HK dicht, post hier je discussie....

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.724 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap het hele probleem niet. Als je onzin etc wil posten ga dan naar fok die hebben ook een soort HK en volgens mij nog zonder limitaties (150 tech posts etc). En ja ik postte ook in de HK maar het waren de laatste tijd gewoon alleen maar opsom dan wel polls.

Goed voorbeeld welke huidskleur vind je mooi bij een meisje en dat er dan vervolgens een eikel het nodig vindt om een soort gelijk topic te openen maar dan over de haarkleur. Lekker creatief... en dat wordt dan wel leuk gevonden. Post je toevallig een keer een plaatje/mop die al een keer eerder is geweest in een diep donker verleden dan wordt je afgesnauwd door de hk meubels ... nou oh oh wat zal ik het allemaal missen zeg!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 12:58:
Dan liever een invite only forum.
op een invite only kan je ook de verkeerde mensen uitnodigen. sommige mensen zijn erg goed in tech lullen en als ze dan op een onzin stuk bent helemaal over de scheef gaan :{ dat is ook niet leuk. daarnaast heb je dan ook de mensen die alleen lekker lezen en daadwerkelijk de utfs regel gebruiken zodat je die ook niet meer kan vinden.

invite only is een leuke manier, maar uitschopmode (lekker iedereen erin laten en er weer uitschoppen als ze zo zijn) is ook een leuke methode :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Ik vindt het zeer jammer.

Ik vindt het een stukje ontspanning.. ik hielp zoveel mogelijk mensen in de tech-fora, en dan ondertussen gewoon plezier hebben in de HK.

Ik ben tot een uiterst dieptepunt gezonken, ik zit nu op Fok voor die ontspanning die ik nu mis :/

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip voor crew

Als je nu bij de forumlijst komt zie je de huiskamer er niet meer tussen staan...
Misschien is het slim om de huiskamer hier wel neer te zetten maar deze naar de MED HK voor onbepaalde tijd dicht te laten linken zodat jullie straks niet overspoelt worden met berichten van tweakers die zeggen dat ze de hk niet meer in kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

johnnyv.nl schreef op 17 januari 2003 @ 13:01:
[...]

Sommige mensen vinden het interessant om over politieke en serieuze zaken te discussieren... (Moi inclus)

Eeeh Llewella, en als je ook al regelmatig op FOK zat, mag je er dan wel op blijven en op GoT blijven en later terugkomen in de HK :?
Is misschien wel intressant, maar hje moet je afvragen of dat dan wel op GOT zou moeten. Je ziet wat ervan kan komen.

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 13:03:
Tip voor crew

Als je nu bij de forumlijst komt zie je de huiskamer er niet meer tussen staan...
Misschien is het slim om de huiskamer hier wel neer te zetten maar deze naar de MED HK voor onbepaalde tijd dicht te laten linken zodat jullie straks niet overspoelt worden met berichten van tweakers die zeggen dat ze de hk niet meer in kunnen.
* DeMoN ondersteunt deze tip ;)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 13:03:
Tip voor crew

*eens is*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

whoami schreef op 17 January 2003 @ 13:01:

[...]

Ik denk niet dat de echt fanatieke GoT'ers komen voor de HK. De echte doelgroep van GoT zou het imho niet erg mogen vinden dat de HK dicht gaat.
Ik vind het in ieder geval een uitstekende zaak. Alleen jammer dat GoT zo slecht in het daglicht is komen te staan door die hack. Ik vind dit een reuze interessant forum en het is echt enorm leerzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 13:00:
Overigens degene die fok gaan bestormen zijn geen echte hk-ers en hoeven wat mij betreft niet terug te keren, het gaat hen blijkelijk alleen om vermaak.
AMEN to that _/-\o_

Ik las op fok ook een nieuwspost dat FOK! enzo ook genoemd zijn tijdens die hack acties? Het gaat toch niet uitlopen op een 'burgeroorlog' tussen GoTters en FOK!ers???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorcerer8472 schreef op 17 January 2003 @ 13:01:
Kan de HK niet gewoon open, en kunnen dan mensen die in overtreding gaan meteen van de HK geband worden? Gewoon keiharde zero-tolerance policy dus?

Je kunt dan beter opnieuw beginnen. De HK is zijn eigen gang gegaan, zoals Llewella het goed heeft omschreven. Dan kun je allemaal regels opstellen, maar het zal weinig helpen. Er werd al erg streng gemod namelijk, maar dat hielp ook amper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

m-m schreef op 17 January 2003 @ 13:01:
[...]

Volgens mij was het beleid al oerstreng maar hielp het niks. Als je je stickeys moet versieren met allerlei **** !!!!-tekens enzo en nog luistert niemand dan is er een structueel probleem.
Moet dan strenger dus. :{
Er zijn namelijk nog steeds mensen die op een normale manier veel lol hadden in de HK, en dit is toch wel een belangrijk deel van GoT, wat opeens zo ongeveer helemaal weg is ;(

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

[...]

Je kunt dan beter opnieuw beginnen. De HK is zijn eigen gang gegaan, zoals Llewella het goed heeft omschreven. Dan kun je allemaal regels opstellen, maar het zal weinig helpen. Er werd al erg streng gemod namelijk, maar dat hielp ook amper...
Ik had het dus over first offence -> ban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

obsidian schreef op 17 januari 2003 @ 13:01:
[...]

Het gaat mij er niet om wat voor soort mensen er komen. Gaat erom dat het elke keer hetzelfde verhaaltje is...

Er komt een nieuwe HK met strenge regels, maar binnen 2 weken worden die regels vergeten en gat het niveau naar beneden. Voor een tijdje word het leuk gevonden, doet de crew gezellig mee enzo, maar ineens zijn ze het zat.

En dan moet ie weer dicht.

Users gaan huilen, eisen een vervanging enzo... Veel topics met boze/teleurgestelde users, Fok! krijgt weer een hartverzakking, users die hier roepen het recht te hebben op een plek waar ze hun onzin kwijt kunnen enzo... Nee hoor, dit hebben we nog nooit erder gezien hier, dit is allemaal nieuw voor mij. :P

Ik ben het voorheen nooit zat geweest, ik heb altijd hoop gehouden en het positief ingezien, echter is dat naar wanhoop gaan neigen.

En strenge regels ben ik nog steeds tegen, hoeft helemaal niet nodig te zijn als mensen wat normen en waarden en respect bijleren (ja de hele politiek roept dat nu, maar ik riep dat 2 jaar geleden in de GoTse politiek).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:49
Nou ik kan er niet echt mee zitten of het moesten de mooie vrouwen topics zijn :P GoT is en blijft een tech forum en voor alle andere dingen heb je fok toch? Ik snap niet waarom jullie dat zonodig hier moeten doen, als er speciaal een forum voor is. Ik ben blij dat de mensen die alleen in de HK komen nu weggaan die hoorde niet op dit forum thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 12:58:
Dan liever een invite only forum.
Hebben we al: A61, dé forum voor goede users :)

* BalusC vindt dat de HK gewoon weg moet blijven; A61 is een veel betere oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Laatst online: 21:36

Klippy

Still Game

Weet je wat...

Ik reageer niet meer in dit toic, heeft toch totaal geen nut, nu is iedereen kwaad of blij.
De mensen die blij zijn horen trouwens imo nog minder op GoT thuis dat HK meubels, want die hebben duidelijk geen respect voor anderen en daarbij ook nog geen idee waar ze over praten, omdat ze ten eerste amper in HK kwamen en ten tweede niet doorheben dat GoT gewoon iets als een HK nodig heeft om de rest een beetje op niveua te houden.
En met blij bedoel ik echt blij, niet de mensen die HK sluiten nu een goede beslissing vinden. Want d crew vind het een goede beslissing, maar is hoop ik niet blij.

Ik snap wel waarom de HK nu dicht gaat, maar ik hoop ook dat hij volgende maand ofzo weer open gaat, desnoods in flink aangepaste vorm.
Grrrrrene had tijdje geleden wel een aardig idee, dat misschien nu gewoon maar uitgevoerd moet worden. Hij weet zelf denk ik wel wat ik bedoel.
Als zoiets gebeurd heb ik als frequente HK bezoeker ook wel een paar ideeën, dus misschien over paar dagen een nieuwe HK ideeën topic ofzo lijkt me veel nuttiger dan dit topic.

Vertrouw er op dat de crew met een oplossing komt.

Tot die tijd doe ik rustig aan.
* Klippy ff out

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Sorcerer8472 schreef op 17 januari 2003 @ 13:04:
[...]

Er zijn namelijk nog steeds mensen die op een normale manier veel lol hadden in de HK, en dit is toch wel een belangrijk deel van GoT, wat opeens zo ongeveer helemaal weg is ;(

Geheid dat mensen dan beginnen te klagen dat de mods te streng zijn en dat er geen sfeer is. Je kunt het niet alle mensen naar de zin maken.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 13:03:

[...]

Er is in dit topic al heel vaak gezegd dat de laatste tijd het aantal HK-ers haast exponentieel toenam... vind je het gek dat er dan met eenzelfde aantal (lite-)mods niet effectief meer gemodereerd kan worden?

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Laatst online: 22:19
MrJ schreef op 17 januari 2003 @ 12:32:
Is de crew niet bang dat nu SG en/of techfora overspoeld worden met crap?

Hoe willen ze dat tegen gaan? Zero tolerance beleid?

Zo iets ja....

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:16
Sorcerer8472 schreef op 17 January 2003 @ 13:04:
[...] en dit is toch wel een belangrijk deel van GoT, wat opeens zo ongeveer helemaal weg is ;(

En dat zou het niet moeten zijn, het was een extraatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorcerer8472 schreef op 17 januari 2003 @ 13:04:
[...]

Ik had het dus over first offence -> ban.

Dan zou de HK leeg zijn ;) Serieus, iedereen bezondigt zich weleens aan een bullshit-reply of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
[...]

AMEN to that _/-\o_

Ik las op fok ook een nieuwspost dat FOK! enzo ook genoemd zijn tijdens die hack acties? Het gaat toch niet uitlopen op een 'burgeroorlog' tussen GoTters en FOK!ers???
Kans is groot dat de so-called hackers ook op Fok! zitten he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

BalusC schreef op 17 januari 2003 @ 13:05:

[...]

* BalusC vindt dat de HK gewoon weg moet blijven; A61 is een veel betere oplossing.
Hmm, maar wil je met die nadruk (bold) zeggen dat iedereen die niet in A61 kan slecht is dan?'

Fijn, dan kan je me ook vertellen waarom ik neit goed ben, aangezien ik niet in A61 kan, terwijl ik toch praktisch nooit in HK was...

[ Voor 18% gewijzigd door wildhagen op 17-01-2003 13:07 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Eskimootje schreef op 17 januari 2003 @ 13:05:
Nou ik kan er niet echt mee zitten of het moesten de mooie vrouwen topics zijn :P GoT is en blijft een tech forum en voor alle andere dingen heb je fok toch? Ik snap niet waarom jullie dat zonodig hier moeten doen, als er speciaal een forum voor is. Ik ben blij dat de mensen die alleen in de HK komen nu weggaan die hoorde niet op dit forum thuis.
Daar ben ik het dus helemaal mee eens :)

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Sorcerer8472 schreef op 17 January 2003 @ 13:04:
[...]

Het is geen belangrijk deel van GoT.

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BalusC schreef op 17 January 2003 @ 13:05:

[...]
Daarmee geef je nu wel impliciet aan dan users die er niet inzitten, geen goede users zijn in principe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BYM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-08 13:25

BYM

In memoriam : De Gulden

Wat ik persoonlijk wel erg jammer vindt is dat ik die foto's van sommige soep posts niet heb opgeslagen, en dat nu binnen 3 minuten ineens de HK weg is, laat hem dan nog ff een dag openstaan zonder de mogelijkheid erin te posten :(

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystic
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

ik heb geprobeert alle posts te lezen, maar het ging zo hard, dat ik bij pagina 5 ben opgehouden, dus ik hoop niet dat ik iets dubbels zeg.

ik sta complaat achter deze actie, ook ik heb onzin gepost op HK, maar zover ik mijzelf bewust ben, ben ik niet zo ver gegaan als alle redenen om HK te sluiten

en de LPF actie was idd de druppel, en ik ben blij dat er zo word opgetreden.
ik geef de GOT en Tweakers crew dan ook alle steun die ze nodig hebben, en ik hoop dat er geen consequenties volgen.

of de HK weer open moet, laat ik aan de crew over, met de door hun bepaalde regels.

als er eventueel een finaciele concequentie volgt, wil ik, en ook hoop alle welwillende tweakers, helpen om dat op te lossen, idd door een x bedrag te storten

ik hoop dat er nu een goede oplossing volgt, en dat tweakers niet in discredit gebracht word, dat is het niet waard

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Laatst online: 21:27

rammes

koekebakker 1e klas

de modjes spreken elkaar een beetje tegen Llewella wil eigenlijk niet te vele regeltjes anderen willen strenger beleid... ik denk dat er binnen de crew/modjes o meer duidelijkheid naar buiten had moeten komen.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

BalusC schreef op 17 January 2003 @ 13:05:

[...]

Tsja.. alleen in /61 wat kleinschaliger... dat moet imho zo blijven... ga geen hordes users die zich wel goed gedraagden in de HK naar /61 laten ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Laatst online: 18-12-2022
jammer dat hk verdwenen is stonden vaak funny topics in.. maar een groep mensen heeft dit verpest...

Het viel me vaak op dat de mensen die het kapot maken vaak weinig post hebben en alleen maar in hk posten... zo worden de full time hkers er wel uitgezeeft en gaan een ander forum lastig vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 12:48

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Afsluiten en de sleutel weggooien. De HK is echt niet meer wat het geweest was. Tis té massaal en mensen hangen alleen nog maar daar voor de bullshit. De echt leuke onzin is er echt maar weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-07 19:34

M.I.G.

[like an alien]

Helaas. Maar aan de andere kant, ik wilde al een keer gaan vragen voor een filter bij active topics om HK daar uit te filteren. Niet dat ik de HK slecht vond, oid. Tuurlijk ik postte ook wel es wat onzinnigs. Dus nu een mooie active topics lijst, zonder HK, maakt het weer wat overzichtelijker. Maar hoop wel als HK terug komt, dat er dan een veel strenger beleid gevoerd moet worden. Dan blijft de HK leuk en zoals deze moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Laatst online: 14-09 17:51

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ach, het boeit me niet echt dat de [HK] dicht is O-)
Maar waar ik me wel een beetje aan erger is dat een hack op een andere site, en eventueele ander acties en topics als motivatie voor het sluiten worden gebruikt.
Waarom?
Omdat zoiets totaal los staat van de/een [HK], ergens "Tweakers roelen, leve de HK" blijf je toch houden.
Denken jullie nou echt dat het sluiten van de [HK] dit soort zaken gaat voorkomen :?
Dat is net zo "dom" als denken dat het nueken van een maagd je aids geneest.
Kan mij wel voorstellen dat het modden van de [HK] zo veel tijd in nam dat het echt niet meer te doen was maar dan kun je beter de vraag stellen of je dan diegene die in de [HK] de regels (randjes) opzoeken niet sneller moet bannen.
Nu dreigt het gevaar dat je dit soort activiteiten in andere forums gaat aantreffen of reacties zoals deze;

[HK]boeie dat de [HK] dicht is, nam modjes daar toch nooit serieus (nergens eigenlijk :X ) [/HK]

En denk dat dit nog meer mod activiteiten gaat opleveren omdat je nu alle forums door moet spitten en zwaarder modden.
Denk aan het gedoog beleid, als je weet waar het zit kun je het in de gaten houden, jaag je het weg zit het overal en hebben er meer last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Het zijn teveel pagina's voor mij om even door te nemen.

Maar er wordt geclaimd dat het een boete zou opleveren voor Tweakers, omdat de LPF site gehackt is. Ik zie niet helemaal waarom. Tweakers heeft er immers niks mee te maken.
Als het wel zo is, dan kun je dus met hacken anderen te makkelijk naaien.

Stel iemadn had er PvdA neergezet, had de PvdA dan een boete gekregen? Lijkt mij eigenlijk niet. Dus kan iemand uitleggen hoe dat zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsuru schreef op 17 January 2003 @ 13:05:
[...]
Er is in dit topic al heel vaak gezegd dat de laatste tijd het aantal HK-ers haast exponentieel toenam... vind je het gek dat er dan met eenzelfde aantal (lite-)mods niet effectief meer gemodereerd kan worden?

Met 5 mods zou het toch wel te doen moeten zijn ;) Het gaat niet zozeer puur om meer users, maar ook meer slowchat en onzin.
Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 13:06:
[...]

Daarmee geef je nu wel impliciet aan dan users die er niet inzitten, geen goede users zijn in principe ;)

Is dus absoluut niet zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 14-09 01:12
HK wordt/werd gewoon fout opgevat door heel veel mensen. Ik zie/zag de HK meer als een soort pauze. Als je aan het werk bent en je neemt even een pauze dan ga je tv kijken of even wat lezen zodat je je vermaakt. Zo zag ik de HK ook. Als ik even in de techfora's hebben zitten rond neuzen nam ik even een pauze en keek ik in de HK. Meestal was er altijd wel wat leuks om te lezen.
Veel mensen zagen de HK als een echte huiskamer en bleven daar gewoon zitten. De HK moet als tussendoortje beschouwd worden, niet als eindstation.
Ik vind het dan ook niet jammer dat de HK dicht is, omdat het niveau gewoon te laag was. Er waren te veel onzin topics die gewoon nergens over gingen. De HK zoals ik mij die voorstel is gewoon voor je vermaak, zoals bijvoorbeeld tv kijken. Op het ene kanaal is een comedie bezig en de andere weer iets interessant, zo moet de HK ook zijn.
Ik hoop wel dat er een (misschien nieuw) alternatief komt die wat minder onzinnig is als de HK, anders kan ik geen pauzes meer houden :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 13:06:

[...]

Dan zou de HK leeg zijn ;) Serieus, iedereen bezondigt zich weleens aan een bullshit-reply of wat dan ook.
Een bullshitreply is nog steeds wat anders dan die zooi met de LPF-site, of als er opeens harde porno gepost wordt, of er echt mensen meedogenloos beledigd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

m-m schreef op 17 januari 2003 @ 13:07:
Tsja.. alleen in /61 wat kleinschaliger... dat moet imho zo blijven... ga geen hordes users die zich wel goed gedraagden in de HK naar /61 laten ofzo...
Dat is ook niet de intentie. Alleen users die zich goed gedragen in Tech verdienen een echte beloning. Overigens, in A61 lopen toch ook een paar die-hard HK'ers rond die juist voor sfeer zorgen (Bierkameel etc) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En degenen die regelmatig al op fok kwamen en zowel op got als op fok gewoon een leuke user zijn mogen natuurlijk op beiden fora gewoon komen ;)

Ik heb zelf ook een aardig oud accountje op fok, maar mij zal je er niet meteen zien met de sluiting van de hk, want ik kom er al tijden niet meer, alleen afentoe om de boel daar in de gaten te houden wat betreft bestormingen en op uitnodiging van oude fans op Fok ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsuru schreef op 17 januari 2003 @ 13:00:
Tsja... hoe nu verder?

Ik ga ervan uit dat ik bekend sta als een 99%-HK-poster en misschien zelfs wel als een lid van de (voormalige?) HK-elite, maar ik denk dat het nu voor het gros van de HK-ers nu gewoon afwachten is wat er nu beslist gaat worden, of de HK ooit nog terugkomt in zijn oude vorm of in de vorm van een eliteforum als A61 waar per persoon de toegang beslist zal worden.

Persoonlijk zou ik aan het laatste de voorkeur geven....

Nomaals: Triest, maar zeer zeker niet onbegrijpelijk. :)
Ik zal je missen Tsuru :>

Even als bedrijf gezien. Je hebt één van de best lopende hardwaresites. Je hebt een ontzettend professioneel forum en je hebt daar een huiskamer waar onzin op gepost wordt. Dat laatste kost je je naam en je geld. Dit omdat deze huiskamer zo druk is geworden dat er geen orde meer te houden is.
Als bedrijf zijnde zou ik het er ook uitgeflikkerd hebben. Geef ze ongelijk. Als je dan behoefte hebt aan onderling gewauwel met de grote bekende, kun je idd een soort area61 (heet het zo) opzetten waar je per persoon iemand toelaat. Niet iets voor de gewone users, maar gewoon voor de grote bekende.
Ik zou dolgraag de huiskamer terug willen en ik hoop eerlijk gezegd ook dat ie terugkomt. Maar ik kan het vanuit Tweakers wel begrijpen als ze hem eraf laten (niet dat ik eerlijk gezegd verwacht dat ze de huiskamer niet meer terugzetten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak
  • Laatst online: 07-09 17:05

sjaak

un giorno credi

Als er al zovaak is geprobeerd om het in de hand te houden, en dat elke keer misloopt, wat voor nut heeft het dan nog om een nieuw soortgelijk forum te openen? Het is gewoon geen actie om zoiets als een site te hacken en dan vooral niet verwijzend naar t.net. Dag HK, dag vervelende HK-ers. (niet voor de serieuze posters bedoeld dus.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het beste is om de minimale techpost dat je voor de HK nodig hebt te verhogen naar 500 of mischien wel 1000, op die manier hou je alleen serieuse GoT-ers over die al een hele zooi tech posts hebben gemaakt en daar dus niet zomaar mee stoppen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alarmnummer
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

i2Paq schreef op 17 januari 2003 @ 13:07:

En denk dat dit nog meer mod activiteiten gaat opleveren omdat je nu alle forums door moet spitten en zwaarder modden.
Denk aan het gedoog beleid, als je weet waar het zit kun je het in de gaten houden, jaag je het weg zit het overal en hebben er meer last van.
*geeft zichzelf op als hkuser-killer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
rammes schreef op 17 January 2003 @ 13:06:
de modjes spreken elkaar een beetje tegen Llewella wil eigenlijk niet te vele regeltjes anderen willen strenger beleid... ik denk dat er binnen de crew/modjes o meer duidelijkheid naar buiten had moeten komen.

Kijk, het meest ideale is een HK waarin de regels vrij zijn en iedereen zich weet te gedragen. Ik ben het met Llewella eens dat je niet teveel regels moet hebben, anders durft men niks meer te posten in HK en een geintje moet af en toe kunnen.

Echter is er een groep, een erg veel postende groep, die niet zonder regels kan en juist die groep verpest het voor de rest. Hoe los je dat op? Niet. Die groep is niet te filteren, herken je in de techfora niet en verpest het zodanig dat er meer regels moeten komen, net zolang tot we specifiek aan moeten geven wat wel en niet mag...

En dat vind ik eigenlijk heel jammer, dat dat moet :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

ja die claim snap ik ook niet helemaal en ik vind het raar dat tweakers.net toevegezegt heeft mee te werken in e.e.a. alleen omdat iemand een naam roept?? of post ? dat snap ik niet... je kunt toch niet garant staan voor wat iedereen blaat?

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Oscar Mopperkont schreef op 17 January 2003 @ 13:08:
Het zijn teveel pagina's voor mij om even door te nemen.

Maar er wordt geclaimd dat het een boete zou opleveren voor Tweakers, omdat de LPF site gehackt is. Ik zie niet helemaal waarom. Tweakers heeft er immers niks mee te maken.

Stel iemadn had er PvdA neergezet, had de PvdA dan een boete gekregen? Lijkt mij eigenlijk niet. Dus kan iemand uitleggen hoe dat zit?
Maar ik ga er wel van uit dan Tweakers.net nu het één en ander uit te leggen heeft... en dat ze geen zin meer hebben in dat soort gezeik kan ik me heel erg goed voorstellen.

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

BalusC schreef op 17 januari 2003 @ 13:08:

[...]
Dat is ook niet de intentie. Alleen users die zich goed gedragen in Tech verdienen een echte beloning. Overigens, in A61 lopen toch ook een paar die-hard HK'ers rond die juist voor sfeer zorgen (Bierkameel etc) :)
Hear Hear!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

wildhagen schreef op 17 januari 2003 @ 13:06:
[...]

Hmm, maar wil je met die nadruk (bold) zeggen dat iedereen die niet in A61 kan slecht is dan?'

Fijn, dan kan je me ook vertellen waarom ik neit goed ben, aangezien ik niet in A61 kan, terwijl ik toch praktisch nooit in HK was...
Ik ben niet zo heel actief op GoT, ik lees vooral graag veel, maar volgens mij word ik dan niet zomaar in de A61 toegelaten (omdat ik niet actief genoeg ben dus) :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

LiquidSilver schreef op 17 January 2003 @ 13:05:
Weet je wat...

Ik reageer niet meer in dit toic, heeft toch totaal geen nut, nu is iedereen kwaad of blij.
De mensen die blij zijn horen trouwens imo nog minder op GoT thuis dat HK meubels, want die hebben duidelijk geen respect voor anderen en daarbij ook nog geen idee waar ze over praten, omdat ze ten eerste amper in HK kwamen en ten tweede niet doorheben dat GoT gewoon iets als een HK nodig heeft om de rest een beetje op niveua te houden.
Ik heb me altijd prima vermaakt in kroegen, onzin fora en huiskamers. ECHTER de laatste tijd is het niveau en het gedrag van de users daar ZO ver afgezakt dat ik nu ook onverschillig ben geworden in het al dan niet voortbestaan van de HK. Mede gezien het A61 fora dat mij de ogen weer opende over hoe het WEL kan. Nee, de HK ga ik ZEKER niet missen en dat heeft meer met het gebrek aan respect van bepaalde HK users te maken dan het gebrek aan respect dat jij mij nu verwijt.

Houdoe en bedankt.

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 07:37

xychix

FreeBSD Rules !

Alarmnummer schreef op 17 January 2003 @ 12:50:
Ik vind het aan een kant een goeie zaak dat de hk weg is. Hierdoor komen er minder pubers en andere geestelijke dwergen op GoT. Maar helaas zullen ze hun onzin wil blijven spuien op andere fora. Misschien zou het een idee zijn om eche hk`ers gewoon te bannen van GoT. 50% of meer aan hk postings => ban.
m-m schreef op 17 januari 2003 @ 12:51:
[...]
zodat mensen die veel HKen geforceerd ranzige kuttechposts gaan maken om hun ratio recht te breien. Als je GoT naar de klote wilt helpen is jouw voorstel een hele goede methode!
nu nog een gouden tussenweg tussen beide bovenstaande...
een systeem waar users users beoordelen ?

de oplossing
men is op FOK bang voor alle HK-tweakers... mooi laten lopen. Ik draag FOK een warm hart toe maar daar kunnnen de HK tweakers wel terecht denk ik. en zo massaal zal die run niet zijn dus dat moet wel goed gaan..!!!

Mooi definitief dicht doen die HK.
Grrrrrene schreef op 17 January 2003 @ 12:51:

[...]

Daar gaat het helemaal niet om, de naam Tweakers.net wordt erop vermeld onder een gehackt admin account. Dat lijkt mij erg genoeg. Fok zie ik er niet tussen staan hoor. Bovendien stond T.net op 1 van de sites waarvanaf die LPF site werd benaderd...
Maar dit heeft eigenlijk niets met HK te maken die "hack" en dat een of andere tweaker (verdient die titel niet) het stoer vind daar t.net rules neer te zetten.

toch mag HK dicht blijven wat mij betrefd,

Ik zal hier nog even een reden voor aanvoeren. Jullie staan in HK halfnaakt toe. ik gebruik tweakers ook vanaf mijn werk. en tip veel mensen over de interessante info die daar te vinden is. maar mocht er ooit een manager langs lopen als een van mijn collegea in HK zit en hij ziet een topic titel over babes, kontjes of iets ergers dan weet ik wel welke site binnen kort aan de enorme blacklist word toegevoegd!!!

oftewel, HK-ers kunnen mooi naar FOK.

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorcerer8472 schreef op 17 januari 2003 @ 13:08:
[...]

Een bullshitreply is nog steeds wat anders dan die zooi met de LPF-site, of als er opeens harde porno gepost wordt, of er echt mensen meedogenloos beledigd worden.

Die mensen die achter die zooi met de LPF-site zitten worden ook nog wel aangepakt. Alleen dat was de druppel, niet de reden ;) er was in de HK gewoon teveel crap in het algemeen, daar wilden we vanaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Grrrrrene schreef op 17 januari 2003 @ 13:09:

[...]

Kijk, het meest ideale is een HK waarin de regels vrij zijn en iedereen zich weet te gedragen. Ik ben het met Llewella eens dat je niet teveel regels moet hebben, anders durft men niks meer te posten in HK en een geintje moet af en toe kunnen.

Echter is er een groep, een erg veel postende groep, die niet zonder regels kan en juist die groep verpest het voor de rest. Hoe los je dat op? Niet. Die groep is niet te filteren, herken je in de techfora niet en verpest het zodanig dat er meer regels moeten komen, net zolang tot we specifiek aan moeten geven wat wel en niet mag...

En dat vind ik eigenlijk heel jammer, dat dat moet :)
duidelijk. ik ben van mening dat het allemaal op wat voor een manier dan goed komt.. dat is met tweakers.net ook zo gegaan.. tweakers is groot geworden door de die hards.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

nee, het liefst willen we zo min mogelijk regeltjes. Regeltjes werken in principe namelijk vooral averechts. De HK begon ook met zo min mogelijk regels, maar de meeste mensen kunnen niet met die vrijheid om., Dat is nu ook weer gebleken, de pubertjes die er komen hebben geen 'common sense', zoals ze dat zo mooi noemen.

Mensen die HK als vuilnisvat gebruiken, omdat toch alles mag en het allemaal onzin is. Maar DAT is de insteek niet, en daar stel je bepaalde regeltjes voor op (bullshitreplies), wat weer uitnodigt om die weer te overtreden, of de randjes op te zoeken.

Totdat het voor de mods de motivatie om dat soort zaken steeds meer afdaalt, en de rest van de users dat ook irritant vinden (een Oud :Z , anyone?)

Oja, de linkjes werken weer

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Ik zit nu op school en ik lees dit en ik moet zeggen dat het me niet eens zozeer veraste... Ik ergerde me echt mateloos aann somomige replyes en topics van Toverstaf. Ook dat topic van dat die gast zijn zusje met hond bezig zag (wat dus zo nep als de *** was). Kijk Toverstaf was in het begin grappig later werd het vervelend, nu denken er meer mensen dat ze net zo grarppig zijn en zo daalt het niveau weer een stukje verder. Ook is het jammer dat sommige mensen ook niet nadenken als ze tweakers verwijzen op een ander forum/site oid. Zoals met de LPF site laatst. Het is erg jammer voor de goede users die wel hun best deden.

Gaat het irc kanaal ook dicht?

(ik heb het topic niet helemaal gelezen, dus misschien is alles wat ik nu zeg allang gezegd. Ik laaes het thuis nog eens helemaal door.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

obsidian schreef op 17 januari 2003 @ 12:51:
Jongens komop zeg. het gaat toch elke keer precies hetzelfde? (...)
[flame]Vind het wel humor :) Nou moeten al die HK-posters ineens een inhoudelijk betoog kunnen produceren waarom de HK weer open moet, maar ja, gebrek aan oefening, heh :P[/flame]

Het punt van obsidian is eenvoudig te verklaren: GoT is groot geworden door topical discussions - als je mensen zonder onderwerp laat posten (==HK) dan voegt dat *niets* aan GoT toe. De ellende is dat het hersenloze gefreewheel in de HK wel van invloed is op de rest van het forum.

Permanent weglaten dus. Er zijn zat slowchatfora te vinden, daar hoeft GoT haar waarde niet in te zoeken. Het enige nadeel dat ik kan bedenken is dat de bannerdisplaycount (of hoe heet dat) nu wrsch. hard naar beneden zal storten. Bij deze dus een oproep om af en toe eens extra op [F5] te duwen.

Maar ik zal de HK niet missen. Wel nog een vraag: worden de HK-mods nou ontslagen, of is er een sociaal plan en kunnen ze een Melkert-modbaan elders in SG krijgen :? :P Chapeau, ook namens mij, voor alle tijd die jullie er ingestoken hebben.

* Rataplan leeft mee met de HK-mods.

Zal niet fijn zijn als je kindje de nek wordt omgedraaid. Maar echt jongens, dat kindje was imo al terminaal ziek. Dit is de enige oplossing die uitzaaiing voorkomt.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

DeeJee schreef op 17 januari 2003 @ 13:02:
[...]
Dat zijn inderdaad degende die alles verpesten hier op GOT. Weg ermee.
En volgens de "echte" GoTters zijn alle HK-ers juist de reden van het lage niveau op heel GoT... Heb je daar een soortgelijke uitspraak over dan? :P

De crew had heeeeel lang geleden (lees: in de tijd dat ik GM was hier) iets wat omschreven kon worden als hun ideale user.

Technische achtergrond, kwam hier voor de techfora, postte nooit onzin, was bekwaam enzo...

Maar ja, een onzinforum was wel grappig, maar het mocht nooit zo zijn dat de techfora beinvloed werden. Maar toen dat wel het geval was deden ze er nog niks aan, niveau ging verder omlaag, tot het niet verder kon... of ging dicht, voor altijd zeiden ze.... Maar toen kwam er een nieuwe en ook die ging dicht, en weer een nieuwe, en weer een...

Regeltjes van zoveel techposts voor je erin mag helpen niet, regels in het of helpen niet, inviten helpt niet (want ook die "rasechte HK-ers" die hier geen reet te zoeken hebben worden uitgenodigd) tja, wat moet je dan he? :P

Maar weer terug naar "rasecht" techforum? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op 17 January 2003 @ 13:08:

is gelukkig niet zo, kan je wel zeggen dat een mod van GOT de betreffende beheerder van de website via een lid van de lpf heeft geinformeerd.
Dus lijkt me daarmee duidelijk dat GOT niet verantwoordelijk is, en juist alles ervoor over heeft om deze mensen te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 14-09 01:12
Apocrypha schreef op 17 januari 2003 @ 13:11:
Gaat het irc kanaal ook dicht?
Nee, die blijft open. (Staat als topictitel in #Huiskamer zelf :))

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat hier om de wensen voor een forum, en niet de huidige situatie.
Volgens mij wil elke mod zo min mogenlijk regels, mods behoeven eigenlijk helemaal niet nodig te zijn als mensen zich een beetje normaal gedragen en gewoon naar de standaard regels luisteren.

Het is niet dat ik niet teveel regeltjes wil omdat het voor mij lastig zou zijn oid, alleen het behoort niet nodig te zijn.

Het kan heel vervelend werk worden om continue maar politie agentje te moeten spelen over een stel pubers die zich niet weet te gedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 15:49

KneoK

Not in a million lightyears

Hehehe... Was lekker aan het lezen in een topicje... Besloot toen maar even aan het werk te gaan. Druk ik op een gegeven moment op refresh en WTF ??? Ben ik gebanned ofzo ???

Nee dus, bleek in Lieve Adjes... Wat blijkt, de welbekende drrrrrruppel die weer eens in een overvolle emmer is belandt...

Volkomen terecht (maar wel zeer spijtig overigens) dat er dergelijke acties zijn ondernomen.

Ik vind het alleen zo plots... Had wat vroeger geweest met FLINK waarschuwen en een paar weken geleden een zero-tolerance beleid ingevoerd. Misschien dat dat wat effectiever was geweest ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Laatst online: 22:19
[nohtml]
LiquidSilver schreef op 17 januari 2003 @ 13:05:
Weet je wat...

En met blij bedoel ik echt blij, niet de mensen die HK sluiten nu een goede beslissing vinden. Want d crew vind het een goede beslissing, maar is hoop ik niet blij.
Nee, de mensen die blij zijn, of het niet erg vinden, dat zijn de mensen die hier komen voor de tech-fora. De core-business zeg maar van GoT.
Waarom heeft GoT iets als de HK nodig? Als je ff wil 'chillen' en de tech wilt ontvluchten, dan ga je maar naar een echte kroeg ofzo. Sociaal contact....

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 13:13:

[...]

Het gaat hier om de wensen voor een forum, en niet de huidige situatie.
Volgens mij wil elke mod zo min mogenlijk regels, mods behoeven eigenlijk helemaal niet nodig te zijn als mensen zich een beetje normaal gedragen en gewoon naar de standaard regels luisteren.

Het is niet dat ik niet teveel regeltjes wil omdat het voor mij lastig zou zijn oid, alleen het behoort niet nodig te zijn.

Het kan heel vervelend werk worden om continue maar politie agentje te moeten spelen over een stel pubers die zich niet weet te gedragen.
ja maar vergelijk het met de maatschappij... het zou ook niet nodig zijn als dat rer politi is.. want je hoort niet te stelen... doe je dat wel moet je uit die maatschappij gehaald worden want dat ben je een gevaar voor de rest.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Laatst online: 13-09 22:13

Zoefff

❤ 

Hoe zit het nu met de HK-posts in de postcount? Blijven die er nog wel in staan, of niet? Zelf heb ik liever dat ze weer weg gaan (net zoals in de topix tijd, toen ACM afentoe een scriptje liet draaien).

Als ik sommige users zie posten namelijk, kijk ik nog wel eens naar de post count, maar die klopt nu dus van geen kant meer, omdat de HK posts wel meegeteld zijn, maar niet in het lijstje topics staan waar ze in gepost hebben....

En zo kan je trouwens meteen zien wat de echte HK users waren, met maar rond de 150 techposts ofzow

[ Voor 11% gewijzigd door Zoefff op 17-01-2003 13:16 ]

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Tsuru schreef op 17 januari 2003 @ 13:09:
[...]
Maar ik ga er wel van uit dan Tweakers.net nu het één en ander uit te leggen heeft... en dat ze geen zin meer hebben in dat soort gezeik kan ik me heel erg goed voorstellen.
Ze hebben toch al contact gehad met de LPF dat ze er niks mee te maken hebben? Als de LPF het niet gelooft, dan moeten die maaraagifte doen ofzo. Maar lijkt mij dat dat tot niks leidt.

Ik snap natuurlijk dat de naam van GoT door het slijk gehaald wordt.

Maar waarom moet de HK dan eigenlijk gesloten worden? Krijg je dat soort dingen niet meer als je de HK dichtdoet?

Ik geef toe het niveau is laag in de HK, maar daar is het ook voor, ik vind er vaak wel leuke dingen in staan. het gaat dan nergens over, maar het is in 99,99% van de gevallen onschuldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
BioWEB schreef op 17 January 2003 @ 13:13:

Ik vind het alleen zo plots... Had wat vroeger geweest met FLINK waarschuwen en een paar weken geleden een zero-tolerance beleid ingevoerd. Misschien dat dat wat effectiever was geweest ?

Je kunt het niet nalezen, maar toendertijd met de andere "forumverpest" acties is er ook gewaarschuwd dat dit het einde van HK kon betekenen, dat blijft dan 2 weken vers in het geheugen zitten en zakt dan weer langzaam af tot de vergetelheid :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voel ik me nu even schuldig met die 24-uurs ban die ik laatst had :/

Sorry jongens >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:(

He kut :(

dit is nou echt een typisch geval van jammer :( maargoed, misschien is het ook wel beter, kan ik wat meer aan echte zaken gaan doen enzo :(

...toch is het kut :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

ff een voorbeeldje...
De HK is een café waar veel stamgasten komen... Alleen beginnen die zich meer en meer te misdragen, ze gooien de bierglazen kapot, zijn brutaal tegen de barkeepers... De sfeer wordt minder en minder. En dan komt het ook nog es voor dat ze bij de zaak ernaast, een wasserette, de ruiten ingooien en duidelijk laten merken dat het de cafébezoekers waren. De eigenaar houdt het café aansprakelijk, en dat is voor hem de druppel. Het café gaat dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

obsidian schreef op 17 januari 2003 @ 13:12:
[...]

En volgens de "echte" GoTters zijn alle HK-ers juist de reden van het lage niveau op heel GoT... Heb je daar een soortgelijke uitspraak over dan? :P

De crew had heeeeel lang geleden (lees: in de tijd dat ik GM was hier) iets wat omschreven kon worden als hun ideale user.

Technische achtergrond, kwam hier voor de techfora, postte nooit onzin, was bekwaam enzo...

Maar ja, een onzinforum was wel grappig, maar het mocht nooit zo zijn dat de techfora beinvloed werden. Maar toen dat wel het geval was deden ze er nog niks aan, niveau ging verder omlaag, tot het niet verder kon... of ging dicht, voor altijd zeiden ze.... Maar toen kwam er een nieuwe en ook die ging dicht, en weer een nieuwe, en weer een...

Regeltjes van zoveel techposts voor je erin mag helpen niet, regels in het of helpen niet, inviten helpt niet (want ook die "rasechte HK-ers" die hier geen reet te zoeken hebben worden uitgenodigd) tja, wat moet je dan he? :P

Maar weer terug naar "rasecht" techforum? :?

Degene die meent dat de verlaging van het niveau op GoT in het algemeen wordt veroorzaakt door hk is imo wat blind.
Er leven genoeg n00bs op deze wereld, ik kom ze ook genoeg tegen buiten GoT om, en de wereld van internet is bereikbaarder geworden, meer jonge jochies die het allemaal machtig mooi vinden maar niet de intentie hebben om ook maar iets te leren komen het internet bevolken (ook kleine dametjes overigens met de breezers in de hand ;) ).
Die mensen komen ook op tweakers terecht, en dan voornamelijk op het forum, om te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 13:16:
Voel ik me nu even schuldig met die 24-uurs ban die ik laatst had :/

Sorry jongens >:)
Goh, hier ook... wat toevallig! :+
Als je dan toch naar fok gaat, blijf dan ook weg als de HK weer open gaat wil je... :/

[ Voor 32% gewijzigd door Tsuru op 17-01-2003 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Is het wel bekend wie degene is geweest die de druppel in de emmer heeft doen belanden (oftewel de LPF-actie knuppel) ?

Heb nog niet het hele topic gelezen, maar is dit dus al bekend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Laatst online: 31-07 19:00
tot ziens op fok :)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

Grrrrrene schreef op 17 januari 2003 @ 13:15:

[...]

Je kunt het niet nalezen, maar toendertijd met de andere "forumverpest" acties is er ook gewaarschuwd dat dit het einde van HK kon betekenen, dat blijft dan 2 weken vers in het geheugen zitten en zakt dan weer langzaam af tot de vergetelheid :(
Als dus 2 man bij wijze van spreken de HK plat wilden leggen hoefden ze maar samen wat te gaan lamen en dan gebeurt dat al? :?
Bij wijze van spreken dus... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Laatst online: 22:12
Jammer.

Niet jammer dat de HK dicht is, maar dat sommige users het weer verpest hebben voor anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
BioWEB schreef op 17 januari 2003 @ 13:17:
Is het wel bekend wie degene is geweest die de druppel in de emmer heeft doen belanden (oftewel de LPF-actie knuppel) ?

Het zal wel niet in het topic staan, denk dat ze het hackende IP gaan vergelijken met de IP's van de users... (Nu maar hopen dat niemand mijn IP geshadowed heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta volledig achter de beslissing van de crew om de HK te sluiten. De HK is al lang een discussiepunt geweest vanwege het lage nivo, het misbruik, het geklaag in LA van gebande users, het trollen, etc. De hoofdzaken, namelijk technologie gerelateerde content voor tweakers, werden door veel HK users ondergesneeuwd, dus niet alleen in HK maar ook daarbuiten. Persoonlijk zal ik de HK niet missen, want ik kwam er nooit.

Het jammere is dat T.Net en GoT een community wil zijn, waarin er ruimte zou moeten zijn voor ook zaken buiten puur technologie. Daarmee denk ik niet dat er afstand genomen is van de doelgroep 'tweakers', maar dat blijft lasttig te filteren. Door deze actie is het in ieder geval lastig om te socialiseren voor de overgrote groep tweakers. Gelukkig is er voor een beperkte groep nog A61.

Ik vraag me nu wel af wat de boodschap van de crew is naar de voormalige HK gebruikers. Het blijft onduidelijk of ze nu helemaal niet meer welkom zijn, of juist wel. Ik denk dat velen van hen blijven afwachten en misschien elders op GoT problemen gaan veroorzaken totdat dat duidelijk is. Bijv. een stelling: "Iemand die mensen helpt in techfora, met een in goed Nederlands opgestelde reply met zinvolle inhoud, die zich aan de regels houdt, en die willen socialiseren blijven welkom, maar gebruikers die GoT zien als digitale hangplek kunnen beter wegblijven".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Sorcerer8472 schreef op 17 January 2003 @ 13:18:
[...]

Als dus 2 man bij wijze van spreken de HK plat wilden leggen hoefden ze maar samen wat te gaan lamen en dan gebeurt dat al? :?

Nee, als dat herhaaldelijk gebeurt door verschillende mensen en in grote getalen, dan wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 13:16:
:(

He kut :(

dit is nou echt een typisch geval van jammer :( maargoed, misschien is het ook wel beter, kan ik wat meer aan echte zaken gaan doen enzo :(

...toch is het kut :(
Jammer is het idd ja, maar misschien ook wel beter, want veel mensen rushten naar die 500 post (of wat is het tegenwoordig) en daarna zaten ze alleen maar in de HK en keken niet eens meer om naar de Techfora. Ben benieuwt of sommige mensen de techfora's gaan verzieken met hun posts. Maargoed wel zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope-E
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 12:05

Dope-E

The one and only Dope

* Dope-E sterft van binnen een klein beetje

Vergane glorie ;(

Ik wist niet eens in het begin dat er een HK was... Ik had allang 150 techposts toen ik voor t eerst de HK ontdekte.

[ Voor 50% gewijzigd door Dope-E op 17-01-2003 13:21 ]

twitter.com/curly_sanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De HK was gewoon een extraatje. Maar sommige mensen konden er niet uitblijven. Die bleven maar HK posten, zonder ook maar 1 techpost meer te doen. Mja, dan moet je je afvragen wat zij dan hier te zoeken hebben op zich. Ik kan me voorstellen dat je je wat meer in de HK begeeft, maar er 24/7 kamperen zonder naar buiten te gaan vind ik ook wat overdreven. Voor een goede sfeer heb je geen HK nodig; het is niet essentieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rammes schreef op 17 januari 2003 @ 13:14:
[...]

ja maar vergelijk het met de maatschappij... het zou ook niet nodig zijn als dat rer politi is.. want je hoort niet te stelen... doe je dat wel moet je uit die maatschappij gehaald worden want dat ben je een gevaar voor de rest.

Nog een vergelijking.

Jongetjes die normaal geen sier durven uit te halen schreeuwen hier het hardst, ze zijn immers anoniem denken ze.

Overigens mag d'r in de maatschappij zelf ook wat verandert worden idd, maar ik heb daar al genoeg replies over gedaan in de jaren op GoT ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Niet online
Sorcerer8472 schreef op 17 January 2003 @ 13:18:
[...]

Nee, die krijgen dan gewoon een ban ;)
Het probleem is niet dat LPF gedoe, dat is alleen maar de spreekwoordelijke druppel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 13:17
De huiskamer is een eigen leven gaan leiden net als met het onzinforum in vroegertijden het geval was. Deze werd toen ook opgedoekt omdat een aantal lieden het zo nodig moesten verzieken voor andere mensen. Toen is er een tijdje niets geweest, wat toen ook opviel is dat de toestroom van nieuwe mensen minder is geworden. Er is in die tijd besloten om voorzichtig iets te proberen met een huiskamer idee, dat liep in het begin erg goed, niet al te veel mensen die er kwamen, goed gemodereerd, niet totale onzin crap. Gewoon leuk en gezellig. Maar na verloop van tijd werd dit dus wat het nu geworden is, de groep GoT-ers is gewoon zo inmens groot geworden dat er gewoon teveel mensen in de HK kunnen en dat loopt gewoon niet lekker, dat zie je ook aan het postgedrag van mensen hoe gek kan ik doen om op te vallen in de HK, zodat mensen me 1337 vinden. Daar zit dus niemand op te wachten en krijg je dit soort ongein. Val liever op in de techfora met slimme postings ;)

Het onzinforum van vroeger ging dicht door een enorme foute flamewar tussen een aantal users en het gezeur wat al een tijd speelde. Nu is het anders, maar het gezeur speelt ook al tijden. Ik zie het na opening gewoon weer fout gaan, zelfs met een zero tollerance beleid of wat dan ook. Ik denk dat GoT nu wel van zijn fouten zou moeten leren en er voor zou moeten kiezen een Huiskamer/Onzinforum systematisch anders aan te pakken, dat wil zeggen maak het invite only en kies dan mensen waar je vertrouwen in hebt, die al langer op GoT zitten en een bepaalde reputatie hebben opgebouwd en dat forum waardig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Van mij mag HK dicht blijven.. ik kwam er bijna niet, ik vond de topics daar ook dusdanig dat ik het niet missen zal. Gelukkig is er wel A61.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Grrrrrene schreef op 17 January 2003 @ 13:15:

[...]

Ik dacht meer in de zin van: Het 1e foutje dat je in de HK begaat word je netjes op gewezen, de tweede betekend een maand lang gebanned (eventueel van het gehele forum oid.) ofzo. En dan ook daadwerkelijk die ban geven en geen uitzonderingen maken omdat het zo'n aardige jongen is of dat zij zo mooi haar excuses heeft aangeboden voor haar acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 13:19:
Ik vraag me nu wel af wat de boodschap van de crew is naar de voormalige HK gebruikers. Het blijft onduidelijk of ze nu helemaal niet meer welkom zijn, of juist wel. Ik denk dat velen van hen blijven afwachten en misschien elders op GoT problemen gaan veroorzaken totdat dat duidelijk is.
Er waren ook HK-gebruikers die buiten de HK nuttige posts plaatsten hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BioWEB schreef op 17 January 2003 @ 13:17:

Dat is bekend bij de website beheerder..

maar wees gerust dat zal hier nooit op GOT te lezen zijn.. men zal deze personen proberen op te zoeken en dan waarschijnlijk de hulp van de politie in roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 13:19:
Gelukkig is er voor een beperkte groep nog A61.
Ben ik als niet 13373 user vet mee :P :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

johnnyv.nl schreef op 17 January 2003 @ 13:19:
[...]

Het zal wel niet in het topic staan, denk dat ze het hackende IP gaan vergelijken met de IP's van de users... (Nu maar hopen dat niemand mijn IP geshadowed heeft)
Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 13:21:
[...]

Dat is bekend bij de website beheerder..

maar wees gerust dat zal hier nooit op GOT te lezen zijn.. men zal deze personen proberen op te zoeken en dan waarschijnlijk de hulp van de politie in roepen.
Ik hoef ook geen namen hoor. :) Alleen of de juiste personen aangepakt kunnen worden...

[ Voor 31% gewijzigd door KneoK op 17-01-2003 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

tazzman schreef op 17 January 2003 @ 13:20:
Van mij mag HK dicht blijven.. ik kwam er bijna niet, ik vond de topics daar ook dusdanig dat ik het niet missen zal. Gelukkig is er wel A61.
Hopelijk zie je dat niet als een HK-vervanger.... Dan is het ook einde A61... Dan gaan de users daar ook posten als een kip zonder kop... Dat was altijd zo vervelend aan de HK: het geforceerde posten.

Ik post een kutreply, "omdat het de HK is".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Hmm ff flink wat replies hier gelezen. Ik merkte ook ineens dat HK dicht zat, en dacht ohjee wat verkeerds getikt :). Nee dus. Allereerst aan de mods, ik leef absoluut met jullie mee, en ben het 100% eens met de beslissing (ben zelf ook mod op paar forumsites). HK is een extra-tje, en blijkbaar kan een bepaalde groep personen er niet mee omgaan. Ik had net een kleine maand toegang geloofik, en vond het wel ff gezellig om over wat anders dan comps en ook op een wat luchtigere manier te posten.

Maja, sommige mensen don't get the picture jammer genoeg, en als dan HK dichtgaat als rigoreuze oplossing, so be it. Ik zit er als zodanig niet mee, maar zal het wel een beetje missen.

Aan de ads/mods hier op GoT: goedzo, wie niet luisteren wil moet voelen.
Aan de foute users: ga je vooral diep schamen.
Aan alle users: Een quote van een (lite?) mod hier: Een beter GoT begint bij jezelf :).

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Grrrrrene schreef op 17 January 2003 @ 13:19:

[...]

Nee, als dat herhaaldelijk gebeurt door verschillende mensen en in grote getalen, dan wel :)
Maar wat was nu precies de link van de hack van de LPF en de HK, buiten dat er Tweakers.net rulez stond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BioWEB schreef op 17 januari 2003 @ 13:13:

Had niet effectiever geweest, geloof me ;) Leidt alleen maar tot meer degradatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tazzman schreef op 17 January 2003 @ 13:20:
voor jou wel maar voor mij niet. ik heb nog geen toegang gekregen :'(
nu heb ik helemaal geen ontspanningforum meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 13:20:

[...]

Nog een vergelijking.

Jongetjes die normaal geen sier durven uit te halen schreeuwen hier het hardst, ze zijn immers anoniem denken ze.

Overigens mag d'r in de maatschappij zelf ook wat verandert worden idd, maar ik heb daar al genoeg replies over gedaan in de jaren op GoT ;)
weldoener :>

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m-m schreef op 17 January 2003 @ 13:22:
[...]

Hopelijk zie je dat niet als een HK-vervanger.... Dan is het ook einde A61... Dan gaan de users daar ook posten als een kip zonder kop... Dat was altijd zo vervelend aan de HK: het geforceerde posten.

Dat geforceerde posten was ook zo irritant: je zag overal bijna dezelfde soort post of dezelfde user. Posten om het posten. Dat sloopte de HK sowieso ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

m-m schreef op 17 januari 2003 @ 13:22:
[...]

Hangt er vanaf hoe je de HK ziet. Ik zag de HK dus niet als onzinforum maar als gewoon een gezellig non-tech forum op GoT :{
Daar hoort uiteraard wel onzin bij, maar niet in zo'n mate dat het voor anderen irritant of gewoon ongehoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 14-09 19:07
jammer dat hij dicht is maar ik ben het er wel mee eens.
het idee van een invite only forum (naast a61 dus.. want er zijn genoeg goede users die niet in a61 kunnen) lijkt me wel wat.
gewoon de mensen waarvan de mods vinden dat ze het aankunnen inviten.
die mensen herken je denk ik snel genoeg.

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan
  • Laatst online: 04-09 13:13

daaan

Brandweer Zoutkamp

Als de HK straks terug komt, in een A61 vorm. Hoe zijn ze dan van plan users toe te laten? mensen die veel posten en zich goed gedragen in de HK?

Ik lees veel fora's hier, laatste tijd veel HK maar ik post alleen als ik dat nodig acht, dus ik val niet op, dus krijg ik geen HK toegang dan :/ :?

One's never alone with a rubber duck.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.