Passende Versterker bij B&W 604 S3

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75506

Topicstarter
Ik heb me pas een setje B&W's 604 s3's aangeschaft, maar iik zit nu met het probleem dat m'n versterker niet zwaar genoeg is om ze op hoge volumes aan te sturen. Ik vind zelf niet echt een geschikte versterker, m'n oog is wel gevallen op de nad c370. Heeft iemand een idee voor een goede bijpassende amp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73878

Wat is op dit moment je huidige versterker, en wat levert hij aan vermogen?? En waar in welke categorie ben je naar opzoek??? Moet het een stereo versterker zijn of een HT geval met alle toeters en bellen van DD DTS etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75506

Topicstarter
IK heb op dit moment een ouwe gekregen versterker (lees zeer oud) van het merk scott, hij levert 2*50Wrms.
Ik ben op zoek naar een stereo geïntigreerde versterker met als max budget ongeveer 1000€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73878

1000 euro kom je al redelijk ver. En als ik jou was zou ik je beetje gaan orienteren dan in het segment van NAD, Denon, Marantz, HK(Harman & Kardon), Onkyo, Yamaha. Dat zijn toch wel merken die goed mee draaien, en jaren lang plezier van kan hebben. Het is alleen een kwestie van luisteren. En tja jij bent dan de geen die dit dan moet doen :)

Over smaak valt nou eenmaal te twisten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-04 14:44
Gelieve ook even zelf te zoeken. Als je namelijk om een versterker vraagt krijg je meer antwoorden te horen dan je in een winkel kunt vinden. Iedereen heeft hier zo z'n eigen kijk op, eigen voorkeur, eigen mening en eigen smaak.

In dit topic kun je al een online begin maken. (ook andere topics via de search te vinden). Loop daarnaast eens een aantal winkels binnen, vraag wat rond, lees hier en daar wat over vermogen, wat heb je nodig, enz enz. Dat maakt het uiteindelijk voor jou ook leuker.

[ Voor 17% gewijzigd door ShittyOldMan op 09-01-2003 23:02 . Reden: searchtip ;) ]

Mijn Home Cinema in aanbouw

Dit topic is gesloten.