Ik kwam net ergens de GOT tracker tegen. Erg mooi! 
Maar als je nou geen Active Desktop gebruikt? Dan zou je het gewoon in een browser kunnen openen. Ik heb voor me zelf effe een simpel Delphi programmaatje gemaakt die de tracker leest en weergeeft. Die kun je bijvoorbeeld in de map opstarten zetten zodat het met elke start automatisch wordt opgestart. Je kunt instellen of je het programmaatje minimized wil starten en er is ook een optie voor "Stay on top". Het programma onthoud waar je het venster als laatst hebt geplaatst en bij het opnieuw opstarten zie je hem dan ook weer daar.
Allemaal wel leuke extra's dacht ik.
Wie interesse heeft kan het hier downloaden:
NIEUWSTE VERSIE (v1.2) --> Klik om te downloaden
Wat is er nieuw?
Als het programma nu op de desktop staat vind je hem niet meer terug in de taakbalk. Alleen nog maar in de systemtray.
UPDATE v1.1 is nu resizable (alleen verticaal).
Normal version Deze werkt sowieso maar is 500KB
PS: Zet de GOT-Tracker.exe en settings.ini in dezelfde map als tracker.html
Got Tracker (benodigd)
Maar als je nou geen Active Desktop gebruikt? Dan zou je het gewoon in een browser kunnen openen. Ik heb voor me zelf effe een simpel Delphi programmaatje gemaakt die de tracker leest en weergeeft. Die kun je bijvoorbeeld in de map opstarten zetten zodat het met elke start automatisch wordt opgestart. Je kunt instellen of je het programmaatje minimized wil starten en er is ook een optie voor "Stay on top". Het programma onthoud waar je het venster als laatst hebt geplaatst en bij het opnieuw opstarten zie je hem dan ook weer daar.
Allemaal wel leuke extra's dacht ik.
Wie interesse heeft kan het hier downloaden:
NIEUWSTE VERSIE (v1.2) --> Klik om te downloaden
Wat is er nieuw?
Als het programma nu op de desktop staat vind je hem niet meer terug in de taakbalk. Alleen nog maar in de systemtray.
UPDATE v1.1 is nu resizable (alleen verticaal).
Normal version Deze werkt sowieso maar is 500KB
PS: Zet de GOT-Tracker.exe en settings.ini in dezelfde map als tracker.html
Got Tracker (benodigd)
[ Voor 46% gewijzigd door Rambo op 16-01-2003 02:05 ]