Ik zie ook geen prikbord als ik ingelogd ben...devv05 schreef op 19 januari 2003 @ 18:52:
[...]
Uhm, niet???
[afbeelding]
zo zou het eruit moeten zien...
BF1: Don-Panio
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik zie ook geen prikbord als ik ingelogd ben...devv05 schreef op 19 januari 2003 @ 18:52:
[...]
Uhm, niet???
[afbeelding]
zo zou het eruit moeten zien...
[ Voor 65% gewijzigd door .GoO op 19-01-2003 19:53 ]
Nee, werkt niet, heb ook alle files delete onder IE explorer maar dat hielp ook niet.devv05 schreef op 19 January 2003 @ 19:52:
Refresh eens dan? Zou het dan wel moeten doen..
Nog 5 minuten trouwens!
[ Voor 16% gewijzigd door Paniohitus op 19-01-2003 19:57 ]
Daar snap ik echt niks van, waarom werkt het hier dan wel... Ook als ik onder jouw account inlog... Nog meer mensen die het even zouden kunnen testen?Preddie schreef op 19 januari 2003 @ 19:55:
[...]
Nee, werkt niet, heb ook alle files delete onder IE explorer maar dat hielp ook niet.
[ Voor 6% gewijzigd door .GoO op 19-01-2003 20:01 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Ronald Koeman op 19-01-2003 20:04 ]
Erg raar.. ook niet na refresh?? Nou ja dan zal ik er morgen nog eens naar kijken.. Maar snap niet dat ik m dan als enige wel zie.... Je moet wel eerst INLOGGEN he?
[ Voor 6% gewijzigd door .GoO op 19-01-2003 20:06 ]
Ik log echt in, maar ik blijf het oude balkje gewoon houden..., er veranderd verder niet veel.devv05 schreef op 19 January 2003 @ 20:06:
[...]
Erg raar.. ook niet na refresh?? Nou ja dan zal ik er morgen nog eens naar kijken.. Maar snap niet dat ik m dan als enige wel zie.... Je moet wel eerst INLOGGEN he?
Hoo, correctie, ik zie het woord prikbord WELdevv05 schreef op 19 januari 2003 @ 20:06:
[...]
[ Voor 10% gewijzigd door Ronald Koeman op 19-01-2003 20:10 ]
En inloggen verandert ook niet in uitloggen? Ook niet na refreshen na het inloggen?Preddie schreef op 19 januari 2003 @ 20:08:
[...]
Ik log echt in, maar ik blijf het oude balkje gewoon houden..., er veranderd verder niet veel.
Ahhhhhhhh, ik ben zenuwachtig, komop reporter, ik want news
De berichten komen onderaan het prikbord (submit dingetje) te staan.. naar beneden scrollen dusG0009 schreef op 19 January 2003 @ 20:09:
[...]
Hoo, correctie, ik zie het woord prikbord wel, en kan wel een bericht posten maar nix bekijken.
[ Voor 9% gewijzigd door .GoO op 19-01-2003 20:10 ]
Nee..., ik kan blijven inloggendevv05 schreef op 19 January 2003 @ 20:09:
[...]
En inloggen verandert ook niet in uitloggen? Ook niet na refreshen na het inloggen?![]()
[ Voor 6% gewijzigd door Paniohitus op 19-01-2003 20:11 ]
Daar klopt echt helemaal niks van
Inderdaad wel vaag, ik vond het ook al zo vreemd, er staat wel:devv05 schreef op 19 January 2003 @ 20:13:
[...]
Daar klopt echt helemaal niks vanTekst inloggen gaat weg en komt uitloggen te staan.. meerdere keren inloggen heb ik sowieso opgevangen met een beveiliging.. en er zou een kopje prikbord bij moeten komen........
Mooi.. Heb echt geen idee waarom preddie 'm dan niet ziet.... Nou ja komt na de wedstrijd welG0009 schreef op 19 January 2003 @ 20:17:
Ik zie het prikbord inmiddels
Mijn tegenstander: Bluntz begon aan de wedstrijd met een interessante onbegrijpelijke 4-2-4 formatie
Beetje generaliserend he? Je klinkt nu als zo'n user die altijd maar roepen dat Femme wel in het geld zal zwemmen, even de rest v/h team, kosten, workload etc vergetend.Als ik kijk naar hoeveel mensen er al supporter zijn, en dan vooral heel veel in Zweden, maar ook een hoop in Nederland, dan snap ik niet waarom het niet beter kan. Honderden, nee duizenden supporters maal 20 euro per jaar levert toch onwijs veel geld op! Laten we zeggen 5000 supporters over de hele wereld, maal 20 euro = 100.000 euro per jaar. En die eigenaar maar rijk worden
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
[ Voor 28% gewijzigd door .GoO op 19-01-2003 20:40 ]
[ Voor 39% gewijzigd door yared op 19-01-2003 20:45 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Het zal wel een n00b vraag zijn, maar levert GOT iets(winst) op dan? Ze hebben toch alleen hardware-sponsors die zorgen voor de servers e.d.?yared schreef op 19 januari 2003 @ 20:37:
[...]
Beetje generaliserend he? Je klinkt nu als zo'n user die altijd maar roepen dat Femme wel in het geld zal zwemmen, even de rest v/h team, kosten, workload etc vergetend.
[ Voor 6% gewijzigd door yared op 19-01-2003 21:18 ]
Verwijderd
Zowieso geef je zelf al een antwoord..MOTS spelen is nou eenmaal anders dan je kunt verwachten, daarnaast zijn de sterren slechts een indicatie van de wedstrijd waar je ze bekijkt...een momentopname. Het kan best zijn dat de tegenstander een nieuwe coach heeft en de team spirit een stuk hoger is.Echt vaag, ik sta nu 3-0 achter, terwijl me team wel beter is kwa sterren (ook me middenveld) en de wedstrijd ook nog eens thuis speel. Ik had 53% balbezit...
Je positiespel is duidelijk goed, maar ik zou de komende wedstrijden in ieder geval SCOREN trainen en wellicht wat keeper-trainers erbij nemen hoewel je met zulke lage doelsaldo in jouw divisie geen slechte keeper hebt lijkt me... je hebt gewoon spitsen die moeten leren de knoop door te hakken.Sjeez nog steeds 0-1 en nog geen enkele update 2e helft met 82% balbezit.. en dat is nu al 3 wedstrijden zo
[ Voor 18% gewijzigd door Paniohitus op 19-01-2003 21:42 ]
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
[ Voor 50% gewijzigd door .GoO op 19-01-2003 21:40 ]
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Cool wordt ff supporter van mePreddie schreef op 19 January 2003 @ 21:39:
Ik ben net even supporter geworden, die 20 euro maakt me ook niet zo uit, speel dit spel daarvoor genoeg
Ik vat 'm niet, wat kan die kerel er voor belang bij hebben wél in te loggen maar verder niks meer aan het spel te doen?yared schreef op 19 January 2003 @ 21:53:
Met 5-1 je koppositie verliezen aan een speler die nooit reageert op mail, nooit veranderd van opstelling maar wel om de dag inlogt... ik ruik stront!
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Vaag, maar ik reageer ook nooit op mail, opstelling verander ik ook niet zomaaryared schreef op 19 January 2003 @ 21:53:
Bye Bye Joost Kuiper, hello:
Casper Max (7782158) Add this player to your bookmarks
43 jaar, rampzalig vorm, gezond
Een matig coach die zeer aanvallend ingesteld is
Een controversieel persoon, die kalm is en eerlijk.
Heeft redelijk ervaring en is een matig leider.
Met 5-1 je koppositie verliezen aan een speler die nooit reageert op mail, nooit veranderd van opstelling maar wel om de dag inlogt... ik ruik stront!
Coach eruit, en flink trainen op positiespel.
Preddie Welkom! Goed gedaan, tis de moeite!
[ Voor 7% gewijzigd door ^^0nMe op 19-01-2003 22:19 ]
D3-Monk
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2003 22:28 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Nope.G0009 schreef op 19 januari 2003 @ 22:27:
Schorsingen gelden niet voor oefenwedstrijden lijkt me toch, of wel?
[ Voor 15% gewijzigd door .GoO op 19-01-2003 22:30 ]
Ik kan niks invullen bij login...devv05 schreef op 19 January 2003 @ 22:30:
Voor degene die niet op het prikbord kunnen komen:
1. Log in via het loginscherm met je login/passwd
2. Nu zou je geredirect moeten worden naar teamoverzicht, als dit niet zo is ga hier dan zelf naartoe.
3. Inloggen zou nu uitloggen moeten zijn en er is een kopje prikbord bijgekomen.
4. Zo niet, refresh dan even
5. Nog niet gelukt? dan weet ik het ook niet meerMisschien iets in de browser ofzo? (welke hebben jullie?) want bij mij en andere werkt ie dus wel, en bij sommige weer niet
erg vaag iig....
Verwijderd
Ziet er idd stukken beter uit dan wat je eerst hadRuudboy schreef op 19 januari 2003 @ 22:36:
Ahhhh yes! De coach ontslagen, nu heb ik deze. Ziet er goed uit, toch???
Kees Gaastra (7782750)
37 jaar, rampzalig vorm, gezond
Een goed coach die voorkeur geeft aan een sterk defensieve speelwijze
Een aangenaam persoon, die opvliegend is en eerlijk.
Heeft matig ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: Nederland
vastgestelde waarde: 0 Euro
Loon: 500 Euro/week
Eigenaar: Virtual Winners
Waarschuwingen: 0
Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
Nu nog een goeie keeper zoeken (heb op 1 van Yared geboden, niet zo'n goeie maar dat wordt de reserve). Effe zoeken voor een redelijk tot goeie keeper voor <100.000
Dot TK is idd altijd vrij langzaam, maarjah het is wel gratisVerwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 22:40:
IK WEET WAT HET IS IK WEET WAT HET IS!!!
Ik kon niet inloggen door het simpele feitdat ik eerst de site bezocht via DE .TK link.
Bezoek je hem via http://www32.brinkster.com/hattrickusers/index.asp
De echte link dus doet ie het wel!.
Die TK server is niet echt goed dus.. Of moet anders worden ingesteld.. Yared?
[ Voor 19% gewijzigd door irritableskillz op 19-01-2003 22:44 ]
Oke dan blij dat we daarachter zijnVerwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 22:40:
IK WEET WAT HET IS IK WEET WAT HET IS!!!
Ik kon niet inloggen door het simpele feitdat ik eerst de site bezocht via DE .TK link.
Bezoek je hem via http://www32.brinkster.com/hattrickusers/index.asp
De echte link dus doet ie het wel!.
Die TK server is niet echt goed dus.. Of moet anders worden ingesteld.. Yared?
Aangezien het middenveld doorslaggevend is zou ik beginnen met positiespel of korte passenRuudboy schreef op 19 januari 2003 @ 22:53:
Waarop moet ik mijn team trainen?
Het is een echt waardeloos beginnersteam... momenteel train ik op verdedigen, maar wat is het beste?
Ja vind het leuk om te doen en het is een goede programmeeroefening voor me... maar hoe had je die transferlijst precies in gedachten??Verwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 22:52:
zoo je wilt er echt werk van maken, goed joh!, uuhhhmm een transferlijst?
Gezocht!
Router
vind ik zelf wel meevallen eigenlijk, maar hoe bedoel je in kolommen?The Dolf schreef op 19 January 2003 @ 23:29:
Ik vind het overzicht van alle teams zeer onoverzichtelijk. Misschien een id om alles in kolommen te zetten?
omg dat is wel érg veel geld voor een redelijke keeper hoor.. voor iets meer heb je een goede..... nahja heeft dan wel uitstekende vorm dat is wel weer heel goed, leeftijd is weer iets minder maar gaat nog wel wat jaartjes mee..Voor 197.000. Nu is mijn geld voorlopig op, dus moet dit team het maar effe zijn zo.
[ Voor 38% gewijzigd door .GoO op 19-01-2003 23:39 ]
Ben ik ook met je eens...The Dolf schreef op 19 January 2003 @ 23:29:
Ik vind het overzicht van alle teams zeer onoverzichtelijk. Misschien een id om alles in kolommen te zetten?
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Zoals in je DB.devv05 schreef op 19 January 2003 @ 23:37:
vind ik zelf wel meevallen eigenlijk, maar hoe bedoel je in kolommen?
Gezocht!
Router
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Misschien wist je het inmiddels al, maar bij gewone oefenwedstrijd wordt de recette half om half verdeeld. Het maakt dus niet echt uit of je thuis of uit oefent.yared schreef op 17 January 2003 @ 12:33:
Hattrick Tips voor GoT'rs deel 1
Uit de spelregels van HT:Als je bovenstaand stukje leest concludeer ik (gek op geld als ik ben) dat je elke week een oefenwedstrijd thuis moet houden met een buitenlands team volgens beker-regels.
Waarom?
Dit levert je meer, bezoekers en geld op en meer ervaring dan een gewone oefenwedstrijd, laat staan een oefenwedstrijd uit.
* yared speelde ook al alleen maar thuiswedstrijden op woensdag.
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
- Soulseek rulez -
Dan heb je toch niet alles juist ingevuld... Leeftijd is overigens ook een verplicht veld (en wordt gechecked of het een getal is)Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 02:43:
Ik heb al tig keer geprobeerd in te loggen maar constant:
Aanmelding wordt gecontroleerd.....
Helaas er is iets foutgegaan. Probeer het nogmaals.
Ik heb alles ingevult zoals het moet... Iemad tips???
[ Voor 15% gewijzigd door .GoO op 20-01-2003 09:32 ]
Verwijderd
- Soulseek rulez -
Verwijderd
Goed onderbouwd?Tsjipmanz schreef op 20 januari 2003 @ 10:41:
Een controversieel persoon en een goed leider? Als de sfeer in mijn team te goed wordt misschien, maar tot die tijd mag je m houden. Ik zou m ontslaan want lijkt me sterk dat je m kwijtkan.
Hij bedoelt dat je teamspirit eraan gaat door die gast
behalve voor het thuisteam, daarom doe ik alleen thuiswedstrijdenHet maakt wél uit want uit spelen tegen een buitenlands team betekent 6000 euro reiskosten dokken
Verwijderd
Kijk zo begrijp ik hemdevv05 schreef op 20 January 2003 @ 12:14:
[...]
Hij bedoelt dat je teamspirit eraan gaat door die gast
Ik sta dus 2eCompetitie goals van het seizoen - Division VI
1. Ray Regeling gfc rapiditas 13
2. Bill Smallwood AFC 1337 12
3. Gino Lipperts Fdrie 12
4. Fredrik Widerquist The Guru's 12
5. Luca Bergsma FC Gambaman 12
6. Ye Hok-Fung FC Grun 12
7. Pierre Lezaun Balkbrug United 12
8. Niels Laue Friis The Dark Pinguin 11
9. Anders Agger Badabing 11
10. Wilhelm Malek Tyekanik 11
11. Joop Wils Ajaxidi 11
12. Scott Buringa FCof :-) 11
13. Gertjan Martinali Tyekanik 10
14. Mauro Gius texasgirls 10
15. Harmen de Gier Ajaxidi 10
Sta ik dus ook al inCompetitie goals van het seizoen - Nederland
1. Gerben Giezen Gods of Romeinen 15
2. Johannes Grøva DOPE! 14
3. Ray Regeling gfc rapiditas 13
4. Roelof van Gaal Fc texel 13
5. Mariano Trincado Settier Doordouwers 12
6. Kai Toftlund The points 12
7. Bernardo Villacreces Marco Maasland Machos 12
8. Torbjörn Mossbeck Pimps 'r us 12
9. Pierre Lezaun Balkbrug United 12
10. Ye Hok-Fung FC Grun 12
11. Luca Bergsma FC Gambaman 12
12. Fredrik Widerquist The Guru's 12
13. Gino Lipperts Fdrie 12
14. Bill Smallwood AFC 1337 12
15. Agustín Borrel Fc Aikema 12
[ Voor 40% gewijzigd door .GoO op 20-01-2003 12:37 ]
Uitdagen kost niks, dus gewoon een lijstje van online mensen pakken uit een regio en iedereen uitdagen, dan hapt er vanzelf wel iemand.Het maakt wél uit want uit spelen tegen een buitenlands team betekent 6000 euro reiskosten dokken
Ook hier zeg ik lees even de posts door, dit is al behandeld en is zonde van je spelers.ik heb 3-0 verloren. Allemaal geblesseerde in het team.
Verwijderd
Verwijderd
5 000 Euro door VV BuurseTsjipmanz schreef op 20 January 2003 @ 10:41:
Een controversieel persoon en een goed leider? Als de sfeer in mijn team te goed wordt misschien, maar tot die tijd mag je m houden. Ik zou m ontslaan want lijkt me sterk dat je m kwijtkan.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq