Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.414 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

devv05 schreef op 19 januari 2003 @ 18:52:
[...]

Uhm, niet???

[afbeelding]

zo zou het eruit moeten zien... :?
Ik zie ook geen prikbord als ik ingelogd ben...

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Refresh eens dan? Zou het dan wel moeten doen..

Nog 5 minuten trouwens! B)

[ Voor 65% gewijzigd door .GoO op 19-01-2003 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

devv05 schreef op 19 January 2003 @ 19:52:
Refresh eens dan? Zou het dan wel moeten doen..

Nog 5 minuten trouwens! B)
Nee, werkt niet, heb ook alle files delete onder IE explorer maar dat hielp ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:34
Succes allemaal maarweer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Ik ben echt enorm zenuwachtig nu ik tegen de nummer 1 moet, als ik win, dan sta ik eerste :D En ik maak een erg goede kans....

[ Voor 16% gewijzigd door Paniohitus op 19-01-2003 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Ik moet tegen de nr. 4, uit, maar kan nog spannend worden want ik ga PICen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Preddie schreef op 19 januari 2003 @ 19:55:
[...]

Nee, werkt niet, heb ook alle files delete onder IE explorer maar dat hielp ook niet.
Daar snap ik echt niks van, waarom werkt het hier dan wel... Ook als ik onder jouw account inlog... Nog meer mensen die het even zouden kunnen testen?

[ Voor 6% gewijzigd door .GoO op 19-01-2003 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
xie ook geen prikbord trouwens :?

[ Voor 4% gewijzigd door Ronald Koeman op 19-01-2003 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de hattrick site op dit moment niet traag hoor ? :S Hij loopt erg lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
G0009 schreef op 19 januari 2003 @ 20:03:
xie ook geen prikbord trouwens :?
Erg raar.. ook niet na refresh?? Nou ja dan zal ik er morgen nog eens naar kijken.. Maar snap niet dat ik m dan als enige wel zie.... Je moet wel eerst INLOGGEN he? :P

[ Voor 6% gewijzigd door .GoO op 19-01-2003 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

devv05 schreef op 19 January 2003 @ 20:06:
[...]

Erg raar.. ook niet na refresh?? Nou ja dan zal ik er morgen nog eens naar kijken.. Maar snap niet dat ik m dan als enige wel zie.... Je moet wel eerst INLOGGEN he? :P
Ik log echt in, maar ik blijf het oude balkje gewoon houden..., er veranderd verder niet veel.

Ahhhhhhhh, ik ben zenuwachtig :P , komop reporter, ik want news

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
devv05 schreef op 19 januari 2003 @ 20:06:
[...]

Hoo, correctie, ik zie het woord prikbord WEL
:)

[ Voor 10% gewijzigd door Ronald Koeman op 19-01-2003 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Preddie schreef op 19 januari 2003 @ 20:08:
[...]

Ik log echt in, maar ik blijf het oude balkje gewoon houden..., er veranderd verder niet veel.

Ahhhhhhhh, ik ben zenuwachtig :P , komop reporter, ik want news
En inloggen verandert ook niet in uitloggen? Ook niet na refreshen na het inloggen? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
G0009 schreef op 19 January 2003 @ 20:09:
[...]

Hoo, correctie, ik zie het woord prikbord wel, en kan wel een bericht posten maar nix bekijken.
De berichten komen onderaan het prikbord (submit dingetje) te staan.. naar beneden scrollen dus :) zie je ze? staat geen nieuw bericht tussen trouwens alleen 1 van mij.

[ Voor 9% gewijzigd door .GoO op 19-01-2003 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

devv05 schreef op 19 January 2003 @ 20:09:
[...]

En inloggen verandert ook niet in uitloggen? Ook niet na refreshen na het inloggen? :? :?
Nee..., ik kan blijven inloggen

[ Voor 6% gewijzigd door Paniohitus op 19-01-2003 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Preddie schreef op 19 January 2003 @ 20:11:
[...]

Nee..., ik kan blijven inloggen
Daar klopt echt helemaal niks van :? Tekst inloggen gaat weg en komt uitloggen te staan.. meerdere keren inloggen heb ik sowieso opgevangen met een beveiliging.. en er zou een kopje prikbord bij moeten komen........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

devv05 schreef op 19 January 2003 @ 20:13:
[...]

Daar klopt echt helemaal niks van :? Tekst inloggen gaat weg en komt uitloggen te staan.. meerdere keren inloggen heb ik sowieso opgevangen met een beveiliging.. en er zou een kopje prikbord bij moeten komen........
Inderdaad wel vaag, ik vond het ook al zo vreemd, er staat wel:

"
U bent succesvol ingelogd.

U wordt teruggebracht naar het teamsoverzicht.
"

Maar er veranderd helemaal niks verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Ik zie het prikbord inmiddels :)

Mijn tegenstander: Bluntz begon aan de wedstrijd met een interessante onbegrijpelijke 4-2-4 formatie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
G0009 schreef op 19 January 2003 @ 20:17:
Ik zie het prikbord inmiddels :)

Mijn tegenstander: Bluntz begon aan de wedstrijd met een interessante onbegrijpelijke 4-2-4 formatie :p
Mooi.. Heb echt geen idee waarom preddie 'm dan niet ziet.... Nou ja komt na de wedstrijd wel :) Probeer ook ff wat te posten als je straks tijd hebt, weet ik zeker of ie nou wel of niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Staat een testbericht op inmiddels :)
Oh, wat preddie misschien vergeet is dat ie eerst naar Teams overzicht moet gaan en daarna pas de link naar het prikbord ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
Als ik kijk naar hoeveel mensen er al supporter zijn, en dan vooral heel veel in Zweden, maar ook een hoop in Nederland, dan snap ik niet waarom het niet beter kan. Honderden, nee duizenden supporters maal 20 euro per jaar levert toch onwijs veel geld op! Laten we zeggen 5000 supporters over de hele wereld, maal 20 euro = 100.000 euro per jaar. En die eigenaar maar rijk worden
Beetje generaliserend he? Je klinkt nu als zo'n user die altijd maar roepen dat Femme wel in het geld zal zwemmen, even de rest v/h team, kosten, workload etc vergetend.

Ik ben het met je eens dat ze trage momenten hebben, maar zie elke keer verbetering, iets wat ik bij zat andere (ook betaal) sites niet zie. Daarnaast zie ik wekelijks nieuwe zaken, dingen opgelost, etc... net als bij Tweakers en dat is nou net wat me zo trekt.. spelletje doen kun je praktisch overal, maar ik hou het bij merken die om de user geven en aan ze denken. :P

Ben bloed, tering, hypernervous... 1-1 Match o/t Season en iedereen heeft me op verlies staan. Als ik win krijg ik een enorme boost prestige en omdat het systeem daar ook mee werkt met dit soort pro's en cons kan het zijn dat ALS ik win me supporters en sponsor uit hun dak gaan en de team spirit sky high word.....
* yared ziet scheel van de zenuwen....

shit, 2-1 nu... grom grom grom

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Jah normaal gesproken zou ie automatisch naar die pagina moeten springen, misschien dat ie dat niet overal ondersteund.. de prikbord link staat wel op alle pagina's alleen meteen na het inloggen niet (behalve als je dan refreshed).. je bericht staat erop dus hij werkt iig wel :)

mn wedstrijd gaat overigens kut... sta pas 1-0 voor (net) terwijl die gast laatste staat en mn directe concurrent die ik op doelsaldo moet pakken staat al 2-0 voor... ik mis veel te veel kansen :(

[ Voor 28% gewijzigd door .GoO op 19-01-2003 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
weird, zit gewoon zwaar te verlangen naar beeld & geluid bij een voetbal wedstrijd die zich volledig virtueel afspeelt.. 8)7 8)7 8)7

sta nog steeds 1 doelpunt voor op doelsaldo en nog steeds 1e in me divisie MAAR IK WIL WINNEN! of minstens gelijkspel... ben 5x ongeslagen

russtand 1-2 :'(

[ Voor 39% gewijzigd door yared op 19-01-2003 20:45 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
yared schreef op 19 januari 2003 @ 20:37:
[...]
Beetje generaliserend he? Je klinkt nu als zo'n user die altijd maar roepen dat Femme wel in het geld zal zwemmen, even de rest v/h team, kosten, workload etc vergetend.
Het zal wel een n00b vraag zijn, maar levert GOT iets(winst) op dan? Ze hebben toch alleen hardware-sponsors die zorgen voor de servers e.d.?

Sta inmiddels 0-4 voor :*) :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Beide teams gingen de rust in met een stand van 0 - 1. 1337,die een balbezit had van 82 procent, domineerde de wedstrijd.

Sjeez alweer.. Steeds balbezit van hoog in de 80/90 procent maar een hele matige score, hoe kan dat toch????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Misschien heeft de tegenstander een sterke verdediging of heb je zelf spitsen die slecht/niet in vorm zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Wat doet de Tweaker tijdens rust... ?
- de betalende supporters schrijven zich in bij de Gathering of Tweakers federatie.
- iedereen probeert het nieuwe prikbord op www.tweakfederatie.tk
- devv05 kent dat prikbord al een heeft een sanitaire stop
- yared is zo nervous dat ie nog steeds op F5 zit te drukken
- windhoosje is vergeten dat we op zondag spelen en zit in de kroeg
- G0009 maakt zich zorgen om Femme z'n zaken maar wordt straks met 6-4 weggespeeld
- Preddie zit nog steeds op F5 te drukken maar moet eerst naar het teamoverzicht wil ie het prikbord zien
- Veel teveel Tweakers weten nog niet van dit spel dus weten niet eens dat het rust is (reclame maken!!! zeg het voooort!)
- ThaNobius vindt de HT site lekker gaan (maar weet niet beter met zijn 2400 baud modempie) :P
- Phusebox hebben we al tijden niet meer gezien, maar ben blij dat ie nog steeds mijn supporter is :D
- Beuker staat te frituren zoals zijn sig al zo duidelijk aangeeft
- Masterno1 is in gesprek met de banken in zijn nog niet afgebouwde VIP box, over zijn 5 ton schuld
- Yared moet niet zo lullen maar weer op F5 gaan drukken..

* yared had dus beter niet op F5 kunnen drukken... een zicht op gelijkspel zag er prima uit, maar 4-1 betekent de 1e plaats afstaan :|

[ Voor 6% gewijzigd door yared op 19-01-2003 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
LOL! 8)7 8)7 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Catenaccio,die een balbezit had van 71 procent, domineerde de wedstrijd.

Niet slecht tegen de nr2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Echt vaag, ik sta nu 3-0 achter, terwijl me team wel beter is kwa sterren (ook me middenveld) en de wedstrijd ook nog eens thuis speel. Ik had 53% balbezit...

Hmmm? , ik denk dat ze gewoon "wedstrijd van het seizoen" hebben gedaan ofzo?, ik kan het anders niet verklaren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Echt vaag, ik sta nu 3-0 achter, terwijl me team wel beter is kwa sterren (ook me middenveld) en de wedstrijd ook nog eens thuis speel. Ik had 53% balbezit...
Zowieso geef je zelf al een antwoord..MOTS spelen is nou eenmaal anders dan je kunt verwachten, daarnaast zijn de sterren slechts een indicatie van de wedstrijd waar je ze bekijkt...een momentopname. Het kan best zijn dat de tegenstander een nieuwe coach heeft en de team spirit een stuk hoger is.

* yared is reeds op zoek gegaan naar een nieuwe coach, die achterstand haalt ie toch niet in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Sjeez nog steeds 0-1 en nog geen enkele update 2e helft met 82% balbezit.. en dat is nu al 3 wedstrijden zo :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Sjeez nog steeds 0-1 en nog geen enkele update 2e helft met 82% balbezit.. en dat is nu al 3 wedstrijden zo
Je positiespel is duidelijk goed, maar ik zou de komende wedstrijden in ieder geval SCOREN trainen en wellicht wat keeper-trainers erbij nemen hoewel je met zulke lage doelsaldo in jouw divisie geen slechte keeper hebt lijkt me... je hebt gewoon spitsen die moeten leren de knoop door te hakken.

Zou ze trouwens niet inwisselen!! Trainen is beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ik heb een keeper met redelijk en een spits met goed.. dat zal het dus niet zijn? misschien toch mn teamgeest die geirriteerd is of mn leider die slecht is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Maarja, ik vind het opzich niet eens zo erg, dit betekent dat ik niet eerste word in me league, maar misschien zal dat ook wel direct erg zwaar zijn voor me...

-ik vind de site oppeens veel sneller, komt dat door supporter?

[ Voor 18% gewijzigd door Paniohitus op 19-01-2003 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 17:05

^^0nMe

Got Babana's?

Mwhuahahahahaha, ik sta inmiddels 0-4 voor, zonder MOTS tegen de nr 2. De vorige nr 2 die vorige week tegen mij gelijkspeelde met 2-2 staat 1-1 tegen de nr 7 , blijkbaar tegen mij echt MOTS gedaan :DDDDD

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Godver nog steeds 1-0 en mn directe tegenstander al 4-0 voor.. ik moet denk echt maar een goede spits erbij kopen.. kutzooi :(

Ah ik 2-0, concurrent 4-1.. das al een stuk beter...
ik 3-0, concurrent 4-2.. hehe gaat de goede kant opeens zo :P

en ik speel tegen 10 man.. opeens vet veel updates laatste 10 minuten, vaag is dat :?

[ Voor 50% gewijzigd door .GoO op 19-01-2003 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Trouwens, het niet scoren van veel doelpunten ligt volgens mij aan je middenvelders lijkt het, vorige keer speelde mijn winger met goed vleugelspel in de verdediging, toen scoorde ik geen flikker. Nu heeft mijn superspits weer een hattrick (weliswaar 2 pingels, maarja het type van hooijdonk :P )

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Ik ben net even supporter geworden, die 20 euro maakt me ook niet zo uit, speel dit spel daarvoor genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Preddie schreef op 19 January 2003 @ 21:39:
Ik ben net even supporter geworden, die 20 euro maakt me ook niet zo uit, speel dit spel daarvoor genoeg :P
Cool wordt ff supporter van me :P en join GoT federatie natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:16

FreakNL

Well do ya punk?

Ik sta op het punt om de koppositie over te nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Eind goed al goed.. Ik 3-0 gewonnen, koploper 4-2 dus ik loop weer een doelpuntje in :) winst tegen hem thuis is nu genoeg voor koppositie.. alleen jammer dat ik pas de laatste wedstrijd tegen hem moet, die is dus ECHT allesbeslissend.. wel spannend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Bye Bye Joost Kuiper, hello:
Casper Max (7782158) Add this player to your bookmarks
43 jaar, rampzalig vorm, gezond
Een matig coach die zeer aanvallend ingesteld is
Een controversieel persoon, die kalm is en eerlijk.
Heeft redelijk ervaring en is een matig leider.

Met 5-1 je koppositie verliezen aan een speler die nooit reageert op mail, nooit veranderd van opstelling maar wel om de dag inlogt... ik ruik stront! :(

Coach eruit, en flink trainen op positiespel.

Preddie Welkom! Goed gedaan, tis de moeite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
0-8 gewonnen :p
Volgende week thuis tegen de nummer 2, en daarna dus meteen uit tegen de nr 2. Ik heb 1 punt voorsprong, dus als ik nou zorg dat ik thuis win...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
yared schreef op 19 January 2003 @ 21:53:
Met 5-1 je koppositie verliezen aan een speler die nooit reageert op mail, nooit veranderd van opstelling maar wel om de dag inlogt... ik ruik stront! :(
Ik vat 'm niet, wat kan die kerel er voor belang bij hebben wél in te loggen maar verder niks meer aan het spel te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
0-3 Verloren. Ik had slechter verwacht tegen de nummer 1.

Ik verheug me nu al op de volgende 2 wedstrijden. Tegen de laatste van mijn divisie

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey Yared, je bent mij vergeten :)

Ohw ja 8-0 win met mijn slechtste opstelling. Play it Cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Zoals beloofd de topscorer statistieken van deze week van de VI divisie (als iemand meer statistieken wil --> vragen)

Laat maar die komen nog, is nog niet geupdate :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

yared schreef op 19 January 2003 @ 21:53:
Bye Bye Joost Kuiper, hello:
Casper Max (7782158) Add this player to your bookmarks
43 jaar, rampzalig vorm, gezond
Een matig coach die zeer aanvallend ingesteld is
Heeft redelijk ervaring en is een matig leider.

Coach eruit, en flink trainen op positiespel.

Preddie Welkom! Goed gedaan, tis de moeite!
Vaag, maar ik reageer ook nooit op mail, opstelling verander ik ook niet zomaar :P
Kan zijn dat die gast gewoon niet veel tijd heeft om te kloten en echt alleen het noodzakelijke doet.

Oja, 0-5 gewonnen, en die nr.2 komt er nog genadig ervanaf met zijn 2-1, aftereffects van MOTS zijn scary :D

[ Voor 7% gewijzigd door ^^0nMe op 19-01-2003 22:19 ]

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja idd. Maar ik speelde dus 2 keer MOTS achter elkaar, met een beker en leaquewedstrijd ertussen. Als je MOTS dan voor 2e keer doet, dat is pas scary. Gelukkig won ik wel van de nummer 2, na achter te hebben gestaan met 2-1 en won ik een bekerwedstrijd (play it cool) daarna op het nippertje met penalties (3-2)

Ermm Devv05? Kun je mijn password ook even sturen? :+

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2003 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
aargh
mijn beste middenvelder 7 weken geblesseerd?
en mijn topscorer ook nog eens...
argh argh argh
nu heb ik mijn intensiteit al verlaagd EN extra fysio's ingehuurd

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal!! Ik laat ook even wat van me horen, het duurde even voordat ik hier was, ik kan maar één internet browsertje openen i.v.m. met m'n modem snelheid..

Uuuhhm ja ik heb ook gewonnen vandaag (5-0). Wel m'n sterk scorende spits gebleseerd en de vorm van heel wat spelers is gedaald :( Toch maar weer GENERAL trainen dus....

Iedereen die gewonnen heeft in ieder geval gefeliciteerd! En iedereen die niet gewonnen heeft, jammer joh! :P

En heej dev, ik kan nog steeds niet inloggen op je site? of in ieder geval niet naar het prikbord..

Verder heb ik weer een zooi mannen op de transferlijst gezet, samen met mn jeugspeler van vandaag, die matig scoren heeft maar wel jong is :). Dus even trainen en hij is al goed :P.

Ohja en Yared wat voor coach heb je nu dan? Verbetering? koste het je veel geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4-3 gewonnen. Sta nu tweede in mijn league! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Schorsingen gelden niet voor oefenwedstrijden lijkt me toch, of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Voor degene die niet op het prikbord kunnen komen:

1. Log in via het loginscherm met je login/passwd
2. Nu zou je geredirect moeten worden naar teamoverzicht, als dit niet zo is ga hier dan zelf naartoe.
3. Inloggen zou nu uitloggen moeten zijn en er is een kopje prikbord bijgekomen.
4. Zo niet, refresh dan even
5. Nog niet gelukt? dan weet ik het ook niet meer :P Misschien iets in de browser ofzo? (welke hebben jullie?) want bij mij en andere werkt ie dus wel, en bij sommige weer niet :? erg vaag iig....
G0009 schreef op 19 januari 2003 @ 22:27:
Schorsingen gelden niet voor oefenwedstrijden lijkt me toch, of wel?
Nope.

[ Voor 15% gewijzigd door .GoO op 19-01-2003 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy
  • Laatst online: 14-03-2024

Ruudboy

Database Beheerder

Hmm.. hoe meer tijd ik erin steek, des te slechter het gaat...
Dit was mijn derde wedstrijd, ik (2e) tegen de nummer 3.
En die verlies ik met 0-6 !!
Terwijl ik de 1e helft nog het meeste balbezit had...

En de nummer 4 heeft gewonnen, hierdoor sta ik nu 4e :(

Waar moet ik op letten bij de coach? Ik ben benieuwd of ik de mijne moet ontslaan.
Enige goeie is zijn ervaring :

Jorren van Ham (7539933)
44 jaar, matig vorm, gezond
Een slecht coach die zeer aanvallend ingesteld is
Een sympatiek persoon, die gebalanceerd is en oprecht.
Heeft goed ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Nederland
vastgestelde waarde: 0 Euro
Loon: 500 Euro/week
Eigenaar: Virtual Winners
Waarschuwingen: 0

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig

Doelpunten in carriere: 0
Cariere Hattricks: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Is niet zon goede coach (slecht, en zwak leider)

als je geld hebt proberen een betere te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy

Ruudboy

Database Beheerder

devv05 schreef op 19 January 2003 @ 22:30:
Voor degene die niet op het prikbord kunnen komen:

1. Log in via het loginscherm met je login/passwd
2. Nu zou je geredirect moeten worden naar teamoverzicht, als dit niet zo is ga hier dan zelf naartoe.
3. Inloggen zou nu uitloggen moeten zijn en er is een kopje prikbord bijgekomen.
4. Zo niet, refresh dan even
5. Nog niet gelukt? dan weet ik het ook niet meer :P Misschien iets in de browser ofzo? (welke hebben jullie?) want bij mij en andere werkt ie dus wel, en bij sommige weer niet :? erg vaag iig....
Ik kan niks invullen bij login...
Ik gebruik Mozilla, ben ik de enige??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy

Ruudboy

Database Beheerder

Ahhhh yes! De coach ontslagen, nu heb ik deze. Ziet er goed uit, toch???

Kees Gaastra (7782750)
37 jaar, rampzalig vorm, gezond
Een goed coach die voorkeur geeft aan een sterk defensieve speelwijze
Een aangenaam persoon, die opvliegend is en eerlijk.
Heeft matig ervaring en is een goed leider.

Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos

Nu nog een goeie keeper zoeken (heb op 1 van Yared geboden, niet zo'n goeie maar dat wordt de reserve). Effe zoeken voor een redelijk tot goeie keeper voor <100.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
redelijke keeper voor minder dan 100.000 wordt erg lastig en een goede keeper voor dat geld is al helemaal onmogelijk..

Die coach is iig een stuk beter als die vorige die je had.. Let wel een beetje op je financiele situatie, is erg lastig om uit de schulden te komen.....

Verder denk ik dat het aan Mozilla ligt, want hier geen problemen? kan je het niet met een andere browser testen? en kan je bij aanmelden wel in de input boxes typen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK WEET WAT HET IS IK WEET WAT HET IS!!!

Ik kon niet inloggen door het simpele feit :) dat ik eerst de site bezocht via DE .TK link.

Bezoek je hem via http://www32.brinkster.com/hattrickusers/index.asp
De echte link dus doet ie het wel!.

Die TK server is niet echt goed dus.. Of moet anders worden ingesteld.. Yared?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irritableskillz
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ruudboy schreef op 19 januari 2003 @ 22:36:
Ahhhh yes! De coach ontslagen, nu heb ik deze. Ziet er goed uit, toch???

Kees Gaastra (7782750)
37 jaar, rampzalig vorm, gezond
Een goed coach die voorkeur geeft aan een sterk defensieve speelwijze
Een aangenaam persoon, die opvliegend is en eerlijk.
Heeft matig ervaring en is een goed leider.

Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos

Nu nog een goeie keeper zoeken (heb op 1 van Yared geboden, niet zo'n goeie maar dat wordt de reserve). Effe zoeken voor een redelijk tot goeie keeper voor <100.000
Ziet er idd stukken beter uit dan wat je eerst had :p. Ik heb het een weekje rustig aan gedaan wat hattrick betreft (tentamens :/). Toch maar mooi weer gewonnen met 3-1 met 4 geblesseerde spelers (waarvan m'n 2 keepers :()
Verwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 22:40:

Ik kon niet inloggen door het simpele feit :) dat ik eerst de site bezocht via DE .TK link.

Dot TK is idd altijd vrij langzaam, maarjah het is wel gratis :9

[ Voor 19% gewijzigd door irritableskillz op 19-01-2003 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 22:40:

Oke dan blij dat we daarachter zijn ;)
Weet de rest waar het niet werkte dit dus ook meteen....

Iemand trouwens nog meer ideetjes?

Zat zelf te denken:

-Berichten aan elkaar versturen
-Soort gastenboek voor elk team, net als supporters op hattrick nu hebben
-Soort prijzenkast waar je je prestaties toe kunt voegen van elk seizoen

Nog meer??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoo je wilt er echt werk van maken :), goed joh!, uuhhhmm een transferlijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy

Ruudboy

Database Beheerder

Waarop moet ik mijn team trainen?
Het is een echt waardeloos beginnersteam... momenteel train ik op verdedigen, maar wat is het beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irritableskillz
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ruudboy schreef op 19 januari 2003 @ 22:53:
Waarop moet ik mijn team trainen?
Het is een echt waardeloos beginnersteam... momenteel train ik op verdedigen, maar wat is het beste?
Aangezien het middenveld doorslaggevend is zou ik beginnen met positiespel of korte passen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy

Ruudboy

Database Beheerder

Nu wil ik deze keeper kopen:

Håkan Månsson (3986734)
22 jaar, matig vorm, gezond

Een sympatiek persoon, die temperamentvol is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Sverige
vastgestelde waarde: 182 000 Euro
Loon: 1 700 Euro/week
Eigenaar: Isotopes FF

Conditie: zwak Keepen: redelijk
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig

Tot hoever moet ik bieden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
voor minder dan 100.000 krijg je m toch waarschijnlijk niet, of je moet heel veel geluk hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 22:52:
zoo je wilt er echt werk van maken :), goed joh!, uuhhhmm een transferlijst?
Ja vind het leuk om te doen en het is een goede programmeeroefening voor me... maar hoe had je die transferlijst precies in gedachten??

Ik heb het prikbord wat verder geautomatiseerd.. naam email en woonplaats pakt ie automatisch uit de database dus hoeft niet meer ingevoerd te worden.. (heb de inputboxjes ook weggehaald)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Ik vind het overzicht van alle teams zeer onoverzichtelijk. Misschien een id om alles in kolommen te zetten?

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy

Ruudboy

Database Beheerder

Hmm helaas is het hem nie geworden....
Nu heb ik deze keeper gekocht:

Joel Wästermar (2622560)
23 jaar, uitstekend vorm, gezond

Een sympatiek persoon, die temperamentvol is en eerlijk.
Heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider.

Nationaliteit: Sverige
vastgestelde waarde: 248 000 Euro
Loon: 1 750 Euro/week
Eigenaar: gimsbärke

Conditie: uitstekend Keepen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht

Voor 197.000. Nu is mijn geld voorlopig op, dus moet dit team het maar effe zijn zo. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
The Dolf schreef op 19 January 2003 @ 23:29:
Ik vind het overzicht van alle teams zeer onoverzichtelijk. Misschien een id om alles in kolommen te zetten?
vind ik zelf wel meevallen eigenlijk, maar hoe bedoel je in kolommen?
Voor 197.000. Nu is mijn geld voorlopig op, dus moet dit team het maar effe zijn zo. :s
omg dat is wel érg veel geld voor een redelijke keeper hoor.. voor iets meer heb je een goede..... nahja heeft dan wel uitstekende vorm dat is wel weer heel goed, leeftijd is weer iets minder maar gaat nog wel wat jaartjes mee..

[ Voor 38% gewijzigd door .GoO op 19-01-2003 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

The Dolf schreef op 19 January 2003 @ 23:29:
Ben ik ook met je eens...

Btw ben er eindelijk...zat idd in de kroeg :D Naja bij vriendin dan...

Heb met 7-1 gewonnen en dat mocht ook wel...moest tegen de laatste...Sta nu weer 2e, maar gelijk met de nummer 3 en weer... door mijn doelsaldo sta ik 2e...
:)

Ben eigenlijk niet echt tevreden met me team...in het report staat 1 keer redelijk en voor de rest matig ofzo...Daar wordt je ook niet echt vrolijk van...En ook heb ik niet echt wat geld...ja heb 1 ton...maar moet wel oppassen :(

Naja dit was het weer voor vandaag...Ga naar bed...
Morgen effe een persbericht schrijven...Worden me supporters ook weer happy :) Oh nee dat zijn ze al...dolgelukkig zelfs :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Waarom onoverzichtelijk dan en wat bedoelen jullie met kolommen?? :P Commentaar is leuk maar geef dan ook een duidelijk alternatief ter verbetering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Me tegenstander reageerde tot nu toe niet op mail omdat ie gewoon slechts om de paar dagen inlogde. Stuurde me nu een mailtje waaruit ik moest opmaken dat het allemaal wel geinig was dat Hattrick maar dat het hem niet zo intresseerde...

Jammer, speel (en verlies) liever tegen iemand die er wat meer mee bezig is.

Heb even wat coaches de deur gewezen en ben 50.000K lichter een coach rijker die ik voorlopig maar even aan tot ik wat meer centjes heb :)

Toine Lones (7783646)
47 jaar, rampzalig vorm, gezond
Een redelijk coach die zeer aanvallend ingesteld is
Een aangenaam persoon, die gebalanceerd is en rechtvaardig.
Heeft formidabel ervaring en is een zwak leider.

RtcW was je niet vergeten, kon alleen mijn god niet bedenken (of wilde er niet aan denken) wat jij tijdens de rust deed >:)

Kun je trouwens eens wat effects van MOTS benoemen?
Heb het zojuist voor de eerste keer gespeeld.

* yared is zijn TWEEDE topkeeper kwijt!
Eerst nr1 voor 8 weken en de tegenstander kreeg niet eens een waarschuwing, en nu nr2 voor wederom 8 weken :( en aan hun vorm lag het niet, gewoon lullig toeval.
Triest punt is dat me 4e keeper precies vandaag verkocht is omdat ik een nieuwe 3e had aangetrokken die nu dus meteen als 1e opgesteld MOET worden ... minder :|

Dus zonder centen op zoek naar een reserve keeper... I don't think so..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
devv05 schreef op 19 January 2003 @ 23:37:

vind ik zelf wel meevallen eigenlijk, maar hoe bedoel je in kolommen?
Zoals in je DB.
Nu valt het misschien nog mee maar straks als er meer mensen zijn aangemeld wordt het pas echt een zooitje

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Prikbord op Tweakfederatie.tk
Als ik erheen probeer te gaan met IE is ie idd beretraag op dit moment, echter dit zal wel de typische zondagavond ellende zijn want normaal gaat ie vanzelf. ;)

Maar ik kan idd ook het prikbord niet gebruiken als ik via Mozilla ga en wel als ik IE gebruik.
Het balletje ligt dus weer bij devv05. devv05, inlognaam en pw zitten op je icq. Inloggen kan op www.tk en dan naar mydomain ofzo :D

TheDolfl ik wil je niet meer horen klagen met zo'n coach!! :P
* yared is totaal al 70.000 kwijt en zijn coach is redelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
GoT Federatie Mededeling

Preddie en Brainpower (GoT alias?), regel even een oefenwedstrijd volgende week woensdag tegen mekaar en solliciteer daarna even naar Tweakeroid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat MOTS heeft vooral effect op je teamspirit. En die is best belangrijk in het spel. Je kan nog het beste team hebben, meeste sterren, hoogste waarde, beste individuele kwaliteiten, maar als je teamspirit murderous of furious of zelfs nog minder is, kun je het shaken. Vooral na 2x achter elkaar MOTS te hebben gespeeld. Bid dan maar dat je nog tegen mindere tegenstanders Play it Cool kan spelen, om je TS enigszins omhoog te krikken. Echter dit gaat minder snel omhoog, als wanneer je MOTS speelt (je TS daalt dus sterker bij MOTS dan dat ie stijgt bij PIC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al tig keer geprobeerd in te loggen maar constant:

Aanmelding wordt gecontroleerd.....

Helaas er is iets foutgegaan. Probeer het nogmaals.

Ik heb alles ingevult zoals het moet... Iemad tips???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik heb m'n eerste wedstrijd verloren :(

Met 3 -1!!! Nou, ja volgende win ik hopelijk wel weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Laatst online: 12-09 13:24

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

yared schreef op 17 January 2003 @ 12:33:
Hattrick Tips voor GoT'rs deel 1 :P

Uit de spelregels van HT:Als je bovenstaand stukje leest concludeer ik (gek op geld als ik ben) dat je elke week een oefenwedstrijd thuis moet houden met een buitenlands team volgens beker-regels.

Waarom?
Dit levert je meer, bezoekers en geld op en meer ervaring dan een gewone oefenwedstrijd, laat staan een oefenwedstrijd uit.

* yared speelde ook al alleen maar thuiswedstrijden op woensdag.
Misschien wist je het inmiddels al, maar bij gewone oefenwedstrijd wordt de recette half om half verdeeld. Het maakt dus niet echt uit of je thuis of uit oefent. :)

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Het maakt wél uit want uit spelen tegen een buitenlands team betekent 6000 euro reiskosten dokken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Ok jij wint! :)

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 02:43:
Ik heb al tig keer geprobeerd in te loggen maar constant:

Aanmelding wordt gecontroleerd.....

Helaas er is iets foutgegaan. Probeer het nogmaals.

Ik heb alles ingevult zoals het moet... Iemad tips???
Dan heb je toch niet alles juist ingevuld... Leeftijd is overigens ook een verplicht veld (en wordt gechecked of het een getal is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Heb mn coach ook ontslagen.. na 7x een slecht/zwak coach gehad te hebben eindelijk iets redelijks:

Loek Bremmer (7794833)
49 jaar, rampzalig vorm, gezond
Een redelijk coach die voorkeur geeft aan een sterk defensieve speelwijze
Een aangenaam persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft redelijk ervaring en is een redelijk leider.

Die is wel te doen toch? Jammer van de defensieve speelwijze maar de is tenminste niet zo slecht wat ik had (slecht coach, uitmuntend ervaring, slecht leider)

Denk dat ik deze sowieso even hou tot aan het eind van dit seizoen.. heeft me wel 70.000 euro gekost :(

Wat is trouwens verschil tussen aanvallend of verdedigend ingestelde coach?? mn teamspirit is weer normaal gelukkig, alleen supporters zijn nu ook maar content.. maar dat maak ik zondag wel weer goed met ze :)

[ Voor 15% gewijzigd door .GoO op 20-01-2003 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Lijkt me een aardige coach voor 5e-6e divisie.
Volgens mij is het effect van aanvallende/verdedigende coach niet zo heel groot, het maakt je aanval resp. verdediging iets sterker, waardoor de voorkeur uitgaat naar een aanvallende coach. Immers, sterkere aanval=meer doelpunten en meer doelpunten=juichende supporters ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jules Harms (3788221)
27 jaar, zwak vorm, gezond

Heeft waardeloos ervaring en is een goed leider.

Specialiteit: Snelheid

vastgestelde waarde: 28 000 Euro
Loon: 740 Euro/week
Eigenaar: BeuKeR UNiTeD

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak

Doelpunten in carriere: 1
Cariere Hattricks: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0

kwil deze gast gaan verkopen iemand intresse ??
Ik heb me eindelijk aangemeld op de site van dev, duurde ff... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Een controversieel persoon en een goed leider? Als de sfeer in mijn team te goed wordt misschien, maar tot die tijd mag je m houden. Ik zou m ontslaan want lijkt me sterk dat je m kwijtkan.

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb 3-0 verloren. Allemaal geblesseerde in het team. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsjipmanz schreef op 20 januari 2003 @ 10:41:
Een controversieel persoon en een goed leider? Als de sfeer in mijn team te goed wordt misschien, maar tot die tijd mag je m houden. Ik zou m ontslaan want lijkt me sterk dat je m kwijtkan.
Goed onderbouwd? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Hij bedoelt dat je teamspirit eraan gaat door die gast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat als je geen reactie op je uitdaging krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Het maakt wél uit want uit spelen tegen een buitenlands team betekent 6000 euro reiskosten dokken
behalve voor het thuisteam, daarom doe ik alleen thuiswedstrijden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devv05 schreef op 20 January 2003 @ 12:14:
[...]

Hij bedoelt dat je teamspirit eraan gaat door die gast :)
Kijk zo begrijp ik hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Topscorer update zoals beloofd:
Competitie goals van het seizoen - Division VI

1. Ray Regeling gfc rapiditas 13
2. Bill Smallwood AFC 1337 12
3. Gino Lipperts Fdrie 12
4. Fredrik Widerquist The Guru's 12
5. Luca Bergsma FC Gambaman 12
6. Ye Hok-Fung FC Grun 12
7. Pierre Lezaun Balkbrug United 12
8. Niels Laue Friis The Dark Pinguin 11
9. Anders Agger Badabing 11
10. Wilhelm Malek Tyekanik 11
11. Joop Wils Ajaxidi 11
12. Scott Buringa FC :-( of :-) 11
13. Gertjan Martinali Tyekanik 10
14. Mauro Gius texasgirls 10
15. Harmen de Gier Ajaxidi 10
Ik sta dus 2e :D

Overzicht van alle competities in Nederland:
Competitie goals van het seizoen - Nederland

1. Gerben Giezen Gods of Romeinen 15
2. Johannes Grøva DOPE! 14
3. Ray Regeling gfc rapiditas 13
4. Roelof van Gaal Fc texel 13
5. Mariano Trincado Settier Doordouwers 12
6. Kai Toftlund The points 12
7. Bernardo Villacreces Marco Maasland Machos 12
8. Torbjörn Mossbeck Pimps 'r us 12
9. Pierre Lezaun Balkbrug United 12
10. Ye Hok-Fung FC Grun 12
11. Luca Bergsma FC Gambaman 12
12. Fredrik Widerquist The Guru's 12
13. Gino Lipperts Fdrie 12
14. Bill Smallwood AFC 1337 12
15. Agustín Borrel Fc Aikema 12
Sta ik dus ook al in :P
Verder geen GoT'ers toch?

[ Voor 40% gewijzigd door .GoO op 20-01-2003 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Het maakt wél uit want uit spelen tegen een buitenlands team betekent 6000 euro reiskosten dokken
Uitdagen kost niks, dus gewoon een lijstje van online mensen pakken uit een regio en iedereen uitdagen, dan hapt er vanzelf wel iemand.
* yared heeft een sterk gevoel van deja vu

Voor de nieuwe lezers onder ons; het kan geen kwaad om even vluchtig de laatste 5 pagina's van de vorige thread te lezen of gewoon de beginpost door te spitten!

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
ik heb 3-0 verloren. Allemaal geblesseerde in het team.
Ook hier zeg ik lees even de posts door, dit is al behandeld en is zonde van je spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4-3 gewonnen van de nummer 3! Nu sta ik nog steeds 1e en weer wat meer punten los. Kmoet zondag tegen de nummer 2.... Spannend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsjipmanz schreef op 20 January 2003 @ 10:41:
5 000 Euro door VV Buurse
Zet hem net te koop en een paar minuten later gelijk al het eerste bod 5000 :) Dus ik kan hem beter verkopen toch?? ;)
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.