Ik wil het thermaltake logo als window in de sidepanel van mijn kast maken.
en dan alleen de buitenste lijn, niet de letters in het midden enzo.
Ik zat zelf eerst te denken aan decopeerzaag. dit heb ik geprobeerd op een oud stuk aluminium, maar de hoeken kreeg ik niet mooi, de zaag ging happen. toen heb ik geprobeerd minder ver in te zagen, en de rest bij te vijlen, maar dat is niet echt bepaald mogelijk om dan de strakke "cirkelzaag" lijnen in het logo te houden. De hoekjes wilden ook niet lukken. Nou heb ik wel is gehoord dat laser dit soort dingen op kan lossen, maar ik heb geen idee waar ik zo'n laser zou kunnen vinden, hoeveel dit zou kosten etc.
iemand suggesties over het "laseren", of moet ik dit helemaal anders aan pakken dan ik tot nog toe gedaan heb ??
en dan alleen de buitenste lijn, niet de letters in het midden enzo. Ik zat zelf eerst te denken aan decopeerzaag. dit heb ik geprobeerd op een oud stuk aluminium, maar de hoeken kreeg ik niet mooi, de zaag ging happen. toen heb ik geprobeerd minder ver in te zagen, en de rest bij te vijlen, maar dat is niet echt bepaald mogelijk om dan de strakke "cirkelzaag" lijnen in het logo te houden. De hoekjes wilden ook niet lukken. Nou heb ik wel is gehoord dat laser dit soort dingen op kan lossen, maar ik heb geen idee waar ik zo'n laser zou kunnen vinden, hoeveel dit zou kosten etc.
iemand suggesties over het "laseren", of moet ik dit helemaal anders aan pakken dan ik tot nog toe gedaan heb ??