Ok Mario Kart competitie it is! Gewoon maar wat tijden in de groep gooien en die dan proberen te breken? Heb 5 minuten Peach Circuit gedaan en heb nu een tijd van 52"30 staan en een ronde tijd van 17"27 (1 mushroom / lap), absoluut geen strakke rit dus dat kan makkelijk sneller.
Kom maar op met die tijden zou ik zeggen, ook van andere banen.
PEACH CIRCUIT
1. D³
0'52"30 - 0'17"27Tarin schreef op 09 February 2003 @ 00:14:
Jemig, Zelda op de GBA is toch een stuk lastiger dan met de emu (SNES dan).. kent iemand de baas van level 3 (light world) nog? Die worm die je
constant door het gat naar beneden gooit.. zwaar frustrerend. Op de emu zat zo'n mooie "save state"-functie, kon je mooi net als je hem een keer geraakt had saven, en dan daar weer beginnen als je weer eens naar beneden geknikkerd wordt.. Nah ja, na 3 keer proberen (2 keer uit frustratie of wegens tijdnood de GBA uitgezet dus..) is het me gelukt

Jeu

.
3x proberen noem jij al moeilijk en frustrerend, mietje!

Heb Metroid Prime uitgespeeld met maar 99 energy (van de te halen 1499) om het mezelf onnodig moeilijk te maken. Bij de eerste baas ging ik al 4 keer dood waar ie eerst een eitje was. *gulp* De laatste 3 eindbazen 10, misschien wel 20 keer over gedaan voordat ik ze te pakken had. En maar denken, hoe de fuck haal ik dit met maar 99 energy, dat lukt me NOOIT! Elke keer een stukje verder, nieuwe tactiek, betere moves. En als je hem dan eenmaal hebt jongen, king of the world

Savestates halen de spanning er HELEMAAL uit.
//wijze les modus
Al gebruik ik ze ook wel eens hoor, het is idd erg verleidelijk.
Enne, die worm moet je gewoon ontwijken voor zover ik weet

Phydomir schreef op 09 februari 2003 @ 13:08:
GBA-en in de auto is geen succes. Ben in 2001 naar Bulgarije geweest en zelfs op de snelweg in Duitsland trilde m'n handen zo veel door het rijden dat spelen geen pretje was.
Tja dan moet je ook een echte auto nemen, zoals een Citroën. Die hobbelt niet