Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
Strix (Skullflame)
zou je de tekst op die kleine briefjes met de rest van DPC willen delen ??? is misschien wel handig voor de overige personen met krantenwijk binnen DPC !!! Verder moet iedereen met een eigen site eigenlijk *verplicht* een DPC-banner op z'n site zetten he !!Da Monkey schreef op 02 March 2003 @ 13:11:
[...]
Laat dan iemand in een grote stad dat doen of vragen aan mensen van mcdonalds of je daar ff wat folders op die tafels mag dumpen. Of bij andere winkels. Heb ik toendertijd bij mjn website ook gedaan en het heeft wel gewerkt.. niet veel maar wel wat.
binnenkort ga ik trouwens allemaal kleine briefjes tussen de krnaten doen (heb krantewijk) en zal ik eens kijken hoeveel mensener in mijn krantenwijk bereid zijn te werken voor DPC
I'm not weird, I'm a limited edition
Maar goed, als jullie 100 van die dingen bij me brengen wil ik ze best verspreiden hoor
Deze plek is te koop.
Verwijderd
My schreef op 05 maart 2003 @ 11:04:
Die banner dat is wel leuk
Maaruh, dan moet er natuurlijk wel een ontwerp zijn...

(c) NeoTweaker als ik me niet vergis.
idd jammer, maar je moet eerst kijken wie er ruimte voor heeft, en stroom dat is stap1 denk ik....TGEN schreef op 05 March 2003 @ 03:08:
KoW, begrijp me niet verkeerd, ik besteed ook geld aan nieuwe hardware voor dpc, en ben ook bereid oude hardware te doneren voor een crackrack... maar dat soort initiatieven zijn heir gewoon niet.
als iemand bijvoorbeeld een ruimte heeft waar het mag, dan kunnen we een inzamelings aktie beginnen, ik ben de beroerdste niet en wil omgeving den haag wel inzamelen...
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Vinnik echt een mooie bannerVerwijderd schreef op 05 maart 2003 @ 13:12:
[...]
[afbeelding]
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
jaja, ColdFusion zit niet stil
Onze site krijgt een nieuwe host die geen ColdFusion (de scripttaal)ondersteunt
Mooie banner, maar qua stijl zou ik zeggen dat ie van MiWa-r afkomtVerwijderd schreef op 05 March 2003 @ 13:12:
[...]
[afbeelding]
Verwijderd
Staat me iets van bij dat NeoTweaker dan ook een ontwerp van Miwa-r heeft aangepast. Maar weet het niet 100% zeker...MarcyDarcy schreef op 05 March 2003 @ 15:22:
[...]
Mooie banner, maar qua stijl zou ik zeggen dat ie van MiWa-r afkomt
/me zoekt... *
/me vindt *
Verwijderd in "DPC onbekend??"
wow goede combinatie zijn we. You complete meVerwijderd schreef op 05 March 2003 @ 15:37:
[...]
Staat me iets van bij dat NeoTweaker dan ook een ontwerp van Miwa-r heeft aangepast. Maar weet het niet 100% zeker...
/me zoekt... *
/me vindt *
Verwijderd in "DPC onbekend??"
Back on-topic
On-topic:
Calex, als men een heel crackrack gaat bouwen gaat t wel een boel stroom kosten. T lijkt misschien goedkoop, maar vergis je niet, oude hardware slurpt ook veel.
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
weet ik, daarom moet je ook eerst een locatie zoeken voordat je kan beginnen aan een inzameling....TGEN schreef op 05 maart 2003 @ 16:26:
Off-topic: Trouwen!
On-topic:
Calex, als men een heel crackrack gaat bouwen gaat t wel een boel stroom kosten. T lijkt misschien goedkoop, maar vergis je niet, oude hardware slurpt ook veel.
ik ken iig geen locatie....
misschien ergens een gymzaal vol bouwen
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Ik heb hem eens door gelezen en hier komen veel goede ideeen in voor. Bijvoorbeeld: bezorgen! Ik heb twee kranten wijken en kan wel ergens iets erbij plaatsen.
We zouden de vondst ook eens kunnen overspoelen met belletjes
Ook zouden we moeten proberen steun te krijgen van grotere magazines, PCM, PC magazine, noem ze maar op!
Ideeen altijd welkom, uitvoer nog welkomer!
Grtz X-G!
Natuurlijk let je wel op of de mensen/fora die je assimileert niet al lid zijn van een ander subteam binnen DPC.
Verder geeft het niets dat je fouten maakt, ALS je er maar van leert.
* KoW hopes so
Maar goed: projecten die ik ga proberen te laten groeien:
ECC2
RSAttak576
Enne, KoW, jij hebt toch die KoW stats 2.0 ontwikkeld. Zou je eens willen kijken of je zoiets ook voor dat RSAttak576 kunt regelen?
Bedankt voor de opgave van een advertentie.
De volgende advertentie(s) zijn ontvangen en worden verwerkt voor de
editie van donderdag 20-3-2003:
Soort : gevraagd
Rubriek : 425 - computerprogramma's
Waar : advertentie plaatsen op www.vondst.nl en in de krant
Advertentietekst : Gevraagd: mensen die de nl'se trots willen verdedigen
kom naar: WWW.DUTCHPOWERCOWS.ORG grtz x-g tel. 045-5720928 of e-mail:
x-g@ddf.tmfweb.nl
De Vondst is te vinden op:
http://www.vondst.nl
Veel succes en een prettige dag verder :-)
Het kantoor van de Vondst is te vinden in Tilburg
Dr. Anton Philipsweg 1
5026 RK Tilburg
tel. 0900-9511
fax. 0900-9514
* X-G vind dit lol :p!
computerbladen? PCM, PC magazine, zullen we dan computer idee er ook nog maar bij doen?
en de vondst, pff, daar zul je veel leden mee krijgen
leuk geprobeerd, maar een beetje zinloos imho.
RSAttak576 is idd nog niet een groot project, maar wel leuk om te doen, je kunt met betrekkelijk weinig power (Een 1ghz doet ong. 1 punt per minuut) iets betekenen daar.
En voor die pcbladen, misschien dat we advertenties moeten gaan plaatsen :)!
Wil die banner overigens wel op mijn site plaatsen (anime-netwerk.nl) maar de bezoekersaantallen dalen wel nu erg (slechts 1000 met nedstat
[EDIT]
Hoe kun je eigenlijk stats van ecc2 in je sigi zetten: ziet er wel 1337 uit...
[ Voor 26% gewijzigd door Robkazoe op 16-03-2003 14:38 . Reden: FF een vraagje erbij posten.... ]
Maar als je lid bent van DDR, kun je wel proberen een subteam op te zetten van DDR binnen InsideGamer.nl... (allemaal inloggen onder email ddr [at] ddf.tmfweb.nl)
Als het forum weer up is zal ik eens kijken of er genoeg animo voor is...