alle bevestigingen heb gekregen en een mail van zonnet. Ik heb naar aanleiding van dit topic geprobeerd mijn modem en doe het zelf pakket te annuleren via de kpn, maar dat ging niet omdat bijna alles klaar was. Ik mocht heb gewoon binnen 8 dagen terug sturen. Morgen krijg ik een splitter binnen van www.routershop.nl (hoop ik dan heb em voor 14:30 besteld) en dan ga ik lekker surfen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-09 15:38
Ik heb een probleempje.

Ik heb inmiddels al adsl.

Maar een vriend van me in de straat kreeg donderdag alles binnen. Dus ik vandaag ff alles aansluiten dacht ik. Hij heeft een analoge versie.

Dus volgens de instalatie folder kon ik de splitter aansluiten tussen de telefoon. Dus ik doe dit netjes waar eerst het analoge 56 k modem was aangesloten.

Alles leek het netjes te doen tot de telefoon ging.

Toen knalde hij de verbinding eruit en bleek dat er een enorme ruis op de lijk was. Als ik de splitter uittrok was alles weer goed.

Dus ik op onderzoek uit verder. De kelder in en wat ziet mijn oog. Een mooie lasdop. Maar ipv. 1 draad komen er 3 draden uit. Iedere draad loopt naar een apart aansluitpunt voor de telefoon. Kan het hieraan liggen dat er ruis op de lijn is en dat hij de verbinding eruit knalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:19

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Wel aangezien er nu in de topic staat in 2003?
Heeft iemand concrete aanwijzigingen wanneer er meer plaatsen bij komen?
Ik heb gehoord ergens eind dit jaar maar zou graag wat eerder willen natuurlijk :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedBart

SpeedBart

Futurama 0wnage

tweakduke schreef op 25 januari 2003 @ 02:03:
Ik heb gehoord ergens eind dit jaar maar zou graag wat eerder willen natuurlijk :)
In mei word beneden en boven leeuwen aangesloten op adsl. Verder weet ik het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand concrete aanwijzigingen wanneer er meer plaatsen bij komen? Ik heb gehoord ergens eind dit jaar maar zou graag wat eerder willen natuurlijk
Wat KPN betreft: Gedurende het hele jaar zullen er nog plaatsen bijkomen. Er staan inmiddels rond de dertig nieuwe plaatsen in de postcodecheck die in april en mei beschikbaar komen. Er loopt een onderzoek op welke centrales het nog meer mogelijk is en zo ja, wanneer dan - dus in de maanden daarna zullen er steeds meer plaatsen bijkomen. Is dus een kwestie van regelmatig de postcodecheck doen...
Maar Tweakduke, kun jij niet al bestellen in Angerlo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:07

FlipFluitketel

Frontpage Admin
tweakduke schreef op 25 January 2003 @ 02:03:
Kijk eens in deel 2 van dit onderwerp op de volgende pagina:

Uitrol ADSL in kleinere plaatsen nog in 2002. Deel 2

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
jaja, YIPPIE YIPPE!!!! eindelijk, werdt tijd na bijna anderhalve maand. Maar ook ik heb nu mijn DHZ binnen en ook lijkt alles goed er in te zitten deze keer! :)

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-06 11:37
Hieronder volgt mijn status overzicht. Kan iemand mij vertellen (aan de hand van ervaring?) wanneer ik m'n dhz pakket en m'n logingegevens kan verwachten? Ik kan namelijk echt niet wachten :):):)
STATUS OVERZICHT

Hieronder vindt u een overzicht van al uw ADSL-orders.

Ordernummer 166655: Aanvraag
24-01-2003 Technisch gereed: Uw telefoonaansluiting en XS4ALL-abonnement zijn technisch geschikt gemaakt voor ADSL. De gegevens van uw ADSL-abonnement stuurt XS4ALL u per brief toe.
24-01-2003 KPN Telecom technisch gereed: KPN Telecom heeft uw telefoonlijn geschikt gemaakt voor ADSL. XS4ALL maakt uw abonnement nu geschikt voor gebruik van ADSL.
U ontvangt binnenkort per post het installatiepakket.
15-01-2003 Bevestigd: KPN Telecom heeft bevestigd dat levering op uw locatie technisch mogelijk is. De werkzaamheden nodig om uw telefoonaansluiting geschikt te maken voor ADSL Connected By KPN Telecom zijn gestart. Gemiddeld is een aansluiting 3 weken na het bereiken van deze status technisch gereed.
10-01-2003 Verzonden: XS4ALL heeft uw aanvraag voor ADSL doorgestuurd naar KPN Telecom. U ontvangt van XS4ALL een brief ter bevestiging.
10-01-2003 Ingediend: U hebt via de website een aanvraag voor een Basic ADSL-abonnement ingediend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:40
volgens mij krijg je binnen twee werkdagen je doe het zelf pakket. Dit geld vanaf de datum dat het technisch gereed is.

En je inloggegevens heb je zelf ingevoerd tijdens het aanmelden dus daar hoef je niet op te w8en!

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zork
Chill :7 Jawel, heb m'n ip nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
zork schreef op 26 januari 2003 @ 02:05:
Hieronder volgt mijn status overzicht. Kan iemand mij vertellen (aan de hand van ervaring?) wanneer ik m'n dhz pakket en m'n logingegevens kan verwachten? Ik kan namelijk echt niet wachten :):):)

[...]
in ongeveer 5-7 dagen.
als je zelf een modem heb gekocht kan je trouwens al inloggen zonder splitter.
inlog gegevens heb je idd zelf aangemaakt, in de brief van xs4all staat alleen je ip en inlognaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scatman_II
  • Laatst online: 22:45

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Mja, ik zit ook nog te w88...
Zou binnen nu en 2 weken moeten binnenkomen... Waarom gaat die tijd zo langzaam :|

OC / CM - Begint eer ge Bezint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimlem
  • Laatst online: 20:40
zork schreef op 26 January 2003 @ 12:29:
Chill :7 Jawel, heb m'n ip nodig :)
Als je je inloggegevens weet dan kun je inloggen op service.xs4all.nl. Daar staat ook gelijk je ip adres vermeld! :)

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

OMG!!!
Ik ga morgen bellen voor adsl en ze krijgen me niet weg voordat ik adsl heb!
http://spike.oli.tudelft.nl/adsl/
Kijk op die site op welke centrale je zit..
Ik zit dus al op een centrale met adsl!!!
En kpn zei dat ik er toen niet op kon omdat ik niet op die centrale zit maar dat is Dus ff mooie dikke onzin :D
Laat je dus niet zomaar afzetten, ik houd jullie op de hoogte :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zork schreef op 26 januari 2003 @ 02:05:
24-01-2003 KPN Telecom technisch gereed: KPN Telecom heeft uw telefoonlijn geschikt gemaakt voor ADSL. XS4ALL maakt uw abonnement nu geschikt voor gebruik van ADSL.

[...]
Ik had twee dagen nadat erop de orderstatus stond dat mijn lijn technisch gereed was, al het DHZ pakket in huis

De inloggegevens had ik van te voren al gekregen. Dit was wel bij Planet Internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweakduke schreef op 26 januari 2003 @ 14:31:
OMG!!!
Ik ga morgen bellen voor adsl en ze krijgen me niet weg voordat ik adsl heb!
http://spike.oli.tudelft.nl/adsl/
Kijk op die site op welke centrale je zit..
Ik zit dus al op een centrale met adsl!!!
En kpn zei dat ik er toen niet op kon omdat ik niet op die centrale zit maar dat is Dus ff mooie dikke onzin :D
Laat je dus niet zomaar afzetten, ik houd jullie op de hoogte :)
mxstream.nl postcode check. Sta je daar niet bij? dan kan je geen adsl aanvragen. Kan zo'n arme medewerker ook niks aan doen.

Wie vertrouw je nu meer, kpn zelf of die site van dat studentje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 January 2003 @ 16:54:
[...]

mxstream.nl postcode check. Sta je daar niet bij? dan kan je geen adsl aanvragen. Kan zo'n arme medewerker ook niks aan doen.

Wie vertrouw je nu meer, kpn zelf of die site van dat studentje?
studentje? gast heeft anders knap werk verricht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

maar het klopt zeker niet helemaal...

een paar mensen hier verderop uit de straat hebben telefoon van een andere buurgemeente dan ik, maar volgens de site van dat studentje zitten we op dezelfde centrale...
en volgens de postcode tjek van kpn dus niet
en dat is ook niet zo, want zij hebben een ander 5e cijfer van de regio...

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 16:58:
[...]

studentje? gast heeft anders knap werk verricht
vast, maar wel met fouten dus.

En het is toch een student :? nou dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 18:41:
[...]

vast, maar wel met fouten dus.

En het is toch een student :? nou dan
klonk beetje denegerend niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Sinds een tijdje staat harmelen ook in de postcode check dus ik ben ondertussen heel erg blij en kan niet wachten tot dat het het 2e kwartaal is. Maar waneer wordt de centrale nou ongeveer omgebouwd? als kpn het 2e kwartaal zegt doen ze dat dan meestal aan het begin van het 2e kwartaal of aan het eind?

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Laatst online: 27-09 00:36
Onze aanvraag:
21-01-2003 Technisch gereed Uw telefoonaansluiting en XS4ALL-abonnement zijn technisch geschikt gemaakt voor ADSL. De gegevens van uw ADSL-abonnement stuurt XS4ALL u per brief toe.
21-01-2003 KPN Telecom technisch gereed KPN Telecom heeft uw telefoonlijn geschikt gemaakt voor ADSL. XS4ALL maakt uw abonnement nu geschikt voor gebruik van ADSL.
10-01-2003 Bevestigd KPN Telecom heeft bevestigd dat levering op uw locatie technisch mogelijk is. De werkzaamheden nodig om uw telefoonaansluiting geschikt te maken voor ADSL Connected By KPN Telecom zijn gestart. Gemiddeld is een aansluiting 3 weken na het bereiken van deze status technisch gereed.
06-01-2003 Verzonden XS4ALL heeft uw aanvraag voor ADSL doorgestuurd naar KPN Telecom. U ontvangt van XS4ALL een brief ter bevestiging.
06-01-2003 Ingediend U hebt via de website een aanvraag voor een Basic ADSL-abonnement ingediend.
Wij hebben dus nog steeds geen DHZ-pakket :(. De activatiebrief van XS4ALL heb ik hier naast me liggen (met m'n IP enzo), en bij XS4ALL kan ik al gewoon overal inloggen. Hopen dat morgen het DHZ-pakketje komt, want als dat er is kan ik alles gaan inpluggen (kweet al precies wat ik allemaal moet doen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rwb schreef op 26 januari 2003 @ 20:26:
Sinds een tijdje staat harmelen ook in de postcode check dus ik ben ondertussen heel erg blij en kan niet wachten tot dat het het 2e kwartaal is. Maar waneer wordt de centrale nou ongeveer omgebouwd? als kpn het 2e kwartaal zegt doen ze dat dan meestal aan het begin van het 2e kwartaal of aan het eind?
is niks over te zeggen. Bij mij was het achterin 4e kwartaal, terwijl anderen juist in het begin van het 4e kwartaal adsl hadden. Tja, is afwachten. Achteraf had ik geluk omdat net de nieuwe modems standaard geleverd werden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 21:40:
[...]

is niks over te zeggen. Bij mij was het achterin 4e kwartaal, terwijl anderen juist in het begin van het 4e kwartaal adsl hadden. Tja, is afwachten. Achteraf had ik geluk omdat net de nieuwe modems standaard geleverd werden >:)
heerde al aangesloten?
wapenveld moet weer wachten tot mei :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 22:15:
[...]

heerde al aangesloten?
wapenveld moet weer wachten tot mei :X
Heerde is de centrale gereed vanaf 20 december. Perfect dus, en wapenveld nu eindelijk ook? gefeliciteerd, we hebben er lang genoeg op moeten wachten dacht ik zo >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

SpeedBart schreef op 25 January 2003 @ 14:44:
[...]

In mei word beneden en boven leeuwen aangesloten op adsl. Verder weet ik het ook niet.
Kerkdriel ook ! Tenminste, of het Mei wordt weet ik niet, maar wel Q2 2003 iig ! Kerkdriel en Leeuwen ligt best dicht bij elkaar toch ?

Mother, will they like this song?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Laatst online: 19:56

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Muiden/muiderberg komt ook adsl in april,als eerste telebyte,en toen dit bekend werdt kwam opeens ook kpn op de proppen,kon dat nou nie eerder dan als het nu opeens wel kan :P maar ik wacht iig vol ongeduld tot het april word

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rwb schreef op 26 January 2003 @ 20:26:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat lekker zo met die ***virussen :(
Ik wou dus zeggen : eindelijk ADSL in ons dorpie rwb !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedBart

SpeedBart

Futurama 0wnage

TheLunatic schreef op 26 januari 2003 @ 23:18:
[...]

Kerkdriel ook ! Tenminste, of het Mei wordt weet ik niet, maar wel Q2 2003 iig ! Kerkdriel en Leeuwen ligt best dicht bij elkaar toch ?
Volgens mij zal het niet zoveel schelen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinolief
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-01-2021
Kan allebei.
Maar maakt dat uit? wees blij dat het komt en geloof me..wachten duurt lang maar is het wel waard.
En als je net zoals wij al jaren wacht maakt die paar maanden ook niet meer uit.
Let er wel op dat je je andere account opzegt anders heb je straks misschien een dubbel account (voor ADSL en voor One.Tel b.v.)
Als de centrale echt klaar is begint KPN met de aansluiting van de mensen die zich al hebben ingeschreven.
Echter betekend het niet dat als je eerste ben en een kennis een week daarna dat je dan ook de eerste bent met een aansluiting.
Als alles goed gaat duurt de aanvraagafhandeling ong. 3 weken.
Ik hoop niet voor je dat je de problemen hebt die in de andere topics te lezen zijn bij sommige mensen over verkeerde modems enz. enz.
Ik heb er gelukkig geen last van gehad en mijn aanvraag liep zonder problemen en op schema.
Enne...welke ISP je neemt weet ik niet maar als je toevallig Kassa hebt gezien dit weekend valt er denk ik zowiezo al 1 af....... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm ... welke valt er dan af ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedBart

SpeedBart

Futurama 0wnage

hetnet om precies te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk datalimiet hebben die :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik woon in Wehl en er is helaas nog geen adsl beschikbaar. Nu had ik een beetje onderzocht en het blijkt dat in Gelderland zo ongeveer alle plaatsen met 4000 of meer aansluitingen ADSL hebben, Wehl heeft 3000 aansluitingen samen met nog onveer 18 andere plaatsen in Gelderland. Ik denk/hoop dat deze plaatsen in de loop van dit jaar ADSL krijgen.

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedBart

SpeedBart

Futurama 0wnage

Jah, 750 Mb zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACK SPIDER NL
  • Laatst online: 21-09 14:00
Speedfight schreef op 27 January 2003 @ 14:07:
Ik woon in Wehl en er is helaas nog geen adsl beschikbaar. Nu had ik een beetje onderzocht en het blijkt dat in Gelderland zo ongeveer alle plaatsen met 4000 of meer aansluitingen ADSL hebben, Wehl heeft 3000 aansluitingen samen met nog onveer 18 andere plaatsen in Gelderland. Ik denk/hoop dat deze plaatsen in de loop van dit jaar ADSL krijgen.
Ik woon in doetinchem en ik heb eind vorig jaar adsl van planet genomen. Het bevalt me goed. Ik vind het heel erg jammer voor Speedfight nog niet mogelijk is, ahhhhh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrJamez
Speedfight schreef op 27 januari 2003 @ 14:07:
Hier ook een plaats met 3000 aansluitingen en in het 3e kwartaal komt hier ADSL. Een plaatsje verderop heeft 2000 aansluitingen en die krijgen ook ADSL. Ik denk dat we dit te danken hebben aan het breedbandinitiatief dat we hier hebben opgezet... misschien een idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
DrJamez schreef op 27 januari 2003 @ 15:02:
[...]

Hier ook een plaats met 3000 aansluitingen en in het 3e kwartaal komt hier ADSL. Een plaatsje verderop heeft 2000 aansluitingen en die krijgen ook ADSL. Ik denk dat we dit te danken hebben aan het breedbandinitiatief dat we hier hebben opgezet... misschien een idee :)
Mag ik weten hoe jullie dat precies opgezet hebben en of dat via de KPN is, met reclame of zo. Ik zou hier in wehl misschien wel WIFI internet kunnen regelen (2mbit) en dat kost 49 Euro per maand, alleen het download limiet is 10GB en dat is denk ik te weinig, daarom kan ik misschien beter op ADSL wachten.

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACK SPIDER NL
Speedfight schreef op 27 januari 2003 @ 15:17:
[...]

Mag ik weten hoe jullie dat precies opgezet hebben en of dat via de KPN is, met reclame of zo. Ik zou hier in wehl misschien wel WIFI internet kunnen regelen (2mbit) en dat kost 49 Euro per maand, alleen het download limiet is 10GB en dat is denk ik te weinig, daarom kan ik misschien beter op ADSL wachten.
Het download limiet van 10 gig heb je op zich genoeg aan, tenzij je allemaal films en spellen gaat downloade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Ik krijg nu net van iemand anders te horen dat wehl en omsteken een financieeel oninteressant gebeid was voor de KPN, Ik hoop dat dit niet waar is!!!
weet iemand hier meer van??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
BLACK SPIDER NL schreef op 27 januari 2003 @ 16:15:
[...]

Het download limiet van 10 gig heb je op zich genoeg aan, tenzij je allemaal films en spellen gaat downloade.
Ik wed dat 80% van alle GOT-ers daar niet genoeg aan heeft. Dat zijn namelijk maar hooguit 15 low quality flims >:)

SPIT heeft ook al z'n nieuwe DHZ binnen (op 25 januari) sinds dat ik de verkeerde had gekregen op 12 december!!!!! :D

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Damn ik kan geen adsl woon 4km van de centrale :(
Dan maar dit er door krijgen : http://wifi.itslogic.nl :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrJamez
Speedfight schreef op 27 januari 2003 @ 15:17:
[...]

Nou, de site is hier te vinden. Het is heel simpel opgezet en er zijn verschillende partijen benaderd (MXess en Totally-Design voor draadloos, Concepts voor ADSL, Essent voor kabel) maar dat heeft geen nut gehad. ADSL van KPN komt er nu dan wel en misschien ook draadloos via MXess (ook 2mbit voor 49 euro met 10 gig dl-limiet). We hebben verder niks met KPN afgesproken...

[ Voor 4% gewijzigd door DrJamez op 27-01-2003 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja same as Boven/Beneden-leeuwen. Er hadden een apar mensen een actie opgezet, maar er was nix overlegd met KPN. Maar op een gegeven moment stond er toch echt beschikbaar 2e kwartaal 2003. Er zitten overigens maar 3000 huizen op onze centrale volgens die site van die spike. Dus waar het aan zou kunnen liggen.... Geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Ik vroeg aan its logic wanneer er een abbo kwam zonder datalimiet, dit was hun antwoord:

Voorlopig zullen wij nog geen onbeperkt abonnement introduceren. Overigens biedt ons pakket naar verhouding vele malen meer dan bijv. ADSL of Kabel, bij deze laatste vormen wordt vaak gesproken over een 'fair use policy', dit betekent echter in de praktijk een limiet van ca. 4 tot 5GB. Al onze abonnementsvormen zijn een ruime hoeveelheid meer, wij willen liever duidelijkheid verschaffen. In de praktijk blijft ruim 90% van de gebruikers ruim onder de gestelde limiet.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben ingelicht. Heeft u nog verdere vragen of opmerkingen dan horen wij dit graag.

Met vriendelijke groet,
IT's Logic WiFi-team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACK SPIDER NL
Speedfight schreef op 27 January 2003 @ 21:45:
Ik vroeg aan its logic wanneer er een abbo kwam zonder datalimiet, dit was hun antwoord:

Voorlopig zullen wij nog geen onbeperkt abonnement introduceren. Overigens biedt ons pakket naar verhouding vele malen meer dan bijv. ADSL of Kabel, bij deze laatste vormen wordt vaak gesproken over een 'fair use policy', dit betekent echter in de praktijk een limiet van ca. 4 tot 5GB. Al onze abonnementsvormen zijn een ruime hoeveelheid meer, wij willen liever duidelijkheid verschaffen. In de praktijk blijft ruim 90% van de gebruikers ruim onder de gestelde limiet.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben ingelicht. Heeft u nog verdere vragen of opmerkingen dan horen wij dit graag.

Met vriendelijke groet,
IT's Logic WiFi-team
Ik heb nu bijna 4 maanden ADSL-comfort van Planet, en daar spreken ze ook van 'fair use policy' maar weet zeker dat ik wel heel veel meer gedownload heb deze maanden dan die 4 tot 5 gig per maand. Ik heb (nog) niets gehoord van Planet. En als ze wat zeggen kunnen ze me niets maken, want ik doe alles gewoon eerlijk(fair).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Omdat Planet ADSL-Comfort gewoon helemaal GEEN datalimiet heeft :) Heb het ook.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedBart

SpeedBart

Futurama 0wnage

Ik heb mijn splitter binnen van de routershop, alleen doet hij erg klein aan. Ik heb het gevoel dat ze me de verkeerde splitter hebben gestuurd...Der staat op de factuur dat het een isdn splitter is. Ik heb net alles aangesloten en het lampje WAN blijft knipperen op mijn e-tech adsl router/modem. Zou deze niet helemaal goed werken misschien? Wat kan ik nu nog doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinolief
  • Laatst online: 11-01-2021
Spitfire_V5 schreef op 29 January 2003 @ 02:05:
Omdat Planet ADSL-Comfort gewoon helemaal GEEN datalimiet heeft :) Heb het ook.
Gel*l...(bijna) elke provider heeft of een downloadlimiet of een fair-use policy.
Lees de voorwaarden waar je voor getekend en dus mee instemd maar door.
Dat er niet geklaagd wordt door je ISP wil niet zeggen dat het er niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedBart

SpeedBart

Futurama 0wnage

Was dus toch de goede splitter volgens de routershop....En als ik hem rechtstreeks aansluit zou hij het ook moeten doen volgens die man van die ik aan de telefoon had. Dus ik heb gewoon pech gehad. Zou ik gewoon nog niet aangesloten zijn? Ik heb geen idee, maar de meeste hier in de buurt hebben het later aangevraagd en die zijn al aangesloten. Misschien is er iets misgegaan bij de aanmelding...Volgens de helpdesk medewerker van 0800-mxstream is mijn lijn in test fase 2 whatever that means.
Iemand ervaring met een e-tech adsl modem/router? Ik heb net ff de nieuwste firmware erin geflashed en hij doet het nog niet. Maar goed, zou het kunnen zijn dat zonnet mijn verbinding zo precies heeft ingesteld dat ie alleen zou werken met de modem die ik besteld heb? Hier in boxmeer heeft iemand een usb modem bij zijn isdn aansluiting en daar doet hij het perfect mee en met de e-tech router krijgt hij hem niet aan de praat..... Jammer genoeg mag ik zijn usb modem niet ff lenen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zork
Ik kom ook uit Boxmeer :) Mijn lijn is al sinds vrijdag technisch gereed en ik zit nog steeds te wachten op m'n spullekes. Waar woon je eigenlijk ergens als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedBart

SpeedBart

Futurama 0wnage

zork schreef op 29 January 2003 @ 15:18:
Ik kom ook uit Boxmeer :) Mijn lijn is al sinds vrijdag technisch gereed en ik zit nog steeds te wachten op m'n spullekes. Waar woon je eigenlijk ergens als ik vragen mag?
Ik woon in de veerstraat, ik ben er net achter gekomen dat mijn abo gewoon nog niet geactiveerd is. Heb net een modem geleend (alcatel speedtouch usb) van compuzone (nog bedankt fred) En daar kreeg ik hem ook niet online mee. Dus er is niets mis met mijn router/modem. Ik heb alles gereed zitten en weggewerkt voor adsl gebruik 8) . Nu alleen nog aangesloten worden. ik heb trouwens alles op 6 januarie aangevraagd. (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
pinolief schreef op 29 januari 2003 @ 12:20:
[...]

Gel*l...(bijna) elke provider heeft of een downloadlimiet of een fair-use policy.
Lees de voorwaarden waar je voor getekend en dus mee instemd maar door.
Dat er niet geklaagd wordt door je ISP wil niet zeggen dat het er niet is.
Dan mag jij me is uitleggen waarom er hier "geen datalimiet" staat op http://www.planet.nl/adsl bij comfort.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spitfire_V5 schreef op 29 januari 2003 @ 19:50:
[...]

Dan mag jij me is uitleggen waarom er hier "geen datalimiet" staat op http://www.planet.nl/adsl bij comfort.
jezus, lees dan eens gewoon. Staat in de voorwaarden "fair use"

net als bij zonnet fair use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zork
SpeedBart schreef op 29 januari 2003 @ 18:24:
[...]

Ik woon in de veerstraat, ik ben er net achter gekomen dat mijn abo gewoon nog niet geactiveerd is. Heb net een modem geleend (alcatel speedtouch usb) van compuzone (nog bedankt fred) En daar kreeg ik hem ook niet online mee. Dus er is niets mis met mijn router/modem. Ik heb alles gereed zitten en weggewerkt voor adsl gebruik 8) . Nu alleen nog aangesloten worden. ik heb trouwens alles op 6 januarie aangevraagd. (8>
Wist je dat je enkele luttele meters van de centrale af woont? :7

Ik heb m'n adsl abbo op 10 januari aangevraagd bij xs4all. Heb vandaag de brief ontvangen, vanaf vrijdag de 24ste is mijn lijn geschikt en m'n abbo actief. Ik hoop dat morgen m'n modempje binnenkomt...:( Misschien dat fred ook wel liev voor mij wil zijn :> :)

(hangt fred hier trouwens rond?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedBart

SpeedBart

Futurama 0wnage

zork schreef op 30 januari 2003 @ 21:04:
[...]

Wist je dat je enkele luttele meters van de centrale af woont? :7

Ik heb m'n adsl abbo op 10 januari aangevraagd bij xs4all. Heb vandaag de brief ontvangen, vanaf vrijdag de 24ste is mijn lijn geschikt en m'n abbo actief. Ik hoop dat morgen m'n modempje binnenkomt...:( Misschien dat fred ook wel liev voor mij wil zijn :> :)

(hangt fred hier trouwens rond?)
Ik weet dat ik maar een paar meter van de centrale afwoon, om precies te zijn zie ik de kpn mast staan als ik uit mijn raam kijk, precies over mijn beeldscherm heen. Of fred hier rondhangt weet ik niet maar zijn personeel zeker wel. Ik ben sinds gisteren aangesloten op adsl :) :D Heb al flink wat gB's verstookt, het eerste wat ik binnenhaalde was unreal II en die ga ik nu ff spelen. Welke straat woon jij? Mijn max download is 80 kiloByte p/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zork
Ik woon in de faunalaan, dus wel een stukje van de centrale af. Ik verwacht dat dat geen probleem vormt, aangezien 't gewoon om een basic abbonementje gaat. Ik vind de upload wel een beetje tegenvallen, heb me er op verkeken. Ik dacht dat de abbo's 768/256 of 1536/512 waren, maar 't is 768/128 of 1536/256. Ik zit er daarom over te denken om over een tijdje m'n abbo te upgraden :) Maar natuurlijk eerst m'n modempje binnen zien te krijgen :( Ik had 't gewoon bij routershop.nl moeten kopen, dan zat ik nu al een week online :(

Jup, een vriend van me werkt bij hem en hij hangt hier wel eens rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Laatst online: 16:01

Entity

9000rpm

Hier in ons dorp (Ossendrecht, zuidwest brabant, gemeente Woensdrecht) zitten we ook al lang op kabel of ADSL te wachten, maar zowel KPN als Essent wilden er niet aan. De gemeente heeft eerst met Essent lang onderhandeld, zonder resultaat, en daarna met KPN, waar vorige week een enigszins positieve uitkomst uit kwam:

Als de gemeente in de 3 dorpen die hier zonder ADSL zitten (2 dorpen/centrales met 1200 aansluitingen en 1 dorp/centrale met 600 aansluitingen) in totaal 825 (definitieve) aanmeldingen weet te regelen zal KPN, met een bijdrage van de gemeente, alle drie de centrales geschikt maken. Dat is dus een percentage van maar liefst 27,5%, ik ben bang dat we het niet gaan halen, maar het is tenminste nog iets.

Heeft er iemand een idee wat het landelijk gemiddelde aansluitingspercentage is? En of het percentage onhaalbaar is, of dat er plaatsen zijn waar dit wel gehaald is? Het is overigens de eerste keer dat KPN een dergelijke deal maakt, aldus een woordvoerder.

Ik ben in ieder geval blij dat er nog iets gedaan wordt. Er wordt gewerkt aan een alternatief (een wireless netwerk met een internetverbinding via een 2-weg schotelantenne), maar ADSL zou stukken beter zijn!

offtopic:
zork: mooie icon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik woon zelf ook in een klein dorp, ongeveer 9000 inwoners. Geen kabel of adsl mogelijk, heb al vele malen contact opgenomen met de kabelmaatschappij, de leverancier kabelfoon maar niemand kan me wat vertellen.
Vind het vaag, in omringende dorpen die niet groter zijn hebben ze adsl/kabel maar hier niet.
Waa rligt dit aan? waar kan ik aan meer informatie komen!
anti 56 k! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrJamez
Wel dorp is het ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

het kan liggen aan te oude of te nieuwe telefoon en/of tvkabels
dan moeten die bedrijven eerst de kabels vervangen, en dan wordt de investering een stukje groter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ouderkerk a/d ijssel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met zoveel inwoners is de kans is wel erg groot dat daar dit jaar ook nog ADSL komt!
Een actie van de gemeente kan e.e.a. ook nog verder bespoedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 06:16
Verwijderd schreef op 05 February 2003 @ 14:59:
ik woon zelf ook in een klein dorp, ongeveer 9000 inwoners. Geen kabel of adsl mogelijk, heb al vele malen contact opgenomen met de kabelmaatschappij, de leverancier kabelfoon maar niemand kan me wat vertellen.
Vind het vaag, in omringende dorpen die niet groter zijn hebben ze adsl/kabel maar hier niet.
Waa rligt dit aan? waar kan ik aan meer informatie komen!
anti 56 k! :)
Kabelfoon is een internet provider, geen kabelmaatschappij. Zij zijn een dochter onderneming van CAI Westland, maar hebben o.a contracten met een 10tal ander "kleine CAI's" voor internet.

Als Kabelfoon een contract gesloten heeft met de lokale CAI, dan komt er binnenkort kabel beschikbaar.... reken daar maar op!

Recentelijk (per 1 jan?) had CAI Westland trouwens twee kabelnetten overgekocht, dus wellicht vallen julie nu onder CAI Westland.... en ook dat betekend dat Kabelfoon binnenkort wel een keer van start gaat!

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maartena schreef op 06 februari 2003 @ 22:46:
[...]

Kabelfoon is een internet provider, geen kabelmaatschappij. Zij zijn een dochter onderneming van CAI Westland, maar hebben o.a contracten met een 10tal ander "kleine CAI's" voor internet.

Als Kabelfoon een contract gesloten heeft met de lokale CAI, dan komt er binnenkort kabel beschikbaar.... reken daar maar op!

Recentelijk (per 1 jan?) had CAI Westland trouwens twee kabelnetten overgekocht, dus wellicht vallen julie nu onder CAI Westland.... en ook dat betekend dat Kabelfoon binnenkort wel een keer van start gaat!
Klopt de kabelmaatschappij zelf is Rekam, uit Gouda heb ik me laten vertellen, en de naam Cai Westland zegt me ook iets.
bedankt voor de informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D :D :D WiFi is hier (bijna) beschikbaar, nu nog wachten op 20 meer aanmeldingen en we hebben het :)

weet iemand wat de pings zijn met WiFi (It's logic)?

Verwijderd

Vanaf morgenavond komen er weer ruim 30 centrales bij in de postcodecheck van KPN, heb ik gehoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:59

slaay

Natuurbeleven.com

Ik ben al vanaf januari 2002 bezig met een actie, telkens stuit ik op één ding:
GELD

Al heb je nog 200-250 aanmeldingen, er zal niemand komen. Wat ze willen is een gemeente die meewerkt, en investeert of garant staat voor een investering.

Zonder die medewerking zal het je nooit lukken.. triest genoeg..

En dan krijg je nog allerlei cowboys die zeggen zonder investering te komen.. ik heb er nog geen één gezien die dat ook echt doet!

Tussenstand: Sevenum is nog steeds breedband loos

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUBO
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-03 18:02

GUBO

Jij hier ?

ADSL Beschikbaar in mei 2003. volgens Postcode check KPN.
Hoelang duurt het nu nog voordat ik ADSL kan bestellen en in huis heb ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Postcodecheck zegt niks eigenlijk, dorp naast ons stonden voor q3 2002, en hebben het q1 2003 gekregen. We staan zelf op q2 2003.
Eerst maar eens "beschikbaar" zien, navragen bij KPN zelf, en dan bestellen :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postcodecheck:
Zolang een *kwartaal* staat aangegeven heeft KPN concrete plannen maar weten ze nog niet precies wanneer de centrale klaar is - het genoemde kwartaal is dan een uiterste.
Als er al een *maand* wordt genoemd, staat de planning vast, en je kunt dan ook al bestellen! Je komt dan op de wachtlijst en dan ben je bij het opengaan van de centrale bij de eersten die worden aangesloten.
Dus GUBO - als je nu bestelt, kun je gebruik maken van de speciale acties deze maand (geen aansluitkosten e.d.). Je zult dan in mei je verbinding opgeleverd krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En was er niet (een wanhopig) iemand uit Genemuiden hier op de lijst? Die staat nu ook in de postcodecheck en kan bestellen... Xychix??

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2003 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUBO
  • Laatst online: 30-03 18:02

GUBO

Jij hier ?

Heeft iemand al info wanneer Power ADSL voor ISDN beschikbaar is ?
Want op de XS4ALL site kan ik daar nog niks over vinden.

[ Voor 34% gewijzigd door GUBO op 01-03-2003 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beter, ik kan het dus ook bestellen. Maar dat telefoonnummer dat je moet opgeven, kun je die nog wel gebruiken? Is het niet zo dat als daar ADSL overheen komt je daar niet meer op gebeld kan worden? Want ik heb ISDN, en misschien kan ik dan beter ons 2e nummer opgeven?

En het is neem ik aan logisch dat ik ISDN2 heb als ik het ongeveer 1,5/2 jaar geleden heb gekocht?

Heb de antwoorden al, heb maar gewoon ons normale (hoofd)telefoonnummer opgegeven.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2003 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sniper20
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 23:47
Wie weet er iets over ADSL in Staphorst. In de Postcodecheck staat nog steeds niet beschikbaar, terwijl andere centrales met 3000 aansluitingen al zijn aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mughato
  • Laatst online: 08-06-2024
007 lees asjeblieft even de faq of de kpn site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:59

slaay

Natuurbeleven.com

Sniper20, over het algemeen is de ondergrens 4.000 aanlsuiting of meer. Dus 3.000 aansluitingen vallen buiten de boot zonder investering van gemeente of bedrijfsleven!

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erm slaay, onze centrale wordt ook gereed gemaakt, in juni 2003 welteverstaan. Er zitten ook maar 3000 mensen op onze centrale, en naar mijn weten heeft het bedrijfsleven/ gemeente niks gefinancierd. En dan nog 1 vraagje: Bij planet krijg je €175 korting, wat dus het meeste is volgens mij van alle providers. Ik zit er dus over na te denken om me bij planet aan te melden, maar eerst waren er ping problemen tussen 20.00-22.00 ofzo. Zijn die problemen inmiddels al opgelost? Zo ja, dan heeft planet er denk ik een klant erbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom ik te weten hoeveel aansluitingen mijn centrale heeft dan? Ik lees net weer ergens dat 80% van nederland geschikt is voor breedband(adsl). Ik kan er nog steeds niet over beschikken en het komt echt mn neus uit. De kabelmaatschappij vertelde me 1,5 jaar geleden dat vanaf eind 2002 kabelinternet mogelijk zou zijn.. maar nee.
Toen werd het januari 2003 en nu medio 2003.
En over adsl kan ik niets vinden, postcodecheck geeft steeds dezelfde melding dat het onmogelijk is en de gemeente reageert niet op mailtjes.

Wie kan mij helpen,
zo ik ga weer ff een mp3'tje downloaden met 3,5 kb/s!!! :D :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een lokale actie voor breedband ofzo starten? Hebben ze hierzo ook gedaan, wel weinig aanmeldingen trouwens, maar elke beetjes helpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jahoor, ik bestel ADSL op 1 maart en toen had XS4ALL hun site nog niet ge-update met die actie. Ik heb het nu alweer gehad met internetland...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2003 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sniper20
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 23:47
Op http://spike.oli.tudelft.nl/adsl/ staat wel een overzicht van alle centrales. Ook kun je uitvinden op welke centrale je aangesloten zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok bedankt, komt uit dat ik 466 meter van de centrale woon en val onder district Rotterdam-Noord. Als ik deze topic zo doorlees zal het nog wel langduren aangezien gemeentes ook economisch aantrekkelijk moeten zijn en de gemeente mee moet werken.
Van die twee punten ben ik haast wel zeker overtuigd dat het niet zo is in mijn gemeente.
En kabel-internet? geld daarbij hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

jan-fr, weet je zeker dat je onder rotterdam noord valt? als ik kijk op dat kaartje bij spike.oli.tu...... dan zie ik dat je bij centrale rotterdam noord adsl kan krijgen van babyxl, kpn, bbned en versatel...keuze genoeg lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elvis84 schreef op 06 maart 2003 @ 14:17:
jan-fr, weet je zeker dat je onder rotterdam noord valt? als ik kijk op dat kaartje bij spike.oli.tu...... dan zie ik dat je bij centrale rotterdam noord adsl kan krijgen van babyxl, kpn, bbned en versatel...keuze genoeg lijkt mij?
Ja, bij regio en district staat Rotterdam-Noord... maar adsl is hier nog niet beschikbaar geeft hij aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:43

Rival24

I'll Be Back

Hier (hilvarenbeek) komt in Mei dit jaar ook eindelijk adsl. Kabelfoon kan dan kiezen, of ze dumpen hun datalimiet of ze raken heel veel abbonees kwijt >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

Verwijderd schreef op 06 maart 2003 @ 17:11:
[...]

Ja, bij regio en district staat Rotterdam-Noord... maar adsl is hier nog niet beschikbaar geeft hij aan.
waar check jij die postcode dan? die postcode check van die spike.....tudelft... is een beetje gaar namelijk

je moet gewoon kijken op de site van kpn, bbned, babyxl en versatel...die vertellen altijd de waarheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De brief die je van XS4all krijgt met Inloggegevens staat je password daar ook bij?
Ik heb het in December aangevraagd en het wordt deze maand beschikbaar hiero..maaarr
Ik ben mun password iets vergeten wat ik ingevoerd heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octopuz908
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:40
Verwijderd schreef op 11 maart 2003 @ 17:04:
De brief die je van XS4all krijgt met Inloggegevens staat je password daar ook bij?
Ik heb het in December aangevraagd en het wordt deze maand beschikbaar hiero..maaarr
Nee dat staat niet in de brief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thegeronimo
  • Laatst online: 02-01-2024

thegeronimo

Ich bun ut mer....

Verwijderd schreef op 11 March 2003 @ 17:04:
Dat stond er ook duidelijk bij dat je die niet moest vergeten, want die werd niet meer aan jou verstrekt.

The only thing to fear is fear itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Laatst online: 16:01

Entity

9000rpm

Goed nieuws van het kleine-kernen-ADSL-front: KPN gaat hier 3 centrales geschikt maken die samen 4300 aansluitingen hebben.

Dit hebben ze besloten, nadat de gemeente een actie heeft gehouden om zoveel mogelijk aanmeldingen te krijgen: KPN was akkoord gegaan dat als er minimaal 825 aanmeldingen zouden zijn (verdeeld over die 3 centrales), men de centrales geschikt zou gaan maken. Gisteren was de deadline en op het nippertje hebben we 862 aanmeldingen gehad!

De gemeente moet nog wel voor iedere aansluiting bijleggen, pas als ze binnen een half jaar in totaal 975 aanmeldingen hebben, kost het de gemeente niks. Maar het gaat nu sowieso door.

Dit is wellicht goed nieuws voor andere mensen in kleine kernen: het kan dus wel. Maar dan moet de gemeente zelf wel meewerken en bereid zijn wat te investeren...

Over 3 maanden zouden onze centrales gereed moeten zijn, de postcode check wordt deze week nog bijgewerkt zodat we de maart-aanbiedingen kunnen gebruiken!

* Entity is blij :) Na 4 jaar wachten eindelijk breedband!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thegeronimo schreef op 11 March 2003 @ 17:10:
[...]

Dat stond er ook duidelijk bij dat je die niet moest vergeten, want die werd niet meer aan jou verstrekt.
Mmm is er nu al ergens waar ik in kan loggen? Om te kijken of ik me de goeie herinner...
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste