Een tijdje terug ben ik bezig gewest met een audio VU meter te modden in het deurtje van mn Chieftec (ergens begin oktober). Dit was al 'eng' genoeg, maar nu toch maar de moed genomen om de dremel in de zijkant te zetten. Het is nog niet klaar, maar tot zover ben ik er al content mee...
Even een klein overzichtje, een WIP zullen we maar zeggen:
Dit is het restant van mijn doosje slijpschijfjes. Diegene rechtsboven spatte spontaan uit elkaar, en dat is niet echt grappig met een apparaat wat 33.000 rpm maakt...

Dit is de nog niet afgewerkte zijkant, hier moet nog wat aan gevijld worden en wat kleine correcties staan ook nog op het program

Window ervoor (nog zonder plexi), testopname met flits:

Testopname zonder flits:

En hier de Antecs en mijn ThermalTake Volcano 7+ aka de jumbojet

En als laatste een overzichtje:

Nu staan er nog een aantal dingen op het program, waaronder een Rheobus erin voor de fans, aan de voorkant een 10 cm ccfl erbij, nog wat werken aan de spaghetti-zooi aan de boven en onderkant en vooral ook nog het plexi erin, anders tocht het zo... In het plexi moet nog een logo komen (frezen met een dremel) en die wordt dan weer verlicht door leds aan de zijkant.
Ok, toegegeven, het is niet echt spectaculair of innovatief, maar het is de eerste mod die van mijn hand komt, dus dan kan je wel hele leuke plannen hebben, maar speel je toch wat meer op zeker. Tenminste, ik wel. De plannen voor de rest worden in de komende weken verder uitgevoerd, want ik ben nog wat aan het wachten op spullen uit verschillende IA's...
Mkay, kom nou maar op
[edit]
Specs:
- AMD Athlon 1400@1533 (41.4 idle, 45.9 stressed)
- 256 SDRAM (moet nog wat bij...)
- Maxtor 60G 7200 rpm
- GeForce 3 200 Ti
- 2 x 80mm Antec blue led outtake, 2 x 80mm CoolerMaster intake , 1 x Volcano 7+ heatsink/fan (max. 47dB @ 6000 rpm)
Rest staat hier:
http://rene.tyne.nl/specs/list.php?user=9
Even een klein overzichtje, een WIP zullen we maar zeggen:
Dit is het restant van mijn doosje slijpschijfjes. Diegene rechtsboven spatte spontaan uit elkaar, en dat is niet echt grappig met een apparaat wat 33.000 rpm maakt...
Dit is de nog niet afgewerkte zijkant, hier moet nog wat aan gevijld worden en wat kleine correcties staan ook nog op het program
Window ervoor (nog zonder plexi), testopname met flits:
Testopname zonder flits:
En hier de Antecs en mijn ThermalTake Volcano 7+ aka de jumbojet
En als laatste een overzichtje:
Nu staan er nog een aantal dingen op het program, waaronder een Rheobus erin voor de fans, aan de voorkant een 10 cm ccfl erbij, nog wat werken aan de spaghetti-zooi aan de boven en onderkant en vooral ook nog het plexi erin, anders tocht het zo... In het plexi moet nog een logo komen (frezen met een dremel) en die wordt dan weer verlicht door leds aan de zijkant.
Ok, toegegeven, het is niet echt spectaculair of innovatief, maar het is de eerste mod die van mijn hand komt, dus dan kan je wel hele leuke plannen hebben, maar speel je toch wat meer op zeker. Tenminste, ik wel. De plannen voor de rest worden in de komende weken verder uitgevoerd, want ik ben nog wat aan het wachten op spullen uit verschillende IA's...
Mkay, kom nou maar op
[edit]
Specs:
- AMD Athlon 1400@1533 (41.4 idle, 45.9 stressed)
- 256 SDRAM (moet nog wat bij...)
- Maxtor 60G 7200 rpm
- GeForce 3 200 Ti
- 2 x 80mm Antec blue led outtake, 2 x 80mm CoolerMaster intake , 1 x Volcano 7+ heatsink/fan (max. 47dB @ 6000 rpm)
Rest staat hier:
http://rene.tyne.nl/specs/list.php?user=9
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2003 00:14 ]