misschien late reactie maar een 2400+ is toch gewoon unlocked, teminste mijn 2100+ op mijn 8rda3+ is gewoon unlocked en draait ook gemakkelijk op 10x200Tweak-Freak schreef op 18 June 2003 @ 17:20:
[...]
Mmmm is wel heel knulllig van me als het dat is![]()
Kan iemand me zo vertellen welke bruggen ik moet unlocken bij een XP 2400+ om hem op 200 x 10 te laten lopen ipv 133 x 15? Of moet ik dat zelf even op gaan zoeken
woei; ook erg leuk om mee te spelen alssie uit is....:
NVIDIA Overclocking Utility
denk dat het erg makkelijk is om te ocen:
- je boot
- start proggel
- oc
- burn in
if (stable): oc verder
if(not stable): stel laatste stabiele waarde in bios in....
hopen dat ze hem snel releasen
NVIDIA Overclocking Utility
denk dat het erg makkelijk is om te ocen:
- je boot
- start proggel
- oc
- burn in
if (stable): oc verder
if(not stable): stel laatste stabiele waarde in bios in....
hopen dat ze hem snel releasen
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
1024MB is nuttig ja, zeker met winXP is 1GB aan te raden, Ut2003 gebruikt met de hoogste texture kwaliteit al rond de 350MB, dan winXP ook nog eens een hele hoop voor al die meuk en het swappen kan beginnen als je 512MB hebt.Anoniem: 79003 schreef op 17 June 2003 @ 23:51:
ja, ok.
Maar gaat de algehele performance van je systeem omhoog met 1 gig?
Haal altijd het max uit m'n systeempje met games enzo.. vooral nu met me radeon 9800 Pro.
Standaard Anti-Aliasing 4x of 6x ofzo aan, alle details op hoogst enz
Ik had eerst 512 sdr sdram, ut2003 swapte altijd aan het begin van een nieuwe map, na een reepje 512 pc133 infineon van 50 euro (
Heb nu een nforce 2 en 1024MB pc3200 corsair twinx in bestelling.
Medetweakers, dit topic gaat nu dicht omdat het ruim boven de 500 posts zit, zie voor nadere uitleg hier: Abbadon in "Dit graag lezen eer je post :)" Voor problemen/vragen kun je een eigen topic beginnen of terecht in de desbetreffende nForce2 moederbord ervaringen topics
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Dit topic is gesloten.