Assimileren

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 170 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik ben bezig om een stukje te schrijven voor op de FP. Ik kan alleen niet voor elk project iets verzinnen :)

dus als er mensen zijn die aan genome, think, folding, d2ol, muon mee doen nou eens een stukje schrijven elke maand. Niet allemaal maar 1 iemand ;)
Dan voegen we die samen en dan hebben we toch elke maand een stukje :)
is nog altijd beter als geen :)

Verwijderd

/me vindt het leuk dat z'n banner hier al 2x gepost is
voor evt. aanmerkingen/opmerkingen/ideeën --> Mail/ICQ/bel/MSN/IRC mij of de echte photosoep-profs.

Verder is het misschien een idee om de banner door te linken naar een (Nederlandstalig?) projectenoverzicht met gelijk wat uitleg/links/software/MHz'jes ;)

Verder blijf ik sites als DCers.com (Michaëlieren onder elkaar hè Stephan202 :) ) afgaan om software/links ed door te geven. Uiteraard spam ik me rot en kent iedereen in m'n contactenboek het fenomeen "Distributed Computing".

ik bedenk net dat ik 2 sites heb, waarvan één wel lekker loopt, waar nog geen banner opstaat :X
Als ik tijd heb doe ik er wat aan natuurlijk.

Verwijderd

Heb banner op webspace geplaats. Staan verder alleen 4 links op, dus je kan er niet omheen :P
Wat moet er in zo'n stukje staan, E-jey? Ik wil evt. wel wat voor Muon schrijven.
Haal door wat er niet in moet, voeg toe wat er wel in moet:
- Wat is het muon1 project
- Hoe het gaat met DPC in de rankings
- Dat we een pak slaag krijgen van Ars

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 januari 2003 @ 12:34:
Verder blijf ik sites als DCers.com (Michaëlieren onder elkaar hè Stephan202 :) ) afgaan om software/links ed door te geven. Uiteraard spam ik me rot en kent iedereen in m'n contactenboek het fenomeen "Distributed Computing".
Ik heb HideDF gelijk toegevoegd :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 januari 2003 @ 12:38:
[...]

Ik heb HideDF gelijk toegevoegd :)
zet de Filelist-Generator er ook maar op bij Distrib. Folding :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 januari 2003 @ 12:41:
[...]
zet de Filelist-Generator er ook maar op bij Distrib. Folding :P
Ik ga 'em ff uitchecken.

Dit is mijn muon-bijdrage:
Muon

Het Muon project, ook wel DPAD genoemd, houdt zich bezig met de optimalisatie van een deeltjesversneller die omstreeks 2015 gebouwd gaat worden. Er zal vooral onderzoek naar muonen en neutrino’s mee gedaan gaan worden. Dit project simuleert de baan die een groep muonen door de deeltjesversneller aflegt. Binnenkort start een volgende fase van het project, waarin een ander facet van de versneller getest en geoptimaliseerd zal worden.
DPC doet ook aan dit project mee. We zijn er wat later bij gekomen, maar stegen heel snel en stonden tot een paar dagen geleden zelfs op de eerste plaats. Op dit moment staat DPC weer op de tweede plaats omdat een ander team, ArsTechnica heel veel computer power heeft “geassimileerd”. Op dit moment kan DPC daar niet tegenop. Maar als er maar genoeg Nederlanders en Belgen helpen, komen we zeker weer eerste te staan.
Goed / fout / anders???

• E-jey
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 January 2003 @ 12:37:
Heb banner op webspace geplaats. Staan verder alleen 4 links op, dus je kan er niet omheen :P
Wat moet er in zo'n stukje staan, E-jey? Ik wil evt. wel wat voor Muon schrijven.
Haal door wat er niet in moet, voeg toe wat er wel in moet:
- Wat is het muon1 project
- Hoe het gaat met DPC in de rankings
- Dat we een pak slaag krijgen van Ars
we mogen elke maand een stukje op de FP plaatsen. We mogen er neerzetten wat we wilen :P zolang het maar over dpc gaat :) Naar mijn weten :)
Dus er moet eigenlijk een soort motiverend stukje tekst komen te staan.
Dat alle t.net bezoekers zich verplicht voelen om te joinen :P

Verwijderd

E-jey schreef op 18 januari 2003 @ 12:49:
[...]

we mogen elke maand een stukje op de FP plaatsen. We mogen er neerzetten wat we wilen :P zolang het maar over dpc gaat :) Naar mijn weten :)
Dus er moet eigenlijk een soort motiverend stukje tekst komen te staan.
Dat alle t.net bezoekers zich verplicht voelen om te joinen :P
Hmm ik ben niet zo'n Sjors-figuur ;)
Maar is dat stukkie hierboven iets, of zijn dat 3 weggegooide minuten :? :P

• E-jey
  • Niet online
Ik vind het goed. FF kijken wat mark ervan vind. Die gaat het uiteindelijk posten :)

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024
Goed stukje, benadruk vooral dat we de beslissing hebben over 10 miljard euro. Klinkt leuk (dat ding kost zoveel :p)

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Verwijderd

E-jey schreef op 18 januari 2003 @ 13:00:
Ik vind het goed. FF kijken wat mark ervan vind. Die gaat het uiteindelijk posten :)
Er moet nog een komma na "ArsTechnica".

offtopic:
NeoTweaker, ik ben er eindelijk uit wat het progje doet, en het is zeker geschikt om op DCers.com te plaatsen. Ik wil alleen ff weten of er een homepage voor is, en waar het origineel (dus geen mirror) gedownload kan worden.
En anders de garantie dat ie voorlopig nog op die URL blijft staan die je net gaf. Het wordt zonder homepage nl. moeilijk om te checken of er updates zijn ed.

Verwijderd

X-G schreef op 18 January 2003 @ 13:00:
Goed stukje, benadruk vooral dat we de beslissing hebben over 10 miljard euro. Klinkt leuk (dat ding kost zoveel :p)
Kleine aanpassing (twee zinnen):
Muon

Het Muon project, ook wel DPAD genoemd, houdt zich bezig met de optimalisatie van een deeltjesversneller die omstreeks 2015 gebouwd gaat worden. Er zal vooral onderzoek naar muonen en neutrino’s mee gedaan gaan worden. Dit project simuleert de baan die een groep muonen door de deeltjesversneller aflegt. De eerste fase van het project is zeer goed verlopen en heeft zelfs resultaten opgeleverd die boven de verwachting van de wetenschappers lagen.
Binnenkort start een volgende fase van het project, waarin een ander facet van de versneller getest en geoptimaliseerd zal worden. Een heleboel mensen van over de hele wereld helpen in dit project bij de ontwikkeling van een machine die vele miljoenen of miljarden euro’s gaat kosten!
DPC doet ook aan dit project mee. We zijn er wat later bij gekomen, maar stegen heel snel en stonden tot een paar dagen geleden zelfs op de eerste plaats. Op dit moment staat DPC weer op de tweede plaats omdat een ander team, ArsTechnica, heel veel computer power heeft “geassimileerd”. Op dit moment kan DPC daar niet tegenop. Maar als er maar genoeg Nederlanders en Belgen helpen, komen we zeker weer eerste te staan.

• X-G
Ja, zo is het goed. Trouwens, wel relaxed, die active desktop :p

• E-jey
  • Niet online
Zullen we van Ars Technika --> Aars Technika maken >:) :+

Verwijderd

E-jey schreef op 18 januari 2003 @ 13:48:
Hoe verleidelijk ook, ik denk niet dat dat op prijs zal worden gesteld :)

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
E-jey schreef op 18 januari 2003 @ 13:48:
Zullen we maar beginnen om het dan ook met een "C" te schrijven, zoals het hoort? :+

[ Voor 5% gewijzigd door Brede P op 18-01-2003 15:17 ]

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06-2025
Ik heb een tijd geleden wel een heel stuk over DPC naar Computer Idee gestuurd. Over hoe alles in elkaar steekt enzo... en of ze dat in hun blad zouden kunnen plaatsen...
Nooit wat teruggekregen, nooit in het blad gestaan :( :( :(
Zouden ze daar dan echt zó n00b zijn dat ze niet weten hoe ze hun email moeten checken :+

• E-jey
  • Niet online
Thanatos schreef op 18 januari 2003 @ 17:23:
Ik heb een tijd geleden wel een heel stuk over DPC naar Computer Idee gestuurd. Over hoe alles in elkaar steekt enzo... en of ze dat in hun blad zouden kunnen plaatsen...
Nooit wat teruggekregen, nooit in het blad gestaan :( :( :(
Zouden ze daar dan echt zó n00b zijn dat ze niet weten hoe ze hun email moeten checken :+
lol, ik heb ook wel eens iets gelezen in de "Hoe Zit Dat" over seti maar ze hadden blijkbaar nog niet gehoord van dpc :? :(

mischien kunnen we ook een paar mailtjes sturen naar hardware.info en gamers.nl oid :)

• X-G
Ja, meteen ook naar Power Unlimited. Die gasten zijn soms zo 1337 en soms ook zo LAME!

• X-G
Check de titel van mijn assimileer poging bij PowerWeb:
http://forum.powerweb.nl/messages/1548/76932.html?1042912271

• E-jey
  • Niet online
niet echt positief he.
Toch handig als er een one click installer komt. ;)

• X-G
Ja, inderdaad, trouwens, bij die download hoeven ze al nix te doen behalve ff uitpakken en ecc2gui.exe aanklikken (en een snelkoppeling maken in het opstart map van startmenu)

Luie honden :p

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://145.94.192.103/temp/banner1.jpg

:)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2003 19:35 ]

• X-G
Lol! Dies gOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEED!

B.T.W. Waarom pinnen we niet een post met als topictiitel: Nieuw? Kijk hier!

• E-jey
  • Niet online
X-G schreef op 18 January 2003 @ 19:06:
Ja, inderdaad, trouwens, bij die download hoeven ze al nix te doen behalve ff uitpakken en ecc2gui.exe aanklikken (en een snelkoppeling maken in het opstart map van startmenu)

Luie honden :p
waaom typ je dat dan niet gewoon? is een stuk makkelijker ;)

enne zijn er nog mensen bereid om elke maand een stukje te schrijven over genome, think, folding, d2ol ?

owjah en die nieuwe banner ziet er wel leuk uit :)

• X-G
Dan grazen ze op mijn naam! Ze willen op het Powerweb.nl team grazen!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

X-G schreef op 18 January 2003 @ 09:39:
Nou, jongens, niet zeiken, de resultaten van gister:
11 mensen gestrikt voor ECC2 onder de naam X-G

Ik heb voorheen ook al flink wat gedaan, voor Think ong. 50 man, maar de meesten zijn gestopt opdat de client te zwaar was, ik probeer ze nu te strikken voor Ecc2! B.T.W. Silk_Dude, doe jij PowerWeb assimileren, of mag ik proberen?
11 mensen gestrikt gisteren? Je hebt vandaag al 7 punten geflusht :p
Nouja, merk het wel als je me inhaalt...

Die laatste banner is trouwens wel cool, wanneer zien we hem op de tweakers frontpage verschijnen? :7

🖥️ | 🚗

• E-jey
  • Niet online
MadMarky schreef op 18 januari 2003 @ 20:48:
[...]

11 mensen gestrikt gisteren? Je hebt vandaag al 7 punten geflusht :p
Nouja, merk het wel als je me inhaalt...

Die laatste banner is trouwens wel cool, wanneer zien we hem op de tweakers frontpage verschijnen? :7
nooit ben ik bang

• X-G
Nooit? WE zullen zien (is strijdvaardig, maar staat nu als mr. Frodo voor 10.000 orks...)

• E-jey
  • Niet online
X-G schreef op 18 January 2003 @ 21:11:
Nooit? WE zullen zien (is strijdvaardig, maar staat nu als mr. Frodo voor 10.000 orks...)
we sturen gewoon 10.000 mails naar femme ipv orks :)

heb nu al medelijde met femme (en de mailserver :+)

• X-G
LOL, trouwens, waarom ik nog zo weinig flush @ ecc2? Buffertje aan aan het leggen!

• X-G
1 ding valt me op:
Niemand van de programmeurs reageert :(

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

X-G schreef op 19 January 2003 @ 18:19:
1 ding valt me op:
Wie zijn volgens jou dan 'de programmeurs'?

• X-G
Duke, KoW, Griz

zij kunnen programmeren (in i-net language)
er zijn er nog meer hoor.

Verwijderd

Nee, wat wil je bedoelen met i-net language...

Dan praat je opzich over TCP/IP...

Maar je zal wel ColdFusion/etc. bedoelen...

• KillR-B
  • Laatst online: 20-01 20:49
X-G schreef op 19 januari 2003 @ 18:19:
1 ding valt me op:
Waarom zouden zij moeten reageren??? Het is niemand verplicht om te posten in dit topic....zij hebben ook nog iets dat heet als 'sociaal leven'. :)

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Is er eigenlijk iets van een DPC channel op IRC?
Ik zit nu in #dpc, maar dat is ongeveer leeg.

Ik had een ideetje om iets te doen, misschien.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Diadem schreef op 19 January 2003 @ 19:13:
Is er eigenlijk iets van een DPC channel op IRC?
Ik zit nu in #dpc, maar dat is ongeveer leeg.

Ik had een ideetje om iets te doen, misschien.
DPC zit op irc.sorcery.net #dpc

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

NG schreef op 19 January 2003 @ 19:14:

DPC zit op irc.sorcery.net #dpc
Dat verklaart een hoop.

Waarom niet op irc.tweakers.net? Ik zit al op 2 verschillende IRC servers, weinig zin er een derde bij te voegen

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Omdat DPC langer bestaat dan irc.tweakers.net, en #tweakers.net was 'vroeger' ook alleen op Sorcery, toen irc.tweakers.net er kwam is een deel van de tweakers van Sorcery naar Tweakers IRC overgelopen :)

Verwijderd

X-G schreef op 19 januari 2003 @ 19:03:
Duke, KoW, Griz

zij kunnen programmeren (in i-net language)
er zijn er nog meer hoor.
i-net language... php, asp, coldfusion...

En daar wil je een one-click installer mee maken :? :?

• Loco-Motiv
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-04 21:11

Loco-Motiv

Eppur Si Muove!

Misschien al gezecht, maar voor welke projecten moeten er dan 1-click-installers komen?
- RC5-72
- ECC2
hebben al een vergelijkbaar ding.

Andere projecten dus zoals:
D²OL
(en al die andere)

last.fm

• TGEN
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-05 10:03

TGEN

Hmmmx_

Diadem, irc.tweakers.net is voor de generatie van na 2001... voor de newbees dus, eigenlijk. De oldskool zit nog steeds op sorcery.net (we zijn na de eerste buggy pogingen van irc.tweakers.net hard weggerend, mede vanwege het hoge fok-gehalte dat daar ten toon werd gespreid). Als je vaak op irc.t.net vertoeft zul je wel eens wat merken van de rivaliteit tussen de oldskool #tweakers.net en de newbie #tweakers.net :). Als vanouds zit ook #dpc op sorcery.net, net als een boel spin-offs van de tweakers.net community...

Over het feit dat 'de programmeurs' niet reageren, ik voor mij kan je vertellen dat het totaal geen uitdaging is om er een te bouwen. Het bouwen van een one-click installer zo simpel is als 123, download gksetup en whoppa, done. En 'i-net language'? Doet me denken aan klokken en klepels... no offence :).

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

Verwijderd

1 ding valt me op:
Zoals al gezegd werd:
i-net language... php, asp, coldfusion...

En daar wil je een one-click installer mee maken :? :?
Ik kan natuurlijk wel een site maken met een wizard... Die site klust dan een ini file zoals je die vaak vindt bij projecten. Misschien wel een leuk idee :)

Ow enne:
zij hebben ook nog iets dat heet als 'sociaal leven'. :)
Echt niet :P

• X-G
Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 09:28:

Ik kan natuurlijk wel een site maken met een wizard... Die site klust dan een ini file zoals je die vaak vindt bij projecten. Misschien wel een leuk idee :)
Dat zou wel handig zijn ja!

Ik schop dit topic ff, opdat ik het totaal ben vergeten, maar ook omdat ik op een idee kwam! Waarom gaan we niet op TV adverteren? Ik zou daar best wel wat voor willen uitgeven (1 euro ofzow als ieder lid dat doet -> veel geld)! En nog wat. Die SID is een goed idee. Kunnen jullie op www.dutchpowercows.org ook nog ff op de mainapge een linkje maken naar een page waar je als totale NEWBEE terecht kan?!

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

:?

• X-G
Begrijpt ge het niet?

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-05 16:58

Wessie

Noizy Cows Crewmember

X-G schreef op 18 January 2003 @ 11:43:
Ok, dat is dus een optie! Ik zal de banner ook bij zoveel mogelijk mensen aansmeren, als er een goede komt. Maar naar welke site moeten we dan linken?

B.T.W., heeft iemand hier een PowerWeb account? Ik heb een heel verhaaltje getikt, maar kan het niet posten.
Ik heb gepost op PCMweb.nl, ComputerIdee.nl InsideGamers.nl en Unknownnet.com! PowerWeb.nl gaat niet opdat ik mijn account niet inkom !?!?!?!?
Lekker.
InsideGamers.nl is alreeds actief binnen DPC als een groepje binnen de Noizy Cows !
De mensen die draaien assimileren continue mensen voor DPC.
Kortom men is intern al bezig.

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

• Wessie

Wessie

Noizy Cows Crewmember

X-G wil je aan het werk zetten KoW (en ook aan het betalen krijgen).
Zo moeilijk te begrijpen is dat toch niet :P

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

X-G schreef op 01 March 2003 @ 15:25:
[...]

Dat zou wel handig zijn ja!

Ik schop dit topic ff, opdat ik het totaal ben vergeten, maar ook omdat ik op een idee kwam! Waarom gaan we niet op TV adverteren?
Net zoals als wat hier [rml][ TV]Rechenkraft[/rml] een beetje aangekaart werd?
Ik zou daar best wel wat voor willen uitgeven (1 euro ofzow als ieder lid dat doet -> veel geld)!
Ja, daag... Ik doneer al tijd + stroomkosten in Dutch Power Cows, nu moet ik er ook nog voor gaan betalen? Het moet wel een spelletje blijven naar mijn mening.

Verwijderd

Moet je wel zorgen dat als je op tv komt met DPC dat het positief is :Y)

• DPCKippie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06-2023

DPCKippie

Team_Kwakende_kip

Ik zou daar best wel wat voor willen uitgeven (1 euro ofzow als ieder lid dat doet -> veel geld)!
Betaal jij dan ook mn stroom rekening voor de 3 pc's die bij mij 24/7 aan staan?
Denk het niet.
Ik doe het ook maar voor de lol.
Zoals NG al zei, het moet wel leuk blijven. ;)

• X-G
Ja, ok, het gaat om een donatie. Niet dat iedereen dat persé moet doen.

En Wessie. InsideGamer.nl heeft zich meen ik nu volledig op Ecc2 gericht (sjek hun forumz maar)

Verwijderd

okidokie iedereen 1 eurootje storten op mijn rekening dan ga ik allemaal vlaggies en posters laten maken en hier rondverspreiden in Escharen!(1200 inwoners) :X

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/aheuvelman/Tweakerskoe.gif

hele oude al, niet door mij gemaakt overgens

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:45
Verwijderd schreef op 02 maart 2003 @ 12:51:
okidokie iedereen 1 eurootje storten op mijn rekening dan ga ik allemaal vlaggies en posters laten maken en hier rondverspreiden in Escharen!(1200 inwoners) :X
Laat dan iemand in een grote stad dat doen of vragen aan mensen van mcdonalds of je daar ff wat folders op die tafels mag dumpen. Of bij andere winkels. Heb ik toendertijd bij mjn website ook gedaan en het heeft wel gewerkt.. niet veel maar wel wat.

binnenkort ga ik trouwens allemaal kleine briefjes tussen de krnaten doen (heb krantewijk) en zal ik eens kijken hoeveel mensener in mijn krantenwijk bereid zijn te werken voor DPC :)

Strava | AP | IP | AW

• E-jey
  • Niet online
Ik ga denk ik niet voor DPC betalen hoor ;) moet leuk blijven ;)

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:08
Assimileren is een groot probleem en vooral de installatie is brak omdat er eignelijk teveel moet gebeuren. Er moeten gewoon veel meer mensen komen maar als de installatie klote is en vooral voor minder begaafde mensen (n00bs heb ik het dan over) is het een dag werk. Wil overigens wel helpen om meer mensen te assimileren op InsideGamer maar volgens mij willen de admin's totaal geen moeite doen...

• E-jey
  • Niet online
Robkazoe schreef op 02 March 2003 @ 16:48:
Assimileren is een groot probleem en vooral de installatie is brak omdat er eignelijk teveel moet gebeuren. Er moeten gewoon veel meer mensen komen maar als de installatie klote is en vooral voor minder begaafde mensen (n00bs heb ik het dan over) is het een dag werk. Wil overigens wel helpen om meer mensen te assimileren op InsideGamer maar volgens mij willen de admin's totaal geen moeite doen...
een berichtje op de FP met een goede FAQ wil ook wel helpen :)

enne ik denk dat we er goed aan doen als we een goede installatie maken. Zoals sommige subteams hebben :)
Het is idd een hoop werk om een noob die niet eens een zipje kan uitpakken aan DPC te krijgen >:) Er zijn alleen geen progremeurs die dat willen maken denk ik :)

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

X-G schreef op 01 maart 2003 @ 19:21:

En Wessie. InsideGamer.nl heeft zich meen ik nu volledig op Ecc2 gericht (sjek hun forumz maar)
niet volledig (sjek onze proxy maar):P

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Verwijderd

Wij hebben een systeem staan wat online tot 4000 a4 -> a5 boekjes per uur eruit poept: maak een goed ontwerp voor een informatief boekje van maximaal 8 vel (64 pagina's A5) en ik wil er wel een paar 1000 uitpoepen...

Kosten: zelf ophalen en een krat bier :)
Levertijd: ligt eraan wanneer we weer een systeem moeten testen ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2003 20:20 ]

• Wessie

Wessie

Noizy Cows Crewmember

X-G schreef op 01 maart 2003 @ 19:21:

Toch niet allemaal ....

Verwijderd

Da Monkey schreef op 02 March 2003 @ 13:11:
[...]
binnenkort ga ik trouwens allemaal kleine briefjes tussen de krnaten doen (heb krantewijk) en zal ik eens kijken hoeveel mensener in mijn krantenwijk bereid zijn te werken voor DPC :)
heb je die briefjes al klaar?
zoja, wat heb je erop gezet?
zoiets zou ik namelijk ook kunnen doen.

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

E-jey schreef op 02 maart 2003 @ 15:27:
Ik ga denk ik niet voor DPC betalen hoor ;) moet leuk blijven ;)
tis idd geen goed idd om te gaan betalen :S

er zijn genoeg manieren om in de publiciteit te komen,

inzendingen naar kranten, mailen naar systeembeheerders, zelf mooi a4-tje maken en in de winkel waar je werkt ophangen enzenz

wrom betalen als het ook gratis kan??

iemand anders nog iedeeën??

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

• TGEN

TGEN

Hmmmx_

Betalen? Wa's dat voor kansloze opmerking, moet je ns weten hoeveel geld er eigenlijk in dpc vloeit...

Pixilated NetphreaX
DragonFly

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-01 21:17

My

Betalen?? Wat is dat nou weer voor misselijke gedachtekronkel? :/

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Waarom misselijk en kansloos

Bij andere teams zie je het ook gebeuren dat er zaken voor het team worden gedaan met behulp van bijdragen door de teamleden.

En of je nu de ober een fooitje geeft of DPC een fooitje geeft, wat is het verschil :?

• TGEN

TGEN

Hmmmx_

KoW, begrijp me niet verkeerd, ik besteed ook geld aan nieuwe hardware voor dpc, en ben ook bereid oude hardware te doneren voor een crackrack... maar dat soort initiatieven zijn heir gewoon niet.

Pixilated NetphreaX
DragonFly

• mcB
  • Laatst online: 08-05 22:11

mcB

Zijn hier geen studenten 'Communicatie' aanwezig die goede ideeen hebben en willen uitwerken ??

Strix (Skullflame)

• TheGhost
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-05 20:23
Da Monkey schreef op 02 March 2003 @ 13:11:
[...]

Laat dan iemand in een grote stad dat doen of vragen aan mensen van mcdonalds of je daar ff wat folders op die tafels mag dumpen. Of bij andere winkels. Heb ik toendertijd bij mjn website ook gedaan en het heeft wel gewerkt.. niet veel maar wel wat.

zou je de tekst op die kleine briefjes met de rest van DPC willen delen ??? is misschien wel handig voor de overige personen met krantenwijk binnen DPC !!! Verder moet iedereen met een eigen site eigenlijk *verplicht* een DPC-banner op z'n site zetten he !!

I'm not weird, I'm a limited edition

• My
  • Laatst online: 06-01 21:17

My

Die banner dat is wel leuk :)

Maaruh, dan moet er natuurlijk wel een ontwerp zijn... :D

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

* KeeZ snapt het nut niet van die dusdanige hoeveelheid aan non-digital spam die dan zou moeten worden verspreidt... propaganda is misschien een groot woord ;) maar als mensen bij DPC willen komen, laat ze dan eerst maar eens uitzoeken wie we zijn en wat we doen...

Maar goed, als jullie 100 van die dingen bij me brengen wil ik ze best verspreiden hoor :P

Deze plek is te koop.

• Webgnome
als al die supermarkten de mensen elke week dood mogen gooien met reclamezut dan mogen de mensen van DPC of een subteam van.. dit ook wel eens :P

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

My schreef op 05 maart 2003 @ 11:04:
Die banner dat is wel leuk :)

Maaruh, dan moet er natuurlijk wel een ontwerp zijn... :D
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~schro393/dpcbanner.jpg
(c) NeoTweaker als ik me niet vergis.

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

TGEN schreef op 05 March 2003 @ 03:08:
KoW, begrijp me niet verkeerd, ik besteed ook geld aan nieuwe hardware voor dpc, en ben ook bereid oude hardware te doneren voor een crackrack... maar dat soort initiatieven zijn heir gewoon niet.
idd jammer, maar je moet eerst kijken wie er ruimte voor heeft, en stroom dat is stap1 denk ik....

als iemand bijvoorbeeld een ruimte heeft waar het mag, dan kunnen we een inzamelings aktie beginnen, ik ben de beroerdste niet en wil omgeving den haag wel inzamelen...

offtopic:

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 12:02
Verwijderd schreef op 05 maart 2003 @ 13:12:
[...]

[afbeelding]
Vinnik echt een mooie banner :) Die komt zeker weten op de nieuwe TCF site (wanneer die ooit s af is O-) )

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

weeral een nieuwe site :?

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

KoW schreef op 05 maart 2003 @ 14:14:
weeral een nieuwe site :?
jaja, ColdFusion zit niet stil :o

Onze site krijgt een nieuwe host die geen ColdFusion (de scripttaal)ondersteunt

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 20:30
Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 13:12:
[...]

[afbeelding]
Mooie banner, maar qua stijl zou ik zeggen dat ie van MiWa-r afkomt :)

Verwijderd

MarcyDarcy schreef op 05 March 2003 @ 15:22:
[...]
Mooie banner, maar qua stijl zou ik zeggen dat ie van MiWa-r afkomt :)
Staat me iets van bij dat NeoTweaker dan ook een ontwerp van Miwa-r heeft aangepast. Maar weet het niet 100% zeker...

/me zoekt... *
/me vindt *

Verwijderd in "DPC onbekend??"

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 20:30
Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 15:37:
[...]

Staat me iets van bij dat NeoTweaker dan ook een ontwerp van Miwa-r heeft aangepast. Maar weet het niet 100% zeker...

/me zoekt... *
/me vindt *

Verwijderd in "DPC onbekend??"
wow goede combinatie zijn we. You complete me O+

Back on-topic :)

• TGEN

TGEN

Hmmmx_

Off-topic: Trouwen!

On-topic:
Calex, als men een heel crackrack gaat bouwen gaat t wel een boel stroom kosten. T lijkt misschien goedkoop, maar vergis je niet, oude hardware slurpt ook veel.

Pixilated NetphreaX
DragonFly

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

TGEN schreef op 05 maart 2003 @ 16:26:
Off-topic: Trouwen!

On-topic:
Calex, als men een heel crackrack gaat bouwen gaat t wel een boel stroom kosten. T lijkt misschien goedkoop, maar vergis je niet, oude hardware slurpt ook veel.
weet ik, daarom moet je ook eerst een locatie zoeken voordat je kan beginnen aan een inzameling....

ik ken iig geen locatie....

misschien ergens een gymzaal vol bouwen :+ ????

offtopic:

• TGEN

TGEN

Hmmmx_

Mwah, een plekkie in een datahotel ergens lijkt me beter, daar zijn de stroomkosten over het algemeen lager en is er voldoende koeling :).

[ Voor 3% gewijzigd door TGEN op 05-03-2003 16:55 ]

Pixilated NetphreaX
DragonFly

• X-G
Ok, na veel gezeik.. (met NC, en nog wat mensen) wil ik me toch weer op dit topic richten.
Ik heb hem eens door gelezen en hier komen veel goede ideeen in voor. Bijvoorbeeld: bezorgen! Ik heb twee kranten wijken en kan wel ergens iets erbij plaatsen.
We zouden de vondst ook eens kunnen overspoelen met belletjes >:) www.devondst.nl

Ook zouden we moeten proberen steun te krijgen van grotere magazines, PCM, PC magazine, noem ze maar op!

Ideeen altijd welkom, uitvoer nog welkomer!

Grtz X-G!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Dat is natuurlijk altijd een goed idee.

Natuurlijk let je wel op of de mensen/fora die je assimileert niet al lid zijn van een ander subteam binnen DPC.
Verder geeft het niets dat je fouten maakt, ALS je er maar van leert.
* KoW hopes so

• X-G
* X-G geeft toe dat ie fout was, maar we zouden kappen hierover duzzz
Maar goed: projecten die ik ga proberen te laten groeien:
ECC2
RSAttak576

Enne, KoW, jij hebt toch die KoW stats 2.0 ontwikkeld. Zou je eens willen kijken of je zoiets ook voor dat RSAttak576 kunt regelen?

• X-G
Beste adverteerder,

Bedankt voor de opgave van een advertentie.

De volgende advertentie(s) zijn ontvangen en worden verwerkt voor de
editie van donderdag 20-3-2003:

Soort : gevraagd
Rubriek : 425 - computerprogramma's
Waar : advertentie plaatsen op www.vondst.nl en in de krant
Advertentietekst : Gevraagd: mensen die de nl'se trots willen verdedigen
kom naar: WWW.DUTCHPOWERCOWS.ORG grtz x-g tel. 045-5720928 of e-mail:
x-g@ddf.tmfweb.nl

De Vondst is te vinden op:
http://www.vondst.nl
Veel succes en een prettige dag verder :-)
Het kantoor van de Vondst is te vinden in Tilburg
Dr. Anton Philipsweg 1
5026 RK Tilburg
tel. 0900-9511
fax. 0900-9514

* X-G vind dit lol :p!

• ParaNoiMia
  • Laatst online: 11:33
idd, je telefoonnummer op inet en Got zetten is lol :P

• X-G
Bel maar...

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-04 15:52
RSAttak576 is nog amper een project, hoe kan KoW daar nu stats van gaan maken, als die starter van dat project zijn zaakjes amper op orde heeft.

computerbladen? PCM, PC magazine, zullen we dan computer idee er ook nog maar bij doen? :/
en de vondst, pff, daar zul je veel leden mee krijgen :/

leuk geprobeerd, maar een beetje zinloos imho.

• Webgnome
Ik snap niet echt wat je e-mail adres daar doet. Nu kun je al die mensen die jou mailen voor je eigne subteampje (als je dat hebt) gaan werven en ja ik weet niet of dat nou de bedoeling is. Het komt allemaal dan mischien wel bij DPC terecht uiteindelijjk maar toch is het oneerlijke concurrentie. Wijs ze gewoon op de subteamlijst waaruit ze kunnen kiezen

Strava | AP | IP | AW

• X-G
Nee. Ik hoef niet voor me eigen subteam, daarom vermeld ik ook het dpc adres, dat moest je invullen...

RSAttak576 is idd nog niet een groot project, maar wel leuk om te doen, je kunt met betrekkelijk weinig power (Een 1ghz doet ong. 1 punt per minuut) iets betekenen daar.
En voor die pcbladen, misschien dat we advertenties moeten gaan plaatsen :)!

• Robkazoe
Advertenties zijn tegenwoordig niet gratis (helaas). Die website banner is opzich niet zo slecht maar er moet dan wel naar een goede duidelijke website gelinkt worden waar alles goed wordt uitgelegd.

Wil die banner overigens wel op mijn site plaatsen (anime-netwerk.nl) maar de bezoekersaantallen dalen wel nu erg (slechts 1000 met nedstat :()

• X-G
Ja, anime sites herbergen een grote community/kracht, als we die kunnen koppelen aan een lang lopend project zitten we goed.

• Robkazoe
Misschien is mond reclame ook wel een goed idee. Heeft bij mij ook geholpen (al mijn vrienden op 1 na zitten nu op RC5 of ecc2...

[EDIT]
Hoe kun je eigenlijk stats van ecc2 in je sigi zetten: ziet er wel 1337 uit...

[ Voor 26% gewijzigd door Robkazoe op 16-03-2003 14:38 . Reden: FF een vraagje erbij posten.... ]

• X-G
Gewoon, typen, op GoT via: profile -> invullen bij Sig, moet de mijn weer updaten ja.
Maar als je lid bent van DDR, kun je wel proberen een subteam op te zetten van DDR binnen InsideGamer.nl... (allemaal inloggen onder email ddr [at] ddf.tmfweb.nl)

• Robkazoe
Mja, wil eigenlijk af van dat forum aangezien er teveel gekloot op wordt. Misschien wel een idee om dat te doen maar als je kijkt naar RC5 heeft dat ook neit veel opgeleverd (slechts 1 actieve user).

Als het forum weer up is zal ik eens kijken of er genoeg animo voor is...
Pagina: 1 2 Laatste