Paypal vraagjes

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Iemand uit amerika wil geld naar mij overmaken.
Hij wees mij erop dat ik mij bij paypal kon laten registreren. Nu heb ik daar nog geen ervaring mee, en weet ook nog niet echt hoe het werkt.

Het probleem is dat ik geen credit card, visa etc heb. Maar kan ik er dan wel gebruik van maken? Zelf zit ik bij de postbank en het gewoon een giro pas.

Stel hij maakt het geld over naar mijn paypal account (als dat kan zonder credit card) kan ik het dan ook op mijn postbank giro krijgen?
Hoeveel kost het overmaken dan? (want het lijkt mij dat dat toch aardig wat gaat kosten)

Ook had hij het over een speciale kaart die je van paypal krijgt? Weet iemand hier iets meer van?

Ik heb de search al wel gebruikt, maar dit gaat alleen over mensen die een credit card bezitten. Dus wie kan mij helpen?

• elvis84
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

over dat overmaken weet ik niet zo precies...je kan idd wel een account aanmaken zonder creditcard, maar dan heb je een flink aantal beperkingen...welke dat zijn weet ik niet en dus weet ik ook niet overmaken naar een bank account daaronder valt

ik weet wel dat overmaken van paypal naar NL bank ongeveer 2 euro kost...dacht ik dan...
eerst was het altijd 1.95 dollar, maar die wisselskoers is niet alles meer he

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!

Verwijderd

Je kan als het goed is alleen geld afboeken naar je bankrekening als je een credit-card hebt.

• Consiglieri
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-10-2025
Als je je geld lief is laat je gewoon een transfer by wire doen door hem.
Paypal is handig om mee te betalen als je geen creditcard hebt, maar zodra je geld ontvangt op de paypal account dan kost het je veel geld.

Je kan je bij paypal aanmelden en gewoon geld sturen via de bank naar je paypal account, ZONDER creditcard.

• MNeMoNiCS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-10-2012
Ik weet niet zeker of je zonder credit card kan, ik weet wel dat de kosten van PayPal tamelijk hoog zijn (eerst betaal je bijna 5% commissie, daarbij komt nog een slechte wisselkoers $ -> EURO, geld overmaken naar je bank kost EUR 1,50).

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Het kan niet zonder creditcard. Je kan wel een account aanmaken op PayPal waar men geld naartoe kan 'overmaken'. Vervolgens blijft het geld daar staan totdat je een creditcard-nummer invult.

Meer info is te vinden in:
Paypal, hoe nu verder?
Hoe duur is PayPal?
PayPal
Paypal met Postbankcard / Mastercard?
Paypal is het verstandig om te nemen
[rml][ internet-betalen] Paypal? wat is het hoe werkt...[/rml]
paypal centjes ontvangen?
PayPal, wat houdt het in?
etc ... :)

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 20:24
Dit is wel te vinden in de search, en waarschijnlijk ook wel op de paypal site zelf :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.