Verwijderd
Volgens mij niet namenlijk
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2003 18:40 ]
Humm... dat zou goed kunnen, dat dat bij oplevering pas werkt.Verwijderd schreef op 11 maart 2003 @ 18:19:
Werkt dat al dan als je ADSL nog niet geleverd is?
Volgens mij niet namenlijk
http://service.xs4all.nl misschien wel?
In Didam al wel ADSL, Doetinchem ook, kan dus inderdaad niet lang meer duren.Speedfight schreef op 27 January 2003 @ 14:07:
Ik woon in Wehl en er is helaas nog geen adsl beschikbaar. Nu had ik een beetje onderzocht en het blijkt dat in Gelderland zo ongeveer alle plaatsen met 4000 of meer aansluitingen ADSL hebben, Wehl heeft 3000 aansluitingen samen met nog onveer 18 andere plaatsen in Gelderland. Ik denk/hoop dat deze plaatsen in de loop van dit jaar ADSL krijgen.
De groet'n vanaf mijn razendsnelle didamse XS4ALL pijp, die 9 dagen na aanvraag up 'n running was
[ Voor 5% gewijzigd door jep op 11-03-2003 18:56 ]
Verwijderd
Nee, je abbo gaat pas in als het daadwerkelijk werkt in zijn geheel en niet eerder.Verwijderd schreef op 20 March 2003 @ 13:14:
Ik heb nu dus een ADSL abo besteld bij planet, maar nu was mijn vraag of je pas abonnementsgeld moet betalen wanneer je lijn opgeleverd wordt, of meteen al? Aangezien ik nu dus die bevestigingsbrief binnen heb gehad dat het besteld is enzo, en daar staat in: voor uw ADSL-abonnement hebben wij de volgende gegevens voor u vastgelegd: bla bla bla en dan ingangsdatum: 18/03/2003. Maar adsl is pas vanaf juni leverbaar hierzo. Ik hoop dus niet dat ik 3 maanden een adsl abonnement moet betalen, terwijl het nog niet geleverd is
Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.
Verwijderd
Lees ook wel het bericht eronder over hoe het allemaal echt in zijn werk gaat...
toch vreemd, paar maanden geleden was er nog totaal niets bekend (niet leverbaar. PUNT)
helaas alleen KPN netwerk volgens mij, geen cistron oid..
nu moet ik natuurlijk ook weer telefonie aanvragen bij kpn, voordat ik adsl mag aanvragen
of kan ik dat tegelijk aanvragen ?
linesharing hoef ik niet (hoef niet te bellen via vaste telefoon)
kpn is allemaal max 256kbit up ? (zou graag 512 willen nml)
postcode: 1566XK
edit :
volgens http://spike.oli.tudelft.nl/adsl/ is er nog helemaal niets mogelijk hier
weird....
[ Voor 9% gewijzigd door DDX op 21-03-2003 18:05 ]
Verwijderd
Die site van die spike die is al een tijdje niet geupdate, dat kun je ook zien op die site, omdat er staat wanneer er voor het laatst gechekct is. En KPN is inderdaad max 256kbit up voor bijna €90, wat dus eigenlijk wel duur is in vergelijking met BBNeD. Maar ja altijd nog beter dan 56k isdnDDX schreef op 21 maart 2003 @ 17:58:
wow ik zit net op http://www.adslmetacrawler.com/ te kijken, blijkt dat er opeens adsl mogelijk is bij mij !!!
toch vreemd, paar maanden geleden was er nog totaal niets bekend (niet leverbaar. PUNT)
helaas alleen KPN netwerk volgens mij, geen cistron oid..
nu moet ik natuurlijk ook weer telefonie aanvragen bij kpn, voordat ik adsl mag aanvragen
of kan ik dat tegelijk aanvragen ?
linesharing hoef ik niet (hoef niet te bellen via vaste telefoon)
kpn is allemaal max 256kbit up ? (zou graag 512 willen nml)
postcode: 1566XK
edit :
volgens http://spike.oli.tudelft.nl/adsl/ is er nog helemaal niets mogelijk hier
weird....
Goed nieuws dus voor wie in Noord-Nederland woont en zit te wachten op ADSL
Eindelijk een kansje dat er nog meer centrales worden ontsloten en je dus EINDELIJK van die dure tikken afbent en nog is het niet goed!
Oka, liever had ik ook gezien dat alle ADSL ISP's die kpnadsl aanbieden erbij stonden maar dit is beter dan niets.
Ikzlef heb ook jaren en jaren geduld moeten hebben voordat breedband mogelijk was en eindelijk op 6 januari van dit jaar is het er dan ook daadwerkelijk.
En ja, nu is zelfs XS4all aan het prijsstunten en had ik daar wel gebruik van willen maken natuurlijk maar...jammer dan!
Nee, voor iedereen die nog zonder moet zitten klinkt dit positief en het is te hopen dat het zijn vruchten afwerpt....
Moerkapelle staat ook op de lijst!
Uit betrouwbare bron vernomen dat de adsl kast in week 22 wordt getest
Op de xs4all site staat er dat er vanaf augustus adsl wordt geleverd
En als Moerkapelle op de lijst van Noord-Holland zou staan... dan hebben ze wel een HEEL groot deel van Zuid-Holland ingepikt
Verwijderd
Dit dorp met kabel heeft al @home en sommige delen hebben adsl tot beschikking,,
Ik van geen beide
Verwijderd
Verwijderd
/me krijgt zijn adsl in mei
We zitten bij een veel groter dorp (1 gemeente). Volgens mij is er nu afgesproken dat gemiddeld over de 2 dorpskernen 325 aansluitingen moeten komen. Bij het kleine dorp waren in iedergeval 251 aanmeldingen, in het grote dorp meer dan 300. De gemeente staat garant dat er dus in totaal over de 2 dorpkernen 650 aDSL gebruikers komen.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Raar toch dat ik het dan niet kan krijgen?
Verwijderd
Mjah das echt ziek gewoon.pinolief schreef op 21 maart 2003 @ 22:08:
Waarom zit nu die actie van Planet/HetNet iedereen te klagen?
1
2
3
| if (!$probleem) { CreateProbleem(); } |
Ik heb zelf eens meegemaakt met een absoluut gratis actie zonder verplichtingen, er nog mensen waren die vonden dat ze te weinig kregen...

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2003 11:41 ]
04-03-2003 Wacht op centrale Het gereed maken van uw telefoonaansluiting voor ADSL wacht op beschikbaarheid van de wijk centrale. Volgens de huidige verwachting wordt de levering van uw ASDL aansluiting gestart op 2003-04-18. KPN Telecom brengt u middels een brief op de hoogte van de voortgang van uw opdracht.
01-03-2003 Verzonden XS4ALL heeft uw aanvraag voor ADSL doorgestuurd naar KPN Telecom. U ontvangt van XS4ALL een brief ter bevestiging.
01-03-2003 Ingediend U hebt via de website een aanvraag voor een FAST ADSL-abonnement ingediend.
ADSL komt eraan
Verwijderd
Ben benieuwd hoelang het nu nog duurt na dat bevestigen van technisch mogelijk.
Verwijderd
Ik denk dat het voor de zomer gaat lukken
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:19
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Wanneer gaat KPN over die 3KM grens?
De centrale hier is al klaar voor ADSL maar ik woon een kilometertje te ver weg
Helemaal frusterend als je op klaarlichte dag de centrale praktisch kan zien , maar de kabel loopt zo krom om dat ik dus te ver weg woon.
Ik ben reuzeblij met m'n ADSL, na jaren wachten en isdn'en.
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:19
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Verwijderd
10-04-2003 KPN Telecom technisch gereed KPN Telecom heeft uw telefoonlijn geschikt gemaakt voor ADSL. XS4ALL maakt uw abonnement nu geschikt voor gebruik van ADSL.
U ontvangt binnenkort per post het installatiepakket.
En verder ben ik nog niet..dus mijn xs4all abonnement is nog niet klaar..kan dus ook nog lekker niet inloggen..zit je dan met je modem
Iemand enig id hoelang het duurt voordat xs4all klaar is..kan ik ze misschien bellen ofzo om het te laten activeren?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2003 20:13 ]
Verwijderd
Powered by Solarfrontier 3060 Wp
Verwijderd
Alleen als ik naar de isp connect krijg ik te zien dat die wel connected is maar Down is.
Ik krijg mezelf dus niet ingelogd @ xs4all..
Zodra ik ga inloggen gaat het lampje met @ van steady oranje branden naar knipperen en disconnect ik weer gaat het lampje weer steady branden..
dit betekent dus gwoon dat mijn abo nog niet geactiveerd is neemt ik aan? Want pass moet goed zijn..
Ik wil gwoon wel is weten hoelang dat nou gaat duren voordat xs4all mun abo ook activeert dit is vrij bah namenlijk
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2003 14:57 ]
Verwijderd
Voor de wat grotere dorpen (meer dan 2000 aansluitingen) zal het wel meevallen, zeker omdat ik gister een mailing van ookadsl.nl in de bus kreegVerwijderd schreef op 29 March 2003 @ 10:35:
Wat ik trouwens ook vaag vind is dat er nu gedaan wordt als of heel Nederland nu ADSL kan krijgen met die www.ookadsl.nl actie, maar 325 aanmeldingen (dat zijn dus 325 huizen/gezinnen) lijkt me toch voor veel (kleinere) dorpjes onhaalbaar, of dat kan iig heeel lang duren voor je dat bereikt hebt.

[ Voor 91% gewijzigd door Wokschotel op 17-04-2003 17:00 ]
De islam kan uw vrijheid schaden
Heb je wel de goede inlognaam?
Als het goed is heb je een bevestigingsbrief van Xs4all gekregen, even na het aanvragen.
Daar staat je inlognaam ook op. Password moet je zelf goed onthouden.
EN.. zitten de kabeltjes wel goed:
line -> binnenkomende lijn
modem -> modem
POTS -> normale telefoon
[ Voor 16% gewijzigd door thegeronimo op 17-04-2003 17:10 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Eindelijk!!! zit nu alleen nog te twijfelen welk abbo ik moet nemen, Planet Comfort of Xs4all comfort.
Alleen puur KPN, dus maximum 1.5 mbit voor een hoge prijs. Voorlopig dus nog geen reden tot overstappen van Chello, maar mochten er nog snellere abo's en/of meer ISP's toegang tot de centrale krijgen dan is het altijd het overwegen waard in de toekomst
[ Voor 3% gewijzigd door Tjeerd op 29-05-2023 21:44 ]
www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.
Verwijderd
Relaxte poep dus... Zo'n 85kB/s. Nu nog ff die splitter binnenkrijgen.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2003 14:08 ]
dit wil ik eigenlijk ook wetentweakduke schreef op 07 April 2003 @ 17:20:
Wat ik me eigenlijk afvraag :
Wanneer gaat KPN over die 3KM grens?
De centrale hier is al klaar voor ADSL maar ik woon een kilometertje te ver weg
Helemaal frusterend als je op klaarlichte dag de centrale praktisch kan zien , maar de kabel loopt zo krom om dat ik dus te ver weg woon.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Sinds gisteren staat er dat er ADSL beschikbaar komt in mijn dorp vanaf juni
Verwijderd
Het gereed maken van uw telefoonaansluiting voor ADSL wacht op beschikbaarheid van de wijk centrale. Volgens de huidige verwachting wordt de levering van uw ASDL aansluiting gestart op 2003-06-16. KPN Telecom brengt u middels een brief op de hoogte van de voortgang van uw opdracht.
is het dan zo dat de centrale vanaf die datum om wordt gezet of dat ik kan worden aangesloten.
Dit ivm vakantie, en als ik er nie ben is het lastig aansluite
Hoe lang duurt het voordat dat pakket met de post wordt gestuurd? Gisteren is dus de boel technisch gereed gemaakt, kan ik vandaag het pakket verwachten?23-04-2003
Technisch gereed
Uw telefoonaansluiting en XS4ALL-abonnement zijn technisch geschikt gemaakt voor ADSL. De gegevens van uw ADSL-abonnement stuurt XS4ALL u per brief toe.
23-04-2003
KPN Telecom technisch gereed
KPN Telecom heeft uw telefoonlijn geschikt gemaakt voor ADSL. XS4ALL maakt uw abonnement nu geschikt voor gebruik van ADSL.
U ontvangt binnenkort per post het installatiepakket.
Oh ja, voor het geval hier nog mensen uit Uithuizen en Zanderweer komen, jullie hebben vanaf augustus ADSL
[ Voor 9% gewijzigd door Badeend op 24-04-2003 09:57 ]
Verwijderd
Edit: Koerier kwam net de splitter afleveren.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2003 12:14 ]
En Badeend dus ook
De bezorger was niet zo blij dat hij vandaag in Winsum pakketjes moet leveren, want hij had tientallen pakketten van KPN
Verwijderd
Vanaf dan kan je worden aangesloten, en daarvoor hoef je niet thuis te zijn. De postbode zal alleen het dhz-pakket niet bij je kwijt kunnen, maar dat ligt dan gewoon op het postkantoor op je te wachten tot je weer terugbent....Verwijderd schreef op 24 April 2003 @ 09:51:is het dan zo dat de centrale vanaf die datum om wordt gezet of dat ik kan worden aangesloten.
Een centrale wordt niet echt "omgezet" - er moet gewoon speciale apparatuur worden geplaatst (een dslam), kabels worden getrokken, etc etc en alles bij elkaar duurt dat een paar maanden. Als het klaar is kan je worden aangesloten. En als KPN weet wanneer het klaar zal zijn, komt de centrale in de postcodecheck en kan je bestellen.
Verwijderd
Verwijderd
Sinds vorige week is adsl ook voor mij beschikbaar, heb al een dhz en abbo besteld. De verschillende postcodechecks geven aan dat adsl eind juni/begin juli mogelijk is. Nou heb ik me door wat mensen laten vertellen dat het helemaal nog niet zeker is dat ik het ook daadwerkelijk krijg, omdat ze eerst afwachten hoeveel mensen een abbo gaan bestellen etc..Verwijderd schreef op 24 april 2003 @ 19:38:
[...]
Vanaf dan kan je worden aangesloten, en daarvoor hoef je niet thuis te zijn. De postbode zal alleen het dhz-pakket niet bij je kwijt kunnen, maar dat ligt dan gewoon op het postkantoor op je te wachten tot je weer terugbent....
Een centrale wordt niet echt "omgezet" - er moet gewoon speciale apparatuur worden geplaatst (een dslam), kabels worden getrokken, etc etc en alles bij elkaar duurt dat een paar maanden. Als het klaar is kan je worden aangesloten. En als KPN weet wanneer het klaar zal zijn, komt de centrale in de postcodecheck en kan je bestellen.
Dit klopt toch niet? anders zou ik toch niet bij de postcodecheck "beschikbaar" krijgen?
Nee, als er beschikbaar staat dan kun je er aardig van uit gaan dat het wel komt. Als dit niet zo zou zijn dan heb ik net mn kabel voor niks opgezegd en dan ga ik eens even flink zeiken.Verwijderd schreef op 28 april 2003 @ 16:50:
[...]
Sinds vorige week is adsl ook voor mij beschikbaar, heb al een dhz en abbo besteld. De verschillende postcodechecks geven aan dat adsl eind juni/begin juli mogelijk is. Nou heb ik me door wat mensen laten vertellen dat het helemaal nog niet zeker is dat ik het ook daadwerkelijk krijg, omdat ze eerst afwachten hoeveel mensen een abbo gaan bestellen etc..
Dit klopt toch niet? anders zou ik toch niet bij de postcodecheck "beschikbaar" krijgen?
Kusjeee ik las een aantal reply's terug dat je erg blij was met de lokale actie in Leeuwen ....
geen dank hoor
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ja idd ik was erg blij met die actie. Ik wist alleen niet dat jij een van die "activisten"wasLocal Host schreef op 05 May 2003 @ 18:27:
Sow morgen zal voor Leeuwen bevrijdingsdag zijnCentrale schijnt al een paar weken gereed te zijn . Heb ik horen zeggen ( tja je woont in een dorp of niet
) Router heb ik al klaar staan. ff wachten op splitter nog.
Kusjeee ik las een aantal reply's terug dat je erg blij was met de lokale actie in Leeuwen ....
geen dank hoorIk , Marijn en Ferry denken zelf ook dat de KPN onze site heeft gezien , we hebben ze nl een aantal mailtjes gestuurd om onze site in de gaten te houden .
Grappig Detail : Hij Kazaa al vol staan met links . Startpositie dus
Verwijderd
hoezo dedicatedLocal Host schreef op 05 May 2003 @ 20:29:
Ben gister ook bij mensen geweest die hadden de hele boel al aangesloten ( hadden zelf splitter en router geregeld ) Link Lampje knipperde dus zodra knop word omgezet is ie meteen online.
Grappig Detail : Hij Kazaa al vol staan met links . Startpositie dus
ik moet nog een dikke maand wachten op ADSL

nou knap hoor.. die site geeft aan dat alleen bbned hier beschikbaar is.. was dat maar zo! dan zat ik nu met een 8mbit lijntje ipv met een "fast" mxstream lijntjeVerwijderd schreef op 26 January 2003 @ 16:58:
[...]
studentje? gast heeft anders knap werk verricht
bij mij werd de centrale in de zomer van 2000 gereed gemaakt.. err de winter.. err ergens in 2001.. nee in de zomer van 2002!Verwijderd schreef op 05 mei 2003 @ 18:32:
hier wordt de centrale 16 juni gereed gemaakt.. hoelang zit er meestal tussen gereed maken centrale en oplevering aan huis?
laatste kwartaal van 2002 dan!
in februari was het dan eindelijk zo ver
Verwijderd
ontopic : tja ik heb hier thuis massainternetters + bedrijf dus we hebben het nodig helaas ook die laatste halve maand
Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 20:47:
Mja ik heb me onetelnet dus al voor vorige maand afgezegd, kost deze maand dan maar een paar pleuro's voor telefoontikken (ouders betalen die toch). Mja er is alleen een probleem... Me ouders zijn dus niet thuis en ik heb bijna geen id wat ik nou met die kabels moet, maar ja het aansluiten zelf zal wel lukken denk ik. En zoniet... dan zal ik toch echt tot ZONDAGmoeten wachten, aangezien me ouders dan pas thuis zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door Local Host op 05-05-2003 21:04 . Reden: onetel van kus was natuurlijk al opgezegt dus kan ie daar geen mail meer op ontvangen :( ]
[ Voor 1% gewijzigd door DrJamez op 06-05-2003 07:37 . Reden: typo ]
Verwijderd
Ik had onetel opgezegd schriftelijk en een bevestiging van ze gekregen, maar ze blijven geld afschrijven van je rekening dus stuur een intrekking machtiging want ik moest 3X GELD laten storneren!!!!!!
Vaag, al een paar maanden geleden opgezegd en sindsdien wordt er geen geld vanafgehaald maar ik hou hun in de gaten, tnx voor de tip...Verwijderd schreef op 06 mei 2003 @ 10:48:
Nog een tip voor iedereen die nu nog Onetel heeft en adsl krijgt!
Ik had onetel opgezegd schriftelijk en een bevestiging van ze gekregen, maar ze blijven geld afschrijven van je rekening dus stuur een intrekking machtiging want ik moest 3X GELD laten storneren!!!!!!
De splitter moet ook zo dicht mogelijk bij de hoofdaansluiting (kelder), anders krijg je inderdaad heel veel last van ruis, liefst daarnaast het modem en dan UTP naar boven (als je n ethernet modem hebt, bij USB gaat dit minder makkelijk helaas, ethernet is ook gewoon flexibeler).jbcyber schreef op 25 January 2003 @ 01:48:
Ik heb een probleempje.
[...]
Dus volgens de instalatie folder kon ik de splitter aansluiten tussen de telefoon. Dus ik doe dit netjes waar eerst het analoge 56 k modem was aangesloten.
Alles leek het netjes te doen tot de telefoon ging.
Toen knalde hij de verbinding eruit en bleek dat er een enorme ruis op de lijk was. Als ik de splitter uittrok was alles weer goed.
Dus ik op onderzoek uit verder. De kelder in en wat ziet mijn oog. Een mooie lasdop. Maar ipv. 1 draad komen er 3 draden uit. Iedere draad loopt naar een apart aansluitpunt voor de telefoon. Kan het hieraan liggen dat er ruis op de lijn is en dat hij de verbinding eruit knalt.
Het is minder praktisch, maar als de splitter niet vòòr alle niet-ADSL-apparaten zit, krijgt hij dus alle ruis van die apparaten mee, en dan ben je het signaal kwijt...anders zou de splitter toch geen nut hebben?
De melding van dit probleem hoort niet echt thuis in dit topic, maarja hoop geholpen te kunnen hebben
[ Voor 6% gewijzigd door BèR op 06-05-2003 11:01 . Reden: offtopic ]
Verwijderd

Nu loop ik stage bij www.linksys.nl en die waren van plan wireless internet aan te leggen en dan in mijn omgeving het testgebied te maken. Nu mag ik voor stage alles gaan opzetten, website maken enz..... dus hopelijk krijg ik dan toch nog breedband hier.
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
Ik zie op xs4all ook nog geen status wijziging staan dus dat word iig niet meer vandaag.Verwijderd schreef op 06 mei 2003 @ 11:59:
Bah ik dacht dat ik me DHZ-pakket vandaag zou krijgen... niets bleek minder waar. Dan nog maar een dag wachten
Ik ga ook (dmw linksys apparatuur) een wireless netwerkje aanleggen met een vriend van mij (omdat ik er ook te ver vanaf woon) voor 500 euro ben ik ong. klaar, maar jij zeker nog goedkoper?
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
Mja ik denk dat het toch morgen wordt, tenminste als bij ons hetzelfde gebeurt als wat er met 007 gebeurd is... Centrale wordt gereed gemaakt op 6-5-2003 (bij ons dus) en de dag erna zou je dus technisch gereed moeten zijn.Local Host schreef op 06 May 2003 @ 12:30:
[...]
Ik zie op xs4all ook nog geen status wijziging staan dus dat word iig niet meer vandaag.
wil je korting .???????
koop dan gewoon met je hele buurt meer dan 50 producten
en misschien kun je dan korting krijgen ????
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
owja: als ik de postcode check doe staat er: in juli beschikbaar
nu kreeg ik een brief van kpn waarin staat JUNI, waar moet ik nu van uit gaan?
Verwijderd
Ik mag blij zijn als ik adsl of enige vorm van breedband binnen 3 jaar kan krijgen, een dorp verderop met 22.000 inwoners heeft al 1 jaar adsl en 2 jaar @home. dit dorp heeft wel kabelinternet van @home maar ik woon weer buitenaf dus geen kabelaansluiting
Verwijderd
Bij mij stond er in de postcode check Juni, maar in die brief stond Mei, en het schijnt zo te zijn dat de centrale vandaag gereed zou worden gemaakt. Dus ik denk dat je van Juni uit moet gaan.IzoOoo schreef op 06 mei 2003 @ 16:31:
Eindelijk gaan ze bij ons ( gemeente woudrichem in brabant ) ook ADSL aansluiten. Ik ben echt zooo opgelucht, jaren lang die telefoon rekeingen en boze ouders. Sinds onetel viel dit gelukkig weer mee maar nu kan het feest echt beginnen
owja: als ik de postcode check doe staat er: in juli beschikbaar
nu kreeg ik een brief van kpn waarin staat JUNI, waar moet ik nu van uit gaan?
Verwijderd
na het gereed maken van de centrale worden er nog allerlei tests uitgevoerd waardoor je er nog 3 weken ongeveer bij op moet tellen zodat je dus in juni daadwerkelijk ADSL opgeleverd krijgt.Verwijderd schreef op 06 mei 2003 @ 16:44:
[...]
Bij mij stond er in de postcode check Juni, maar in die brief stond Mei, en het schijnt zo te zijn dat de centrale vandaag gereed zou worden gemaakt. Dus ik denk dat je van Juni uit moet gaan.
Verwijderd
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Pakjes worden wel bezorgd op zaterdag, aleen geen rembourszendingen.machielk schreef op 06 mei 2003 @ 17:44:
Meestal worden pakjes niet bezorgd op zaterdag....:(
Nou opzich werkt Chello op dit moment weer goed, maar het heeft wel ruim een half jaar klote gewerkt. Dus dan zou het mooi zijn als je een keus had om over te stappen. Maar ik zit ook niet echt te wachten op ADSL op dit moment.Verwijderd schreef op 06 May 2003 @ 18:14:
Ik denk niet dat ie adsl nodig heeft als ie al chello heeft, die goed werkt?
Mijn punt was alleen maar waarom ze die regel van nog niet beschikbaar, houden staan, als ze toch niet van plan zijn om de kleine dorpen aan te sluiten.
En dat was mijn punt/vraag eigenlijk..
En dan kan je wel zeggen "je moet aktie voeren", maar ik zie het hier bij ons echt nog gebeuren om 325 mensen zo ver te krijgen dat ze ADSL aan gaan vragen op www.ookadsl.nl..
Verwijderd
Hoe klein? Je moet bij KPN minstends 350 aansluitingen vinden in die buurt bij de centrale, wilt kpn de centrale adsl klaar maken. Je bent dan ook verplicht om een adsl internet abbonement te nemen waneer adsl beschikbaar is. Een dorp van 1500 inwoners heeft al gauw 400 woningen (aansluitingen) en in de praktijk is 350 onhaalbaar...IzoOoo schreef op 06 May 2003 @ 18:05:
Bram.. wij wonen ook in een klein dorp en t komt hier ook.. je moet er alleen wel wat voor doen.. wachten zonder actie te voeren enzo helpt je niet aan adsl.
In m'n dorp bv hebben ze al @home maar ik woon buitenaf dus geen kabelinternet en ik kan fluiten naar die adsl centrale