Laatst een nieuw reepje geheugen gekocht bij alternate voor mijn wat oudere pc, een AMD Athlon Slot A 800 MHz op een ASUS K7M plank. Er zit momenteel 192 MB geheugen in en aangezien ik toch een nieuwe monitor ging bestellen dit er maar even bij gedaan want was het allang van plan. Wat ik gekocht heb is Kingston 256 MB PC133-222 SDRAM. Het probleem is dat het reepje door 2 computers als 128 herkend wordt. Ik dacht eerst dat ze me gewoon het verkeerde geleverd hadden en dat ik bij ontvangst niet goed heb gekeken
, maar op het doosje staat netjes: KVR133X64C2/256 256MB PC133 DIMM CL2, en het staat zelfs op een sticker die op het geheugen zelf is geplakt... Nou heb ik het dus in twee pc's getest, die 800 MHz dus en een 450 P2 op een ASUS P2B (ja een ASUS fan
)
Nou wil ik dus vragen of het inderdaad een fabrieksfout kan zijn (de sticker die om het doosje heen zit was niet aangebroken, of het moet wel heel netjes zijn dichtgeplakt?! dus het is geen fout van alternate)
iemand een idee???
Nou wil ik dus vragen of het inderdaad een fabrieksfout kan zijn (de sticker die om het doosje heen zit was niet aangebroken, of het moet wel heel netjes zijn dichtgeplakt?! dus het is geen fout van alternate)
iemand een idee???