Toon posts:

Draadloos

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik woon in een gat waar ze nog geen adsl kennen en het zal bij mij ook nooit komen, want ik woon te ver van de centrale (8>. Waar ik nu over na ben aan het denken is een draadloze verbinding met iemand in mijn omgeving (wie weet ik nog niet want ik weet niet hoe ver ik mag gaan) en dan m'n internet te delen. Dat internetdelen lukt me wel alleen die straalverbindign daar ben k nog onzeker van. Wat nu dus mijn vraag is of iemand die daar veel ervaring mee heeft mij kan helpen. Het gaat dus eigenlijk over de afstand, omdat ik zo afgelegen woon, is het niet zo dat ik iemand kan vinden binnen een straal van 1 of zelf 5 km waar ik wat aan heb. Dus nu wil ik weten hoeveel KM kan ik gaan. Ik weet wel dat het dan gaat om vrij zicht. Maar wat is vrij zicht? dat er geen flats tussen staan? of dat je de andere echt kan zien met het blote oog?

Bart van Velzen (bvvelzen@velzart.nl)

• janster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06-2025
In de search is vanalles te vinden hierover hoor.
Check anders eens deze topics :

straal verbinging van een paar kilometer?
Geen kabel en geen ADSL... zijn er alternatieven??

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:45

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Welkom!

Leuk dat je ook bij Gathering of Tweakers bent gekomen. Als je hier op een forum wil overleven heb ik een paar tipjes voor je.

Lees ten eerste eens de algemene FAQ door, dan weet je wat wij van jou verwachten, en wat je daar allemaal wel niet voor terugkrijgt lijkt me duidelijk. Staan ook nog wat tips en tricks in die ik hier niet allemaal kan opnoemen, maar ééntje leek me wel handig, aangezien die nu van toepassing is:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/20#20

Als je een vraag hebt over een onderwerp, in dit geval over een netwerk, zoek je eerst het juiste forum op. Dát is je nog niet helemaal gelukt :)
Je zit nu in "Professional Networking & Servers" , en jouw vraag valt daar nou niet echt onder.

Maar als je daar aangekomen bent, is het vóór je begint te posten aan te raden om eerst de FAQ van dat forum nog eens door te bladeren. Dat is in dit geval de [rml][ old] FAQ Network Troubleshooting[/rml].

Daarnaast kijk je even met de search of de vraag die jij wil stellen toevallig niet al een aantal keer voorbij is gekomen. If so: lees de informatie die je dan vind eens door, dan heb je het antwoord al gevonden, en voorkom je irritatie bij de overige forumbezoekers, die een dergelijke vraag al duizende keren voorbij hebben zien komen.

Ik hoop dat je een leuke tijd op het forum tegemoet gaat! Succes!

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.