[internet-betalen] Paypal? wat is het hoe werkt...

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022
Paypal de fraude vrije betaalmethode voor op internet...
Vaak kun je alleen met paypal internationaal betalen.
Maar wat is het nu eigenlijk en hoe werkt het?

Samen staan we sterk!

Verwijderd

paypal is gewoon een manier om te betalen via creditcard naar niet bedrijven. Particulieren.(alhoewel sommige bedrijven hier ook gebruik van maken)
Ik gebruik het voor te betalen van veilingen op ebay.com.
Je moet je inschrijven op paypal dan boeken ze je 1 piek af, en in de omschrijving van de boeking staat een code. Deze moet je dan weer invullen om je te registeren.
Daarna kan je gewoon gebruik maken van de service.
Als je dan iemand wil betalen moet je zijn e-mail adres invullen, geldbedrag en hopsakee je bent klaar.

errug simpel.

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022
Relax... maar wat voor creditcard moet ik dan hebben?

Samen staan we sterk!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:22
Zelf heb ik met een Mastercard een account daar, maar ze accepteren bij Paypal gewoon alle grote creditcards.

Verwijderd

After you have signed up for a PayPal account, all you need to do is add your credit or debit card to your account, go to the "Send Money" tab, and enter the email address of the person to whom you are sending the payment, as well as the amount of the payment. You can also use your PayPal balance or your checking account to fund your payment
http://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_help-ext

vind je alle antwoorden.

Verwijderd

Kheb zo'n credit card van de rabobank krijg je voor nix als je student bent en als je geen student bent kost die iets van 25 piek per jaar
Pagina: 1