Het grote GBA topic

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.581 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad. Ik heb die GBA player toch niet nodig... heeft geen nut voor mij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tarin schreef op 16 januari 2003 @ 21:54:
Tuurlijk wel!
Dat modem is toch vrij klein? Dat zit gewoon in z'n geheel "in" de cube, en daaronder de GBA-addon. Denk ik.
Ahhh... Dat zou kunnen natuurlijk. Denk dat je gelijk hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ff thps3 gekocht, nu alleen nog wachten op mn GBA (MadLive stuurt em morgen op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:12

Phydomir

Dennis

idd.

Als je je modem in je GC zou doen blijft je cube gewoon plat.

Dus je kan modem en GBA Player er allebij in doen .

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:55

Tarin

Just plain weird.

Tenzij ze allebei dezelfde aansluiting gebruiken (wat ik me eigenlijk niet voor kan stellen). Om maar weer even verwarring en onrust te schoppen :P.

We zullen het allemaal wel zien, voorlopig zijn geen van beide add-ons in NL te koop, dus hoeven we ons er geen zorgen over te maken.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
must... buy... g.... b.... a.... s.... p.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Nieuwe plaatjes Castle Vania: Aria of Sorrow. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.cubenation.com/images/news/castlevania/castle.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://www.cubenation.com/images/news/castlevania/castle2.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://www.cubenation.com/images/news/castlevania/castle3.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://www.cubenation.com/images/news/castlevania/castle4.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://www.cubenation.com/images/news/castlevania/castle5.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://www.cubenation.com/images/news/castlevania/castle6.jpeg

En hij komt in mei dit jaar hier al uit.

[ Voor 23% gewijzigd door GZ op 17-01-2003 13:35 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Ziet er goed uit. Misschien toch ook maar op m'n lijstje zetten (damn, daar gaat m'n geld weer :/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een tijdje die thps3 rom gechecked, maar is dat spel niet erg kort? ik zit nu na een tijdje spelen al op 4 levels (niet allemaal 100% maargoed).

Anyway, dit spel blijft ook in free skate nog wel vet en zodra ik mn gba binnen heb ga ik em mplayer uit testen met een maat van mij. Daarvan kan ik ook Golden Sun ed lenen, dus dan kan ik die ook direct uitchecken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Wat is ie toch mooi he O+

Clickable
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/gbasp.jpg

Zijn er hier nog mensen met Metroid Fusion trouwens, want volgens mij verkoopt Metroid weer als een drol in Europa :'(

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Nintendo Game Boy Advance 
 TW   LW  Title No Weeks 
     1     1   Lord of The Rings - The Two Towers 10  
     2     2   Harry Potter - Chamber of Secrets 9  
     3     4   Yoshi's Island - Super Mario Advance 3 14  
     4     5   Sonic Advance 45  
     5     3   Spyro 2: Season of Flame 12  
     6     7   Crash Bandicoot: Xs 44  
     7     6   Spyro - Season of Ice 61  
     8     8   Columns Crown 15  
     9     10   Metroid Fusion 8  
     10     11   Super Mario Advance 2 40

Niet echt dus, weet alleen niet wat de precieze aantallen zijn.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20

Elroy

Zelda!!!

D³ schreef op 18 januari 2003 @ 19:20:

Zijn er hier nog mensen met Metroid Fusion trouwens, want volgens mij verkoopt Metroid weer als een drol in Europa :'(
Yep, ik heb Metroid Fusion hier gewoon in Nederland gekocht.
Volgens mij was dat bij Dixons. :*)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Zo, net Kirby besteld bij dvdboxoffice. Hij is daar gewoon al sinds december uit :/

Iemand anders die hem al heeft gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Glitch schreef op 18 januari 2003 @ 21:39:
Zo, net Kirby besteld bij dvdboxoffice. Hij is daar gewoon al sinds december uit :/

Iemand anders die hem al heeft gespeeld?
Allang en breed uitgespeeld, beetje simpel, maar wel koel (vooral boss endurance)
De showdown heb ik 1 keer op level 3 weten uit te spelen :)

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:14

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 16 January 2003 @ 22:09:
Vandaag ff thps3 gekocht, nu alleen nog wachten op mn GBA (MadLive stuurt em morgen op).
Maandag dus, nogmaals sorry voor de vertraging, maar dat hebben we al besproken :P

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geeft niet, ik heb de tijd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:50

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Elroy schreef op 18 January 2003 @ 20:10:
[...]

Yep, ik heb Metroid Fusion hier gewoon in Nederland gekocht.
Volgens mij was dat bij Dixons. :*)
Ik bij de free record shop

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
  • Laatst online: 07-09 08:30
Ik was van plan om een Afterburner te gaan halen, maar aangezien ik nooit met een soldeerbout heb gewerkt....Iemand in de regio Eindhoven die mij kan helpen (tegen een vergoeding uiteraard)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ag, het is nooit te laat om te leren, en als je het eenmaal kan dan is het wel handig. Ik zou zeggen check ff wat internet sites (zullen er vast wel zijn) en oefen wat op losse draadjes.

Ik zou je ook wel willen helpen, maar ik woon in Ede, das weer wat teveel van et goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Hmm /me wil weer een nieuw GBA spel kopen :P

Ik twijfel tussen Sonic Advance, Mario World en Mertroid Fusion. Fusion heb ik al es gespeeld en is ook errug cool, maar die andere twee zijn ook van die gave klassiekers (dillema :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:08

jOzh

Sweet dude!

Damn, heb een ruim een week geleden Metroid Fusion en Zelda: A Link to the Past besteld bij dvdboxoffice maar nu nog steeds niet geshipped. Ze zijn dan wel goedkoop maar ook niet al te snel :'(

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SONiCB00M schreef op 20 January 2003 @ 10:07:
Hmm /me wil weer een nieuw GBA spel kopen :P

Ik twijfel tussen Sonic Advance, Mario World en Mertroid Fusion. Fusion heb ik al es gespeeld en is ook errug cool, maar die andere twee zijn ook van die gave klassiekers (dillema :'( )
Download een emulator en de roms zou ik zeggen. Dat geeft een vrij goed beeld eigenlijk. Ik zou voor Metroid Fusion of Mario gaan, sonic is iig niet míjn type spel, misschien dat jij het wel kan waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Laatst online: 09-09 16:47
D³ schreef op 18 januari 2003 @ 19:20:
Wat is ie toch mooi he O+

Clickable
[afbeelding]

Jah op de dag dat ie uitkwam gekocht :) (bart smit)

[ Voor 3% gewijzigd door RedruM op 20-01-2003 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat ik als 2e Golden Sun of Mario Kart ga kopen (kheb nu thps3). Thps3 of Mario Kart voor de fun en multiplayer en Golden Sun voor de singleplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 15:58
jOzh schreef op 20 januari 2003 @ 10:34:
Damn, heb een ruim een week geleden Metroid Fusion en Zelda: A Link to the Past besteld bij dvdboxoffice maar nu nog steeds niet geshipped. Ze zijn dan wel goedkoop maar ook niet al te snel :'(
Dit is idd een groot nadeel van DVDboxoffice. Ik heb daar weliswaar nog nooit een spel besteld (wel dvd's) en duurt vaak al minstens een week voordat je een bevestiging krijgt dat je order in behandeling is genomen. Reken maar op een wachttijd van minstens 3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Het duurt idd even, maar goed, dan heb je het ook stukken eerder dan het in NL uit komt.
New orders will be processed in the next 24 hours; anything older is
awaiting stock. We receive new stock everyday, your order is on a first
come first served basis.
Dat kreeg ik toegemaild van degene die voor mij besteld heeft.. ik weet niet zeker of het uit een mailtje komt ofzo, maar het lijkt erop dat ze nu uit de decemberdrukte ofzo aan het komen zijn :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeej! mn gba gister binnen gehad (thnx MadLive!). Gisteravond gechecked en veel gespeeld. Echt mooi apparaatje.

Nu nog wat meer koele games :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 07:44:
Ag, het is nooit te laat om te leren, en als je het eenmaal kan dan is het wel handig. Ik zou zeggen check ff wat internet sites (zullen er vast wel zijn) en oefen wat op losse draadjes.

Ik zou je ook wel willen helpen, maar ik woon in Ede, das weer wat teveel van et goede.
offtopic
op welke school zit jij?
/offtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marnix College, woon je ook in Ede?

Ontopic: vandaag Golden Sun geleend, best leuk en mooi spelletje. Wel veel zoeken enzo (ben net bij die Kraden geweest om die berg te beklimmen), nu alleen ff kijken waar ik die puist ken vinden :).

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2003 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Verwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 17:55:
Marnix College, woon je ook in Ede?

Ontopic: vandaag Golden Sun geleend, best leuk en mooi spelletje. Wel veel zoeken enzo (ben net bij die Kraden geweest om die berg te beklimmen), nu alleen ff kijken waar ik die puist ken vinden :).
Jah... ikke @ Streek Bovenbuurtweg (6VWO).
Maareh als ik ooit een afterburner zou willen kopen kan ik jou eventueel om hulp bij et inbouwen vragen ? :)
Alhoewel, misschien ga ik ook wel een GBA SP kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik 4WVO, leuk :).

Ja, je zou het altijd kunnen vragen :). Heb er zelf geen ervaring mee maar kan wel redelijk solderen, mits ik weet wat bij wat moet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Fifa 2003 gekocht. En ik moet zeggen dat het er wel mooi uitziet. Maar ik zou
hem pas kopen als je een beetje van voetbal houd. Anders is het wel saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Tarin schreef op 22 January 2003 @ 01:08:
Dat kreeg ik toegemaild van degene die voor mij besteld heeft.. ik weet niet zeker of het uit een mailtje komt ofzo, maar het lijkt erop dat ze nu uit de decemberdrukte ofzo aan het komen zijn :?.
Ligt niet aan de decemberdrukte volgens mij, toen ik in oktober een WaveBird bestelde duurde het ook al zo lang. Ik denk dat dat alleen maar geld voor bestellingen van binnen Canada ofzo.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Ach, ik zie het wel. Voorlopig vermaak ik me ook wel met Duck Hunt en THPS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bestel btw nooit online. Tenzij hij echt niet in de winkel te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
komt de gbasp eigenlijk eerder uit in amerika? want dan is het natuurlijk een kwestie van importeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daFubar schreef op 23 January 2003 @ 11:29:
komt de gbasp eigenlijk eerder uit in amerika? want dan is het natuurlijk een kwestie van importeren...
Volgens mij speelt het heel niet fijn. Maarja dat is alleen maar een gedachte.
Hij is niet echt naar je hand gemaakt. En de shoulderbuttons zijn best klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

daFubar schreef op 23 januari 2003 @ 11:29:
Bij dvdboxoffice kan je em pre-orderen voor Can$175,95 (=+/- 108 euro) en als datum staat er 23/03, das dus 5 dagen eerder dan dat ie hier uitkomt.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jOzh schreef op 23 January 2003 @ 11:43:
[...]

Bij dvdboxoffice kan je em pre-orderen voor Can$175,95 (=+/- 108 euro) en als datum staat er 23/03, das dus 5 dagen eerder dan dat ie hier uitkomt.
Dat valt nog mee. Een weekje verschil ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Ja en als je de verzendtijd meerekent heb je em waarschijnlijk eerder als je em hier gewoon in de winkel haalt. Maar importeren is wel weer goedkoper natuurlijk...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, in de nieuwe Veronice Gids staat ook een stukje over de nieuwe Advance Sp.
Maar ze draaien daar een RPG spel dat erg veel op zelda lijkt.
Alleen is het niet a link to past volgens mij.
Weet iemand of dat misschien wel een nieuwe zelda is? :D
of welk spel het wel mag zijn als het zelda niet is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Kan je er een scan van maken? Ben wel nieuwschierig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had ik graag voor je willen doen, maar ik ben nu op het werk en heb de gids niet bij me :)
Ga ff bij de supermarkt ofzo kijken. ergens achterin moet je wezen (van de gids).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm ik ga morgen als ik de PU ga halen ook maar es ff in de Veronica gids kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 15:47:
Hey, in de nieuwe Veronice Gids staat ook een stukje over de nieuwe Advance Sp.
Maar ze draaien daar een RPG spel dat erg veel op zelda lijkt.
Alleen is het niet a link to past volgens mij.
Weet iemand of dat misschien wel een nieuwe zelda is? :D
of welk spel het wel mag zijn als het zelda niet is..
Waarschijnlijk Final Fantasy, daar adverteren ze namelijk mee (tenminste in Japan)..

Een nieuwe Zelda is het zeker niet.

Importeren raad ik je sowieso niet aan aangezien de USA een ander stroomnet heeft. Tenzij je constant zo'n stepdown converter meeneemt maar dat is niet echt praktisch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwijl, Golden Sun roelt...

Ga nu dat bos bij Kolina in, echt vet! je doet steeds allemaal kleine quests, die samen een verhaal vormen. Is koel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Laatst online: 19:52
Voor de GBA-SP en FF liefhebber
Afbeeldingslocatie: http://ebay1.ipixmedia.com/abc/M28/_EBAY_3fc19106e3b8b7e4d877696a82e2b584/i-1.JPG
Voor maar 150 dollar :P op ebay

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 18:45:
Importeren raad ik je sowieso niet aan aangezien de USA een ander stroomnet heeft. Tenzij je constant zo'n stepdown converter meeneemt maar dat is niet echt praktisch ;)
Hmm, ja daar had ik nog niet aan gedacht eigenlijk. Met batterijen is er geen probleem maar hier zit natuurlijk een accu'tje in.
Nee, dan is importeren dus geen optie (voor mij)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik dus neit snap aan Golden Sun, is dat bv nu, ik heb die boom gast verslagen, waar je dan heen moet? je krijgt geen aanwijzingen (zoals 'Go East' oid), helemaal niks.

En ook, het verhaal is dat die 3 stenen met die 2 gijzelaars en zijn gepeerd, en dat ik ze meot zien terug te halen. Maar ik heb hier nog nx over kunnen vinden :?.

En ook over een of andere stad, waar iemand heen ging, maar in die stad zaten alleen dieven (Tulsa oid, maar daar kom ik nog neit in. Moet permission hebben oid).

Kan iemand dat ff uitleggen?

Ps.: kweenie hoe dat hier zit, maar heb wel de legale, dus niet van dat soort opmerkingen als: 'lees de handleiding', want dat gaak al doen :).

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2003 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Je krijgt inderdaad niet echt directe aanwijzingen hoe je moet lopen, maar je komt over het algemeen wel goed terecht (in het boekje zit een kaartje, je kan op zich wel de nummers volgen, dan kom je redelijk (connect the dots >:)). Pagina 100 in mijn boekje.

Het hoofdverhaal is inderdaad iets in de richting van "find the stolen elemental stars", dus je moet die 2 figuren met het wazige kapsel blijven volgen (die bovendien je vrienden gekidnapped hadden).

(Trouwens, een tipje voor het geval dat je de handleiding verder ook nog niet goed gelezen had: als je b ingedrukt houdt, loop je sneller. Tegen de tijd dat ik dat door had was ik bij nummer 14 :/).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha dat wist ik al :).

Ben nu idd bij mercury lighthouse die gasten weer tegengekomen. Best koel spelletje, heb al 3 dagen geen pc games meer gespeeld :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Hehe, dat had ik ook toen ik het net had.. Een week lang alleen maar GS gedaan, nauwelijks huiswerk, msn/icq, inetten. Echt supergaaf (en dat terwijl ik hem al tot puntje 19 op de emu had gespeeld..

En nu maar wachten op Zelda en Tactics Ogre.. Ik wil weer GBA'en! (owh.. moet GS nog uitspelen.. en Zelda: OOS/OOA.. *zet GBA aan*).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben een n00b op Gameboy gebied, dus ken iemand alle ASSOSWARIS (hoe je het ook schrijft :p ) opnoemen en zeggen wat het is/doet? (btw wat is dus een flashcard ofzowiets?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

uuuwh, assoswaris? Accessoires is het volgens mij :P

Goed.. handige stuff voor bij je Gameboy:

Linksnoer:
Handig als je anderen kent met een gameboy, kan je spelletjes tegen elkaar doen (op de GBA zelfs tot 4 anderen totaal). Sommige spellen kunnen met 1 cardridge tegen elkaar gespeeld worden, maar bij alle multiplayer-spellen krijg je met $aantal_spelers cardridges de leukste dingen (mariokart op alle banen, dat soort zooi).

Licht:
Goed, je hebt wormlights: zo'n dingetje wat je bovenin je GBA plugt. Verder wat andere gevallen (met of zonder ingebouwd vergrootglas), maar je blijft ongelijkmatig verlicht en meestal irritant spiegelend beeld houden. Dus: wat doe je dan? Je wacht even en koopt de GBA SP; met ingebouwde verlichting. Als je al een GBA hebt, kan je natuurlijk een Afterburner kopen; dit werkt ideaal (het kost wat zweetdruppeltjes en wat soldeerskillz, maar het is echt ideaal). Kost zo'n €40-50; je kan hem bijvoorbeeld bij http://www.futuremax.nl kopen.

Accu:
Tja, je hebt allerlei soorten accupacks. Het beste werken goede oplaadbare batterijen (NiMH), zoek naar GP Powerbank; kost je ~€40 voor 4 batterijen (dus 2 setjes) en een lader.

Flashcards:
Ook hier bestaan verschillende varianten van. Ik weet niet precies welke het beste/snelste/mooiste werkt, maar het idee is dat je via je PC roms op je GBA kan zetten.
Dit is officieel bedoeld om share/freeware games van anderen te kunnen spelen, of je eigen games te testen als je het een keer met het echte ding ipv een emulator wil proberen. Je kan er natuurlijk ook commerciele roms op gooien, maar dat mag niet ;).
Kosten: ~€150-€250 afhankelijk van de grootte van het geheugen, aansluitingen en dergelijke.

GC-linkkabel:
Sluit het ding aan op je gamecube! Wordt gebruikt voor communicatie tussen sommige GBA-en GC-spellen (zoals Sonic Advance en Sonic Adventure 2: Battle) en andere leuke geintjes. Je kan er bijvoorbeeld met LoZ:TWW info op het schermpje laten verschijnen.

TV-tuner
Kijk TV op je GBA! Ik zou niet weten of het goed werkt, maar het klinkt wel leuk. Bovendien kan je er een video-in signaal aan hangen, dus kan je hem theorie ook aan de TV-out van je PC hangen.

MP3-addon
Tja, je kan er MP3tjes mee luisteren. Ik persoonlijk zie er het nut niet van in, maar het zal vast geinig zijn.

Meer zooi? Post het gerust ;) (verbeteringen zijn ook welkom..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gehoord dat je geen batterijen in de GBA SP ken doen alleen zo'n accu, hoelang gaat zo'n accu mee voor de GBA SP? als ie helemaal opgeladen is? (btw bedankt voor de info)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 23:57:
ik heb gehoord dat je geen batterijen in de GBA SP ken doen alleen zo'n accu, hoelang gaat zo'n accu mee voor de GBA SP? als ie helemaal opgeladen is? (btw bedankt voor de info)
ik quote uit de 1e post van dit topic hint!
Rechargeable battery pack included 10 hours with the light on, 18 with the light off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm cool :) en hoe zit het met de koptelefoon aansluiting, ik heb gelezen dat die er niet op zit? (hoe dom kun je wezen om dat te vergeten op een hand held |:( ) ?

zijn er nog nadelen met de GBA SP?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2003 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Is ook al een keer langs geweest.
Je hebt een verloopstukje nodig, het is niet duidelijk of dat er standaard bij zit (zou ik wel zo liev vinden) of dat je het apart moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe bedoel je precies? een "verloopstukje" ??¿¿

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-08 11:52
hoe kom je in godsnaam op het woord "ASSOSWARIS" :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bong-One schreef op 25 January 2003 @ 00:05:
hoe kom je in godsnaam op het woord "ASSOSWARIS" :/
wist ik veel hoe je dat spelt, tis laat :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Afbeeldingslocatie: http://www.ebgames.com/gmspImages/52/520112/eb/pt_14.jpg
T'daaaah :)

(dat plug je dus achterin de GBA SP; in de een van de twee poorten hier:
Afbeeldingslocatie: http://www.ebgames.com/gmspImages/52/520112/eb/pt_7.jpg
:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en hoe duur moet dat geintje kosten? zal wel niet zo aso duur zijn toch? ik hoop ongeveer tussen de 10-15 euro? kan dat? (dat kabeltje)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2003 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

4euro geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O_o cool ;) ik denk dus dat ik zo'n ding ga kopen
maar hoe duur moet zo'n spel gaan kosten dan? ik heb gelezen 70 euro!!! ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Mag ik vragen waar je dat op baseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil dat ding nu hebben die SP :9~ :9~ :9~

edited by itsnows :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2003 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Phydomir schreef op 25 January 2003 @ 09:59:
[...]

Mag ik vragen waar je dat op baseerd?
Het kan wel kloppen, ik had op ign.com iets gelezen over 4 dollar. Zal dus wel 5 euro worden ofzo.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 januari 2003 @ 00:19:
[...]

O_o cool ;) ik denk dus dat ik zo'n ding ga kopen
maar hoe duur moet zo'n spel gaan kosten dan? ik heb gelezen 70 euro!!! ?
De nieuwe spellen voor de GBA kosten meestal ongeveer 50 euro.

(De GBA SP is gewoon een GBA in een ander jasje, er komen geen aparte GBA SP games dus.)

[ Voor 3% gewijzigd door AtHomer op 25-01-2003 16:28 ]

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i know maar kheb nog geen originele gba dus deze word het maar nog 2 maanden wachten :( :(

maar deze gba SP ziet er wel gelikt uit :9~ :9~ :9~

waar issie trouwens van gemaakt?

hard plastic? net als de gb color shit ofzow? keep me up to date :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2003 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand die gameboy al besteld bij lik-sang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 januari 2003 @ 12:11:
ik wil dat ding nu hebben die SP :9~ :9~ :9~
Ik wil je vragen niet met kanker te lopen strooien (ook niet als je de a's door e's vervangt) en een beetje normaal leesbaar NL te schrijven. Hoeft niet perfect maar een beetje leesbaar is wel handig.
Verder, lees a.u.b. de startpost eens, want 3 van de 4 vragen die je stelt staan daarin/zijn de laatste 20 posts nog langs geweest. Ik verwacht niet dat je alle posts leest maar kom op, lees er een paar dat scheelt veel mensen een hoop frustratie.

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2003 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Sunday 07 August 1988

'nuff said :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-08 11:52
idd, ik vind het eerder triest als je GoT zo serieus neemt en tof gaat doen omdat je vind dat het achteruit gaat met dit forum ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Hoera, dvdboxoffice heeft eindelijk Metroid Fusion en Legend of Zelda geshipped! Nog een paar daagjes dus en dan eindelijk m'n eerste Zelda spelen (ja, ik weet het, te gek voor woorden...)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

jOzh schreef op 26 January 2003 @ 19:35:
Hoera, dvdboxoffice heeft eindelijk Metroid Fusion en Legend of Zelda geshipped! Nog een paar daagjes dus en dan eindelijk m'n eerste Zelda spelen (ja, ik weet het, te gek voor woorden...)
Oh, dat is goed nieuws. dat betekent dat D3 hem binnenkort ook wel zal krijgen :)

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

jay, LttP is geshipped. Over Knight of Lodis nog geen nieuws.. jammer.. maar we zien wel. Voorlopig ben ik wel even zoet met LttP :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Knight of Lodis, was dat voor spel?
Ow, en zijn er hier mensen die F-Zero voor de GBA hebben? Is 't wat?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

jOzh schreef op 26 januari 2003 @ 19:58:
Ja, ik heb F-Zero. Mij bevalt het prima. Speel het alleen nooit, maar dat komt ook omdat ik vooral bijna nooit meer GBA. Wacht wel op de GameBoy Player :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

f-zero is kewl. maar ik ga em verkopen omdat ik geen gba meer heb. ik had em verkocht |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

GolbeZeromus schreef op 26 January 2003 @ 19:36:
Oh, dat is goed nieuws. dat betekent dat D3 hem binnenkort ook wel zal krijgen :)
Heb nog geen shipping confirmation binnen. Vorige keer duurde het 13 dagen voordat ie werd verzonden en nu zitten we op 11, ik hoop dat ie morgen of overmorgen wordt verscheept. En dan laat ik het je meteen weten natuurlijk :)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

jOzh schreef op 26 januari 2003 @ 19:58:
Da's Tactics Ogre: the Knight of Lodis. Is een RPG, die al een tijdje uit is in Amerika (schijnt beter te zijn dan Golden Sun), maar niet in EU uit komt.. en ik was toch aan het importeren, dus heb ik die er meteen bij gedaan :D.

F-zero heb ik even gespeeld (emu), maar ik vond er eerlijk gezegd niet zoveel aan.. kan ook zijn omdat ik het (helaas) nooit op andere systemen heb gedaan.. ik vloog constant uit de bocht.. was niet leuk :P.

[ Voor 11% gewijzigd door Tarin op 26-01-2003 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ermm ik ga denk ik niet die SP kopen omdat ik niet al te veel doe met me GBA maar het ziet er mooi uit anywayz...

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2003 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit 2 uur per dag in de trein, die SP is 28 maart van mij! 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

D³ schreef op 26 January 2003 @ 21:23:
[...]
Heb nog geen shipping confirmation binnen. Vorige keer duurde het 13 dagen voordat ie werd verzonden en nu zitten we op 11, ik hoop dat ie morgen of overmorgen wordt verscheept. En dan laat ik het je meteen weten natuurlijk :)
Dan moeten we misschien nog even wachten... :) Weet ik trouwens wel zeker ook.
Tarin schreef op 26 January 2003 @ 22:21:
[...]

Da's Tactics Ogre: the Knight of Lodis. Is een RPG, die al een tijdje uit is in Amerika (schijnt beter te zijn dan Golden Sun), maar niet in EU uit komt.. en ik was toch aan het importeren, dus heb ik die er meteen bij gedaan :D.

F-zero heb ik even gespeeld (emu), maar ik vond er eerlijk gezegd niet zoveel aan.. kan ook zijn omdat ik het (helaas) nooit op andere systemen heb gedaan.. ik vloog constant uit de bocht.. was niet leuk :P.
Tactics Ogre, dat is volgens mij een (taktische) RPG. En niet een RPG zoals in de traditionele stijl zoals elke console kenner het kent. (Volg je me nog).

En F-Zero Max. Vel. heeft een compleet andere besturing dan F-Zero X en F-Zero. Dus dat is even wennen voor de mensen die het kennen. Niet op jou van toepassing dus eigenlijk.

[ Voor 59% gewijzigd door GZ op 27-01-2003 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K, verder zonder gezeik dus.

Direct maar ontopic gaan: is het de bedoeling bij F:Zero dat je zo uit de bocht glijdt? kvin et wel vet, dat maakt et wat moeilijker.

En hijs ook voor een aantrekkelijk prijsje te krijgen bij ons in de bart smit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Hmz.. teveel aantrekkelijke prijsjes de laatste tijd :/.

Ik ga eerst m'n huidige games uitspelen voordat ik nieuwe ga kopen. Zo.
Dat scheelt dan weer :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 20:22:
En hijs ook voor een aantrekkelijk prijsje te krijgen bij ons in de bart smit...
En wat voor aantrekkelijke prijs mag dat zijn?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Laatst online: 01-11-2024
Verwijderd schreef op 23 January 2003 @ 22:24:
Wat ik dus neit snap aan Golden Sun, is dat bv nu, ik heb die boom gast verslagen, waar je dan heen moet? je krijgt geen aanwijzingen (zoals 'Go East' oid), helemaal niks.
Doe eens een mind-read op die boom náást Tret (subtiele hint ;))

/edit: Ik loop achter, dat stuk moet je allang voorbij zijn |:( :P

[ Voor 12% gewijzigd door Flake op 29-01-2003 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tactics ogre heb ik al een tijdje en het is best leuk... als je van final fantasy tactics houdt (which btw binnenkort ook op de gba komt). Het is dus een tactics RPG en dus niet de usual final fantasy series. Zelda is ook best cool.. gewoon hetzelfde als de SNES.

Iemand die een beetje de goeie spellen op een rij kan zetten die uit gaan komen. Ben een beetje de weg kwijt met de GBA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Wat (in Europe) uit gaat komen aan goeie spellen..

-Kirby!
-Zelda (heb je al geloof ik)
-Mario 4 (ik hoop op Mario Bros 3.. hoewel ik die al op de NES heb.. en toch issie gaaf, of, nog beter, een nieuwe :D)
-Super Monkey Ball Jr. (hoewel de besturing wegens d-pad minder is dan op de GC)
-Final Fantasy Tactics
-Golden Sun 2 - the Lost Age

Zo, da's wel weer duur genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Tarin, heb jij Zelda al binnen van dvdboxoffice? Van mij is al ruim een week geleden opgestuurd, zal nu toch wel niet lang meer duren denk ik?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

nee.. nog niet binnen helaas.

Hij was zaterdag geshipped, ik verwacht hem *ergens* deze week/begin volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jOzh schreef op 29 januari 2003 @ 09:45:
[...]

En wat voor aantrekkelijke prijs mag dat zijn?
20 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vash schreef op 29 januari 2003 @ 10:58:
[...]
Doe eens een mind-read op die boom náást Tret (subtiele hint ;))

/edit: Ik loop achter, dat stuk moet je allang voorbij zijn |:( :P
Lol, idd, zit nu in Kalay. Begint wel te vervelen nu :/. Ga op wintersport wel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Hmm, das wel interessant... Maar eens gaan kijken binnenkort dan...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
FF een vraagje; is de GB player compatible met zo'n Flash Linker? Of zit er een speciale beveiliging in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Als Nintendo slim is hebben ze daar wat op gevonden... Mij lijkt het dat ze er wel wat aan gedaan hebben.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen neemt een maat ff Spyro en Wacky Wheels mee, die dan maar ff checken :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Jawel, ik heb aLttP binnen :)
Hij was vorige week zaterdag geshipped, en kwam vanochtend aan, mooi verpakt in een bubbeltjesenvelop.

* Tarin gaat Zelda redden :).
edit:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/1582/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/1581/full.jpg

Jammer dattie niet goudkleurig is..

[ Voor 37% gewijzigd door Tarin op 01-02-2003 21:33 ]

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.