n00bs schreef op 14 januari 2003 @ 12:33:
KX333
Hmz je MEM. clocks zijn anyway hoger dan ik had met die 4200... en ik had maar 256MB DDR ter beschikking op een KT333 plank...
Het verschil kan nog liggen aan:
via drivers liggen, videodrivers, firmware, biossen, acpi, irq sharing, services, OS, tunen van OS, BIOS instellingen...
Ik bedoelde eindeloos veel mogelijkheden

Tjah om nou dit hele topic omver te gooien, die Ti4600 gaat toch de deur uit

Toch krijg ik het id dat ik de laatste tijd steeds meer achter lig als het om 3dmark scores gaat (misschien niet echt belangrijk, maar irriteert me wel)
En toch is het eigenlijk getweakt tot in de puntjes, misschien heb je nog wat interessantie dingetjes voor me?
Draai nu 42.01 drivers. Gebruik geen irri Tweak proggies maar alleen coolbits om dingen als VSync van OpenGL en D3D uit te zetten. Voor de rest doet powerstrip de clocksnelheden en de refreshrates van me monitor.
In me bios staat eigenlijk alles op z'n max. Seriele poorten en overbodige onzin staat uit, Proc op 10x166 (heb em btw gesoldeerd), Alpha 8045 erop

Geheugentimings zoals ik al zei staan zo snel mogelijk. Geef me eens een ECHTE goeie hint waar ik wat aan heb
--
ow en als ik me proc op een FSB laat draaien die niet helemaal in Sync is, zoals FSB speeds die afwijken van 100/133/166/200 zorgt allemaal voor preformance loss!, Kan dus beter 166MHz draaien dan 195MHz wat ik eerst deed... jammer is dat.
Achjah, en nog zoiets, laatst een op school, had een Radeon 8500, ook met een xp1800+, zegt ie ook dat ie 12000 3dmarks haalt, nah wat de fuck is die 4600 echt zo klote?! Ik geloof die gast serieus niet
[
Voor 18% gewijzigd door
BruT@LysT op 14-01-2003 12:48
]