@TheMafkees: Is het nog mogelijk om de Maze3 kloon CPU blok te bestellen in plaats van de huidige vierkant blok ? Wel met Lexaan top natuurlijk.
Zou ik dus niet doen, bij mij is laatst bij een pakketje Belgie-Nederland 10 euro verdwenenVerwijderd schreef op 18 February 2003 @ 22:01:
@TheMafkees:
mag ik het geld ook versturen in een enveloppe naar je ?
I reject your reality, and substitute my own.
Nou, da's echt uitzonderlijk dat dat gebeurt hoor... En als je het in iets zwarts wikkelt wordt de kans dat ze het openen vele malen verkleind.
Verwijderd
De kans wordt wel kleiner, maar is nog wel degelijk aanwezig. In NL zou ik er toch voor kiezen om het gewoon over te maken per overboeking/internetbankieren/iets dergelijks.
Ja, maar als je het vanuit België stuurt kost het maar liefst 7 euro, en het duurt 3 dagen tot een week voor je geld er is.. Weekend niet meegerekend.
hier stond onzin
[ Voor 94% gewijzigd door Blord op 20-02-2003 04:21 ]
maar als je een slangpilaar hebt met een diameter van 10mm, is de binnenkant maar 8mm (2mm voor het metaal) en beperk je onnodig je flow? : )
We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated
Met de 13mm pilaar beperk je ook de flow.. De schroefdraad is bij beiden 1/4", en dat is 8mm vanbinnen. Dus de 13mm pilaar is enkel nuttig als je 12mm slangen gebruikt.
Ok, ik heb net 2x CPU AMD en 2x Radeon blokje besteld samen met 8 slangpilaren 1/4 naar 10mm.....
Maar nu ik dit zo lees snap ik het niet helemaaal meer.
10 mm is toch beetje standaard maat he?
De Radiatoren moeten van de sloop komen in ieder geval. Dus ik dacht dat ik 10 mm slangpilaren moest hebben voor 10mm slang binnendiameter.
In ieder geval kan iemand tip geven hoe ik het best met slang en slangpilaren nu kan doen als ik dus Rad van sloop haal.
Overigens heeft iemand nog tips voor bevestigingsmateriaal en waar te verkrijgen? Ik woon in Waddinxveen (naast Gouda). Zo'n beetje het midden van de randstad.
thanks a lot.
Maar nu ik dit zo lees snap ik het niet helemaaal meer.
10 mm is toch beetje standaard maat he?
De Radiatoren moeten van de sloop komen in ieder geval. Dus ik dacht dat ik 10 mm slangpilaren moest hebben voor 10mm slang binnendiameter.
In ieder geval kan iemand tip geven hoe ik het best met slang en slangpilaren nu kan doen als ik dus Rad van sloop haal.
Overigens heeft iemand nog tips voor bevestigingsmateriaal en waar te verkrijgen? Ik woon in Waddinxveen (naast Gouda). Zo'n beetje het midden van de randstad.
thanks a lot.
Ja alleen dan moet ik straks op bevestigingsmateriaal gaan wachten...
Nee hoor ik had hem al gezien.
Maar ik wil wel graag weten wat ik moet hebben anders schiet het niet op he.
Hangt volledig af van je rad.. Maar je kan wel met een female en male pilaar een verloopstukje maken.. En dan bv. 18mm slang naar je rad, 10mm naar de rest van je systeem.
Jupiler mooie actie maar 10 euro verzendkosten op 5 euro materieel vind ik een beetje veel...das waarom ik nie meedoe...
Verwijderd
Back to Tha_Mafkees z'n IA - wanneer moet je definitief betalen en is er al meer info over wanneer de blokjes worden gemaakt/verzonden? Thnx
Verwijderd schreef op 19 February 2003 @ 22:53:
Back to Tha_Mafkees z'n IA - wanneer moet je definitief betalen en is er al meer info over wanneer de blokjes worden gemaakt/verzonden? Thnx
was er ook al benieuwd naarOliverBB schreef op 18 February 2003 @ 09:56:
[...]
b.t.w. tha mafkees,
is er een tussen stand te noemen?
heb je genoeg bestellingen, ben je al aan het frezen, gaat het lukken met het lexaan, de slangpilaren etc.
niet om je op te jagen maar gewoon ter info.ben namelijk zeer benieuwd hoe het er voor staat
en daarom vroeg ik ook of tha_mafkees (waar is die gozert eigenlijk) ook 1/2" schroefdraar bij die 'extra' dingen kon leveren. mwa mail hem wel.Jupiler schreef op 19 februari 2003 @ 17:44:
Met de 13mm pilaar beperk je ook de flow.. De schroefdraad is bij beiden 1/4", en dat is 8mm vanbinnen. Dus de 13mm pilaar is enkel nuttig als je 12mm slangen gebruikt.
en bij die cases heb je gelijk. maar nou is het net wel zo dat 13 wel lekker strak dromheen gleid >: )
We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated
Nee dat gaat niet, omdat de gangen van het blokje te klein zijn. Voor de zoveelste keer 
Als je meer bestelt wordt het natuurlijk rendabel.
Ja, da's inderdaad spijtig.. Maar ik kan niet anders.stlgamer schreef op 19 februari 2003 @ 22:33:
Jupiler mooie actie maar 10 euro verzendkosten op 5 euro materieel vind ik een beetje veel...das waarom ik nie meedoe...
Als je meer bestelt wordt het natuurlijk rendabel.
okieuw als ik het nu bestel en over 9 dagen is die actie afgelopen ...
Wanneer kan ik die Blokjes verw8ten ?
het is een mooi blokje
ziet er leuk uit .. hep je ze al liggen of motten ze nog gemaakt worden ?
Wanneer kan ik die Blokjes verw8ten ?
het is een mooi blokje
code:
1
2
3
4
5
| 1537 Gpu Blokje GF2/3/4mx Radeon 9xxx 1 € 32,50 € 32,50 1543 Slangpilaar 1/4 --> 10mm 4 € 1,50 € 6,00 1533 Cpu blok P4 1 € 37,50 € 37,50 1683 Verzending in doos Met verzekerin 1 € 8,50 € 8,50 owjah .. en het mag allemaal 10 mm worden :) |
ziet er leuk uit .. hep je ze al liggen of motten ze nog gemaakt worden ?
[ Voor 9% gewijzigd door Paradox op 20-02-2003 15:51 ]
Mafkees heeft mij net bevestigd, dat de Maze3 kloon van vorige ia kan worden besteld ipv de huidige vierkante CPU blok. Misschien voor mensen ( zoals ik ) die vorige ia hebben gemist en toch die "ovale" CPU blok nog wilt bestellen. De nieuwere Maze3 kloon wordt wel met lexaan top geleverd.
Verwijderd
Ik zou toch graag weten wanneer we moeten betalen want de actie is over een paar dagen al afgelopen en voordat het gestort is zijn er weer een paar dagen overheen.
Verwijderd
Dat duurt mij helaas veels te lang, toch dank voor de waardevolle info die ik heb opgestoken.
Ik heb net in de lokale ijzerhandel wat duwveertjes gekocht van (duur)4 centimeter maar hoelang moeten ze eigenlijk zijn zodat je de core niet stuk maakt (is me ooit overkomen bij een P3 650mhz) ?
Dit puur omdat ik er nog een paar heb liggen die nooit betaalt zijn. Maar er worden geen nieuwe meer gemaakt dus degene die er verder nog zijn houd ik zelf.Blord schreef op 20 February 2003 @ 16:15:
Mafkees heeft mij net bevestigd, dat de Maze3 kloon van vorige ia kan worden besteld ipv de huidige vierkante CPU blok. Misschien voor mensen ( zoals ik ) die vorige ia hebben gemist en toch die "ovale" CPU blok nog wilt bestellen. De nieuwere Maze3 kloon wordt wel met lexaan top geleverd.
Verwijderd
tha_mafkees,
dus kan jij dan in je "data" 10mm aansluitingen naar 13mm aansluitingen veranderen voor mij....
Ennuh nog een vraag, als de IA is afgelopen, hoelang gaat het dan ong. duren voordat ik het thuis heb, aangezien ik ook nog losse slangaansluitingen voor me innovatek tank-o-matic reservoir heb besteld. Want daar zitten standaard aansluitingen voor 8 mm aan
En doordat ik die slangaansluitingen voor me res niet heb, zit ik nu zonder wc
dus kan jij dan in je "data" 10mm aansluitingen naar 13mm aansluitingen veranderen voor mij....
Ennuh nog een vraag, als de IA is afgelopen, hoelang gaat het dan ong. duren voordat ik het thuis heb, aangezien ik ook nog losse slangaansluitingen voor me innovatek tank-o-matic reservoir heb besteld. Want daar zitten standaard aansluitingen voor 8 mm aan
En doordat ik die slangaansluitingen voor me res niet heb, zit ik nu zonder wc
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2003 16:43 ]
tha_mafkees in da house!
idd kunnen we die actie niet iets eerder ook stoppen, lijkt dat niet veel interesse meer is ...
en, k hoop dat je me mn mail gechecked hebt. : )
idd kunnen we die actie niet iets eerder ook stoppen, lijkt dat niet veel interesse meer is ...
en, k hoop dat je me mn mail gechecked hebt. : )
ik ben nog wel geintereseerd in een blokje voor voor een P4, maar ik weet nog niet welke aansluitingen ik nodig heb .
Wat ik ga gebruiken :
Pomp : Eheim 1048 1/2inch -13mm
Radiator : Black Ice Extreme 2 1/2inch , 9.5 mm
http://www.pc-cooling.de/...th=3_176&products_id=2609
Wat ik ga gebruiken :
Pomp : Eheim 1048 1/2inch -13mm
Radiator : Black Ice Extreme 2 1/2inch , 9.5 mm
http://www.pc-cooling.de/...th=3_176&products_id=2609
Perilous to us all are the devices of an art deeper than we possess ourselves.
Verwijderd
We zijn alweer een maand verder.. hoe lang moet dit duren dan? Was ik zomaar even benieuwd naar
Verwijderd
lees de link naar laupro in deze draad, voor je blaat Fewture
(moest iets hebben wat rijmde
)
=Bestellen=
Bestellen kan tot alle blokjes op zijn, of tot eind februari dit kan dus verschillen.
De datum voor laatste betalingen zal dan ook vastgesteld worden.
=Bestellen=
Bestellen kan tot alle blokjes op zijn, of tot eind februari dit kan dus verschillen.
volgens mij mag die datum al verschoven naar zondag of zo ... denk dat er nie veel mensen meer bijkomen, en dan krijgen we onze spulletjes ook weer wat eerder : DVerwijderd schreef op 21 February 2003 @ 23:37:
lees de link naar laupro in deze draad, voor je blaat Fewture(moest iets hebben wat rijmde
)
=Bestellen=
Verwijderd
Ik zit al vanaf vorig jaar september (of nog eerder) op mn blokjes te wachten. Bij Imhotep besteld...en Tha_Mafkees heeft dat weer over genomen..
Mijn idee: IA sluiten..blokjes maken..klaar
Ik zou dan graag wel even wat willen weten eerst. 
Ik had in het Grote Waterkoelingsvragen topic dit al gesteld, maar nog geen antwoord gehad
Ik had in het Grote Waterkoelingsvragen topic dit al gesteld, maar nog geen antwoord gehad
DankVanaf wanneer is een chipset waterkoelingsblok rendabel?
Ik heb hier een ASUS A7N8X (eigenlijk CommanderKeen) en daar zit dus standaard maar een aluminium heatsinkje op.
Nu wil hij dus gaan overklokken, wat is dan het handigst?
Er een fan opzetten, een CoolerMaster HSC-V62 modden en erop zetten (Hoe??) of meteen maar een chipset koelblokje nemen bij die actie van Tha_Mafkees?
Die iets lagere temp zal niks uitmaken, maar het is toch een mooie oplossing - als de rest ook al watergekoeld is kan je net zo goed je chipset waterkoelen, ziet er strak uit en je hebt minder geluid.
Verwijderd
Als je al je fans uit je case gooit, dat er dus zo goed als geen flow meer is, zou ik ook gewoon een chipblokje nemen.
Ja maar er onstaat ook aanzienlijk minder hitte doordat dat meteen word afgevoerd dus je case zou best is aardig cool gaan draaien dan.
Verwijderd
Ik wil graag meedoen met de inkoopactie, alleen kan ik mezelf niet registreren op de site.... Geen idee waararom dat niet lukt.
Zit er trouwens ook bevestiging materiaal bij die CPUblokjes? Of zijn gewoon kale blokjes?
Zit er trouwens ook bevestiging materiaal bij die CPUblokjes? Of zijn gewoon kale blokjes?
Jah ik ben nu ook op zoek naar een blokje voor mijn 9700 pro maar in de winkel 55 of 65 euro
. Wat kosten die dingen hier of is dat nog niet bekend. ( had wat gelezen dat het niet bekend zou zijn )
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Er zit geen bevestigingsmateriaal bij 
Dus dat moet ik nog ergens vandaan halen.. Wat voor type shops zouden dat kunnen hebben?
De 9xxx blokjes zijn 32,50 ik heb er zelf ook 2 besteld
Dus dat moet ik nog ergens vandaan halen.. Wat voor type shops zouden dat kunnen hebben?
Als je nog bevestiging of andere accessoires nodig hebt, kan je hier terecht: http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=194
Wel snel zijn, binnen max 2-3 dagen is de eerste lichting afgesloten, actie blijft open, maar het duurt weer een tijdje voor de volgende lichting verzonden wordt.
Wel snel zijn, binnen max 2-3 dagen is de eerste lichting afgesloten, actie blijft open, maar het duurt weer een tijdje voor de volgende lichting verzonden wordt.
aaaaahVinnieWeiss schreef op 23 February 2003 @ 16:28:
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Verwijderd
Leest er iemand de openingspost nog weleens?
http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=184 kan je ze bestellen. Dit zou tot het einde van februari zijn, dus dat is nog een paar daagjes. Exacte einddatum is nog niet bekend, net als wanneer ze opgestuurd worden.
http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=184 kan je ze bestellen. Dit zou tot het einde van februari zijn, dus dat is nog een paar daagjes. Exacte einddatum is nog niet bekend, net als wanneer ze opgestuurd worden.
Verwijderd
IK WIL DOLGRAAG ZO EEN BLOKJE HEBBEN!!! MAAR KAN ME NIET REGISTREREN!
Help?
Help?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2003 17:21 ]
Verwijderd
webmaster@laupro.nl al gemaild?Verwijderd schreef op 23 February 2003 @ 17:20:
IK WIL DOLGRAAG ZO EEN BLOKJE HEBBEN!!! MAAR KAN ME NIET REGISTREREN!
Help?
De gewone ouderwetse ijzerwinkel (waar ze ook deurklinken en zakmessen enzo verkopenVinnieWeiss schreef op 23 februari 2003 @ 16:28:
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
eind datum niet bekend?Verwijderd schreef op 23 februari 2003 @ 16:59:
Leest er iemand de openingspost nog weleens?
dit staat op de eerste pagina van de inkoop actie op laupro:
Laatste wijziging:
24-1-2003 10:25:51
Gestart op:
22-1-2003 11:31:32
Einddatum:
1-3-2003
Nog 6 dagen
Ik heb enkele uren geleden nog een WC chipset blok besteld horn0d3 schreef op 22 February 2003 @ 01:15:
[...]
volgens mij mag die datum al verschoven naar zondag of zo ... denk dat er nie veel mensen meer bijkomen, en dan krijgen we onze spulletjes ook weer wat eerder : D
Ik ga morgen ff geld overmaken
daar wens ik je dan veel sterkte mee, want ik heb hem ook om die redenen een week geleden gemailed en ook nog geen antwoord. maar denk dat et allemaal wel goed komt hoor : )pierre-oord schreef op 23 februari 2003 @ 22:22:
[...]
Ik heb enkele uren geleden nog een WC chipset blok besteld hor
Ik ga morgen ff geld overmakenik wil alleen graag 10mm slangpilaren ipv 13mm. Ik heb dat al gemailt maar nog niets teruggehad. Nou ja heb de tijd, ben al blij met deze coole IA
was er al bekend wanneer 't allemaal wordt verzonden? kga alst goed is 13 maart 2 weken op vakansie namelijk. beetje lullig als 't pakketje dan niet kan worden afgeleverd
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Jah ik ga de 1e tot de 7e weg. en ben van plan mijn h2o in die week er na opnieuw in elkaar te zetten. Zijn ze al bezig met bouwen van de blokjes of moet dat nog komen ?Apie! schreef op 25 February 2003 @ 09:03:
was er al bekend wanneer 't allemaal wordt verzonden? kga alst goed is 13 maart 2 weken op vakansie namelijk. beetje lullig als 't pakketje dan niet kan worden afgeleverd
[ Voor 10% gewijzigd door Astennu op 25-02-2003 09:55 ]
mmzz ik geloof dat mafkees het een beetje druk heeft, ik heb nog geen antwoord op een mailtje... Zou mafkees misschien op vakantie zijn? Het is nu een week vakantie voor mij, en anderen nemen vrij bijvoorbeeld om met gezin op vakantie te gaan. Duz..
hmmm nou als Tha_Mafkees dit leest: als je ervoor kan zorgen dat 't pakketje vóór 12 maart of na 27 maart wordt geleverd dan heeeeeel graag
Blown past falling sands
Tsss... ook nog afleverdata eisen stellen
... wees blij dat hij voor je naar het postkantoor gaat.
En als je er niet bent, haal je het lekker zelf op bij het postkantoor.
Als je met je luie ass in de zon kan liggen kan je ook effe naar de hoek lopen.
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
een datum hoeft niet zo nodig maar een tussenstand en geschatte afleverweek....o.i.d.,.. zou niet verkeerd wezen
hij was gister nog online (away dan) op ICQ dus hij zal er wel zijn, maar hij checkt dit forum en zn mail zowieso niet zoveel denk k'
ff verder kijken dan je monitor breed is teigetje.Tsss... ook nog afleverdata eisen stellen ... wees blij dat hij voor je naar het postkantoor gaat.
a) ik stel geen eisen, ik doe een verzoek
b) ik woon om de hoek bij het postkantoor dus daar zal m'n verzoek niet aan liggen
c) volgens mij zeg ik hier nergens waar ik in die 2 weken naartoe ga
d) een pakje blijft volgens mij geen 2 weken liggen op het postkantoor
e) ik ga naar Egypte, dus "ff naar de hoek lopen" gaat ff niet
f) ik ga daar niet met m'n luie ass in de zon liggen. als ik dat had gewild was ik wel in het hoogseizoen naar een mooistrandland gegaan
Blown past falling sands
Verwijderd
Ow dat is dus niet zo'n probleem. Ik neem aan dat ook iemand je plantjes zal moeten voorzien van water en de post uit de brievenbus haalt. Dan kan je die gelijk ff zeggen dat er een pakketje in die week kan komen en dat die dan heel even naar de hoek loopt om het op te halen. Kleine moeite, groot probleem uit de weg geholpen.Apie! schreef op 26 February 2003 @ 08:15:
[...]
ff verder kijken dan je monitor breed is teigetje.
a) ik stel geen eisen, ik doe een verzoek
b) ik woon om de hoek bij het postkantoor dus daar zal m'n verzoek niet aan liggen
c) volgens mij zeg ik hier nergens waar ik in die 2 weken naartoe ga
d) een pakje blijft volgens mij geen 2 weken liggen op het postkantoor
e) ik ga naar Egypte, dus "ff naar de hoek lopen" gaat ff niet![]()
f) ik ga daar niet met m'n luie ass in de zon liggen. als ik dat had gewild was ik wel in het hoogseizoen naar een mooistrandland gegaan
Zullen we maar weer ontopic gaan?
beetje kortzichtig gedacht vind ik...en een verkeerde aanname, want ik heb geen plantjesKleine moeite, groot probleem uit de weg geholpen.
voordat er weer iemand begint te blaten : er komt in die 2 weken niemand bij me thuis. en nee ook niet om op m'n pc & andere apparatuur te letten, want die gaan tijdelijk ergens anders naartoe (omdat er namelijk niemand in die 2 weken thuiskomt).
ik zie overigens niet in waarom mijn vraag offtopic zou zijn. ik stel een vraag net zoals ieder ander hiero. ik was alleen zo vriendelijk om ook uit te leggen waarom ik 't vroeg.
maar goed...
Blown past falling sands
ach zo is er tenimnste nog wat leven in het topic en word het niet vergeten ; )
Wat is nu eigenlijk de laatste datum voor de betalingen?
Verwijderd
volgens de laupro-site, krijgen we dat nog te horen....Jupiler schreef op 26 February 2003 @ 17:36:
Wat is nu eigenlijk de laatste datum voor de betalingen?
Op de laupro site zie ik dat meeste mensen nog niet betaald hebben. Willen die dan wel zo snel mogelijk doen ? Misschien wacht Da_Mafkees wel af tot de blokjes effectief betaald zijn. Anders zit hij weer met een lading blokjes in zijn maag. Op "zwevende" bestellers staan we niet te wachten.
tha_mafkees, k heb net een financieel meevallertje gehad en wil toch wel zo'n chipset blokje, kun je die voor me addeden en dan kan ik dat extra geld over maken. En aangezien je nie gereageerd nog hebt op mn mail over die 1/2" pilaren of je die kon leveren dan wel niet, zo niet, mag je die uit mn bestelling verwijderen.
Verwijderd
@Da-Makees, als je nu de blokjes die al gemaakt zijn eens gaat versturen aan de mensen die al betaald hebben. Dat zet de niet betalers aan het denken, en waarschijnlijk ook aan het betalen.
Ik wil wel betalen en bestellen alleen krijg ik maar geen username en pass toegestuurd van laupro.nl
I'm not as think as you stoned I am
Verwijderd
Ik heb ook nog niet betaald omdat ik wil afwachten wat er gaat gebeuren, Tha Mafkees heeft lang geen responce gegeven en op de site op Laupro staat dat eind Februari de einddatum pas wordt neergezet
Verwijderd
Gewoon nog 2 a 3 dagen geduld hebben. De vorige actie verliep ook vlekkenloos dus dit zal ook geen probleem worden. Wacht rustig af.
daar twijfelen we ook niet aan,Verwijderd schreef op 27 februari 2003 @ 17:33:
Gewoon nog 2 a 3 dagen geduld hebben. De vorige actie verliep ook vlekkenloos dus dit zal ook geen probleem worden. Wacht rustig af.
maar het zou wel fijn zijn als Tha_Mafkees wat vaker van zich liet horen, door een tussenstand te geven ofzo.
Uhh 2 of 3 dagen wachten terwijl de actie morgen in feite afloopt? (tenminste dat staat op de site van laupro) Dan ben ik te laat dus dat schiet niet op voor mij...Verwijderd schreef op 27 februari 2003 @ 17:33:
I'm not as think as you stoned I am
dit is wat Tha_mafkees mij antwoorde op ICQ
euro (11:32 PM) :
hee, je I.A. is bijna ten eind.
Ga je hierna nog verder, met b.v. hardisk en videokaartgeheugen koelers??
[T7T]Butcher (11:33 PM) :
ik heb nog even geen idee, ik wil eerst dit ook helemaal klaar hebben en de actie op laupro loopt ten einde maar het geheel en de afwerking loopt nog even door
moeloo (11:34 PM) :
ja, dat is nog een hoop werk, heb je de blokkies al klaar?
[T7T]Butcher (11:35 PM) :
ik ben mijn hele vakantie al bezig
hehe ik moet alleen nog het koper frezen en ik hoop dat ik morgen in ieder geval de chipset en gpu af heb, maar ik kan echt nix beloven het zijn extreem drukke tijden binnen ons bedrijf en dan gaat gewoon werk simpelweg voor
q
euro(11:36 PM) :
maakt mij persoonlijk toch niet uit hoe lang het nog duurt, heb me andere onderdelen ook nog niet allemaal binnen, was nieusgierig, maar in iedergeval veel succes en bedankt
einde ICQ chat
-----
Als je nu tot het laatst wacht, net zoals ik, met betalen of vlug betaald maakt zoals je ziet niks uit.Denk dat het alleen wel zo is, dat de gene wie al betaald hebben en waar het geld van op Tha_mafkees rekening staat dat die heel snel hun blokkie(s) hebben.
euro (11:32 PM) :
hee, je I.A. is bijna ten eind.
Ga je hierna nog verder, met b.v. hardisk en videokaartgeheugen koelers??
[T7T]Butcher (11:33 PM) :
ik heb nog even geen idee, ik wil eerst dit ook helemaal klaar hebben en de actie op laupro loopt ten einde maar het geheel en de afwerking loopt nog even door
moeloo (11:34 PM) :
ja, dat is nog een hoop werk, heb je de blokkies al klaar?
[T7T]Butcher (11:35 PM) :
ik ben mijn hele vakantie al bezig
q
euro(11:36 PM) :
maakt mij persoonlijk toch niet uit hoe lang het nog duurt, heb me andere onderdelen ook nog niet allemaal binnen, was nieusgierig, maar in iedergeval veel succes en bedankt
einde ICQ chat
-----
Als je nu tot het laatst wacht, net zoals ik, met betalen of vlug betaald maakt zoals je ziet niks uit.Denk dat het alleen wel zo is, dat de gene wie al betaald hebben en waar het geld van op Tha_mafkees rekening staat dat die heel snel hun blokkie(s) hebben.
[ Voor 37% gewijzigd door euro op 28-02-2003 11:37 ]
dat hoop ik want ik heb chipset en de gpu besteld en zouden dan als eerste klaar zijn lees ikeuro schreef op 27 February 2003 @ 23:40:
Verwijderd
Was ook niet voor jou bedoeld. Ik denk dat jij het beste eventjes contact op kan nemen met laupro, oftewel webmaster@laupro.nl mailen over je probleem. Of hem ff zoeken op het forum.WooK schreef op 27 February 2003 @ 21:40:
[...]
Uhh 2 of 3 dagen wachten terwijl de actie morgen in feite afloopt? (tenminste dat staat op de site van laupro) Dan ben ik te laat dus dat schiet niet op voor mij...
ik sta ingeschreven alleen mijn betaling kompt wat later aan .. zal dat een probleem worden ?
I WANT blokjes
I WANT blokjes
ik heb vandaag ook ff een CPU amd blokje, een chipset blokje en gpu blokje besteld. gelijk ff geld over gemaakt maar zal nog wel ff duren door die k*t postbank. nu nog ff kijken wat voor een rad, pomp, reservoir en etc. moet nemen. iemand nog advies?
Verwijderd
[quote]patryk schreef op 28 February 2003 @ 14:40:
ik heb vandaag ook ff een CPU amd blokje, een chipset blokje en gpu blokje besteld. gelijk ff geld over gemaakt maar zal nog wel ff duren door die k*t postbank. nu nog ff kijken wat voor een rad, pomp, reservoir en etc. moet nemen. iemand nog advies?
Een rad bij een sloop werkt perfect wel een goeie maat nemen maar dat moet je zelf kijken
een pomp sicce nova 18 euro
reservoir kan je zelf maken als je handig bent zo niet dan maar 1tje kopen bij de eerste beste online shop
Een rad bij een sloop werkt perfect wel een goeie maat nemen maar dat moet je zelf kijken
reservoir kan je zelf maken als je handig bent zo niet dan maar 1tje kopen bij de eerste beste online shop
ik kan pas het geld volgende week overmaken
maar het komt er zeker
maar het komt er zeker
argh, weer 7 euro transferkosten...wanneer gaat de EU daar eigenlijk iets aan doen?
geld in enveloppe verzenden lijkt wel leuk, maar er zullen dan waarschijnlijk een of meerdere muntstukken bij moeten, en dat kan je toch wel goed voelen als postbode, die dan even enveloppe openscheurt en, leuk! 70 euro!...argh dillema!
geld in enveloppe verzenden lijkt wel leuk, maar er zullen dan waarschijnlijk een of meerdere muntstukken bij moeten, en dat kan je toch wel goed voelen als postbode, die dan even enveloppe openscheurt en, leuk! 70 euro!...argh dillema!
If you come here... you'll find me... I promise
Of het bedrag afrondenRelix schreef op 28 februari 2003 @ 18:59:
argh, weer 7 euro transferkosten...wanneer gaat de EU daar eigenlijk iets aan doen?
Je kan ook alleen briefgeld doen en de rest aan Tha_Mafkees geven.Relix schreef op 28 februari 2003 @ 18:59:
jaaa,..
de laatste besteldag,tenminste volgens laupro loopt de actie tot en met vandaag.
en nu maar wachten tot de blokken klaar zijn!
de laatste besteldag,tenminste volgens laupro loopt de actie tot en met vandaag.
en nu maar wachten tot de blokken klaar zijn!
[quote]Verwijderd schreef op 28 February 2003 @ 14:45:
Inderdaad reservoir zelf maken, paar slangpilaren plus plexi bakje bij de blokker en voor minder dan een tientje heb je een pracht van'n reservoir
Hoop ook dat de postbank een beetje opschiet. Volgens de site worden de AMD blokjes + holddown alleen gemaakt bij 10 stuks of meer. Nu zijn er 15 besteld, dus heb ik het geld uiteindelijk overgemaakt, maar aangezien nog maar 6 van de 15 blokjes betaald zijn en de actie bijna afloopt vrees ik het ergste
Rad kun je ook opzoeken op tweakers.net, vraag en aanbod. Staan wat mooie tussen zag ik netpatryk schreef op 28 February 2003 @ 14:40:Een rad bij een sloop werkt perfect wel een goeie maat nemen maar dat moet je zelf kijken
Inderdaad reservoir zelf maken, paar slangpilaren plus plexi bakje bij de blokker en voor minder dan een tientje heb je een pracht van'n reservoir
Hoop ook dat de postbank een beetje opschiet. Volgens de site worden de AMD blokjes + holddown alleen gemaakt bij 10 stuks of meer. Nu zijn er 15 besteld, dus heb ik het geld uiteindelijk overgemaakt, maar aangezien nog maar 6 van de 15 blokjes betaald zijn en de actie bijna afloopt vrees ik het ergste
Verwijderd
Zo, de actie op Laupro is nu officieel afgelopen. Bestellen is niet meer mogelijk (hoewel de status nog wel op 'open' staat). Het is nu nog wachten op een reactie van Tha_Mafkees over wanneer de uiterste betalingsdatum is en of er al enige betaalde blokjes verstuurd kunnen worden.
Verwijderd
ICQ with Tha_Mafkees
Kidd Genius (3:02 PM) :
He Tha_Mafkees, IA is afgelopen, any news?
Tha Mafkees (3:03 PM) :
jawel
ik heb deze hele week vakantie gehad en m`n ass eraf gewerkt hehe
Kidd Genius (3:04 PM) :
welke blokjes zijn er al? ik had gehoord dat je met de GPU blokjes bezig was
Tha Mafkees (3:04 PM) :
euhm chipset zijn klaar gpu en cpu komen hopelijk volgende week af dus als alles goed gaat over 2 weken alles geleverd en klaar
Kidd Genius (3:05 PM) :
weet je ook al hoe je het socket blokje gaat maken?
Tha Mafkees (3:06 PM) :
gewoon zoals op die 3d tekening, met een veer een een plaatje roestvast staal
Einde chat:
Kidd Genius (3:02 PM) :
He Tha_Mafkees, IA is afgelopen, any news?
Tha Mafkees (3:03 PM) :
jawel
Kidd Genius (3:04 PM) :
welke blokjes zijn er al? ik had gehoord dat je met de GPU blokjes bezig was
euhm chipset zijn klaar gpu en cpu komen hopelijk volgende week af dus als alles goed gaat over 2 weken alles geleverd en klaar
Einde chat:
aha , nog een week of twee,dan moet ik maar snel weer es naar oldenzaal om slangen, klemmen en T-stukjes te halen.Verwijderd schreef op 02 maart 2003 @ 15:18:
ICQ with Tha_Mafkees
............
Einde chat:
w00t
Dat is dus best wel snel
Wordt lekker knutselen 
Heb vrijdag ook maar de rest voor mijn waterkoeling setup besteld. Als het goed is krijg ik het dinsdag denk ik (alles was wel op voorraad). Heb maar gekozen voor een Black ice 2 pro radje met 2x 120mm enermax fans met fariabel toerental. Pompje wordt een eheim 1048 met zo'n plexi reservoir. Verder ook slangen, slangklemmetjes en etc besteld.
Dat is dus best wel snel
Heb vrijdag ook maar de rest voor mijn waterkoeling setup besteld. Als het goed is krijg ik het dinsdag denk ik (alles was wel op voorraad). Heb maar gekozen voor een Black ice 2 pro radje met 2x 120mm enermax fans met fariabel toerental. Pompje wordt een eheim 1048 met zo'n plexi reservoir. Verder ook slangen, slangklemmetjes en etc besteld.
Heb net nog even gepraat met Mafkees, en hij had een puik idee..
Hij stelde voor om alle betalingen vanuit België via één rekening te laten gaan, zodat we slechts 1x de transferkosten hebben. Dus als alle Belgen die meedoen even een gil kunnen geven, zo weet ik hoeveel er zijn.
Hij stelde voor om alle betalingen vanuit België via één rekening te laten gaan, zodat we slechts 1x de transferkosten hebben. Dus als alle Belgen die meedoen even een gil kunnen geven, zo weet ik hoeveel er zijn.
[ Voor 15% gewijzigd door Steve op 03-03-2003 00:50 ]
Even een belangrijke update 
het gaat goed met frezen, ik lig redelijk op schema alles heb ik nu binnen krijg deze week alle o-ringen slanpilaren etc. Dus ik hoop binnen vandaag en 2 weken ook daadwerkelijk alles weg te hebben.
Een klein dingetje ALLE gpu blokjes zijn voorzien van 11mm slangpilaren of ook wel 10mm genoemd omdat het simpelweg niet anders mogelijk is.
Bedankt voor zover weer en ook voor het geduld
het gaat goed met frezen, ik lig redelijk op schema alles heb ik nu binnen krijg deze week alle o-ringen slanpilaren etc. Dus ik hoop binnen vandaag en 2 weken ook daadwerkelijk alles weg te hebben.
Een klein dingetje ALLE gpu blokjes zijn voorzien van 11mm slangpilaren of ook wel 10mm genoemd omdat het simpelweg niet anders mogelijk is.
Bedankt voor zover weer en ook voor het geduld
tha_mafkees ... check j eook je mail dan nog even ; )
T-14 days and counting
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
SHIT man.. Ik zie net de haarscheurtjes in het plexi dekseltje van m'n vorig blokje groter zijn geworden, en het water druppelt er nu langzaam uit.. Op m'n AGP 
Mafkees, heb je de lexaan deksels voor de oude blokjes al klaar?
moet ik je daarvoor mailen?Jupiler schreef op 03 maart 2003 @ 00:48:
Heb net nog even gepraat met Mafkees, en hij had een puik idee..
Verwijderd
ik heb ook die scheurtjes, maar bij mij zijn ze niet groter geworden..Jupiler schreef op 03 March 2003 @ 02:13:
SHIT man.. Ik zie net de haarscheurtjes in het plexi dekseltje van m'n vorig blokje groter zijn geworden, en het water druppelt er nu langzaam uit.. Op m'n AGP
tip: pak het dekseltje van een jewelcase cd en hang die over je agp kaart heen... zo kan die niet "nat" worden
Verwijderd
[quote]Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 00:49:
[quote]
Dat is heel erg minder handig. Ik heb namelijk mijn 10mm aansluitingen voor de eheim met retour gestuurd (nouja, maandje ofzo terug), omdat die pilaren op het blokje 13 waren. Wat kan ik nou het beste doen? Gewoon proberen de pilaren de verdikken met teflontape tot de slang wel klemt, of gewoon alle pilaren vervangen door 10mm exemplaren? (4 losse pilaren + nieuwe top met 10mm pilaren & dan de bijbehorende slang natuurlijk)
[quote]
Dat is heel erg minder handig. Ik heb namelijk mijn 10mm aansluitingen voor de eheim met retour gestuurd (nouja, maandje ofzo terug), omdat die pilaren op het blokje 13 waren. Wat kan ik nou het beste doen? Gewoon proberen de pilaren de verdikken met teflontape tot de slang wel klemt, of gewoon alle pilaren vervangen door 10mm exemplaren? (4 losse pilaren + nieuwe top met 10mm pilaren & dan de bijbehorende slang natuurlijk)
Gewoon alles koppelingen en slangen op 12mm nemen. Over die 10mm slangpilaar van de GPU een stukje 8x1 slang ( 8mm bd met 1 mm wand ) schuiven. Wel eerst dat stukje slang heel heet maken in kokend water waardoor deze makkelijk over de slangpilaar schuift.
Daar overheen de 12mm slang van de waterkoeling en dichtschroeven met een metalen slangkoppeling.
Daar overheen de 12mm slang van de waterkoeling en dichtschroeven met een metalen slangkoppeling.
Komt er nog een waterblok IA ik kom net te laat kijken
De ia 1 en 2 van de waterblokken staan hier al bijna 3 maanden en jij komt net een dag telaat ?
Mail maar direkt met Tha_Mafkees. Misschien kan die nog wat regelen. Wel snel voorafbetalen he.
Mail maar direkt met Tha_Mafkees. Misschien kan die nog wat regelen. Wel snel voorafbetalen he.
Verwijderd
Zal ik vanmiddag eens gaan proberen dan. Ik heb nog wel 10mm verloopje van klax liggen met zon klein stukje 8x1slang erbij.Blord schreef op 03 March 2003 @ 13:34:
Gewoon alles koppelingen en slangen op 12mm nemen. Over die 10mm slangpilaar van de GPU een stukje 8x1 slang ( 8mm bd met 1 mm wand ) schuiven. Wel eerst dat stukje slang heel heet maken in kokend water waardoor deze makkelijk over de slangpilaar schuift.
Maar als er op het blok geen 13mm pilaren kunnen, zou dit dan wel werken, of kom ik dan alsnog ruimte tekort?
Ja ik had ze eerst niet nodig maar nu heb ik besloten toch het gare poseidon kitje te vervangen
Dit topic is gesloten.
![]()