"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Ipv zoeken met Omega of vragen aan ons ZOU je natuurlijk je superieure gehoor kunnen gebruiken om te proberen te lokaliseren WAAR het gebrom nou exact vandaan komt
Mijn chipset fan doet dat ook.
gewoon ff het stekkertje losgetrokken, een chipset kan best zonder actieve koeling.
gewoon ff het stekkertje losgetrokken, een chipset kan best zonder actieve koeling.
Verwijderd
Kan of de processor fan zijn. Dit kun je testen door hem tegen te houden met je vinger. Uiteraard niet te lang. Anders zal het de fan in de voeding zijn. Je kunt proberen om ze schoon te spuiten met een compressor oid. Anders moet hij vervangen worden.
dan heb je niet goed gezocht, want dit is makkelijk op te lossen door je fans 'ns door te smeren met een beetje fietsketting olie, dat kun je gamakkelijk over de as laten druppelen terwijl je 'm draait, als dit niet helpt, dan zijn je fans gewoon versleten, miscchien zijn het wel sleeve baring fans.
Het probleem is dat mijn kast ingebouwd is.
Kan hem dus heel moeilijk én aan hebben staan én open hebben....
Dat zou dus betekenen dat is al mijn kabel los moet gaan helen, zodat ik hem wel open kan bekijken als hij aan staat?
En het is ook geen constant gebrom.
De éne keer harder dan de ander keer, zonder dat daar een aanleiding voor is.
Kan hem dus heel moeilijk én aan hebben staan én open hebben....
Dat zou dus betekenen dat is al mijn kabel los moet gaan helen, zodat ik hem wel open kan bekijken als hij aan staat?
En het is ook geen constant gebrom.
De éne keer harder dan de ander keer, zonder dat daar een aanleiding voor is.
[ Voor 21% gewijzigd door Ginz op 21-01-2003 21:35 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Ik heb het ook en bij mij is 't de chipset-fan... Als ik m'n vinger er tegenaan houd dan gaat 't geluid weg en ff-tjes wat weerstand ofzo veroorzaken en t geluid blijft weg... Leuk is anders, maar gelukkig doet ie t niet altijd
slim.... met een leuke amd geef ik je een paar 10e seconden...Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 21:28:
Kan of de processor fan zijn. Dit kun je testen door hem tegen te houden met je vinger. Uiteraard niet te lang. Anders zal het de fan in de voeding zijn. Je kunt proberen om ze schoon te spuiten met een compressor oid. Anders moet hij vervangen worden.
En uitschieten met je vinger geeft ook een lekker effect...
Ik denk niet dat gebruikes van GoT je hierbij kunnen helpen. Je zult toch even zelf de bron moeten localiseren. Wat je evt. kan doen is alle bewegende delen 1 voor 1 even loskoppelen, pc starten en luisteren en dan snel weer aanzetten.
Fans kun je dan smeren of vervangen.
Fans kun je dan smeren of vervangen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()