Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bipo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-09 18:41

bipo

TomV

PuCK's pic is weer mooi.

Ik vind spacy's pic ook mooi, ik zou alleen de schaduw iets meer accentueren. Het mooie vind ik dat de schaduw niet op een vlak blijft. Buit dat uit.

boss in motion is zeer geschikt. Probeer wat te doen aan de compositie: de attributen bovenin weghalen, de aftershavefles meer rechtst zetten, zodat je links naast de schaduw nog wat leegte van het tafelblad ziet. Kleurencombi is goed.

Dart Fader, mooie pic, maar de schaduw komt de weinig tot zijn recht. Probeer een nog feller licht erop te laten schijnen.

Beamer Shade, sorry, ik vind het een te drukke pic. Ik weet niet waar ik naar moet kijken.

Angels, mooie foto. Probeer het eens met wat minder zwart?

Ik moet zeggen dat over het algemeen er weer goede foto's tussenzitten. En dat aan het begin van de maand! :9

We learn from our past, we live in the present, we develop for the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:26

YellowCube

Wait...what?

misschien niet helemaal het idee achter het thema, maar bij deze:

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~cube/Venice%20at%20Dawn.JPG

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:41
Ik zeg ook dat het mijn mening is van de foto. Kijk de ruimte waarin ze staan is gewoon donker. Er valt 1 streep licht naar binnen en daar staan de mensen onder. Bij hun voeten zie je de schaduw en die valt in het niet bij de foto.

Maar ik kan het fout hebben en misschien past de foto wel bij het thema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeee, gister in bed kreeg ik een idee, nu nog uitwerken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 12:51

Puck

W32.Deadcode.A

Ik ben erg benieuwd Aerodynamic :)

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOEI!!! Arfje heeft mij hier gebracht .. ikke doet ook meeej! hihi .. ff zien of ik nog een leuke photow heb .. Arf .. ik vind het juist wel een kewl thema .. maar ok ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Verwijderd schreef op 03 January 2003 @ 14:53:
WOEI!!! Arfje heeft mij hier gebracht .. ikke doet ook meeej! hihi .. ff zien of ik nog een leuke photow heb .. Arf .. ik vind het juist wel een kewl thema .. maar ok ;)
Je moet niet kijken of je nog een foto hebt, je moet wat verzinnen en dan uitwerken. Dat is veel leuker en dan kan je pas echt een mooie foto maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik niet helemaal met je eens .. ik ben iemand die bijna altijd mijn toestel meeneemt omdat ik niet wil hebben dat ik iets zie wat ik graag op de foto zou willen zetten .. op die manier kun je leuke foto's in je archive hebben ..

Bovendien vind ik spontaan gevonden beelden mooier .. dat bewijst de kwaliteit van het 'oog' van de fotograaf .. Imo .. je KUNT natuurlijk iets kunstelen .. maar zorg er dan wel voor dat et niet te gekunsteld overkomt .. 'stilleven-effect' noem ik dat

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 17:03
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/shade3.jpg

nieuwste inzending.

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:9~ Strakke foto! Compliments! Vewy nice .. Alleen .. het thema is toch niet refractie maar schaduw? Mjah er zit schaduwval in de achtergrond inderdaad ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

salutem: deze foto is wel veel mooier dan je vorige maar je vorige paste veel beter in dit thema. Deze niet echt eigenlijk omdat de schaduw hier maar "bijzaak" is. Toch wel jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn entry ..

..

"A friendly shadow?"
Afbeeldingslocatie: http://student-kmt.hku.nl/~matthij1/fotos/gotcontest/friendly_shade_forum.jpg

Een schaduw op een muur van een heel vriendelijk voorwerp kan zorgen voor een heel ander beeld .. Ik krijg het gevoel te kijken naar iets aggressiefs wat dreigend tot aanval over kan gaan ..

..

Foto is vorig jaar gemaakt in de flat waar ik woonde .. Omdat er een vrij kale muur aanwezig was zette ik de plant neer met een spotje er onder, waardoor de muur minder kaal werd ..

Origineel was op 1024x768 maar ik heb een andere uitsnede gekozen omdat deze voor de compositie beter uit kwam vond ik ..

De foto was genomen in Sepia-mode met de cam .. Vervolgens heb ik in PS wat aan het contrast gedaan en vervolgens wat saturation verlaagd om de felle ontstane kleur (sepia met hoog contrast) wat af te zwakken ..

..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
PuCK schreef op 03 januari 2003 @ 16:20:
salutem: deze foto is wel veel mooier dan je vorige maar je vorige paste veel beter in dit thema. Deze niet echt eigenlijk omdat de schaduw hier maar "bijzaak" is. Toch wel jammer...
ja idd denk dat et verhaal voor mycosis in dit geval ook voor mij opgaat.

Veel schaduw en ja erm toch iets als onderwerp.

Zonder onderwerp is et wel heel erg moeilijk....

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Argh .. de foto is nogal lelijk op de contest-site .. mijn crop is geen standaard 4:3 verhouding .. isdat een regel? je ziet dat hij een beetje lelijk wordt door de resize .. de dartpijl-foto had er ook last van zag ik .. naja origineel hier: http://www2.hku.nl/~matth...ontest/friendly_shade.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://niihau.student.utwente.nl/~bop/albums/losseshots/Cointreau.jpg

waarom? er is helemaal geen slagschaduw terwijl je die wel zou verwachten, dit omdat het op een halfmatte plaat van onder belicht is (is een miniatuurflesje cointreau)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op deze foto's veel reactie gehad ( Golden Gate Bridge in de mist )
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/SF%20Golden%20Gate%20Bridge1.jpg
en hier kan je de construktie van de brug zien
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/SF%20stukje%20golden%20gate%20bridge.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik verander mijn inzending bij deze nog even:

Afbeeldingslocatie: http://niihau.student.utwente.nl/~bop/albums/losseshots/paastak2.jpg

waarom? de erg sterke eigen schaduw op de tak zelf en de achtergrond, waarvan niet te zeggen is of het de tak zelf is of een schaduw ervan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:15

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Arfman schreef op 02 January 2003 @ 21:57:
[...]

PRECIES. Voor de serieuzere fotograaf. De meeste mensen hier, echter, hebben een (simpele) digicam zonder statief. Voor deze mensen heeft een statief OF geen enkel nut (alleen voor deze contest een statief aanschaffen :?) OF hebben geen geld (over) voor een statief. Wat blijft over: juist, de serieuzere, semi-professionele fotograaf. Nu gaat dit over een statief, maar had net zo goed over een ander hulpmiddel/materiaal kunnen gaan.
.
Dude!?! Ooit een fotospeciaalzaak binnengelopen voor een statiefje??? Ik heb een tripod gekocht (merk Hama) voor 4,95 pleuro!!! Dat is gewoon op 1 zaterdagavond 2 pilsjes minder... that's it.

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

Argh MASiR .. die foto had ik EXACT voor ogen toen ik de contest las .. darn it :(

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op 03 January 2003 @ 17:56:
Argh MASiR .. die foto had ik EXACT voor ogen toen ik de contest las .. darn it :(
I bet You knew I'd pick this picture from my archives huh Arfje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Verwijderd schreef op 03 januari 2003 @ 17:50:
Ik heb op deze foto's veel reactie gehad ( Golden Gate Bridge in de mist )
[afbeelding]
en hier kan je de construktie van de brug zien
[afbeelding]
Eh ja en? Dit is een fotocontest met als thema "Schaduw" Niet een topic over: "Post hier je foto's waar je veel reacties op hebt gehad" ofzo |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Verwijderd schreef op 03 januari 2003 @ 17:53:
hmm ik verander mijn inzending bij deze nog even:

[afbeelding]

waarom? de erg sterke eigen schaduw op de tak zelf en de achtergrond, waarvan niet te zeggen is of het de tak zelf is of een schaduw ervan
Ik ben blij dat je je foto hebt gewijzigd (vergeet em niet up te loaden op de contest site).

Foto's die juist GEEN schaduw hebben is leuk bedacht (had ik zelf ook in gedachte) maar klopt dus eigenlijk niet met het thema...

Je nieuwe foto is erg gaaf...had em al een keer voorbij zien komen in een topic
geloof ik :)

offtopic:
Hoe kom je trouwens aan die lichttafel? Ik wil er ook eentje :9

[ Voor 7% gewijzigd door Puck op 03-01-2003 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PuCK schreef op 03 januari 2003 @ 18:21:
[...]

Eh ja en? Dit is een fotocontest met als thema "Schaduw" Niet een topic over: "Post hier je foto's waar je veel reacties op hebt gehad" ofzo |:(
ROLLEF .. ik stond ook al te kijke bij die post .. :? .. ik denk ik hou me maar stil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PuCK schreef op 03 January 2003 @ 18:25:
[...]

Ik ben blij dat je je foto hebt gewijzigd (vergeet em niet up te loaden op de contest site).

Foto's die juist GEEN schaduw hebben is leuk bedacht (had ik zelf ook in gedachte) maar klopt dus eigenlijk niet met het thema...

Je nieuwe foto is erg gaaf...had em al een keer voorbij zien komen in een topic
geloof ik :)

offtopic:
Hoe kom je trouwens aan die lichttafel? Ik wil er ook eentje :9
die lichttafel? ik heb gewoon een melkglazen bureau met een bureaulamp eronder :D werkt prima :)

Ik denk trouwens niet dat je deze voorbij hebt zien komen, dat moet eentje geweest zijn die er aardig op lijkt, ik heb nog een soortgelijke foto maar deze is scherper

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo: weekend... Jaja gewoon gewerkt de afgelopen 2 dagen.

Vandaag vanaf mijn werk al even wat meegelezen, maar nog geen foto's bekeken. Net even gedaan dus.
De foto's Dart Fader, Facing the shadow en a friendly shadow voldoen prima aan het thema.
Ik zie schaduwen die de foto maken.

De foto 'Angels' vind ik een twijfel geval, maar mag dus blijven denk ik (voordeel van twijfel).

Boss in Motion en Arc d'ombre vind ik niet aan het thema voldoen. Bij Boss in motion is de schaduw bijzaak en volkomen oninteressant van vorm. En bij Arc d'ombre zie ik volgens mij geen schaduwen. Niet duidelijk in elk geval... Misschien kan ik nog overtuigd worden van mijn ongelijk, maar anders haal ik die 2 weg.

Probeer creatief te zijn met schaduw. Dat is de opdracht.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angels vind ik zelf ook mooi .. alleen een beetje jammer dat de zon op dat tijdstip wat te hoog aan de hemel stond .. anders had je mooie lange schaduwen gehad ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Verwijderd schreef op 03 januari 2003 @ 18:32:
[...]

die lichttafel? ik heb gewoon een melkglazen bureau met een bureaulamp eronder :D werkt prima :)

Ik denk trouwens niet dat je deze voorbij hebt zien komen, dat moet eentje geweest zijn die er aardig op lijkt, ik heb nog een soortgelijke foto maar deze is scherper
hehe, ok, nou dan moet ik ook maar zo'n bureau ergens vandaan halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een stukje melkglas halen bij de praxis doet ook wonderen, timmer je zelf van een paar planken een mooie lichtbak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Hmm, ik wil eigenlijk zo'n lichtbak die dus schuin naar achteren doorloopt...maarja, zal wel moeilijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PuCK schreef op 03 januari 2003 @ 19:25:
Hmm, ik wil eigenlijk zo'n lichtbak die dus schuin naar achteren doorloopt...maarja, zal wel moeilijk zijn.
hoe bedoel je dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij bedoelt ie eentje die omhoog loopt aan de achterkant, dat je dus niets anders als de lichtbak en het object ziet, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Ja inderdaad, die bedoel ik. :)

[ Voor 94% gewijzigd door Puck op 03-01-2003 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat wordt aardig lastig lijkt me, aangezien je dan problemen krijgt met het verdelen van het licht op de plaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok ook maar een uploadje gedaan. Wel een voorlopige, want ik ben nog niet helemaal tevreden. Tis maar even om te zien hoe het bekt op de site :)

Afbeeldingslocatie: http://dieko.mine.nu/Licheekline.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Khep .. Ik zou eens wat radicalere hoeken proberen, lijkt een beetje fantasieloos zo .. schaduw is wel leuk zo, maar volgens mij kan het extremer .. daarbij ligt in deze uitsnede het accent nog wat te veel op de fles imho ..

Probeer eens een heel macro van de schadow .. volgens mij zitten er wicked vormen in .. en dan nog op een ondergrond met relief misschien?

Lamp verplaatsen en langere schaduw? 2 lampen misschien?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hehe :) ik was het afgelopen uur nog druk aan het experimenteren. Zoveel variabelen om rekening mee te houden..... Maar ik heb er een paar die ik beter vind dan deze.
Zeer bedankt voor de tips in elk geval!

Ik heb de foto al vervangen door een m.i. betere trouwens zoals je boven kunt zien.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
Verwijderd schreef op 03 January 2003 @ 18:34:
Zo: weekend... Jaja gewoon gewerkt de afgelopen 2 dagen.

Vandaag vanaf mijn werk al even wat meegelezen, maar nog geen foto's bekeken. Net even gedaan dus.
De foto's Dart Fader, Facing the shadow en a friendly shadow voldoen prima aan het thema.
Ik zie schaduwen die de foto maken.

De foto 'Angels' vind ik een twijfel geval, maar mag dus blijven denk ik (voordeel van twijfel).

Boss in Motion en Arc d'ombre vind ik niet aan het thema voldoen. Bij Boss in motion is de schaduw bijzaak en volkomen oninteressant van vorm. En bij Arc d'ombre zie ik volgens mij geen schaduwen. Niet duidelijk in elk geval... Misschien kan ik nog overtuigd worden van mijn ongelijk, maar anders haal ik die 2 weg.

Probeer creatief te zijn met schaduw. Dat is de opdracht.
Sorry Khep maar als Angels een twijfel geval is waarom mijn pic dan niet ?

Mijn pic heeft iig nog gradaties in schaduw terwijl Angels een en al zwart is ....

'K dacht dat het probleem was dat er bij beiden een te duidelijk onderwerp is.

Je kan in mijn pic toch wel de schaduw in de gewelven zien en op de treden, ik bedoel je ziet toch duidelijk aan alle kanten dat er een schaduw en licht spel is ??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok jongens hier mijn inzending : O-)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/kevin_2_4_02.jpg
Volgens Puck een van de beste die ik in huis had. _/-\o_
Is 2 jaar geleden in Frankrijk gemaakt. Tis het zoontje van een van mijn beste vrienden.
Foto is gemaakt met een analoge camera namelijk : Canon EOS 300 (28-80mm)
Hoop dat ie aan de voorwaarden voldoet ik vond hem destijds wel meesterlijk :-)
Geweldig leuke contests dit. Heb nog wel een paar ideetjes voor volgende maanden!

PS: Nee hij heeft het licht niet gezien, was gewoon zonnig |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
salutem schreef op 03 januari 2003 @ 22:28:
[...]
Sorry Khep maar als Angels een twijfel geval is waarom mijn pic dan niet ?

Mijn pic heeft iig nog gradaties in schaduw terwijl Angels een en al zwart is ....

'K dacht dat het probleem was dat er bij beiden een te duidelijk onderwerp is.

Je kan in mijn pic toch wel de schaduw in de gewelven zien en op de treden, ik bedoel je ziet toch duidelijk aan alle kanten dat er een schaduw en licht spel is ??? :?
"(...) Dus een mooie foto van een object dat toevallig een schaduw heeft is niet goed. Dit betekend overigens niet dat de schaduw heel groot moet zijn, zolang het maar duidelijk is dat hij een belangrijke rol in de foto speelt."

Dat is een belangrijk element in het thema en dat zie ik in het geheel niet in je (overigens mooie) foto.
De volgende alinea in het thema vind ik ook niet terug in je foto.

Beide punten zie ik wel in 'Angels'. In die foto zijn de schaduwen wel degelijk een belangrijk element. Het is vast en zeker een reden geweest waarom die foto is gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Neemaar een analoge foto! Da's de eerste keer! Prima foto en helemaal on-theme!

PS.
Je moet'm wel uploaden naar de fotosite (zie mijn sig).

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 januari 2003 @ 22:39:
[afbeelding]
Is 2 jaar geleden in Frankrijk gemaakt. Tis het zoontje van een van mijn beste vrienden.
Geweldig leuke contests dit. Heb nog wel een paar ideetjes voor volgende maanden!

nice 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

oke de mijne
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/firecows602a/challange/vork2.jpg

voldoet wel aan de het theme denk ik zo :)

[ Voor 74% gewijzigd door Firecow op 03-01-2003 23:28 ]

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berend_engelbrecht
  • Laatst online: 29-04-2015
Ik heb geen digitale camera (en ik ben eigenlijk ook niet zo'n foto-hobbyist), maar de olympus van mijn broertje geleend voor de gelegenheid. Wat ik in deze donkere dagen altijd een leuk gezicht vind is het spel van licht en schaduw door een (gevuld :P) wijnglas. Dat was het eerste waar ik aan moest denken bij het onderwerp van jullie contest.

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilefbus.nl/berend/feestschaduw-klein.jpg

Ik heb een klein beetje gefotoshopt, alleen crop. Opleuken met filters had bij nader inzien alleen negatief effect (dat is vaak zo).

[ Voor 12% gewijzigd door berend_engelbrecht op 04-01-2003 01:45 ]

The best proof of intelligent life in space is that they have never tried to contact us ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silencer en Firecrow .. VERY nice pictures _/-\o_ .. zwart-wit doet het bij mij altijd goed .. toch ging ik dit keer er niet voor ;)

Khep, de achtergrond-gradient en de refractie in het glas zijn veel strakker nu .. maar je haalt wel meer aand8 naar de fles zelf zo .. ook frontaal gefotografeerd en geen uitsnede oid .. let maar eens op hoe sterk afloop op een foto kan werken .. Neem de vork van Firecrow .. daar werkt het heel erg goed .. U should try, too ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:45

-Stef-

Slainthe!

Firecow schreef op 03 January 2003 @ 23:26:
oke de mijne
[afbeelding]

Hoewel ik al op een close-up vork zat te wachten vind ik deze erg goed gelukt Firecow. Zwart-wit voor een schaduwfoto doet het uiteraard erg goed.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door Kheperi - Friday 03 January 2003 22:55

Neemaar een analoge foto! Da's de eerste keer! Prima foto en helemaal on-theme!
PS. Je moet'm wel uploaden naar de fotosite (zie mijn sig).

Sorry wil ik graag doen maar kan geen account aanmaken op je Site!
Zegt dat ie mijn GoT-Account niet kent - Heb hem toch echt goed gespeld.
miscchien zou je er 1 voor me aan willen maken en de info willen versuren naar:
mtulleken@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berend_engelbrecht
[Sorry wil ik graag doen maar kan geen account aanmaken op je Site!
Zegt dat ie mijn GoT-Account niet kent - Heb hem toch echt goed gespeld.
miscchien zou je er 1 voor me aan willen maken en de info willen versuren naar:
mtulleken@hotmail.com
Ik snapte het eerst ook niet. Als ID bij registratie moet je niet je login-naam, maar je GoT-nummer invoeren. Femme is nummer 1, jij hebt nummertje 61357. Succes! :)

The best proof of intelligent life in space is that they have never tried to contact us ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norjee
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hoe gaat het resizen nu?? (misschien moet je refreshen als de oude nog in je cache staan)

http://digicontest.concept-q.biz/640/474/114.jpg Ziet er nu toch ok uit, en
http://digicontest.concept-q.biz/360/480/25.jpg is nu toch niet te licht?

[ Voor 7% gewijzigd door Norjee op 04-01-2003 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Verwijderd schreef op 03 January 2003 @ 22:39:
[afbeelding]

Ah je hebt em geupload :) Ik vindt de foto echt geweldig, maar dat heb ik je al gezegd toen ik ook zei dat je deze moest gebruiken voor de contest (en dat er een contest was :) ). Wel grappig dat er nog nooit eerder een analoge foto is ingezonden :P

[ Voor 3% gewijzigd door Puck op 04-01-2003 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Firecow schreef op 03 januari 2003 @ 23:26:
oke de mijne
[afbeelding]

Ik had van jou al verwacht dat je deze zou insturen :) Ik volg eigenlijk al je foto's want ik vind ze geweldig. Jouw foto's hebben me ook wel over de grens getrokken om een Fuji S602 Zoom te kopen :)

In ieder geval een mooie foto, mooi contrast en mooie belichting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

berend_botje schreef op 03 januari 2003 @ 23:47:
Ik heb geen digitale camera (en ik ben eigenlijk ook niet zo'n foto-hobbyist), maar de olympus van mijn broertje geleend voor de gelegenheid. Wat ik in deze donkere dagen altijd een leuk gezicht vind is het spel van licht en schaduw door een (gevuld :P) wijnglas. Dat was het eerste waar ik aan moest denken bij het onderwerp van jullie contest.

[afbeelding]

Ik heb een klein beetje gefotoshopt, crop en wat storende druppeltjes van het glas verwijderd, verder niets.
Leuk concept!! Ook leuk gedaan met dat gouden "balletje" (wat is het eigenlijk?), geeft zeker een beetje de kerstsfeer weer (beetje laat maargoed :D).

Wat ik alleen erg jammer vind is dat het wijnglas een klein beetje onscherp is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 12:06

spacy

+++

veel foto's voldoen goed aan het thema, en zijn ook al erg mooie resultaten
maar die van Silencer heeft iets wat ik bij de rest niet voel, deze foto bevat naast een goedgekozen en mooi belicht onderwerp ook nog een boodschap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berend_engelbrecht
PuCK schreef op 04 januari 2003 @ 01:23:
[...]

Leuk concept!! Ook leuk gedaan met dat gouden "balletje" (wat is het eigenlijk?), geeft zeker een beetje de kerstsfeer weer (beetje laat maargoed :D).

Wat ik alleen erg jammer vind is dat het wijnglas een klein beetje onscherp is...
Dat zal me leren te fotoshoppen waar dat niet nodig is O+. Die onscherpte kwam dus van het 'dust and scratches' filter, waarmee ik het glas schoner dacht te maken (afwassen zou beter zijn natuurlijk). Het balletje is gewoon een zilverkleurig kerstballetje. De goudkleur komt van de drank (cognac :9).

P.S.: ik zie de foto van Silencer nog niet op de foto-site.

[ Voor 7% gewijzigd door berend_engelbrecht op 04-01-2003 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

spacy schreef op 04 January 2003 @ 01:24:
veel foto's voldoen goed aan het thema, en zijn ook al erg mooie resultaten
maar die van Silencer heeft iets wat ik bij de rest niet voel, deze foto bevat naast een goedgekozen en mooi belicht onderwerp ook nog een boodschap
Helemaal mee eens! Toen hij me een paar foto's stuurde om mij te laten kiezen welke hij moest gebruiken sprong die er meteen uit! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Toch twijfel ik een beetje door een andere foto met een iets andere compositie die ik ook gemaakt heb, namelijk deze:

Afbeeldingslocatie: http://home01.wxs.nl/~twisk064/got/head2.jpg

Wat vinden jullie ervan? Beter of niet? Ik vind het effect dat het lijkt alsof het beeld en de schaduw echt "samengesmolten" zijn wel mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

*zucht*

Ik weet niet hoor, maar kijk eens naar deze link en naar de foto van SilencerX...

http://www.eyewire.com/cg...iewProduct?product=153356

Zou hij de foto verkocht hebben of... :? Het is een kennis van me dus ik zal het eens vragen. :/

edit:
Om er maar even bij te vertellen hoe ik eraan kwam, ik zocht op "boy shadow hand" bij google afbeeldingen omdat ik het niet helemaal vertrouwde, ik ken hem dus en wist niet dat hij zo bezig was met fotografie en zo goed was (heb nooit wat gezien, vandaar, ik weet wel dat hij een digicam heeft en heb hem daarom op dit topic gewezen). Maar misschien heeft hij de foto wel gewoon verkocht aan die site, dus niet boos worden als ik het onwijs verkeerd heb...*shame*

[ Voor 48% gewijzigd door Puck op 04-01-2003 02:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

PuCK schreef op 04 January 2003 @ 02:19:
*zucht*

Ik weet niet hoor, maar kijk eens naar deze link en naar de foto van SilencerX...

Zou hij de foto verkocht hebben of... :? Het is een kennis van me dus ik zal het eens vragen. :/
Zo gaan die dingen. Zo gemaakt zo gejat. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Zie ook even me edit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Andere Avatar? Da's niet eerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

-Stef- schreef op 04 januari 2003 @ 02:33:
[...]

Andere Avatar? Da's niet eerlijk.
Sorry? Ja ik heb net een uur geleden me avatar verandert :D Wat is daar niet eerlijk aan :? Maar ik bedoelde me edit van me post, over dat stuk hoe ik op die site kwam waar de foto staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

PuCK schreef op 04 januari 2003 @ 02:35:
[...]

Sorry? Ja ik heb net een uur geleden me avatar verandert :D Wat is daar niet eerlijk aan :? Maar ik bedoelde me edit van me post, over dat stuk hoe ik op die site kwam waar de foto staat...
Snap ik ook wel. Was maar een geintje want je verandering in uiterlijk viel me nou pas op. Je went aan een plaatje bij een naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/nogmeershade2.jpg

Weer een nieuwe pic 'k hoop dat deze wel goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

-Stef- schreef op 04 January 2003 @ 02:36:
[...]

Snap ik ook wel. Was maar een geintje want je verandering in uiterlijk viel me nou pas op. Je went aan een plaatje bij een naam.
Ja ik weet wat je bedoelt. Heb deze avatar al eerder gehad hoor...het is idd vervelend als iemand z'n avatar verandert...

Maar even ontopic hier. Ik baal er wel van. Mischien is het wel gewoon zijn foto maar ik denk het dus niet, en het is een kennis van me enzo... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

PuCK schreef op 04 januari 2003 @ 02:38:
[...]

Ja ik weet wat je bedoelt. Heb deze avatar al eerder gehad hoor...het is idd vervelend als iemand z'n avatar verandert...

Maar even ontopic hier. Ik baal er wel van. Mischien is het wel gewoon zijn foto maar ik denk het dus niet, en het is een kennis van me enzo... :/
Ok gelezen.

[ Voor 4% gewijzigd door -Stef- op 04-01-2003 02:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

salutem schreef op 04 January 2003 @ 02:37:
[afbeelding]

Weer een nieuwe pic 'k hoop dat deze wel goed is :)
Very Nice Salutem. Deze is zeker goed. Wat houd de vorm precies in en hoe heb je het gedaan? *nieuwsgierig*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
PuCK schreef op 04 January 2003 @ 02:39:
[...]

Very Nice Salutem. Deze is zeker goed. Wat houd de vorm precies in en hoe heb je het gedaan? *nieuwsgierig*
mmmm Spannend verhaal : " nou ik heb dus een super dremel en ik heb me helemaal het habbie wabbie gedremelt op een stuk balsa :) en toen heb ik mn flitser op max gezet en balsa drvoor en hoppa super PIC !

True story :

Point & shoot in a Mc-Donalds on broadway ... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snowy Moon Shadow

Afbeeldingslocatie: http://62.108.3.228/tempy/snowymoonshadow_small.jpg

Vorig jaar gemaakt in een park in Purmerend. De maan scheen fel en zorgde voor een beetje mysterieuze sfeer en mooie shaduwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de zon schijnt hier in den haag :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PuCK schreef op 04 January 2003 @ 02:19:
*zucht*

edit:
Om er maar even bij te vertellen hoe ik eraan kwam, ik zocht op "boy shadow hand" bij google afbeeldingen omdat ik het niet helemaal vertrouwde, ik ken hem dus en wist niet dat hij zo bezig was met fotografie en zo goed was (heb nooit wat gezien, vandaar, ik weet wel dat hij een digicam heeft en heb hem daarom op dit topic gewezen). Maar misschien heeft hij de foto wel gewoon verkocht aan die site, dus niet boos worden als ik het onwijs verkeerd heb...*shame*
Ik heb het ff nagezocht, de fotograaf heet Doug Menuez.

Zie ook hier

Hmm, geen directe link zie ik, maar geloof me maar :D

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2003 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firecow schreef op 03 januari 2003 @ 23:26:
oke de mijne
[afbeelding]

dat lijkt wel heel erg veel op mijn foto die ik een maandje geleden in het fototopic heb gepost :/
http://www.nimation.nl/hugo/fotos/vork.jpg

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2003 12:59 . Reden: aaangezien foto niet meedoet met contest hebbik er ffkes een linkje van gemaakt... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt er nog niet op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berend_engelbrecht
Verwijderd schreef op 04 January 2003 @ 10:52:
dat lijkt wel heel erg veel op mijn foto die ik een maandje geleden in het fototopic heb gepost :/
Ja, dat is zo, maar de foto van Firecow blijft een hele mooie foto voor dit thema. De mooiste tot nu toe, vind ik.

Even iets anders: er zit een bugje in de fotosite, de "Got profiel" link bij de transparante pop-up omschrijving van een foto werkt niet. Die van mij komt op deze -niet werkende- url uit:
http://digicontest.concept-q.biz/foto/800/600/"http ://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/29106"

Het deel tussen de quotes is de juiste url (ik heb in deze post een spatie voor de : toegevoegd omdat hij het anders automatisch door een user link vervangt).

Berend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een foto van mij, ik wil em nog een beetje gaan fotosoepen dus daarom zet ik hem nog niet op de contest site. Maar ik wilde hem al wel vast tonen op tweakers :)

Titel = Gate to Sunlight

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/wackydanos/hpbimg/gate%20to%20sunlight.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splatter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-11-2021
Verwijderd schreef op 04 januari 2003 @ 10:52:
[...]

[afbeelding]
Beetje vergeetachtig?
Hugo schreef op 17 november 2002 @ 17:46 in "Digitale Camera Foto's deel 9":
ik post hier niet zo vaak foto's

laatst postte er hier ook iemand zwart wit foto's van een vork...dat wilde ik ook :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En wie was die iemand? Jawel... Firecow!

De dief beschuldigt de eigenaar van diefstal dus zegmaar :)

[ Voor 3% gewijzigd door Splatter op 04-01-2003 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Danos, je foto is niet on-theme. Er is geen duidelijk gevormde schaduw aanwezig. Deze past in het kader 'tegenlicht' en dat is niet hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 januari 2003 @ 11:39:
Danos, je foto is niet on-theme. Er is geen duidelijk gevormde schaduw aanwezig. Deze past in het kader 'tegenlicht' en dat is niet hetzelfde.
Ok daar kan ik inkomen, kvond het ook al een beetje een twijfelgeval. Maargoed dan maak ik wel even een winnende schaduwfoto en kies ik voor de volgende contest wel tegenlicht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Norjee schreef op 04 January 2003 @ 00:12:
Hoe gaat het resizen nu?? (misschien moet je refreshen als de oude nog in je cache staan)

http://digicontest.concept-q.biz/640/474/114.jpg Ziet er nu toch ok uit, en
http://digicontest.concept-q.biz/360/480/25.jpg is nu toch niet te licht?
Chapeau Norjee!! Werkt perfecto nu .. de kleinste en de grootste versie waren al goed maar de medium, die je default ziet was niet naar verhouding geschaald .. Wat was er nu mis? (nieuwsgierig) ..

Puck deez is idd bet0r! Nice composition .. meer spanning ..

Lees ik dit nu goed?! Wordt er hier gefraudeerd? ;( My god .. pathetic .. de jongen met de hand was ook wel heel erg goed ..

De vork inzending is misschien niet helemaal origineel als ik Hugo mag geloven maar hij is wel ERG goed, beter dan de vorken van Hugo .. En daarbij .. Misschien heeft Firecrow die foto's niet eens gezien .. Het komt ook voor dat ik een idee heb en het zomaar ineens ergens zie opdoemen online .. Omdat meer mensen in dezelfde tijd leven worden nou eenmaal dezelfde ideeen geboren .. Je kunt nl. ook zoeken op een foto van een vork en zeggen dat het idee van Hugo zelfs niet origineel was .. Zo blijf je bezig .. Hugo voor jou dus nou net de uitdaging hier denk ik ;)

(edit) HEEJ Hugo ben jij het .. LOL .. zag t pas aan de URL van de foto's ..

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2003 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 January 2003 @ 11:49:
[...]

Chapeau Norjee!! Werkt perfecto nu .. de kleinste en de grootste versie waren al goed maar de medium, die je default ziet was niet naar verhouding geschaald .. Wat was er nu mis? (nieuwsgierig) ..

Puck deez is idd bet0r! Nice composition .. meer spanning ..

Lees ik dit nu goed?! Wordt er hier gefraudeerd? ;( My god .. pathetic ..

De vork inzending is misschien niet helemaal origineel als ik Hugo mag geloven maar hij is wel ERG goed, beter dan de vorken van Hugo .. En daarbij .. Misschien heeft Firecrow die foto's niet eens gezien .. Het komt ook voor dat ik een idee heb en het zomaar ineens ergens zie opdoemen online .. Omdat meer mensen in dezelfde tijd leven worden nou eenmaal dezelfde ideeen geboren .. Je kunt nl. ook zoeken op een foto van een vork en zeggen dat het idee van Hugo zelfs niet origineel was .. Zo blijf je bezig .. Hugo voor jou dus nou net de uitdaging hier denk ik ;)
Ja, maar als je nog ff iets beter leest :P, zie je dat Hugo de vork had nagemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aero.. Jah ik las het .. naja .. zo zie je maar dat de een de ander inspireert .. Ik ga me niet meer druk maken om wie er nu gelijk had of niet of wie het eerste was .. Dat soort geneuzel ben ik al ontgroeid .. Hier wordt geen geld mee gemoeid en op een IDEE heb je nog geen auteursrechten .. op een product wel ..

(edit) offtopic deleted . you're right Khep (/edit)

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2003 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt me meer iets voor een mailtje... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quote:
*zucht*
Zou hij de foto verkocht hebben of... Het is een kennis van me dus ik zal het eens vragen.
/Quote

LOL : Das grappig dat iemand een C (copyright) door mijn foto heen zet! :(
Ik heb deze foto gemaakt , met mijn camera dus ben ik de eigenaar denk?
Ik heb zelfs toestemming gevraagd aan het de vader van die jongen.
We waren in een reisgezelschap, van +/- 20 man (en vrouw) en iedereen heeft
copietjes van Alle +200 foto's gekregen, dus ja dat iemand anders die
geupload / verkocht heeft aan ene : Doug Menuez.
Maar ja ik kan me er niet druk over maken. Lol kom zelfs wel meer foto'z
van mijzelf en vrienden tegen op het iNET ( weet dat ik een knappe kop heb)
Heb nog wel meer mooie foto'z als iemand er bezwaar tegen heeft upload ik een ander! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 januari 2003 @ 12:18:
Quote:
*zucht*
Zou hij de foto verkocht hebben of... Het is een kennis van me dus ik zal het eens vragen.
/Quote

Maar ja ik kan me er niet druk over maken. Lol kom zelfs wel meer foto'z
Heb nog wel meer mooie foto'z als iemand er bezwaar tegen heeft upload ik een ander! :O
vaag verhaal hoor, NOFI, heb je anders nog een andere foto van hetzelfde jongetje? dan ben ik overtuigd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Splatter schreef op 04 January 2003 @ 11:39:
[...]

Beetje vergeetachtig?

[...]

En wie was die iemand? Jawel... Firecow!

De dief beschuldigt de eigenaar van diefstal dus zegmaar :)
nah nee niet diefstal, maar wel dat het niet echt super origineel is om een vork met schaduw te posten...

had wel ffkes mogen kijken of het idee van die vork niet van firecow afkwam ja :)

achja, mijn post was er ook niet om mee te doen aan de contes, alleen maar om te laten zien dat het niet een echt origineel idee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06-12-2022

Hangloozz

{ @$%&# }

als je nou eens met een digicam (desnoods lenen) een foto maakt van het negatief waardoor duidelijk zichtbaar is dat het jouw foto is, zijn alle misverstanden ook weer uit de wereld, toch? :)

www.jurgroessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hugo .. "Making the other look bad to make yourself look good.. " ? ;) .. HEEL veel ideen/concepten worden (soms niet eerlijk) tegelijkertijd bedacht/uitgevoerd .. What else is new .. neemt nog steeds niet weg dat Fire zijn foto erg vet is ..

Hangloozz heeft zijn hersens in ieder geval niet looz hangen hihi .. smart thinking dude ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien leuk om te zien welke foto's ik allemaal in gedachte had alvorens een keuze te maken?

welke ik dus niet heb gekozen ..
Afbeeldingslocatie: http://student-kmt.hku.nl/~matthij1/fotos/gotcontest/optie1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://student-kmt.hku.nl/~matthij1/fotos/gotcontest/optie4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://student-kmt.hku.nl/~matthij1/fotos/gotcontest/optie2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://student-kmt.hku.nl/~matthij1/fotos/gotcontest/optie3.jpg

voor de grijs-en-grauw compo had ik ook nog wat gehad .. naja .. http://gathering.tweakers...message/16621514#16621514

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2003 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Laatst online: 15-07 15:34

T.T.

Sowieso

Verwijderd schreef op 04 januari 2003 @ 14:34:
Misschien leuk om te zien welke foto's ik allemaal in gedachte had alvorens een keuze te maken?
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Eerlijk gezegd ben ik van geen van alle kapot, de 3e en 4e foto lijken zelfs bewogen. Begrijp niet dat je daar nog over twijfelde :)

[ Voor 7% gewijzigd door T.T. op 04-01-2003 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splatter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

Maar ja ik kan me er niet druk over maken.
Wie gelooft er nou dat een gerenommeerde fotograaf zoals Menuez een foto van jou levensgroot in het menu van zijn eigen site heeft staan. Ga ff iemand anders voor de gek houden.
Lol kom zelfs wel meer foto'z
hmhm... whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Splatter schreef op 04 January 2003 @ 15:13:
[...]

Wie gelooft er nou dat een gerenommeerde fotograaf zoals Menuez een foto van jou levensgroot in het menu van zijn eigen site heeft staan. Ga ff iemand anders voor de gek houden.

[...]

hmhm... whatever
minibook over dat jongetje ..
Door T.T. - 04-01-2003 15:00Eerlijk gezegd ben ik van geen van alle kapot, de 3e en 4e foto lijken zelfs bewogen. Begrijp niet dat je daar nog over twijfelde :)
Dat waren gewoon fotos die ik wist gemaakt te hebben ..
De een-na laatste was dus uit dezelfde serie als de uiteindelijke keuze ..
De laatste kan ik ieder moment herproduceren ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Laatst online: 15-07 15:34

T.T.

Sowieso

Verwijderd schreef op 03 January 2003 @ 22:39:
...
Het is dus de bedoeling dat je zelf een foto maakt SilencerX aka Maarten Tulleken!
Echt belachelijk dat je een foto gebruikt van een andere fotograaf :r
Ga je nog meer foto's van internet rippen? :/

Ik geloof dat er een ban-functie op de fotocontest-site zit? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sjonge... Da's toch vreemd hoor. Of Menuez is een rat en gapt foto's her en der of Silencerx is een rat en gapt foto's van beroemde fotograven en zegt dat ze van hemzelf zijn.... Verbazingwekkende wereld leven we in want 1 van beide stellingen is waar. Wat ongelovelijk goedkoop om zo te moeten scoren.

Ik kan in elk geval niet controleren welke van de 2 onsmakelijke redeneringen juist is en laat deze foto daarom voorlopig niet toe.

Gezien de verzamelde evidence lijkt SilencerX niet bepaald sterk te staan. Ik kan me niet voorstellen dat die Menuez een aantal foto's over dat joch heeft gegapt en uitgeeft als zijn eigen. Ik zou onmiddelijk een zaak beginnen en niet zeggen 'ik kan me er niet druk om maken'.
Hoe diep kun je zinken......

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2003 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norjee
  • Niet online
berend_botje schreef op 04 januari 2003 @ 11:09:
[...]
Even iets anders: er zit een bugje in de fotosite, de "Got profiel" link bij de transparante pop-up omschrijving van een foto werkt niet. Die van mij komt op deze -niet werkende- url uit:
http://digicontest.concept-q.biz/foto/800/600/"http ://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/29106"
Nu is dat goed
Verwijderd schreef op 04 januari 2003 @ 11:49:
... de kleinste en de grootste versie waren al goed maar de medium, die je default ziet was niet naar verhouding geschaald .. Wat was er nu mis? (nieuwsgierig) ..
Geen idee.. naar verhouding scalen hoorde altijd al goed te gaan.. zal wel een random foutje geweest zijn. Wat ik veranderd heb is een ander interpolatie algoritme gebruikt (niet zelf verzonnen hoor, das net een beetje te hoog gegrepen voor mij) en daarna de foro's een heel klein beetje onscherper gemaakt (geblurred) zodat de resize pics niet meer zo gekarteld zijn. Alleen de thumbs hebben hier nog een beetje last van.

Maar geen comment op het jatten van foto's :/ Als SilencerX geen negatief kan laten zien is het wat mij betreft zijn laatste foto aan deze en volgende contests :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En als hij die wel kan laten zien dan gaan we die Menuez eens om de oren slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

Verwijderd schreef op 04 januari 2003 @ 10:52:
[...]

http://www.nimation.nl/hugo/fotos/vork.jpg
en het leuke is deze foto is al 3 maanden oud ofzo...
en heb hem nog de zelfde dag in het topic geplaats toen...
dus ik denk dat ik eerder was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firecow schreef op 04 januari 2003 @ 17:34:
[...]

en het leuke is deze foto is al 3 maanden oud ofzo...
en heb hem nog de zelfde dag in het topic geplaats toen...
dus ik denk dat ik eerder was
dat is al een paar keer gezegd vandaag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

Verwijderd schreef op 04 January 2003 @ 18:00:
[...]

dat is al een paar keer gezegd vandaag :P
ja weet ik.... maar toen had ik het bericht al getypt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Ik denk niet dat we nog wat zullen horen van die "kennis" van me, silencerX (als ie slim is). Ik geloof dat ie thuis hard aan het zoeken was naar z'n negatieven :D

:/ Het is echt te triest voor woorden....

Maar nu weer ontopic. Nog meningen over mijn tweede keuze voor mijn foto, kan niet zo goed kiezen eigenlijk. Dus deze of mischien toch dan deze?

[ Voor 3% gewijzigd door Puck op 04-01-2003 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bipo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-09 18:41

bipo

TomV

Mijn deelname (voorlopig?): Shadow on the wall

Afbeeldingslocatie: http://www.verhoeve.cistron.nl/GOT/shadow.jpg
Ik heb vooral wat gecropped in PS. Mochten mensen zich toch nog afvragen wat het is: het is een kat :)

De foto zelf is 10 december 2002 gemaakt.

We learn from our past, we live in the present, we develop for the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PuCK schreef op 04 januari 2003 @ 18:13:
Ik denk niet dat we nog wat zullen horen van die "kennis" van me, silencerX (als ie slim is). Ik geloof dat ie thuis hard aan het zoeken was naar z'n negatieven :D

:/ Het is echt te triest voor woorden....

Maar nu weer ontopic. Nog meningen over mijn tweede keuze voor mijn foto, kan niet zo goed kiezen eigenlijk. Dus deze of mischien toch dan deze?
2e is beter 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:07

Exirion

Gadgetfetisjist

bipo schreef op 04 January 2003 @ 18:27:
Mijn deelname (voorlopig?): Shadow on the wall
Ik zou de ruis in de schaduw een beetje wegwerken :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste