Toon posts:

PayPal

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Onlangs schreef ik in voor een paypal account, waarbij ik dus de gegevens van m'n VISA creditcard moest opgeven. Toen kreeg ik in aansluiting een mail om m'n lidmaatschap te bevestigen aan de hand van een nummer die mij werd toegestuurd! Tot twee maal toe heb ik dit geprobeerd, maar de laatste keer kreeg ik dus weer het bericht dat het nummer niet juist was, en dat bij een derde poging de zaak geblokkeerd zou worden ... 'k Heb gemaild naar PayPal (wat een weg af te leggen!), maar kreeg nog geen reactie ... Weet iemand raad??
Nog iets: moet je persé een US Bank account openen om met PayPal te kunnen werken, of kan je ook een nationaal bankrekeningnummer in het programma voeren???
Indien US Bank Account (online?!) vereist, hoe kan je dan baar geld daarvan krijgen???? Maw: hoe kan je de vruchten van die rekening plukken??? Alle info welkom!

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:34
Op woensdag 23 januari 2002 21:33 schreef Sammeke het volgende:
Nog iets: moet je persé een US Bank account openen om met PayPal te kunnen werken, of kan je ook een nationaal bankrekeningnummer in het programma voeren???
Indien US Bank Account (online?!) vereist, hoe kan je dan baar geld daarvan krijgen???? Maw: hoe kan je de vruchten van die rekening plukken??? Alle info welkom!
Nee, dit hoefd niet en je kan gewoon een nederlandse bank
opgeven. Bedragen die je ermee gestort krijgt komen gewoon
bij elkaar in een "paypal" account, wat jij weer meteen
kan uitgeven bij paypal aangesloten bedrijven of je kan
het op ieder moment laten storten op je eigen bank
rekening. Kosteloos van paypal, vraag wel na wat je bank
ervoor berekend.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Wisey,
Bedankt voor de info, maar kan je mij ook vertellen hoe ik m'n eigen bankrekening dan kan invoeren in mijn PayPal Account? Tja, 't zal me trouwens toch nog niet lukken, daar het mij nog niet gelukt is om m'n lidmaatschap te activeren!
En, ik begrijp echt niet waarom dat niet lukt :?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 23 januari 2002 21:36 schreef Wisey het volgende:

[..]

Nee, dit hoefd niet en je kan gewoon een nederlandse bank
opgeven. Bedragen die je ermee gestort krijgt komen gewoon
bij elkaar in een "paypal" account, wat jij weer meteen
kan uitgeven bij paypal aangesloten bedrijven of je kan
het op ieder moment laten storten op je eigen bank
rekening. Kosteloos van paypal, vraag wel na wat je bank
ervoor berekend.
Hoi Wisey,
Bedankt voor de info, maar kan je mij ook vertellen hoe ik m'n eigen bankrekening dan kan invoeren in mijn PayPal Account? Tja, 't zal me trouwens toch nog niet lukken, daar het mij nog niet gelukt is om m'n lidmaatschap te activeren!
En, ik begrijp echt niet waarom dat niet lukt :?

• IDtenT
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wat doet dit in HA? :7

Slave of Thieves

Verwijderd

Bij een aantal cc (weet niet of dit ook bij visa is) kan je gewoon je geld van payPal naar je visa kaart laten sotrten, deze stort het dan op je rekening van jezelf. Zegmaar de rekening waar zijn ook het geld van halen wanneer jij iets koopt met je cc. Echter hier kunnen wel kosten aan verbonden zijn dat is alles.

Gewoon bij PayPal een internationaal acoount maken en email activeren cc invoeren en klaar ben je

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 23 januari 2002 21:51 schreef 5v-modder het volgende:
Bij een aantal cc (weet niet of dit ook bij visa is) kan je gewoon je geld van payPal naar je visa kaart laten sotrten, deze stort het dan op je rekening van jezelf. Zegmaar de rekening waar zijn ook het geld van halen wanneer jij iets koopt met je cc. Echter hier kunnen wel kosten aan verbonden zijn dat is alles.

Gewoon bij PayPal een internationaal acoount maken en email activeren cc invoeren en klaar ben je
Email heb ik al geactiveerd, lidmaatschap moet ik nog bevestigen, maar dit lukt niet met het nummer dat ze mij ter invoering hebben opgegeven! 'k Heb van hun een nummer bestaande uit 4 cijfers gekregen, en als ik naar m'n account ga, dan zie ik rechts boven de mogelijkheid om m'n lidmaatschap te bevestigen; klik ik daar op, krijg ik een nieuw venster om m'n lidmaatschap te bevestigen en vragen ze naar een 4-digit code; wanneer ik die opgeef, kreeg ik tot nu toe de melding dat de code niet juist is; 'k heb blijkbaar nog maar één kans om het te proberen ... :r

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-07 20:51

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move [forum=6] >> [forum=4]

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

wachte tot je je Creditcard overzicht hebt

krijg je einde van de maand in de bus tenmiste met mastercard eurocard daar staat een 4 cijfer nummer op

dat gebruiken en klaat eens kees..

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-07 14:38

Jag

Eentje is wel genoeg.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.